Jump to content

  • Log in with Facebook Log in with Twitter Log in with Windows Live Log In with Google      Sign In   
  • Create Account

Photo

Bade Wisal Gairullah Se Madad Mangna

GAIRULLAH SE MADAD MANGNA

  • Please log in to reply
270 replies to this topic

#41 M Afzal Razvi

M Afzal Razvi

    Baghdadi Member

  • Members

  • PipPipPipPip
  • 298 posts
  • Joined 04-July 15
  • Gender:Male
  • Location:Lahore , Pakistan
  • Madhab:Hanafi

Posted 08 January 2017 - 11:04 PM

Tadlees aur Mudallis Ka masla sari umar apk Shaikh zubair zai se Hal na ho saka..
Kamal hy ap loag uski andhi taqleed karty hain..

 



#42 bhattionline

bhattionline

    Ajmeri Member

  • Members

  • PipPipPip
  • 89 posts
  • Joined 03-January 17
  • Madhab:Ghair Muqalid

Posted 08 January 2017 - 11:05 PM

zubair ali zai

bralvitadlees.png

bralvitadlees1.png

bralvitadlees2.png



#43 M Afzal Razvi

M Afzal Razvi

    Baghdadi Member

  • Members

  • PipPipPipPip
  • 298 posts
  • Joined 04-July 15
  • Gender:Male
  • Location:Lahore , Pakistan
  • Madhab:Hanafi

Posted 08 January 2017 - 11:07 PM

Is forum ka bralvi bhe ajeb ha. 1 aam admi in k pass aa k in ki dalil poch k verify na kra balka ankha band kr k kabol kra(jnb bralvi ikhlaqi tor pr itna gira hoa hota ha k in ki bat bina tahqiq k kabol ni ho skte. in ka ikhlaq in ki zaban sa zahir ha). ma tehqiq kr rha ho or jo sahi ho ga wo kabol kro ga..................... han agr zaban is trha ki gandi he rakhhi to phr ALLAH k hukam pr amal krta hoa AS SALAM UA LIKUM kah k alwida la lo ga ap logo sa.

Kamal hy Agar Ahl-e-Najd ko Unki Jahalat ki wajah se Keh Jahil keh diya jaye toh unhy ya apko Najdi Ya Wahabi keh k pukara jaye toh apko ye gali legti hy.. :P

itni hi ap ikhilaakh ki baat kar rahy toh Is sary thread mein apny kiya kya hy..
Ap khud daikh lo..


Is forum ka bralvi bhe ajeb ha. 1 aam admi in k pass aa k in ki dalil poch k verify na kra balka ankha band kr k kabol kra(jnb bralvi ikhlaqi tor pr itna gira hoa hota ha k in ki bat bina tahqiq k kabol ni ho skte. in ka ikhlaq in ki zaban sa zahir ha). ma tehqiq kr rha ho or jo sahi ho ga wo kabol kro ga..................... han agr zaban is trha ki gandi he rakhhi to phr ALLAH k hukam pr amal krta hoa AS SALAM UA LIKUM kah k alwida la lo ga ap logo sa.

Wahabi Ka Taqiya-
(jnb bralvi ikhlaqi tor pr itna gira hoa hota ha k in ki bat bina tahqiq k kabol ni ho skte.
Hmain Tehqeeq karny ka dars deny wala wahabi apny Najdi mulla Zubair zai ki kis Qadr andhi taqleed kar raha hy..
Wah Wahabi teri munafqat..


Khair Intizar karo thora..
Apko inka Jawab mil jaye ga.. aur Apny Mudallis k tabqon ki bhi baat ki hy ye bhi yad rakhna..


#44 Kilk-e-Raza

Kilk-e-Raza

    Baghdadi Member

  • Members

  • PipPipPipPip
  • 411 posts
  • Joined 13-January 07
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi

