Jump to content

  • Log in with Facebook Log in with Twitter Log in with Windows Live Log In with Google      Sign In   
  • Create Account

Photo

Kia Murday Suntay Hain...................


  • Please log in to reply
187 replies to this topic

#21 HozaifaMalik

HozaifaMalik

    Under Observation

  • Under Observation

  • PipPipPip
  • 81 posts
  • Joined 17-April 12
  • Gender:Male
  • Madhab:Not Telling

Posted 18 April 2012 - 02:11 AM



یہ کون سے تفسیر ہے بھائی . کس علم نے لکھی ہے

#22 HozaifaMalik

HozaifaMalik

    Under Observation

  • Under Observation

  • PipPipPip
  • 81 posts
  • Joined 17-April 12
  • Gender:Male
  • Madhab:Not Telling

Posted 18 April 2012 - 02:22 AM

امام ابو حنیفہ کے ایک واقعہ :



شاہ محمد اسحاق دہلوی کے ایک شاگرد رشید مولانا محمد بشیر الدین قنوجی(متوفی:١٢٩٦ھ)نے فقہ کی ایک کتاب ''غرائب فی تحقیق المذاہب''کے حوالہ سے لکھا ہے۔:
''امام ابو حنیفہ نے ایک شخص کو دیکھا کہ وہ کچھ نیک لوگوں کی قبروں کے پاس آکر ان سے کہہ رہا تھا:''اے قبر والو!کیا تمہیں خبر بھی ہے اور کیا تمہارے پاس کچھ اثر بھی ہے؟میں تمہارے پاس کئی مہینوں سے آرہا ہوں اور تمہیں پکار رہا ہوں،تم سے میرا سوال بجز دعا کرانے کے اور کچھ نہیں۔تم میرے حال کو جانتے ہو یا میرے حال سے بے خبر ہو؟''امام ابو حنیفہ نے اس کی بات سن کر اس سے پوچھا:''کیا (ان قبر والوں نے)تیری بات کا جواب دیا؟''وہ کہنے لگا:''نہیں!''تو آپ نے فرمایا:''تجھ پر پھٹکار ہو،تیرے ہاتھ خاک آلودہ ہوں،تو ایسے (مردہ)جسموں سے بات کرتا ہے جونہ جواب دینے کی طاقت رکھتے ہیں،نہ کسی چیز کا اختیار رکھتے ہیں اور نہ کسی کی آواز (فریاد)سن سکتے ہیں،پھر امام صاحب نے یہ آیت پڑھی:
وما انت بمسمع من فی القبور(الفاطر٣٥/٢٢) ''(اے پیغمبر!)تو ان کو سنا نہیں سکتا جو قبروں میں ہیں''
حوالہ:تفھیم المسائل مولانا محمد بشیر الدین قنوجی

٭علامہ آلوسی بغدادی کی وضاحت:علامہ آلوسی حنفی بغدادی اپنی تفسیر روح المعانی میں لکھتے ہیں:
''کسی شخص سے درخواست کرنا اور اس کو اس معنی میں وسیلہ بنانا کہ وہ اس کے حق میں دعا کرے اس کے جواز میں کوئی شک نہیں بشرطیکہ جس سے درخواست کی جارہی ہو وہ زندہ ہو۔۔۔لیکن اگر وہ شخص جس سے درخواست کی جائے مردہ ہو یا غائب ،تو ایسے استغاثیکے ناجائز ہونے میں کسی عالم کو شک نہیں اور مردوں سے استغاثہ ان بدعات میں سے ہے جن کو سلف میں سے کسی نے نہیں کیا''
حوالہ((:تفسیر روح المعانی٢/٢٩٧،طبع قدیم١٣٠١ھ))

