Jump to content

  • Log in with Facebook Log in with Twitter Log in with Windows Live Log In with Google      Sign In   
  • Create Account

Photo

Ghair Ul Allah Say Madad

Madad Shirk

  • Please log in to reply
75 replies to this topic

#61 Mustafvi

Mustafvi

    Members

  • Under Observation

  • PipPipPip
  • 204 posts
  • Joined 13-March 12
  • Gender:Male
  • Madhab:Not Telling

Posted 27 August 2015 - 11:54 AM

آئیے اَب یہی واقعہ ایک اور سند سے پیش ہے، اس کی سند پر کلام کریں، اگر یہ سند ضعیف ہے تو دو روایتیں

مل کر یہ قوی ہوئی یا نہیں ؟اگر ضعیف نہیں تو مان لیں کہ فریاد کی جاسکتی ہے۔

اس روایت میں لبیکم کے الفاظ ہیں یعنی میں حاضر ہوں

 

اس دوسری روایت میں بھی کوئی ذکر نہیں ہے کہ راجز نے تین دن کی مسافت سے پکارا تھا صرف اتنا ہے جب اس نے ندا دی نبی صلی اللہ علیہ وسلم اس وقت غسل فرما رہے تھے۔



#62 Ahmad Lahore

Ahmad Lahore

    Ajmeri Member

  • Members

  • PipPipPip
  • 105 posts
  • Joined 27-August 12
  • Madhab:Hanafi

Posted 27 August 2015 - 01:34 PM

احمد لاہوری بھائی

 

چکر میں نہ پڑنے سے مراد یہ ہے کہ میں اس بحث کے چکر میں نہیں پڑتا کہ یہ شرک ہے یا نہیں یا جائز ہے یا  نہیں

 

میرے نزدیک قرآن و حدیث کی کسی صحیح مستند اور واضح دلیل سے دور سے مدد مانگنے کا کوئی ثبوت نہیں

 

 

 

 

ماشاءاللہ۔ خوب وضاحت فرمائی آپ نے۔

چلئے جناب، یوں کہہ لیجئے کہ آپ جائز ناجائز کے چکر کے بجائے جائز ناجائز وغیرہ کی بحث کے چکر میں نہیں پڑتے۔ مگر ان دونوں باتوں میں فرق کیا ہے؟ یا پھر مقصد صرف لوگوں کو چکر دینا ہے؟ 

 

قرآن و حدیث کی کسی صحیح مستند اور واضح دلیل کے ذریعے کیا جواز یا عدم جواز کا حکم معلوم نہیں ہوا کرتا؟

آپ کے نزدیک جواز یا عدم جواز کے علاوہ کوئی اور صورت بھی ہوتی ہے حکم کی؟ مراد جواز یا عدم جواز کی دیگر اقسام یا تفصیلات نہیں، بلکہ کوئی ایسی صورت جو جواز یا عدم جواز سے جداگانہ حیثیت کی حامل ہو۔

اگر کسی عمل یا عقیدے کے حق میں قرآن و حدیث کی کوئی صحیح مستند اور واضح دلیل آپ کے بقول موجود نہ ہو، تو آپ ایسے عمل یا عقیدے کو جائز قرار دیں گے یا ناجائز، یا پھر کچھ اور؟

قریب سے مدد مانگنے پر آپ کو اعتراض نہیں۔ تو کیا آپ اسے جائز کہیں گے یا نہیں؟

دور سے سننا بطور معجزہ آپ کو قبول ہے۔ کیا اسے بھی آپ جائز مانیں گے یا نہیں؟

  اگر قریب سے مدد مانگنا اور دور سے بطور معجزہ سن لینا، دونوں ہی آپ کے نزدیک درست اور جائز ہیں، پھر دور سے مدد مانگنے کے جواز پر آپ کو تردّد کیوں ہے، کہ اس میں مدد طلب کرنے اور دور سے سن لینے کے سوا اور تو کچھ نہیں؟

اور اگر یہ دونوں باتیں آپ کے نزدیک جائز نہیں، تو آپ کے لیے قابل قبول اور درست کیوں ہیں؟ یا پھر آپ کے نزدیک یہ دونوں باتیں درست تو ہیں اور آپ انہیں قبول بھی کرتے ہیں، مگر نہ تو انہیں جائز سمجھتے ہیں، نہ ہی ناجائز؟ ایسی صورت میں پھر ان کا حکم آپ کے نزدیک کیا ہے؟

براہ کرم، محض ایک آدھ سطر پر خامہ فرسائی کے بجائے تمام باتوں کا جواب عنایت فرما دیجئے گا۔


Edited by Ahmad Lahore, 27 August 2015 - 02:06 PM.


