Jump to content
IslamiMehfil

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 07/06/2021 in all areas

  1. ایاک نعبد اور وایاک نسعین کا صحیح فہم کتب تفاسیر سے ایک آیت کی پانچ معتبر کتب تفسیر سے وضاحت کہ علماء نے اسے کیسے سمجھا اسکی تفصیل درج ذیل ہے۔ طالب دعا محمد عمران علی حیدری ✍️( درخواست ساری پوسٹ پڑھیں اور بزرگوں کو فالو کریں👏👏 ⛲أَعـوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْـطانِ الرَّجيـم⛲ ⛲بِسْمِ اللّٰهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ⛲ یا اللہ جَلَّ جَلَالُہٗ یارسول ﷺ اَلصَّلٰوۃُ وَالسَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا رَسُوْلَ اللّٰہ وعَلٰی اٰلِکَ وَ اَصْحٰبِکَ یَا حَبِیْبَ اللہ اَلصَّلٰوۃُ
    3 points
  2. تحقیق مسئلہ: اولیا ءکرام کا پانی پر چلنا مرزا محمد علی جہلمی صاحب کا اولیاء کرام کی کرامات پر ٹھٹھہ بازی تحریر:خادم اہل سنت و جماعت فیصل خان رضوی بسم اللہ الرحمن الرحیم اولیاء کرام کی عظمت و شان کی وجہ تقوی اورشریعت پر پابندی ہوتی ہے۔اہل سنت و جماعت اللہ کا ولیوں سے محبت ان کی کرامات کی وجہ سے نہیں بلکہ آقا صلی اللہ علیہ وسلم کی عطا کردہ شریعت پر عمل پیرا ہونے کی وجہ سے ہے۔اولیاء سے محبت صرف اللہ او ر اللہ کے رسول کریم صلی اللہ علیہ وسلم کی وجہ سے ہوتی ہے ۔اور اسی کا شریعت مطاہرہ نے درس بھی دیا۔ Ø ایک دوست نے جناب مرزا محمد علی صاحب کی ایک ویڈیو بھیجی ،جس م
    3 points
  3. حضرت ہندہ بنت عتبہ کا سید الشہداء اسداللہ واسدالرسول حمزہ بن عبدالمطلب رضی اللہ عنہما کا کلیجہ چبانا ثابت ہے اسے سند صحیح کے ساتھ امام احمد بن حنبل نے مسند میں روایت کیا جس میں جناب سیدنا حمزہ بن عبدالمطلب کا جگر چبانے کے واضح الفاظ ہے حَدَّثَنَا عَفَّانُ، حَدَّثَنَا حَمَّادٌ، حَدَّثَنَا عَطَاءُ بْنُ السَّائِبِ، عَنِ الشَّعْبِيِّ، عَنِ ابْنِ مَسْعُودٍ .......... فَنَظَرُوا فَإِذَا حَمْزَةُ قَدْ بُقِرَ بَطْنُهُ، وَأَخَذَتْ هِنْدُ كَبِدَهُ فَلَاكَتْهَا، فَلَمْ تَسْتَطِعْ أَنْ تَأْكُلَهَا فَقَالَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: " أَأَكَلَتْ مِنْه
    2 points
  4. ★ تــحـقـیـــق حـــدیـثــــــ اســـماءالـرجــال ★ جـبــرائــیــل عـلیــہ الســـلام کــی جہـنــم کــے حوالــے ســے ایـکـــ روایـتـــــ کـــی تحــقیـــق اَلصَّلٰوۃُ وَالسَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا رَسُوْلَ اللّٰہ وَعَلٰی اٰلِکَ وَ اَصْحٰبِکَ یَا حَبِیْبَ اللّٰہ اَلصَّلٰوۃُ وَالسَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا نَبِیَّ اللّٰہ وَعَلٰی اٰلِکَ وَ اَصْحٰبِکَ یَا نُوْرَ اللّٰہ ◉◎➻═•━══→﷽←⁩══•━═➻◎◉ آج کل سوشل میڈیا پر ایک تحریر وائرل ہورہی ہے جس کے حوالے سے سوال بھی کیا گیا ہے ایک دوست کی طرف سے کہ اس میں ایک روایت جو حضرت جبرائیل علیہ السلام کی طرف اور نبی ﷺ کی طرف منسوب کر کے
    2 points
  5. اسلام علیکم اسلامی محفل کے تمام احباب کیسے ہیں
    2 points
