Jump to content

  • Log in with Facebook Log in with Twitter Log in with Windows Live Log In with Google      Sign In   
  • Create Account

Photo

Ghair Ullah Se Mangna


  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#21 bhattionline

bhattionline

    Ajmeri Member

  • Members

  • PipPipPip
  • 89 posts
  • Joined 2 weeks ago
  • Madhab:Ghair Muqalid

Posted A week ago

Aisa karo phir Imam Zehbi, Imam Jouzi , Imam Sakahwi pe fatwa ly k aao..
jinho ne Aisi baton ko batoar daleel apni kitabon mein likha hy..

Ajeeb munafqat hy wesy tum logon ki, jin Muhadseen ne Ahadees ko jamaa kiya, ab unhi ko man'ny se inkar kar rahy ho.
Jarah-o-tadeel mein Jab Ap aur apk wahabi mulla phir kis mun se ink hawaly pesh karty ho..??
 

As salam ua likum

mera bhay ap ho skta ha mujh sa zyada ilam wala ho... lakin is jaga ap ya ya to la ilmi ka shikar ho ya phr ban rha ho... muhaddis ahadees jama krta ha... kbhe bhe wo har bat jo likhta ha wo dalil lena k lia ni likhta... is ki misal mana imam abo hanifa ki rivayat sa di the... k muhaddis apni books ma is trha ki batain likh rha ha lakin us sa wo dalil ni la rha.. balka rivayat ko jama kr rha ha ta k un pa tahqeeq ho ska... ya bat to 1 simple madrussa k bacha ho bhe samujh ho ge



#22 bhattionline

bhattionline

    Ajmeri Member

  • Members

  • PipPipPip
  • 89 posts
  • Joined 2 weeks ago
  • Madhab:Ghair Muqalid

Posted A week ago

 امام اعظم ابو حنیفہ رحمہ الله پر جارحین کی جرح معتبر نہ ہونے کے باوجود بھی غیرمقلدین وہ اقوال سر پر اٹھاے نہ جانے کیوں گھومتے ہیں ؟؟؟
.

 ہر دور میں ہر ایک امام کے حق میں کچھ نہ کچھ اعتراضات اور جرح کی نقل مل جاتی ہے اسی طرح امام ابو حنیفہ رحمہ الله پر بھی موجود ہیں ..
.
جیسے امام بخاری کی الضعفاء الصغير میں، 

دار قطنی نے اپنی سنن میں،
.
ابن عدی وغیرہ نے امام اعظم پر جرح کی ہے ..
.
 ایسے آئمہ جن کی امامت اور جلالت پر جمہور اہل علم متفق ہوں انکے بارے میں بعض حضرات کی جرح کا کوئی اعتبار نہیں ہوتا ، ان کی عظمت و جلالت اپنی جگہ برقرار رہتی ہے ، ان کی ثقاہت پر کوئی اثر نہیں پڑتا .. ورنہ کسی 
 بڑے سے بڑے محدث کی بھی عدالت اور ثقاہت ثابت نہیں ہو سکے گی ..

 کیوں کہ ان آئمہ پر بھی کسی نہ کسی کی جرح ضرور موجود ہوگی ......
.
 جیسے امام شافعی پر امام یحیی بن معین نے ، امام بخاری پر امام ذہلی نے ، امام اوزاعی پر امام احمد نے ..امام نسائی پر شیعہ ہونے کا الزام عائد ہے ..........

 اگر تمام اقوال کا اعتبار کرلیا جاے تو ان میں کوئی بھی ثقہ قرار نہیں دیا جا سکے گا. 
٠
اس ضمن میں الحافظ تاج الدين السبكي الشافعی (683 هـ -  756 هـ)...جرح و تعدیل میں ایک قاعدہ بیان کرتے ہوئے رقمطراز ہیں ...
..
.
 "الصواب عندنا أن من ثبتت إمامته وعدالته وكثر مادحوه ومزكوه وندر جارحه وكانت هناك قرينة دالة على سبب جرحه من تعصب مذهبي أو غيره فإنا لا نلتفت إلى الجرح فيه ونعمل فيه بالعدالة وإلا فلو فتحنا هذا الباب أو أخذنا تقديم الجرح على إطلاقه لما سلم لنا أحد من الأئمة إذ ما من إمام إلا وقد طعن فيه طاعنون وهلك فيه هالكون»
.
[«طبقات الشافعية » للسبكي (١/ ١٨٨)]"