Posted 09 January 2017 - 01:34 AM

لگتا ہے وہابی یہاں اخلاقیات کا سبق پڑھنے آئے ہوئے ہیں اس لئے بات بات پر طعن و تشنیع کا رونا رو رہے ہیں۔ یہاں پر ہم صرف وہابی وغیرہ کہہ کر پکار رہے ہیں۔ تمہارے فورمز پر تو مشرک سے نیچے بات نہیں ہوتی۔ اس لئے یہ اخلاقیات کا رونا یہاں بند کرو۔۔ اور بھٹی آن لائن اتنی معصومیت سے کہتا ہے کہ میں عام سا بندہ ہوں۔ دلیل پوچھنے آیا ہوں۔۔ پہلی بات تو یہ کہ سوال اپنے وہابیہ کے بیس بیس صفحات کاپی پیسٹ کر کے نہیں پوچھے جاتے۔ سوال پوچھنے کا ڈھنگ تمہیں نہیں آتا۔ دوسری بات یہ کہ خلیل رانا صاحب نے جن آیات کا حوالہ دیا۔ اس کے جواب میں لکھا کہ یہ فضول باتیں ہیں۔ تمہارے نزدیک قرآن کی آیات فضول باتیں ہیں۔۔ نعوذ باللہ۔۔ اور اوپر سے لکھتے ہو کہ یہ بکواس ہے۔۔ بکواس تو تم کر رہے ہو۔۔ بجائے پوائنٹ ٹو پوائنٹ بحث کرنے کے خلط مبحث کرتے ہو اور چالیس چالیس پیجز کاپی پیسٹ کر دیتے ہو۔۔ شرم کرو۔۔ لگتا ہے نئے نئے وہابی ہوئے ہو۔۔ اس لئے کچھ زیادہ جوش چڑھا ہوا ہے۔ فکر نہ کرو۔۔ دو چار لتڑ تمہیں پڑیں گے تو  پھر ہوش ٹھکانے آئیں گے۔ ابھی یہ رونا بند کرو اور کاپی پیسٹ بھی بند کرو۔ اگر فورمز پر ایسے اختلافی ٹاپکس پر بات کرنے کا شوق ہے تو پہلے خود سے لکھنا سیکھو، مخالف کی بات کو بھی صحیح طرح پڑھو ،جو پوچھا جائے اس کا جواب دو اور اپنا موقف اور دلیل پیش کرو۔۔ اگر ایسا نہیں کرسکتے تو دفع ہوجائو اپنے گندے فورمز پر۔۔ جو بکواس اور زبیر علی زئی کی تشہیر کرنی ہے وہاں جا کر کرو۔ یہ فورم بحث برائے بحث کے لئے نہیں ہے۔





کلک رضا وہ خنجر خونخوار برق بار
اعدا سے کہہ دو خیر منائیں نہ شر کریں



#45 Ahlehadees

Ahlehadees

    Newbie

  • Members

  • Pip
  • 7 posts
  • Joined 08-January 17
  • Madhab:Not Telling

Posted 09 January 2017 - 06:26 AM

مشرک سے نیچے بات بالکل ہوتی ہے. لیکن تعصب کی وجہ سے لوگوں کو نظر نہیں آتا.
شرک کرنے والے کو مشرک کہنا قرآن و حدیث سے ثابت ہے. لہذا اعتراض ہم پر کرنے کے بجائے قرآن و حدیث پر کرو

#46 Raza Asqalani

Raza Asqalani

    Ajmeri Member

  • Members

  • PipPipPip
  • 139 posts
  • Joined 26-November 16
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi
  • Sheikh:Imam Asqalani

Posted 09 January 2017 - 12:11 PM

As salam ua likum
Agr ap haq pr hota to pyare nabi ﷺ ki sunnat pr amal kr k zaban sa acha alfaz nikata...phr bhe dua ha ALLAH ap ko samujh ata kra or nabi ﷺ ka suche follow krna wala bna da. ap ki la ilmi pr afsos ho rha ha oper di dalil ka ya jwab ha.


صحیحین میں مدلسین کی روایات

 

یہ بات بالکل واضح ہے کہ مدلسین کی معنعن روایات ضعیف ہی سمجھی جاتی ہیں جب تک سماع کی تصریح نہ مل جائے۔یہ بات خود مخالفین کو بھی تسلیم ہے مگر جب اپنے غلط و مردود عقائد و اعمال پر کو ئی صحیح روایت نہیں ملتی تو الٹے سیدھے بہانے بنانے لگتے ہیں۔ صحیحین یعنی صحیح بخاری و مسلم میں مدلسین کی معنعن روایات کا بہانہ بھی انہیں میں سے ایک ہے۔
صحیحین میں زیادہ تر مدلسین کی روایات اصول و شواہد میں موجود ہیں۔ ابو محمد عبدالکریم الحلبی اپنی کتاب ’’القدس المعلمیٰ‘‘ میں فرماتے ہیں:

’’اکثر علماء کہتے ہیں کہ صحیحین کی معنعن روایات سماع کے قائم مقام ہیں۔‘‘
[التبصرۃ و التذکرۃ للعراقی:ج۱ص۱۸۶]​
معلوم ہوا کہ صحیح بخاری و صحیح مسلم میں مدلسین کی معنعن روایات سماع کے قائم مقام ہیں اور زیادہ تر علماء کا مئوقف یہی ہے۔
امام نوویؒ لکھتے ہیں:

’’جو کچھ صحیحین میں مدلسین سے معنعن مذکور ہے وہ دوسری اسانید میں مصرح بالسماع موجود ہے۔‘‘
[تقریب النووی مع تدریب الراوی:ج۱ص۲۳۰]​
یعنی صحیحین کے مدلس راویوں کی عن والی روایات میں سماع کی تصریح یا متابعت صحیحین میں ہی یا دوسری کتب حدیث میں ثابت ہے۔ نیز دیکھئے النکت علی ابن الصلاح للحافط ابن حجر عسقلانی (ج۲ص۶۳۶)

 

Is ka jwab da dia ha... in dia hoa references sa to ya sabit ho rha ha k ap ka ilam mujh sa bhe kam ha.... ap kya jwab do ga mujha.


