Jump to content

3 Talaq Aik Shumar Hoti Hai Wahabi Dawa


aaftab

تجویز کردہ جواب

as salam alaikum

is ka jawab darkar hai jo wahabi yei hadees ya aisi aur hadees laatay hain kay jitni bhe talaq ho aik majlid mai wo aik he shumar hoti hai

 

 

[ﺍﯾﮏ ﻭﻗﺖ ﮐﯽ ﺗﯿﻦ طلاقیں ایک هوﻧﮯ ﮐﯽ پهلی
حدیث ]............................................................
ﺍﺑﻦ ﻋﺒﺎﺱ ﺭﺽ ﺳﮯ ﻣﺮﻭﯼ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ
ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﺯﻣﺎﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﺑﻮﺑﮑﺮ
ﺭﺽ ﮐﮯ ﻋﮩﺪ ﻣﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻋﻤﺮ ﻓﺎﺭﻭﻕ ﺭﺽ ﮐﯽ
ﺧﻼﻓﺖ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﺩﻭ ﺳﺎﻝ ﺗﮏ ﺗﯿﻦ ﻃﻼﻗﯿﮟ ﺍﯾﮏ
ﮨﻮﺗﯽ ﺗﮭﯿﮟ- ﺍﻣﯿﺮ ﻋﻤﺮ ﺭﺽ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮐﮧ ﻟﻮﮔﻮﮞ
ﻧﮯ ﺍﯾﮏ ﺍﯾﺴﮯ ﮐﺎﻡ ﻣﯿﮟ ﺟﻠﺪ ﺑﺎﺯﯼ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﺩﯼ
ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﺍﻥ ﮐﻮ ﻣﮩﻠﺖ ﺗﮭﯽ- ﭘﺲ ﮨﻢ ﺍﮔﺮ ﺍﻥ ﭘﺮ
ﺗﯿﻦ ﻃﻼﻗﯿﮟ ﺗﯿﻦ ﻧﺎﻓﻆ ﮐﺮﺩﯾﮟ (ﺗﻮ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﮨﮯ)
ﭘﺲ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺗﯿﻦ ﻃﻼﻗﻮﮞ ﮐﻮ ﺗﯿﻦ ﻧﺎﻓﻆ ﮐﺮﺩﯾﺎ-
(ﺻﺤﯿﺢ ﻣﺴﻠﻢ، 1472)
ﺻﺤﺖ ﺣﺪﯾﺚ
ﺻﺤﯿﺢ ﻣﺴﻠﻢ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﺎ ﻣﺮﻭﯼ ﮨﻮﻧﺎ ﺍﺱ
ﮐﯽ ﺻﺤﺖ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﮐﺎﻓﯽ ﮨﮯ ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﻣﻘﺪﻣﮧ ﻓﺘﺢ
ﺍﻟﺒﺎﺭﯼ ﻣﯿﮟ ﺍﻻﺑﻦ ﺣﺠﺮ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ:
" ﭘﺲ ﺻﺤﯿﺤﯿﻦ ﮐﯽ ﺣﺪﯾﺜﻮﮞ ﮐﮯ ﺭﺍﻭﯼ ﺛﻘﺎﺕ ﮨﯿﮟ
ﺍﻭﺭ ﻣﻌﺘﺒﺮ ﮨﯿﮟ"-
ﻓﺘﺢ ﺍﻟﺒﺎﺭﯼ ﺹ10
ﺍﻭﺭ ﻋﻼﻣﮧ ﻋﺒﺪﺍﻟﺤﯿﯽ ﻟﮑﮭﻨﻮﯼ ﺣﻨﻔﯽ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ
ﮐﮧ:
