Jump to content

  • Log in with Facebook Log in with Twitter Log in with Windows Live Log In with Google      Sign In   
  • Create Account

Photo

Pakki Qabar Banana

Radd-e-Ghair Muqallid

  • Please log in to reply
93 replies to this topic

#21 Mustafvi

Mustafvi

    Members

  • Under Observation

  • PipPipPip
  • 204 posts
  • Joined 13-March 12
  • Gender:Male
  • Madhab:Not Telling

Posted 25 November 2012 - 06:21 PM

اصحاب کھف پر جن لوگوں نے مسجد بنانے کا فیصلہ کیا تو کیا وہ فیصلہ ان کا ذاتی تھا یا ان کی شریعت میں قبر پر مسجد بنانا جائز تھا؟
اس حوالے سے ہمارے پاس کوئی مستند ثبوت نہیں۔ قران میں بھی صرف ان دو گروہوں کی ارا کا ذکر ہے۔ قران نہ ان کی ان ارا کی تصدیق کرتا ہے اور نہ ہی تردید۔
حضرت ابن عباس کا ایک قول امام طبری نے اپنی تفسیر میں نقل کیا ہے جس سے معلوم ہوتا کہ مسجد بنانے کا فیصلہ کن کا تھا۔
حدثنـي مـحمد بن سعد، قال: ثنـي أبـي، قال: ثنـي عمي، قال: ثنـي أبـي، عن أبـيه، عن ابن عبـاس، قوله: { قالَ الَّذِينَ غَلَبُوا علـى أمْرِهِمْ لَنَتَّـخِذَنَّ عَلَـيْهِمْ مَسْجِداً } قال: يعنـي عدوّهم.
دوسری بات یہ ہے جب نبی صلی اللہ علیہ وسلم سے ان باتوں کی ممانعت ا چکی ہے تو پھر پچھلی شریعت میں اگرچہ یہ سب جائز بھی ہو تو ہمارے لئے جائز نہیں۔
امام قرطبی نے اپنی تفسیر میں اسی بات کے حوالے سے درج ذیل احادیث نقل کی ہیں۔
وتنشأ هنا مسائل ممنوعة وجائزة؛ فاتخاذ المساجد على القبور والصلاة فيها والبناء عليها، إلى غير ذلك مما تضمّنته السنة من النهي عنه ممنوع لا يجوز؛ لما روى أبو داود والترمذيّ عن ابن عباس قال:
" لعن رسول الله صلى الله عليه وسلم زوّارات القبور والمتخذين عليها المساجد والسُّرُج " قال الترمذيّ: وفي الباب عن أبي هريرة وعائشة حديث ابن عباس حديث حسن. وروى الصحيحان عن عائشة: " أن أم حبيبة وأمّ سلمة ذكرتا كنيسة رأينها بالحبشة فيها تصاوير لرسول الله صلى الله عليه وسلم، فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم: إنّ أولئك إذا كان فيهم الرجل الصالح فمات بنوا على قبره مسجداً وصوّروا فيه تلك الصور أولئك شرارُ الخلق عند الله تعالى يوم القيامة " لفظ مسلم. قال علماؤنا: وهذا يحرم على المسلمين أن يتّخذوا قبور الأنبياء والعلماء مساجد. وروى الأئمة عن أبي مرثد الغنويّ قال سمعت رسول الله صلى الله عليه وسلم يقول: " لا تصلّوا إلى القبور ولا تجلسوا عليها " لفظ مسلم. أي لا تتخذوها قبلة فتصلّوا عليها أو إليها كما فعل اليهود والنصارى، فيؤدي إلى عبادة من فيها كما كان السبب في عبادة الأصنام. فحذّر النبيّ صلى الله عليه وسلم عن مثل ذلك، وسَدَّ الذرائع المؤدّية إلى ذلك فقال: " اشتدّ غضب الله على قوم اتخذوا قبور أنبيائهم وصالحيهم مساجد ". وروى الصحيحان عن عائشة وعبد الله بن عباس قالا: " لما نزل برسول الله صلى الله عليه وسلم طَفِق يطرح خَميصة له على وجهه فإذا اغتمّ بها كشفها عن وجهه فقال وهو كذلك: لعنة الله على اليهود والنصارى اتخذوا قبور أنبيائهم مساجد " يحذّر ما صنعوا. وروى مسلم عن جابر قال: " نهى رسول الله صلى الله عليه وسلم أن يجصّص القبر وأن يقعد عليه وأن يبنى عليه " وخرّجه أبو داود والترمذي أيضاً عن جابر قال: " نهى رسول الله صلى الله عليه وسلم أن تجصّص القبور وأن يكتب عليها وأن يبنى عليها وأن توطأ " قال الترمذي: هذا حديث حسن صحيح.