Ap ka dia hoa references ko ma zror check kro ga.... agr ap suche hoa to zror qabol kro ga ap ki bat ko lakin arz ha k jase zaban ka istimal ap log krta ho us k bad yakin ni ata k ap log suche or haq wala bhe ho skta ho... sahi bukari or muslim ma majod ahadees ki jo bat ki wo to completely dhoka dena ki try ki ha ap na... shihan ma majod ahdees mudallis ravi ki is lia sahi ha kyo k un ki samma ki tasrih sabit hota ha.... Mudallis ravi ha har har hadees zaeef ni hote... sirf wo hadees zaeef hote ha jis ma samma ki tasrih sabit na ho agr sabit ho jay to wo sahi ho jate ha.... ap k dia references bhe isi qabil sa ho ga lakin phr bhe ma varify kro ga or haq ko qabol kro ga...JAZAK ALLAH for reply 

 

 

 

Check kro apni jahalat sahiheen main mudaliseen ki rewait k bary main Imam Subki aur Imam Asqalani ka nazariya...ye sub tmhri zubair zai ki jahalat wali copy paste ka hm ny kab ka radd kr chuky hain beta g

 

Beta g ye sirf Hussan-e-Zan hai wrna haqiqat se is ka koi taluq ni hai 

Attached Images

  • Sahiheen se jawab.jpg

Edited by Raza Asqalani, 09 January 2017 - 12:54 PM.


#47 Raza Asqalani

Raza Asqalani

    Ajmeri Member

  • Members

  • PipPipPip
  • 139 posts
  • Joined 26-November 16
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi
  • Sheikh:Imam Asqalani

Posted 09 January 2017 - 12:26 PM

As salam ua likum
Agr ap haq pr hota to pyare nabi ﷺ ki sunnat pr amal kr k zaban sa acha alfaz nikata...phr bhe dua ha ALLAH ap ko samujh ata kra or nabi ﷺ ka suche follow krna wala bna da. ap ki la ilmi pr afsos ho rha ha oper di dalil ka ya jwab ha.


صحیحین میں مدلسین کی روایات

 

یہ بات بالکل واضح ہے کہ مدلسین کی معنعن روایات ضعیف ہی سمجھی جاتی ہیں جب تک سماع کی تصریح نہ مل جائے۔یہ بات خود مخالفین کو بھی تسلیم ہے مگر جب اپنے غلط و مردود عقائد و اعمال پر کو ئی صحیح روایت نہیں ملتی تو الٹے سیدھے بہانے بنانے لگتے ہیں۔ صحیحین یعنی صحیح بخاری و مسلم میں مدلسین کی معنعن روایات کا بہانہ بھی انہیں میں سے ایک ہے۔
صحیحین میں زیادہ تر مدلسین کی روایات اصول و شواہد میں موجود ہیں۔ ابو محمد عبدالکریم الحلبی اپنی کتاب ’’القدس المعلمیٰ‘‘ میں فرماتے ہیں:

’’اکثر علماء کہتے ہیں کہ صحیحین کی معنعن روایات سماع کے قائم مقام ہیں۔‘‘
[التبصرۃ و التذکرۃ للعراقی:ج۱ص۱۸۶]​
معلوم ہوا کہ صحیح بخاری و صحیح مسلم میں مدلسین کی معنعن روایات سماع کے قائم مقام ہیں اور زیادہ تر علماء کا مئوقف یہی ہے۔
امام نوویؒ لکھتے ہیں:

’’جو کچھ صحیحین میں مدلسین سے معنعن مذکور ہے وہ دوسری اسانید میں مصرح بالسماع موجود ہے۔‘‘
[تقریب النووی مع تدریب الراوی:ج۱ص۲۳۰]​
یعنی صحیحین کے مدلس راویوں کی عن والی روایات میں سماع کی تصریح یا متابعت صحیحین میں ہی یا دوسری کتب حدیث میں ثابت ہے۔ نیز دیکھئے النکت علی ابن الصلاح للحافط ابن حجر عسقلانی (ج۲ص۶۳۶)

 

Is ka jwab da dia ha... in dia hoa references sa to ya sabit ho rha ha k ap ka ilam mujh sa bhe kam ha.... ap kya jwab do ga mujha.


Ap ka dia hoa references ko ma zror check kro ga.... agr ap suche hoa to zror qabol kro ga ap ki bat ko lakin arz ha k jase zaban ka istimal ap log krta ho us k bad yakin ni ata k ap log suche or haq wala bhe ho skta ho... sahi bukari or muslim ma majod ahadees ki jo bat ki wo to completely dhoka dena ki try ki ha ap na... shihan ma majod ahdees mudallis ravi ki is lia sahi ha kyo k un ki samma ki tasrih sabit hota ha.... Mudallis ravi ha har har hadees zaeef ni hote... sirf wo hadees zaeef hote ha jis ma samma ki tasrih sabit na ho agr sabit ho jay to wo sahi ho jate ha.... ap k dia references bhe isi qabil sa ho ga lakin phr bhe ma varify kro ga or haq ko qabol kro ga...JAZAK ALLAH for reply 

 

 

