• Log in with Facebook Log in with Twitter Log in with Windows Live Log In with Google      Sign In   
  • Create Account

Photo

Molvi Tariq Jameel Ki Wife Key Zaiveraat Chori

• This topic is locked This topic is locked
99 replies to this topic

#41 Ghulam E Mustafa

Ghulam E Mustafa

Madani Member

• Star Member

• PipPipPipPipPipPip
  • 1,782 posts
  • Joined 17-December 07
  • Interests:Islamic Literature & Forums
  • Madhab:Hanafi

Posted 07 April 2008 - 09:41 AM

Tariq Jameel ke baray main koi aur Info mill sakti hai ?
MasahAllah nice sharing.

#42 zafar ucs

zafar ucs

• Members

• Pip
  • 10 posts
  • Joined 12-April 08

Posted 12 April 2008 - 10:02 AM

Assalamulaikum

#43 Ahmed Memon

Ahmed Memon

• Members

• Pip
  • 8 posts
  • Joined 23-April 08

Posted 23 April 2008 - 10:39 PM

As'Salam O Alaikum to all brother in Islam!

Its shame for Wife of Moulana Tariq Jamil Sahab, either if she went their for her own facial or her sister-in-law's facial. But it is not a shame for Moulana Tariq Jamil Sahab in any case.

I can understand that the reason behind this post was anger & jealousy from the popularity of Mohtaram Moulana Tariq Jameel Sahab, but the poster has forgotten that the popularity is govern by Allah not by human.

Mohtaram Barelvi Bahioon, Moulana Tariq Jamil Sahab ya Tableeghi Jammat per emaan lana zaroori nahin, na hi in k baray mein aap se Qabar mein ya Hashar mein sawal hoga.

Meri dua hay k Allah ta'ala Moulana Tariq Jameel Sahab, Mukhlis Tableeghi Hazrat in k elawa jitnay bhi log Khalis Allah Ta'ala k khushnoodi k liye ikhlaas k saath kaam kar rahay hein un sab ko Jaza-e-Khair ata farmai Ameen.

Aur un tamam logo ko jo "Moulana Tariq Jameel Sahab" ko "Moulana Hasen O Jamil" aur un k biwi aur bhabi ki be izzati kar raha hay un sab ko hidayat at farmai Ameen.

As'Salam O Alaikum,

-Ahmed.

Edited by Ahmed Memon, 23 April 2008 - 11:18 PM.

#44 F.Shahzad

F.Shahzad

Ajmeri Member

• Members

• PipPipPip
  • 119 posts
  • Joined 29-May 07

Posted 25 April 2008 - 11:40 AM

"Its shame for Wife of Moulana Tariq Jamil Sahab, ......."

Good at last some body accept half truth. Its very funny to note that Tariq Jamil has no control on his family!!!

"I can understand that the reason behind this post was anger & jealousy ......the popularity is govern by Allah not by human"

He is by almeans notorious not famous......as he is a promotor of deos mazhab.

"Mohtaram Barelvi Bahioon, Moulana Tariq Jamil Sahab ...... mein ya Hashar mein sawal hoga"

Its true thats why Ahle Sunnat ( u may term them as barelvi) always focus on Emaan...and for this they keep on exposing the hypocrisy of Tableeghis .
dear Leave Tariq Jamils munafqana teachings ...and join Ahle Sunnah. My advice to search and read different topics on tableeghis/deobandis to know the truth. May be you will be guided to righteous path ..that is Ahle Sunnah Wal Jamat

#45 Ahmed Memon

Ahmed Memon

• Members

• Pip
  • 8 posts
  • Joined 23-April 08

Posted 25 April 2008 - 04:02 PM

Mohteram bhai Shahzad As'Salam O Alaikum,

Aap, bhi unhi logo mein shamil hein, jo sirf aur sirf nafrat karna jantay hein aur sirf apnay aap ko aur apni jamat ko ehl-e-haq samajhtay hein. You are not more than stereotype!! trust me.

Aap jesa hi nazria bohat saray Barelvi Hazrat, Tableeghi Hazrat, Ehl-e-Hadis hazrat waghaira ka hay. Aap mein aur un mein sirf naam ka farq hay.

Jabkay mera yaqeen hay kay Allah ka banday har jamat mein mojoood hein, jo pooray ikhlas k saath dawat k kaam mein jesa k Tableeghi Jamat aur Dawat-e-Islami mein lagay howe hein, jin k paas aap aur mere jesay logo ki terha faltoo waqt nahin hay kay, nafrat ki aag lagain ya la-yani batoo mein lagay rahain.

Meri aap se, aur is post per nafratoo ko faroogh denay waloo aur hamaray _Islami_ moaashray mein rehnay walay tamam logo se appeal hay kay ... Allah k wastay apnay sab se baray dushman apnay NAFS ko maro ... Geo aur jeenay do ...

Akhiri baat yehi hay kay ham sab ne Kalma-e-Shahadat La'Ilaha Il-lalla, Muhammadur Rasool Allah (salal-laho alaihi wa'alaihi wa'sallam) parha hay, hamara Allah aik, hamara Quran aik, hamara Nabi aik, ab is nisbat k elawa saari batain bekaar hein.

Aaain bhai Shahzad dua karain, Allah ta'ala ham sab ko mil jul kar, afiaat k saath, Eman k saath zindagi aur Emaan per maout ata farmai aur nafratoo se bachai, Ameen.

Jaza Ka Allah.

Edited by Ahmed Memon, 25 April 2008 - 04:17 PM.

