Shizz

Under Observation
  • Content count

    52
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Shizz last won the day on April 16 2012

Shizz had the most liked content!

Community Reputation

6 Neutral

About Shizz

  • Rank
    Under Observation
  • Birthday November 16

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    karachi,pakistan
  • Interests
    Islam

Previous Fields

  • Madhab
    Maliki
  1. (1) meri profile open nhi ho rhi hai kafi dino se... (2) agar muje selected text ko quote krna ho to kese krongi???? (3) muje under observation mai kyon rakha gaya hai???
  2. ap ne pehle jo hadees bayan ki jb wo hadees zaeef sabit ho gai to ap ne kaha k hm se k " ap assalamualaikum ya ahlulqaboor" k alfaz nhi mantay jb k hm ne aisa kuch bhi nhi kaha...
  3. gayab insan ko hazir o nazir jan kr pukarna shirk hi hai...
  4. ap kia sirf yehi kehne k lye is thread ka rukh krtay hain or phir aarhay terhay moo bana kr chale jatay hain... jb k aap jantay hain k jawab hm ne hi dena hai ap ne ya ksi or ne nhi..
  5. اور محمد (صلی الله علیہ وسلم) تو صرف (خدا کے) پیغمبر ہیں ان سے پہلے بھی بہت سے پیغمبر ہو گزرے ہیں بھلا اگر یہ مر جائیں یا مارے جائیں تو تم الٹے پاؤں پھر جاؤ؟ (یعنی مرتد ہو جاؤ؟) اور جو الٹے پاؤں پھر جائے گا تو خدا کا کچھ نقصان نہ کر سکے گا اور خدا شکر گزاروں کو (بڑا) ثواب دے گا Surat 'Āli `Imrān144
  6. Hadith (Musnad e abi yaalaa ki vol3 pg 379) ko ap log SAHIH HADITH sahih hadith keh rahe hain lekin ye Rivayat sakht Zayeef hai, imam Zahbi iss Rivayat k Raavi Hajjaaj bin Aswad k halaat beyaan kertay huye farmatay hain, " حجاج بن الاسود. عن ثابت البنانى. نكرة. ما روى عنه فيما أعلم سوى مستلم بن سعيد، فأتى بخبر منكر، عنه، عن "أنس في أن الانبياء أحياء في قبورهم يصلون. (Meezaan ul Aitedaal, jild:1, Page:460) " Hajjaaj Bin Aswad jo k Sabit ul Bannani se munkar Rivayat Beyaan kerta hai, jo mein jaanta hoon uss mein iss ki aur koi Rivayat nahi hai Sivaye uss " Munkar " Rivayat k jo k ye Mustalim Bin Saeed k Hawalay se beyaan kerta hai k " Ambiya Apni Qabron mein Zinda hain, namaaz parhtay hain."
  7. اور جب موسیٰ نے اپنی قوم کے لیے (خدا سے) پانی مانگا تو ہم نے کہا کہ اپنی لاٹھی پتھر پر مارو۔ (انہوں نے لاٹھی ماری) تو پھر اس میں سے بارہ چشمے پھوٹ نکلے، اور تمام لوگوں نے اپنا اپنا گھاٹ معلوم کر (کے پانی پی) لیا Surat Al-Baqarah 60 اور اپنی لاٹھی ڈال دو۔ جب اُسے دیکھا تو (اس طرح) ہل رہی تھی گویا سانپ ہے Surat An-Naml 10 اور اپنا ہاتھ اپنے گریبان میں ڈالو سفید نکلے گا Surat An-Naml 12 یہاں تک کہ جب چیونٹیوں کے میدان میں پہنچے تو ایک چیونٹی نے کہا کہ چیونٹیوں اپنے اپنے بلوں میں داخل ہو جاؤ ایسا نہ ہو کہ سلیمان اور اس کے لشکر تم کو کچل ڈالیں اور ان کو خبر بھی نہ ہو تو وہ اس کی بات سن کر ہنس پڑے اور کہنے لگے Surat An-Naml 18-19 اور کہنے لگے کہ لوگو! ہمیں (خدا کی طرف سے) جانوروں کی بولی سکھائی گئی ہے Surat An-Naml16 پھر ہم نے ہوا کو ان کے زیرفرمان کردیا کہ جہاں وہ پہنچنا چاہتے ان کے حکم سے نرم نرم چلنے لگتی Surat Şād36 (ہم نے کہا کہ زمین پر) لات مارو (دیکھو) یہ (چشمہ نکل آیا) نہانے کو ٹھنڈا اور پینے کو (شیریں Surat Şād42 یہ میرا کرتہ لے جاؤ اور اسے والد صاحب کے منہ پر ڈال دو۔ وہ بینا ہو جائیں گے۔ Surat Yūsuf93 جب خوشخبری دینے والا آ پہنچا تو کرتہ یعقوب کے منہ پر ڈال دیا اور وہ بینا ہو گئے Surat Yūsuf96 اور (عیسیٰ) بنی اسرائیل کی طرف پیغمبر (ہو کر جائیں گے اور کہیں گے) کہ میں تمہارے پروردگار کی طرف سے نشانی لے کر آیا ہوں وہ یہ کہ تمہارے سامنے مٹی کی مورت بشکل پرند بناتا ہوں پھر اس میں پھونک مارتا ہوں تو وہ خدا کے حکم سے (سچ مچ) جانور ہو جاتا ہے اور اندھے اور ابرص کو تندرست کر دیتا ہوں اور خدا کے حکم سے مردے میں جان ڈال دیتا ہوں اور جو کچھ تم کھا کر آتے ہو اور جو اپنے گھروں میں جمع کر رکھتے ہو سب تم کو بتا دیتا ہوں اگر تم صاحب ایمان ہو تو ان باتوں میں تمہارے لیے (قدرت خدا کی) نشانی ہے Surat 'Āli `Imrān49 koi insan ye dawaah nhi kr sakta k wo apni lathi zameen pr marega or wahan se chashmah phhoot niklayga, koi ye nhi keh sakta k uski lathi sanp bann sakti hai,koi apna hath graibaan mai dalay or wo safaid or chamkeela ho jae aisa bhi namumkin hai,koi ye nhi kahega k usay parindon ki bolian ati hain,ya hawa us k hukm k tabay ho jae or jahan wo jana chahay usay le jae koi apna paaon zameen pr maaray or wahan se pani nikal aye, koi bewaqoof hi hoga jo isay try krne ki koshish krega ku sb jantay hain ye sb muaajzaat hain jo nabion k sath khas hain nabi (s.A.W)ne murdon ko sunaya to wo bhi aik moajzah tha agar ap ye sachtay hain k hr koi aisa kr sakta hai to baqi moazat bhi try kr k dekhyega... tafseer to mai ne bhi paish ki thi magar ap ne ye keh kr usay jhutla dia k apki tafseer apko mubarak...mai ye bat pehlay bhi keh chuki hon k agar murday sunat hotay to kafiron ko kabhi in se mushbihat nhi di jati.. hadees jiska ap zikr kr rhay hain us mai to ye kaha gaya hai k murda jane walon ki ahat sunta hai to ye to aik khas halat ka zikar hai aap isay aam ku kr rhay hain, quran mai hai k walidain ki ata,at hm pr farz kr di gai hai magar quran mai hi hme ye bhi pata chalta hai agar walidain shirk ka hukam dain to wahan unki bat nhi maani jae, yani waliden ki ata,at farz hai magar shirk k muamlay mai unki bat na mani jae...isi tarah quran mai hai murday nhi suntay magar hadees mai aik khas halat ka zikar kr dia gaya hai murda jane walon k juton ki ahat sunta hai... ab mere is sawal ka jawab dijye k jang e badar k moqay pr sahaba ne tajjub kyon kia jb k ap k aqeeday k mutabiq murday suntay hain, to kia sahaba karaam ye bat nhi jantay thay jo unho ne tajjub kia, or nabi (S.A.W) ne ye ku kaha k ye sunn rhay hain.. ye kyon nhi kaha k ye suntay hain, is bat se to saaf patya lag rha hai k ye murdon ko sunana sirf usi waqt k lye tha, ap ne kaha k namaz mai jo nabi S.A.W pr salam bheja jata hai wo usay suntay hain, to kia jawab bhi dete hain? or agar suntay hain to uski hadees bhi bayan krye...