اور بخاری شریف کی حدیث کے حوالے سے عرض یہ ہے کہ یہ بے سند حدیث ہے اور ایک بے سند روایت سے استدلال کرنا کیونکر صحیح ہے؟
ہھر یہ کہنا کہ یہ سب صحابہ کرام کے زمانے میں سب کی موجودگی میں ہوا اور کسی نے انکار نہ کیا بہت عجیب بات ہے کیونکہ حضرت حسن بن حسن بن علی کی وفات 97ھ میں مدینہ شریف میں ہوئی اور مدینہ شریف میں سب سے اخر میں وفات پانے والے صحابی حضرت جابر تھے جو 78ھ میں فوت ہوئے لہذا حضرت حسن بن حسن کی وفات کے وقت مدینہ میں کوئی صحابی نہ تھا۔

Edited by Mustafvi, 25 November 2012 - 07:32 PM.


#22 Mustafvi

Mustafvi

    Members

  • Under Observation

  • PipPipPip
  • 204 posts
  • Joined 13-March 12
  • Gender:Male
  • Madhab:Not Telling

Posted 25 November 2012 - 07:30 PM

@ smart Ali
حضرت حسن بن حسن بن علی کی روایت بخاری شریف میں صرف اسی باب میں ہے جس کا سکین اپ نے پوسٹ 17 میں لگایا ہے۔ یہ روایت بخاری شریف کے باب الجرید علی قبر میں نہیں ہے ۔
جا،الحق میں ریفرنس غلط ہے۔
یعنی بخاری شریف میں باب الجرید علی قبر تو موجود ہے مگر یہ حدیث اس باب میں نہیں۔

#23 Smart Ali

Smart Ali

    Baghdadi Member

  • Members

  • PipPipPipPip
  • 285 posts
  • Joined 30-April 12
  • Madhab:Hanafi

Posted 25 November 2012 - 10:35 PM

@Mustavi app deobandi ho ya ahle hadith?

#24 Smart Ali

Smart Ali

    Baghdadi Member

  • Members

  • PipPipPipPip
  • 285 posts
  • Joined 30-April 12
  • Madhab:Hanafi

Posted 28 November 2012 - 12:34 AM

AHLE KHABEES REPLY

Sahi muslim
Part 1
Hadith no. 2238

Hadith marfoo'a muqar-rarat 12
Muttafaq alaih 3
Hazrat jabir rza riwayat karte hain ki rasulullah saw ne qbro ko pukhta/pakki bnane aur unpar baithne aur unpar imarat bnane se mana farmaya hai.

#25 Smart Ali

Smart Ali

    Baghdadi Member

  • Members

  • PipPipPipPip
  • 285 posts
  • Joined 30-April 12
  • Madhab:Hanafi

Posted 28 November 2012 - 01:08 AM

ya lo brailvioon sahih muslim ki hadith ka scan page. ab bataoo qaber per tameerat kerna or qaber ko pukhta kerna mana hay.
ab kiya bolo gay. aik nahi 3 hadith hien.
.

http://i46.tinypic.com/1z18mkp.jpg

#26 Toheedi Bhai

Toheedi Bhai

    Madani Member

  • Star Member

  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,492 posts
  • Joined 16-December 08
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi

Posted 28 November 2012 - 06:44 AM

(bis)

Attached Images

  • 1.jpg
  • 2.jpg
  • nooralanwar 1.jpg
  • nooralanwar 2.JPG
  • untitled 1.jpg
  • fthulbari 226 jild 1.jpg
  • fthul bari 624.jpg
  • fathulbari 625.jpg
  • tagleeq 1.jpg
  • taleeq 2.jpg
  • tagleeq 3.jpg

مسئلہ حاضر ناظر سمجھنے کےلئے


غزالی زماں علامہ سید احمد سعید کاظمی علیہ الرحمۃ


کی یہ لاجواب کتاب پڑھیں۔


[center]
http://www.mediafire...it10o181lsylm8k

#27 Smart Ali

Smart Ali

    Baghdadi Member

  • Members

  • PipPipPipPip
  • 285 posts
  • Joined 30-April 12
  • Madhab:Hanafi

Posted 28 November 2012 - 03:14 PM

Hazrat Sahih Muslim ka to koi jawab day dien jo oper hadith attach ki hien

#28 Toheedi Bhai

Toheedi Bhai

    Madani Member

  • Star Member

  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,492 posts
  • Joined 16-December 08
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi

Posted 30 November 2012 - 03:22 AM

(bis)

Attached Images

  • 0.jpg
  • 1.jpg
  • 2.jpg
  • 3.jpg

Edited by Toheedi Bhai, 30 November 2012 - 05:49 AM.