اس سے معلوم ہوا کہ صحابہ ،تابعین،ائمہ کرام اور تمام اسلاف صالحین رحمتہ اللہ علیھم زندہ نیک لوگوں سے تو دعا کرانے کا قائل تھے لیکن کسی مردہ کو انہوں نے مدد کیلئے نہیں پکارااور ان سے استغاثہ نہیں کیا۔حتی کہ رسول اللہ ۖ تک سے استغاثہ نہیں کیا۔اب آپ کے بعد کونسی ہستی ایسی ہے جو آپ سے زیادہ فضیلت رکھتی ہو کہ اسے مدد کیلئے بکارا جائے اور اس سے استعانت کی جائے(فھل من مدکر؟)
ائیے مزید پڑھتے ہیں تاکہ کوئی بہانہ نہ رہے۔۔
حضرت مجدد الف ثانی:چنانچہ حضرت مجدد الف ثانی لکھتے ہیں:''اور یہ لوگ بزرگوں کیلئے جو حیوانات(مرغوں،بکروں وغیرہ)کی نذر مانتے ہیں اور پھر ان کی قبروں پر لے جا کر ان کو ذبح کرتے ہیں تو فقہی روایات میں اس فعل کو بھی شرک میں داخل کیا گیا ہے اور فقہاء نے اس باب میں پوری سختی سے کام لیا ہے اور ان قربانیوں کو جنوں (دیوتائوں اور دیویوں)کی قربانی کے قبیل سے ٹھہرایا ہے جو شرعا ممنوع اور داخل شرک ہے''(مکتوب امام ربانی۔دفتر سوم،مکتوب:١٤١)
اسی مکتوب میں آگے چل کر وہ ان جاہل مسلمان عورتوں کے بارے میں لکھتے ہیں جو پیروں اور بیبیوں کو راضی کرنے کی نیت سے ان کے نام کے روزے رکھتی ہیں اور ان کے روزوں کے توسل سے ان پیروں اور بیبیوں سے اپنی حاجتیں طلب کرتی ہیں اور سمجھتی ہیں کہ وہ ہماری حاجتیں پوری کریں گے۔ان کے بارے میں حضرت مجدد فرماتے ہیں:ایں شرکت در عبادت است''کہ ''ان جاہل عورتوں کا یہ عمل شرک فی العبادت ہے۔''



حضرت شاہ ولی اللہ:شاہ ولی اللہ محدث فرماتے ہیں:


''اگر عرب کے مشرکین کے احوال و اعمال کا صحیح تصور تمہارے لئے مشکل ہو اور اس میں کچھ توقف ہو تو اپنے زمانے کے پیشہ ور عوام خصوصا وہ جو دارالسلام کے اطراف میںرہتے ہیں ان کا حال دیکھ لو،وہ قبروں،آستانوں اور درگاہوں پر جاتے ہیں اور طرح طرح کے شرک کا ارتکاب کرتے ہیں۔''
حوالہ:(الفوز الکبیر فی اصول التفسیر:١١)
اور حجتہ اللہ البالغہ''میں شرک کی مختلف شکلیں بیان کرکے لکھتے ہیں:
''اور شرک کی یہ وہ بیماری ہے جس میں یہود،و نصاری اور مشرکین بالعموم اور ہمارے اس زمانے میں مسلمانوں میں سے بعض غالی منافقین مبتلا ہیں۔''
حوالہ:(حجۃ اللہ البالغۃ،باب فی حقیقۃ الشرک،ص:٦١١)
شاہ عبد العزیز محدث دہلوی:
شاہ عبدالعزیز دہلوی سورہ مزمل کی تفسیر میں لکھتے ہیں کہ یہ شان صرف اللہ تبارک و تعالیٰ کی ہے کہ جو اس کو جب اور جہاں سے یاد کرے،اللہ تعالیٰ کو اس کا علم ہو جائے اور یہ شان بھی اسی کی ہے کہ وہ اس بندے کی قوت مدرکہ میں آجائے جس کو شریعت کی خاص زبان میں دُنُو،تدلی اور قرب و نزول کہا جاتا ہے۔اس کے بعد فرماتے ہیں
''اور یہ دونوں صفتیں اللہ پاک کی ذات کا خاصہ ہیں،یہ کسی مخلوق کو حاصل نہیں ہیں۔ہاں بعض کفاراپنے بعض معبودوں اور دیوتائوں کے بارے میں،اور مسلمانوں میں سے بعض پیر پرست اپنے پیروں کے بارے میں ان میں سے پہلی چیز ثابت کرتے ہیںاور اپنی حاجتوںکے وقت اسی اعتقاد کی بناء پر ان سے مدد چاہتے ہیںاور مدد کیلئے انہیں پکارتے ہیں۔''
(حوالہ:تفسیر عزیزی پارہ تبارک الذی،سورہ مزمل،صفحہ :١٨١)
اپنے فتاوی میں ایک سوال کے جواب میں ہندوستان کے ہندوئوں کے شرک کا حال یوں بیان کر کے آخر میں فرماتے ہیں:
''یہی حال ہے بہت سے مسلمان فرقوں کا مثلا تعزیہ بنانے والوں،قبروںکے مجاوروں،جلالیوں اور مداریوں کا۔'' (فتاویٰ عزیزی:١/١٣٤،طبع مجتبائی دہلی)
اور اسی فتاوی میں ایک مقام پر لکھتے ہیں:
''ارواح طیبہ(نیک لوگوں کی روحیں)سے استعانت کے معاملے میں اس امت کے جہال و عوام جو کچھ کرتے ہیں اور ہر کام میں بزرگان دین کو مستقل مختار سمجھتے ہیں۔یہ بلا شبہ شرک جلی ہے۔''(حوا لہ مذکورہ:١٢١)
اسی طرح اور بھی کئی بزرگوں نے اس کی صراحتیں کی ہین کہ قبر پرستی مسلمانون کے اعمال و عقائد صریحا مشرکانہ ہیں۔
فقہ حنفی کی صراحت (قبروں پر کئے جانے والے کام حرام ہیں):
یہ بات بھی دلچسپی سے خالی نہیں کہ تمام قبرپرست اپنے آپ کو فقہ حنفی کا پیروکار کہتے ہیں حالانکہ فقہ حنفی میں بھی ان امور کو جن کا ارتکاب قبر پرست کرتے ہیں،حرام و باطل اور کفر وشرک بتایا گیا ہے۔چنانچہ فقہ حنفی کی مشہور کتاب''ذرمختار''میں ہے:
''معلوم ہونا چاہئے کہ اکثر عوام،مردوں کے نام پر جو نذریں اور نیازیں دیتے ہیں۔چڑھاوے چڑھاتے ہیں،اولیاء کرام کا تقرب حاصل کرنے کیلئے مالی نذرانے پیش کرتے ہیںاور ان قبروں پر چراغ اور تیل جلاتے ہیں،وغیرہ۔یہ سب چیزیں بالا جماع،باطل اور حرام ہیں''
حوالہ:الدر المختار:٢/٤٣٩