#63 Saeedi

Saeedi

    Madani Member

  • Star Member

  • PipPipPipPipPipPip
  • 937 posts
  • Joined 06-April 08
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi

Posted 27 August 2015 - 04:54 PM

اس دوسری روایت میں بھی کوئی ذکر نہیں ہے کہ راجز نے تین دن کی مسافت سے پکارا تھا صرف اتنا ہے جب اس نے ندا دی نبی صلی اللہ علیہ وسلم اس وقت غسل فرما رہے تھے۔

 

جناب آپ یہ بتائیں کہ آپ لوگ

کتنی مسافت سے آپ (saw)  کو ندا کرنا جائز مانتے ہو

اوراُس سے زیادہ مسافت سے ناجائز مانتے ہو؟

اور اُس حدِ فاصل کی دلیل کیا ہے؟


Edited by Saeedi, 27 August 2015 - 05:54 PM.

کتاب لاجواب الحق المبین از امام اہل سنت حضور غزالی زماں علامہ سید احمد سعید

 

کاظمی

کا مطالعہ کیجئے اور حق وباطل کا فرق پہچان لیجیے۔

http://www.khatmenab...01-29-09-14-39/


#64 kashmeerkhan

kashmeerkhan

    Baghdadi Member

  • Members

  • PipPipPipPip
  • 339 posts
  • Joined 05-June 15
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi

Posted 30 August 2015 - 12:31 AM

مصطفوی میاں۔

دن دیہاڑے علمی ڈاکو مت بنو ، وہ حدیث ضعیف نہیں ہے اور اگر تھی بھی سہی تو تائید علما و عمل فقہا سے قوی کیوں نہیں ہوئی؟

اگر یہ ضعیف بھی مانو تو فضائل میں پھر بھی لائق استناد ہوگی۔

تمہارے نزدیک اگر یہ ضعیف ہے تو معجزہ تو ثابت کر سکتی ہے ناں یہ حدیث ، آؤ اب معجزہ کا بھی پڑھتے چلو۔

http://www.islamimeh...ir/#entry101307

اللہ ہدایت دے ، یہ لوگ خود سے محدث مدقق بننے لگ جاتے ہیں۔


یا رسول اللہ انظر حالنا

یا حبیب اللہ اسمع قالنا

صلی علیک و سلم یا نور اللہ 

یا سیدی غوث اعظم امددنی۔ ۔ ۔ ۔ ۔ یا سیدی اعلیحضرت ارحمنی

 


#65 QadriAshrafi

QadriAshrafi

    Member

  • Members

  • PipPip
  • 14 posts
  • Joined 27-February 11
  • Madhab:Hanafi

Posted 02 September 2015 - 10:25 AM

 

 

 

مصطفوی صاحب طبرانی کی حدیث پر تحریری جواب بھی آرہا ہے،امام بخاری نے کس یحیی بن سلیمان کو منکر الحدیث کہا اور اس کے علاوہ آپ کت تمامی اعتراضات کا مکمل جواب ۔۔۔جلد آرہا ہے



#66 Qadri Sultani

Qadri Sultani

    Madani Member

  • Moderator

  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,287 posts
  • Joined 18-September 08
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi
  • Sheikh:Qazi Mehmood Qadri

Posted 02 September 2015 - 09:47 PM

Mustafvi Sb ap say guzarish hay k ap nay Yahya Bin Sulaiman Nadla Sahib par jo jarrah ke hy un sab ka scan pages b dain ta k zara ap ke asliat to sab k samnay ay..Umeed hay ap mayoos nahi karain gay


یا شیخ عبدالقادرجیلانی شیاً للہ


#67 kashmeerkhan

kashmeerkhan

    Baghdadi Member

  • Members

  • PipPipPipPip
  • 339 posts
  • Joined 05-June 15
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi

Posted 05 September 2015 - 11:48 AM

مصطفوی صاحب کیا جرح پیش کریں گے، انہیں تو راویان حدیث کے اسما کا بھی درست طور پر علم نہیں ہے۔