مسئلہ حاضر ناظر سمجھنے کےلئے


غزالی زماں علامہ سید احمد سعید کاظمی علیہ الرحمۃ


کی یہ لاجواب کتاب پڑھیں۔


[center]
http://www.mediafire...it10o181lsylm8k

#29 Mustafvi

Mustafvi

    Members

  • Under Observation

  • PipPipPip
  • 204 posts
  • Joined 13-March 12
  • Gender:Male
  • Madhab:Not Telling

Posted 30 November 2012 - 02:56 PM

توحیدی بھائی ، بحوالہ پوسٹ نمبر 26

اپ نے لکھا
اس تھریڈ میں ایک محقق صاحب نے لکھا کہ اصحاب کھف کے مزارات کے قریب مسجد بنانا سابقہ شریعت کا فعل ہے ہماری شریعت میں نہیں
حالانکہ میں نے یہ بات اس انداز سے نہیں لکھی تھی بلکہ میں نے لکھا تھا
اصحاب کھف پر جن لوگوں نے مسجد بنانے کا فیصلہ کیا تو کیا وہ فیصلہ ان کا ذاتی تھا یا ان کی شریعت میں قبر پر مسجد بنانا جائز تھا؟
اس حوالے سے ہمارے پاس کوئی مستند ثبوت نہیں۔ قران میں بھی صرف ان دو گروہوں کی ارا کا ذکر ہے۔ قران نہ ان کی ان ارا کی تصدیق کرتا ہے اور نہ ہی تردید۔
حضرت ابن عباس کا ایک قول امام طبری نے اپنی تفسیر میں نقل کیا ہے جس سے معلوم ہوتا کہ مسجد بنانے کا فیصلہ کن کا تھا۔
حدثنـي مـحمد بن سعد، قال: ثنـي أبـي، قال: ثنـي عمي، قال: ثنـي أبـي، عن أبـيه، عن ابن عبـاس، قوله: { قالَ الَّذِينَ غَلَبُوا علـى أمْرِهِمْ لَنَتَّـخِذَنَّ عَلَـيْهِمْ مَسْجِداً } قال: يعنـي عدوّهم.
دوسری بات یہ ہے جب نبی صلی اللہ علیہ وسلم سے ان باتوں کی ممانعت ا چکی ہے تو پھر پچھلی شریعت میں اگرچہ یہ سب جائز بھی ہو تو ہمارے لئے جائز نہیں۔


اپ نے نورالاانوار کا جو حوالہ دیا ہے اسے میں بھی تسلیم کرتا ہوں لیکن پہلے اپ یہ تو ثابت کریں کہ واقعی قبروں پر مسجد بنانا پچھلی شریعتوں میں جائز تھا؟ اور قران اس کو بحثیت سابقہ شریعتی حکم کے بیان کر رہا ہے۔
دوسری بات یہ ہے کہ قران کی رو سے جن لوگوں نے اصحاب کھف کی قبروں کے پاس مسجد بنانے کا فیصلہ کیا وہ لوگ تھے کون؟ وہ کس شریعت کو فالو کر رہے تھے؟ اور کیا واقعی ان کی شریعت میں یہ جائز بھی تھا کہ نہیں؟
حضرت ابن عباس کے مطابق تو یہ اصحاب کھف کے دشمنوں کا فیصلہ تھا۔ تو کیا ان دشمنوں کا فیصلہ ہمارے لئے قابل تقلید ہے؟
اپ نے لکھا کہ تفسیر قرطبی میں بیان کردہ احادیث کا قبوں سے کیا تعلق؟
امام قرطبی کی تفسیر پیش کرنے کا ایک مقصد تو اس بارے میں ان کی رائے پیش کرنا تھا کہ
فاتخاذ المساجد على القبور والصلاة فيها والبناء عليها، إلى غير ذلك مما تضمّنته السنة من النهي عنه ممنوع لا يجوز؛
اور دوسرا ان احادیث میں قبروں پر عمارت بنانے اور مساجد بنانے کی ممانعت موجود ہے۔ مثلا
وروى الصحيحان عن عائشة: " أن أم حبيبة وأمّ سلمة ذكرتا كنيسة رأينها بالحبشة فيها تصاوير لرسول الله صلى الله عليه وسلم، فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم: إنّ أولئك إذا كان فيهم الرجل الصالح فمات بنوا على قبره مسجداً وصوّروا فيه تلك الصور أولئك شرارُ الخلق عند الله تعالى يوم القيامة
اور
وروى مسلم عن جابر قال: " نهى رسول الله صلى الله عليه وسلم أن يجصّص القبر وأن يقعد عليه وأن يبنى عليه

بنو علی قبرہ مسجدا سے صاف ظاہر ہے کہ وہ قبر کے پاس مسجد بنا لیتے تھے جس سے نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے منع فرما دیا ہے۔

