Jump to content

  • Log in with Facebook Log in with Twitter Log in with Windows Live Log In with Google      Sign In   
  • Create Account

Photo

Bade Wisal Gairullah Se Madad Mangna

GAIRULLAH SE MADAD MANGNA

  • Please log in to reply
272 replies to this topic

#261 Qadri Sultani

Qadri Sultani

    Madani Member

  • Moderator

  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,328 posts
  • Joined 18-September 08
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi
  • Sheikh:Qazi Mehmood Qadri

Posted 31 January 2017 - 03:07 PM

جناب عدیل وہابی صاحب اب کچھ سمجھ میں آیا،اگر نہیں تو یہ حوالے اپنے غیر مقلد عالموں سے پڑھا لیں تاکہ وہ آپ کو اچھی طرح سمجھا سکیں کہ اس حوالہ جات میں آپ کے زبیر علی زئی نے کسی سند کی توثیق کو راوی کی توثیق سمجھتے ہیں۔لہذا مالک الدار مجہول نہیں معروف اور صدوق ہیں۔



یا شیخ عبدالقادرجیلانی شیاً للہ


#262 Qadri Sultani

Qadri Sultani

    Madani Member

  • Moderator

  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,328 posts
  • Joined 18-September 08
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi
  • Sheikh:Qazi Mehmood Qadri

Posted 31 January 2017 - 03:17 PM

اس سے پہلے کی پوسٹ میں یہ بات ثابت ہوگئی ہے کہ مالک الدار کی اس روایت کی بہت سے محدثین کرام نے توثیق کی ہے۔

اب بات ہے کہ جناب نے تاریخ الکبیر امام بخاری کے حوالہ دیا کہ اس میں الاعمش کا حوالہ نہیں ہے لہذا امام بخاری کے نزدیک یہ روایت مرسل ہے۔اس بارے میں عرض یہ ہے کہ آپ کی تحقیق ناقص ہے کیونکہ تاریخ الکبیر کا نسخہ ناقص ہے جس کی وجہ سے الاعمش کا ذکر کاتب سے رہ گیا یہ ہی روایات امام بخاری کے طریق سے محدث امام ابن عساکر نے اپنی کتاب تاریخ دمشق ج56 ص492۔493 سے باسند روایت کی ہے۔

أخبرنا أبو الغنائم محمد بن علي ثم حدثنا أبو الفضل بن ناصر أنا أحمد بن الحسن والمبارك بن عبد الجبار ومحمد بن علي واللفظ له قالوا أنا أبو أحمد زاد أحمد ومحمد بن الحسن قالا أنا أحمد بن عبدان أنا محمد بن سهل أنا البخاري قال  مالك بن عياض الدار أنا عمر قال في قحط يا رب لا آلوا إلا ما عجزت عنه اله علي يعني ابن المديني عن محمد بن خازم عن الأعمش عن أبي صالح عن مالك الدار۔

اس حوالہ کے بعد کوئی جاہل ہی ایسا اعتراض کر سکتا ہے۔

 



یا شیخ عبدالقادرجیلانی شیاً للہ


#263 Adeel Khan

Adeel Khan

    Ajmeri Member

  • Members

  • PipPipPip
  • 101 posts
  • Joined 16-July 16
  • Madhab:Not Telling

Posted 31 January 2017 - 04:36 PM





عدیل وہابی نے جو اعتراضات کیے وہ خود بھی اپنے اعتراضات کو نہیں سمجھتے۔ بیچارے کو اس کے مولویوں نے آگے لگایا ہوا ہے اور اس کو وہ بتاتیں ہیں جس کا اس کو خود بھی نہیں معلوم ہوتا۔جناب کے اعتراضات کے ۲ پہلو ہیں۔