  6. اصلی اہل حدیث اور جعلی اہل حدیث ⛲ بسم اللہ الرحمن الرحیم ⛲ یا اللہ جَلَّ جَلَالُہٗ یارسول ﷺ اَلصَّلٰوۃُ وَالسَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا رَسُوْلَ اللّٰہ وَعَلٰی اٰلِکَ وَ اَصْحٰبِکَ یَا حَبِیْبَ اللّٰہ اَلصَّلٰوۃُ وَالسَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا نَبِیَّ اللّٰہ وَعَلٰی اٰلِکَ وَ اَصْحٰبِکَ یَا نُوْرَ اللّٰہ _________________________ : ترمذی رحمہ اللہ لکھتے ہی 1: "وَاخْتَلَفَ أَهْلُ الْحَدِيثِ فِي هَذَا فَقَالَ بَعْضُهُمْ حَدِ
    2 points
  7. ⛲ \ دم و تعویزٍ \ ⛲ بسم اللہ الرحمن الرحیم یا اللہ جَلَّ جَلَالُہٗ یارسول ﷺ اَلصَّلٰوۃُ وَالسَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا رَسُوْلَ اللّٰہ وَعَلٰی اٰلِکَ وَ اَصْحٰبِکَ یَا حَبِیْبَ اَلصَّلٰوۃُ وَالسَّلاَمُ عَلَیْکَ یَا نَبِیَّ اللّٰہ وَعَلٰی اٰلِکَ وَ اَصْحٰبِکَ یَا نُوْرَ اللّٰہ فیض رضا جاری رہے گا دم و تعویز قرآن و حدیث سے ثابت ہے. المختصر:۔ شرکیہ تعویذ ممنوع ہیں جن میں شرکیہ کلیمات ہوتے ہیں اگر جس تعویذ میں شرکیہ جملہ کلمہ لفظ وغیرہ نہ ہو وہ جائز ہے۔ اور
    2 points
  8. Kissi ko aisa waisa khawab ahay toh us ko publish nahin keeya jata. Aik waja toh heh kay aisay khawabon say bey-sharmi bey-hayahi pehalti heh. Dosra banda joh publish karta heh bey-ghayrat wah-hayaat sabat hota heh. Jistera pehlay likha, abh agar Deobandi ko khawab ahay kay, Dar ul-Uloom Deoband kay talaba Ashraf Ali Thanvi aur us ki biwi ko nanga kar kay, aik kamray mein sab aik aik do do kar kay, sab ja kar donoon nay faiz hasil kartay hen, toh aisay khawab ko likh kar aur us ki Tabeer Ibn Sirin say nikaal kar, poster bana kar muhallay mein banta nahin jahay ga, keun kay yeh bey-hayahi ka
    2 points
  9. اس پر بحث ہوچکی ہےفتاوی رضویہ شریف کا اسکین بھی ہے ملاحظہ کریں
    2 points
  10. حنفیوں کے عظیم پیشوا حضرتِ سیِّدُنا علّامہ علی قاری عَلَیْہِ رَحْمَۃُ اللّٰہِ الْبَارِی فرماتے ہیں:فَلَا فَرْقَ لَهُمْ فِي الْحَالَيْنِ وَلِذَا قِيْلَ اَوْلِيَاءُ اللَّهِ لَا يَمُوْتُوْنَ وَلٰكِنْ يَنْتَقِلُوْنَ مِنْ دَارٍ اِلٰى دَارٍ یعنی اَنبیائے کرام عَلَیْہِمُ الصَّلٰوۃُ وَالسَّلَام کی دونوں حالتوں (زندگی اور موت) میں کوئی فرق نہیں، اِسی لیے کہا گیا ہے کہ اللہ عَزَّوَجَلَّ کے ولی (اور نبی) مرتے نہیں بلکہ ایک گھر سے دوسرے گھر کی طرف منتقل ہو جاتے ہیں مرقاةُ المفاتیح ،کتاب الصلاة،باب الجمعة،الفصل الثالث ،۳ / ۴۵۹، تحت الحدیث:۱۳۶۶ دار الفکر بیروت امام فخرالدین رازی رحم
    2 points
  11. ناموس رسالتﷺ کی خاطر باپ اور بیٹا آمنے سامنے VID-20210705-WA0046.mp4 حضرت عمر رضی اللہ عنہ کی زبان مبارک سے کیا لفظ نکلا میرے پاس تو الفاظ نہیں ہیں VID-20210705-WA0031.mp4
    1 point
  12. Shaykh Asrar Rashid Sunni Hanfi Hain Alhamdulilah Aur Behtareen Debate Kartay hain ❤ Youtube Channel Link 👇🏻 https://youtube.com/c/AsrarRashidOfficial