تقریبا ہر جگہ ’’یحیی سلیمان بن نضلۃ‘‘ لکھا ہے اس نے۔ یہ کسی کتاب اسماء الرجال سے ایسے راوی کا ثبوت تو پیش کردے۔ جنہیں راوی کا نام لکھنے کی ’’لیاقت‘‘ تک نہیں ہے ، وہ جرح و تعدیل کی بات کس منہ سے کرتے ہیں؟؟؟


یا رسول اللہ انظر حالنا

یا حبیب اللہ اسمع قالنا

صلی علیک و سلم یا نور اللہ 

یا سیدی غوث اعظم امددنی۔ ۔ ۔ ۔ ۔ یا سیدی اعلیحضرت ارحمنی

 


#68 AqeelAhmedWaqas

AqeelAhmedWaqas

    Baghdadi Member

  • Members

  • PipPipPipPip
  • 377 posts
  • Joined 03-December 12
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi
  • Sheikh:Allama Ramazan Shah

Posted 12 September 2015 - 05:06 PM

(bis)

 

khuzaai 1.gif

 

 

 

 

khuzaai 2.gif


الصلوۃ و السلام علیک یا سیدی یا رسول اللہ

صلی اللہ علیہ و اٰلہ و بارک و سلم

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

روى الترمذي عن عَبْدِ الله بنِ عَمْرٍو قَالَ: قالَ رَسُولُ الله صلى الله عليه وسلم: "لَيَأْتِيَنّ عَلَى أُمّتِي مَا أَتَى عَلَى بَنِي إِسْرَائِيلَ حَذْوَ النّعْلِ بِالنّعْلِ حَتّى إِنْ كَانَ مِنْهُمْ مَنْ أَتَى أُمّهُ عَلاَنِيَةً لَكَانَ فِي أُمّتِي مَنْ يَصْنَعُ ذَلِكَ وَإِنّ بَنِي إِسْرَائِيلَ تَفَرّقَتْ عَلَى ثِنْتَيْنِ وَسَبْعِينَ مِلّةً، وَتَفْتَرِقُ أُمّتِي عَلَى ثَلاَثٍ وَسَبْعِينَ مِلّةً كُلّهُمْ فِي النّارِ إِلاّ مِلّةً وَاحِدَةً، قَالَ ومَنْ هِيَ يَا رَسُولَ الله؟ قَالَ: مَا أَنَا عَلَيْهِ وَأَصْحَابِي

 


#69 Mustafvi

Mustafvi

    Members

  • Under Observation

  • PipPipPip
  • 204 posts
  • Joined 13-March 12
  • Gender:Male
  • Madhab:Not Telling

Posted 17 September 2015 - 06:33 PM

اعتزار

 

میں نے پوسٹ نمبر 53 اور ایک دو اور مقامات پر یحی بن سلیمان نضلہ پر جرح کے حوالے سے امام بخاری اور ابو حاتم کی جرح پیش کی تھی کہ

یہ منکر الحدیث اور لیس باالقوی ہے

 

لیکن یہ میری غلطی تھی یہ جرح یحی بن سلیمان نضلہ پر نہیں بلکہ اس کے ہم نام راوی یحی بن سلیمان المدنی پر ہے

 

میں اپنی غلطی کو تسلیم کرتا ہوں اور معذرت چاہتا ہوں

 

  لہذا پوسٹ نمبر 53 و دیگر مقامات پر اس جرح کو اگنور کیا جائے

اس کے ساتھ ہی میں پوسٹ نمبر 53 کے سنجیدہ اور ٹو دا پواٗنٹ جواب کا منتظر ہوں



#70 kashmeerkhan

kashmeerkhan

    Baghdadi Member

  • Members

  • PipPipPipPip
  • 339 posts
  • Joined 05-June 15
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi

Posted 17 September 2015 - 07:15 PM



 

مصطفوی صاحب کیا جرح پیش کریں گے، انہیں تو راویان حدیث کے اسما کا بھی درست طور پر علم نہیں ہے۔

تقریبا ہر جگہ ’’یحیی سلیمان بن نضلۃ‘‘ لکھا ہے اس نے۔ یہ کسی کتاب اسماء الرجال سے ایسے راوی کا ثبوت تو پیش کردے۔ جنہیں راوی کا نام لکھنے کی ’’لیاقت‘‘ تک نہیں ہے ، وہ جرح و تعدیل کی بات کس منہ سے کرتے ہیں؟؟؟

 

 

 



