Jump to content

  • Log in with Facebook Log in with Twitter Log in with Windows Live Log In with Google      Sign In   
  • Create Account

Photo

Pakki Qabar Banana

Radd-e-Ghair Muqallid

  • Please log in to reply
93 replies to this topic

#41 Mustafvi

Mustafvi

    Members

  • Under Observation

  • PipPipPip
  • 204 posts
  • Joined 13-March 12
  • Gender:Male
  • Madhab:Not Telling

Posted 09 December 2012 - 07:01 PM

post deleted

Edited by Mustafvi, 09 December 2012 - 07:19 PM.


#42 Mustafvi

Mustafvi

    Members

  • Under Observation

  • PipPipPip
  • 204 posts
  • Joined 13-March 12
  • Gender:Male
  • Madhab:Not Telling

Posted 09 December 2012 - 07:16 PM

Posted Image

#43 Toheedi Bhai

Toheedi Bhai

    Madani Member

  • Star Member

  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,492 posts
  • Joined 16-December 08
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi

Posted 09 December 2012 - 09:06 PM

(bis)

Attached Images

  • 1.jpg

مسئلہ حاضر ناظر سمجھنے کےلئے


غزالی زماں علامہ سید احمد سعید کاظمی علیہ الرحمۃ


کی یہ لاجواب کتاب پڑھیں۔


[center]
http://www.mediafire...it10o181lsylm8k

#44 Mughal...

Mughal...

    Madani Member

  • Super Moderator

  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,619 posts
  • Joined 31-July 10
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi
  • Sheikh:Ameer-e-Ahle-Sunnat

Posted 11 December 2012 - 06:43 PM

جہاں اللہ عزوجل کے انبیاء اولیاء کے قدم مبارک لگ جاتے ہیں وہ جگہ بابرکت ہوجاتی ہیں

وہاں اللہ کی رحمتیں نازل ہوتی (مقام ابراہیم کی مثال ہمارئے سامنے ہے وہاں تو نماز پڑھنا بھی باعث ثواب ہے)۔

تو جہاں انبیاء اولیاء عبادت کرتے ہوں اس جگہ پر کتنی برکتیں نازل ہوتی ہوں گئیں

اور جہاں وہ مدفن ہوں تو اس جگہ کتنی رحمتیں نازل ہوتی ہوں گئیں



وہابی اس لئے یہ بات نہیں مانتا کیوں جہاں ان کے بزرگ بیٹھتے ہوں گئیں یا مدفن ہوں گئیں وہ جگہ باعث برکت

نہیں ہوگئ ۔




#45 Mustafvi

Mustafvi

    Members

  • Under Observation

  • PipPipPip
  • 204 posts
  • Joined 13-March 12
  • Gender:Male
  • Madhab:Not Telling

Posted 12 December 2012 - 02:47 PM

ابھی تک مزارات پر عمارات تعمیر کرنے اور ان کے پاس مساجد تعمیر کرنے کے حوالے سے دو دلائل پیش کئے گئے ہیں جن کا جواب میں نے اپنی پوسٹ نمر 38 میں دے دیا تھا۔ جس کا ابھی تک کوئی جواب نہیں دیا گیا۔ صرف مفسرین کے حوالے پیش کئے گئے ہیں اور صرف مفسرین کے حوالے پیش کرنا ہی جواب نہیں ہوا کرتا۔ بات تو دلیل کی ہوتی ہے اور مفسرین کی دلیل بھی چیک کرنی پڑے گی کہ وہ کس بنیاد پر یہ بات کر رہے ہین۔

میں قائرین سے گزارش کروں گا کہ وہ ایک بار پھر پوسٹ نمبر 38 کا مطالعہ کرکے خود اندازہ لگا لیں کہ اس میں پیش کئے گئے نکات اتنے غیر اہم نہیں ہیں کہ ان کو نظر انداز کیا جائے۔

اب پوسٹ نمبر39 میں چند مزید دلائل پیش کئے ہیں جن کا جائزہ پیش خدمت ہیں۔


نبی صلی اللہ علیہ وسلم کی قبر مبارک کو ام المومنین کے حجرہ میں بنانے سے استدلال کیا گیا ہے۔

حالانکہ یہ بات بالکل واضح ہے کہ نبی پاک صلی اللہ علیہ وسلم کی قبر دو وجوہات کی بنا پر حجرہ میں بنائی گئی۔