در مختار کی مشہو ر شرح رد المختار(المعروف فتویٰ شامی)میں اس کی شرح یوں بیان کی گئی ہے:۔
''اس نذر لغیر اللہ کے باطل اور حرام ہونے کی کئی وجوہ ہیںجن میں سے یہ ہے کہ
٭یہ قبروں کے چڑھاوے وغیرہ مخلوق کے نام کی نذریں ہیں اور مخلوق کے نام کی نذر جائزہی نہیں اس لئے کہ یہ (نذر بھی)عبادت ہے،اور عبادت کسی مخلوق کی جائز نہیں ''
٭اور ایک وجہ یہ ہے کہ منذورلہ(جس کے نام کی نذر دی جاتی ہے)مردہ ہے اور مردہ کسی چیز کا اختیار نہیں رکھتا۔
٭اور ایک وجہ یہ ہے کہ نذر دینے والا شخص مردوں کے متعلق یہ عقیدہ رکھتا ہے کہ وہ اللہ کے سوا کائنات میں تصرف کرنے کا اختیار رکھتے ہیں حالانکہ ایسا عقیدہ رکھنا بھی کفر ہے۔'' حوالہ:رد المختار:٢/٤٣٩

فتاوی عالمگیری کا فتوی: اسی طرح فتوی عالمگیری جس کے بارے میں کہا جاتا ہے کہ اسے پانچ سو حنفی علما ء نے مرتب کیا ہے،اس میں لکھا ہے کہ:
''اکثر عوام میں یہ رواج ہے کہ وہ کسی نیک آدمی کی قبر پر جا کر نذر مانتے ہیں کہ اے فلاں بزرگ!اگر میری حاجت پوری ہو گئی تو اتنا سونا(یا کوئی اور چیز)تمہاری قبر پر چڑھائوں گا۔یہ نذر بالاجماع باطل ہے۔''پھر لکھا ہے:
''پس جو دینار و درہم اور چیزیں اولیاء کرام کی قبروں پر ان کا قرب حاصل کرنے (اور راضی کرنے )کیلئے لی جاتی ہیں وہ بالاجماع حرام ہیں۔''
حوالہ:(الفتاوی الھندیہ(المعروف)فتاوی عالمگیری:١/٢١٦،باب الاعکاف،طبع مصر)



#23 HozaifaMalik

HozaifaMalik

    Under Observation

  • Under Observation

  • PipPipPip
  • 81 posts
  • Joined 17-April 12
  • Gender:Male
  • Madhab:Not Telling

Posted 18 April 2012 - 02:25 AM

/*/

Attached Images

  • abu Hanifa.jpg


#24 HozaifaMalik

HozaifaMalik

    Under Observation

  • Under Observation

  • PipPipPip
  • 81 posts
  • Joined 17-April 12
  • Gender:Male
  • Madhab:Not Telling

