Jump to content

  • Log in with Facebook Log in with Twitter Log in with Windows Live Log In with Google      Sign In   
  • Create Account

Photo

Ghair Ul Allah Say Madad

Madad Shirk

  • Please log in to reply
75 replies to this topic

#1 K.Ahmed92

K.Ahmed92
  • Members

  • 3 posts
  • Joined 04-August 11
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi

Posted 13 July 2015 - 07:45 AM

Aik sahab nay yeh ietaraz kya hai kay is munajat may shirk ka pahlo hay "Ya ilahi reham farma mustafa kay wastay  Ya Rasool ALLAH karam ki jiye khuda kay wastay" (dousray misray main). Koi sahab Quran hadith key roshni may iss key wazahat famayeen gay aur yeh batain gay kay kya ghair ul ALLAH say madad mangna najaiz hai?

 



#2 Hasan Khan

Hasan Khan

    Ajmeri Member

  • Members

  • PipPipPip
  • 79 posts
  • Joined 04-September 12
  • Madhab:Hanafi

Posted 13 July 2015 - 10:28 AM

جناب پہلی بات یہ کہ دلیل پیش کرنا تو معترض کی زمہ داری ہے۔ 

 اور دوسری بات یہ کہ آپ ہم سے غیر اللہ سے مدد مانگنا ناجائز ہونے کی عضاحت کیسے مانگ سکتے ہیں بجکہ ہمارے نزدیک مدد مانگنا ناجائز نہیں بلکہ جائز ہے۔

 



#3 K.Ahmed92

K.Ahmed92
  • Members

  • 3 posts
  • Joined 04-August 11
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi

Posted 13 July 2015 - 12:07 PM

آپ کے جواب کا شکریہ،دوسرے مصرے کو اگرپڑھیں تو اس میں رسول اللہ صلی اللہ علیۃ وسلم سے استغاثہ بیان کیا گیا ہے- اگر قرآن اور حدیث کی روشنی میں اس کا جواب دے دیں تو نوازش ہوگی-



#4 Khalil Rana

Khalil Rana

    Madani Member

  • Star Member

  • PipPipPipPipPipPip
  • 931 posts
  • Joined 23-September 06
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi

Posted 13 July 2015 - 03:51 PM

(bis)

 

Attached Images

  • istgasa.jpg
  • maja 1.jpg
  • maja 2.jpg
  • 01.jpg
  • 02.jpg

توحید اور شرک کے موضوع پر علّامہ سیّد احمدسعید کاظمی امروہوی علیہ الرحمہ کی بہترین کتاب

 

http://www.mediafire...ed o shirak.pdf

 

 

                          

 


#5 Kilk-e-Raza

Kilk-e-Raza

    Baghdadi Member

  • Members

  • PipPipPipPip
  • 411 posts
  • Joined 13-January 07
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi

Posted 13 July 2015 - 07:19 PM

islamimehfil se lye gaye chand jawabat yahan phir se post ker raha hon.

 

sahaba ka aqeedah01.jpg

sahaba ka aqeedah02.jpg

sahaba ka aqeedah03.jpg

sahaba ka aqeedah04.jpg

sahaba ka aqeedah05.jpg

sahaba ka aqeedah06.jpg

 

muhadiseen ka aqeedah01.jpg

muhadiseen ka aqeedah02.jpg

muhadiseen ka aqeedah03.jpg

muhadiseen ka aqeedah04.jpg

muhadiseen ka aqeedah05.jpg

muhadiseen ka aqeedah06.jpg

sahaba ka aqeedah waseela 01.jpg

sahaba ka aqeedah waseela 02.jpg

sahaba ka aqeedah waseela 03.jpg

 

madad.gif

 

wali ka waseela 1.jpg

wali ka waseela 2.jpg

wali ka waseela 3.jpg

 

 

Deobandion ka aqidah

 

faryad rad1.jpg

faryad rad2.jpg

faryad rad3.jpg

faryad rad4.jpg

faryad rad5.jpg

 

 

Swaneh Qasmi - Bad-e-Wafaat Madad 01.jpg

Swaneh Qasmi - Bad-e-Wafaat Madad 02.jpg

 

bad tareen makhloq wahabi

 

bad-tareen-makhloq-wahabi01.gif

bad-tareen-makhloq-wahabi02.gif

bad-tareen-makhloq-wahabi03.gif





کلک رضا وہ خنجر خونخوار برق بار
اعدا سے کہہ دو خیر منائیں نہ شر کریں



#6 K.Ahmed92

K.Ahmed92
  • Members

  • 3 posts
  • Joined 04-August 11
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi

