IS riwayat ko mufassireen ne ayat ki tafseer me baghair kisi tanqeed ke likh dia hai, aur jab ek ahleilm ki jamaat kisi riwayat ko le, to unke nazdeek iski haqeeqat hoti hai, warna kam se kam unka apna aqeeda hi isse wazeh ho jata hai,ke unka aqeeda yehi hai... kuch mufasireen kazikr امام ابن جریر اطبری لکھتے ہیں ،وكان رجلاً يعلـم علـم الغيب قد علِّـم ذلك،
وہ حضرت خضر علیہ السلام علم غیب جانتے تھے کہ انہوں نے جان لیا
اسی طرح ملاحظہ ہو
تفسير روح البيان اسماعيل حقي (ت 1127 هـ) مصنف و مدقق
وعلمناه من لدنا علما
کے تحت لکھا ہے کہ خاصا هو علم الغيوب والاخبار عنها باذنه تعالى على ما ذهب اليه ابن عباس رضى الله عنهما ا
ترجمہ :
حضرت خضر علیہ السلام کو جو لدنی علم سکھایا گیا وہ علم غیب ہے اور اس غیب کے متعلق خبر دینا ہے خدا کے حکم سے جیسا کہ اس طرف ابن عباس رضی اللہ عنہما گئے ہیں ۔
3rd ibne kaseer
agar phir bi nahi... to Allah Ka farman to maan le, وَعَلَّمْنَاهُ مِن لَّدُنَّا عِلْمًا
ilm e ludni kya hai??
تفسير البيضاوي (ت 685 هـ)
ہم نے ان کو اپنا علم لدنی عطا کیا ،حضرت خضر کو وہ علم سکھائے جو ہمارے ساتھ خاص ہیں بغیر ہمارے بتائے کوئی نہیں جانتا اور وہ علم غیب ہے
rahi baat laghvi aur shryi ki to ALa hazrat ne ye farmaya علم جب کہ مطلق بولا جائے خصوصا جب کہ غیب کی طرف مضاف ہو تو اس سے مراد علم ذاتی ہوتا ہے
ye inki istelah hai, ibne kaseer ki ye istelah nahi, unke nazdeek ilm ghaib, sharyi ghaib hi hai, warna istelah ki daleel de unki...
kyu ke Ala hazrat ka aqeeda ye hai حضور صلی اللہ تعالٰی علیہ وسلم قطعاً بے شمار غیوب و ماکان مایکون کے عالم ہیں
umeed hai samajh ayi hogi,,, baki ahleilm jesa kahe