MadaniLover

Members
  • Content count

    64
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

MadaniLover last won the day on March 4 2013

MadaniLover had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutral

About MadaniLover

  • Rank
    Member
  • Birthday February 28

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.facebook.com/MadaniLover

Profile Information

  • Gender

Previous Fields

  • Madhab
    Hanbali
  • Sheikh
    Ameer E Ahlesunnat
  1. Bhai inhone b salam likha
  2. aap ne jo link di download krk install hogaya lekin text select krne ke baad application hang hojata hai aur message show krta hai application need to be closed
  3. aap ne jo link di usme error deta ha not valid 32 bit application
  4. 1 BHAI NE MUJHSE IS BAARE PUCHA AUR IBARAT DI Ahle Sunnat Ka yeh Aqeeda Pata hai Ki Kuch Cheeze ALLAH ke liye Mahal hai Woh Woh Cheez Per Qadir hai per karta nahi yeh Alag Bat hai Aur Kaha Kya Ye Aqeeda Aisa Hai? AGR KOI KAHE ALLAH JHOOT BOL SAKTA HAI MAGR BOLEGA NAHI KE ALLAH HAR SHAI PAR QADIR HAI
  5. BOOK PADHI NAHI LEKIN INDEX PADHLI VOL.6 ME AMBETHAVI KE 2 YA 3 FATAWE HAI...
  6. BHAI MAINE IMDADUL FATWA PADHNE KE LIYE GOOGLE SEARCH KIYA O FATAWA BOOK THANVI KI HAI AUR 319 PAGES HAI ..
  7. Aam tassur ye paya jata hai k jis zaat ko Hazir-o-Nazir kaha jaye "us zaat ka her waqt her jaga hona zarori hai." Lihaza Allah k liye Hazir-o-Nazir ka lafz istemal karne se ye aeteraz warid hota hai k "zaat-e-Elahi her waqt her jaga mojood hai to her jaga kehne per Us k liye simt,makan aur jism manna pare ga jo k kufr hai kyon ke Allah jism, makan, simt se paak hai." Agar mazkoora aqeeda na ho tub b (ghalt mana mashoor hone k sabab) Allah k liye lafz Hazir-o-Nazir ka itlaq durust nhi. REF : http://www.ishaateislam.org/sms/Aqaid/Haazir%20Naazir/Masla_Hazir_o_Nazir.html "Allah jism, makan, simt se paak hai" ALLAH KE LIYE JISM MANNA KUFR HAI YE SAMJHAYIYE
  8. SALAM WAHABI KEHTE HAI ALLAH NE KAFIR SE NABI PAIDA KRDIYA AUR NABI SE KAFIR SENIOR MEMBER AUR ILM WALO KO MALUM HOGA QUR'AAN ME EK WAQI'AA HAI JAHA IBRAHIM ALAIHISSLAM KE WALID KAFIR THE AISA SAMJH AATA HAI LEKIN AADAM ALAIHISSLAM SE LEKAR MERE SARKAR ALAIHISSLAM TAK SAARE NABI PAAK PUSHTO ME SE HAI YAANE SABHI KE WALIDEN MUSLIM HAI.. MAINE SUNA HAI IBRAHIM ALAIHISSLAM KE WALID KA NAAM FAROOQ THA AUR WO PARHEZGAAR NAIK THE AUR QUR'AAN E PAAK ME JO WAQI'AA HAI WAHA UNKE CHACHA KA ZIKR HAI PLEASE PROOF KE SATH TAFSEELI JAWAAB KI ILTEJA NOTE : MAINE FORUM PAR TALASH KIYA MAGR MUJHE NAHI MILA NAHI AGR POST HO CHUKA TO MUAFI CHAHTA HU
  9. BHAI YOUTUBE PR EK VIDEO DHEKI ISME JO SAHI BUKHARI KI HADITH BATAYI GAYI HAI USKE URDU TARJUMAA KE SAATH SCAN LAGAKE KOI BHAI WAZAHAT KRDE TO MADEENA MADEENA LINK LINK: http://www.youtube.com/watch?v=m73ZVvV0c2A
