p ahmed raza

Members
  • Content count

    33
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About p ahmed raza

  • Rank
    Member

Previous Fields

  • Madhab
    Hanafi
  1. Assalamu alaikum bhaiyo Maine kuchh dino pahle iss forum par ek hawala dekha tha galiban hazrat saeedi sahab ne bheja tha ke gustakh e rasool sallallahu alaihi wasallam ko jutiyo se maarne ka hukm hai..mai bht dhoond raha hu par tital dhyaan me naa hone ki wajah se dhundne me badi dikkat pesh aarahi hai..baraae mehrabani woh link yaa woh hadees ka scan yaha lagade.. Jazak allah
  2. Assalamu alaikum bek iyo.. Jazak allah bhaijaan Hazrat issme ek baat jo likhi hai ke hazrat aqeel hambali Alaihirrahma k aqwaal Safdar deobandi aur ibn taymiya ne bataur hawala naql kiya hai..agar inn k scan mil jaae to deobandi wahabiyo ka muh band hojaaega insha allah Q k mere paas ek Pdf hai jissme innlogo ne aqeel hanmbali par ilzaamat lagaae hai.. Woh pdf mai yaha laga deta hu ahle ilm hazraat isska radd kare. Assalamu alaikum bek iyo.. Jazak allah bhaijaan Hazrat issme ek baat jo likhi hai ke hazrat aqeel hambali Alaihirrahma k aqwaal Safdar deobandi aur ibn taymiya ne bataur hawala naql kiya hai..agar inn k scan mil jaae to deobandi wahabiyo ka muh band hojaaega insha allah Q k mere paas ek Pdf hai jissme innlogo ne aqeel hanmbali par ilzaamat lagaae hai.. Woh pdf mai yaha laga deta hu ahle ilm hazraat isska radd kare. Assalamu alaikum bek iyo.. Jazak allah bhaijaan Hazrat issme ek baat jo likhi hai ke hazrat aqeel hambali Alaihirrahma k aqwaal Safdar deobandi aur ibn taymiya ne bataur hawala naql kiya hai..agar inn k scan mil jaae to deobandi wahabiyo ka muh band hojaaega insha allah Q k mere paas ek Pdf hai jissme innlogo ne aqeel hanmbali par ilzaamat lagaae hai.. Woh pdf mai yaha laga deta hu ahle ilm hazraat isska radd kare.
  3. Bht umdah jawab diya hai Hazrat. .. Jazak allah
  4. Bht hi umdah jawabat milte hai iss forum se allah aap sabhi ahle ilm hazraat ko jazae khair ataa kare.. Aameeeeen
  5. ...bht umdah posting hai
  6. Ji bhaijaan insha allah aapki batai huwi baat par aage se dhyan rakha jaaega... Aur zulfi bhaijaan aapka bada hi shukr guzar Hu Q k mujhe nusart ul haq jild 1 me Pg 95 se pg 118 tak iss pure msg ka radd mil gaya allah hamare Ulama ka saaya hamesha hum par qaaem rakhe.. Aameeeen
  7. Ji bhaijaan dhoondta Hu
  8. Assalamu alaikum bhaiyo. .taqreeban ek hafta hogaya meri iss post ko bheje huwe. ..aap bhaiyo se guzarish karta hu ke iss post ka radd tarteeb se kare badi meharbani hogi..