"ﯾﻌﻨﯽ ﺻﺤﯿﺤﯿﻦ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﻭ ﻣﺴﻠﻢ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﮐﺘﺎﺑﯿﮟ
ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺍﺻﺢ ﺍﻟﮑﺘﺐ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ
ﭘﺮ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﺸﺮﻕ ﻭ ﻣﻐﺮﺏ ﮐﮯ ﻣﺤﺪﺙ ﻣﺘﻔﻖ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ
ﺍﻥ ﺩﻭ ﮐﺘﺎﺑﻮﮞ ﮐﯽ ﮐﻮﺋﯽ ﻧﻈﯿﺮ ﻧﮩﯿﮟ"-
ﻇﻔﺮ ﺍﻻﻣﺎﻧﯽ ﺹ58
ﭘﺲ ﺍﺱ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﯽ ﺻﺤﺖ ﻣﯿﮟ ﮐﻮﺋﯽ ﺷﮏ ﻧﮩﯿﮟ
ﺭﮨﺎ-
ﺍﻣﺎﻡ ﺣﺎﮐﻢ ﺍﺱ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﻮ ﺩﻭﺳﺮﯼ ﺳﻨﺪ ﺳﮯ ﻻﮐﺮ
ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ:
"ﮬﺬﺍ ﺣﺪﯾﺚ ﺻﺤﯿﺢ ﻋﻠﯽ ﺷﺮﻁ ﺍﻟﺸﯿﺨﯿﻦ"
[ﯾﮧ ﺣﺪﯾﺚ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﻭ ﻣﺴﻠﻢ ﮐﯽ ﺷﺮﻁ ﭘﺮ ﺻﺤﯿﺢ
ﮨﮯ]
ﺍﻟﻤﺴﺘﺪﺭﮎ، ﺝ،1 ﺹ196
ﺍﻭﺭ ﺣﺎﻓﻆ ﺫﮨﺒﯽ ﻧﮯ ﺗﻠﺨﯿﺺ ﺍﻟﻤﺴﺘﺪﺭﮎ ﻣﯿﮟ
ﺣﺎﮐﻢ ﮐﯽ ﺍﺱ ﺗﺼﺤﯿﺢ ﻣﯿﮟ ﻣﻮﺍﻓﻘﺖ ﮐﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ
ﮐﻮﺋﯽ ﺗﻨﻘﯿﺪ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯽ-
ﺍﺱ ﮐﮯ ﻋﻼﻭﮦ ﻋﻼﻣﮧ، ﻣﺤﺪﺛﺸﻤﺲ ﺍﻟﺤﻖ ﻋﻈﯿﻢ
ﺁﺑﺎﺩﯼ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ:
" ﮬﺬﺍ ﺣﺪﯾﺚ ﺻﺤﯿﺢ ﺛﺎﺑﺖ ﺭﻭﺍﻧﮧ ﺣﻔﺎﻅ"
ﯾﮧ ﺣﺪﯾﺚ ﺍﺱ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﻣﯿﮟ ﻧﺺ ﻭﺍﺿﺢ ﮨﮯ"
ﺍﻟﺘﻌﻠﯿﻖ ﺍﻟﻤﺌﻨﯽ ﻋﻠﯽ ﺳﻨﻦ ﺩﺍﺭﻗﻄﻨﯽ، ﺹ:
،466 ﻃﺒﻊ ﮨﻨﺪ 
ﺍﺱ ﺳﮯ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﻮﺍ ﮐﮧ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ
ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﺯﻣﺎﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﺩﯼ ﮨﻮﺋﯽ ﺗﯿﻦ ﻃﻼﻗﯿﮟ ﺍﯾﮏ
ﮨﯽ ﺷﻤﺎﺭ ﮐﯽ ﺟﺎﺗﯽ ﺗﮭﯿﮟ-
(ﻟﻤﺤﮧ ﻓﮑﺮ)
ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﻓﯿﺼﻠﮯ ﮐﮯ
ﺑﻌﺪ ﺍﺏ ﮐﺴﯽ ﮐﻮ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﺑﺎﻗﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﺭﮨﺎ-