  8. good jock, ap bht mazaq krtay hain... ap meri khabar le rhay hain or muje pata bhi nhi hai...
  9. muj se galati ho gai k mai ne ap k samne zikr krdia k mai abi arabi seekh rhi hon...magar chalye mai ne accept to kia apni kam ilmi ko magar ap ne ab tak meri bat ka jawab nhi di.. kia ab aap bhi bat ko taalne k lye yehi kahengay jo zulfi boy ne kaha.. k apki tafseer apko mubarak.... ab baqi bato k jawabat deti hon agar koi aik masla hota to mai zroor yahan pr zikr kri, mai ne ksi ki taqleed mai ye jumla nhi kaha hai ye mere mushahiday ki bat hai, mai inshaa Allah phir kabhi is k lye thread start krongi to us mai guftugoo krengay agar mai isay yahan discus kia to bat apne asal mozoo se hatt kr ksi or taraf chalay jayegi ap ne kaha k mai imam sahab pr tohmat laga rhi hon jb k mai ne aisi koi galat bat nhi kahi, galati ksi bhi insan se ho sakti hai Nabi (S.A.W) pr wahi nazil hoti thi jis wajah se unki islah kr di jati thi magar ab aisa kuch nhi hai agar koi insan galati krega to wo galati hi rahegi, mai ne ye bat kab kahi k un k tamam masail quran or sunnat k khilaf thay??? agar ksi aik insan pr is qadar bharosa kr k uski andha dund perwi ki jae to bhala ksi ko ilm seekhne or samajhne ki kia zoroorat??? quran kareem mai taqleed ka lafz janwaron k lye istemal kia gaya hai jis k galay mai patta dala gaya ho, or bat samajh bhi aati hai ku k muqallid ki misal bhi yehi hai,jis k hath mai bhi us janwar ka patta hoga ab uski marzi jahan chahe le jae. Allah ne insan ko ashraf ul makhlooq nbanaya hai magar waqai mai insan bht nashukra hai k apne apko janwaron se compare krta hai. ap ne kaha k imam sahab ki taqleed ghair nasoos masail mai ki jati hai aqaid mai nhi, to mere bhai ap to aqaid mai bhi unki taqleed krtay hain ku quran se nabi (S.A.W) ki bashriat sabit hai magar ap log iska inkar krtay hain, ghaib ka janne wala sirf or sirf Allah hai magar ap log nabi (S.A.W) ko bhi alim ul ghaib jantay hain or aik masla to zer e behs chal hi rha hai k samaa e moota ka, or muje bataye k aisa kahan likha hai k mujtahid ki ijhehadi khata moaf hai??? agar aisa hai bhi to ye kahan likha hai k us galati ko agar dosray log krengay to wo moaf hai..
  10. is aqeeday ko is lye shirk kaha gaya hai ku k ap logon ka aqeeda sirf yehi nhi hai k murda sunta hai balkay ap log ye samajhtay hain k madfoon ashkhas ko madad k lye pukara ja sakta hai ap sabit krye k Ibn e kaseer or Ibn e qaem mdfoon ashkhas ko madad l lye pukarna jaaiz samajhtay thay... or koi ye na kahay k mai ne topic change kia hai mere thread ko dobara parhyega us mai yehi bat kahi gai hai magar ap logon ne sirf ye dekha k isay shirk kaha gaya hai, magar kyon kaha gaya hai ye ksi ne nhi dekha... mai ap logon ki baqi baton ka jawab In shaa Allah jald hi dedongi bs thora time ka masla...
  11. [ mai ne ap se kb kaha kaha k ap meri bat manye ya mere molvion ki bat manye jo ap bar bar hmare lye taqleed ka zikar kr rahay hain...kia kisi insan se ya mujtahid se galati kabhi bhi nhi ho sakti iska jawab dijye? kia quran or hadees ko aik aam insan k lye baraherast samajhna itna mushkil hai jitna k ap logon ne bana lia hai???
  12. zulfi bhai apko bhi mere jawab mai apna jawab mil gaya hoga..