Ye dawa hi tmhra batil hai perho Imam Ibne Marhahil ka nazariya khud unhony is dawa ko batil qarar dy dia aur kaha ye dawa bina dalil k hai lo dekho 

Attached Images

  • Imam Ibne Marhil.jpg


#48 Raza Asqalani

Raza Asqalani

    Ajmeri Member

  • Members

  • PipPipPip
  • 139 posts
  • Joined 26-November 16
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi
  • Sheikh:Imam Asqalani

Posted 09 January 2017 - 12:51 PM

Tum wahabion ki ye jahalat hai jab koi hadis wahabi mazhab se match ho rahi hoti ho to koi asool se us ko sahih krny ki koshish krty ho jaisy zubair zai ny kia hai ye dekhoZubair zai ka radd.jpg

 

 

 

Phir jab aur hadis jo wahabi Mazhab k sath match kr rahi ho to phir apny purany hi asool ki dhachiya ura dety ho aur new asool bana laty ho..Ye dekho khud tmhry wahabi mullan sanabili yazidi ny zubair zai k uper waly asool ka radd kr dia haiSahiheen ki rewait.jpg

 

 

Ab betao Sahiheen ahdis ki dhachiyan to tm wahabion ny urai howi hai phir ye asool waly daway tmhry sub batil hai asal main ye tm wahabion ki muafiqat ki nishani kabi kia kehty kabi kia....



#49 Raza Asqalani

Raza Asqalani

    Ajmeri Member

  • Members

  • PipPipPip
  • 139 posts
  • Joined 26-November 16
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi
  • Sheikh:Imam Asqalani

Posted 09 January 2017 - 01:05 PM

   اب تم میں سے کون سا وہابی سچا ہے زبیر زئی یا سنابلی یزیدی؟؟

 زبیر زئی تو خود ہمارے سنی آئمہ حدیث کی اندھی تقلید کرتا ہے

اور سنابلی نے تو صحیحین کے اختلاط شدہ رواۃ کی دھچیاں اڑا دی ہیں۔

پھر تم وہابی بخاری اور مسلم کی سب احادیث کو صحیح کس منہ سے کہتے ہو جب کہ تم کو اس اصول کے بھی قائل نہیں۔


Edited by Raza Asqalani, 09 January 2017 - 01:06 PM.


#50 Raza Asqalani

Raza Asqalani

    Ajmeri Member

  • Members

  • PipPipPip
  • 139 posts
  • Joined 26-November 16
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi
  • Sheikh:Imam Asqalani

Posted 09 January 2017 - 01:32 PM

 بھٹی صاحب تمہارے ان نجدی محققوں کاہم نے  کب کا رد کر چکے ہیں جس سے تم ہمارے دلائل کا جواب پوچھ رہے ہو 

جب تمہارا وہابی محقق ہمارے دلائل کا جواب دے دے تو پھر آکر بات کرنا۔ ابھی تم بچے ہو اور بچوں کو علم والی بات جلدی سمجھ نہیں آتی۔

یہ ہے لنک تم اور تمہارے وہابی محقق کی بے بسی کا ثبوت

 

 

 

http://*************...***************

 

mod edit: badmazhab sites ke link allowed nahi hai. please follow forum rules.



#51 Raza Asqalani

Raza Asqalani

    Ajmeri Member

  • Members

  • PipPipPip
  • 139 posts
  • Joined 26-November 16
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi
  • Sheikh:Imam Asqalani

Posted 09 January 2017 - 02:50 PM

 ابو محمد عبدالکریم الحلبی اپنی کتاب ’’القدس المعلمیٰ‘‘ میں فرماتے ہیں:


’’اکثر علماء کہتے ہیں کہ صحیحین کی معنعن روایات سماع کے قائم مقام ہیں۔‘‘
[التبصرۃ و التذکرۃ للعراقی:ج۱ص۱۸۶]​

 

 

Ye lo khud Imam Iraqi ka jawab khud Imam Iraqi se,

wo bi sahiheen k mudaliseen k rewait ko bina sama per qabool ni krty

Attached Images

  • Imam Iraqi ka jawa Imam Iraqi se.jpg


#52 Raza Asqalani

Raza Asqalani

    Ajmeri Member

  • Members

  • PipPipPip
  • 139 posts
  • Joined 26-November 16
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi
  • Sheikh:Imam Asqalani

Posted 09 January 2017 - 03:12 PM


یعنی صحیحین کے مدلس راویوں کی عن والی روایات میں سماع کی تصریح یا متابعت صحیحین میں ہی یا دوسری کتب حدیث میں ثابت ہے۔ نیز دیکھئے النکت علی ابن الصلاح للحافط ابن حجر عسقلانی (ج۲ص۶۳۶)

 

Imam Asqalani se pehly bi jawab dye dia hai ye un ki khud Bukhari ki sharh se jawab hai wo bi sahiheen main jahan mudaliseen ki samat ki tasareh kahain bi na mily to phir wo inqatah hai us ka difa ni ho sakta lo perho

Attached Images

  • Imam Asqalani se jawab.png

Edited by Raza Asqalani, 09 January 2017 - 03:29 PM.