Posted 14 July 2015 - 08:22 AM

بہت بہت شکریہ، اللہ آپ کو اس کی جزائے خیر دے، امین



#7 Mustafvi

Mustafvi

    Members

  • Under Observation

  • PipPipPip
  • 204 posts
  • Joined 13-March 12
  • Gender:Male
  • Madhab:Not Telling

Posted 10 August 2015 - 12:45 PM

Kilk-e-Raza

محترم آپ نے فتح الباری الجز السابع صفحہ 593 کا جو سکین لگایا ہے اگر اس کے متعلقہ حصے کا اردو ترجمہ لگا دیں تو بہت عنایت ہو گی 



#8 Kilk-e-Raza

Kilk-e-Raza

    Baghdadi Member

  • Members

  • PipPipPipPip
  • 411 posts
  • Joined 13-January 07
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi

Posted 10 August 2015 - 01:19 PM

متعلقہ حصے کا ترجمہ پوسٹ کے پہلے امیج میں موجود ہے۔ صلح حدیبیہ والا واقعہ اس حصے کا خلاصہ ہے۔ جس میں عمرو بن سالم خزاعی رضی اللہ عنہ نے نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم سے مدد کے اشعار پڑھے۔ وہ  واقعہ اور اشعار فتح الباری میں نقل ہیں اور نیچے حدیث کو حسن کہا گیا ہے، جو حصہ انڈر لائن ہے۔





کلک رضا وہ خنجر خونخوار برق بار
اعدا سے کہہ دو خیر منائیں نہ شر کریں



#9 Mustafvi

Mustafvi

    Members

  • Under Observation

  • PipPipPip
  • 204 posts
  • Joined 13-March 12
  • Gender:Male
  • Madhab:Not Telling

Posted 10 August 2015 - 01:28 PM

محترم

فتح الباری کے سکین سے تو کہیں سے یہ معلوم نہیں ہوتا کہ سالم الخزاعی نے یہ اشعار کہیں دور سے پڑھے تھے بلکہ فتح الباری میں تو لکھا ہے کہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم کے سامنے یہ اشعار پڑھے گئے

جہاں سے اشعار شروع ہوتے ہیں اس سے پہلے کی لائن دیکھ لیں


Edited by Mustafvi, 10 August 2015 - 01:38 PM.


#10 kashmeerkhan

kashmeerkhan

    Baghdadi Member

  • Members

  • PipPipPipPip
  • 341 posts
  • Joined 05-June 15
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi

Posted 10 August 2015 - 03:18 PM

محترم

فتح الباری کے سکین سے تو کہیں سے یہ معلوم نہیں ہوتا کہ سالم الخزاعی نے یہ اشعار کہیں دور سے پڑھے تھے بلکہ فتح الباری میں تو لکھا ہے کہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم کے سامنے یہ اشعار پڑھے گئے

جہاں سے اشعار شروع ہوتے ہیں اس سے پہلے کی لائن دیکھ لیں

آپ اس سے پہلے کی لائنیں دیکھتے رہیے

انڈر لائنڈ سے آگے پڑھنے کی زحمت بھی کر لو۔

بر سبیل تنزل اگر خاص اس ایک روایت سے یہ ثابت بھی ہو جائے کہ اُنہوں نے دور سے نہیں

بلکہ سامنے سے پکارا ہے تو بھی ہمیں کیا مضر؟؟

آپ یہ بتا دیں کہ اگر رسول اللہ ﷺ کے سامنے ایسا کہا تو اگر یہ دور سے کہنا شرک ہوتا تو اب بھی بدستور شرک ہی رہتا!!۔

آپکا شرک بھی عجیب نہیں بلکہ بہت زیادہ عجیب ہے جو فاصلہ کم زیادہ ہونے اور موجودگی و غیبت سے بدلتا رہتا ہے۔۔۔

جیسا آپ نے کہا کہ رسول پاک ﷺ کے سامنے انہوں نے کہا ایسا سب ، تو اگر یہ کہنا شرک ہوتا تو نبی پاک شاہ بنی آدم ﷺ انہیں روک نہ دیتے؟؟

ہمارے نظریے کی بنیاد یہی ایک روایت تو نہیں ہے!۔

کیا آپکو سینکڑوں وہ ثبوت پلس حوالے نظر نہیں آ رہے جو اسی ٹاپک میں میرے جلیل القدر ساتھیوں نے پیش کیے ہیں۔

لگے ہاتھوں آپ ذرا قرآن و حدیث یا قرون ثلثہ سے اس بات کا ثبوت تو دیے دیں کہ انٹرنیٹ چلانا ، کمپیوٹر یا موبائل وغیرہ کو اسلامی کاموں کے لیے استعمال کرنا جائز ہے؟