  13. ( ٢٦٠ ) ﺍﻭﺭ ﺟﺐ ﺍﺑﺮﺍﮨﯿﻢ ( ﹳ ) ﻧﮯ ﻛﮩﺎ ﻛﮧ ﺍﮮ ﻣﯿﺮﮮ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭ ! ﻣﺠﮭﮯ ﺩﻛﮭﺎ ﺗﻮ ﻣﺮﺩﻭﮞ ﻛﻮ ﻛﺲ ﻃﺮﺡ ﺯﻧﺪﮦ ﻛﺮﮮ ﮔﺎ؟ (١) ( ﺟﻨﺎﺏ ﺑﺎﺭﯼ ﺗﻌﺎﻟﲐ ﻧﮯ ) ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ، ﻛﯿﺎ ﺗﻤﮩﯿﮟ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﻧﮩﯿﮟ؟ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﯾﺎ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺗﻮ ﮨﮯ ﻟﯿﻜﻦ ﻣﯿﺮﮮ ﺩﻝ ﻛﯽ ﺗﺴﻜﯿﻦ ﮨﻮ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﯽ، ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﭼﺎﺭ ﭘﺮﻧﺪ ﻟﻮ، ﺍﻥ ﻛﮯ ﭨﻜﮍﮮ ﻛﺮ ﮈﺍﻟﻮ، ﭘﮭﺮ ﮨﺮ ﭘﮩﺎﮌ ﭘﺮ ﺍﻥ ﰷ ﺍﯾﻚ ﺍﯾﻚ ﭨﻜﮍﺍ ﺭﻛﮫ ﺩﻭ ﭘﮭﺮ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﭘﲀﺭﻭ، ﺗﻤﮩﺎﺭﮮ ﭘﺎﺱ ﺩﻭﮌﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺁﺟﺎﺋﯿﮟ ﮔﮯ ﺍﻭﺭ ﺟﺎﻥ ﺭﻛﮭﻮ ﻛﮧ ﺍﹴ ﺗﻌﺎﻟﲐ ﻏﺎﻟﺐ ﮨﮯ ﺣﻜﻤﺘﻮﮞ ﻭﺍﻻ ﮨﮯ، (١) ﯾﮧ ﺍﺣﯿﺎﺋﮯ ﻣﻮﺗﯽ ﰷ ﺩﻭﺳﺮﺍ ﻭﺍﻗﻌﮧ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺍﯾﻚ ﻧﮩﺎﯾﺖ ﺟﻠﯿﻞ ﺍﻟﻘﺪﺭ ﭘﯿﻐﻤﺒﺮ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﺮﺍﮨﯿﻢﹳ ﻛﯽ ﺧﻮﺍﮨﺶ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﻛﮯ ﺍﻃﻤﯿﻨﺎﻥ ﻗﻠﺐ ﻛﮯ ﻟﺌﮯ ﺩﻛﮭﺎﯾﺎ ﮔﯿﺎ ۔ ﯾﮧ ﭼﺎﺭ ﭘﺮﻧﺪﮮ ﻛﻮﻥ ﻛﻮﻥ ﺳﮯ ﺗﮭﮯ؟ ﻣﻔﺴﺮﯾﻦ ﻧﮯ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻧﺎﻡ ﺫﻛﺮ ﻛﺌﮯ ﮨﯿﮟ ﻟﯿﻜﻦ ﻧﺎﻣﻮﮞ ﻛﯽ ﺗﻌﯿﯿﻦ ﰷ ﻛﻮﺋﯽ ﻓﺎﺋﺪﮦ ﻧﮩﯿﮟ، ﺍﺱ ﻟﺌﮯ ﺍﹴ ﻧﮯ ﺑﮭﯽ ﺍﻥ ﻛﮯ ﻧﺎﻡ ﺫﻛﺮ ﻧﮩﯿﮟ ﻛﺌﮯ ۔ ﺑﺲ ﯾﮧ ﭼﺎﺭ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﭘﺮﻧﺪﮮ ﺗﮭﮯ ۔ فَصُرْهُنَّ ﻛﮯ ﺍﯾﻚ ﻣﻌﻨﯽ أَمِلْهُنَّ ﻛﺌﮯ ﮔﺌﮯ ﮨﯿﮟ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﻥ ﻛﻮ ﹾﮨﻼﻟﮯﹿ ( ﻣﺎﻧﻮﺱ ﻛﺮﻟﮯ ) ﺗﺎﻛﮧ ﺯﻧﺪﮦ ﮨﻮﻧﮯ ﻛﮯ ﺑﻌﺪ ﺍﻥ ﻛﻮ ﺁﺳﺎﻧﯽ ﺳﮯ ﭘﮩﭽﺎﻥ ﻟﮯ ﻛﮧ ﯾﮧ ﻭﮨﯽ ﭘﺮﻧﺪﮮ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻛﺴﯽ ﻗﺴﻢ ﰷ ﺷﻚ ﺑﺎﻗﯽ ﻧﮧ ﺭﮨﮯ ۔ ﺍﺱ ﻣﻌﻨﯽ ﻛﮯ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭ ﺳﮯ ﭘﮭﺮ ﺍﺱ ﻛﮯ ﺑﻌﺪ ﺛﻢ قَطِّعْهُنَّ ( ﭘﮭﺮ ﺍﻥ ﻛﻮ ﭨﻜﮍﮮ ﭨﻜﮍﮮ ﻛﺮﻟﮯ ) ﻣﺤﺬﻭﻑ ﻣﺎﻧﻨﺎ ﭘﮍﮮ ﮔﺎ ۔ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﻣﻌﻨﯽ ﻗﻄﻌﮭﻦ ( ﭨﻜﮍﮮ ﭨﻜﮍﮮ ﻛﺮﻟﮯ ) ﻛﺌﮯ ﮔﺌﮯ ﮨﯿﮟ ۔ ﺍﺱ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﯿﮟ ﻛﭽﮫ ﻣﺤﺬﻭﻑ ﻣﺎﻧﮯ ﺑﻐﯿﺮ ﻣﻌﻨﯽ ﮨﻮﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ۔ ﻣﻄﻠﺐ ﯾﮧ ﮨﮯ ﻛﮧ ﭨﻜﮍﮮ ﭨﻜﮍﮮ ﻛﺮﻛﮯ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﭘﮩﺎﮌﻭﮞ ﭘﺮ ﺍﻥ ﻛﮯ ﺍﺟﺰﺍ ﺑﺎﮨﻢ ﻣﻼ ﻛﺮ ﺭﻛﮫ ﺩﮮ، ﭘﮭﺮ ﺗﻮ ﺁﻭﺍﺯ ﺩﮮ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺯﻧﺪﮦ ﮨﻮ ﻛﺮ ﺗﯿﺮﮮ ﭘﺎﺱ ﺁﺟﺎﺋﯿﮟ ﮔﮯ ۔ ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﺍﯾﺴﺎ ﮨﯽ ﮨﻮﺍ ۔ ﺑﻌﺾ ﺟﺪﯾﺪ ﻭﻗﺪﯾﻢ ﻣﻔﺴﺮﯾﻦ ﻧﮯ ( ﺟﻮ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﻭﺗﺎﺑﻌﯿﻦ ﻛﯽ ﺗﻔﺴﯿﺮ ﺍﻭﺭ ﺳﻠﻒ ﻛﮯ ﻣﻨﮩﺞ ﻭﻣﺴﻠﻚ ﻛﻮ ﺍﮨﻤﯿﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯾﺘﮯ ) فَصُرْهُنَّ ﰷ ﺗﺮﺟﻤﮧ ﺻﺮﻑ ﹾﮨﻼﻟﮯﹿ ﰷ ﻛﯿﺎ ﮨﮯ ۔ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﻛﮯ ﭨﻜﮍﮮ ﻛﺮﻧﮯ ﺍﻭﺭ ﭘﮩﺎﮌﻭﮞ ﭘﺮ ﺍﻥ ﻛﮯ ﺍﺟﺰﺍ ﺑﻜﮭﯿﺮ ﻧﮯ ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮ ﺍﹴ ﻛﯽ ﻗﺪﺭﺕ ﺳﮯ ﺍﻥ ﻛﮯ ﺟﮍﻧﮯ ﻛﻮ ﻭﮦ ﺗﺴﻠﯿﻢ ﻧﮩﯿﮟ ﻛﺮﺗﮯ ۔ ﻟﯿﻜﻦ ﯾﮧ ﺗﻔﺴﯿﺮ ﺻﺤﯿﺢ ﻧﮩﯿﮟ، ﺍﺱ ﺳﮯ ﻭﺍﻗﻌﮯ ﻛﯽ ﺳﺎﺭﯼ ﺍﻋﺠﺎﺯﯼ ﺣﯿﺜﯿﺖ ﺧﺘﻢ ﮨﻮﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻣﺮﺩﮮ ﻛﻮ ﺯﻧﺪﮦ ﻛﺮ ﺩﻛﮭﺎﻧﮯ ﰷ ﺳﻮﺍﻝ ﺟﻮﮞ ﰷ ﺗﻮﮞ ﻗﺎﺋﻢ ﺭﮨﺘﺎ ﮨﮯ ۔ ﺣﺎﻻﻧﻜﮧ ﺍﺱ ﻭﺍﻗﻌﮧ ﻛﮯ ﺫﻛﺮ ﺳﮯ ﻣﻘﺼﻮﺩ ﺍﹴ ﺗﻌﺎﻟﲐ ﻛﯽ ﺻﻔﺖ ﺍﺣﯿﺎﺋﮯ ﻣﻮﺗﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻛﯽ ﻗﺪﺭﺕ ﰷﻣﻠﮧ ﰷ ﺍﺛﺒﺎﺕ ﮨﮯ ۔ ﺍﯾﻚ ﺣﺪﯾﺚ ﻣﯿﮟ ﮨﮯﻧﺒﯽ ﹲ ﻧﮯ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﺮﺍﮨﯿﻢﹳ ﻛﮯ ﺍﺱ ﻭﺍﻗﻌﮯ ﰷ ﺗﺬﻛﺮﮦ ﻛﺮﻛﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ "نَحْنُ أَحَقُّ بِالشَّكِّ مِنْ إِبْرَاهِيمَ" (صحيح بخاري، كتاب التفسير) ﹾﮨﻢ ﺍﺑﺮﺍﮨﯿﻢﹳ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺷﻚ ﻛﮯ ﺣﻖ ﺩﺍﺭ ﮨﯿﮟ ۔ ﹿ ﺍﺱ ﰷ ﯾﮧ ﻣﻄﻠﺐ ﻧﮩﯿﮟ ﻛﮧ ﺍﺑﺮﺍﮨﯿﻢﹳ ﻧﮯ ﺷﻚ ﻛﯿﺎ، ﻟﮩﺬﺍ ﮨﻤﯿﮟ ﺍﻥ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺷﻚ ﻛﺮﻧﮯ ﰷ ﺣﻖ ﭘﮩﻨﭽﺘﺎ ﮨﮯ ۔ ﺑﻠﻜﮧ ﻣﻄﻠﺐ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﺮﺍﮨﯿﻢﹳ ﺳﮯ ﺷﻚ ﻛﯽ ﻧﻔﯽ ﮨﮯ ۔ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﺑﺮﺍﮨﯿﻢ ﹳ ﻧﮯ ﺍﺣﯿﺎﺋﮯ ﻣﻮﺗﯽ ﻛﮯ ﻣﺴﺌﻠﮯ ﻣﯿﮟ ﺷﻚ ﻧﮩﯿﮟ ﻛﯿﺎ ﺍﮔﺮ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺷﻚ ﰷ ﺍﻇﮩﺎﺭ ﻛﯿﺎ ﮨﻮﺗﺎ ﺗﻮ ﮨﻢ ﯾﻘﯿﻨﺎﹰ ﺷﻚ ﻛﺮﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﺍﻥ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺣﻖ ﺩﺍﺭ ﮨﻮﺗﮯ ( ﻣﺰﯾﺪ ﻭﺿﺎﺣﺖ ﻛﮯ ﻟﺌﮯ ﺩﯾﻜﮭﯿﮯ ﻓﺘﺢ ﺍﻟﻘﺪﯾﺮ ۔ ﻟﻠﺸﻮﰷﻧﯽ )