#53 Raza Asqalani

Raza Asqalani

    Ajmeri Member

  • Members

  • PipPipPip
  • 139 posts
  • Joined 26-November 16
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi
  • Sheikh:Imam Asqalani

Posted 09 January 2017 - 03:24 PM

معلوم ہوا کہ جمہور آئمہ و محدثین امام نوویؒ کے اس قاعدے کو ہر گز تسلیم نہیں کرتے کہ اعمش کی ابراہیم نخعی، ابو وائل اور ابو صالح سے معنعن روایت سماع پر محمول ہے ۔خود امام نوویؒ بھی اپنے اس قاعدے پر کلی اعتماد نہیں کرتے۔ چنانچہ اعمش کی ابو صالح سے معنعن ایک روایت پر جرح کرتے ہوئے فرماتے ہیں:

’اور اعمش مدلس تھے اور مدلس اگر عن سے روایت کرے تو اس سے حجت نہیں پکڑی جا سکتی الا یہ کہ دوسری سند سے سماع کی تصریح ثابت ہو جائے۔‘‘
[شرح صحیح مسلم:ج۱ص۷۲ح۱۰۹]​

 

Ye dekho Khud Imam Navavi ny khud Sahih Muslim ki rewait per jarah kr rakhi hai khud un se istadala kr rahy ho aur jagah khud Imam Navavi ny apni hi bat k khilaf likh dia hai k sahiheen ki rewait smat per taserh hoti hai is se sabit ho gia k Imam Navavi ka bi sahiheen ki mudaliseen ki ann wali rewait per nazariya tazaad tha aur tm khud un se istadalal kr rahy ho hahahaahah

 

 امام نوویؒ لکھتے ہیں:

’’جو کچھ صحیحین میں مدلسین سے معنعن مذکور ہے وہ دوسری اسانید میں مصرح بالسماع موجود ہے۔‘‘
[تقریب النووی مع تدریب الراوی:ج۱ص۲۳۰]​

 

 

Ab ya tum sahiheen ki mudaliseen wali rewait ko zaeef kaho ager zaeef ni kehty to اعمش عن ابی صالح ki sanad ko mahmool al-us-Sima tasleem kro q k yehi sanad khud Bukhari aur Muslim main bi mojod hai


Edited by Raza Asqalani, 09 January 2017 - 03:26 PM.


#54 Sag e Madinah

Sag e Madinah

    Makki Member

  • Members

  • PipPipPipPipPip
  • 530 posts
  • Joined 19-November 08
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi
  • Sheikh:Ashraf Ul Qadri

Posted 09 January 2017 - 03:38 PM

Malik Al Dar Alaih e Rehmat ka Syedna Abu Bakar AL Siddiq aur Syed Umar e Farooq Radi Allahu Unhuma say sama sabit hay...

 

Zahbi 1.jpg

Zahbi 2.jpg

Fahad.jpg


Posted Image

#55 Raza Asqalani

Raza Asqalani

    Ajmeri Member

  • Members

  • PipPipPip
  • 139 posts
  • Joined 26-November 16
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi
  • Sheikh:Imam Asqalani

Posted 09 January 2017 - 03:41 PM

اب تم زبیر زئی کی اندھی تقلید چھوڑو اور حق تسلیم کرو صحیحین کی مدلسین والی روایت کے بارے میں بھی سب جوابات ہو گے ہیں اور اگر واقع تم ان دو کتابوں کی مدلسین کی روایتیں محمول علی السماع مانتے ہو تو اعمش عن ابی صالح کی سند بھی کو محمول علی السماع مانو کیونکہ یہ بھی صحیحین کی اسناد میں سے ہے۔ ورنہ صحیحین کی مدلسین والی روایتوں کے بارے ضعیف ہونے کا حکم لگاو؟؟؟


Edited by Raza Asqalani, 09 January 2017 - 03:42 PM.


#56 Raza Asqalani

Raza Asqalani

    Ajmeri Member

  • Members

  • PipPipPip
  • 139 posts
  • Joined 26-November 16
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi
  • Sheikh:Imam Asqalani

Posted 09 January 2017 - 03:55 PM

Malik Al Dar Alaih e Rehmat ka Syedna Abu Bakar AL Siddiq aur Syed Umar e Farooq Radi Allahu Unhuma say sama sabit hay...