Mustafvi Sb ap say guzarish hay k ap nay Yahya Bin Sulaiman Nadla Sahib par jo jarrah ke hy un sab ka scan pages b dain ta k zara ap ke asliat to sab k samnay ay..Umeed hay ap mayoos nahi karain gay

 

 



 

 

 

مصطفوی صاحب طبرانی کی حدیث پر تحریری جواب بھی آرہا ہے،امام بخاری نے کس یحیی بن سلیمان کو منکر الحدیث کہا اور اس کے علاوہ آپ کت تمامی اعتراضات کا مکمل جواب ۔۔۔جلد آرہا ہے

 



اعتزار

 

میں نے پوسٹ نمبر 53 اور ایک دو اور مقامات پر یحی بن سلیمان نضلہ پر جرح کے حوالے سے امام بخاری اور ابو حاتم کی جرح پیش کی تھی کہ

یہ منکر الحدیث اور لیس باالقوی ہے

 

لیکن یہ میری غلطی تھی یہ جرح یحی بن سلیمان نضلہ پر نہیں بلکہ اس کے ہم نام راوی یحی بن سلیمان المدنی پر ہے

 

میں اپنی غلطی کو تسلیم کرتا ہوں اور معذرت چاہتا ہوں

 

  لہذا پوسٹ نمبر 53 و دیگر مقامات پر اس جرح کو اگنور کیا جائے

مصطفوی صاحب۔

آپ نے ’’مجبورا‘‘ اپنی غلطی تسلیم کی ہے کیونکہ اب فرار کا کوئی راستہ نہیں بچا جناب کے پاس۔۔۔][؟

خالی معذرت نہ کرتے جائیں،یہ بھی تو بتائیں کہ آپکے نزدیک اب وہ روایت طبرانی کس درجے کی ہے؟

خود سے محقق بننے کی کوشش کریں گے تو انجام یہی ہوگا۔

 

 



اس کے ساتھ ہی میں پوسٹ نمبر 53 کے سنجیدہ اور ٹو دا پواٗنٹ جواب کا منتظر ہوں

 

مزید اسمیں سے جو سوال ہے آپکا، اسکی نشاندہی تو کر دیں ’’فائنلی‘‘ ورنہ کچھ دن بعد پھر اعتزار کے عنوان سے نئی ’’تنقیح‘‘ لیکر آ جائیں تو۔۔۔۔؟

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

ویسے دیانت داری سے کام لیں تو اتنے سوالات و اعتراضات آپ پر اب بھی موجود ہیں، انکے جواب کا نام تک نہیں لیتے اور ہم سے ’’سنجیدہ جواب‘‘ کا انتظار ہے۔۔۔۔کیا کہنے آپکے!!۔


یا رسول اللہ انظر حالنا

یا حبیب اللہ اسمع قالنا

صلی علیک و سلم یا نور اللہ 

یا سیدی غوث اعظم امددنی۔ ۔ ۔ ۔ ۔ یا سیدی اعلیحضرت ارحمنی

 


#71 kashmeerkhan

kashmeerkhan

    Baghdadi Member

  • Members

  • PipPipPipPip
  • 339 posts
  • Joined 05-June 15
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi

Posted 17 September 2015 - 07:26 PM

اب اس سوال اور جواب کو سامنے رکھتے ہوئے خود ہی انصاف فرمائیں کہ کیا اس سوال و جواب سے حضرت میمونہ ؓ کے گمان میں بھی یہ بات آئی ہو گی کہ راجز یہاں موجود نہیں تھا بلکہ تین دن کی مسافت پر تھا ؟

 

اس کے بعد حضرت میمونہؓ فرماتی ہیں کہ

فااقمنا ثلاثا

ہم تین دن ٹھہرے پھر نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے صبح کی نماز پڑھائی تو راجز نے اشعار پڑھے 

داد دیتا ہوں آپکی عقل کی!!۔

ہمارا استدلال کس نکتے سے ہے اس واقعہ میں سے؟؟؟؟

کبھی معجزہ کے اثبات کا کہنا شروع کر دیتے ہیں اور اب سیدتنا حضرت میمونہ رضی اللہ عنھا کے ’’گمان‘‘ کی بات شروع!!۔