Posted 18 April 2012 - 03:03 AM

ان تمام آیات میں مردوں سے مراد مردہ دل کفار ہیں

جن کو اسلام کی دعوت دی جاتی تھی تو وہ انکار کر دیتے تھے


اگر ایسا نہیں تھا تو ملک صاحب کیا نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم قبروں پر جا کر مُردوں کو اسلام کی دعوت دی تھی تو یہ آیات نازل ہوئی ؟

اس بات کا جواب دو دلیل کے ساتھ کہ رسول اکرم صلی اللہ علیہ وسلم قبروں پر جا کر مردوں کو اسلام کی دعوت دی تو اللہ تعالیٰ نے کہا کہ آپ ان کو نہیں سنا سکتے ؟؟؟

مختصر طور پر آپ کی پہلی دو آیات کی تشریحاً جواب ملاحظہ فرمائیں







پلیز اس آیت کی بھی تفسیر بتا دیں


وَ مَا یَسۡتَوِی الۡاَحۡیَآءُ وَ لَا الۡاَمۡوَاتُ ؕ اِنَّ اللّٰہَ یُسۡمِعُ مَنۡ یَّشَآءُ ۚ وَ مَاۤ اَنۡتَ بِمُسۡمِعٍ مَّنۡ فِی الۡقُبُوۡرِ ﴿۲۲﴾
﴿035:022﴾

اور نہ زندے اور مردے برابر ہو سکتے ہیں خدا جس کو چاہتا ہے سنا دیتا ہے اور تم ان کو جو قبروں میں مدفون ہیں نہیں سنا سکتے ‏

file:///C:\Program Files\HAWKS\Quran With Tafseer Software/images/bm.png

#25 Toheedi Bhai

Toheedi Bhai

    Madani Member

  • Star Member

  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,492 posts
  • Joined 16-December 08
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi

Posted 18 April 2012 - 04:27 AM

(bis)

Attached Images

  • 1.jpg

مسئلہ حاضر ناظر سمجھنے کےلئے


غزالی زماں علامہ سید احمد سعید کاظمی علیہ الرحمۃ


کی یہ لاجواب کتاب پڑھیں۔


[center]
http://www.mediafire...it10o181lsylm8k

#26 Toheedi Bhai

Toheedi Bhai

    Madani Member

  • Star Member

  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,492 posts
  • Joined 16-December 08
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi

Posted 18 April 2012 - 04:30 AM

(bis)

Attached Images

  • 0.jpg
  • 2.jpg

مسئلہ حاضر ناظر سمجھنے کےلئے


غزالی زماں علامہ سید احمد سعید کاظمی علیہ الرحمۃ


کی یہ لاجواب کتاب پڑھیں۔


[center]
http://www.mediafire...it10o181lsylm8k

#27 SunniDefender

SunniDefender

    Madani Member

  • Members

  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,098 posts
  • Joined 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Lahore Pakistan
  • Madhab:Hanafi

Posted 18 April 2012 - 07:55 AM

پلیز اس آیت کی بھی تفسیر بتا دیں


وَ مَا یَسۡتَوِی الۡاَحۡیَآءُ وَ لَا الۡاَمۡوَاتُ ؕ اِنَّ اللّٰہَ یُسۡمِعُ مَنۡ یَّشَآءُ ۚ وَ مَاۤ اَنۡتَ بِمُسۡمِعٍ مَّنۡ فِی الۡقُبُوۡرِ ﴿۲۲﴾
﴿035:022﴾

اور نہ زندے اور مردے برابر ہو سکتے ہیں خدا جس کو چاہتا ہے سنا دیتا ہے اور تم ان کو جو قبروں میں مدفون ہیں نہیں سنا سکتے ‏

file:///C:\Program Files\HAWKS\Quran With Tafseer Software/images/bm.png


پہلے آپ ان دونوں سوالوں کے جواب اور توحیدی بھائی کے سوال کے تو دو پھر تفسیر بھی دکھا دیں گے


ان تمام آیات میں مردوں سے مراد مردہ دل کفار ہیں

جن کو اسلام کی دعوت دی جاتی تھی تو وہ انکار کر دیتے تھے


اگر ایسا نہیں تھا تو ملک صاحب کیا نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم قبروں پر جا کر مُردوں کو اسلام کی دعوت دی تھی تو یہ آیات نازل ہوئی ؟
اس بات کا جواب دو دلیل کے ساتھ کہ رسول اکرم صلی اللہ علیہ وسلم قبروں پر جا کر مردوں کو اسلام کی دعوت دی تو اللہ تعالیٰ نے کہا کہ آپ ان کو نہیں سنا سکتے ؟؟؟