کون کون سے صحابی نے اسلامی محفل پر سنیوں کے نظریات پر فتح الباری کی روایت کی توثیق کا مطالبہ کیا تھا؟

کن بندوں نے قرون ثلثہ میں اپنا نام مصطفوی رکھا تھا؟

کس صحابی نے مطالبہ کیا تھا کہ فتح الباری کے خاص اسی پیج کا اردو ترجمہ کر کے لگاو جیسے آپ نے اوپر اپنی پوسٹ میں ایسا مطالبہ کرا ہے؟

اگر آپ ان سوالوں کا جواب قرآن میں سے نہیں دے سکتے تو حدیث میں سے دے دو یا اگر حدیث میں سے نہیں دے سکتے تو قرون ثلثہ میں سے دے دو!!!!!!۔

انتظار رہے گا ، جواب جلد دینا اگر واقعی مصطفوی ہو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!َ۔


Edited by kashmeerkhan, 10 August 2015 - 03:23 PM.

یا رسول اللہ انظر حالنا

یا حبیب اللہ اسمع قالنا

صلی علیک و سلم یا نور اللہ 

یا سیدی غوث اعظم امددنی۔ ۔ ۔ ۔ ۔ یا سیدی اعلیحضرت ارحمنی

 


#11 Mustafvi

Mustafvi

    Members

  • Under Observation

  • PipPipPip
  • 204 posts
  • Joined 13-March 12
  • Gender:Male
  • Madhab:Not Telling

Posted 12 August 2015 - 09:23 AM

 

آپ اس سے پہلے کی لائنیں دیکھتے رہیے

انڈر لائنڈ سے آگے پڑھنے کی زحمت بھی کر لو۔

 

 

جی محترم میں نے زحمت کر کے آگے بھی پڑھا ہے لیکن وہاں بھی ایسا کچھ نہیں  ہے ۔

 

آپ یہ بتا دیں کہ اگر رسول اللہ ﷺ کے سامنے ایسا کہا تو اگر یہ دور سے کہنا شرک ہوتا تو اب بھی بدستور شرک ہی رہتا!!۔

آپکا شرک بھی عجیب نہیں بلکہ بہت زیادہ عجیب ہے جو فاصلہ کم زیادہ ہونے اور موجودگی و غیبت سے بدلتا رہتا ہے۔۔۔

 

 

یہ شرک بیچ میں کہاں سے آ گیا ؟ میں نے شرک یا عدم شرک کی کوئی بات ہی نہیں چھیڑی 

رضا صاحب نے اپنے موقف میں ایک دلیل پیش کی تھی میں نے اس حوالے سے کچھ وضاحت کا عرض کیا تھا ۔

 

اسی طرح آپ کے باقی سوالات بھی بالکل غیر متعلقہ ہیں 


Edited by Mustafvi, 12 August 2015 - 09:26 AM.


#12 kashmeerkhan

kashmeerkhan

    Baghdadi Member

  • Members

  • PipPipPipPip
  • 341 posts
  • Joined 05-June 15
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi

Posted 12 August 2015 - 09:12 PM

محترم

فتح الباری کے سکین سے تو کہیں سے یہ معلوم نہیں ہوتا کہ سالم الخزاعی نے یہ اشعار کہیں دور سے پڑھے تھے بلکہ فتح الباری میں تو لکھا ہے کہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم کے سامنے یہ اشعار پڑھے گئے

جہاں سے اشعار شروع ہوتے ہیں اس سے پہلے کی لائن دیکھ لیں

 

 وأخرجه الطبراني من حديث ميمونة بنت الحارث مطولا وفيه أيضا أنها "سمعت رسول الله صلى الله عليه وسلم يقول ليلا وهو في متوضئه: نصرت نصرت، فسألته فقال: هذا راجز بني كعب يستصرخني، وزعم أن قريشا أعانت عليهم بني بكر. قالت: فأقمنا ثلاثا، ثم صلى الصبح بالناس، ثم سمعت الراجز ينشده"

 

.......

saamnay baad ma parhay gaeiy woh ashaaar  (jes ka zekr حديث ميمونة بنت الحارث mai aakheree hissa ma aya ha)

, is sa pahlay 3 din ke musaafat sa parhay gaeiy thay (jes ka zekr حديث ميمونة بنت الحارث mai ibtedaaaie hissa ma aya ha)

......

-----

aor apna shaikh najdee ke book ka scan bhee parhoo

......

mary koch sawaal ager ghair-mutalqa ha toh en ka liay alag sa topicc bana ka jawaab da dana, challange ha ya!!


