Jump to content

  • Log in with Facebook Log in with Twitter Log in with Windows Live Log In with Google      Sign In   
  • Create Account

Photo

Pakki Qabar Banana

Radd-e-Ghair Muqallid

  • Please log in to reply
93 replies to this topic

#81 Ayesha Fatima

Ayesha Fatima

    Member

  • Members

  • PipPip
  • 65 posts
  • Joined 25-September 15
  • Madhab:Hanafi

Posted 24 October 2015 - 01:05 AM

ak wahabi ne sahee muslim se ye hawale diay hen in ka jawab chahiay



#82 Ayesha Fatima

Ayesha Fatima

    Member

  • Members

  • PipPip
  • 65 posts
  • Joined 25-September 15
  • Madhab:Hanafi

Posted 24 October 2015 - 01:05 AM

ak wahabi ne sahee muslim se ye hawale diay hen in ka jawab chahiay

Attached Images

  • a.jpg
  • b.jpg
  • c.jpg
  • d.jpg
  • e.jpg


#83 Tayyib Qadri

Tayyib Qadri

    Ajmeri Member

  • Members

  • PipPipPip
  • 173 posts
  • Joined 05-February 07

Posted 24 October 2015 - 01:09 AM

مقصود قبر کو زمین کے برابر کرنا نہیں ہے ، بلکہ مراد یہ ہے کہ قبر زمین سے بلند ہونے کے باوجود ، مسطح ہو اور اس کا بالائی حصہ برابر ہو ۔

Attached Images

  • 2015-10-24 01.05.25.png


ھے بلبل رنگیں رضا یا طوطی نغمہ سرا

حق یہ کھ واصف ھے تیرا یہ بھی نہیں وہ بھی نہیں


#84 kashmeerkhan

kashmeerkhan

    Baghdadi Member

  • Members

  • PipPipPipPip
  • 339 posts
  • Joined 05-June 15
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi

Posted 24 October 2015 - 01:26 AM

پوسٹ نمبرز تریسٹھ،اکسٹھ اور پینسٹھ کو پڑھیں ۔ اس آپکی پیش کی ہوئی حدیث میں بھی تسویہ ہی ہے، نجدی غلط سوچ کا جواب انہی پوسٹوں میں پڑھیں جنکا ابھی کہا میں نے۔

فتح الباری میں امام عسقلانی کا فرمان:۔،۔

قوله باب هل تنبش قبور مشركي الجاهلية

اي دون غيرها من قبور الانبياء واتباعهم لما في ذلک من الاهانة لهم بخلاف المشركين فانهم لا حرمة لهم


Edited by kashmeerkhan, 24 October 2015 - 01:34 AM.

یا رسول اللہ انظر حالنا

یا حبیب اللہ اسمع قالنا

صلی علیک و سلم یا نور اللہ 

یا سیدی غوث اعظم امددنی۔ ۔ ۔ ۔ ۔ یا سیدی اعلیحضرت ارحمنی

 


#85 Tayyib Qadri

Tayyib Qadri

    Ajmeri Member

  • Members

  • PipPipPip
  • 173 posts
  • Joined 05-February 07

Posted 24 October 2015 - 01:27 AM

مسلم شریف کی حدیث کا جواب

Attached Images

  • 2015-10-24 01.21.36.png
  • 2015-10-24 01.22.35.png


ھے بلبل رنگیں رضا یا طوطی نغمہ سرا

حق یہ کھ واصف ھے تیرا یہ بھی نہیں وہ بھی نہیں


#86 Tayyib Qadri

Tayyib Qadri

    Ajmeri Member

  • Members

  • PipPipPip
  • 173 posts
  • Joined 05-February 07

Posted 24 October 2015 - 01:36 AM

جیسا کے کشمیر خان بهائی نے لفظ سویتہ کے متعلق آپکو کہا ..لفظ سویتہ کے حوالے سے مزید آپ یہ پڑهه لیں

Attached Images

  • 2015-10-24 01.23.19.png

Edited by Tayyib Qadri, 24 October 2015 - 01:49 AM.


ھے بلبل رنگیں رضا یا طوطی نغمہ سرا

حق یہ کھ واصف ھے تیرا یہ بھی نہیں وہ بھی نہیں


#87 kashmeerkhan

kashmeerkhan

    Baghdadi Member

  • Members

  • PipPipPipPip
  • 339 posts
  • Joined 05-June 15
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi

Posted 24 October 2015 - 12:20 PM

مقصود قبر کو زمین کے برابر کرنا نہیں ہے ، بلکہ مراد یہ ہے کہ قبر زمین سے بلند ہونے کے باوجود ، مسطح ہو اور اس کا بالائی حصہ برابر ہو ۔

ڈاکٹر صاحب!