اور اپ اچھی طرح جانتے ہیں کہ علی صرف اوپر ہی کے لئے نہیں اتا بلکہ پاس کے اور قریب کے معنوں میں بھی اتا ہے جیسے سورہ توبہ ایت 84 میں ہے کہ ولا تقم علی قبرہ یعنی اس کی قبر پر کھڑے نہ ہوں۔
ظاہری بات ہے یہاں عین قبر پر کھڑے ہونے کی بات نہیں ہو رہی بلکہ قبر کے پاس کھڑے ہونے کی بات ہو رہی ہے۔
اور سورہ کھف میں بھی علیھم مسجدا سے یہی مراد ہے کہ ان کے قریب مسجد بنانا ( جا،الحق میں بھی یہی لکھا ہے)

اور ان یبنی علیہ سے قبور پر عمارت بنانے کی ممانعت ہے۔

اس لئے قبر کو قبلہ بنا لینا، قبر کو سجدہ کرنا یا قبر کے پاس مسجد بنا لینا یا قبر پر عمارت بنا لینا سب ممنوع ہے۔

اور ایک اہم نکتہ یہ بھی کہ امام محمد نے کتاب الاثار میں امام ابو حنیفہ کا قول بیان کیا ہے جس کا مفہوم ہے کہ قبر کو نہ تو پختہ کیا جائے اور نہ ہی اس کے پاس مسجد بنائی جائے او یجعل عندہ مسجد
جب اپ مقلد ہیں تو اپنے امام کے قول کے خلاف اپ کیسے کوئی استدلال کر سکتے ہیں؟

باقی رہا حضرت حسن بن حسن کی بخاری شریف والی روایت کا مسئلہ تو اس کو میں نے صرف بخاری شریف کے حوالے سے بے سند کہا تھا کیونکہ امام بخاری نے اس کی سند کو بیان نہیں کیا ورنہ تغلیق التعلیق علی بخاری کے بارے میں علم تھا۔
بہرحال اس میں جو سند بیان کی گئی ہے اس میں ایک محمد بن حمید ہے جس کے بارے میں امام بخاری کہتے ہیں کہ فی حدیثہ نظر ، امام نسائی کہتے ہیں ثقہ نہیں ، امام جوزانی اسے غیر ثقہ اور بد مذہب کہتے ہیں، امام صالح جزرہ کہتے ہیں اس سے بڑھ کر کسی کو جھوٹ پر دلیر نہیں پایا، امام ابو نعیم کا کہنا ہے کہ محدث ابو حاتم کے گھر ابن خراش اور فقہا، کی ایک جماعت موجود تھی اور سب کی متفقہ رائے تھی کہ ابن حمید سخت ضعیف ہے، امام ابو حاتم اور امام حمزہ کنانی دونوں اسے کذاب کہتے ہیں، امام ابن حبان کے مطابق ثقات سے مقلوب روایات بیان کرنے میں منفرد ہے۔

اب ایسے راوی کی روایت کا کیا اعتبارہے؟ اور اس روایت کے باطل ہونے میں کیا کلام ہو سکتا ہے۔

باالفرض روایت صحیح بھی ہو تو بھی کیا حاصل کیونکہ اصول یہی ہے کہ قول صحابی بھی اگر حدیث رسول کے خلاف ہو تو ناقابل قبول ہے۔

حضرت حسن کی بیوی نے شدت جذبات سے مغلوب ہو کر یہ کام کیا تھا پھر جب حالت سنبھلی تو خیمہ اکھاڑ کر واپس چلی گئیں اور سنا کہ ایک کہنے والا کہہ رہا ہے کہ کیا تو نے اس چیز کو پا لیا ہے جس کو گم کیا تھا دوسرے نے جواب دیا نہیں بلکہ مایوس ہو کر لوٹ ائے۔
یعنی حضرت حسن کی بیوی کے اس عمل کا ایک قسم کا مذاق اڑایا گیا۔

باقی رہا صحابہ کرام کی موجودگی کا مسئلہ تو میں نے پہلے بھی عرض کیا تھا حضرت حسن کی وفات 97ھ میں ہوئی تھی اور مدینہ کے اخری صحابی 78ھ میں فوت ہو گئے تھے اور سب سے اخری صحابی 110ھ میں فوت ہوئے تو اپ خود اندازہ کر سکتے ہیں 97ھ کے بعد بلاد اسلامیہ کے مختلف حصوں میں کتنے صحابہ زندہ ہوں گے؟ اور اگر کوئی صحابی مدینہ ایا بھی ہو گا تو ہو سکتا ہے اس نے منع بھی کیا ہو لیکن اگر اس کا روایات میں ذکر نہیں ایا تو عدم ذکر عدم نفی کو مستلزم تو نہیں ہوتا۔