#46 Ahmed Memon

Ahmed Memon

• Members

• Pip
  • 8 posts
  • Joined 23-April 08

Posted 25 April 2008 - 04:14 PM

I am very much thankful to Allah Subhana O Ta'Ala that I have started prayers and applied Sunnah in my daily life due to the Barkat of Dawah. AlhamdOlilah -e- Rabil Alamin. Personaly I would like to thanks to both Barelvi and Deobandi hazrat, because I have had my first aitekaaf in Barelvi Masjid and my small dawah efforts in Tableegi. May Allah bless both school of thoughts, Jaza'ka Allah, And keep all of us bonded with Deen without any hatred and stereotypism Ameen!

I would like also like to thanks Tableeghis and Dawat-e-Islami and all of those who are spreading message of Allah for helping their brothers and sister to apply Sunnah by implementation in their own life. But hand in hand I will always appose and deny people who are spreading hatred among muslim community for the name of dawah or deen.

Lots of people started praying applying Sunnah by the grace of Almighty Allah because they accepted the message of Allah Subhana O Ta'ala told by these Dawah workers.

Edited by Ahmed Memon, 25 April 2008 - 04:21 PM.

#47 F.Shahzad

F.Shahzad

Ajmeri Member

• Members

• PipPipPip
  • 119 posts
  • Joined 29-May 07

Posted 26 April 2008 - 12:26 PM

You looks to be a confuse person….....
I think u don’t have faith in Ahadees mubaraka in which its mention that 72 firqas will be in Hell and only one will be in paradise.
Your post reflect that u believe in just reciting Kalima Tayyiba is enough….after that do what ever u want ….do crimes like Disrespecting Allah (azw) , his Nabi e Azeem (saw) , Quran e Azeem , Sahaba e Karam ….. .

It will much better if u can discuss this issue in new topic. It will be more fruitfull and conclusive
As this topic is dedicated to expose one biddati and gustakh Moolvi Tariq Jamil.

#48 Yasir Attari

Yasir Attari

Makki Member

• Members

• PipPipPipPipPip
  • 596 posts
  • Joined 17-March 08
  • Sheikh:Ilyas Qadri Sahb

Posted 26 April 2008 - 03:26 PM

Murtid.gif

#49 Ahmed Memon

Ahmed Memon

• Members

• Pip
  • 8 posts
  • Joined 23-April 08

Posted 26 April 2008 - 07:07 PM

As'Salam O Alaikum,

Dear brother in Islam bhai Shahzad and Yasir,

Food for thoughts
The only thing I can offer to you being Muslim is that, come and unite, after all insha ALLAH jab Mehdi (as) will appear to unite Muslims and fight against false people (Kafirs), those muslims will be we all whether we are deobandi, barelvi or anything.

Yours and their (deobandi/etc) hatdred is not going to stop Mehdi (as) to perform the duties set forth by Allah Subhana O Ta'Ala.

Bhai Shahzad, as you wrote;

...I think u don’t have faith in Ahadees...

:D, have you got some measurement tool to find out the level of my emaan on Allah Subhana O Ta'Ala and beloved prophet Muhammed (saw)? Or you are trying to portray me as Gustakh-e-Rasool, trust me, you have hurt me really deep-inside. May Allah guide you Ameen.

Appology:
If anybody get annoyed with my posts, I seek sincere appology, all my intentions behind is nothing than to have all of us unite and fight with out life, our knowledge and our combineed power agains the real enemies like Kafirs.

Conclusion:
I will now not post any replies, I do not want to be part of the la-yani behas.

#50 khaled Azem

khaled Azem
  • Members

• 1 posts
  • Joined 09-September 08

Posted 09 September 2008 - 12:52 PM

AoA All, I agree with Hafiz Asad.

Being PURE ISLAMIC - we should not be talking negative. We shoudl always pray to Allah for betterment and guidance for all. If wives of prophets like Nouh or Loot had been Kafir or who did not follow the guidance, then we are normal people so we should be indulged in looking at weaknesses of any body. Only point I would like to make is : Allah se Tauba karain aur bhalai phalain aur badi ko chupain....

Allah sab ka hami o nasir ho

Khaled, Affi Inna

#51 Mariam shah

Mariam shah
  • Members

• 3 posts
  • Joined 14-September 08
  • Madhab:Not Telling

Posted 14 September 2008 - 09:56 PM

(bis)

(saw)

(salam)
ap logo k bohat se msg parhe..tarha tarha ki batain kar rahe hain k Maulana tariq jameel ki wife parlour gayi hain.pahli abt ap sab ko clear kar dn i m student of islamic studies in one of gulf country. beauty parlour jana haram nahi hai bilkul bi haram nahi hai chahe wo maulana ki wife ho ya koi ourathan sirf kuch kam hai jase eye brows bana nd make up kar ke ghair mardo ko dikha haram hai,,, fasial karna haram hai ye kahan lika hai? fasial karna ur make up karna wo bi sirf apne husband k liye to ye to sawab ka kam hai na k gunnah. ap log sawab ko gunah main tabdeel karne main lage hoe hain.. ap log ithni batain kar rahe kia ap apni maa bahan ko rokte hain? kia sirf tariq jameel sahab muslim hain app log muslim nahi? apne garebhan main janke pahle.
aur kuch log tariq jameel sahab ko wahabi kahte hain meri ap logo se request hai k pahle wahabi k bare main maloom kare k wahabi kon hote hain? tab ja ke wahabi pukare... wahabi n brilwi ,deobandi,salfi ye sab kia hai? ye to sarasar bidat hai kion k hamre nabi(p.b.u.h) musalman te Allah ne hamare liye musalman ka word passand kiya hai ... ur agar koi tariq jameel sahab se poche k ap ka aqeeda kia hai to wo kahain gay main muslaman hoon. ye baat main isliye dawey se kah rahi hn kioonke wo ase kahte hain..
main pir clear kar rahi hoon k beaty parlour jana ur apne face ki cleansing karna matlab apne ap ko saf rakna ya make up karna ta ke sirf husband ko dikhaye to is main koi gunnah nahi hai.maf karna lakin islam ko samje pir kisi ?Molvi pe kicher uchale. han ik bat ye web site pe tariq jameel ki wife k bare main kioon lika hai? ur molvi ki wife bi jati hai un k bare main nahi likha...ap log agar samaj dar hain to samjhe k ye politics hai Tariq jameel ko badnam karne ki...pakistan main rahne walo ko pata ho ga k ik islami party dosri party se aggy hone k koshish main hoti hai ur dosri party ko badnam karne main lagi hoti hain lakin Allah ka shukar hai tariq jamil sahab in chezo se pak hai ur politics se dor rahna passand karte hain... wo sadgi ka dars dete hain but ye nahi kahte k dunia chor do wo haram chore ko kahte hain . Allah hum sab ko tofiq day k hum seede rah pe chale.. Amin