اول یہ کہ مالک الدار مجہول ہیں۔

دوم یہ کہ س روایت میں آپ دیکھ سکتے ہیں کہ الاعمش درمیان سے غائب ہے جبکہ اس کی سندجو مصنف ابن ابی شیبہ میں بیان ہوئی ہےاس میں الاعمش موجود ہے جو ہم نے اوپر بیان کی ہےتو کیا وجہ ہےکہ امام بخاری نے الاعمش کو درمیان سے غائب کر دیا اس بات سے امام بخاری یہی باور کرانا چاہتے ہیں کہ ایک تو یہ واقعہ ہی مستند نہیں ہے اس لئے انہوں نے اس کو سرے سے نقل ہی نہیں کیا ہے اودوسرے اس کی سند میں الاعمش ہے جس کا ابو صالح سمان سے انقطاع موجود ہے اور یہی وجہ ہے کہ امام بخاری نے الاعمش کو درمیان سے غائب کر دیا جس سے انہوں نے اس بات کی جانب توجہ مبذول کرائی ہے کہ اس روایت کی سند بھی صحیح نہیں ہے اور اس میں الاعمش کا ابو صالح سمان سے انقطاع ہے اور جو بات ہم گزشتہ صفحات امام احمد بن حنبل اور سفیان کے حوالے سے نقل کر چکے ہیں اسی بات کی جانب امام بخاری نے بھی اشارہ کیا ہے ۔

اب ہم جناب غیر مقلد جاہل کے اعتراضات کے جوابات اس کے عالم زبیر علی زئی کی کتاب سے دیتے ہیں تاکہ اس کو سمجھ آ سکے۔

ان کے معتعمد غیر مقلد عالم زبیر علی زئی کے نزدیک محدثین کا سند کو صحیح کہنا اس روایت کے ایک ایک راوی کی توثیق ہوتی ہے۔

موصوف اپنی کتاب نور العینین جدید ایڈیشن ص56 پر محمود بن اسحاق الخزاعی کی توثیق کرتے ہوئے لکھتے ہیں۔\

حافظ ابن حجر نے محمود بن اسحاق کی سند سے ایک روایت نقل کرکے اسے"حسن" لکھا ہے۔[موافقہ الخبر الخبرج۱ ص417]۔لہذا محمود مذکور حافظ ابن حجر کے نزدیک صدوق ہے۔



واہ جناب کہیں کی اینٹ کہیں کا روڑا

:)



اور جزء الرفع الیدین کو اب تو مان گئے پہلے ہی کہا تھا یہ اعتراضات ان دو کتابوں پر آپ کے بے سود ہیں لیکن اب خود ہی مان گئے اصول

پہلے ہی آپ کے نام نہاد محقق نے حافظ ابن حجر رحمتہ اللہ کی اس عبارت کو نہیں مانا تھا اور اسی فورم پر اس نے یہ اعتراض کیا تھا

ایک طرف آپکا نام نہاد محقق اس عبارت کو مان نہیں رہا اور آپ ہو کے وہی حوالے دے کر اپنے نام نہاد محقق کو رگڑ رہے ہو؟


اپنے رضا محقق کو دکھاؤ اپنی یہ پوسٹ


ویسے
اپنا اور ہمارا وقت صرف آپ اور آپ کے نام نہاد محقق نے ضائع کیا ہے

#264 Qadri Sultani

Qadri Sultani

    Madani Member

  • Moderator

  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,328 posts
  • Joined 18-September 08
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi
  • Sheikh:Qazi Mehmood Qadri

Posted 31 January 2017 - 06:06 PM

جناب عرض یہ ہے کہ ہم نے تو اس کتاب کی جزئیات کا بھی رد کیا ہے،اور اگر یہ کتاب امام بخاری سے ثابت بھی ہو جائے توہمیں مضر نہیں۔

مزید عرض یہ ہے کہ ہم نے یہاں غیر مقلد وہابی زبیر علی زئی کا اصول بتایا تھا کہ وہ کسی محدث کے سند کو صحیح کہنے سےاس کے روایوں کی توثیق سمجھتے ہیں۔

