Jump to content

baber

اراکین
  • کل پوسٹس

    26
  • تاریخِ رجسٹریشن

  • آخری تشریف آوری

پوسٹس ںے baber کیا

  1.  

     

    Quote

     

    سگِ عطار :   اس کا آسان سا جواب یہ کہ شیعہ اور سنی کا نکاح ہوتا ہی نہیں۔ 

     

     

    الْيَوْمَ أُحِلَّ لَكُمُ الطَّيِّبَاتُ ۖ وَطَعَامُ الَّذِينَ أُوتُوا الْكِتَابَ حِلٌّ لَّكُمْ وَطَعَامُكُمْ حِلٌّ لَّهُمْ ۖ وَالْمُحْصَنَاتُ مِنَ الْمُؤْمِنَاتِ وَالْمُحْصَنَاتُ مِنَ الَّذِينَ أُوتُوا الْكِتَابَ مِن قَبْلِكُمْ إِذَا آتَيْتُمُوهُنَّ أُجُورَهُنَّ مُحْصِنِينَ غَيْرَ مُسَافِحِينَ وَلَا مُتَّخِذِي أَخْدَانٍ ۗ وَمَن يَكْفُرْ بِالْإِيمَانِ فَقَدْ حَبِطَ عَمَلُهُ وَهُوَ فِي الْآخِرَةِ مِنَ الْخَاسِرِينَ ﴿٥﴾ 

    آج تمہارے لیے سب پاکیزہ چیزیں حلال کر دی گئیں اور اہل کتاب کا کھانا بھی تم کو حلال ہے اور تمہارا کھانا ان کو حلال ہے اور پاک دامن مومن عورتیں اور پاک دامن اہل کتاب عورتیں بھی (حلال ہیں) جبکہ ان کا مہر دے دو۔ اور ان سے عفت قائم رکھنی مقصود ہو نہ کھلی بدکاری کرنی اور نہ چھپی دوستی کرنی اور جو شخص ایمان سے منکر ہوا اس کے عمل ضائع ہو
    گئے اور وہ آخرت میں نقصان پانے والوں میں ہوگا ۔
     
  2. Quote

    Agar khamoshi behtr hoti to Sayyidi Ala Hazrat khamoshi ikhtiyaar kertay aur imaan e janab e Abu Talib kee tardeed nah kertay. 

     

    Quote

    Imam Ahmad Raza Khan alayhi rehma kee tehqeeq behtreen aur darust heh. Ham sunniyoon ka qibla e ilm Ala Hazrat hen aur har Sunni ka honay be chahyeh. Khadam pehlay yahi opinion rakhta thah kay Janab e Abu Talib musalman faut huway magar Ala Hazrat kee yeh kitab kay chand saffat pernay thay aur meh nay apnay opinion say ruju ker leeya.

     

     

  3. شیر ربانی میاں شیر محمد شرقپوریؒ کے خلیفہ صاحبزادہ محمد عمر ؒنے لکھا

    ’’امام السنۃ ابن تیمیہؒ اور ابن قیمؒ .

     (توحید ص۱۶۴)

    عبدالحکیم شرف قادریؒ نے لکھا

    ’’ابن قیم جوزی علیہ الرحمۃ‘‘

    (عظمتوں کے پاسباں ص۳۵۵)

  4. Quote

    کیا مطلب؟

    فقیر قادری صاحب مطلب یہ کہ انہوں نے  " ابن تیمیہ " پر فتویٰ نہیں لگایا   آج آپ کے دور میں ہوتے تو یقیناً فتویٰ لگاتے جبکہ ابن عابدینؒ  نے علمی  اختلاف کے باوجود ابن         تیمیہ کی علمی حثیت کو مانا اور " شیخ الاسلام " لکھا اور صرف ابن عابدینؒ نے ہی نہیں اور اھل سنت کے جید  علماء نے بھی

    ابن تیمیہ   

    کی تعریف کی ہے ۔۔۔۔۔ 

    ویسے فقیر قادری صاحب آپ کیا چاہتے ہیں کہ وہ کیا لکھتے ؟ 

     


     ملا علی قاری حنفی نے ابن تیمیہ و ابن قیم کے بارے میں لکھا

    ’’(ترجمہ) وہ دونوں (ابن تیمیہ و ابن القیم) اہل ِ سنت و الجماعت کے اکابر میں سے اور اس اُمت کے اولیاء میں سے تھے۔‘‘

    (جمع الوسائل فی شرح الشمائل ج۱ص۲۰۷)