#28 Toheedi Bhai

Toheedi Bhai

    Madani Member

  • Star Member

  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,492 posts
  • Joined 16-December 08
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi

Posted 18 April 2012 - 08:47 AM

(bis)

Attached Images

  • 1.jpg
  • qertabi sma 1.JPG
  • qertabi sma 2.jpg
  • kaseer 1.JPG
  • kaseer 2.JPG
  • durmansoor 1.jpg
  • durmansoor 3.jpg
  • abi hatam 1.jpg
  • abi hatam 2.JPG

مسئلہ حاضر ناظر سمجھنے کےلئے


غزالی زماں علامہ سید احمد سعید کاظمی علیہ الرحمۃ


کی یہ لاجواب کتاب پڑھیں۔


[center]
http://www.mediafire...it10o181lsylm8k

#29 Ghulam.e.Ahmed

Ghulam.e.Ahmed

    Madani Member

  • Members

  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,199 posts
  • Joined 23-July 10
  • Madhab:Hanafi

Posted 18 April 2012 - 09:48 AM

مس یا مسز شِز
کیا واقعی علامہ ابنِ کثیر اور ابنِ قیم مُشرک تھے؟ آپ نے جو کچھ کہا تو جو فتویٰ آپ لوگوں کی جانب سے لگے گا وہ اُن پر بھی لازمی آئیگا۔
پلیز، ضرور بتایئے کہ کیا یہ دونوں علماء مُشرک ہوئے؟
کیا یہ دونوں علماء مُشرک ہوئے؟
کیا یہ دونوں علماء مُشرک ہوئے؟
جزاک اللہ



aap donon is ka jawab to de do, yeh ab tak aap logon per udhaar hai, Toheedi Bhai ki post ka ab tak jawab nahin diya or behes ka rukh morr ker apni jaan bacha rahe ho.

HAMAIN IMAAN MILA HABIB-E-KHUDA (SALL-ALLAH-O-ALAIHE WASALLAM) K WASEELAY SE
HAMAIN REHMAN MILA HABIB-E-KHUDA (SALL-ALLAH-O-ALAIHE WASALLAM) K WASEELAY SE

اے میرے مالک! میری چشمِ نابینا کو بھی بینا کر دے

تو اپنی رحمت سے مجھے بھی زائرِ مدینہ کر دے


#30 Shizz

Shizz

    Under Observation

  • Under Observation

  • PipPip
  • 53 posts
  • Joined 10-April 12
  • Gender:Female
  • Location:karachi,pakistan
  • Interests:Islam
  • Madhab:Ghair Muqalid

Posted 18 April 2012 - 12:49 PM


پہلے آپ ان دونوں سوالوں کے جواب اور توحیدی بھائی کے سوال کے تو دو پھر تفسیر بھی دکھا دیں گے


ان تمام آیات میں مردوں سے مراد مردہ دل کفار ہیں

جن کو اسلام کی دعوت دی جاتی تھی تو وہ انکار کر دیتے تھے


اگر ایسا نہیں تھا تو ملک صاحب کیا نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم قبروں پر جا کر مُردوں کو اسلام کی دعوت دی تھی تو یہ آیات نازل ہوئی ؟
اس بات کا جواب دو دلیل کے ساتھ کہ رسول اکرم صلی اللہ علیہ وسلم قبروں پر جا کر مردوں کو اسلام کی دعوت دی تو اللہ تعالیٰ نے کہا کہ آپ ان کو نہیں سنا سکتے ؟؟؟

ap ne kaha ki ayat mai murdon se murad kuffar thay. to ye bataye kuffar ko murdon se ku tashbih di gai hai? ku murday to suntay hain n baqol aap k...