AAina Un Ko Dikhaya To Bura maan gaye

[/quote]

#52 Abdur Rehman

Abdur Rehman

Makki Member

• Super Moderator

• PipPipPipPipPip
  • 573 posts
  • Joined 01-March 08
  • Sheikh:Ameer e Ahlesunnat

Posted 15 September 2008 - 07:59 AM

(bis)

(saw)

(salam)
ap logo k bohat se msg parhe..tarha tarha ki batain kar rahe hain k Maulana tariq jameel ki wife parlour gayi hain.pahli abt ap sab ko clear kar dn i m student of islamic studies in one of gulf country. beauty parlour jana haram nahi hai bilkul bi haram nahi hai chahe wo maulana ki wife ho ya koi ourathan sirf kuch kam hai jase eye brows bana nd make up kar ke ghair mardo ko dikha haram hai,,, fasial karna haram hai ye kahan lika hai? fasial karna ur make up karna wo bi sirf apne husband k liye to ye to sawab ka kam hai na k gunnah. ap log sawab ko gunah main tabdeel karne main lage hoe hain.. ap log ithni batain kar rahe kia ap apni maa bahan ko rokte hain? kia sirf tariq jameel sahab muslim hain app log muslim nahi? apne garebhan main janke pahle.
aur kuch log tariq jameel sahab ko wahabi kahte hain meri ap logo se request hai k pahle wahabi k bare main maloom kare k wahabi kon hote hain? tab ja ke wahabi pukare... wahabi n brilwi ,deobandi,salfi ye sab kia hai? ye to sarasar bidat hai kion k hamre nabi(p.b.u.h) musalman te Allah ne hamare liye musalman ka word passand kiya hai ... ur agar koi tariq jameel sahab se poche k ap ka aqeeda kia hai to wo kahain gay main muslaman hoon. ye baat main isliye dawey se kah rahi hn kioonke wo ase kahte hain..
main pir clear kar rahi hoon k beaty parlour jana ur apne face ki cleansing karna matlab apne ap ko saf rakna ya make up karna ta ke sirf husband ko dikhaye to is main koi gunnah nahi hai.maf karna lakin islam ko samje pir kisi ?Molvi pe kicher uchale. han ik bat ye web site pe tariq jameel ki wife k bare main kioon lika hai? ur molvi ki wife bi jati hai un k bare main nahi likha...ap log agar samaj dar hain to samjhe k ye politics hai Tariq jameel ko badnam karne ki...pakistan main rahne walo ko pata ho ga k ik islami party dosri party se aggy hone k koshish main hoti hai ur dosri party ko badnam karne main lagi hoti hain lakin Allah ka shukar hai tariq jamil sahab in chezo se pak hai ur politics se dor rahna passand karte hain... wo sadgi ka dars dete hain but ye nahi kahte k dunia chor do wo haram chore ko kahte hain . Allah hum sab ko tofiq day k hum seede rah pe chale.. Amin

Wa-alaikum Asslam

aap poori thread ko awwal say aakhir baghour parh lain phir itminan say aaaitaraz karain yaha baat make up ki zimni hai masla darasal dooghli policy aur khokhlay bayanat hai jo loago mai nam nahad sadigi ka parchar karta phiray bar bar apnay bayanat mai yei beauty parlour janay wali aurtain kahta phiray phir us kay apnay ghar mai undhair machi ho balkay LAKHO kay zaiwarat chori ho jaiay us aadmi aur us kay pairokaro ko aisay Shaks ki asliyat dikhai gaee hai .
Aap islamic studies ki student hai sad marhaba aati raheay ga Quran e Karim , Ahadis e Nabawi alaihiSlam, Sahaba e kiram rizwanullah ajmaeen , Tabain , Taba Tabaieen Salf Salhieen Rizwanullah alaihim ajmaeen say lay kar aaj tak Ummat e Muslima kay kia Aqida hai us pay bhee ghour farmaiay phir aap ko sab pata lag jaiay ga wahabi deobandi kia hai aur Ahlesunnat wal jamat kaun hai

Aik Misal sun lain
Ahlesunnat Aqida : Allah azzwajal Zaman o Makan say Jism say Jismaniyat say Pak hai aur Har burai say Pak o Munazza hai.

