ghulamahmed17

Members
  • Content count

    134
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

-8 Poor

About ghulamahmed17

  • Rank
    Mureed of Molvi Tahir

Profile Information

  • Gender

Previous Fields

  • Madhab
    Ghair Muqallid
  1. آپ کے پاس سوائے شرمندگی کے اور کچھ نہیں ہے ۔ اب آپ جو بھی لکھ رہے ہیں جو بھی کہہ رہے ہیں نری شرمندگی ہے ۔۔۔ چلیں محترم آپ بھی لکھیں کہ مفتی اعظم پاکستان اھل سنت سے خارج اب اور کسی دوسری دلیل کی بھی ضرورت ہے کیا ؟۔۔۔۔۔۔۔ چلیں شاباش لکھیں
  2. آپ کے پاس سوائے شرمندگی کے اور کچھ نہیں ہے ۔ اب آپ جو بھی لکھ رہے ہیں جو بھی کہہ رہے ہیں نری شرمندگی ہے ابھی تو دیکھوں میں آپ لوگوں سے کرتا کیا ہوں ، اب کہیں بھی بھاگنیں کا موقع نہیں دوں گا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ چلیں محترم آپ بھی لکھیں کہ مفت اعظم پاکستان اھل سنت سے خارج اب اور کسی دوسری دلیل کی بھی ضرورت ہے کیا ؟۔۔۔۔۔۔۔ چلیں شاباش لکھیں
  3. جناب محمد آصف اشرف جلالی صاحب کے چاہنے والوں کے نامکلک کیجیے جناب
  4. ہائے اس سادگی پہ کون نہ مر جائے اے خدا مفتی منیب الرحمن صاحب سے جا کر منت ترلہ کریں اور اس کا کوئی جواب مانگےنا جی ۔۔۔۔۔۔۔اور انہیں کہیے کہ بے بسی یہ نہیں کہ بے بس ہیں ہم بات یہ ہے کہ بے بس کیا تم نے :اور آپ کے لیے عرض ہے کہ کھلا ہے جھوٹ کا بازار ، آؤ سچ بولیں نہ ہو بلا سے خریدار ، آؤ سچ بولیں سکوت چھایا ہے انسانیت کی قدروں پر یہی ہے موقع اظہار ، آؤ سچ بولیں ہمیں گواہ بنایا ہے وقت نے اپنا بنامِ عظمت کردار ، آؤ سچ بولیں چھپائے سے کہیں چھپتے ہیں داغ چہروں کے نظر ہے آئینہ بردار ، آؤ سچ بولیں
  5. خاموش ہو کیوں داد جفا کیوں نہیں دیتے بسمل ہو تو قاتل کو دعا کیوں نہیں دیتے وحشت کا سبب روزن زنداں تو نہیں ہے مہر و مہ و انجم کو بجھا کیوں نہیں دیتے اک یہ بھی تو انداز علاج غم جاں ہے اے چارہ گرو درد بڑھا کیوں نہیں دیتے منصف ہو اگر تم تو کب انصاف کرو گے مجرم ہیں اگر ہم تو سزا کیوں نہیں دیتے کلک کرنے کے بعد فوٹو پر ڈبل کلک کیجیے اور اک خوب صورت نظارہ لیجیے
  6. اب ذرا مفتی اعظم جناب محترم منیب الرّحمن سے پوچھو نہ کہ حسام الحرمین کا فتویٰ درست ہے کہ نہیں ۔۔۔۔۔۔ شاباش پوچھیں کتنے ماہ گزر گئے اس نماز پر تم لوگ ایسے خاموش ہو جیسے تم لوگوں کو موت آ گئی ہو ۔ کسی نے مفتی صاحب سے نہیں پوچھا کہ آپ نے یہ کیا ظلم ڈھایا ہے اور کچھ نہیں اتنا تو ان سے پوچھتے کہ ہم طاہر القادری کو کیا جواب دیں گے ؟؟؟ جسے نماز پڑھتے ہوئے دیکھا بھی نہیں پھر بھی اسے گمراہ کہا ، اسے شیعہ کہا ، اسے یہودی و عیسائی نہ جانے کیا کیا کہا ، ایک نہیں چار چار صوبوں کے مُلاؤں سے اس کے خلاف فتوے لیے اور اپنے بغض و حسد کی آگ کو ان جھوٹے فتوؤں سے بھجایا پھر بھی چین نہیں پایا میرا خیال ہے اب تم سب کو ہے بہت مزہ آیا رہبروں کے ضمیر مجرم ہیں ہر مسافر یہاں لٹیرا ہے معبدوں کے چراغ گُل کر دو قلب انسان میں اندھیرا ہے جامِ عشرت کا ایک گھونٹ نہیں تلخی آرزو کی مینا ہے زندگی حادثوں کی دنیا میں راہ بھولی ہوئی حسینہ ہے نور و ظلمت کا احتساب نہ کر وقت کا کارو بار سانجھا ہے اس طلسمات کے جہاں میں حضور کوئی کیدو ہے کوئی رانجھا ہے ۔۔۔۔
  7. لَّقَدْ كَفَرَ الَّذِينَ قَالُواْ إِنَّ اللّهَ ثَالِثُ ثَلاَثَةٍ وَمَا مِنْ إِلَـهٍ إِلاَّ إِلَـهٌ وَاحِدٌ وَإِن لَّمْ يَنتَهُواْ عَمَّا يَقُولُونَ لَيَمَسَّنَّ الَّذِينَ كَفَرُواْ مِنْهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ بیشک ایسے لوگ (بھی) کافر ہوگئے ہیں جنہوں نے کہا کہ اللہ تین (معبودوں) میں سے تیسرا ہے، حالانکہ معبودِ یکتا کے سوا کوئی عبادت کے لائق نہیں، اور اگر وہ ان (بیہودہ باتوں) سے جو وہ کہہ رہے ہیں بازنہ آئے تو ان میں سے کافروں کو دردناک عذاب ضرور پہنچے گا اشرف جلالی نے پہلے تو بہت بڑا بہتان لگایا کہ شیخ الاسلام ڈاکٹر محمد طاہر القادری مد ظلہ العالی نے آیات میں گڑ بڑ کی ہے استغفراللہ پھر اس آیت کے ترجمہ کو غلط کہتا ہے کہ یہ ترجمہ غلط کیا گیا ہے اور یہ سب اس نے ممبر رسول صلی اللہ علیہ وسلم پر بیٹھ کر ہاتھوں میں قرآن پاک پکڑ کرکہا ہے، اور یہ جھوٹ اپنے والد صاحب کو سامنے بیٹھا کر بول رہا ہے، اب اگر یہ ویڈیو اس کے والد صاحب کو سنا دی جائے تو وہ بھی سوچیں گے کہ میرا یہ عظیم بیٹا اس دن کس کس طرح لوگوں اور مجھے خوش کر رہا تھا مگر حقیقت تو یہ ہے کہ میرا یہ بیٹا کتنا بڑا جھوٹ بول رہا تھا تو اس کے پلے کیا رہ جائے گا،پھر لوگوں کو خوش کرنے کے لیے کنزالایمان کا ترجمہ پیش کرتا ہے، ہم نے کبھی عرفان القرآن کا موازنہ پیش نہیں کیا، ہاں اتنا ضرور کہیں گے کہ آپ دیکھیں گے کہ ہر مترجم نے وہی ترجمہ کیا جو شیخ الاسلام نے عرفان القرآن میں کیا اور کسی ایک مترجم نے وہ ترجمہ نہیں کیا جو اعلیٰ حضرت رحمتہ اللہ نے کیا ہے، خاص طور پر سید اشرف جہانگیر سمننانی رحمتہ اللہ نے ۷۲۷ ہجری میں جو فارسی ترجمہ کیا آج سے تقریبا" ۳۰۰ سو سال پہلے اس میں اس آیت کا ترجمہ انہوں نے بالکل وہی کیا ہوا ہے جو قبلہ شیخ الاسلام نے عرفان القرآن کے اندر اس آیت کا کیا ہے سید اشرف جہانگیر سمنانی رحمتہ اللہ علیہ کا ترجمہ: اگر وہ باز نہ آئیں اس سے جو کہتے ہیں تو ان میں سے کافروں