#31 HozaifaMalik

HozaifaMalik

    Under Observation

  • Under Observation

  • PipPipPip
  • 81 posts
  • Joined 17-April 12
  • Gender:Male
  • Madhab:Not Telling

Posted 18 April 2012 - 02:11 PM


فتاوی عالمگیری کا فتوی:




اسی طرح فتوی عالمگیری جس کے بارے میں کہا جاتا ہے کہ اسےپانچ سو حنفی علما ء نے مرتب کیا ہے،اس میں لکھا ہے کہ:



''اکثر عوام میں یہ رواج ہے کہ وہ کسی نیک آدمی کی قبر پر جا کر نذر مانتے ہیں کہ اے فلاں بزرگ!اگر



میری حاجت پوری ہو گئی تو اتنا سونا(یا کوئی اور چیز)تمہاری قبر پر چڑھائوں گا۔یہ نذر بالاجماع باطل



ہے۔''پھر لکھا ہے:



''پس جو دینار و درہم اور چیزیں اولیاء کرام کی قبروں پر ان کا قرب حاصل کرنے (اور راضی کرنے )کیلئے



لی جاتی ہیں وہ بالاجماع حرام ہیں۔''



حوالہ :(الفتاوی الھندیہ(المعروف)فتاوی عالمگیری:١/٢١٦،باب الاعکاف،طبع مصر)



#32 Ghulam.e.Ahmed

Ghulam.e.Ahmed

    Madani Member

  • Members

  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,199 posts
  • Joined 23-July 10
  • Madhab:Hanafi

Posted 18 April 2012 - 02:18 PM

کیا واقعی علامہ ابنِ کثیر اور ابنِ قیم مُشرک تھے؟ آپ نے جو کچھ کہا تو جو فتویٰ آپ لوگوں کی جانب سے لگے گا وہ اُن پر بھی لازمی آئیگا۔
پلیز، ضرور بتایئے کہ کیا یہ دونوں علماء مُشرک ہوئے؟
کیا یہ دونوں علماء مُشرک ہوئے؟
کیا یہ دونوں علماء مُشرک ہوئے؟

aap donon is ka jawab to de do, yeh ab tak aap logon per udhaar hai, Toheedi Bhai ki post ka ab tak jawab nahin diya or behes ka rukh morr ker apni jaan bacha rahe ho.


:o :o ;)


Edited by Ghulam.e.Ahmed, 18 April 2012 - 02:20 PM.

HAMAIN IMAAN MILA HABIB-E-KHUDA (SALL-ALLAH-O-ALAIHE WASALLAM) K WASEELAY SE
HAMAIN REHMAN MILA HABIB-E-KHUDA (SALL-ALLAH-O-ALAIHE WASALLAM) K WASEELAY SE

اے میرے مالک! میری چشمِ نابینا کو بھی بینا کر دے

تو اپنی رحمت سے مجھے بھی زائرِ مدینہ کر دے


#33 HozaifaMalik

HozaifaMalik

    Under Observation

  • Under Observation

  • PipPipPip
  • 81 posts
  • Joined 17-April 12
  • Gender:Male
  • Madhab:Not Telling

Posted 18 April 2012 - 02:40 PM

/*

Attached Images

  • page-1.gif
  • aakhri-wasiyatain-4.gif


#34 HozaifaMalik

HozaifaMalik

    Under Observation

  • Under Observation

  • PipPipPip
  • 81 posts
  • Joined 17-April 12
  • Gender:Male
  • Madhab:Not Telling

Posted 18 April 2012 - 02:48 PM

././

Attached Images

  • qabroon ka tawaf.gif


#35 Saeedi

Saeedi

    Madani Member

  • Star Member

  • PipPipPipPipPipPip
  • 937 posts
  • Joined 06-April 08
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi

Posted 18 April 2012 - 03:02 PM

ap ne kaha ki ayat mai murdon se murad kuffar thay. to ye bataye kuffar ko murdon se ku tashbih di gai hai? ku murday to suntay hain n baqol aap k...

سماع سے سماع قبول مراد ھے۔


چنانچہ سماع کی نفی کے بعد اثبات یوں کیا گیا ھے: ۔۔


ان تسمع الا من یومن بآیاتنا۔(النمل:۸۱۔الروم:۵۳)۔


آپ صرف مومنین کو سناتے ھیں۔


مردوں کے مقابل مومنین لائے گئے ھیں


کیا آپ فوت شدہ مومنین کے سماع کو مانتے ھیں؟


کتاب لاجواب الحق المبین از امام اہل سنت حضور غزالی زماں علامہ سید احمد سعید

 

کاظمی

کا مطالعہ کیجئے اور حق وباطل کا فرق پہچان لیجیے۔

http://www.khatmenab...01-29-09-14-39/


#36 HozaifaMalik

HozaifaMalik

    Under Observation

  • Under Observation

  • PipPipPip
  • 81 posts
  • Joined 17-April 12
  • Gender:Male
  • Madhab:Not Telling