Edited by kashmeerkhan, 12 August 2015 - 09:13 PM.

یا رسول اللہ انظر حالنا

یا حبیب اللہ اسمع قالنا

صلی علیک و سلم یا نور اللہ 

یا سیدی غوث اعظم امددنی۔ ۔ ۔ ۔ ۔ یا سیدی اعلیحضرت ارحمنی

 


#13 kashmeerkhan

kashmeerkhan

    Baghdadi Member

  • Members

  • PipPipPipPip
  • 341 posts
  • Joined 05-June 15
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi

Posted 12 August 2015 - 10:05 PM



محترم

فتح الباری کے سکین سے تو کہیں سے یہ معلوم نہیں ہوتا کہ سالم الخزاعی نے یہ اشعار کہیں دور سے پڑھے تھے بلکہ فتح الباری میں تو لکھا ہے کہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم کے سامنے یہ اشعار پڑھے گئے

جہاں سے اشعار شروع ہوتے ہیں اس سے پہلے کی لائن دیکھ لیں

 

آج میں نے اپنا بہت وقت لگایا ہے نجدیوں کی ترجمہ شدہ کتاب ڈھونڈنے میں تاکہ انکو خود وہیں سے انکا اپنا ترجمہ دکھا سکے۔

پورے چھے گھنٹہ اور اکیس منٹ لگے اس سب تک پہنچنے میں!۔

مگر اس وقت مجھے نہایت شاک لگا جب متعلقہ صفحے پر پہنچا تو دیکھا کہ ایک دو نہیں بلکہ دس بارہ یا اس سے بھی زیادہ لائنین چھوڑ دی مترجمین نجدیہ نے۔

یہ فٹ کام کرا ہے جی کہ جو بات اپنی اندھی تقلید کے خلاف ہو ، اسے لکھو ہی مت۔

واہ رے نجدیو۔۔۔۔۔ بے غیرتی کی ساری حدیں پار کرنے والی لنگڑی قوم۔۔۔۔

بخاری بخاری کر کے سیدھوں کو ٹیڑھا کرنے کی کوشش کرنے والے جاہلو اب بخاری کی شرح میں ہی رد و بدل کر ڈالا۔۔۔

 

wehabi -1.gif

 

 

 

wehabi 0.gif

 

 

 

wehabi 1.gif

 

 میں ایک باری پھر کہتا ہوں کہ ہمارے عقیدے کی بنیاد محض یہی فتح الباری کی روایت تو نہیں ہے بلکہ ہم نے تو ادلہ اربعہ سے اپنا پوائنٹ آف ویو سامنے رکھا ہے اور صرف یہ میرا یا ایک دو بندوں کا نظریہ ہرگز نہیں بلکہ پوری کی پوری امت مسلمہ (سوائے اکا دکا) کا یہی عقیدہ ہی تو ہے۔

اپنی خباثت چیک کرو کہ اتنے حوالے جو اسی سنگل ٹاپک میں پڑے ہیں ،کو چھوڑ کر اسی ایک روایت کے پیچھے چپک گئے۔۔۔

بفرض اگر یہ ثابت ہو جائے کہ صحابی نے ایسا کام نہں کیا جیسا ہم کہہ رہے تو اس سے ہمیں کیا نقصان آنا ہے ،اور کچھ نہیں پھر بھی نجدیہ کا منہ کالا ہونا ہے۔۔

mary woh sawaal jin koh tom na ghair-mutalqa keha ha toh en ka liay alag sa topicc bana ka ya essi topic ma jawaab da dana, challange ha ya!!

jald azz jald unn ka jewaab doo....


Edited by kashmeerkhan, 12 August 2015 - 10:08 PM.

یا رسول اللہ انظر حالنا

یا حبیب اللہ اسمع قالنا

صلی علیک و سلم یا نور اللہ 

یا سیدی غوث اعظم امددنی۔ ۔ ۔ ۔ ۔ یا سیدی اعلیحضرت ارحمنی

 


#14 Mustafvi

Mustafvi

    Members

  • Under Observation

  • PipPipPip
  • 204 posts
  • Joined 13-March 12
  • Gender:Male
  • Madhab:Not Telling

Posted 12 August 2015 - 11:19 PM

برادر کشمیر خان

مجھے نہیں معلوم کہ آپ میرے ایک استفسار پر اس قدر جذباتی پن کا مظاہرہ کیوں فرما رہے ہیں 

حالانکہ تحمل مزاجی اور شائستہ انداز میں بھی بات ہو سکتی ہے 

 