Wahabi Aqeedah- Khuda ka jisam hath pao kan nak mo sab hai aur wo kursi pay bhaitha hai jisay farishtay uthaiay howay hai.
Deobandi Aqeedah- Allah azzwajal jhot bol sakta hai har burai ka kaam kar sakta hai jo jo burai insan karta hai Allaah azwwajal bhe kar sakta hai .

jo shaks Islam say Islami aqido say hat kar alag alag, naiay aqeeday nikalay Musalmano ko tableegh kay naam pay gumrah kaay us shaks ka chahra loago kay samnay aana chaheay takay loagi aisay tamma fitno say bachain .

Aqiday Ganday
Batain Jhoti
Daway Khokhlay
Tableegh Bahana
Momino Hoshiyar - Tableeghiyo say Iman bachana.

buhat si batain zimnan zikar kar dee related sections mai post karain inshaAllah aap kay tamam ashkal ka jawab mil jaiay ga aur Islami studies parhain tu Islam pay ghour bhe farmaiay.

fi-aman:

Posted Image

#53 Mariam shah

Mariam shah
  • Members

• 3 posts
  • Joined 14-September 08

Posted 18 September 2008 - 07:39 PM

(salam)

well kisi ne reply kiya hai so i have read it nd now i m reaplying.. first of all.......ap wahabi ki basic maloom kare pir un bura kahain and 2nd thing Allah k bare main jo kuch galat lika hai books main kia tariq jameel ne kabhi kaha i trust on it i m the follower of that book? wo agar un batoo ko mante hain jo ap ne kahin hai to apni speech amin kioon nahi batate logo k app log bi mano if i belives on any thing and i f i m a lecturar so i would tell the people.. u also have to follow beacuse this is the right way but but tariq jameel apni speech amin bilkul sahi batain batate hain.......
jis ko ap jase brilvii log bi sach kahne pe majbor ho jaye. can u tell me in which lecture he said ye beauty parlour jane wali ourate? kahan ur kis speech amin kaha hai ji?
books pe jo batain ho rahi hain k deoband asi bataoo ko mante hain soo janab hamare saudi ullama soye nahi hoe un books ko manne walo ko jante hain ur likne walo ko bhi ur badnam karne walo ko bi agar tariq jameel ase hain jase ap ne kaha k un book ko mante hain so kabhi hajj main speech ki ijazat un ko na di jati ........... agara ap akhain gay k arabic ka galat aqeeda hai so hamre salfi bhaioo ko khana kaaba ki imamat ka zima Allah ne kion diya? brilvi ko kion na diya
jo Allah pahle ta aj bi wahi hai galat nigah ur galat aqeeda waloo ko Allah pne pyre khana kaaba ki imamat ki zima na deta...... i m telling u about salfi because in pak u people r thinking wahabi r actually salfii hume wahabi kaha jata hai arrayyyyyyy wahabi naam kase mashhor hoa wo to pata karoo.

#54 Ya Mohammadah

Ya Mohammadah

I.M Modertaor

• Super Moderator

• PipPipPipPipPipPip
  • 1,270 posts
  • Joined 21-December 06

Posted 18 September 2008 - 10:23 PM

(salam)
well kisi ne reply kiya hai so i have read it nd now i m reaplying.. first of all.......ap wahabi ki basic maloom kare pir un bura kahain

aapny pichli post me keh to diya ki......Wahabi naam biddat hai. see....

ur kuch log tariq jameel sahab ko wahabi kahte hain meri ap logo se request hai k pahle wahabi k bare main maloom kare k wahabi kon hote hain? tab ja ke wahabi pukare... wahabi n brilwi ,deobandi,salfi ye sab kia hai? ye to sarasar bidat hai.....

ab to kya zaroorat rahi pata karny ki....mana to apny bayan kar hi diya ki biddat hai.. :unsure:

Wahabi Aqeedah- Khuda ka jisam hath pao kan nak mo sab hai aur wo kursi pay bhaitha hai jisay farishtay uthaiay howay hai.

and 2nd thing Allah k bare main jo kuch galat lika hai books main kia tariq jameel ne kabhi kaha i trust on it i m the follower of that book? wo agar un batoo ko mante hain jo ap ne kahin hai to apni speech amin kioon nahi batate logo k app log bi mano if i belives on any thing and i f i m a lecturar so i would tell the people.. u also have to follow beacuse this is the right way but but tariq jameel apni speech amin bilkul sahi batain batate hain.......

ji haan Molana Tariq jameel sahab ka yahi aqeedah hai ki Allah ka Jism Allah ke pao hain (MazAllah) kehty hai apni taqreer mei ki Allah agar tu humary samny hota (is se Allah ke liye jehat or makan sabit kiya) to tujh se chimat jaty (Chimat ty kis se yaqeenan jism mana tabhi to chimatna chahty hain) tabhi to wo is tarah duaein mangty hai ki...

untitled.JPG
Samny hony ke liye simt/jehat/Makan sabit kiya or Allah ky Qadam Pakarny ki khwahish (MazAllah)
untitled1.JPG
Allah se chimatny ke liye uska Jism Mana (MazAllah)
untitled2.JPG
Allah ka daman or jholi mana jis se jismaiyat sabit ki or Allah ke Qadamo ka tasawwur ki unmy girna chahty hain.(MazAllah)
untitled3.JPG
Allah ke seeny se chimata chahty hain...(MazAllah)

saboot ke tor par molana tariq jameel ki voice recording humary pas mojood hai jiska inkaar aapsy na ho sakega... jismy ye sab bakwaas in jameel sahab ne ki.

jis ko ap jase brilvii log bi sach kahne pe majbor ho jaye.