اور یہ بات بھی پیش نظر رہے کہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم کی وفات 11ھ میں ہوئی اور حضرت حسن بن حسن کی وفات 97ھ میں ہوئی تو 97ھ میں جو صحابہ زندہ تھے ان کی عمر 86 سال تو کنفرم ہوئی اور اگر ان زندہ صحابہ کی نبی صلی اللہ علیہ وسلم کی وفات کےوقت کم سےکم عمر14 سال بھی فرض کی جائے تو 97ھ میں ان زندہ صحابہ کی عمر 100 سال ہو گی ۔
اس سے اپ خود اندازہ لگا لیں کہ 97ھ میں اتنی عمر کے چند گنے چنے صحابہ ہی ہوں گے اور اس ضعیف العمری میں ان کا دوسرے شہروں سے مدینہ شریف کا سفر کرنا نہایت ہی مشکل ہے۔

Edited by Mustafvi, 30 November 2012 - 07:06 PM.


#30 Smart Ali

Smart Ali

    Baghdadi Member

  • Members

  • PipPipPipPip
  • 285 posts
  • Joined 30-April 12
  • Madhab:Hanafi

Posted 01 December 2012 - 12:57 AM

(bis)


Jazakallah. muhjay app kay jawab ka intayzar rahey ga. mien nay app ki baat AHLE KHABEES say poocha hay. us ka jawab jaisay hee ai ga app ko bata doon ga.

#31 Toheedi Bhai

Toheedi Bhai

    Madani Member

  • Star Member

  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,492 posts
  • Joined 16-December 08
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi

Posted 01 December 2012 - 06:49 PM

(bis)

Attached Images

  • 1.jpg

مسئلہ حاضر ناظر سمجھنے کےلئے


غزالی زماں علامہ سید احمد سعید کاظمی علیہ الرحمۃ


کی یہ لاجواب کتاب پڑھیں۔


[center]
http://www.mediafire...it10o181lsylm8k

#32 Smart Ali

Smart Ali

    Baghdadi Member

  • Members

  • PipPipPipPip
  • 285 posts
  • Joined 30-April 12
  • Madhab:Hanafi

Posted 02 December 2012 - 12:48 AM

Hazrat mien aik sunni brailvi hooon. mera wohi aqeedah hay jo tamam brailviooon ka hay. mien to ahle khabeees ko moo tor jawab dayna hay. or is say achi site koi or site nahi hay jo sahi ki rehnumai kerti hay or saboot kay sath, scan page kay sath rehnumai ki jati hay. or app logoon ki rehnumai say hamari knowledge may bhi izafa hota hay.
mien nay ya app ka sawal us say poocha hay. sheikh muhadith dahlvi per taal matool ker raha hay. seedah jawab nahi day raha. mien bhi agay nahi berh raha. mien nay kaha hay kay pehlay is ka jawab do

#33 Mustafvi

Mustafvi

    Members

  • Under Observation

  • PipPipPip
  • 204 posts
  • Joined 13-March 12
  • Gender:Male
  • Madhab:Not Telling

Posted 05 December 2012 - 03:26 PM

توحیدی بھائی
کیا میں بھی امید رکھوں کہ اپ میری پوسٹ نمبر 29 پر اپنی رائے سے مطلع فرمائیں گے؟

#34 Toheedi Bhai

Toheedi Bhai

    Madani Member

  • Star Member

  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,492 posts
  • Joined 16-December 08
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi

Posted 05 December 2012 - 08:11 PM

(bis)

1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg
10.jpg
11.jpg
12.JPG
13.jpg
14.jpg
15.jpg
16.jpg
17.JPG
18.jpg
19.JPG
20.JPG
21.jpg
22.jpg
23.jpg
24.jpg
25.jpg
26.jpg
27.jpg
28.jpg
29.jpg
30.jpg
31.jpg
32.jpg
33.jpg

مسئلہ حاضر ناظر سمجھنے کےلئے


غزالی زماں علامہ سید احمد سعید کاظمی علیہ الرحمۃ


کی یہ لاجواب کتاب پڑھیں۔


[center]
http://www.mediafire...it10o181lsylm8k

#35 Ya Mohammadah

Ya Mohammadah

    I.M Modertaor

  • Super Moderator

  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,313 posts
  • Joined 21-December 06
  • Gender:Male
  • Location:Bhopal, India
  • Madhab:Hanafi

Posted 06 December 2012 - 01:28 PM

(salam) Towheedi bhai

(ja)

(al)


kya khoob post ki hai Janab Towheedi bhai ne Allah (azw) aapko or aapky muawin sab ko dono jahan ki barkaton se malamal farmaye...Ameen