فتح الباری کی صحیح روایت سے جو بات ثابت ہو رہی ہے وہ فقط یہی ہے کہ سالم الخزاعی نے وہ اشعار نبی پاک صلی اللہ علیہ وسلم کے سامنے پڑھے 

 

جہاں تک تعلق ہے طبرانی کی روایت کا وہاں بھی یہ بات قیاسا ہی کہی جا سکتی ہے کہ سالم الخزاعی نے وہ اشعار 3 دن کی مسافت سے پڑھے 

سند کے اعتبار سے بھی یہ روایت کوئی مضبوط روایت نہیں ہے 

1. امام ہیثمیؒ اس واقعہ کو نقل کرنے کے بعد رقم طراز ہیں کہ ''رواہ الطبراني في الصغير والكبير وفيه يحي سليمان بن نضلة وھو ضعيف'' (مجمع الزوائد :۶؍۱۶۴) ''اسے امام طبرانی نے المعجم الکبیر اور المعجم الصغیر میں روایت کیا ہے اور اس کی سند میں یحییٰ بن سلیمان نامی راوی ضعیف ہے۔''


2. امام ذہبیؒ اور حافظ ابن حجرؒ نے بھی اس راوی پر کلام کیا ہے۔ ملاحظہ ہو میزان الاعتدال : ۳؍۲۹۲ اور لسان المیزان :۶؍۲۶۱

3. اس کی سند میں محمد بن عبداللہ نامی راوی کے بارے میں امام ذہبیؒ فرماتے ہیں کہ لایعرف(میزان الاعتدال :۳؍۸۳) یعنی یہ راوی مجہول ہے اور مجہول راوی کی روایت ضعیف کہلاتی ہے۔

4. اس کی سند میں محمد بن نضلہ نامی راوی کے حالات کتب ِرجال سے نہیں ملتے لہٰذا یہ بھی کوئی مجہول راوی ہے۔



#15 kashmeerkhan

kashmeerkhan

    Baghdadi Member

  • Members

  • PipPipPipPip
  • 341 posts
  • Joined 05-June 15
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi

Posted 13 August 2015 - 12:32 AM

برادر کشمیر خان

مجھے نہیں معلوم کہ آپ میرے ایک استفسار پر اس قدر جذباتی پن کا مظاہرہ کیوں فرما رہے ہیں 

حالانکہ تحمل مزاجی اور شائستہ انداز میں بھی بات ہو سکتی ہے 

 

فتح الباری کی صحیح روایت سے جو بات ثابت ہو رہی ہے وہ فقط یہی ہے کہ سالم الخزاعی نے وہ اشعار نبی پاک صلی اللہ علیہ وسلم کے سامنے پڑھے 

 

جہاں تک تعلق ہے طبرانی کی روایت کا وہاں بھی یہ بات قیاسا ہی کہی جا سکتی ہے کہ سالم الخزاعی نے وہ اشعار 3 دن کی مسافت سے پڑھے 

سند کے اعتبار سے بھی یہ روایت کوئی مضبوط روایت نہیں ہے 

1. امام ہیثمیؒ اس واقعہ کو نقل کرنے کے بعد رقم طراز ہیں کہ ''رواہ الطبراني في الصغير والكبير وفيه يحي سليمان بن نضلة وھو ضعيف'' (مجمع الزوائد :۶؍۱۶۴) ''اسے امام طبرانی نے المعجم الکبیر اور المعجم الصغیر میں روایت کیا ہے اور اس کی سند میں یحییٰ بن سلیمان نامی راوی ضعیف ہے۔''


2. امام ذہبیؒ اور حافظ ابن حجرؒ نے بھی اس راوی پر کلام کیا ہے۔ ملاحظہ ہو میزان الاعتدال : ۳؍۲۹۲ اور لسان المیزان :۶؍۲۶۱

3. اس کی سند میں محمد بن عبداللہ نامی راوی کے بارے میں امام ذہبیؒ فرماتے ہیں کہ لایعرف(میزان الاعتدال :۳؍۸۳) یعنی یہ راوی مجہول ہے اور مجہول راوی کی روایت ضعیف کہلاتی ہے۔

4. اس کی سند میں محمد بن نضلہ نامی راوی کے حالات کتب ِرجال سے نہیں ملتے لہٰذا یہ بھی کوئی مجہول راوی ہے۔

میرا یہ کہنا ہے کہ میرے نزدیک تم بھی مجہول ہو تاوقتیکہ نچلے سوالوں کے جواب دو

سب سے ۱

اعلیحضرت امام اہل سنت الشاہ احمد رضا خان فاضل بریلوی کے متعلق اپنا نظریہ بتاو کیونکہ فورم کافی دیکھ چکے ہو اور اس حوالے سے جواب دینا تمہیں مشکل نہیں