humara mannny ka sawaal to bad humsy kijiyega pehly aap apni batayie ki kya aap aisa man sakti hain ? :rolleyes:

books pe jo batain ho rahi hain k deoband asi bataoo ko mante hain soo janab hamare saudi ullama soye nahi hoe un books ko manne walo ko jante hain ur likne walo ko bhi ur badnam karne walo ko bi agar tariq jameel ase hain jase ap ne kaha k un book ko mante hain so kabhi hajj main speech ki ijazat un ko na di jati ...........

ab aisi batein karnny walo ko jinka humny upar saboot diya wahabis seeny se na lagayengy to phir kisy lagaengy ki dono firqy hum aqeedah hain... :lol:

agara ap akhain gay k arabic ka galat aqeeda hai so hamre salfi bhaioo ko khana kaaba ki imamat ka zima Allah ne kion diya? brilvi ko kion na diya jo Allah pahle ta aj bi wahi hai galat nigah ur galat aqeeda waloo ko Allah pne pyre khana kaaba ki imamat ki zima na deta...... i m telling u about salfi because in pak u people r thinking wahabi r actually salfii hume wahabi kaha jata hai arrayyyyyyy wahabi naam kase mashhor hoa wo to pata karoo.

sahiba mariam hum kuch kahengy wahabis ke bary me to aap manegi nahin or kahengi hum jhoot boltein hain zara apny molana sahib tariq jameel ke ustado ke bhi ustad Khaleel ahmad saharanpoori ki book "Aqaid e deoband" urf "Almohannad ala mufannad" ka bhi mutaala kar lein, Saharanpoori sahab ky samny molana tariq jameel sahab ki haisyat jamat me kuch bhi nahin .... :lol: kin saaf lafzo me wahabis/ najadis/salafis ko achchy alqaab se nawaz rahy hain...like Kharjis, Rafzis, Kafir, Ahle Sunnat ke Qatil, Deen me Ikhtera dalnny wala etc etc....

cover_page.JPG
45.JPG
46.JPG
47.JPG

Posted Image

Muhammad Asif Attari

#55 Ghulam E Mustafa

Ghulam E Mustafa

Madani Member

• Star Member

• PipPipPipPipPipPip
  • 1,782 posts
  • Joined 17-December 07
  • Interests:Islamic Literature & Forums

Posted 19 September 2008 - 07:47 PM

Astagfirullah yeh tu Thanvi aur Gangohi say bhi 4 hath agay nikal gaya.

#56 Mariam shah

Mariam shah
  • Members

• 3 posts
  • Joined 14-September 08

Posted 24 September 2008 - 03:25 AM

(bis)

(saw)

(salam)

ap ka bohat shukriya k ap ne bari mahnat kar ke itne sare saboot ikate kiye ..k main ap ka yaqeen kar sakn but sorry to say i m still saying tariq jameel galat nahi hain.. ap ne jo dua k bare main kaha hai. kia ap ne wo dua poori suni hai? agar nahi to plz i requesty u app sun lay ...... jis main tariq jameel sahib ne akhir main kaha hai k ya Allah ye hamari nadani hai jo hum tuje is tarha pukar rahe hain warna tu to jism se paak hai.unho ne khod kaha hai last main k ya hum nadani main kah rahe hain kioonk insan dua karete waqt ur jab bohat emotional ho jaye asi batain kabi kabhi kar hi jata hai ur tariq jameeel sahib bi insan hai un k moon se asi batian nikal gayi but last main kaha bi to Ya Allah hum nadani main kah gaye hain asi batain warna tu to jism se paak hai ........
muje achi tarha pata hai k tariq jameel ki moon se jo bat nikalti hai app jase log us ka issu bana lete hain ye nahi dekte k bhai unho ne is bat se pahle ya bad main kia kaha ur kioon kaha.......
jase Quran karim ki ayat hai ur tum kafiro ko jahan dekho khatam kar doo to jo bewaqoof hain wo samjhte hain bas hume jahan kahin non muslim nazar aye ga us ko khtam karna ka haq hai lakin un ko ye tofiq nahi hoti k Quran karim ko kole ur parhe Allah ne ye tab kaha jab jang ti is se pahle wali ayats main medan e jhang ki bat kar raha hai .......so Allah baat medan e jhang ki kar raha ta na k road pe ya kahin koi sharif nonmuslim bi mile to mar doo. hun...... so isi tarha ap jase log ache alim jo k Allah k wali hai un ki asi batain jo nadani main ki hain pakar k issu bana lete hain ur badnam karnew main lag jate hain...wase bi un k ik lecture amin unho ne khod Allah k bare main bare detail se batya hai k Allah jism se pak hai kafi detail se samjhaya hai.

ur han ji ap ne jin books k page dikaye hain main un pe tawaja nahi deti kion k muje lagta hai k ho sakta hai asi books hon jase ap kahte hain but koi zarori to nahi k tariq jameel un ko mane un k ustad agar mante te to tariq jameel to nahi mante na...kion k wo kahte hain unho ne khod kaha hai jo maine suna hai apne kano se k main na bralwi hn na deo band mian musalman hon. wo Allah ur hadis ko mante hain sirf...........
ur han ye special website kholne ki kia tuk hai un ko ur un ki wife ko.
ye ithne sare gustan jase tahir qadri. nd salam from india aur kuch ur ase log jinho ne had kar di hazur ki shan main un k bare main kuch nahi kahte na koi web site hain jase ye page tariq jameel ur un ki wife ko badnam karne k liye banya gay hai,,,,,, sharam nahi ati ap logo ko k un ki wife sirf parlour gayi hai to ap logo ne issu bana diya zara apni maa bahano ka hal malom kare pahle... ur un k lakho k zewarat k bare main bi kuch khatakta hai to ap ko malom ho ga k tariq jameel bohat rich hai khandani rais hain un k father lord te.apne village k so jin k pas ithn i dolat ho to kia agar wo kuch apni wife k liye le leta hai to gunnah to nahi balke sawab ahi kioonk wo sirf wife pe paise nahi kharch karte balk bohat zakat dete hain
ap ne ya mohammadah jo likha ahi ayinda na likiye ga samje............. hamare nabi HAYAT hain wo is dunia main HAIN rahne wali zaat sirf Allah ahi baqi sab fana hai.. hamre nabi balke kisi bi nabi ka jism matti nahi hota ,,,wo hazir nazir HAIN......sirf Allah ki zaat hazir wa nazir hai...............