Posted 18 April 2012 - 03:23 PM

مجھے یہ فورم اس وجہ سے پسند آیا ہے کہ یہاں کسسی کی بھی پوسٹ ڈیلیٹ نہیں ہوتی

#37 Shizz

Shizz

    Under Observation

  • Under Observation

  • PipPip
  • 53 posts
  • Joined 10-April 12
  • Gender:Female
  • Location:karachi,pakistan
  • Interests:Islam
  • Madhab:Ghair Muqalid

Posted 18 April 2012 - 05:22 PM

محترمہ جیسا کہ آپکی آئی ڈی سے ظاہر ہے کہ آپ محترمہ ہی ہیں جبکہ مذہب کے خانے میں آپ نے خود کو غیر مقلد ظاہر کیا ہے مگر کس قدر افسوس ہے کہ آپ نے آتے ساتھ ہی کس قدر اندھی تقلید کا مظاہرہ کیا ہے یعنی ایک موضوع کو منتخب فرما کر اس پر ایک مخصوص مکتبہ فکر کے نظریات کی پرچارک ایک کتاب کے چند اوراق کو چسپاں کردیا ہے ایں چہ بو العجبی است ؟؟؟

یہ ہے آپکی غیر مقلدانہ شان کا اظہار مجتہدانہ فیا للعجب ؟؟؟ دیگر چند فورمز پر بھی آپکی ایسی ہی کارگزاریاں ہماری نظر سے گزری ہیں اگر آپ کو علم سے زرا سا بھی مس ہے تو یہ کیا طریقہ کار ہوا کہ ایک مخصوص مسئلہ پر ایک مخصوص مکتبہ فکر کے نظریات پر مبنی ایک کتاب کو سکین کردیا جائے ؟؟؟؟ کیا آپ میں اتنی بھی اہلیت نہیں کہ جس مسئلہ پر آپ گفتگو کرنا چاہیں اس کے مندرجات چاہے کسی مخصوص نظریہ کی حامل کتاب سے ہی نوٹ فرماکر ان کو اپنے الفاظ

میں باقاعدہ استدلال کے ساتھ ترتیب دے سکیں ؟؟؟؟ تاکہ گفتگو کا ایک مربوط سلسلہ قائم ہو اور ہم سمیت دیگر قارئین کرام کا جو کہ علم کے متلاشی ہیں بھلا ہو ؟؟؟؟؟

یہ کیا ہو کہ ادھر ادھر مختلف فورمز پر گھومیے اور اپنے مسلک کی حمایت بے جا میں محض کاپی پیسٹ پر ہی اکتفا کیجیئے ۔۔۔۔امید کرتا ہون کے میری بات سمجھ میں ٓگئی ہوگی ۔۔۔والسلام

meri post se ye kahan zahir hota hai k mai ne ksi ki taqleed ki?
hm quran or hadees ki bat mantay hain chahe wo koi bhi kahe... agar mai ne ap se koi sawal kia or aap ne uska jawab quran or hadees ki ro se dia to kia mai aap ki muqallid ho gai????
is thead me wohi baten thi jo k mere zehn mai bhi thi.
mai ne kis forum pr sirf or sirf copy paste se kaam chalaya hai ap zara batana pasand frmaengay??? mai agar koi thread start krti hon us k mutalliq agar koi sawal krta hai to us ko jawab bhi deti hon sirf copy paste pr hi nazar dalne k ilawah mere jawabat pr bhi nazar dal lia kren mehrbani hogi...


#38 Shizz

Shizz

    Under Observation

  • Under Observation

  • PipPip
  • 53 posts
  • Joined 10-April 12
  • Gender:Female
  • Location:karachi,pakistan
  • Interests:Islam
  • Madhab:Ghair Muqalid

Posted 18 April 2012 - 05:30 PM

کیا آپ میں اتنی بھی اہلیت نہیں کہ جس مسئلہ پر آپ گفتگو کرنا چاہیں اس کے مندرجات چاہے کسی مخصوص نظریہ کی حامل کتاب سے ہی نوٹ فرماکر ان کو اپنے الفاظ
میں باقاعدہ استدلال کے ساتھ ترتیب دے سکیں ؟؟؟؟ تاکہ گفتگو کا ایک مربوط سلسلہ قائم ہو اور ہم سمیت دیگر قارئین کرام کا جو کہ علم کے متلاشی ہیں بھلا ہو ؟؟؟؟؟
Aabid inayat sahab kitna acha hota k yehi bat agar ap apne touheedi bhai se bhi keh dete meri urdu to ap ko samaj aa nhi rhi unki arbi samajh aa rhi hai?????