    علامہ سیوطی نے ا مام ابن تیمیہ کی زبردست تعریف و توصیف کرتے ہوئے کہ

    ’’ابن تیمیۃ الشیخ الامام العلامۃ الحافظ الناقد الفقیہ المجتہدالبارع، شیخ الاسلام۔۔۔‘‘

    (طبقات الحفاظ للسیوطی ص۵۲۰)

    پیر مہر علی شاہؒ  بھی امام ابن تیمیہ و امام ابن قیم کے بارےمیں لکھتے ہیں 

    ’’ان کے متبحر عالم اور خادم اسلام ہونے میں کلام نہیں۔‘‘

    (مہر منیر ص۱۴۲)

    پیر نصیر الدین نصیرؒ نے لکھا: ’’امام ابن تیمیہ کے ساتھ اختلاف کے باوجود بھی میرے جد اعلیٰ حضرت گولڑوی علیہ الرحمۃ نے اُن کے لئے دعائیہ الفاظ غفر اللہ لہ اور اُن کے نام کے ساتھ شیخ کا لفظ تحریر فرمایا۔‘‘

     (لطمۃ الغیب علی ازالۃ الریب ص۲۸۴)

     

  5.  

    Quote

     

    میرا یہ سوال ہے کہ علامہ ابن عابدین شامی رحمہ اللہ نے ابن تیمیہ کو شیخ الاسلام کیوں کہا ؟

    مکمل عبارت

    مکمل عبارت : (قَوْلُهُ وَيُؤَدَّبُ الذِّمِّيُّ وَيُعَاقَبُ إلَخْ) أَطْلَقَهُ فَشَمَلَ تَأْدِيبَهُ وَعَاقَبَهُ بِالْقَتْلِ، إذَا اعْتَادَهُ، وَأَعْلَنَ بِهِ كَمَا يَأْتِي، وَيَدُلُّ عَلَيْهِ مَا قَدَّمْنَاهُ آنِفًا عَنْ حَافِظِ الدِّينِ النَّسَفِيِّ، وَتَقَدَّمَ فِي بَابِ التَّعْزِيرِ أَنَّهُ يُقْتَلُ الْمُكَابِرُ بِالظُّلْمِ وَقُطَّاعُ الطَّرِيقِ وَالْمُكَّاسُ وَجَمِيعُ الظَّلَمَةِ وَجَمِيعُ الْكَبَائِرِ، وَأَنَّهُ أَفْتَى النَّاصِحِيُّ بِقَتْلِ كُلِّ مُؤْذٍ. وَرَأَيْت فِي كِتَابِ الصَّارِمِ الْمَسْلُولِ لِشَيْخِ الْإِسْلَامِ ابْنِ تَيْمِيَّةَ الْحَنْبَلِيِّ مَا نَصُّهُ: وَأَمَّا أَبُو حَنِيفَةَ وَأَصْحَابُهُ فَقَالُوا: لَا يُنْتَقَضُ الْعَهْدُ بِالسَّبِّ، وَلَا يُقْتَلُ الذِّمِّيُّ بِذَلِكَ لَكِنْ يُعَزَّرُ عَلَى إظْهَارِ ذَلِكَ كَمَا يُعَزَّرُ عَلَى إظْهَارِ الْمُنْكَرَاتِ الَّتِي لَيْسَ لَهُمْ فِعْلُهَا مِنْ إظْهَارِ۔۔

    (رد المحتار،کتاب الجہاد،مَطْلَبٌ فِيمَا يُنْتَقَضُ بِهِ عَهْدُ الذِّمِّيِّ وَمَا لَا يُنْتَقَضُ)


     

     اس لیے کہ  علامہ ابن عابدین شامی رحمہ اللہ آج کے دور میں نہیں تھے 

  6. جس نےکال کی وہ قادیانی تھا ، یہودی تھا یا کافر   وہ اپنی کال میں کتاب کا کوئی پیج نمبر بتا رہا ہے اور رضوی صاحب نے پہلے اس کو کہا کہ بک بک کیوں کر رہے ہو " بک بک " کہنے کے بعد اس نے بکواس کیا  مگر رضوی صاحب نے اس کو ماں اور بہن کی نگی گالیاں دی   میں نے ابھی پھر یوٹیوب پر ویڈیو دوبار سنا ہے اس بندے کا پہلا لفظ   " اسلام علیکم حضور " ہے رضوی صاحب نے وعلکیم السلام کہا اور اس نے کتاب کا صفہ 114 کہا تو پہلے رضوی صاحب نے اس کو اشتعال دلوایا         پھر اس نے اگلا غلط لفظ بولا مگر اس کا ہر گز یہ مطلب نہیں کہ رضوی صاحب اتنی بے ہودہ گالیاں دیتے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔    اب اگر آپ نے یہ پوسٹ لگائی ہی ہے تو ان گالیوں کا شرعی حکم بھی رضوی صاحب پر خود لگا کر حق کو واضع کریں ورنہ سمجھا جائیں گا کہ کوحق بات نہیں کرتا اور لوگ مذاق آڑائیں گے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

