Jump to content

Javvad

Members
  • Posts

    36
  • Joined

  • Last visited

About Javvad

Previous Fields

  • Hanafi

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Javvad's Achievements

Contributor

Contributor (5/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

1

Reputation

  1. دیوبندیوں کا اعتراض ہے کہ سید ی اعلی حضرت علیہ الرحمہ نے ندوةالعلماءکے خلاف لکھکر علماء کے اتحاد کو نقصان پہنچا یا سنا ہے اشرفعلی تھا نوی نے بھی ندوہ کے خلاف لکھا ہے اور یونہی دیگر دیوبندیوں نےاگر ندوہ کے خلاف کچھ لکھا ہو تو انکے اسکین بھی عطا فرمائیں
  2. ڈاکٹر ہنٹر صاحب اور دوسرے متعصب مؤلفوں نے سید صاحب جیسے خیر خواہ اور خیر اندیش سرکار انگریزی کے حالات کو بدل سدل کر ایسے مخالفت کے پیرائے میں دکھلایا ہے کہ جس سے ہمارے فاتح قوم انگریزوں کو آپ کے پیرو لوگوں سے سخت نفرت ہوگئی ہے پس اس دھوکابازی اور غلط فہمی کے دور کرنے کے واسطے میں نے ضروری سمجھا کہ سید صاحب کی کل سوانح عمری اور مکاتب کو جمع کر کے آپکے صحیح حالات اور واقعی تحریرات کو پبلک کے سامنے پیش کر کے اس خیال باطل کو انکے دلسے دور کردوں
  3. سیدی اعلی حضرت نے سید احمد بریلوی کے خلاف کچھ لکھا ہو تو انکے اسکین چاہئے
  4. الیاس کاندھلوی نے اپنے خط میں لکھا ہے کہ "اگر حق تعالیٰ کسی کام کو لینا نہیں چاہتے تو چاہے انبیاء بھی کتنی کوششیں کرلیں تب بھی ذرہ نہیں ہل سکتا اگر کرنا چاہیں تو تم جیسے ضعیف سے بھی وہ کام لے لیں جو انبیاء سے بھی نہ ہوسکے" برائے مہربانی اس عبارت کا اسکین عطا فرمائیں
  5. جزاك اللّٰه سرتاج صاحب مجموع نام کی کتاب سے آپنے جو اسکین دیا ہے مہربانی فرماکر اسکے اگلے صفحہ کا بھی اسکین شاید لگرہا ہے کہ یہ کسی وہابی کی کتاب ہے جو اس حدیث پاک کا رد کرنا چاہتا ہے
  6. اول ما خلق اللہ نوری اس حدیث کو جن جن ائمہ کرام نے اپنی کتابوں میں درج کیا ہے ان سب کے اسکین نیز دیوبندیوں نے بھی اپنی کتابوں میں اس حدیث کو درج کیا ہے انکے بھی اسکین برائے مہربانی عطا فرمائیں
  7. سلیمان ندوی نے الرحیم ص 628 میں لکھا ہے کہ ہمیں شاہ ولی اللہ کی کتابیں پڑھنے میں چوکنا رہنا چاہئے کیونکہ بہت ساری جگہوں میں اپنی تحریروں میں وہ کفر کی حد تک پہنچ گئے نیز کراچی سے شائع شدہ البلاغ 1387ھ ذی الحج کے 49 ص میں انصر شاہ دیوبندی نے لکھا ہے کہ "میں نے دیوبندی مسلک اور شاہ ولی اللہ کے عقائد میں بہت فرق دیکھا ہے اسلئے یہ کہنا غلط ہے کہ دیوبندی مسلک شاہ ولی اللہ کے افکار ونظریات کا صحیح ترجمانی کرتا ہے" ان عبارات کے اسکین نیز دیگر دیوبندیوں نے شاہ ولی اللہ کے خلاف جو بھی لکھا ہو انکے اسکین عطا فرمائیں والسلام
  8. جزاك اللّٰه حضرت علامہ یس اختر مصباحی دامت برکاتہم نے اس کتاب کا ترجمہ اصلاح فکر و اعتقاد کے نام سے کیا ہے جو کہ میرے پاس ہے میں نے ایک کتاب میں علامہ علوی رحمہ اللہ کے اعلیحضرت علیہ الرحمہ کی شان میں حبه علامة السنة الخ والے جملوں کا استعمال کرنا پڑھاتھا اسی لئے اسکا اسکا اسکین پیج مانگا تھا حضرت خلیل رانا صاحب دامت برکاتھم کے فرمانے سے پتہ چلا ہے کہ دیوبندیوں نے اس کتاب کا رد بھی کیا ہے اب حضرت والا سے عرض ہے کہ حضرت علوی مالکی رحمہ اللہ کے رد میں دیوگندیوں نے لکھا ہے اسکے بھی اسکین عنایت فرمائیں کرم ہوگا والسلام
  9. سید علوی مالکی رحمہ اللہ نے اعلی حضرت علیہ الرحة كى شان ميں فرمایا ہے"حبه علامة السنة وبغضه علامة البدعة" اسكا اسکین چاہئے نیز سید علوی مالکی رحمہ اللہ نے اپنی کسی کتاب میں برائ کی ہو تو اسکا بھی اسکین درکار ہے والسلام عفوا سید علوی مالکی رحمہ اللہ نے دیابنہ کی برائ کی ہو تو اسکا اسکین چاہئے
  10. اسمیں خواجہ غلام فرید صاحب کے بارے میں بھی لکھا گیا ہے اہل سنت والجماعت کے نزدیک انکا مقام کیا ہے اگر یہ سنی تھے تو انہوں نے دیوگندیوں کی تعریف کیوں کی .میں نے کہیں پڑھا ہے کہ انہوں نے دیوگندی خلیل احمد انبیٹھوی کی کتاب کی تقریظ بھی لکھا ہے.نیز یہ بھی بتائیں کہ کیا سچ مچ پیر مہر علی رحمہ اللہ نے ان وہابیوں کی تعریف کی ہے اگر کی ہو تو اسکی وجہ کیا ہے
  11. غنیة المستملي شرح منية المصلي زير بحث قنوت ميں ہے كلام قاضي خان يشير الى عدم اختياره له حيث قال قالوا لا يصلي عليه في القعدة الأخيرة ففي قوله قالوا إشارة الى عدم استحسانه له والى انه غير مروي عن الأئمة كما قلناه فان ذلك متعارف في عباراتهم لمن استقراها نيز فتاوى شامي كى يه عبارت وفي الحجة ذكر في الملتقط لا يكفر لان الاشياء تعرض على روح النبي عليه السلام وان الرسل يعرفون بعض الغيب قال اللّٰه تعالى فلا يظهر على غيبه احدا الا من ارتضى من رسول قلت بل ذكروا في كتب العقائد ان من جملة كرامات الأولياء الاطلاع على بعض المغيبات نيز شامى باب المرتدين ميں ہے حاصله ان دعوى الغيب معارضة لنص القرآن يكفر بها الا اذا اسند ذلك صريحا او دلالة الى سبب كوحي او الهام نيز معدن الحقائق شرح كنز الدقائقميں ہے وفي المضمرات والصحيح انه لا يكفر لان الأنبياء يعلمون الغيب ويعرض عليهم الأشياء فلا يكون كفرا ان سب عبارتوں کے اسکین برائے مہربانی ارسال فرمائیں
×
×
  • Create New...