 

attachicon.gifZahbi 1.jpg

attachicon.gifZahbi 2.jpg

attachicon.gifFahad.jpg

bhai yahan اعمش عن ابی صالح ki sanad ki samat ki bat ho rahi hai



#57 Sag e Madinah

Sag e Madinah

    Makki Member

  • Members

  • PipPipPipPipPip
  • 530 posts
  • Joined 19-November 08
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi
  • Sheikh:Ashraf Ul Qadri

Posted 09 January 2017 - 10:02 PM

جی بالکل بھائی مجھے معلو م ہے۔اصل میں وہابی نے اس ٹاپک میں مالک الدار علیہ الرحمت پر بھی اعتراض کیا تھا اس لیے یہ سکین لگا دئیے۔یہ سکین اس ویب سائیٹ میں عقیدہ توسل حق ہے والے ٹاپک سے لیے گئے ہیں

جی بالکل بھائی مجھے معلو م ہے۔اصل میں وہابی نے اس ٹاپک میں مالک الدار علیہ الرحمت پر بھی اعتراض کیا تھا اس لیے یہ سکین لگا دئیے۔یہ سکین اس ویب سائیٹ میں عقیدہ توسل حق ہے والے ٹاپک سے لیے گئے ہیں
Posted Image

#58 M Afzal Razvi

M Afzal Razvi

    Baghdadi Member

  • Members

  • PipPipPipPip
  • 298 posts
  • Joined 04-July 15
  • Gender:Male
  • Location:Lahore , Pakistan
  • Madhab:Hanafi

Posted 09 January 2017 - 10:33 PM

علمی جواب؟؟؟
اللہ اکبر!
کیا یہی آپ کی علمیت ہے؟؟؟
بات بات پر طعن وتشنیع؟؟؟

 

 آپ کو اسوہ رسول صلی اللہ علیہ وسلم بتاؤ تو آپکو مرچی لگتی ہے. اور طعن وتشنیع شروع. .
لہذا مجھے معاف کریں کہ میں نے کمنٹ کیا. کیونکہ علمی بات اگر سب وشتم اور طعن و تشنیع ہے تو ایسے علم سے اللہ کی پناہ

 

استہزاء ، تحقیر اور طعن وتشنیع. اسکے علاوہ کیا ہے؟

Kamal hy Sunni Bhaiyo 1 bad_zuban Mulla zubair zai k chamchy hmain Ikhilaaq ka dars dy rahy hain.

 

1-
bhatti apny Forum pe Ja k tum hmari zuban ka rona ro rahy ho..
umeed hy usi emaandari k sath tum Zubair zai k ye hawaly bhi wahan dikhao gy..


2-
Ap Loag Lafz Wahabi, najdi Aur Jahil ko Gali keh rahy..
toh Apk Shaikh Zubair zai ne bhi Jahil, Barailvi, Razakhani wagyra k alfaaz istamal kiye hain balky is se ziada bad-zubani ki hy..
umeed hy Ap Isi tarha iqrar karo gy k Hmary Shaikh zubair zai Bad_Zuban tha aur usny apni kitab mein galiyan likhi hain..


3- 
bhatti agar tum aisa nahi karo gy toh aaj phir forum pe sab k samny sabit ho jaye ga k wahabi jitni munafiq Qoam koi nahi..



Anwar ul Tareeq 229.gif

badzuban 1.png

badzuban 2.png

 



#59 Raza Asqalani

Raza Asqalani

    Ajmeri Member

  • Members

  • PipPipPip
  • 139 posts
  • Joined 26-November 16
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi
  • Sheikh:Imam Asqalani

Posted 10 January 2017 - 09:39 AM

اور امام ابن حبان کے استاذ امام ابن خزیمہ رحمہ اللہ کتاب التوحید میں ایک روایت کے ضمن میں فرماتے ہیں :
’’ فإن في الخبر عللا ثلاثا , إحداهن: أن الثوري قد خالف الأعمش في إسناده، فأرسل الثوري ولم يقل: عن ابن عمر والثانية: أن الأعمش مدلس، لم يذكر أنه سمعه من حبيب بن أبي ثابت ۔۔ الخ
کہ اس روایت میں تین علتیں ہیں ، ایک یہ کہ سفیان نے اعمش کی مخالفت کی ہے ، دوسری علت یہ کہ اعمش مدلس ہیں ، اور انہوں نے یہ نہیں بتایا کہ اس روایت کو انہوں نے یہ روایت حبیب بن ابی ثابت سے سنی ہے یا نہیں ؛

 

صحیح ترجمہ یہ بنتا ہے اس عربی عبارت کا

 پس اس خبر میں تین علل ہیں ان میں سے پہلی یہ ہے کہ امام ثوری نے اس کی سند میں امام اعمش کے مخالفت کی پس امام ثوری  نےاس میں ارسال کیا ہے انہوں نے یہ نہیں بتایا

 

ابن عمر رضی اللہ عنہ سے اور دوسری علل یہ ہے کہ    بے شک امام اعمش مدلس ہیں انہوں  نے ذکر نہیں کیا کہ انہوں نے  یہ روایت حبیب بن ابی ثابت سے سنی ہے۔

 

اس عربی عبارت میں تمہارے لیے کوئی دلیل نہیں ہے جس سےتم  کوکوئی فائدہ ہو۔

اتنی اندھی تقلید جس کو عربی کا صحیح ترجمہ نہیں آتا اس سے جواب پوچھ رہے ہو

 

 

 

Bhati wahabi pehly to tmhry muhadis forum walon ny is ka tarjama ghalat kia howa hai..