ایک تو اس لئے کہ حضرت ابو بکر صدیق کی روایت کے مطابق کہ اللہ کا نبی جس جگہ فوت ہوتا ہے اسی جگہ دفن کیا جاتا ہے اور دوسرا حضرت عائشہ کے اس فرمان کے مطابق کہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم کو اس اندیشے کی وجہ سےکہ اپ کی قبر سجدہ گاہ نہ بن جائے اس لئے اپ صلی اللہ علیہ وسلم کو حجرہ میں دفن کیا گیا۔

اس حوالے سے ایک اہم بات پیش نظر رہے کہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم کی قبر مبارک کو حجرہ میں بنانے کو صحابہ کرام نے کبھی اس دلیل کے طور پر نہیں لیا کہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم کے وصال کے بعد وہ بھی اپنے وفات شدگان کو اسی طریقے سے دفن کرنا شروع کر دیتے بلکہ وہ سنت کے مطابق اپنے مردوں کو عام قبرستان میں دفن کرتے رہے۔


دوسری دلیل کے طور پر حجرت ملا علی قاری رح کا ایک قول مرقاہ کے حوالے سے نقل کیا گیا ہے

حالانکہ اسی مرقاۃ میں ایک مقام پر و من ابتدع بدعتہ ضلالہ کی شرح کے تحت فرما چکے ہیں کہ بدعت ضلالت وہ ہے جس کا ائمہ مسلمین نے انکار کیا ہو جیسے قبروں پر عمارت بنانا اور انہیں پختہ کرنا۔

اب اپ خود اندازہ فرمائیں جو چیز بدعت ضلالت ہو وہ کیونکر جائز ہو سکتی ہے؟


تیسری دلیل کے طور پر امام عبدالوہاب شعرانی رح کے بھائی کا قول نقل کیا گیا گیا ہے ۔ اب معلوم نہیں کہ ان کا قول کیسے شرعی حجت بن سکتا ہے جب کے وہ واضح طور پر احادیث کے خلاف بھی ہو۔

چوتھی دلیل
امام ابن البر قرطبی کے حوالے سے بیان کیا گیا ہے کہ وہ فرماتے ہیں
کہ جس حدیث میں اپ نے فرمایا کہ تمام روئے زمین کو میرے لئے مسجد بنا دیا گیا ہے، وہ حدیث ان احادیث کے لئے ناسخ ہے جن میں صالحین کے پاس مسجد بنانے کی ممانعت ہے۔

حالانکہ حقیقت یہ ہے کہ صالحین کے پاس مسجد بنانے کی ممانعت والی احادیث نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے اپنے مرض الوفات میں ارشاد فرمائیں تو تمام روئے زمین کو مسجد بنانے والی حدیث ان ممانعت والی احادیث کی ناسخ کیسے ہو سکتی ہے؟؟؟
لہذا امام ابن البر قرطبی کا یہ استدلال درست نہیں ہے اور صالحین کے پاس مسجد بنانے کی ممانعت والی احادیث منسوخ نہیں بلکہ واجب العمل ہیں۔
اور روئے زمین کے مسجد ہونے والی حدیث اور صالحین کے پاس مسجد بنانے کی ممانعت والی احادیث میں تطبیق یہ دی جا سکتی ہے کہ تمام روئے زمین مسجد ہے سوائے اس جگہ کے جو کہ پاک نہ ہو(یہ شرائط نماز میں سے ہے) اور وہ جگہ جو قبروں کے پاس ہو۔

Edited by Mustafvi, 12 December 2012 - 02:56 PM.


#46 Toheedi Bhai

Toheedi Bhai

    Madani Member

  • Star Member

  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,492 posts
  • Joined 16-December 08
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi

Posted 13 December 2012 - 09:18 AM

(bis)

Attached Images

  • 1.jpg

مسئلہ حاضر ناظر سمجھنے کےلئے


غزالی زماں علامہ سید احمد سعید کاظمی علیہ الرحمۃ


کی یہ لاجواب کتاب پڑھیں۔


[center]
http://www.mediafire...it10o181lsylm8k

#47 Usman Razawi

Usman Razawi

    Madani Member

  • Super Moderator

  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,830 posts
  • Joined 12-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Terra Firma
  • Madhab:Hanafi
  • Sheikh:Huzoor Tajushariah