اور عدیل وہابی صاحب انوار الصحیفہ کا بھی حوالہ پیش کیا گیا ہے۔جو آپ ہضم کر گئے ہیں۔

اور جناب ہم نے کب محمود بن اسحاق کی توثیق کو تسلیم کیا ہے ہم نے تو زبیر علی زئی کے حوالے سے اس اصول کو پیش کیا ہے۔جب کہ اس حوالہ میں آپ کے زبیر علی زئی نے دھوکا اور فریب سے کام لیا ہے۔

کیونکہ حافظ اب حجر نے اس کی سند کو حسن نہیں کہا بلکہ اس حدیث کو حسن کہا  ہے۔اور جناب ذرا غور سے مطالعہ کریں تاکہ فرق واضح ہو سکے ،جناب حافظ ابن حجر نے اس حدیث کو  ابی داود کی حدیث کی سند کی متابعت کی وجہ سے حدیث حسن کہا ہے اور جناب حدیث حسن اور اسناد حسن میں جو فرق ہے وہ جاہل کیا جانے۔

احمد رضا بھائی نے جو امام بخاری کی کتاب جزء رفع الیدین کا رد کیا وہ بالکل صحیح ہے ۔

ذرا اسنادہ صحیح اور حدیث صحیح کا فرق ملحوظ رکھیں۔

 



یا شیخ عبدالقادرجیلانی شیاً للہ


#265 Qadri Sultani

Qadri Sultani

    Madani Member

  • Moderator

  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,328 posts
  • Joined 18-September 08
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi
  • Sheikh:Qazi Mehmood Qadri

Posted 31 January 2017 - 06:39 PM

قارئین کرام اس بات کو بھی ملحوظ خاطر رکھیں کہ عدیل لامذہب نے جو اعتراض کتاب تاریخ الکبیر امام بخاری کا حوالہ دیا تھا اسکے جواب سے بھی بھاگ رہا ہے۔

مالک الدار کی حدیث کو مختلف محدثین کرام نے اسنادہ صحیح کہا ہے۔

وروى ابن أبى شيبة بإسناد صحيح من رواية أبى صالح السمان، عن مالك الدار قال: أصاب الناس قحط فى زمن ۱-عمر بن الخطاب، فجاء رجل إلى قبر النبى- صلى الله عليه وسلم- فقال: يا رسول الله، استسق لأمتك فإنهم قد هلكوا، فأتى الرجل فى المنام فقيل له: أئت عمر.۔ [المواهب اللدنية بالمنح المحمدية

"وروى ابن أبي شيبة بإسناد صحيح من رواية أبي صالح" واسمه ذكوان "السمان" بائع السمن "عن مالك الدار"۲ وكان خازن عمر، وهو مالك بن عياض مولى عمر، له إدراك، ورواية عن الشيخين ومعاذ وأبي عبيد، وعنه ابناه عبد الله وعوف وأبو صالح وعبد الرحمن بن سعيد المخزومي قال أبو عبيدة: ولاه عمر كيلة عمر، فلما كان عثمان ولاه القسم فسمي مالك الدار [شرح الزرقاني على المواهب اللدنية بالمنح المحمدية

 قال الحافظ أبو بكر البيهقي ():

ثنا أبو نصر بن قتادة، وأبو بكر الفارسي قالا: أنا أبو عمرو بن مَطَر، ثنا إبراهيم بن علي الذُّهْلي، ثنا يحيى بن يحيى، أنا أبو معاوية، عن الأعمش، عن أبي صالح، عن مالك الدَّار قال: أَصابَ الناسَ قحطٌ في زمانِ عمرَ -رضي الله عنه-، فجاء رجلٌ إلى قبر النبيِّ صلى الله عليه وسلم، فقال: يا رسولَ الله، استَسقِ اللهَ لأمَّتك، فإنهم قد هَلَكوا. فأتاه رسولُ الله صلى الله عليه وسلم في المنام، فقال: ائتِ عمرَ، فأَقْرِئْهُ منِّي السلامَ، وأَخبِرْهُ أنهم مُسْقَون، وقل له: عليكَ بالكيسِ  الكيسِ. (فأتى الرجلُ، فأَخبَرَ عمرَ، وقال:)  يا ربُّ، ما آلو إلا ما عَجِزتُ عنه.
هذا إسناد جيد قوي