     

    استغفراللہ آپ ویڈیو سنیں اتنی گندی گالیاں

  7. اس ویڈیو کے بارے میں آپ لوگوں کی آپ لوگوں کی رائے جاننا چاہتا ہوں ۔  کیا رائے ہے؟ کیا مولانا اسحاق نےجس طرح یہ بیان دیا ہے صحیح ہے یا غلط پلیز کوئی دوست غلط نہ سمجھے

    بہت اہم مسئلہ ہے ۔

     

     

     

  8. Quote

    بابر صاحب اس لنک میں اس روایت کی فنی حیثیت پر بھی بحث موجود ہے

     

      محترم میں نے پہلے لکھا تھا کہ حدیث صحیح ہے اور اب وہ پیج لگا دیا ہے تاکہ میں اپنی لکھی بات کو بھی صحیح ثابت کر سکوں اور اب رونا ، ماتم کرنا 

     دُکھی ہونا یا خوش ہونا  اس کے بارے میں مجھے وضاحت نہیں کرنا یہ معاملہ اللہ اور اس کے بندے کا ہے ،چاہے تو وہ پیٹنے والے کو بھی معاف فرما دے اور چاہے تو رونے والے کو بھی معاف نہ کرے ،میں نے جو لکھا وہ ثابت کیا  اور آپ نے جو لنک دیا اس کا بے حد شکریہ

  9.  

    مفتی حنیف قریشی  صاحب فرما رہے ہیں کہ"  یہ صحیح حدیث میں موجود ہے کہ جنابِ ابوبکر صدیق جمعے کا خطبہ دیتے دیتے ہاتھ باندھ کر کھڑے ہو جاتے ہیں ، حضرت

    "عمرِفاروق جمعے کا خطبہ دیتے دیتے ہاتھ باندہ کر کھڑے ہو جاتے ہیں ، لوگ پوچھتے اے ابوبکر کیوں کھڑے ہوئے فرماتے دیکھو نا حضورﷺ کا شہزادہ حسن آیا ہے


    میں نے یہ عرض کیا تھا کہ کوئی دوست یہ حدیث مبارکہ لکھ  دے یا کتاب کا نام کہ کس کتاب میں ہو گی مگر لگتا ہے کہ آپ غصہ کر گئے ہیں ۔

     

  10. Quote

     

       اس ویڈیو کے بیان کا حوالہ یا حدیثِ  مبارکہ

                                                                                           یہاں کلک کیجیے

                                                                                     

     

                                                          کوئی دوست اس بیان کا حوالہ شئیر کر دے پلیز

  11.                                                                    

                                                                           اس ویڈیو کے بیان کا حوالہ یا حدیثِ  مبارکہ

                                                                                           یہاں کلک کیجیے

                                                                                     

                 

  12.                                                  حدیث لوکان نبی بعدی لکان اور قادیانی دجل و فریب   

                                                                                                      :   وڈیو لنک

       حدیث: لوکان نبی بعدی لکان       

                       
                                                                                   

                                                                                                             

     

  13. Quote

     

    اصل نسخہ تو مکتبہ راغب پاشا استنبول ترکی میں ہے

    لیکن جس صفحہ کا اسکین لگایا گیا ہے وہ نسخہ بیروت کا ھے

     

                                                               جناب اب اگر راہنمائی لینا ہو تو کونسا نسخہ بہتر ہے جو آپ نے سکین لگایا ہے یا کوئی دوسرا

                                                                                        کیوں کہ اب ترکی والا اصل نسخہ تو نیٹ پہ یا کہیں اور شاید نہیں ہے 

  14.  Raza11

      صاحب آپ نے تفسیر "روح المانی" کا جو سکین  لگایا ہے کیسے مانا جائے کہ وہ اصلی تفسیر ہے اور کس کی اور کہاں سے مطبوعہ ہے، آپ نے کوئی سکین نہیں لگایا اورجناب دوسری تفسیر جو "مکتبہ امدایہ ملتان" والوں کی کیسے اصل تفسیر نہیں ہے ۔ پلیز 

×
×
  • Create New...