  10. میرا تعلق پاکستان سے ہے کچھ دنوں پہلے میں نے یوٹیوب پر ایک ویڈیو دیکھی جس میں مولانا گنگوہی صاحب کے فتوے کا مذاق اڑایا گیا تھا فتویٰ : ایک شخصنے مولانا سے پوچھا کہ جس علاوقے میں کوے کو حرام مانتے ہوں اور کھانے والے کو برا سمجھتےہوں تو اس علاقے میں کوا کھانے پر عزاب ہو گایا ثواب ؟؟ مولانا کا جواب تھا : ثواب ہو گا (فتاویٰ رشیدیہ صفحہ 130 جلد 2 ) اس پر بریلوی حضرات نے بہت واویلا مچھا رکھا ہے کہ کوا کھانا دیوبند کے ہاں کوے کھائے جاتے ہیں میرا آپ سے سوال ہے کہ کیا واقعی کوا کھانا ثواب کا کام ہے ؟ یا صرف جس علاقے میں کوا کھانا برا خیال کیا جائے صرف وہاں ثواب ہو گا ؟؟ کیا عام حالات میں اگر کوئی کوا کھا لے تو اسے ثواب ہو گا یا نہیں ؟ پلز جلدی جواب دینے کی کوشش کریں اللہ تعالیٰ آپ کا کرم کرے شکریہ Aug 14,2010 Answer: 24313 فتوی(ک): 1210=247-8/1431 مولانا رشید احمد گنگوہی علیہ الرحمة نے جو حکم تحریر فرمایا ہے وہ فقہاء احناف کے روایات وعبارات کے عین موافق ہے، کوّا کئی طرح کا ہوتا ہے، ایک وہ کہ صرف مردار کھاتا ہے، یہ حرام ہے، دوسرا وہ کہ صرف دانہ کھاتا ہے یہ حلال ہے، تیسرے وہ جو دانہ اور مردار دونوں کھاتا ہے اس کو عقعق کہتے ہیں، یہ بھی امام ابوحنیفہ رحمہ اللہ کے نزدیک حلال ہے کیونکہ یہ مرغ کی طرح ہے کہ دانہ ونجاست دونوں کھاتا ہے اور امام ابویوسف رحمہ اللہ کے نزدیک یہ تیسری قسم مکروہ ہے، مکر امام ابوحنیفہ رحمہ اللہ کا مذہباحق ہے (زیلعی شرح کنز) (تکملہ بحر الرائق: ۱/۱۷۲) (مجمع الأنہر: ۴/۱۵۴) کوئے کو ارد و میں کوا فارسی میں زاغ اور عربی میں غراب کہتے ہیں چنانچہ فتاویٰ عالمگیری میں ہے: والغراب الذي یأکل الحب والزرع ونحوہا حلال بالإجماع کذا في البدائع عن أبی یوسف رحمہاللہ تعالیٰ قال سألت أبا حنیفة رحمہ اللہ عن العقعقفقال لا بأس بہ فقلت إنہ یأکل النجاسات فقال إنہ یخلط النجاسة بشيء آخر ثم یأکل فکان الأصل عندہ أن ما یخلط کالدجاجة (اسی طرح قاضی خاں میں ہے) اور مبسوط میں ہے کہ جو کوا صرف دانہ کھاتا ہے وہ مباح اور طیب ہے، اور جو کوا دانہ کے ساتھ مردار بھی کھاتا ہے وہ امام ابویوسف رحمہ اللہ کے نزدیک مکروہ ہے اور امام اعظم ابوحنیفہ کے نزدیک اس کا کھانا جائز وحلال ہے اور یہی بات زیادہ صحیح ہے، مرغ پر قیاس کرتے ہوئے فتاویٰ عالمگیری: ۵/۲۹۰۔ مذکورہ عبارات اور کتب فقہ کی دیگر عبارات سے یہ ثابت ہوتا ہے کہ جو کوا دانہ اور مردار دونوںکھاتا ہے اس کا کھانا امام اعظم ابوحنیفہ رحمہ اللہ کے نزدیک جائز ہے، پس معلوم ہوا کہ مولانا رشید احمد گنگوہی رحمہ اللہ کا کوے کے کھانے کے جواز کا فتویٰ فقہائے احناف کے عین موافق ہے۔ اور اصولاً یہ بات ثابت ہے کہ کسی حلال چیزکو حرام سمجھنا سخت گناہ ہے، لہٰذا جس جگہ لوگ کوے کو حرام مانتے ہوں اور کھانے والے کو برا سمجھتے ہوں وہاں حکم شرعی کو واضح کرنے کی نیت سے کوئی شخص حلال کوا کھائے گا تو وہ مستحق ثواب ہوگا۔ اس لیے نہیں کہ کوّاکھانا فی نفسہ مستوجب ثواب چیز ہے بلکہ اس موقعہ پر اظہار حکم اور احقاق حق کی نیت کی وجہ سے مستوجب ثواب ہوجائے گا۔ واللہ تعالیٰ اعلم دارالافتاء، دارالعلوم دیوبند ISKA RADD REPLY KRE
  11. JANAAB USKA JAWAB USMAAN BHAI NE UPAR DIYA HAI 3 NO IBARATE KUFRIYA HAI
  12. TEHZIRUNNAS KI IBARAT KA KHULASA HASSAM UL HARMEN ME KIS PAGE PAR HAI AGR KISI BHAI KO MAALUM HO TO BATADE