#57 m_yousif83

m_yousif83
  • Members

• 2 posts
  • Joined 11-October 08

Posted 11 October 2008 - 03:11 PM

Wa-alaikum Asslam

fi-aman:

Dear Sir, Islam Mein Makup Haram Nahi hai, pr beauty parlour mein jana haram hai.

#58 m_yousif83

m_yousif83
  • Members

• 2 posts
  • Joined 11-October 08

Posted 11 October 2008 - 03:13 PM

As'Salam O Alaikum to all brother in Islam!
As'Salam O Alaikum,

-Ahmed.

Makeup is not Harm in Islam But to go in Beauty Parlor is Haram

#59 Smart.Guy.Cool

Smart.Guy.Cool

Ajmeri Member

• Members

• PipPipPip
  • 156 posts
  • Joined 13-February 08

Posted 12 October 2008 - 01:25 AM

Makeup is not Harm in Islam But to go in Beauty Parlor is Haram

bos wo tu thek hai but problem is that ke abhi kisi aur ke maslak ke molvi ke sath aesa hota tu shor uth jata...deen ki tabligh apne ghar se shoro ki jaye tu acha hai log ungliyan nahi uthaye take...but tariq jamel sahab ne bahar se shoro ki...agar ghar se shoro karte tu acha tha

#60 Sybarite

Sybarite

Makki Member

• PipPipPipPipPip
  • 538 posts
  • Joined 20-July 07
  • Interests:Islamic & Inter-sect studies
    Linguistics
    Graphics

Posted 12 October 2008 - 10:46 AM

Waisay jawabaat deegar bhaiyoo ne diye hain phir kuch batein kam si lagi;

ap logo k bohat se msg parhe..tarha tarha ki batain kar rahe hain k Maulana tariq jameel ki wife parlour gayi hain.pahli abt ap sab ko clear kar dn i m student of islamic studies in one of gulf country. beauty parlour jana haram nahi hai bilkul bi haram nahi hai chahe wo maulana ki wife ho ya koi ourathan sirf kuch kam hai jase eye brows bana nd make up kar ke ghair mardo ko dikha haram hai,,,.....

Khatoon aap ne pora topic parha ya deobandi khaslat ki mutabiq sirf sar'sari nazar daal kar apni kehnay beth gaiee?
Issi thread mein ussi Deobandi maslak ke aik fatway ki scan bhi moujoud hai jisay Tariq Jamil follow kartay hain. Tu sab se pehla doghla'pana tu ye ke khud hi apnay maslak ka parchaar karna aur phir khud hi uss per amal na karna. Iss khaslat ko munafiqat kehtay hain.

ap log ithni batain kar rahe kia ap apni maa bahan ko rokte hain? kia sirf tariq jameel sahab muslim hain app log muslim nahi? apne garebhan main janke pahle.

Alhumdulillah! Bilkul tamaam ghair'shara'ee kaamo se rooktay hain. Munafiqat nahi kartay ke pehlay fatwa dein ke "Beauty Parlour jana se ihtiraaz kiya jaye" aur phir khud hi Biwiyoo ko rang ba'rangi banwanay ke liye bhaij dein. Aur ye gire'baa ki baatein na kijiye, aap behr'haal khatoon hain warna aap ko deobandi gire'baano ki kuch jhalkiya dikhlata.

aur kuch log tariq jameel sahab ko wahabi kahte hain meri ap logo se request hai k pahle wahabi k bare main maloom kare k wahabi kon hote hain? tab ja ke wahabi pukare... wahabi n brilwi ,deobandi,salfi ye sab kia hai? ye to sarasar bidat hai kion k hamre nabi(p.b.u.h) musalman te Allah ne hamare liye musalman ka word passand kiya hai ... ur agar koi tariq jameel sahab se poche k ap ka aqeeda kia hai to wo kahain gay main muslaman hoon. ye baat main isliye dawey se kah rahi hn kioonke wo ase kahte hain

Bibi humein mashwara dene se pehlay aap ye mashwara Ulema-e-Deoband ko dijiye kyu ke khud Ulema-e-Deoband apnay fatawa'jaat mein kitaboo mein yehi istilahaat istimaal karte hain jisay aap bidat keh rahi hain.
Waisay aap ko zaroorat tu ye bhi hai ke aap sab se pehlay tu "Bid'at" ke mafhoom maloom kijiye. Lateefah tu ye ke aap ko maloom bhi nahi aur aap khud apnay munh aap "bid'ati" ban gaee. Aap zara pehlay lafz "Musalmaan" tu dhoond kar bata dijiye Quran-o-Hadith mein. Quran-o-Hadith mein lafz "Muslimeen" milay ga... jis se derive ho kar Urdu mein nikla "Musalman". Ab ye na kahiye ke mein zaban pakar raha hon kyu ke ye formula khud aap ka hi bayan karda hai. Phir mazeed ye ke Hadith mein tu 72 (73) firqo ka zikr hai.. aap ne shayad parha hi hoga, (nahi parha tu bata dijiye woh hadith bhi paish kar di jaye gi) Tu phir unn batil firqo ko aap kis naam se pukarein gien? Unhay bhi "Musalmaan" kahein gi? Quran-o-Hadith mein sachay pakkay imaan walo ko jin ke aqaid durust hon unhay "Muslimeen" kaha gaya hai na'ke her uss shakhs ko jo dil mein batil aqaid liye khud ko Musalmaan kehta ho. Iss hadith ki tafseel parhni ho tu Imam Abu Mansoor Abdul Qahir bin Tahir Tamimi ki “Hujjat’ullah al-Aalameen fi Mujizaati Syed il’ Mursaleen” jis mein aap ko iss hadith ki kafi tafseel mil jaye gi.

