Hasan Khan

Members
  • Content count

    75
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Hasan Khan last won the day on September 14 2012

Hasan Khan had the most liked content!

Community Reputation

20 Excellent

About Hasan Khan

  • Rank
    Ajmeri Member

Previous Fields

  • Madhab
  1. نا حق دیوبندی چل معافی مانگ لے اور تسلیم کر لے کہ تم نے اپنے بزرگوں کی روش اختیار کرتے ہوے جھوٹا مکتوب پیش کیا تھا۔ شاباش جلدی جلدی معافی مانگ لے یار تا کہ اگلی بات کا آغاز کیا جاے۔ نام اپنا حق رکھا ہے اور کام تیرے سارے باطل ہیں۔ کیا یہ کھلا تضاد نہیں ؟؟
  2. لگتا ے دیوبندیوں نے اس مکتوب کے معاملے میں حسین احمد مدنی کی پیروی کرتے ہوے جھوٹ باندھا ہے جس کا کوئی ماخز ہی نہیں۔ اب سیعدی صاحب کی گرفت پر بھوکھلا گے ہیں ۔ اور بات کو وصیت کی طرف لا کر پیش کردہ جھوٹے مکتوب پر مٹی ڈالنا چاہتے ہیں۔ دیوبندیو اگر سچے ہو تو کیوں نہیں اس مکتوب کا ماخز بتا رہے ؟ شیم شیم شیم دیوبندی جھوٹوں کی شیم۔
  3. اس ضمن میں حضرت مولانا اختر مصباحی صاحب کا مضموں بوساطت میثم رضوی صاحب پیش خدمت ہے۔
  4. اسلام علیکم ۔ میرا سوال ہے کہ کیا ہر دیوبندی کافر ہے ؟ اگر کوئی صرف نام کا دیوبندی ہے یعنی اس کو اپنے بڑوں کی کفریہ عبارات کا علم نہیں جیسے کہ آجکل بہت سے افراد صرف اس لیے دیوبندی کہلواتے کہ انکے والدین دیوبندی ہیں یا پھر انہوں نے ناضرہ قرآن دیوبندی مدرسہ یا مسجد میں پڑھا ہے ۔ اس کے علاوہ بھی آجکل نئی نوجوان نسل دیوبندی وہابی اور سنی اختلافات میں عدم دلشسپی کے باعث اپنے بڑوں کی کفریات سے لا علم ہوتی ہے تو ایسی وام عوام کے متعلق ہمارا کیا عقیدہ ہے ۔ براہ کرم اگر کسی مستند سنی عالم کا حوالہ موجود تو ضرور بیان فرمایں ۔ شکریہ۔
  5. کسی وہابی نے اعتراض کیا ہے کہ اگر انبیا علیہم اسلام کو علم غیب ہوتا ہے پھر وحی کا کیا مقصد رہ جاتا ہے ؟؟ اگر حضرت ابراہیم علیہم اسلام کو یہ علم غیب تھا کہ حضرت اسمعیل علیہ اسلام پر چھری پھیرتے وقت اللہ کی طرف سے دنبہ رکھ دیا ھاے گا تو پھر اللہ کی آزمائش پر پورا اترنے کان کیا جواز رہ جاتا ہے اور اگر نہیں علم تھا تو ثابت ہو گیا کہ نبی کو علم غیب نہیں ہوتا۔۔ مندرجہ بالا اعتراضات کے جوابات اس فورم پر میں نے دیکھے تھے اب نہیں مل رہے، براہ مہربانی ان کے جوابات میں میری مدد فرما دیں۔ شکریہ
  6. اسلام علیکم میری محترم جناب الطاف حسین سیعدی صاحب سے گزارش ہے کہ عقائد اہل سنت خصوصاَ علم غیب ، حاضر و ناضر ، نور بشر ، غیر اللہ سے مدد اور ختم قل ، دسویں وغیرہ کے متعلق ہمارا دعوی اور نہ ماننے والے پر کیا حکم ہے؟ کیا کوئی مختصر رسالہ کسی عالم اہل سنت کا مجود ہے جس میں صرف دعوی اور حکم بیان کیا گیا ہو؟؟ میری گزارش ہے کہ اپنا قیمتی وقت نکال کر ایک مختصر تحریر سے اس متعلق عوام اہل سنت کو مستفید فرماہیں کیونکہ میری تحقیق کے مطابق ہمارے بہت سے امام و خطیب تک اس بات سے لا علم ہیں کہ ہمارا اپنے عقیدے کے متعلق دعوی کیا ہے اور نہ ماننے والے پر کیا حکم کیا جاے گا۔ اور ایسی لاعلمی اکثر اوقات خواہ مخواہ کی بحث کو جنم دیتی ہے۔ جسے سن کر عوام بھی اپنے عقاید متعلق غلط فہمی کا شکار ہو جاتی ہے۔ مثال کے طور پر بہت کم لوگ جانتے ہیں کہ علم غیب مصطفی صلی اللہ علیہ وسلم کے متعلق ہم قیامت تک کل اور بعد قیامت بعض علم غیب کا دعوی کرتے ہیں۔ پھر جب کلی علم غیب کی بات کریں تو ہمارا دعوی مخلوق کے کل علم ہوتا ہے اور اللہ کے بعض کا۔ پھر یہ کہ ہمارے نبی کو علم غیب تدیجاَ عطا کیا گیا جیے جیسے قرآن پاک کی آیات اترتی گئیں۔ پھر حاضر ناضر کے متعلق کہ ہم کس طرح حاضر اور ناضر مانتے ہیں۔ یہ ایسی باتیں ہیں جن کا بالکل صحیح صحیح علم ہونا بہت ضروری ہے۔ اس لیے براہ کرم کچھ وقت نکال کر مختصر مختصر تحریر فرما دیں تو امت پر بہت مہربانی ہو گی۔ شکریہ
  7. طارق جمیل کے بیان اور پھر اس بیان پر ساجد خان دیوبندی کے دفاع کا منہ توڑ جواب حافظ احسن اقبال قادری صاحب نے اپنے ایک ویڈیو بیان میں دیا ہے۔ میں نے وہ وڈیو کلپ فیس بک پر دیکھا ہے۔ انہوں نے سورت بقراہ کی آہت نمبر 75 کے تحت تفسیر ابن کثیر تفسیر بیضاوی تفسیر جلالین تفسیر مدراک پھر عقائد کی کتاب شرح تحاوی اور ملا علی قاری کی شرح مشکوت سے تورات انجیل اور زبور کو اللہ کا کلام ثابت کیا ہے، فیس بک پر آپ حافظ احسن قادری صاحب لکھ کر ان کو سرچ کر سکتے ہیں۔
  8. جناب پہلی بات یہ کہ دلیل پیش کرنا تو معترض کی زمہ داری ہے۔ اور دوسری بات یہ کہ آپ ہم سے غیر اللہ سے مدد مانگنا ناجائز ہونے کی عضاحت کیسے مانگ سکتے ہیں بجکہ ہمارے نزدیک مدد مانگنا ناجائز نہیں بلکہ جائز ہے۔
  9. دیوبندیوں سے اب کوئی علمی جواب تو بن نہیں رہا اس لیے کبھی مولانا کوکب نورانی اور کبھی دوسرے سنی عالم کے علمی اور ضروری پروگرام کی تصویریں لگا کر جان چھڑا رہیں ہیں۔ ان کے ایسے جواب سے تو یہ ہی سمجھ آتی ہے کہ دیوبندی یہ کہنا چاہتے ہیں کہ انہوں نے ہمارے علما کی تقلید کی ہے۔ تو میں امید کرتا ہوں کہ اسی تقلید کو قائم رکھتے ہوے کیا طارق جمیل اور اس کا دفاع کرنے والا ساجد خان دیوبندی وغیرہ اس سال میلادالنبی کا جلوس بھی نکالیں گے ؟
  10. اگر احتلام کی عادت زیادہ ہے تو اپنا کھانا کم کریں اور کوشش کرے کہ جو کھایا ہضم کر کے سویا جاے۔ یعنی پیٹ پر کھانے کا بوجھ محسوس نہ کرے۔ وقت پر رفع حاجت کرے۔ سونے سے پہلے انگلی سے اپنے سینے پر دل والی جانب یا عمر فاروق رضی اللہ عنہ لکھے انشا اللہ احتلام سے محفوظ رہے گا۔
  11. جس طرح ہر چمکتی چیز سونا نہیں ہوتی اسی طرح ہر چمکتا کپڑا ریشم نہیں ہوتا۔ براے مہربانی اعتراض جھاڑنے سے پہلے تحقیق کر لیا کریں۔ کپڑے کی چمک دیکھ کر اندازہ لگا لینا کہاں کا انصاف ہے۔ حسن ظن رکھا ہوتا تو یہ بھی اندازہ لگایا جا سکتا تھا کہ شائد نور الہی کی برسات ہورہی ہو اور اسی وجہ سے کپڑے میں بھی چمک پید ا ہوگئی ۔ ( اندازہ ہی لگانا ہے نا)