Posted 13 December 2012 - 01:19 PM

Note for Mustafvi Sahib :

Muhtram Guzarish yeh hay Yeh forum kisi bhi gumnam shakhs ki zaati tahqeeq par discussion k leay naheen bnaya gya.Isi leay aap dekh sktay hain keh Jab bhi kisi doosray say jwab talabi k leay koi topic bnaya jata hay to wo kisi na kisi Maslak k mutaliq hota hay aor us main us maslak k Mustanad ulama k qaol-o-fel ya ebaraat par jwab talabi ki jati hay.

Ab aap apnay aap ko kisi maslak say mansoob bhi naheen kartay aor hmaray maslak par aitraz bhi krtay hain. To aesi soorat-e-haal main Quran-o-Hadees k sath sath mutaqadimeen ki kutub k hawala jat aap ko bator-e-daleel pesh kiay jatay hain.

Ab aap mutaqadimeen ki tahqeeq ko bhi naheen maantay. To Muhtram aap hi btaeay keh kia aesi soorat-e-haal main discussion jari rakhna mumkin hay?

Toheedi bhai nay bahut saray Ulama k hawalay say aap ko Quran Majeed ki Tafseer paish ki, lekin aap nay sab ka inkaar kar diya, LEKIN baghair daleel kay. To ab aap hi btain keh discussion kesay aagay bharhay?? Agar har kisi ki zaati aara par behs shuroo kar dain to phir to forum bekar ho jaye ga.


Aik shakhs

1 ; Jo apnay aap ko kisi maslak say mansoob naheen karta

2. Jis nay kabhi kisi aalim ko mustanad maan kar us ki bat ko qubool naheen kia

3. Jo gumnaam hay, jis ki tahqeeq ko mannay walay hain hi naheen.

4. Jo khud bhi kisi giroh ka mustanad aalim naheen

5. Jo Mutaqadimeen ki bat bhi naheen maanta , lekin is par apnay kisi aalim ka fatwa bhi naheen pesh krta

Say disussion jari reh skti hay???

.........

Lihaza Guzarish hay keh next post bhi baghair hawalajat keh agar aap ki zaati tahqeeq par mabni hui to aap ko mazeed posts ki ijazat naheen di jaye gi.
Toheedi bhai nay jo hawala jaat pesh keay hain , unko aap ghalat sabit krain. Lekin Mustanad hawala jat k sath. Aap ki Tahqeeq aap ko mubarak. Yeh forum kisi gumnam fard-e-wahid ki bila daleel zaati tahqeeq par behs k leay naheen hay. Shukria

نبی پاک صلی اللہ علیہ وسلم کے اسم گرامی یا آپ کی صفت کے ساتھ پورا صلٰوۃوسلام لکھنا واجب ہے اور ص یا صلعم لکھنا مکروہ تحریمی ہے ، بلکہ بعض فقہا نے اس کو کفر کہا ہے ، لہذا اس سے اجتناب لازم ہے..مزید تفصیل کے لیے کلک کریں

Nabi PakKay Ism-e-Girami Ya Aap Ki Sift Kay Saath Poora Salat-O-Salam Likhna Wajib Hay Aor SAW , PBUH ص، صلعم Likhna Makrooh-e-Tahreemi Hay Balkeh Baaz Fuqha Nay Isko Kufr Kaha Hay , Lihaza Is Say Ijtenab Lazim Hay.It is Necessary (Wajib) to Write Complete Salat-o-Salam at the mentioning of the Messenger of Allah (Blessings And Peace Be Upon Him)) And using abbreviations (SAW , PUBH etc) Is Not Allowed , And To do so is Kufr , According To Some Scholar's Opinion. So We Should Avoid Using Abbrevations Or sufficing on one of the two, i.e. Salat (Blessings) & Salam (Peace).Correct Translation Of صلی اللہ علیہ وسلم

#48 Toheedi Bhai

Toheedi Bhai

    Madani Member

  • Star Member

  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,492 posts
  • Joined 16-December 08
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi

Posted 13 December 2012 - 07:01 PM

(bis)
1.jpg
Abdul 1.jpg
1.jpg
2.jpg

مسئلہ حاضر ناظر سمجھنے کےلئے


غزالی زماں علامہ سید احمد سعید کاظمی علیہ الرحمۃ


کی یہ لاجواب کتاب پڑھیں۔


[center]
http://www.mediafire...it10o181lsylm8k

#49 AbuAhmad

AbuAhmad

    Baghdadi Member

  • Members

  • PipPipPipPip
  • 339 posts
  • Joined 29-January 11
  • Gender:Male
  • Interests:KALMA E HAQ
  • Madhab:Hanafi

Posted 14 December 2012 - 11:30 AM

Moderator bhai ,is topic ko lock kar dai.
Jab tak Aimma & Muhadiseen per Wahabi parast mohaqiq (Mustafvi) sharae hukm na lagain

Like these Sunni Pages on Facebook:

(1) www.FB.com/Ahlesunnat25/

(2) www.FB.com/DEEN.E.MINHAJI

(3) www.FB.com/SunniHanifiBrailviTigers/

 


#50 Mustafvi

Mustafvi

    Members

  • Under Observation

  • PipPipPip
  • 204 posts
  • Joined 13-March 12
  • Gender:Male
  • Madhab:Not Telling

Posted 14 December 2012 - 05:48 PM

@ usman razawi ref ur post # 47

جناب گزارش یہ ہےکہ ابھی تک میں نے جو بات بھی کی ہے وہ دلیل کے ساتھ کی ہے چاہے وہ دلیل نقلی ہے یا عقلی
دوسری بات یہ کہ میں نے ہر دلیل کا حوالہ بھی دیا ہے سوائے ایک آدھ بات کہ وہ بھی اس لئے کہ وہ بات اتنی مشہور ہے کہ حوالہ کی ضرورت نہیں ۔
بہرحال آیندہ میں کوشش کروں گا کہ کوئی بات حوالے کے بغیر نہ ہو۔

Edited by Mustafvi, 14 December 2012 - 06:05 PM.


#51 Mustafvi

Mustafvi

    Members

  • Under Observation

  • PipPipPip
  • 204 posts
  • Joined 13-March 12
  • Gender:Male
  • Madhab:Not Telling

Posted 14 December 2012 - 06:39 PM

توحیدی بھائی پوسٹ نمبر 48
محترم عرض یہ ہے کہ مجھے علامہ ابن البر قرطبی کے علم و فضل کے حوالے سے کوئی اشکال نہیں ہے لیکن مجھے لگتا ہے کہ زیر بحث مسئلہ میں ان سے خطا ہوئی ہے اگر آپ اس حوالے سے میری تسلی فرما دیں گے تو میں مشکور ہوں گا۔
اس حوالے سے میرا نکتہ نظر یہ ہے کہ
جن احادیث میں صالحین کی قبروں کے پاس مساجد بنانے سے منع کیا گیا ہے وہ احادیث نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے اپنے مرض الوفات میں بیان فرمائیں ہیں یعنی اپنی وفات کے قریب یہ احادیث بیان فرمائی ہیں۔ مثلا
حضرت عائشہ فرماتی ہیں لما حضرتہ الوفات یعنی جب نبی صلی اللہ علیہ وسلم کا وقت وفات قریب آ پہنچا تو اس وقت آپ نے فرمایا یہود و نصاری پر اللہ کی لعنت ہو کہ انہوں نے اپنے انبیا، کی قبروں کو مساجد بنا لیا۔ بخاری شریف۔
اسی طرح باقی روایات میں بھی اس بات کی تصریح ہے کہ یہ احادیث آپ صلی اللہ علیہ وسلم کے بالکل آخری دنوں کی ہیں۔

اب قابل غور بات یہ کہ روئے زمین کو مسجد قرار دینے والی حدیث تو پہلے کی ہے تو یہ پہلے کی حدیث آپ صلی اللہ علیہ وسلم کی بالکل آخری احادیث کی ناسخ کیسے ہو سکتی ہے؟؟؟؟؟؟
ناسخ حدیث کو تو منسوخ احادیث کے بعد ہونا چاہئے نہ کہ پہلے۔