یہ آپ تحقیق قطعا نہیں کر رہے۔۔۔۔۔ اتنا تو آشکار ہو چکا ہے۔

میں مزید حیران تب ہوا جب ایک دو سطر نیچے خود آپکی تحریر پڑھی کہ آپ لکھ رہے ہیں: سیدتنا میمونہ رضی اللہ عنھا نے تین دن بعد راجز کا اشعار پڑھنا سنا۔۔۔۔۔۔ تو اتنا ہی کہہ کر کیوں چپ ہو گئے، آپ سے امید تھی کہ یہاں بھی سوال کردیتے کہ انہوں نے رسول اللہ ﷺ سے یہ کیوں نہ پوچھا کہ راجز تو تین دن قبل ہی یہ اشعار پڑھ چکا ہے، اب دوبارہ کیوں؟؟!!!!!۔

خود صحابہ کرام کے ’’قطعی عقیدے‘‘ کی بات کرتے ہیں اور اب سیدتنا میمونہ رضی اللہ عنھا کے ’’گمان‘‘ پر گفتگو شروع کر دی!!۔

ہمارے سوالوں کے جواب کون دے گا؟؟


Edited by kashmeerkhan, 17 September 2015 - 07:26 PM.

یا رسول اللہ انظر حالنا

یا حبیب اللہ اسمع قالنا

صلی علیک و سلم یا نور اللہ 

یا سیدی غوث اعظم امددنی۔ ۔ ۔ ۔ ۔ یا سیدی اعلیحضرت ارحمنی

 


#72 Mustafvi

Mustafvi

    Members

  • Under Observation

  • PipPipPip
  • 204 posts
  • Joined 13-March 12
  • Gender:Male
  • Madhab:Not Telling

Posted 18 September 2015 - 10:36 AM

خالی معذرت نہ کرتے جائیں،یہ بھی تو بتائیں کہ آپکے نزدیک اب وہ روایت طبرانی کس درجے کی ہے؟

 

میرے نزدیک تو طبرانی کی روایت اب بھی ضعیف ہی ہے

 

خود سے محقق بننے کی کوشش کریں گے تو انجام یہی ہوگا۔

 

 

غلطیاں تو بڑے بڑوں سے ہو جاتی ہیں میں کس شمار میں ہوں  ؟

غلطی کا علم  ہو جائے تو اصرار نہیں کرنا چاہئے بلکہ اقرار کر لینا چاہئے جو میں نے کر لیا

اب کوئی اس کا تمسخر اڑائے تو وہ اس کا اپنا ظرف ہے

 

میں مزید حیران تب ہوا جب ایک دو سطر نیچے خود آپکی تحریر پڑھی کہ آپ لکھ رہے ہیں: سیدتنا میمونہ رضی اللہ عنھا نے تین دن بعد راجز کا اشعار پڑھنا سنا۔۔۔۔۔۔ تو اتنا ہی کہہ کر کیوں چپ ہو گئے، آپ سے امید تھی کہ یہاں بھی سوال کردیتے کہ انہوں نے رسول اللہ ﷺ سے یہ کیوں نہ پوچھا کہ راجز تو تین دن قبل ہی یہ اشعار پڑھ چکا ہے، اب دوبارہ کیوں؟؟!!!!!۔

 

محترم حیران ہونے کے علاوہ کبھی تفکر بھی فرما لیا کریں

 

ذرا طبرانی کی روایت سے وہ مقام تو دکھائیں جہاں لکھا ہو کہ حضرت میمونہؓ نے تین دن قبل بھی راجز کے اشعار سنے تھے یا راجز نے اس وقت کوئی اشعار پڑھے بھی تھے

 

روایت میں تو صرف حضرت میمونہؓ کا نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کے الفاظ سننا مذکور ہے

 

 

الصلواۃ والسلام علیک یا رسول اللہ


Edited by Mustafvi, 18 September 2015 - 10:37 AM.


#73 kashmeerkhan

kashmeerkhan

    Baghdadi Member

  • Members

  • PipPipPipPip
  • 339 posts
  • Joined 05-June 15
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi

Posted 18 September 2015 - 11:21 AM

میرے نزدیک تو طبرانی کی روایت اب بھی ضعیف ہی ہے

1

ضعیف روایت سے ظنی عقیدہ ثابت ہو سکتا ہے یا نہیں؟

2

آپکا ایسی استمداد کے ناجائز یا غیر مشروع یا غیر ثابت ہونے کا عقیدہ قطعی ہے یا ظنی؟؟