آپ نے جو تصویریں ساتھ لگائی ہیں، مجھے لگتا ہے وہ کسی شیعہ کی سائٹ سے لی گئی ہیں۔ خواہ مخواہ حضرت سفیان ثوری وغیرہ پر طعن کر رہا ہے وہ۔ اچھی طرح دیکھ بھال کر کے ہی کوئی چیز شئئیر کیا کریں، کیونکہ شیعہ یا دوسرے بد مذہب ہر ممکن حربہ یوز کرکے مسلمانوں کو گمراہ کرنا چاہتے ہیں۔ استدلال صرف اپنی سنی کتب سے کیا کریں


یا رسول اللہ انظر حالنا

یا حبیب اللہ اسمع قالنا

صلی علیک و سلم یا نور اللہ 

یا سیدی غوث اعظم امددنی۔ ۔ ۔ ۔ ۔ یا سیدی اعلیحضرت ارحمنی

 


#88 kashmeerkhan

kashmeerkhan

    Baghdadi Member

  • Members

  • PipPipPipPip
  • 339 posts
  • Joined 05-June 15
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi

Posted 24 October 2015 - 12:23 PM

ak wahabi ne sahee muslim se ye hawale diay hen in ka jawab chahiay

آپ کو ان میں سے کس چیز پر کیا اعتراض ہے؟ جو اعتراض یا اشکال ہیں، انکو الگ سے نمبر وار لکھیں، تاکہ جواب دیا جا سکے۔ حدیث کا مطلب و مفہوم مع اطلاق اگر وہابی کو سمجھ نہ آئے تو اسمیں ہمارا کیا دوش ہے؟ اپنے سوال یا اشکال یا اعتراض لکھیں، خالی حدیث پاک نہیں (کیونکہ ان میں سے کوئی حدیث بھی ہمارے خلاف ہرگز نہیں)!!۔،۔،،۔


یا رسول اللہ انظر حالنا

یا حبیب اللہ اسمع قالنا

صلی علیک و سلم یا نور اللہ 

یا سیدی غوث اعظم امددنی۔ ۔ ۔ ۔ ۔ یا سیدی اعلیحضرت ارحمنی

 


#89 Tayyib Qadri

Tayyib Qadri

    Ajmeri Member

  • Members

  • PipPipPip
  • 173 posts
  • Joined 05-February 07

Posted 24 October 2015 - 01:37 PM

Tawajah dilanay ka shukriya kashmir khan shb.:) JazakAllah :)


ھے بلبل رنگیں رضا یا طوطی نغمہ سرا

حق یہ کھ واصف ھے تیرا یہ بھی نہیں وہ بھی نہیں


#90 Tayyib Qadri

Tayyib Qadri

    Ajmeri Member

  • Members

  • PipPipPip
  • 173 posts
  • Joined 05-February 07

Posted 24 October 2015 - 02:12 PM

Kyun kay zayda tur ye riwayat aj kal wahabi ahlehadith hazraat paesh kartay hain tou munasib jana kay unko jawab unhi ki zuban main daye diya jaye..Hum ahlesunnat jub inhain tark e raffa yadeen main Hazrat Abdullah bin Masood wali riwayat paesh kartay hain tou ye wahan hazrat suffiyan sori ko mudalis sabit karnay ki koshish kartay hain. Lakin muain aap se bilkul itfaq karta hoon kay sunni ullama ki tahqiq ko hee yahan share karoon.

Edited by Tayyib Qadri, 24 October 2015 - 02:13 PM.


ھے بلبل رنگیں رضا یا طوطی نغمہ سرا

حق یہ کھ واصف ھے تیرا یہ بھی نہیں وہ بھی نہیں


#91 Zulfi.Boy

Zulfi.Boy

    Makki Member

  • Members

  • PipPipPipPipPip
  • 489 posts
  • Joined 18-July 11
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi

Posted 24 October 2015 - 04:26 PM

Hazrat Fuzala  (raa) ki hadees me ZAMEEN ke barabar karne ka bilkul nahi ho sakta.. qke Bukhari me Rasool Allah  (saw) ki qabar mubarak KOHAN NUMA uthi hui dekhi hai.. ZAMEEN BARABAR NAHI...

 

6.jpg



#92 Ayesha Fatima

Ayesha Fatima

    Member

  • Members

  • PipPip
  • 65 posts
  • Joined 25-September 15
  • Madhab:Hanafi

Posted 25 October 2015 - 10:54 AM

WAHABI k aitrazat ye hen
1:- Hadees no.2139 main kachy kbr bnane ka byan aya he or hashia main paki kbar bnana khalaf e shriat kaha gaya h
2:-Hadees no. 2140 main mayyat k neeche kapra rakhne ki muzammat he
3:-Hadees no.2144,2146,2147,2148,2149,2150 main pukhta kbr bnanay,Kbr per bethne,or un per (imarat) tameer krne ki mamanat h
4:-Hadees no 2151 main Namaz e janaza masjid main parhna kesa he

#93 kashmeerkhan

kashmeerkhan

    Baghdadi Member

  • Members

  • PipPipPipPip
  • 339 posts
  • Joined 05-June 15
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi

Posted 25 October 2015 - 01:42 PM

پہلی بات تو یہ کہ شرح کس نے کی ہے؟؟

اسکا نام تو کم از کم بتا دیں، شرح کا جواب بھی اگر ضروری ہوا، دے دوں گا۔

فی الحال متن حدیث سے جو نتائج نکالے گئے ہیں، انکا جواب ضروری ہے۔

 