۱

پہلے اکابر دیوبند کی کفریہ عبارات پر جو فتاوی مثلا حسام الحرمین ہیں ، انکے بارے اپنئ راے بتاو۔

نام لیکر بتاو کہ اشرفعلی تھانوی اور رشید احمد گنگوہی اور قاسم نانوتوی اور خلیل انبیٹھوی کے متعلق کیا نظریہ ہے بلحاظ انکے کفر و ایمان درروشنئ عبارات گستاخانہ جو اسی فورم پر بھی موجود ہیں وہاں سے دیکھ کر لکھو اپنا نظریہ۔۔

۲

کتاب تقویۃ الایمان کے متعلق واضح بتاو کہ کیسی ہے بلحاظ مضامین وغیرہ، اگر یہ نہیں ہے تمہارے پاس تو بتاو، لنک میں بھیج دوں گا۔۔۔

۳

تقلید کی شرعی حیثت مختصر بتاو

۔۔،،۔۔۔،،۔۔۔،،،۔۔۔۔،،۔۔۔۔،،،

جب تک ان سوالوں کا واضح غیر محتمل جواب نہیں دیتے ، یہ بحث موقوف ہے یہیں۔۔

،،۔۔۔۔،،،۔۔۔،،،۔۔۔،،،۔۔۔

ہمیں پتہ تو چلے کہ ہمارا مقابل کس نظرئیے کا حامی ہے تاکہ سوال و جواب یا قیام و انہدام اعتراض میں دقت نہ رہے

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

آپ بات بعد میں کریے گا حدیث کی سند کی ، پہلے مسئولہ باتوں کا ایسا جواب دیں کہ آپکی شخصیت کو انڈر آبزریشن سے نکال کر متعین کیا جا سکے

کیونکہ ایسے اگر بحث کرتے رہے آپکو متعین کیے بنا تو کیا فائدہ۔۔۔۔

ابھی سے آپ کا طرز عمل خاصا متکلم فیہ ہے

جیسے

جب ہمارا نظریہ دیگر کثیر دلائل بلکہ ادلہ سے ثابت ہے تو پھر ایک ہی روایت کے پیچھے کیوں پڑے ہیں اور حوالے نظر نہیں آتے؟

اپنے مکتب فکر کے مولویوں کی ترجمے میں خیانت کیوں نظر انداز کر دی گئی؟


یا رسول اللہ انظر حالنا

یا حبیب اللہ اسمع قالنا

صلی علیک و سلم یا نور اللہ 

یا سیدی غوث اعظم امددنی۔ ۔ ۔ ۔ ۔ یا سیدی اعلیحضرت ارحمنی

 


#16 Mustafvi

Mustafvi

    Members

  • Under Observation

  • PipPipPip
  • 204 posts
  • Joined 13-March 12
  • Gender:Male
  • Madhab:Not Telling

Posted 13 August 2015 - 01:25 PM

 


میرا یہ کہنا ہے کہ میرے نزدیک تم بھی مجہول ہو تاوقتیکہ نچلے سوالوں کے جواب دو

دعا ہے کہ اللہ کریم آپ کو شائستہ انداز میں گفتگو کرنے کی توفیق عطا فرمائے 

میرے بھائی میرے مجہول ہونے سے کیا فرق پڑتا ہے میں کوئی حدیث تو روایت کر نہیں رہا کہ میرے بارے میں ساری معلومات معلوم ہونا ضروری ہو ۔

 

بات تو دلیل کی ہے اور آپ کو جذباتی پن چھوڑ کر دلیل کا جواب دلیل سے دینا چاہئے ۔

 

آپ کے سوالات میں سے اکثر سوالات کے جواب بہت عرصہ پہلے اسی فورم میں کسی جگہ دے چکا ہوں 

یہ لنک چیک کر لیں 

 

http://www.islamimeh...al/?hl=mustafvi

 

ویسے میرے خیال میں آپ کے سوالات بے مقصد ہیں 

دلیل سے بات کرنا سیکھیں 


Edited by Mustafvi, 13 August 2015 - 01:25 PM.