    1 point
  13. جو میری اولاد اور انصار اور عرب کا حق نہ پہچانے وہ تین علتوں سے خالی نہیں۔یا تومنافق ہے یا حرامی یا حیضی بچہ۔ شعب الایمان حدیث ۱۶۱۴ دارالکتب العلمیہ بیروت ۲/ ۲۳۲ یہ بیہقی کے الفاظ زیدبن جبیر نے اپنے والد کے حوالہ سے حضرت علی رضی اﷲ تعالٰی عنہ سے روایت کئے دوسروں کے الفاظ یوں ہیں۔ یا منافق،ولدزنا یا اس کی ماں نے ناپاکی کی حالت میں اس کا حمل لیا الفردوس بما ثور الخطاب حدیث ۵۹۵۵ دارالکتب العلمیہ بیروت ۳/ ۶۲۶
    1 point
  14. "Allah Ki Traf Se Noor Aaya" اللہ کی طرف سے نور آیا Musannif : Muhammad Farooque Khan Razvi Noor Aaya - نور آیا (Farooque) .pdf
    1 point
  15. آج لے ان کی پناہ _56 Allama Khadim Hussaain Rizvi Whatsap Status آج لے ان کی پناہ(1080P_HD).mp4 قیامت والے دن پتا لگ جائے گا _53 Allama Khadim Hussain Rizvi Whatsap Status قیامت والے دن پتہ لگ جائے گا(1080P_HD).mp4
    1 point
  16. قرآن پاک کی عظمت و شان 923124887425_status_b20545c7e7d247ccb0520c6dabd17349.mp4
    1 point
  17. اس دیو کے بندے نے زانی کے دفاع کے لیے صحابہ اکرام رضی اللہ عنہ پر تہمت لگائی کے ان سے بھی ایسا ہوا تھا معاذ اللہ اب دیکھتے ہیں کہ دیوبندی کتنے حلالی ہیں اس پر کوئی فتوی جڑتے ہیں یا اپنے مسلک کے نظریات کا دفاع کرتے ہیں Fir Pdf format WhatsApp-Image-2021-06-22-at-7.11.30-PM.pdf
    1 point
  18. حنفی گروپ صاحب آپ بات کو پڑھتے بھی ہیں یا پڑھے بغیر ہی پوسٹ کرنا شروع ہو جاتے ہیں؟؟ حسام الحرمین پر بات کریں ،ڈیٹیلڈ باتیں جو آپ نے خلط مبحث کی ہیں انکی نشاندہی سگ عطار بھائی کر چکے۔ہمارا مطالبے کے مطابق آپ ابھی تک سکینز پیش کرنے میں ناکام ہیں
    1 point
  19. بسم اللہ الرحمن الرحیم جناب حنفی گروپ صاحب۔ افسوس سے کہنا پڑرہا ہے کہ آپ کو اس فورم پر 12 سال ہوگئے لیکن آپ ابھی تک mature نہیں ہوئے، گفتگو میں کوئی پختگی نہیں آئی۔ اگر آپ نے اس فورم کا استعمال بالفرض 16 سال کی عمر سے بھی شروع کیا ہو تو بندے کے سوچنے کا انداز 28 سال کی عمر میں بہت تبدیل ہوجاتا ہے۔ Teenager اکثر جذباتی ہوتے ہیں لیکن جیسے عمر زیادہ ہوتی تو بندہ تھوڑا پختگی اور سوچ سمجھ کر بولتا ہے لیکن آپ کے ذہن میں جو آتا ہے بس بولے چلے جاتے ہیں کوئی بریک لگائے بغیر۔ دوسرا آپ کا فوکس بھی نہیں ہے۔ 26 جون کو آپ نے پوسٹ کی رومن اردو میں اور اس کے نیچے 27 جون کو غلام محمد بھائی نے پوسٹ کی جس م
    1 point
  20. أخبرني عبد الله بن محمد الدورقي، ثنا محمد بن إسحاق الإمام، ثنا عبدة بن عبد الله الخزاعي، حدثني الوليد بن المغيرة، حدثني عبد الله بن بشر الغنوي، حدثني أبي، قال: سمعت رسول الله صلى الله عليه وسلم، يقول: «لتفتحن القسطنطينية، ولنعم الأمير أميرها، ولنعم الجيش ذلك الجيش» قال عبيد الله: «فدعاني مسلمة بن عبد الملك فسألني عن هذا الحديث، فحدثته فغزا القسطنطينية» هذا حديث صحيح الإسناد، ولم يخرجاه " [التعليق - من تلخيص الذهبي] 8300 - صحيح ترجمہ و مفہوم: حضورصلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: قسطنطنیہ ضرور بہ ضرور فتح ہوگا اور اس کا امیر کیا ہی اچھا امیر ہے اور وہ لشکر کیا ہی اچھا لشکر ہے حاکم المستد