الكتاب: مسند الفاروق

المؤلف: أبو الفداء إسماعيل بن عمر بن كثير القرشي البصري ثم الدمشقي

 

 



یا شیخ عبدالقادرجیلانی شیاً للہ


#266 Qadri Sultani

Qadri Sultani

    Madani Member

  • Moderator

  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,328 posts
  • Joined 18-September 08
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi
  • Sheikh:Qazi Mehmood Qadri

Posted 31 January 2017 - 07:12 PM

ان حوالہ جات میں اسنادہ صحیح کہا گیا ہے ۔اب یہ بات تو ثابت ہوگئی کہ اس سند کے تمام راوی عند المحدثین و محققین ثقہ ہیں۔

راویوں کی توثیق کے علاوہ جو بھی اعتراضات تھے ان کا جواب دیا جا چکا ہے۔

تدلیس پر بحث ہوچکی ہے

ارسال پر بھی بحث ہوچکی ہے۔

اور اگر تدلیس پر دوبارہ بحث شروع کی تو پھر کم از کم 100 زیادہ اسانید ایسی ہیں جو أَبُو مُعَاوِيَةَ، عَنِ الأَعْمَشِ، عَنْ أَبِي صَالِحٍ کے طرق سے ہیں اور محدثین کرام نے اسے صحیح قرار دیا ہے۔



یا شیخ عبدالقادرجیلانی شیاً للہ


#267 Adeel Khan

Adeel Khan

    Ajmeri Member

  • Members

  • PipPipPip
  • 101 posts
  • Joined 16-July 16
  • Madhab:Not Telling

Posted 01 February 2017 - 12:03 AM

عجیب استدلال ہے اپنی روایت کو صحیح ثابت کرنے کے لئے جزء الرفع الیدین جز القراء کی سند کا اصوال دے رہے ہو اور ایک طرف انہی کتابوں کی سند پر اعتراضات؟

والسلام ایڈمن بھائی

#268 Sag e Madinah

Sag e Madinah

    Makki Member

  • Members

  • PipPipPipPipPip
  • 530 posts
  • Joined 19-November 08
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi
  • Sheikh:Ashraf Ul Qadri

Posted 01 February 2017 - 02:47 PM

عدیل صاحب اگر آپ اوپر والی پوسٹ کو پڑھ لیتے تو شاید دوبارہ یہی بات نہ کرتے۔

سب پڑھنے والے دیکھ سکتے ہیں کہ آپ نے ابھی تک ہمارے بھائیوں میں سے کسی کا بھی جواب نہیں دیا ۔۔سوائے کاپی پیسٹ کے


Posted Image

#269 Raza Asqalani

Raza Asqalani

    Ajmeri Member

  • Members

  • PipPipPip
  • 156 posts
  • Joined 26-November 16
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi
  • Sheikh:Imam Asqalani

Posted 02 February 2017 - 01:48 PM

عجیب استدلال ہے اپنی روایت کو صحیح ثابت کرنے کے لئے جزء الرفع الیدین جز القراء کی سند کا اصوال دے رہے ہو اور ایک طرف انہی کتابوں کی سند پر اعتراضات؟

والسلام ایڈمن بھائی

ہم جو بھی رد کرتے ہیں وہ سب تمہاری ہی کتب سے کرتے ہیں جز رفع دیدین کا رد بھی زبیر زئی سے ثابت کیا تھا اور مالک الدار کا جواب بھی زبیر زئی سے دیتےہیں۔