اگر آپ اس نکتے کی وضاحت فرما دیں تو مہربانی ہو گی۔
اور ایک بات کہ ناسخ منسوخ کے مسلئے میں پڑنے کی ضرورت ہی کیا ہے روئے زمین کے مسجد والی حدیث بھی آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے ہی بیان فرمائی ہے اور صالحین کے پاس مساجد کی ممانعت والی احادیث بھی نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے ہی بیان فرمائی ہیں۔
کیا نبی صلی اللہ علیہ وسلم اپنی بیان کردہ کسی حدیث میں کوئی استثنا، وغیرہ نہیں کر سکتے؟
کیا روئے زمین کے مسجد ہونے والی حدیث کے باجود یہ شرط نہیں لگائی جاتی کہ جہاں نماز پڑھی جائے وہ جگہ پاک ہونی چاہئے؟
اگر یہ شرط لگ سکتی ہے تو کیا نبی صلی اللہ علیہ وسلم مندرجہ بالا شرط نہیں لگا سکتے؟

اور جہاں فضائل کے منسوخ ہونے کی بات ہے تو اس کی ایک مثال سورہ بقرہ کی ایت 47 میں بیان ہوئی ہے کہ جہان اللہ پاک نے بنی اسرائیل کو اپنی یہ نعمت یاد دلائی ہے کہ اللہ پاک نے بنی اسرائیل کو تمام جہانوں پر فضیلت عطا کی۔
اور ہم جانتے ہیں کہ اب یہ فضیلت امت محمدیہ کو حاصل ہو چکی ہے اور بنی اسرائیل کی یہ فضیلت منسوخ ہو چکی ہے۔

باقی آپ کا یہ سوال کہ حجرہ پاک میں شیخین کو کیوں دفن کیا گیا تو اس حوالے سے انشا،اللہ پھر عرض کروں گا۔

Edited by Mustafvi, 14 December 2012 - 06:44 PM.


#52 Usman Razawi

Usman Razawi

    Madani Member

  • Super Moderator

  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,830 posts
  • Joined 12-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Terra Firma
  • Madhab:Hanafi
  • Sheikh:Huzoor Tajushariah

Posted 14 December 2012 - 06:52 PM

@ usman razawi ref ur post # 47

جناب گزارش یہ ہےکہ ابھی تک میں نے جو بات بھی کی ہے وہ دلیل کے ساتھ کی ہے چاہے وہ دلیل نقلی ہے یا عقلی
دوسری بات یہ کہ میں نے ہر دلیل کا حوالہ بھی دیا ہے سوائے ایک آدھ بات کہ وہ بھی اس لئے کہ وہ بات اتنی مشہور ہے کہ حوالہ کی ضرورت نہیں ۔
بہرحال آیندہ میں کوشش کروں گا کہ کوئی بات حوالے کے بغیر نہ ہو۔


Aap ko pehlay bhi btaya hay keh ham Fuqaha-e-Kiram k muaqabil aap ki aqli daleelon ko tasleem naheen kartay.

.......

Toheedi bhai nay Jin Ulama K hawala diya hay to aap k ham khial ulama k nazdeek un Ulama ki Tahqeeq Ghalat hay keh durust?? Yeh Ulama Ahl-e-Sunnat hain keh Ahl-e-Sunnat say kharij ? Agar aap ki next post is mozu say hat kar hui to delete kar di jaye gi bcz aap ko already aik martba btaya ja chuka hay.

نبی پاک صلی اللہ علیہ وسلم کے اسم گرامی یا آپ کی صفت کے ساتھ پورا صلٰوۃوسلام لکھنا واجب ہے اور ص یا صلعم لکھنا مکروہ تحریمی ہے ، بلکہ بعض فقہا نے اس کو کفر کہا ہے ، لہذا اس سے اجتناب لازم ہے..مزید تفصیل کے لیے کلک کریں

Nabi PakKay Ism-e-Girami Ya Aap Ki Sift Kay Saath Poora Salat-O-Salam Likhna Wajib Hay Aor SAW , PBUH ص، صلعم Likhna Makrooh-e-Tahreemi Hay Balkeh Baaz Fuqha Nay Isko Kufr Kaha Hay , Lihaza Is Say Ijtenab Lazim Hay.It is Necessary (Wajib) to Write Complete Salat-o-Salam at the mentioning of the Messenger of Allah (Blessings And Peace Be Upon Him)) And using abbreviations (SAW , PUBH etc) Is Not Allowed , And To do so is Kufr , According To Some Scholar's Opinion. So We Should Avoid Using Abbrevations Or sufficing on one of the two, i.e. Salat (Blessings) & Salam (Peace).Correct Translation Of صلی اللہ علیہ وسلم