Posted Image


Muhammad Asif Attari



#36 Smart Ali

Smart Ali

    Baghdadi Member

  • Members

  • PipPipPipPip
  • 285 posts
  • Joined 30-April 12
  • Madhab:Hanafi

Posted 06 December 2012 - 02:35 PM

(salam) toheedi bhai

app nay (ma) kiya zaberdust jawab diya hay. sath may scan page post ker kay kisi ko bolnay kay liya gunjaish hee nahi chori.
Hazrat ager Sahih MUslim ki jo hadiths hien jo mien nay scan page post bhi kiya hay oper. us ka bhi jawab inayat ker dien to mera masla solve ho jai ga.
(ja)

#37 Toheedi Bhai

Toheedi Bhai

    Madani Member

  • Star Member

  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,492 posts
  • Joined 16-December 08
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi

Posted 07 December 2012 - 02:42 PM

(bis)


مزید حوالے

atiya 1.jpg
atiya 2.jpg
bhopali 1.jpg
bhopali 2.JPG
maturidi 1.jpg
maturidi 2.JPG
smerqandi 1.jpg
samerqandi 2.JPG
shokani 1.jpg
shokani 2.JPG
wseet 1.jpg
wseet 2.jpg
thanvi 1.jpg
thanvi 2.jpg

Edited by Toheedi Bhai, 07 December 2012 - 02:46 PM.

مسئلہ حاضر ناظر سمجھنے کےلئے


غزالی زماں علامہ سید احمد سعید کاظمی علیہ الرحمۃ


کی یہ لاجواب کتاب پڑھیں۔


[center]
http://www.mediafire...it10o181lsylm8k

#38 Mustafvi

Mustafvi

    Members

  • Under Observation

  • PipPipPip
  • 204 posts
  • Joined 13-March 12
  • Gender:Male
  • Madhab:Not Telling

Posted 07 December 2012 - 04:22 PM

جناب توحیدی بھائی
اس سے پہلے کہ میں اپ کی پوسٹ نمبر 34 پر اپنی رائے کا اظہار کروں میں اپ کو اتنے خوصورت انداز میں اپنی پوسٹس کو پریزینٹ کرنے پر مبارک باد پیش کرتا ہوں اور ایک گزارش بھی کروں گا کہ اگر اپ مجھے ان پیج سے جہاں پر پوسٹ کرنے کا طریقہ بتا دیں تو میں اپ کا انتہائی مشکور ہوں گا۔
اب اتے ہیں اپ کی پوسٹ کی طرف تو عرض یہ ہے کہ اپ نے میری پوسٹ نمبر 29 کا جواب ادھورا دیا ہے میں امید کرتا ہوں کہ اپ اس پوری پوسٹ کا جواب عنایت فرمائیں گے۔
اپ نے لکھا کہ
اپ اس کام کا منسوخ ہونا ثابت کریں
تو گزارش یہ کہ میں نے یہی تو سوال اٹھایا تھا کہ پہلے اپ اس کام کا حکم تو ثابت کریں منسوخی کی بات تو بعد کی ہے۔
میں نے اپنی پوسٹ نمبر 29 میں نے درج ذیل سوالات اپ سے کئے تھے مگر اپ نے ان کا کوئی جواب نہیں دیا ۔

اپ نے نورالاانوار کا جو حوالہ دیا ہے اسے میں بھی تسلیم کرتا ہوں لیکن پہلے اپ یہ تو ثابت کریں کہ واقعی قبروں پر مسجد بنانا پچھلی شریعتوں میں جائز تھا؟ اور قران اس کو بحثیت سابقہ شریعتی حکم کے بیان کر رہا ہے۔
دوسری بات یہ ہے کہ قران کی رو سے جن لوگوں نے اصحاب کھف کی قبروں کے پاس مسجد بنانے کا فیصلہ کیا وہ لوگ تھے کون؟ وہ کس شریعت کو فالو کر رہے تھے؟ اور کیا واقعی ان کی شریعت میں یہ جائز بھی تھا کہ نہیں؟

میں نے طبری سے صرف حضرت ابن عباس کا قول اس لئے پیش کیا تھا کیونکہ دوسرا قول اس قول کے بالکل متضاد ہے اور ان دو متضاد اقوال میں سے یقینا حضرت ابن عباس کا قول ترجیع رکھتا ہے کیونکہ تفسیر قران میں حضرت ابن عباس کا ایک خاص مقام و مرتبہ ہے۔
یہاں ایک نہایت اہم نکتہ قارئین کے لئے پیش خدمت ہے کہ
جا،الق میں مفتی احمد یار صاحب نے سورہ کھف کی زیر بحث ایت سے اولیا، اللہ کی قبروں پر قبہ و عمارات بنانے کا استدلال کیا ہے۔
تو انصاف پسند قارئین سے التماس ہے وہ توحیدی بھائی کے پیش کردہ مفسرین کے حوالہ جات چیک کر لیں کہ اصحاب کھف پر عمارت بنانے کا فیصلہ مشرکوں اور کافروں کا تھا۔
دوسری بات یہ ہے کہ جب نبی صلی اللہ علیہ وسلم اس کام سے منع کر دیا ہے تو پھر اس ایت سے استدلال کرنا بے سود ہے۔
وروى الصحيحان عن عائشة: " أن أم حبيبة وأمّ سلمة ذكرتا كنيسة رأينها بالحبشة فيها تصاوير لرسول الله صلى الله عليه وسلم، فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم: إنّ أولئك إذا كان فيهم الرجل الصالح فمات بنوا على قبره مسجداً وصوّروا فيه تلك الصور أولئك شرارُ الخلق عند الله تعالى يوم القيامة