اگر (اپنے ایسی غائبانہ استمداد کے غیر درست یا غیر ثابت ہونے کے اپنے عقیدے کو) قطعی کہتے ہو تو اس پر دلیل بھی قطعی الثبوت و الدلالت لاؤ۔

اگر اپنے عقیدے کو کہتے ہو ظنی تو ہماری ظنی دلیل سے ہمارے ظنی عقیدے کے اثبات میں کیا حرج ہے شرعا؟؟

3

شیخ عسقلانی اسے الاصابہ میں بھی ذکر کرتے اور فتح میں بھی، شیخ محقق اسے مدارج شریف میں ذکر۔مگر قبول کرتے ہیں بغیر جرح تو انکو اسکے ضعف کا علم نہیں تھا؟؟؟

 

 

غلطیاں تو بڑے بڑوں سے ہو جاتی ہیں میں کس شمار میں ہوں  ؟

غلطی کا علم  ہو جائے تو اصرار نہیں کرنا چاہئے بلکہ اقرار کر لینا چاہئے جو میں نے کر لیا

اب کوئی اس کا تمسخر اڑائے تو وہ اس کا اپنا ظرف ہے

4

اس عبارت میں بڑے بڑوں سے کیا مراد ہے آپکی؟

5

علم تو آپکو اسی دن سے ہو گیا تھا جب سے ہم نے آپ کے الزامات کو بے بنیاد کہا تھا۔مگر اعتراف اب کر رہے ہیں۔ دیکھیں کفار کو علم ہے کہ اللہ عزوجل نے اس دنیا کے علاوہ آخرت بھی بنائی ہے مگر اعتراف تب کریں گے جب موت کے فرشتے وغیرہ کو دیکھ لیں۔۔۔ ہر علم اعتراف کو

لازم تو نہیں ہے۔۔

6

میں نے تمسخر نہیں کیا بلکہ امر واقعی کی طرف اشارہ کیا ہے۔۔۔ آپ جو سمجھیں آپکا کام

 

 

محترم حیران ہونے کے علاوہ کبھی تفکر بھی فرما لیا کریں

7

تفکر کیا تو حیران ہوا۔۔۔۔ کوئی شرعی ثبوت ہے آپکے پاس کہ جب بندہ حیران ہو، اس وقت تفکر

نہیں کر رہا ہوتا، تو پیش کریں!!۔

 

 

ذرا طبرانی کی روایت سے وہ مقام تو دکھائیں جہاں لکھا ہو کہ حضرت میمونہؓ نے تین دن قبل بھی راجز کے اشعار سنے تھے یا راجز نے اس وقت کوئی اشعار پڑھے بھی تھے

8

ہم نے کب اور کہاں کہا کہ سیدتنا حضرت میمونہ رضی اللہ عنھا نے لفظا تین دن قبل براہ راست اس راجز کے اشعار سنے؟؟؟ ہمت ہے تو ثبوت لاؤ، ورنہ اپنی پچر لگانا بند کرو۔۔

شرم نام کی کوئی چیز ہے تو اسے استعمال بھی کرو۔۔۔ہر جگہ بچت اچھی نہیں!!۔

9

ہم کہتے ہیں کہ راجز نے نبی کریم ﷺ کو پکارا بھی سہی اور وہ بھی دور سے اور وہ بھی استمداد کیلئے اور ہمارے رسول پاک ﷺ نے اسے سماعت بھی فرمایا ۔۔۔۔ کبھی تم معجزہ کی بحث چھیڑ دیتے ہو، کبھی یہ کہ کیا پتہ اسکا عقیدہ کیا ہوگا؟ اور پہلے والی پوسٹ میں سیدتنا میمونہ رضی اللہ عنھا کے گمان کا تذکرہ کرنا شروع اور اب انہی سیدتنا رضی اللہ عنھا کی سماعت و عدم سماعت کی بات!!!۔ ایک بات پر کیوں نہیں رہ سکتے، کبھی ادھر کبھی ادھر۔ ایسے اپنا استمداد کے بطلان کا عقیدہ ثابت کرو گے!!۔

 

 

روایت میں تو صرف حضرت میمونہؓ کا نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کے الفاظ سننا مذکور ہے

10

سیدتنا حضرت میمونہ رضی اللہ عنھا کی سماعت مبارکہ سے ہم نے کب کہاں استدلال کیا؟؟؟

 

 