Phir mazeed lutf ye ke jo Deobandi “Raafzi Raafzi” chillatay nahi thaktay unn ke baray mein aap ka kya khayal hai? Woh saray bhi bid’ati huway ya nahi? Khair baat niklay gi tu phir durr talak jaye gi... aap filhaal inhi ka jawab de dijiye bohut hoga.

maf karna lakin islam ko samje pir kisi ?Molvi pe kicher uchale. han ik bat ye web site pe tariq jameel ki wife k bare main kioon lika hai? ur molvi ki wife bi jati hai un k bare main nahi likha

Aap pehlay tu lafz “Moulvi” ki tareef bataiye phir uss ki hurmat bayan kijiye. Waisay jo keechar mein utraa khud keechar ko ganda kar raha hon uss per keechar uchaalnay walay hum kaun hotay hain! Ab unn ki biwi gai thi iss liye likha hai ab jaye Tariq Jameel ki biwi aur likho mein apni biwi ka aisa tu ho nahi sakta naa.

Humaray moulvi ka iss liye nahi likha woh lootay ki gulaathiya nahi martay. Humaray Ulema tu becharay baray saday se hain.. na unhay Nawaz Sharif jaisay maaldaar choor imdaad dete hain na unn ke paas itna fuzool paisa hota hai ke apni biwiyo ko beauty parlour bhaijein. Phir bhi aap ke paas aisi koi news ho tu share zaroor kijiye ga.

ap log agar samaj dar hain to samjhe k ye politics hai Tariq jameel ko badnam karne ki...pakistan main rahne walo ko pata ho ga k ik islami party dosri party se aggy hone k koshish main hoti hai ur dosri party ko badnam karne main lagi hoti hain lakin Allah ka shukar hai tariq jamil sahab in chezo se pak hai ur politics se dor rahna passand karte hain

Politics! Matlab aaj subha hi lateefo se ho rahi hai. Yaqeen jaaniye Tariq Jameel ka naam waisay bhi sirf jahil aur un’parh tabqay mein hi hai. Ihl-e-Ilm mein loog mein in per hanstay hain. Khair ye apni apni suhbat ki baat hai. Lekin aap ne janay an’janay mein ye tu maan hi liya ke Tariq Jamil ki bhi aik specific “Islamic Party” hai... ab ye bataiye ke “Islamic Party” ka concept kya hai.. bid’at hai ya kuch aur?

ap wahabi ki basic maloom kare pir un bura kahain and 2nd thing Allah k bare main jo kuch galat lika hai books main kia tariq jameel ne kabhi kaha i trust on it i m the follower of that book?

Humein wahabiyatt ka jitna maloom hai usay chooriye aap bataiye ke “wahabiyat” kya hai. Baat ko ghumaiye ga matt... poori tafseel aur dalail ke saath bataiye ab ke wahabiyatt kya hai.

Phir aap kehti hai ke Tariq Jameel ne kabhi nahi kaha ke I trust on it .. bla bla bla....

Tu bibi ye bataiye ke itnay baray naam’nihad muballigh ki kya ye zimay’daari nahi ke awaam mein aisay masail wazeh karay. Kya kabhi Tariq Jameel nay khull kar aisay ghalat aqeedo ke radd mein kuch kaha? Agar nahi tu kyu? Kya itnay baray naam’nihaad muballigh ki ye zimay’daari nahi ke woh awaam ko aisay ghalat aqeedo se bachnay ki talqeen kare?

Burai se bachana bhi tabligh ka hissa hai bibi!

wo agar un batoo ko mante hain jo ap ne kahin hai to apni speech amin kioon nahi batate logo k app log bi mano if i belives on any thing and i f i m a lecturar so i would tell the people.. u also have to follow beacuse this is the right way but but tariq jameel apni speech amin bilkul sahi batain batate hain

Loo! Achay khaasi chalta karo’baar band karwana hai aap ne? Bibi Tariq Jameel tu Tablighi Jamat ke founder ki bhi bohut sari baatein nahi batatay! Unhay pata hai ke public jootay maray gi. Ye tu sara hi businees hi jhoot per hai iss mein agar sach bol dya tu phir tu sara khail hi khatam ho jaye ga. Ye jo becharay seedhay saadhay loog jinhay masail ka pata nahi, Tariq Jameel ki zahiri halat dekh kar ussay naik samajh kar peechay peechay chal partay hain unn ke samnay agar Tariq Jameel ne apni asliyatt khol di tu phir bachay ga hi kya? 1 din mein “The-bug-League” jootay khati huwi Pakistan se rukhsat ho jaye gi...