Is  k tarjama se hatt kr khud Imam Ibne Khuzaima se اعمش عن ابی صالح   ki sanad hi sabit kr dety jo un ny apni kitab sahih ibne khuzaima main li howi hain sath nasir bani wahabi aur azami muhadis ki taleeq aur tehqiq bi hai jo unhony isi rewait ki tashih ki hai lo perh lo

 

 

نا يُوسُفُ بْنُ مُوسَى، نا جَرِيرٌ، عَنِ الْأَعْمَشِ، عَنْ أَبِي صَالِحٍ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لِرَجُلٍ: «مَا تَقُولُ فِي الصَّلَاةِ؟» قَالَ: أَتَشَهَّدُ ثُمَّ أَقُولُ: اللَّهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ الْجَنَّةَ وَأَعُوذُ بِكَ مِنَ النَّارِ، أَمَا وَاللَّهِ مَا أُحْسِنُ دَنْدَنَتَكَ وَلَا دَنْدَنَةَ مُعَاذٍ فَقَالَ النَّبِيُّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «حَوْلَهُمَا نُدَنْدِنُ» قَالَ أَبُو بَكْرٍ:

الدَّنْدَنَةُ الْكَلَامُ الَّذِي لَا يُفْهَمُ

صَحِيحُ ابْنِ خُزَيْمَةَ رقم 725

[التعليق]

725 - قال الأعظمي: إسناده صحيح

 

 

 

ثنا أَحْمَدُ بْنُ سَعِيدٍ الدَّارِمِيُّ، نا عَلِيُّ بْنُ الْحَسَنِ بْنِ شَقِيقٍ، أَخْبَرَنَا أَبُو حَمْزَةَ، عَنِ الْأَعْمَشِ، عَنْ أَبِي صَالِحٍ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «مَنْ حَافَظَ عَلَى هَؤُلَاءِ الصَّلَوَاتِ الْمَكْتُوبَاتِ لَمْ يُكْتَبْ مِنَ الْغَافِلِينَ، وَمَنْ قَرَأَ فِي لَيْلَةٍ مِائَةَ آيَّةٍ لَمْ يُكْتَبْ مِنَ الْغَافِلِينَ، أَوْ كُتِبَ مِنَ الْقَانِتِينَ»

صَحِيحُ ابْنِ خُزَيْمَةَ  رقم#1142

 

[التعليق]

1142 - قال الألباني: إسناده صحيح على شرط الشيخين وقد خرجته في الصحيحة 643

 

 

 

 

نا أَحْمَدُ بْنُ عَبْدَةَ، ثنا عَبْدُ الْعَزِيزِ الدَّرَاوَرْدِيُّ، عَنْ سُهَيْلٍ، عَنِ الْأَعْمَشِ، ح. وَثنا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ سَعِيدٍ الْأَشَجُّ، ثنا أَبُو خَالِدٍ، ح وَثنا عَلِيُّ بْنُ خَشْرَمٍ، أَخْبَرَنَا عِيسَى، ح وَثنا يُوسُفُ بْنُ مُوسَى، ثنا جَرِيرٌ، ح وَثنا سَلْمُ بْنُ جُنَادَةَ، ثنا وَكِيعٌ، عَنْ سُفْيَانَ، ح. وَثنا مُحَمَّدُ بْنُ رَافِعٍ، ثنا عَبْدُ الرَّزَّاقِ، أَخْبَرَنَا مَعْمَرٌ، وَالثَّوْرِيُّ، ح وَثنا أَبُو مُوسَى، عَنْ مُؤَمَّلٍ، ثنا سُفْيَانُ، كُلُّ هَؤُلَاءِ عَنِ الْأَعْمَشِ، عَنْ أَبِي صَالِحٍ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ: «الْإِمَامُ ضَامِنٌ، وَالْمُؤَذِّنُ مُؤْتَمَنٌ، اللَّهُمَّ أَرْشِدِ الْأَئِمَّةَ، وَاغْفِرْ لِلْمُؤَذِّنِينَ» هَذَا حَدِيثُ الْأَشَجِّ، قَالَ أَبُو بَكْرٍ: رَوَاهُ ابْنُ نُمَيْرٍ، عَنِ الْأَعْمَشِ، وَأَفْسَدَ الْخَبَرَ،

صَحِيحُ ابْنِ خُزَيْمَةَ رقم 1528

[التعليق]

1528 - قال الأعظمي: إسناده صحيح

 

 

حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ مَنِيعٍ , حَدَّثَنَا عَبِيدَةُ يَعْنِي ابْنَ حُمَيْدٍ , عَنِ الْأَعْمَشِ , عَنْ أَبِي صَالِحٍ , عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ قَالَ: كَانَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يُوَاصِلُ إِلَى السَّحَرِ , فَفَعَلَ بَعْضُ أَصْحَابِهِ , فَنَهَاهُ , فَقَالَ: يَا رَسُولَ اللَّهِ , إِنَّكَ تَفْعَلُ ذَلِكَ قَالَ: «لَسْتُمْ مِثْلِي , إِنِّي أَظَلُّ عِنْدَ رَبِّي يُطْعِمُنِي وَيَسْقِينِي»

صَحِيحُ ابْنِ خُزَيْمَةَ رقم 2072

[التعليق]

2072 - قال الألباني: إسناده صحيح على شرط البخاري


Edited by Raza Asqalani, 10 January 2017 - 11:11 AM.