 ہمارے ہاں حق بات یہ ہے کہ جس شخص کی امامت و عدالت ثابت ہو ..اس کی مداح و تزکیہ کرنے والے زیادہ ہوں ، اور جرح کرنے والے کم ہوں تو یہاں پر یہ بات اس کی دلیل ہوگی کہ یہ جرح مذہبی تعصب یا کسی اور وجہ سے کی گئی ہے .. تو ایسی شخصیت کے بارے میں جرح پر توجہ نہیں دیں گے .. بلکہ عدالت کو ہی معیار بنائیں گے ورنہ اگر یہ دروازہ ہم نے کھول دیا . یا جرح کو علی الطلاق ترجیح دینے لگے تو پھر ائمہ میں سے کوئی بھی نہ بچ سکے گا ...اس لئے کہ کوئی بھی امام ایسا نہیں گزرا جس پر کسی نہ کسی نے تعن و تشنیع کر کے اپنے لئے ہلاکت کا سامان مہیا نہ کیا ہو


attachicon.gif12961192_433628900141006_8341323412072327296_o.jpg

 

As salam ua likum

mera bhay lagta ha ap mazhabi munafqat ka shikar ha ya phr mare bat samjhe ni ap na... mana likha tha ma 1 baton ko as a dalil ni pash kr rha... sirf ap ko samjha rha ho kise ki book ma kuch likha hona sa wo sahi ni hota or na  he book writer ka ya mazhab ha phr bhe books ma ya batain ha.to is lia kise alim na likh dia to us ko ankha band kr k ap kis base ma man rha ha.... imam abo hanifa r.a k aqida k jesa aqida ap bhe apna la mare to dua ha .... Baki itne mithe zaban istimal krna pr shukria or JAZAK ALLAH



#23 bhattionline

bhattionline

    Ajmeri Member

  • Members

  • PipPipPip
  • 89 posts
  • Joined 2 weeks ago
  • Madhab:Ghair Muqalid

Posted A week ago

SAB sa pehla Quran sa koy dalil mil skte ha k bad a wafat kise ko madad k lia pukaro... Quran sa na mile to hum hadees pa aa jay ga... agr Quran ma kuch asi dalil ha to pash kra bhay........................ JAZAK ALLAH



#24 M Afzal Razvi

M Afzal Razvi

    Baghdadi Member

  • Members

  • PipPipPipPip
  • 268 posts
  • Joined 04-July 15
  • Gender:Male
  • Location:Lahore , Pakistan
  • Madhab:Hanafi

Posted A week ago

As salam ua likum

mera bhay lagta ha ap mazhabi munafqat ka shikar ha ya phr mare bat samjhe ni ap na... mana likha tha ma 1 baton ko as a dalil ni pash kr rha... sirf ap ko samjha rha ho kise ki book ma kuch likha hona sa wo sahi ni hota or na  he book writer ka ya mazhab ha phr bhe books ma ya batain ha.to is lia kise alim na likh dia to us ko ankha band kr k ap kis base ma man rha ha.... imam abo hanifa r.a k aqida k jesa aqida ap bhe apna la mare to dua ha .... Baki itne mithe zaban istimal krna pr shukria or JAZAK ALLAH

Har rewayat ya Baat ki tasdeeq ki jaye gi, jo Muhadseen aur aima karam ne kitabon mein likhi hy..
aur jab wo btain jarah-o-tadeel ki ko daikhty howy sahih sand se sabit toh apka na man'na Apki hat-darmi hy..



#25 M Afzal Razvi

M Afzal Razvi

    Baghdadi Member

  • Members

  • PipPipPipPip
  • 268 posts
  • Joined 04-July 15
  • Gender:Male
  • Location:Lahore , Pakistan
  • Madhab:Hanafi

Posted A week ago

SAB sa pehla Quran sa koy dalil mil skte ha k bad a wafat kise ko madad k lia pukaro... Quran sa na mile to hum hadees pa aa jay ga... agr Quran ma kuch asi dalil ha to pash kra bhay........................ JAZAK ALLAH

Ahadees ko zaeef sabit karny k liye ap loag inhi Muhadseen ka sahara lety ho..
Kamal hy ab unhi baat koi hesiyat nahi rakh rahi ap logon k nazdeek..

ye munafqat nahi toh aur kiya hy..??
bas na man'ny wali zid..







Similar Topics Collapse


 

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users