#17 Mustafvi

Mustafvi

    Members

  • Under Observation

  • PipPipPip
  • 204 posts
  • Joined 13-March 12
  • Gender:Male
  • Madhab:Not Telling

Posted 14 August 2015 - 03:24 PM

جی کشمیر خان بھائی 



#18 Qadri Sultani

Qadri Sultani

    Madani Member

  • Moderator

  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,327 posts
  • Joined 18-September 08
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi
  • Sheikh:Qazi Mehmood Qadri

Posted 14 August 2015 - 07:01 PM

اس مبارک روایت کو تقریباً تمام اہل سیرت نے نقل کیا ہے۔شارح بخاری امام محمد قسطلانی اسے معروف کتاب الموھب اللدنیہ میں بھی لائے ،اس کی تشریح امام زرقانی نے جو کی وہ من وعن حاضر ہے۔﴿ت،١١۲۲﴾ ۔جب وضو خانہ میں آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے تیں دفعہ فرمایا میں تمہاری مدد کو پہنچا۔حضرت ام المومنین سیدہ میمونہ رضی اللہ عنہا نے آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم سے پوچھا آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کس کے ساتھ ہم کلام تھے تو آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا

رجز شعر کی ایک قسم کا نام ہے یہ لفظ راجز ہے نہ کہ راجل ،ایسا پڑھنے والے نے غلطی کی ہے،بنو کعب ،بنو خزاعہ کی ایک شاخ ہےاس نے مجھے پکارا یعنی اس نے مجھ سے مدد طلب کی اور کہا قریش نے ان کے خلاف بنوبکر کی امداد کی ہے تو رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کا اس وفد سے پہلے ان کی خبر و اطلاع دینا ،علامات نبوت میں سے بڑی واضح نشانی ہے۔راجز نے جو کچھ اپنے ذہن میں سوچا اور تصور کیا اسے وحی کے ذریعے آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے جان لیا یا انہوں نے اپنے دوستوں سے گفتگو کی تو رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے اسے قبول کر کے فرمایا تمہاری مدد کو پہنچا۔اس نے یہ سارا کچھ دوران سفر کیا تو اللہ تعالٰی عزوجل نے انکی آمد کے تین دن پہلے آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کو سنوا دیا اور اس میں کوئی بعد و پریشانی نہیں کیوں کہ امام ابو نعیم نے رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کا یہ فرمان نقل کیا ہے کہ میں آسمانوں کی چڑچڑاہٹ سنتا ہوں اور ان کے چڑ چڑاھنے پر کوئی ملامت نہیں۔

حضرت سیدہ میمونہ رضی اللہ تعالٰی عنہا فرماتی ہیں کہ وفد آنے کے بعد رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نکلے اور حضرت سیدہ عائشہ صدیقہ رضی اللہ تعالٰی عنہا کو تیاری کرنے کا حکم دیا اور فرمایا کہ کسی کو مت بتاو ۔راویہ حدیث حضرت میمونہ رضی اللہ عنہا فرماتی ہیں کہ حضرت عائشہ رضی اللہ تعالٰی عنہا کے ہاں حضرت سیدنا ابو بکر صدیق رضی اللہ عنہ تشریف لائے اور تیاری کے بارے میں پوچھا تو کہنے لگیں اللہ کی قسم میں نہیں جانتی۔

 

امام زرقانی کی گفتگو سے چند فوائد سامنے آتےہیں۔

١۔رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے پہلے وضو خانہ میں فرمایا میں تمہاری امداد کے لیے حاضر ہوں اس وقت وہاں کوئی موجود نہ تھا۔جس کی وجہ سے حضرت سیدہ میمونہ رضی اللہ تعالٰی عنہا نے پو چھا آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کس سے گفتگو فرما رہے تھے۔

۲

آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے آمد وفد سے تین دن پہلے یہ الفاظ مبارکہ فرمائے۔میں تمہاری مدد کے لیے حاضر ہوں

۳

فاقمنا ثلاثا ،،یہ سیدہ میمونہ رضی اللہ عنہا کے الفاظ ہیں نہ کہ سیدہ عائشہ صدیقہ رضی اللہ عنہا کے۔امام زرقانی کے الفاط قالت میمونتہ کما ھو روایت الطبرانی ۔۔اسے نہایت ہی آشکار کر رہے ہیں۔

۴

فاقمنا ثلاثا ،کی تشریح میں لکھا ہے کی حضرت میمونہ رضی اللہ عنہا نے بیان کیا کہ آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے مجھے فرمایا یہ راجز بن کعب ہے۔اس ارشاد عالی کے تین دن بعد ایسا ہوا کہ آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے نماز فجر پڑھائی تو پھر میں نے یہ اشعار سنے۔۔

 

لہذا آپ کا یہ کہنا ہر گز درست نہیں کہ جب آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے وضو خانے میں فرمایا میں مدد کو پہنچا،حضرت راجز وہاں موجود تھے کیوںکہ حضرت سیدہ واضح کر رہی ہیں کہ اس قوت کوئی موجود نہ تھا ۔البتہ تین دن کے بعد وفد آیا اور پھر حضرت راجز نے شعر پڑھے۔۔۔