    1 point
  21. عظمت و شان سیدنا امیر معاویہ رضی اللہ از تاجدار گولڑہ فاتح قادیانیت پیر سید مہر علی شاہ صاحب رحمتہ اللہ علیہ 1356ھ حضرت امیر معاویہ رضی عنہ کاتب وحی تھے ۔ مترجم نے لکھا جن کا تعلق تاجدار گولڑہ رحمۃ اللہ علیہ سے ہے : حضرت امیر معاویہ رضی اللہ عنہ کےلیئے نبی کریم صلی اللہ علیہ و علیٰ آلہ و صحبہ وسلّم نے دعائیں فرمائیں آپ کاتب وحی تھے اور مسلمانوں کے ماموں ہیں شیخ عبد الحق محدث دہلوی اور شیخ محی الدین ابن عربی علیہما لرّحمہ کے حوالے سے لکھا ہے ۔ حوالہ درج ذیل ہے تحقیقُ الحَق فی کَلمۃ الحق صفحہ 159
    1 point
  22. عظمت و شان امیر معاویہ رضی اللہ عنہ از اسحاق بن ابراہیم بن ہانی نیشاپوری 275ھ امام احمد بن حنبل رضی اللہ عنہ سے سوال ہوا کہ حضرت امیر معاویہ رضی اللہ عنہ کو برا کہنے والے کے پیچھے نماز پڑھنا چاہیے کیا ایسے کے پیچھے نماز ہو جائے گی ؟ فرمایا اس کے پیچھے نماز نہ پڑھنا اور نہ اس کی عزت کرنا حوالہ درج ذیل ہے مسائل امام احمد بن حنبل جلد 1 صفحہ 60 راویت 296 مطبوعہ الکتب اسلامی
    1 point
  23. حضرت انس بن مالک رضی اللہ عنہ سے راویت ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ والہ وسلم ایک جنازہ کے ساتھ تشریف لے گے پھر ایک کپڑا چادر منگوا کہ قبر پر پھیلا کر ڈال دی شرح الصدور بشرح حال الموتی والقبور صفحہ نمبر 103 از امام جلال الدین سیوطی رحمتہ اللہ علیہ متوفی 911ھ
    1 point
  24. ان باکس کی کیا ضرورت ہے سوشل میڈیا پر سب تصاویر الحمدللہ موجود ہیں ہم لوگ تمہاری طرح تھوڑے منہ چھپاتے ہیں کہ انکا چہرہ ڈاکٹروں کے بقول دیکھنے کے قابل نہیں رہا۔سرفراز کی تصویر ہی دیکھ لو۔صبر کرو اور ٹاپککے علاوہ اب کوئی بھی پوسٹ نہ کرنا ورنہ ڈیلیٹ کی جائے گی
    1 point
  25. عظمت و شان حضرت سیدنا امیر معاویہ رضی الله تعالی عنه از امام اہلسنت امام احمد رضا خان فاضل بریلوی رحمتہ اللہ متوفی 1340ھ جو حضرت امیر معاویہ رضی اللہ عنہ پر طعن کرے وہ جہنمی کتوں میں سے ایک کتا ہے بحوالہ احکام شریعت صفحہ 118 مطبوعہ نظامیہ کتاب گھر لاہور
    1 point
  26. امام الدارقطنی نے امام عبد اللہ بن احمد ؒ کے حوالے سے نقل کیا ہے کہ :میرے والد گرامی فرمایا کرتے تھے ،اہل بدعت سے کہہ دو کہ ہمارے جنازے جب نکلیں گے تو وہی ہمارے تمہارے درمیان فیصلہ کریں گے ۔‘‘ امام ابن کثیر فرماتے ہیں :اللہ تعالی نے امام احمد ؒ کا یہ قول سچ کر دکھایا ۔کیونکہ وہ اپنے دور میں اہل سنت کے امام تھے ۔اور انکے چوٹی کے مخالف ’’ احمد بن ابی داود ‘‘جو چیف جسٹس بھی تھا ،اس کو جب موت آئی تو کسی نے ادھر توجہ نہ دی ۔اور اس کے جنازے کے ساتھ چند سرکاری عہدیداروں کے سوا کوئی نہ تھا ۔ البداية والنهاية۔ج ۔۱۰۔۔ص ۳۷٥ )
    1 point