#60 Raza Asqalani

Raza Asqalani

    Ajmeri Member

  • Members

  • PipPipPip
  • 139 posts
  • Joined 26-November 16
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi
  • Sheikh:Imam Asqalani

Posted 10 January 2017 - 09:45 AM

Imam Abu Nueem ki tehqiq bi perho unhon ny bi اعمش عن ابی صالح wali kafi asnaad ki tasahih ki howi hai jin main chand ye hain

 

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عَلِيٍّ بْنُ حُبَيْشٌ ثَنَا الْقَاسِمُ بْنُ زَكَرِيَّا ثَنَا كُرَيْبٌ ح وَحَدَّثَنَا أَبُو عَمْرِو بْنُ حَمْدَانَ ثَنَا الْحَسَنُ بْنُ سُفْيَانَ ثَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ أَبِي شَيْبَةَ قَالا ثَنَا أَبُو مُعَاوِيَةَ عَنِ الأَعْمَشِ عَنْ أَبِي صَالِحٍ عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ قَالَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ (إِذَا قَرَأَ ابْنُ آدَمَ السَّجْدَةَ فَسَجَدَ اعْتَزَلَ الشَّيْطَانُ يَبْكِي يَقُولُ يَا وَيْلَهُ أُمِرَ ابْنُ آدَمَ بِالسُّجُودِ فَسَجَدَ فَلَهُ الْجَنَّةُ وَأُمِرْتُ بِالسُّجُودِ فَأَبَيْتُ فَلِي النَّارُ) صَحِيحٌ

رَوَاهُ مُسْلِمٌ عَنْ أَبِي كُرَيْبٍ عَنْ بَكْرِ بْنِ أَبِي مُعَاوِيَةَ وَرَوَاهُ أَيْضًا مُسْلِمٌ عَنْ زُهَيْرٍ

حَرْبٌ عَنْ وَكِيعٍ عَنِ الأَعْمَشِ

المسند المستخرج على صحيح الإمام مسلم

رقم244

 

 

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عَلِيِّ بْنِ حُبَيْشٍ ثَنَا الْقَاسِمُ بْنُ زَكَرِيَّا ثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ الْمُثَنَّى ثَنَا ابْنُ أَبِي عَدِيٍّ عَنْ شُعْبَةَ عَنْ عَاصِمٍ وَسُلَيْمَانَ الأَعْمَشِ ح وَحَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ مُحَمَّدٍ ثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ حَمْزَةَ ثَنَا الصَّغَانِيُّ نَا أَبُو الْجَوَابِ نَا عَمَّارُ بْنُ رُزَيْقٍ عَنِ الأَعْمَشِ عَنْ أَبِي صَالِحٍ عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنَّهُ سُئِلَ عَنِ الْوَسْوَسَةِ فَقَالَ (ذَاكَ صَرِيحُ الإِيمَانِ) صَحِيح

لَفْظُ حَدِيثِ ابْنِ أَبِي عَدِيٍّ رَوَاهُ مُسْلِمٌ عَنْ بُنْدَارٍ عَنْ ابْنِ أَبِي عَدِيٍّ وَعَنْ أَبِي بَكْرٍ الصَّاغَانِيِّ عَنْ أَبِي الْجَوَابِ

المسند المستخرج على صحيح الإمام مسلم

رقم341

 

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ حُبَيْشٍ نَا الْقَاسِمُ بْنُ زَكَرِيَّا ثَنَا أَبُو كُرَيْبٍ ح وَحَدَّثَنَا أَبُو عَمْرِو بْنُ حَمْدَانَ ثَنَا الْحَسَنُ بْنُ سُفْيَانَ ثَنَا أَبُو بَكْرِ بْنِ أَبِي شَيْبَةَ قَالا ثَنَا مُعَاوِيَةَ عَنِ الأَعْمَشِ عَنْ أَبِي صَالِحٍ عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ قَالَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ (لِكُلِّ نَبِيٍّ دَعْوَةٌ مُسْتَجَابَةٌ فَتَعَجَّلَ كُلُّ نَبِيٍّ دَعْوَتَهُ وَإِنِّي أَخْتَبَأْتُ دَعْوَتِي شَفَاعَةً لِأُمَّتِي إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ فَهِيَ نَاقِلَةً إِنْ شَاءَ اللَّهِ مَنْ مَاتَ مِنْ أُمَّتِي لَا يُشْرِكُ بِاللَّهِ شَيْئا) لَفْظهمَا وَاحِد صَحِيح مَتْنًا وَإِسْنَادًا

رَوَاهُ مُسْلِمٌ عَنْ أَبِي بَكْرٍ وَأَبِي كُرَيْبٍ جَمِيعًا عَنْ أَبِي مُعَاوِيَةَ

المسند المستخرج على صحيح الإمام مسلم

رقم493







Similar Topics Collapse


 

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users