بنو علی قبرہ مسجدا سے صاف ظاہر ہے کہ وہ قبر کے پاس مسجد بنا لیتے تھے جس سے نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے منع فرما دیا ہے۔

اور اپ اچھی طرح جانتے ہیں کہ علی صرف اوپر ہی کے لئے نہیں اتا بلکہ پاس کے اور قریب کے معنوں میں بھی اتا ہے جیسے سورہ توبہ ایت 84 میں ہے کہ ولا تقم علی قبرہ یعنی اس کی قبر پر کھڑے نہ ہوں۔
ظاہری بات ہے یہاں عین قبر پر کھڑے ہونے کی بات نہیں ہو رہی بلکہ قبر کے پاس کھڑے ہونے کی بات ہو رہی ہے۔
اور سورہ کھف میں بھی علیھم مسجدا سے یہی مراد ہے کہ ان کے قریب مسجد بنانا ( جا،الحق میں بھی یہی لکھا ہے)


اور ایک اہم نکتہ یہ بھی کہ امام محمد نے کتاب الاثار میں امام ابو حنیفہ کا قول بیان کیا ہے جس کا مفہوم ہے کہ قبر کو نہ تو پختہ کیا جائے اور نہ ہی اس کے پاس مسجد بنائی جائے او یجعل عندہ مسجد
جب اپ مقلد ہیں تو اپنے امام کے قول کے خلاف اپ کیسے کوئی استدلال کر سکتے ہیں؟

کچھ مفسرین کا یہ کہنا کہ یہود و نصاری قبروں کو بت بنا کر پوجتے تھے تو اس بات کی کوئی تاریخی شہادت موجود نہیں کہ انہوں نے کسی قبر کو بت بنا کر پوجا ہو۔ اج بھی یہود و نصاری موجود ہیں کیا اپ بتا سکتے ہیں کہ وہ کس قبر کو بت بنا کر پوج رہے ہیں ؟
اور احادیث کے اندر بھی اس بات کا کوئی تذکرہ نہیں ہے۔

باقی مفسرین کا اصحاب کھف پر مسجد بنانے والوں کے بارے میں اظہار خیال کرنا کہ وہ مسلمان تھے تو ان مفسرین کا اس حوالے سے سورس اف نالج کیا ہے؟
عام طور پر یہی گمان کیا جاتا ہے کہ اصحاب کھف کا واقعہ حضرت عیسی علیہ السلام کےاسمان پر اٹھائے جانے کے بعد کا ہے تو اگر واقعی یہ بات درست ہے تو صعود عیسی کے بعد سچے اور حقیقی پیروان عیسی تو کبھی بھی غلبہ کی پوزیشن میں نہیں رہے تو پھرغلبو علی امرھم سے یہ لوگ کیسے مراد لئے جا سکتے ہیں۔

اور یہ دلیل پیش کرنا کہ حطیم میں حضرت اسمعیل علیہ السلام کی قبر ہے تو یہ ایک بے ثبوت بات ہے اور اگر یہ بات باالفرض درست بھی ہو تو چونکہ اس قبر کا وہان کوئی نام و نشان نہیں تو اس سے استدلال بھی غلط ہوا۔

حضرت حسن بن حسن کی بیوی کے حوالے سے اپ کے استدلال کا جواب بھی جو میں نے موسٹ 29 میں دیا تھا اسے دوبارہ یہاں پیسٹ کر دیتا ہوں تاکہ اپ کو جواب کی اسانی رہے۔
باقی رہا حضرت حسن بن حسن کی بخاری شریف والی روایت کا مسئلہ تو اس کو میں نے صرف بخاری شریف کے حوالے سے بے سند کہا تھا کیونکہ امام بخاری نے اس کی سند کو بیان نہیں کیا ورنہ تغلیق التعلیق علی بخاری کے بارے میں علم تھا۔
بہرحال اس میں جو سند بیان کی گئی ہے اس میں ایک محمد بن حمید ہے جس کے بارے میں امام بخاری کہتے ہیں کہ فی حدیثہ نظر ، امام نسائی کہتے ہیں ثقہ نہیں ، امام جوزانی اسے غیر ثقہ اور بد مذہب کہتے ہیں، امام صالح جزرہ کہتے ہیں اس سے بڑھ کر کسی کو جھوٹ پر دلیر نہیں پایا، امام ابو نعیم کا کہنا ہے کہ محدث ابو حاتم کے گھر ابن خراش اور فقہا، کی ایک جماعت موجود تھی اور سب کی متفقہ رائے تھی کہ ابن حمید سخت ضعیف ہے، امام ابو حاتم اور امام حمزہ کنانی دونوں اسے کذاب کہتے ہیں، امام ابن حبان کے مطابق ثقات سے مقلوب روایات بیان کرنے میں منفرد ہے۔