#39 Ghulam.e.Ahmed

Ghulam.e.Ahmed

    Madani Member

  • Members

  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,199 posts
  • Joined 23-July 10
  • Madhab:Hanafi

Posted 18 April 2012 - 05:33 PM

meri post se ye kahan zahir hota hai k mai ne ksi ki taqleed ki?
hm quran or hadees ki bat mantay hain chahe wo koi bhi kahe... agar mai ne ap se koi sawal kia or aap ne uska jawab quran or hadees ki ro se dia to kia mai aap ki muqallid ho gai????
is thead me wohi baten thi jo k mere zehn mai bhi thi.
mai ne kis forum pr sirf or sirf copy paste se kaam chalaya hai ap zara batana pasand frmaengay??? mai agar koi thread start krti hon us k mutalliq agar koi sawal krta hai to us ko jawab bhi deti hon sirf copy paste pr hi nazar dalne k ilawah mere jawabat pr bhi nazar dal lia kren mehrbani hogi...


کیا واقعی علامہ ابنِ کثیر اور ابنِ قیم مُشرک تھے؟ آپ نے جو کچھ کہا تو جو فتویٰ آپ لوگوں کی جانب سے لگے گا وہ اُن پر بھی لازمی آئیگا۔
پلیز، ضرور بتایئے کہ کیا یہ دونوں علماء مُشرک ہوئے؟
کیا یہ دونوں علماء مُشرک ہوئے؟
کیا یہ دونوں علماء مُشرک ہوئے؟

Please aap ab to jawab de hi dein is ka .... kyun k aap ne likkha "koi thread start krti hon us k mutalliq agar koi sawal krta hai to us ko jawab bhi deti hon"

HAMAIN IMAAN MILA HABIB-E-KHUDA (SALL-ALLAH-O-ALAIHE WASALLAM) K WASEELAY SE
HAMAIN REHMAN MILA HABIB-E-KHUDA (SALL-ALLAH-O-ALAIHE WASALLAM) K WASEELAY SE

اے میرے مالک! میری چشمِ نابینا کو بھی بینا کر دے

تو اپنی رحمت سے مجھے بھی زائرِ مدینہ کر دے


#40 Sag-e-Attar

Sag-e-Attar

    Bahr-e-Huzn

  • Administrators

  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,120 posts
  • Joined 14-June 06
  • Gender:Male
  • Location:Pakistan
  • Madhab:Hanafi
  • Sheikh:Ameer-e-AhleSunnat

Posted 18 April 2012 - 05:50 PM

مجھے یہ فورم اس وجہ سے پسند آیا ہے کہ یہاں کسسی کی بھی پوسٹ ڈیلیٹ نہیں ہوتی


ہماری پوری کوشش ہے کہ بحث کچھ مثبت طرف جائے لیکن اب تک آپ دونوں حضرات کی پوسٹس سے یہ اُمید معدوم سے معدوم تر ہوتی چلی جارہی ہے۔ ہمارے ممبرز آپ کی پوسٹ کردہ کئی آیات، احادیث وغیرہ کا جواب مستند علمائے کرام کی تفاسیر سے دے چکے اورسماع الموتی پر کئی دلائل دیے مگر آپ سب کا جواب ہضم کر جاتے ہیں اور ریپلائی میں اپنے نئے مولوی صاحب کی اندھی تقلید میں نیا مواد کاپی پیسٹ کر دیتے ہیں۔ یہ طریقہ کار صحیح نہیں۔ اس لئے آپ سے جو سوالات کئے گئے ہیں اُن کے جواب دیجئے، یہ فورم بحث برائے بحث کے لئے نہیں ہے۔
آپ کی آسانی کے لئے میں کچھ پوسٹس نمبر دے رہا ہوں۔ صرف ان کا جواب یہاں پوسٹ کیجئے اور مستند حوالوں سے، اپنی یا اپنے کسی جدید مولوی صاحب کی تفسیر سے نہیں۔
پوسٹ نمبر 2, 3, 5, 14, 16, 19, 21, 26, 27, 29, 36
ان تمام پوسٹس کا ادھار آپ حضرات کےذمے ہے۔ مزید کاپی پیسٹ کی بجائے آرام سے ایک ایک بات کو quoteکریں اور پھر جواب لکھیں، اپنا اور ہمارا وقت بچائیں۔






Similar Topics Collapse


 

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users