الصلواۃ والسلام علیک یا رسول اللہ

11

رسول اللہ ﷺ کو مستقل متصرف مان کر ندا کر رہے ہو یا کیسے؟؟ کیونکہ آپکی اپنی پوسٹوں کے مطابق ’’اب پتہ نہیں‘‘ آپکا کیا عقیدہ ہوگا؟؟

۔۔۔،،۔۔۔،،،۔۔۔۔،،،۔۔۔،،،۔۔۔

12

مصطفوی صاحب۔۔۔

تمہارے اندر ذرا بھی ..... باقی ہے تو ان باتوں کا جواب کیوں نہیں دیتے جو ہم تم سے پہلے ہی پوچھ چکے!۔

13

جائز ناجائز کے چکر میں تم نہیں پڑتے۔۔۔ اس راجز کے عقیدے کا تمہیں نہیں پتہ۔۔۔ معجزہ کی بحث تو چھیڑ دیتے مگر معجزہ کی مقدوریت کا پتہ نہیں۔۔۔۔ دور سے سننا کس حد فاصل سے ثابت ہے اور کس سے نہیں، کا بھی نہیں پتہ، جب کوئی راستہ نہ بچے تو اعتزار کی پوسٹ آگے کر دی، مجال ہے کسی ایک نکتے پر رہے ہو اب تک۔۔۔ نہ اپنا عقیدہ بیان کر سکے اس استمداد پر اور نہ ہمارے عقیدے کا بطلان کر سکے!!۔

14

چاہتے کیا ہو تم!! واضح الفاظ میں اپنا عقیدہ لکھو اس حوالے سے اور ہمارے عقیدے پر شریعت کا حکم واضح کرو۔۔۔ کیونکہ اگر تمہاری نظر میں ہمارا یہ عقیدہ شریعت میں درست نہیں تو اسکا بطلان بھی شریعت کی ویسی ہی نص سے کرو۔۔۔۔ صرف بونگیاں نہ مارو

....

http://www.islamimeh...e-2#entry101154

 

http://www.islamimeh...e-2#entry101143

 

http://www.islamimeh...e-2#entry101125


Edited by kashmeerkhan, 18 September 2015 - 11:51 AM.

یا رسول اللہ انظر حالنا

یا حبیب اللہ اسمع قالنا

صلی علیک و سلم یا نور اللہ 

یا سیدی غوث اعظم امددنی۔ ۔ ۔ ۔ ۔ یا سیدی اعلیحضرت ارحمنی

 


#74 QadriAshrafi

QadriAshrafi

    Member

  • Members

  • PipPip
  • 14 posts
  • Joined 27-February 11
  • Madhab:Hanafi

Posted 21 September 2015 - 07:49 PM

مصظفوی صاحب اللہ آپ کو ہدایت کاملہ نصیب فرمائے ۔جس طرح آپ نے اپنی غلظی مانی ہے اس طرح میں آپ کو پیشگی اطلاع دے رہا ہوں کہ ہو ں کہ ہمارا دعوٰی ہے کہ یہ حدیث حسن لذاتہ ہے بس تھوڑا سا انتظار اور کر لیں ۔آپ کو پھر مشورہ ہے ایک بار پھر غور کرلیں

#75 Qadri Sultani

Qadri Sultani

    Madani Member

  • Moderator

  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,287 posts
  • Joined 18-September 08
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi
  • Sheikh:Qazi Mehmood Qadri

Posted 08 November 2015 - 09:58 PM

(bis)

(saw)

Document-page-001.jpg

Document-page-002.jpg

Document-page-003.jpg

Document-page-004.jpg

Document-page-005.jpg

Document-page-006.jpg

Document-page-007.jpg

Document-page-008.jpg

Document-page-009.jpg

Document-page-010.jpg

Document-page-011.jpg

 

 

 



یا شیخ عبدالقادرجیلانی شیاً للہ


#76 Qadri Sultani

Qadri Sultani

    Madani Member

  • Moderator

  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,287 posts
  • Joined 18-September 08
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi
  • Sheikh:Qazi Mehmood Qadri

Posted 08 November 2015 - 10:03 PM

Document-page-012.jpg

Document-page-013.jpg

Document-page-014.jpg

Document-page-015.jpg

Document-page-016.jpg

Document-page-017.jpg

Document-page-018.jpg

Document-page-019.jpg



یا شیخ عبدالقادرجیلانی شیاً للہ






Similar Topics Collapse


Also tagged with one or more of these keywords: Madad, Shirk


 

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users