 

زبیرزئی لکھتاہے

جس کے صحابی ہونے میں اختلاف ہو اورجرح مفسرثابت نہ ہو تو وہ حسن الحدیث راوی ہوتا ہے ، دیکھئے التلخیص الحبیر(ج1ص74ح 70)

وغیرہ[فتاوی علمیہ:ج1ص484]۔

Sahabi hony per ikhtalaf zubair zai.jpg

 

مالک الدار کے بارے میں اختلاف ہے کہ وہ صحابی ہیں یا تابعی پھر اس پر کوئی جرح مفسر بھی نہیں ہے پھر تسلیم کیوں نہیں کرتے ان کو حسن الحدیث؟؟



#270 Raza Asqalani

Raza Asqalani

    Ajmeri Member

  • Members

  • PipPipPip
  • 156 posts
  • Joined 26-November 16
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi
  • Sheikh:Imam Asqalani

Posted 02 February 2017 - 03:32 PM

واہ جناب کہیں کی اینٹ کہیں کا روڑا

:)



اور جزء الرفع الیدین کو اب تو مان گئے پہلے ہی کہا تھا یہ اعتراضات ان دو کتابوں پر آپ کے بے سود ہیں لیکن اب خود ہی مان گئے اصول

پہلے ہی آپ کے نام نہاد محقق نے حافظ ابن حجر رحمتہ اللہ کی اس عبارت کو نہیں مانا تھا اور اسی فورم پر اس نے یہ اعتراض کیا تھا

ایک طرف آپکا نام نہاد محقق اس عبارت کو مان نہیں رہا اور آپ ہو کے وہی حوالے دے کر اپنے نام نہاد محقق کو رگڑ رہے ہو؟


اپنے رضا محقق کو دکھاؤ اپنی یہ پوسٹ


ویسے
اپنا اور ہمارا وقت صرف آپ اور آپ کے نام نہاد محقق نے ضائع کیا ہے

امام عسقلانی نے جس حدیث کو حسن کہا اور آخر میں اس کی سند میں قتادہ کی تدلیس بھی بتا دی جس سے ثابت ہوا امام عسقلانی نے اس کو حسن لغیرہ کی وجہ سے حسن کہا اور حسن لغیرہ خود ضعیف اسناد سے مل بنتی ہے۔ لو خود دیکھ لو

Imam Asqalani.png

 

اور زبیر زئی نے خود اس راویت کی سند کو ضعیف لکھا ہے جس کو امام عسقلانی نے حسن کہا تھا۔

اب بتا محمود بن اسحاق کی توثیق خود زبیر زئی سے مردود ثابت ہو رہی ہے۔

خود دیکھ لو زبیر زئی کے اندھے مقلد

Zubair zai.png



#271 Sameer_Essani

Sameer_Essani

    Newbie

  • Members

  • Pip
  • 6 posts
  • Joined 10-February 17
  • Madhab:Hanafi

Posted 12 February 2017 - 11:18 AM

ما شاء اللہ

#272 M Afzal Razvi

M Afzal Razvi

    Baghdadi Member

  • Members

  • PipPipPipPip
  • 319 posts
  • Joined 04-July 15
  • Gender:Male
  • Location:Lahore , Pakistan
  • Madhab:Hanafi

Posted 4 weeks ago

1- imam yousuf Nibahi.jpg

 

2-imam dehlan makki.gif

 

3-Imam Hassan Hanbali.png



#273 Gull Hussain

Gull Hussain

    Newbie

  • Members

  • Pip
  • 6 posts
  • Joined 4 weeks ago
  • Madhab:Hanafi

Posted 4 weeks ago

Mere liye itna hi bohat hy k ek Nabi Hazrat Musa baad az wisaal 50 nimazon ko 5 kerwa detay hyn ;)







Similar Topics Collapse


 

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users