ap jase brilvii log bi sach kahne pe majbor ho jaye. can u tell me in which lecture he said ye beauty parlour jane wali ourate? kahan ur kis speech amin kaha hai ji?
books pe jo batain ho rahi hain k deoband asi bataoo ko mante hain soo janab hamare saudi ullama soye nahi hoe un books ko manne walo ko jante hain ur likne walo ko bhi ur badnam karne walo ko bi agar tariq jameel ase hain jase ap ne kaha k un book ko mante hain so kabhi hajj main speech ki ijazat un ko na di jati ........... agara ap akhain gay k arabic ka galat aqeeda hai so hamre salfi bhaioo ko khana kaaba ki imamat ka zima Allah ne kion diya? brilvi ko kion na diya

jo Allah pahle ta aj bi wahi hai galat nigah ur galat aqeeda waloo ko Allah pne pyre khana kaaba ki imamat ki zima na deta

Bari khoobsurti se aap ne deobandiyo ki riwayti munafiqat ka muzahira kartay huway sabit kar diye ke munafiqat aap logo ki nass nass mein sarahiyatt kar chuki hai!

ap jase brilvii log” ... “saudi ullama” ... “hamre salfi bhaioo

Bibi aap ko nahi lagta aap bari jaldi apni woh “Musalmaan” wali baat bhol gai? Kaha gai aap ki musalmaaniyat ab? Matlab saray fatway doosro per thoopnay ke liye apnay ghar mein haraam bhi halal! Aik qoul aksar suna hai ke Allah gumraho ko unhi ki zaban se zaleel karwata hai...

Baqi rahi baat Saudia Arabia ki, tu bibi aap ke shayad ilm mein nahi magar Tableeghi Jamat Saudia mein officially BAN hai. Thori tehqeeq kar lijiye phir itni oonchi uraan uriye ga. Aap manay gi tu nahi tu phir aik kaam kijiye, mujhay Saudia Arabia mein Tablighi Jamat walo ka koi aik centre bata dijiye jaha se woh apnay typical style mein tabligh kartay hon. Aap ke aik liye keemti mashwara hai ke jis mouzo per baat kar rahi ho pehlay uss per thori tehqeeq kiya karein warna sari zindagi aisay hi apna tamasha banwati rahein gi.

Bilkul sahi kaha aap ne, Ulema-e-Hijaz bilkul unn gumrah’kun kitabo ke likhnay walo ko jantay hain aur unn per kufr ka fatwa bhi de chukay hain. Tafseel aap ko Hassam-ul-Harmayn mein mil jaye gi.

agara ap akhain gay k arabic ka galat aqeeda hai” Ye bhi lateefah bhi sahi raha... Sach kehtay hain ke common sense is really not so common these days. Arab is woh iss liye kehlatay hain ke jazeera-e-arab ke bashinday hain.. her Arab Wahabi nahi!

So hum Arabs ko ghalat nahi kehtay hain Wahabiyo ko ghalat kehtay hain. Rahi baat Kaaba’tullah ki Imamat ka sawal tu bibi Islamic history kabhi ghalti se bhi parhi hai aap ne? Zamana-e-Jahaliyat mein tu Khana-e-Kaaba mein butt bhi rakhay jatay thay! Tab woh kya Allah unhay rooknay per qadir na tha (Naql-e-kufr, kufr na’bashid) Aap ke nazdeek tu woh butt’parast bhi achay aqaid walay huway kyu ke Allah ne unhay woh butt rakhnay diye thay..Ya aap ke hisaab se uss waqt Allah koi aur tha? (Naql-e-kufr, kufr na’bashid) Yazid ne tu Masjid-e-Nabawi mein ghooray bhi bandhay thay? Woh bhi aap ke nazdeek Ameer-ul-Momineen hoga phir tu! Tuff hai aisi koorh’maghzi per! Kyu baghair tehqeeq inn masail mein ulajh kar apni dunya-o-aakhirat barbaad karne per tulli huwi hain? Itna shouq hai tu pehlay kuch tehqeeq kijiye phir zaroor baat kijiye in mamlaat per.

i m telling u about salfi because in pak u people r thinking wahabi r actually salfii hume wahabi kaha jata hai arrayyyyyyy wahabi naam kase mashhor hoa wo to pata karoo.

Aap pehlay tu ye bataiye aap khud kya hain? Deobandi ya naam’nihad Salafi? Kyu ke deobandiyo ka fatwa hai ke Ghair’muqallid naam’nihad Salafi ghalat hain aur inn naam’nihad Salafiyo ka fatwa hai ke Deobandi ghalat hain. Aap zara himmat kar ke apna maslak tu wazeh karein pehlay.

Aur humien mashwara dene ka shukriya lekin guzarish hai ke aap bhi zara apni keemti raye share karein ke Wahabi kinhay kaha jata hai, kyu kaha jata hai.. phir mein aap ko khud aap ke Salafiyo aur Deobandiyo ki kitabo se batao ga ke Wahabi kisay kehtay hain.

Mere khayaal se fil’waqt itna hi kaafi hai, baqi baatein aap ke jawab ke baad. Aur jawab dete yaad se tamaam bato ka jawab dijiye ga, ya nahi ke jis ka jawab mila de diya jis ka nahi mila usay kawwa qorma samajh ke nigal liya!

Aakhir mein aik guzarish ke iss post ko sirf 1 baar neutral ho kar parhiye ga na ke ye soch kar ke aik Barelwi ki baatein hain! Mera andaz-e-guftugo bhi talakh hai iss liye shayad aap ko bura laga ho lekin batil’paristo ke liye humaray yaha koi ria’yat nahi. Aap agar yaha tehqeeq ya islah ki gharz se baat kar rahi hoti tu mera andaaz mukhtalif hota lekin aap yaha bad’mazhabo ki safai paish kar rahi hain so andaz mukhtalif hai. Phir bhi personal level per agar koi baat buri lagi ho tu maaz’ratt lekin sirf personal level per! Baqi haqq baat kehnay mein koi aar nahi.

Posted Image