WAHABI k aitrazat ye hen
1:- Hadees no.2139 main kachy kbr bnane ka byan aya he or hashia main paki kbar bnana khalaf e shriat kaha gaya h

اس وہابی کو کہیں کہ اس حدیث سے پکی قبر بنانا کیسے خلاف شریعت ثابت ہو گیا؟؟

2:-Hadees no. 2140 main mayyat k neeche kapra rakhne ki muzammat he

ہم نے کس کتاب کے کس باب اور کس صفحہ پر قبر میں میت کے نیچے بہ تکلف کپڑا بچھانے کا حکم لکھا ہے؟؟

3:-Hadees no.2144,2146,2147,2148,2149,2150 main pukhta kbr bnanay,Kbr per bethne,or un per (imarat) tameer krne ki mamanat h

تین باتیں ہو گئی اب:۔،۔

ایک:قبر کو پختہ بنانا

اس سے ممانعت کی تین صورتیں ہیں: پہلی یہ کہ قبر کو اندر سے پختہ کیا جائے تو ممنوع، دوسری یہ کہ عامۃ المسلمین کی قبور کو پختہ کیا جائے تو ممنوع، تیسری یہ کہ فخریہ یا تکلیف یا سجاوٹی طور پر پختہ کیا جائے تو ممنوع۔ احادیث میں ان یجصص القبور آیا ہے ، نہ کہ علی القبور (تو خاص لوگوں کی قبروں کو باہر سے کسی مصلحت کی بنیاد پر پختہ کرنا جائز ہوا)۔

دو:قبر پر بیٹھنا

ہم بھی ایسا ہی کہتے ہیں کہ یہ (قبر کے اوپر بیٹھنا) جائز نہیں

تین:قبر پر عمارت تعمیر کرنا

اس سے ممانعت کی پانچ صورتیں ہیں:ایک یہ کہ خود عین قبر پر عمارت بنائی جائے (یعنی اسطرح کہ خود قبر ہی کسی دیوار میں آ جائے) کیونکہ احادیث میں یبنی علیہ ہے، نا کہ حول القبر (تو قبہ و گنبد بنانا درست ہوا)، دوسری یہ کہ ممانعت عامۃ المسلمین کی قبور کے ساتھ خاص ہے، تیسری یہ کہ عین قبر پر مسجد  بنانے کی ممانعت ہے (یعنی قبر اور سجدہ گاہ میں کوئی حائل یا سترہ نہ بچے)، چوتھے یہ کہ یہ ممانعت حکم شرعی نہیں بلکہ تقوی و زہد کی تعلیم ہے (جیسے رہائش کے مکانوں کو پختہ کرنے سے ممانعت آئی ہے)، پانچویں اور آخری یہ کہ اگر بنانے والا اس نیت و ارادے سے بنائے کہ میت کو راحت یا فائدہ پہنچتا ہے تو منع ہے۔ہاں اگر سہولت زائرین کیلئے عمارت بنائی جائے تو وہ حکم ممانعت سے خارج ہے

4:-Hadees no 2151 main Namaz e janaza masjid main parhna kesa he

 میرے بھائی۔،۔،۔ یہ وہابی کا اعتراض ہے یا کچھ اور  :)۔،۔،۔

اسکا جواب تو وہابی سے ہی پوچھیں کیونکہ اب اقوال صحابہ میں بظاہر تعارض نظر آ رہا ہے،اسے کہیں کہ اب کس کی تقلید کرو گے اماموں میں سے یا اپنے انہی ناہنجاروں غیر مقلد غیر مجتہد دنیادار مولویوں کی؟

شوافع اسی حدیث کو دلیل جواز قرار دیتے ہیں مسجد میں نماز جنازہ پڑھنے کی۔

مبسوط سرخسی (احناف کی معتبر کتاب) میں مسجد میں نماز جنازہ کو مکروہ قرار دیا گیا ہے تین شرعی دلیلوں سے۔


Edited by kashmeerkhan, 25 October 2015 - 02:05 PM.

یا رسول اللہ انظر حالنا

یا حبیب اللہ اسمع قالنا

صلی علیک و سلم یا نور اللہ 

یا سیدی غوث اعظم امددنی۔ ۔ ۔ ۔ ۔ یا سیدی اعلیحضرت ارحمنی

 


#94 Tayyib Qadri

Tayyib Qadri

    Ajmeri Member

  • Members

  • PipPipPip
  • 173 posts
  • Joined 05-February 07

Posted 25 October 2015 - 02:06 PM

میرے خیال میں اگر آپ اس پورےتهریڑ کا باغور مطالعہ کریں تو آپ کو وهابی کے هر اک اعتراض کا مفصل جواب مل جائے گا. ویسے کشمیر خان بهائی نے مختصر اور جامع طریقے سے اس کے جواب لکه دیے هیں .


ھے بلبل رنگیں رضا یا طوطی نغمہ سرا

حق یہ کھ واصف ھے تیرا یہ بھی نہیں وہ بھی نہیں






Similar Topics Collapse


 

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users