  27. سید زاہد حسین شاہ صاحب صفحہ کتاب غایۃ التبجیل مصنفہ شیخ سعید محمود ممدوح مترجم کے ابتداء ص۲۱ پر لکھتے ہیں: ’’امام اہلِ سنت، مجددِ دین و ملت، الشاہ امام احمد رضا خانؒ سید کی تعظیم و توقیرکے متعلق ارشاد فرماتے ہوئے رقم طراز ہیں کہ سید تفضیلی ہو، تب بھی اس کی تکریم و احترام لازمی اور ضروری ہے۔‘‘ سید زاہد حسین شاہ صاحب صفحہ ۲۲ پر مزید اعلیٰ حضرتؒ کا فتویٰ نقل کرتے ہیں: ’’سید سنی المذہب کی تعظیم لازم ہے اگرچہ اس کے اعمال کیسے ہی ہوں، اُن اعمال کے سبب اُس سے تنفر نہ کیا جائے نفس اعمال سے تنفر ہو بلکہ اس کے مذہب میں بھی قلیل فرق ہو کہ حدِ کفر تک نہ پہنچے جیسے تفضیل تو اُس حالت میں بھی اُس کی تع
    1 point
  28. 20 رکعت تراویح پرحضرت ابی بن کعب رضی اللہ عنہ سے مروی روایت کا تحقیقی جائزہ حضرت ابی بن کعب رضی اللہ عنہ سے مروی روایت أخبرنَا أَبُو عبد الله مَحْمُود بن أَحْمد بن عبد الرَّحْمَن الثَّقَفِيُّ بِأَصْبَهَانَ أَنَّ سَعِيدَ بْنَ أَبِي الرَّجَاءِ الصَّيْرَفِي أخْبرهُم قِرَاءَة عَلَيْهِ أَنا عبد الْوَاحِد بن أَحْمد الْبَقَّال أَنا عبيد الله بْنُ يَعْقُوبَ بْنِ إِسْحَاقَ أَنا جَدِّي إِسْحَاقُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ جَمِيلٍ أَنا أَحْمَدُ بْنُ مَنِيعٍ أَنا الْحَسَنُ بْنُ مُوسَى نَا أَبُو جَعْفَرٍ الرَّازِيُّ عَنِ الرَّبِيعِ بْنِ أَنَسٍ عَنْ أَبِي الْعَالِيَةِ
    1 point
  29. حضرت عائشہ رضی اللہ عنہا کی رمضان میں 8 رکعت والی روایت کا تحقیقی جائزہ کفایت اللہ سنابلی کی پیش کردہ پہلی حدیث کفایت اللہ سنابلی اپنی کتاب انوار التوضیح ص21 تا 106 پہلی حدیث پیش کر کے بحث کرتےہیں۔ امام بخاري رحمه الله (المتوفى256)نے کہا: حَدَّثَنَا إِسْمَاعِيلُ، قَالَ: حَدَّثَنِي مَالِكٌ، عَنْ سَعِيدٍ المَقْبُرِيِّ، عَنْ أَبِي سَلَمَةَ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ، أَنَّهُ سَأَلَ عَائِشَةَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهَا، كَيْفَ كَانَتْ صَلاَةُ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي رَمَضَانَ؟ فَقَالَتْ: «مَا كَانَ يَزِيدُ فِي رَمَضَانَ وَلاَ فِي غَيْرِهِ عَلَى إِحْدَى عَشْرَةَ ر
    1 point
  30. Intorduction: In 17th century Muhammed bin Abdul Wahhab Najdi At'Tamimi rose up against Ahle Sunnat Wal Jammat of Arabian peninsula accusing them of Shirk Al Akbar, grave-worshipping, tree-worshipping. Three hundered years later his fallowers are doing their best to spread their Khawarij heresy with similar tactics. When it is explained to the Wahhabi's[1] that RasoolAllah (sallalahu alayhi was'sallam) stated clearly in Sahih ahadith that Ummah will not worship others beside Allah (subhana wa ta'ala), they resort to false interpretations to defend their positions. Or when Muhammed bin Abdul
    1 point