حدیث کی سند پر کلام نماز مغرب کے بعد ان شاء اللہ عزوجل



یا شیخ عبدالقادرجیلانی شیاً للہ


#19 Qadri Sultani

Qadri Sultani

    Madani Member

  • Moderator

  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,327 posts
  • Joined 18-September 08
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi
  • Sheikh:Qazi Mehmood Qadri

Posted 14 August 2015 - 07:37 PM

یہ حدیث مبارکہ صحیح ہے طبرانی کبیر کے محشیٰ ﴿جو کہ غیر مقلد ہے﴾نے مجمع الزوائد کے حوالے سے لکھا ہے کہ اسکی سند میں یحییٰ بن سلیمان نضلة ہے جو کہ ضعیف ہے۔اسکاجواب یہ ہے کہ یہ جرح مبہم جو کہ طے شدہ اصولوں کے مطابق قبول نہیں۔علامہ ہیثمی علیہ الرحمت کی یہ جرح مبہم ہے اس لیے قابل قبول نہیں۔دوم امام  ا بن حجر عسقلانی رحمة اللہ علیہ یحییٰ بن سلیمان رحمة اللہ علیہ کے بارے میں لکھتے ہیں۔

وذکرہ بن حبان فی الثقات﴿لسان المیزان ،جلد ٦ ص،۲٦١﴾ ۔

امام الحافظ عبداللہ بن عدی الجرجانی لکھتے ہیں۔

اس کی عام احادیث مستقیم ہیں﴿الکامل فی ضعفاءالرجال ،ج ۷ ص ۲۵۵﴾۔

ماخوذ از سعید الحق 



یا شیخ عبدالقادرجیلانی شیاً للہ


#20 AqeelAhmedWaqas

AqeelAhmedWaqas

    Baghdadi Member

  • Members

  • PipPipPipPip
  • 379 posts
  • Joined 03-December 12
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi
  • Sheikh:Allama Ramazan Shah

Posted 14 August 2015 - 07:59 PM



دعا ہے کہ اللہ کریم آپ کو شائستہ انداز میں گفتگو کرنے کی توفیق عطا فرمائے 

میرے بھائی میرے مجہول ہونے سے کیا فرق پڑتا ہے میں کوئی حدیث تو روایت کر نہیں رہا کہ میرے بارے میں ساری معلومات معلوم ہونا ضروری ہو ۔

 

بات تو دلیل کی ہے اور آپ کو جذباتی پن چھوڑ کر دلیل کا جواب دلیل سے دینا چاہئے ۔

 

آپ کے سوالات میں سے اکثر سوالات کے جواب بہت عرصہ پہلے اسی فورم میں کسی جگہ دے چکا ہوں 

یہ لنک چیک کر لیں 

 

http://www.islamimeh...al/?hl=mustafvi

 

ویسے میرے خیال میں آپ کے سوالات بے مقصد ہیں 

دلیل سے بات کرنا سیکھیں 

 

(bis)

 

must 1.gif


الصلوۃ و السلام علیک یا سیدی یا رسول اللہ

صلی اللہ علیہ و اٰلہ و بارک و سلم

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

روى الترمذي عن عَبْدِ الله بنِ عَمْرٍو قَالَ: قالَ رَسُولُ الله صلى الله عليه وسلم: "لَيَأْتِيَنّ عَلَى أُمّتِي مَا أَتَى عَلَى بَنِي إِسْرَائِيلَ حَذْوَ النّعْلِ بِالنّعْلِ حَتّى إِنْ كَانَ مِنْهُمْ مَنْ أَتَى أُمّهُ عَلاَنِيَةً لَكَانَ فِي أُمّتِي مَنْ يَصْنَعُ ذَلِكَ وَإِنّ بَنِي إِسْرَائِيلَ تَفَرّقَتْ عَلَى ثِنْتَيْنِ وَسَبْعِينَ مِلّةً، وَتَفْتَرِقُ أُمّتِي عَلَى ثَلاَثٍ وَسَبْعِينَ مِلّةً كُلّهُمْ فِي النّارِ إِلاّ مِلّةً وَاحِدَةً، قَالَ ومَنْ هِيَ يَا رَسُولَ الله؟ قَالَ: مَا أَنَا عَلَيْهِ وَأَصْحَابِي

 






Similar Topics Collapse

  Topic Forum Started By Stats Last Post Info

Also tagged with one or more of these keywords: Madad, Shirk


 

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users