ﮐﺴﯽ ﺍﯾﻤﺎﻧﺪﺍﺭ ﻣﺮﺩ ﺍﻭﺭ ﮐﺴﯽ ﺍﯾﻤﺎﻧﺪﺍﺭ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﻮ
ﮔﻨﺠﺎﺋﺶ ﻧﮩﯿﮟ ﺟﺐ ﮐﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺭﺳﻮﻝ
ﮐﺴﯽ ﮐﺎﻡ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﺩﯾﮟ ﮐﮧ ﺍﻧﮑﻮ ﺍﻧﮑﮯ ﮐﺎﻡ ﻣﯿﮟ
ﮐﻮﺋﯽ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﺭﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺟﻮ ﺷﺨﺺ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﺎ ﺍﻭﺭ
ﺍﺳﮑﮯ ﺭﺳﻮﻝ ﮐﺎ ﮐﮩﻨﺎ ﻧﮧ ﻣﺎﻧﮯ ﮔﺎ ﻭﮦ ﺻﺮﯾﺢ
ﮔﻤﺮﺍﮨﯽ ﻣﯿﮟ ﭘﮍﮮ ﮔﺎ-
(ﺳﻮﺭۃ ﺍﻻﺣﺰﺍﺏ:36)
ﺍﻭﺭ ﭼﻮﻧﮑﮧ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮟ ﺷﺮﯾﻌﺖ ﻣﮑﻤﻞ ﮨﻮﭼﮑﯽ ﺗﮭﯽ ﺍﻭﺭ
{ﺍﻟﯿﻮﻡ ﺍﮐﻤﻠﺖ ﻟﮑﻢ ﺩﯾﻨﮑﻢ}
ﺍﻟﻤﺎﺋﺪﮦ3
ﮐﯽ ﺑﺸﺎﺭﺕ ﺑﮭﯽ ﻣﻞ ﭼﮑﯽ ﺗﮭﯽ ﺍﻭﺭ ﺁﭖ ﮐﯽ
ﻭﻓﺎﺕ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﻭﺣﯽ ﮐﮯ ﺁﻧﮯ ﮐﺎ ﺳﻠﺴﻠﮧ ﮨﻤﯿﺸﮧ ﮐﮯ
ﻟﯿﮯ ﺧﺘﻢ ﮨﻮﮔﯿﺎ ﺗﻮ ﭘﮭﺮ ﺁﭖ ﮐﮯ ﺍﺱ ﻓﯿﺼﻠﮧ ﮐﻮ ﮐﻮﺋﯽ
ﺑﺪﻟﻨﮯ ﻭﺍﻻ ﻧﮩﯿﮟ-
{ﻭﻻ ﻣﺒﺪﻝ ﻟﮑﻠﻤﺎﺕ ﺍﻟﻠﮧ}
ﺍﻻﻧﻌﺎﻡ34: 
{ﻻﺗﺒﺪﯾﻞ ﻟﮑﻠﻤﺎﺕ ﺍﻟﻠﮧ}
ﯾﻮﻧﺲ64
ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﺧﻼﻓﺖ ﺻﺪﯾﻘﯿﮧ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﯾﮩﯽ
ﻓﯿﺼﻠﮧ ﺭﮨﺎ- ﺍﺱ ﺯﻣﺎﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﺑﮯ ﺷﻤﺎﺭ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﺍﻭﺭ
ﺗﺎﺑﻌﯿﻦ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺗﮭﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﯾﮧ ﺍﺟﻤﺎﻋﯽ
ﻓﯿﺼﻠﮧ ﺗﮭﺎ-
ﺳﯿﺪﻧﺎ ﻋﻤﺮ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﮐﺎ ﺗﻌﺰﯾﺮﯼ ﻓﯿﺼﻠﮧ
ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮ ﺧﻼﻓﺖ ﻓﺎﺭﻭﻗﯿﮧ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﺩﻭ ﺳﺎﻝ ﺗﮏ
ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﺣﮑﻢ ﺟﺎﺭﯼ ﺭﮨﺎ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ
ﺍﻣﯿﺮﺍﻟﻤﻮﻣﻨﯿﻦ ﻋﻤﺮ ﻓﺎﺭﻭﻕ ﺭﺽ ﻧﮯ ﺍﯾﮏ ﺳﯿﺎﺳﯽ
ﻣﺼﻠﺤﺖ ﮐﯽ ﺑﻨﺎﺀ ﭘﺮ ﺑﯿﮏ ﻭﻗﺖ ﺗﯿﻦ ﮐﻮ ﺗﯿﻦ ﻗﺮﺍﺭ
ﺩﯾﺪﯾﺎ ﺍﺱ ﻟﯿﮯ ﮐﮧ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﺱ ﺳﮩﻮﻟﺖ ﮐﺎ
ﻧﺎﺟﺎﺋﺰ ﻓﺎﺋﺪﮦ ﻟﯿﻨﺎ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﻃﻼﻕ ﺩﯾﻨﮯ ﻣﯿﮟ
ﺟﻠﺪ ﺑﺎﺯﯼ ﮐﺮﻧﮯ ﻟﮕﮯ ﺗﻮ ﺍﻣﯿﺮ ﺍﻟﻤﻮﻣﻨﯿﻦ ﻋﻤﺮ
ﻓﺎﺭﻭﻕ ﺭﺽ ﻧﮯ ﺗﯿﻦ ﮐﻮ ﻧﺎﻓﺬ ﮐﺮﺩﯾﺎ- ﺍﻭﺭ ﺧﻮﺩ ﻋﻠﺖ
ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ : ﺍﻥ ﺍﻟﻨﺎﺱ ﻗﺪ ﺍﺳﺘﻌﺠﻠﻮ ﻓﯽ
ﺍﻣﺮ- ﺍﻟﺦ- ﭼﻮﻧﮑﮧ ﻟﻮﮒ ﺍﯾﮏ ﺍﯾﺴﮯ ﮐﺎﻡ ﻣﯿﮟ ﺟﻠﺪﯼ
ﮐﺮﻧﮯ ﻟﮕﮯ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﺍﻥ ﮐﻮ ﺷﺮﯾﻌﺖ ﮐﯽ ﺟﺎﻧﺐ
ﺳﮯ ﮐﺎﻓﯽ ﻣﮩﻠﺖ ﺩﯼ ﮔﺌﯽ ﺗﮭﯽ، ﺍﻭﺭ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽ
ﮐﯽ ﺍﺱ ﻧﻌﻤﺖ ﮐﯽ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﻗﺪﺭ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯽ،
ﺍﺱ ﻟﯿﮯ ﺍﻣﯿﺮ ﺍﻟﻤﻮﻣﻨﯿﻦ ﻋﻤﺮ ﺭﺽ ﻧﮯ ﺍﺱ ﺑﮍﮬﺘﮯ
ﮨﻮﺋﮯ ﻓﺘﻨﮧ ﮐﻮ ﺭﻭﮐﻨﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺑﺤﯿﺜﯿﺖ ﺣﺎﮐﻢ ﺷﺮﻋﯽ
ﮨﻮﻧﮯ ﮐﮯ ﺗﺎﺩﯾﺒﺎ ﺍﻭﺭ ﺗﻌﺰﯾﺮﺍ ﯾﮧ ﺣﮑﻢ ﺟﺎﺭﯼ ﮐﯿﺎ، ﺗﺎﮐﮧ
ﻟﻮﮒ ﺍﺱ ﺑﺮﯼ ﺣﺮﮐﺖ ﺳﮯ ﺑﺎﺯ ﺁﺟﺎﺋﻴﮟ-
ﯾﮩﯽ ﺣﺪﯾﺚ ﻣﺴﻠﻢ ﻣﯿﮟ ﺗﯿﻦ ﻃﺮﻕ ﺳﮯ ﻣﺮﻭﯼ ﮨﮯ
ﺍﻭﺭ ﺗﯿﺴﺮﮮ ﻣﯿﮟ ﯾﮧ ﻟﻔﻆ ﮨﯿﮟ :
"ﻓﻠﻤﺎ ﮐﺎﻥ ﻓﯽ ﻋﮭﺪ ﻋﻤﺮ ﺗﺘﺎﺑﻊ ﺍﻟﻨﺎﺱ ﻓﺎﺟﺎﺯۃ
ﺍﻟﯿﮭﻢ"
ﯾﻌﻨﯽ ﻟﻮﮒ ﻃﻼﻕ ﮐﮯ ﻣﻌﺎﻣﻠﮧ ﻣﯿﮟ ﺷﺮﺍﺭﺕ ﮐﺮﻧﮯ
ﻟﮕﮯ ﻟﮩﺬﺍ ﺍﻥ ﭘﺮ ﺍﺱ ﮐﻮ ﺣﺪ ﺟﺎﺭﯼ ﮐﺮﺩﯾﺎ-
ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﻓﯿﺼﻠﮯ ﮐﮯ
ﺑﻌﺪ ﺍﺏ ﮐﺴﯽ ﮐﻮ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﺑﺎﻗﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﺭﮨﺎ-

 

Link to comment
Share on other sites

بحث میں حصہ لیں

آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔

Guest
اس ٹاپک پر جواب دیں

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • حالیہ دیکھنے والے   0 اراکین

    • کوئی رجسٹرڈ رُکن اس صفحے کو نہیں دیکھ رہا
×
×
  • Create New...