  31. حضرت صاحب بات یہ ہے کہ صرف رفع یدین کرنے سے کوئی وھابی نہیں بنتا رفع یدین تو سنی شافعی، سنی حنبلی بھی کرتے ہیں۔ برصغیر پاک وہند کے ساحلی شہروں کراچی،ممبئی،مدراس وغیرہ میں اکثر شافعی،حنبلی ہیں، وہ رفع یدین کرتے ہیں سنی قادری ہیں،میلاد مناتے ہیں ،عرس مناتے ہیں ،حضور غوث اعظم رضی اللہ عنہ کے ایصال ثواب کے لئے ہر ماہ چاند کی گیارھویں تاریخ کو ختم دلاتے ہیں۔ وھابی تو محمد بن عبدالوھاب نجدی اور اسماعیل دہلوی کے عقاید اپنانے سے بنتا ہے۔ اگر مولانا عبدالحی لکھنوی علیہ الرحمہ نے فقہی اختلاف کیا ہے تو اس سے وہ وھابی نہیں بنے وہ تو میلاد کے قائل تھے، مولوی قسم نانو
    1 point
  32. Introduction: Muslims believe Najd mentioned in Ahadith is part of Arabian Peninsula and now roughly comprimises modern Saudi province of Najd. The Khawarij/Wahhabi believe Najd is in Iraq, and others amongst them say it is part of Iraq but not Iraq as whole. Objective is to use the maps to establish where Najd is. Please note Najd is spelt Nejd, Nedjed and Nejed. Please look around Saudi capital Riyadh/Riad to find location of Najd. Maps Indicating Location Of Najd: Conclusion: Old and new all maps depict location of Najd in Saudi Arabia. The Ahadith also precisely agree with what is e
    1 point
  33. Introduction: Wahhabi’s believe the Ahadith which indicate east as the direction and province of Najd as place of emergence of group of Satan/Khawarij are about Iraq. In contradiction to their belief, the Muslims believe the vast majority of adherents of early Khawarij were from Arabia – from the sub-tribes of Banu Rabia and Banu Mudhar. One will question – why does a Wahhabi believe those Ahadith are about Iraq? Answer is, Wahhabi’s and their Wahhabism emerged from Najd, fulfilling all the conditions which identify them as a Khariji sect, so to do damage control they declared the Ahadith of
    1 point
  34. Introduction: The vast majority Muslim scholarship are of understanding that Shaykh Muhammad Bin Abdul Wahhab, the founder of Wahhabi sect, and all adherents of this sect in any form or label are an off-shoot of Khariji apostasy. And this understanding is fully in accordance with teaching of Prophet (sallallahu alayhi wa aalihi was’sallam). Number of articles were written in which Islamic position was established with backing of Ahadith. But a Salafi/Wahhabi brother wrote an angry email in which he protested the innocence of Shaykh Muhammad Bin Abdul Wahhab and argued that Ahadith of Khawarij
    1 point
  35. Bhai is bary mein kafi Arsa pehly maine post ki thi.. wo yahan bhi share kar dyta hon.. حضرت عبدالله بن عمررضی اللہ تعالیٰ عنه اور بدعت حسنہ.. حضرت اعرج روایت کرتے ہیں حضرت عبدالله بن عمررضی اللہ تعالیٰ عنه سے نماز چاشت کے بارے میں پوچھا تو فرمایا بدعت ہے اور اچھی بدعت ہے۔۔ سند صحیح۔ (فتح الباری ٣ /٥٢٢) Is Hadees ki kuch Wazahat jo Mujhy mili thi..