  9. Assalamu alaikum bhaiyo badi meharbani hogi agar aap iss post ka radd tarteeb se kare to..
  10. Subhan allah..Bht khoob hazrat
  11. Assalamu alaikum mere ahle ilm sunni bhaiyo ..gair muqallideen ki taraf se iss aitraz ka jawab chahiye iss post ka radd tarteeb se kijiye badi meharbani hogi..aur hosake to scan bhi laga dijiye..jazak allah نماز میں سینے پر ہاتھ باندھنے سے متعلق(50) پچاس صحیح احادیث۔! نمازمیں سینے پرہاتھ باندھنااحادیث صحیحہ وصریحہ سے ثابت ہے اس کے باوجود بھی احناف حضرات لوگوں کواس سنت پرعمل کرنے سے روکتے ہیں بلکہ اس کامذاق بھی اڑاتے ہیں ،اس سلسلے میں درج ذیل نکات انتہائی غورطلب ہیں : (١): نمازمیں سینے پرہاتھ باندھنے کافتوی احناف کے بقول امام شافعی رحمہ اللہ نے بھی دے رکھاہے جیساکہ فقہ حنفی کی سب سے مستندکتاب''ہدایة''میں بھی اس بات کاذکرہے (دیکھئے ہدایہ:ج ١ص٤٧)،اورایک روایت کے مطابق امام احمد رحمہ اللہ کابھی یہی فتوی ہے جیساکہ احناف کے بہت بڑے عالم علامہ محمدحیات سندی رحمہ اللہ نے اپنے رسالہ ''فتح الغور'' میں ص٦٦پر لکھاہے،اوراحناف حضرات لوگوں کوسمجھاتے رہتے ہیںکہ چاروں اماموں کی تمام باتیں حق ہیں ،اگرمعاملہ ایساہی ہے توپھراحناف کواس مسئلہ کے خلاف اپنی زبان بند رکھنی چاہئے کیونکہ احناف ہی کے بقول یہ امام شافعی اورامام احمدرحمہمااللہ کابھی فتوی ہے اوریہ دونوں امام ان ائمہ اربعہ میںسے ہیں جن کی ساری باتیں احناف کے نزدیک حق ہواکرتی ہے ۔ (٢):نمازمیں زیرناف ہاتھ باندھنے کی احادیث کوائمہ حدیث میں سے کسی نے بھی صحیح نہیں کہاہے بلکہ ان احادیث کے ضعیف ہونے پرپوری امت کااجماع ہوچکاہے جیساکہ امام نووی رحمہ اللہ نے صراحت کی ہے (شرح مسلم:ج١ص١١٥)،اورامت کااجماعی فیصلہ کبھی غلط نہیں ہوسکتا(مستدرک حاکم )۔ اس کے برخلاف سینے پرہاتھ باندھنے کی احادیث کوائمہ حدیث میں سے کئی ایک نے صحیح قراردیاہے مثلاًامام ابن خزیمہ رحمہ اللہ نے (صحیح ابن خزیمہ ج 1ص243)۔ (٣):نمازمیں زیرناف ہاتھ باندھنے کی بنسبت سینے پرہاتھ باندھنے کی احادیث نہ صرف یہ کہ صحیح ہیں بلکہ تعداد میں بہت زیادہ ہیں جیساکہ اس رسالے کے مطالعہ سے معلوم ہوگا۔ (٤):احناف کاکہناہے کہ خواتین سینے پرہاتھ باندھیں (منیة المصلی :ص107)۔کوئی ان سے پوچھے کہ خواتین کے لئے اس خصوصی عمل کاثبوت کہاں ہے؟قیامت کی صبح تک کوئی حنفی اس کاثبوت نہیں دے سکتا،کیونکہ جن احادیث میں سینے پرہاتھ باندھنے کاذکرہے ان میں آپ صلی اللہ علیہ وسلم کافعل منقول ہے ،اوریہ حدیثیں اگرخواتین کے لئے سینے پرہاتھ باندھنے کی دلیل ہیں تومردوں کے لئے بدرجہ اولی دلیل ہوں گی۔ نمازمیں سینے پرہاتھ باندھنے کی احادیث صحیحہ بہت زیادہ ہیں جبکہ زیرناف ہاتھ باندھنے کی ایک بھی صحیح حدیث موجود نہیں ہے یہی وجہ ہے کہ احناف حضرات مجبور ہوکر باجماع امت ضعیف اورمردود قرار دی گئی روایات کوپیش کرتے ہیں حتی موضوع ومن گھڑت روایت تک کوبھی ہاتھوں ہاتھ لے لیتے ہیں ،اوراسی پربس نہیں بلکہ عوام کودھوکہ دینے کے لئے بعض اہل علم کے اقوال کوحدیث کے نام سے پیش کرتے ہیں اوران سب سے بھی کام نہیں چلتا توخود ہی حدیث گھڑکے رسول اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کی طرف منسوب کردیتے ہیں ، چنانچہ ''جاء الحق''نامی کتاب کے مؤلف نے نمازمیں زیرناف ہاتھ باندھنے کی چودہ احادیث پیش کرنے کادعوی کیاہے ان میں : نمبر(١)کے تحت جوحدیث ہے وہ حنفیوں کی گھڑی ہوئی ہے کیونکہ اس کے لئے مصنف ابن ابی شیبہ کاحوالہ دیاگیاہے جبکہ اس کتاب میں یہ حدیث موجود ہی نہیں ہے ۔ نمبر(٢)اورنمبر(١٣)کے تحت جواحادیث ہیں وہ بھی موضوع ومن گھڑت ہیں ،ان کی اسنادمیں ایسے رواة ہیں جن پرمن گھڑت احادیث بیان کرنے کاالزام ہے۔ نمبر(٣)سے نمبر(١٠)جوروایات مذکورہیں وہ درحقیقت ایک ہی حدیث ہے جو''عبدالرحمن بن اسحاق الواسطی الکوفی '' کی بیان کردہ ہے،اس راوی اور اس کی بیان کردہ اس حدیث کے ضعیف ہونے پرپوری امت کااتفاق ہے۔ نمبر(١١)،(١٢)،(١٤)کے تحت جن باتوں کواحادیث کہاگیاہے وہ درحقیقت احادیث نہیں بلکہ ابراہیم نخعی کاقول ہے جسے جھوٹ بول کرحدیث کے نام سے پیش کیاگیاہے۔ قارئین کرام یہ احناف کی کل کائنات ہے جسے ''جاء الحق'' کے مرتب نے پیش کیاہے اس کے اس مؤلف نے یہ باورکرانے کی کوشش کی ہے کہ سینے پرہاتھ باندھنے کی احادیث نہ توکتب ستہ میں ہیں اورنہ ہی اورکسی کتاب میں بلکہ یہ حدیث صرف بلوغ المرام میں ہے جوکہ تیس یاچالیس اوراق کارسالہ ہے ،حلانکہ یہ ساری باتیں جھوٹ اورمحض جھوٹ ہیںکیونکہ نمازمیں سینے پرہاتھ باندھنے کی احادیث کتب ستہ کی بعض کتابوں اوردیگربہت سی کتب احادیث میں موجودہیں ، جاء الحق کے مؤلف ہی کی طرح ''حدیث اوراہل حدیث '' کے مؤلف نے بھی زیرناف ہاتھ باندھنے کی بے بنیاد احادیث کی فہرست پیش کی ہے۔ ہم نے اس مضمون میں کوشش کی ہے کہ سینے پرہاتھ باندھنے کی احادیث جن جن کتابوں میں وارد ہوئی ہیں ان تمام کتابوں کے حوالے سے ان ساری احادیث کویکجا کردیاجائے ،چنانچہ ہمارے علم کی حد تک حدیث کی جس کتاب میں بھی سینے پرہاتھ باندھنے کی احادیث نظر آئیں ہم نے اس کتاب کانام لکھ کراس کی یہ احادیث مع اسناد نقل کردی ہیں ،واضح رہے کہ کتب احادیث کے بہت سے مصادر تک ہماری رسائی نہیں ہے ور
  12. Subhan allah...allah azz wajal apne habeeb sallallahu alaihi wasallam ke sadqe o tufail aap tamami bhaiyo ke ilm o amal me barkate ataa kare Aameeeeen...
  13. Ji hazrat agar ye tafseer e azeezi ki ye ibarat tahreef shuda hai to plzz koi daleel dijiye q ke ye khabees log aise to maanege nhi... Aur SARKAR AALA HAZRAT raziallahu anhu ne ek Ibarat ka khulasa kijiye Jisme AALA HAZRAT ne farmaya k ilm jab mutlaq bola jaye khususan jab gaib ki taraf isse ilm zaati hota hai .iska bhi jawaab dijiye
  14. Yahi aitraz ek wahabi ne kiya hai. ..iss ibarat ko samjhaae badi meharbani hogi Jazak allah..