Khalil Rana

Star Member
  • Content count

    993
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    140

Khalil Rana last won the day on October 17

Khalil Rana had the most liked content!

Community Reputation

373 Excellent

2 Followers

About Khalil Rana

  • Rank
    Madani Member

Contact Methods

  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender

Previous Fields

  • Madhab

Recent Profile Visitors

824 profile views
  1. دیوبندی حقیقت میں حضرت شاہ ولی اللہ دہلوی علیہ الرحمہ اور حضرت شاہ عبدالعزیز دہلوی علیہ الرحمہ کے نظریاتی مخالف ہیں۔ عرصہ ہوا ہندوستان میں حضرت شاہ ولی اللہ کے ملوظات بنام القول الجلی فارسی مخطوطہ کاکوری ضلع لکھنؤ سے بازیافت ہوا ،پھر دہلی سے اس مخطوط کو اُسی حالت میں شاءع کردیا گیا۔ ان ملفوظات میں شاہ ولی اللہ کے وہی عقاءد ہیں جو کہ اہل سنت حنفی بریلویوں کے ہیں یہ ملفوظات ان کے شاگرد شاہ محمد عاشق پھلتی نے لکھے اور شاہ ولی اللہ کو دکھاتے رہے۔ اس کتاب کے شاءع ہونے کے بعد اُردو میں اس کا تعارف لاہور سے شاءع ہوا اس کا ابتداءیہ مولانا عبدالحکیم شرف قادری نے لکھا وہ اس کے شروع میں لکھتے ہیں۔ ویسے بہت سے اختلافات میں سے صرف ایک عقیدہ نذر ونیاز کے متعلق یہاں عکس حاضر ہیں۔ دیوبندی ان نظریات کے خلاف لکھتے ہیں تو یہ شاہ ولی اللہ اور شاہ عبدالعزیز کی مخالفت ہی ہے اور کیا ہے؟
  2. AlMotUlAhmar.pdfAlMotUlAhmar.pdf ادخال السنان .مفتي اعظم هند.pdf Wuqat-Us-Sanan.pdf HashtadBiyadoBandBirMa.pdf
  3. jnaab in etrazat ke jawabat isi foram main mojood hain ,aap tlaash krein mere paas itna waqat naheen. us motraz ko kaheen keh yeh alhqul mobeen ke hawale ka jawab dein.
  4. جناب اس جھوٹ اور فراڈ کا کیا جواب دیں اس میں ایک کتاب انکشاف حق کا حوالہ دیا ہے ،حالانکہ اس کتاب کا مصنف مولوی خلیل برکاتی قادری پکا دیوبندی ہے ، اس کی کتاب کا جواب مولانا غلام محمد ناگپوری نے عجاءب دیوبند نامی کتاب لکھ کر عرصہ ہوا دے دیا ہے۔ اس فورم پر بھی سعیدی صاحب اس کتاب کے جھوٹ کا پول کھول چکے ہیں۔ ایک حوالہ علامہ کاظمی علیہ الرحمہ کی کتاب الحق المبین کا بھی دیا ہے اس کی حقیقت بھی نیچے دءیے ہوءے الحق المبین کے صفحات سے دیکھ لیں۔ دیوبندیوں کے پاس سواءے دھوکہ کے اور کچھ نہیں جیسے کہ تبلیغی جماعت کا نمونہ سب کے سامنے ہے۔
  5. یہ تحریر سعیدی صاحب کی ہے
  6. net per yahi beroot wala nuskha hi milta hai
  7. تفسیر ابن کثیر میں ہے کہ یہ آیت بتوں کے بارے میں ہے۔
  8. اصل نسخہ تو مکتبہ راغب پاشا استنبول ترکی میں ہے لیکن جس صفحہ کا اسکین لگایا گیا ہے وہ نسخہ بیروت کا ھے۔
  9. میں عربی نہیں جانتا، حوالے دے دءیے گءے ہیں ہر جگہ عربی جاننے والے آپ کو مل جاءیں گے، کم از کم عربی ٹیچر تو ہر جگہ ہوتے ہیں۔
  10. تذکرہ سنوسی مشأخ.pdf