    1 point
  36. uper wala scan clear nahi hy.. isliye ye dobara clear scan post kar raha hon.
    1 point
  37. عرض ہے کہ وظیفہ ناد علی کے بارے میں حضرت شاہ ولی اللہ محدّث دہلوی علیہ الرحمہ کی کتاب الانتباہ فی سلاسل الاولیاء میں درج ہے کہ حضرت شاہ ولی اللہ رحمۃ اللہ علیہ نےفرمایا اس فقیر نے خرقہ شیخ ابو طاہر کردی رحمۃ اللہ علیہ کے ہاتھ سے پہنا اور انہوں نے اُس کے عمل کی اجازت دی جو جواہر خمسہ میں ہیں۔ شیخ ابو طاہر کردی مدنی ہیں ، شاہ ولی اللہ نے مدینہ طیبہ میں مدتوں ان کی خدمت میں رہ کر سلاسل حدیث حاصل کئے ،وہی سلاسل حدیث اُن سےحضرت شاہ عبدالعزیز محدّث دہلوی علیہ الرحمہ اور اُن سے تمام علماء اہل سنت، اور دیوبندی اور وھابی علماء کے پاس پہنچے ہیں۔ اسی جواہر خمسہ میں دعائے سیفی کی ترکیب میں لکھا
    1 point
  38. Ghunyat at'Talibeen Sheikh Abdul Qadir Al Jilani rahimullah ki kitab hee heh magar is meh Mujassimah firqa kay nazriyat waloon nay qaat cha'at kee heh. Kuch qaat cha'at mojooda dawr meh Wahhabi mazhab kay pero-kar kar rahay hen aur kuch is firqay a baap dada firqa Mujassimah kay perokaroon nay sadiyan pehlay kee heh. Is leyeh yeh kitab motbar kitab nahin heh aur is ka parna nuqsan say khali nahin hoga bilkhasoos un logoon ka parna joh deen ka ilm hasil kar rahay hen.
    1 point
  39. Introduction: The region of Najd was well known throughout ages and covers a vast area around Saudi capital Riyadh. It’s Southern border connects with Rub Al Khali[1] (i.e. The Empty Quarter) and Northern border is connected with desert region of an-Nafud.[2] Western border of Najd is connected with historical region of Hijaz.[3] Prophet (sallallahu alayhi was'sallam) told group of Satan will emerge from Najd. Prophesies of Prophet (sallallahu alayhi was’sallam) indicate the region by name, the direction, the description of people/region, the deeds of this group. This group of Satan emerged
    1 point
  40. Reprehensible Innovations & Primordial Islam Introduction: In this brief article servant will discuss how the primordial religion of Islam was altered and what are the essential lessons we learn from Quran and Sunnah regarding reprehensible innovations. Primordial Religion Of Islam Is Only Accepted Religion: The primordial religion sanctioned by Allah (subhana wa ta'ala) for all the Prophets is same: Surah As'Shura (42) Verse 13: The same religion has He established for you as that which He enjoined on Noah - the which We have sent by inspiration to thee - and that whic
    1 point
  41. Praiseworthy Ijtihadi Innovations Of Sahabah (alayhi ridwaan). Introduction: Wahabi's/Deobandi's quote this hadith in support of their criticism of praiseworthy innovations in Islam: Sunnan Abu Dawood, Book 40, Number 4590: “… for those of you who live after me will see great disagreement. You must then follow my sunnah and that of the rightly-guided caliphs. Hold to it and stick fast to it. Avoid novelties, for every novelty is an innovation, and every innovation is an error." And they are firmly holding to the opinion that every innovation which is made part of deen therefore
    1 point
×
×
  • Create New...