#53 Faysal

Faysal

    Ajmeri Member

  • Members

  • PipPipPip
  • 183 posts
  • Joined 20-July 12
  • Madhab:Hanafi

Posted 15 December 2012 - 07:40 PM

1.JPG

2.JPG



3.JPG

حضرت یعقوب علیہ السلام نے فرمایا: میں تو اپنی پریشانی اور غم کی فریاد صرف ﷲ کے


حضور کرتا ہوں اورمیں اﷲ کی طرف سے وہ کچھ جانتا ہوں جو تم نہیں جانتے سورۃ یوسف


#54 Mustafvi

Mustafvi

    Members

  • Under Observation

  • PipPipPip
  • 204 posts
  • Joined 13-March 12
  • Gender:Male
  • Madhab:Not Telling

Posted 17 December 2012 - 04:45 PM

Toheedi bhai nay Jin Ulama K hawala diya hay to aap k ham khial ulama k nazdeek un Ulama ki Tahqeeq Ghalat hay keh durust?? Yeh Ulama Ahl-e-Sunnat hain keh Ahl-e-Sunnat say kharij ? Agar aap ki next post is mozu say hat kar hui to delete kar di jaye gi bcz aap ko already aik martba btaya ja chuka hay.


اگرچہ اس تھریڈ کا موضوع یہ نہیں ہے کہ جو بزرگ مزارات پر عمارت بنانے اور مسجد بنانے کے قائل ہیں ان پر کوئی حکم لگایا جائےبلکہ اس تھریڈ کا مقصد صرف یہ ہے کہ مزارات پر عمارت اور مسجد بنانے کے حق میں اور مخالفت میں جو دلائل ہیں ان کا تجزیہ اور جائزہ لیا جائے۔
مگر دوستوں کا میرے کسی بھی نکتے کا جواب دینے کی بجائے اصرار ہے کہ میں ان بزرگان دین پر حکم لگاوں یا کسی ہم خیال عالم سے فتوی لوں، جومزارات پر عمارت اور مسجد کے قائل ہیں۔
تو عرض یہ کہ میں اس پوزیشن میں نہیں ہوں کہ کسی سے کوئی فتوی حاصل کر کے پیش کر سکوں۔
اپنے طور پر عرض کئے دیتا ہوں کہ جن بزرگان دین نے سورہ کھف کی آیت 21 سے اور دیگر دلائل سے مزارات پر عمارت بنانے اور مسجد بنانے کا استدلال کیا ہے تو اس معاملے میں ان سے خطا ہوئی ہے لیکن اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ وہ اہل سنت سے خارج ہو گئے ہیں وہ ہمارے لئے باعث تکریم و عزت ہیں۔
اس حوالے سے میں نے اپنے دلائل پوسٹس نمبر 38،45۔51 میں بیان کر دئے تھے۔ مجھے امید ہے کہ ان پوسٹس کے جوابات ضرور دئے جائیں گے۔
ایک اہم نکتہ۔
میں یہ بات بھی سمجھنے سے قاصر ہوں کہ جب آئمہ فقہ احناف نے قبروں کو پختہ کرنے ان پر عمارت بنانے اور مسجد بنانے سے منع کر دیا ہے تو پھر ان مقلدین کو کیا حق پہنچتا ہے کہ وہ ان کے جواز کے دلائل دیتے پھریں۔
حضرت امام محمد جو امام ابو حنیفہ رح کے شاگرد ہیں وہ اپنی کتاب الاآثار میں بیان کرتے ہیں

ولا نرى ان يزاد على ماخرج منه ونكره ان يجصص او يطين او يجعل عنده مسجد ۔۔۔۔۔۔۔ ان قال ان النبى صلى الله عليه وسلم نهى عن تربيع القبور وتجصيصها قال محمد و به ناخذ وهو قول ابي حنيفه

اور قبروں کو پختہ کرنے اور ان پر عمارت بنانے کے حوالے سے تو فقہا، احناف کی ایک طویل فہرست ہے جو اس کی ممانعت کرتی ہے۔