اب ایسے راوی کی روایت کا کیا اعتبارہے؟ اور اس روایت کے باطل ہونے میں کیا کلام ہو سکتا ہے۔

باالفرض روایت صحیح بھی ہو تو بھی کیا حاصل کیونکہ اصول یہی ہے کہ قول صحابی بھی اگر حدیث رسول کے خلاف ہو تو ناقابل قبول ہے۔

حضرت حسن کی بیوی نے شدت جذبات سے مغلوب ہو کر یہ کام کیا تھا پھر جب حالت سنبھلی تو خیمہ اکھاڑ کر واپس چلی گئیں اور سنا کہ ایک کہنے والا کہہ رہا ہے کہ کیا تو نے اس چیز کو پا لیا ہے جس کو گم کیا تھا دوسرے نے جواب دیا نہیں بلکہ مایوس ہو کر لوٹ ائے۔
یعنی حضرت حسن کی بیوی کے اس عمل کا ایک قسم کا مذاق اڑایا گیا۔

باقی رہا صحابہ کرام کی موجودگی کا مسئلہ تو میں نے پہلے بھی عرض کیا تھا حضرت حسن کی وفات 97ھ میں ہوئی تھی اور مدینہ کے اخری صحابی 78ھ میں فوت ہو گئے تھے اور سب سے اخری صحابی 110ھ میں فوت ہوئے تو اپ خود اندازہ کر سکتے ہیں 97ھ کے بعد بلاد اسلامیہ کے مختلف حصوں میں کتنے صحابہ زندہ ہوں گے؟ اور اگر کوئی صحابی مدینہ ایا بھی ہو گا تو ہو سکتا ہے اس نے منع بھی کیا ہو لیکن اگر اس کا روایات میں ذکر نہیں ایا تو عدم ذکر عدم نفی کو مستلزم تو نہیں ہوتا۔

اور یہ بات بھی پیش نظر رہے کہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم کی وفات 11ھ میں ہوئی اور حضرت حسن بن حسن کی وفات 97ھ میں ہوئی تو 97ھ میں جو صحابہ زندہ تھے ان کی عمر 86 سال تو کنفرم ہوئی اور اگر ان زندہ صحابہ کی نبی صلی اللہ علیہ وسلم کی وفات کےوقت کم سےکم عمر14 سال بھی فرض کی جائے تو 97ھ میں ان زندہ صحابہ کی عمر 100 سال ہو گی ۔
اس سے اپ خود اندازہ لگا لیں کہ 97ھ میں اتنی عمر کے چند گنے چنے صحابہ ہی ہوں گے اور اس ضعیف العمری میں ان کا دوسرے شہروں سے مدینہ شریف کا سفر کرنا نہایت ہی مشکل ہے۔

Edited by Mustafvi, 07 December 2012 - 04:25 PM.


#39 Toheedi Bhai

Toheedi Bhai

    Madani Member

  • Star Member

  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,492 posts
  • Joined 16-December 08
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi

Posted 09 December 2012 - 09:43 AM

(bis)

Attached Images

  • 1.jpg
  • 2.jpg
  • 3.jpg
  • mirqat 1.jpg
  • miqat qari 2.jpg
  • shrani 1.jpg
  • shrani 2.jpg
  • 1.JPG
  • 2.JPG
  • 3.JPG
  • 4.JPG
  • 5.JPG

مسئلہ حاضر ناظر سمجھنے کےلئے


غزالی زماں علامہ سید احمد سعید کاظمی علیہ الرحمۃ


کی یہ لاجواب کتاب پڑھیں۔


[center]
http://www.mediafire...it10o181lsylm8k

#40 Saeedi

Saeedi

    Madani Member

  • Star Member

  • PipPipPipPipPipPip
  • 937 posts
  • Joined 06-April 08
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi

Posted 09 December 2012 - 02:47 PM

واہ توحیدی صاحب


دل خوش کر دتا ای۔


کتاب لاجواب الحق المبین از امام اہل سنت حضور غزالی زماں علامہ سید احمد سعید

 

کاظمی

کا مطالعہ کیجئے اور حق وباطل کا فرق پہچان لیجیے۔

http://www.khatmenab...01-29-09-14-39/






Similar Topics Collapse


 

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users