اسی حوالے سے امام قرطبی کا موقف بھی جان لیں جو انھوں نے اپنی تفسیر میں بیان کیا ہے
قال علماؤنا: وهذا يحرم على المسلمين أن يتّخذوا قبور الأنبياء والعلماء مساجد.
اور ابن رجب کہتے ہیں
هذا الحديث يدلُّ على تحريم بناء المساجد على قبور الصالحين
اور ابن قدامہ المغنی میں کہتے ہیں


ولا يجوز اتخاذ المساجد على القبور لهذا الخبر ، ولأنَّ النبيَّ - صَلَّى الله عليه وآله وسلم - قال : « لَعَنَ اللهُ اليَهُودَ اتَّخَذُوا قُبُورَ أَنْبِيَائِهِمْ مَسَاجِدَ » يحذر ما صنعوا ..

میرا حسن ظن ہے کہ موڈریٹر جناب عثمان صاحب اس تھریڈ کو کلوز اور اس پوسٹ کو ڈیلیٹ نہیں کریں گے۔
اور میں توحیدی بھائی سے امید رکھتا ہوں کہ وہ میری پوسٹس 38، 45 اور خاص طور پر پوسٹ نمبر 51 پر ضرور اظہار خیال فرمائیں گے۔

#55 Saeedi

Saeedi

    Madani Member

  • Star Member

  • PipPipPipPipPipPip
  • 937 posts
  • Joined 06-April 08
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi

Posted 09 January 2013 - 05:44 PM

786

Attached Images

  • 53.jpg
  • 54.jpg
  • 55.jpg
  • 56.jpg
  • 57.jpg
  • 58.jpg
  • 59.jpg
  • 60.jpg
  • 61.jpg
  • 62.jpg

کتاب لاجواب الحق المبین از امام اہل سنت حضور غزالی زماں علامہ سید احمد سعید

 

کاظمی

کا مطالعہ کیجئے اور حق وباطل کا فرق پہچان لیجیے۔

http://www.khatmenab...01-29-09-14-39/


#56 Zulfi.Boy

Zulfi.Boy

    Makki Member

  • Members

  • PipPipPipPipPip
  • 489 posts
  • Joined 18-July 11
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi

Posted 09 January 2013 - 10:42 PM

saeedi bhai agar aap samne hote to me apke haath choom leta, jazak Allah, dil khush kardia.....

wafa alwafa kiski tasneef hai??

#57 Toheedi Bhai

Toheedi Bhai

    Madani Member

  • Star Member

  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,492 posts
  • Joined 16-December 08
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi

Posted 10 January 2013 - 07:18 AM

(bis)

http://www.nafseisla...afaUlWafaJ1.htm

http://www.nafseisla...afaUlWafaJ2.htm

Attached Images

  • 1.JPG

مسئلہ حاضر ناظر سمجھنے کےلئے


غزالی زماں علامہ سید احمد سعید کاظمی علیہ الرحمۃ


کی یہ لاجواب کتاب پڑھیں۔


[center]
http://www.mediafire...it10o181lsylm8k

#58 Zulfi.Boy

Zulfi.Boy

    Makki Member

  • Members

  • PipPipPipPipPip
  • 489 posts
  • Joined 18-July 11
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi

Posted 10 January 2013 - 10:46 AM

jazak Allah,

toheedi bhai ek baat aur, kya sahaba ke dafa koi kaam karne se wo sunnat e sahaba ho sakta hai??

aur isi topic per ek sawaal hai, pm me poochna chata ho

#59 Toheedi Bhai

Toheedi Bhai

    Madani Member

  • Star Member

  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,492 posts
  • Joined 16-December 08
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi

Posted 10 January 2013 - 09:07 PM

(bis)

Attached Images

  • a1.jpg
  • a2.JPG
  • Image.jpg
  • q2.JPG

مسئلہ حاضر ناظر سمجھنے کےلئے


غزالی زماں علامہ سید احمد سعید کاظمی علیہ الرحمۃ


کی یہ لاجواب کتاب پڑھیں۔


[center]
http://www.mediafire...it10o181lsylm8k

#60 Tanveer Afridi

Tanveer Afridi

    Ajmeri Member

  • Members

  • PipPipPip
  • 94 posts
  • Joined 02-December 12
  • Madhab:Hanafi

Posted 29 January 2013 - 01:26 AM

8_n.jpg







Similar Topics Collapse


 

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users