کو تکلیف دینے والا عذاب ضرور پہنچے گا شیخ الاسلام ڈاکٹر محمد طاہر القادری مد طلہ العالی کا ترجمہ:اگر وہ ان (بیہودہ باتوں) سے جو وہ کہہ رہے ہیں بازنہ آئے تو ان میں سے کافروں کو دردناک عذاب ضرور پہنچے گا آپ اندازہ کر سکتے ہیں کہ اس انسان نے کتنا بڑا جھوٹ بولا ہے جبکہ سچ بالکل اس کے دوسری طرف ہے، مولا علی علیہ السلام نے فرمایا ہے کہ: جھوٹ بول کر جیتنے سے بہتر ہے کہ تم سچ بول کر ہار جائو مگر یہ بدبخت قرآن پاک پر جھوٹ بول کر ہی جیتنا چاہتا ہے اشرف جلالی کو کنزالیمان سے پیار نہیں وہ صرف اپنے جھوٹ، حسد اور بغض کے اظہار کے لیے کنزالایمان کو پیش کرتا ہے کہ اس بہانے اس کے جزبات کا اظہار ہو سکے آپ مکمل ویڈیو سنیں اور اس کو عام کیجیے تاکہ اس جلالی فتنہ سے بچا جا سکے
  8. [ سگ مدینہ صاحب آپ سےگزارش کی تھی کہ اس تحریر کا جواب اور وضاحت فرما دیں مگر آپ نےلکھا کہ میں ساری باتوں کا پہلے جواب دے چکا ہوں ۔ آخر آپ ایسی بات کیوں لکھ رہے ھیں اور کیا ضرورت ھے غلط بیانی کی۔آپنے دوستوں کی حمایت ضرور کریں مگر جھوٹ سے بچتے ھوئے۔ اور جہاں تک آپ کے قبلہ سعیدی کی پوسٹ کا تعلق ہے تو جناب ان باتوں کی اب کوئی ضرورت نہیں اس لیے کہ ان کا جھوٹ ہم ثابت کرچکے ھیں ۔ہاں ابھی بھی وہ آپنا دعوی ثابت کریں تو ان کی کسی باپ کو کوئی اہمیت دی جاسکتی ہے ۔آخر وہ نہیں تو آپ ہی اک صریح عبارت کیوں نہیں دیکھاتے ھو کہ یہ ہے لکھا کہ خلفائے ثلاثہ کے لیے مولی کا معنی آقا کرنا تفضلیت ھے. ۔ہائے بے بسی۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔ جیسا کہ آپ کو لکھا کہ اس تحریر کا جواب اور وضاحت فرما دیں مگر آپ نےلکھا کہ میں ساری باتوں کا پہلے جواب دے چکا ہوں تو میرے بھائی فورم کو دیکھا دیں کہ اس تحریر کا جواب کہاں ھے۔۔۔۔۔۔۔ چلیں سگ مدینہ صاحب اب آپ فورم کو دیکھائیں کہ اس بہت ہی اہم تحریر اور سوال کا جواب کہاں ہے ۔ آپ دیکھ سکتے ھیں کہ اس کے جواب اور وضاحت کا کس قدر اصرار کیا ھے آخر علماء کی کتابوں سے اپنی مرضی کی عبارت لے کر اگلی عبارت چھپاکر اور اپنی طرف سے اس کاعقیدہ بنا کر تفضلیت اور رافضیت کا فتوی لگا کر آپ اسلام کی کون سی خدمت سر انجام دے رہے ھیں۔آپ اس عبارت کا جواب فورم کے سامنے لائیے تاکہ سب کو علم ھو کہ ھم مسلمانوں کی کیا حالت ہو گئی ھے کہ اپنی انا کی خاطر اپنا نام سگ مدینہلکھ کر بھی حق بات کو جھٹلاتے ھیں طرح طرح کی غلط بیانیاں کرتے ھیں اور پھر کریم آقا صلی الله علیہ وسلم سے آپنی حد سے بڑھی ھوئی محبت کا اظہار بھی کرتے ھیں۔ اگلے سوال اس لیے نہں کر رہا کہ آپ تسلی سے اپنا جواب لوگوں کو دیکھا سکیں۔ اور اگر آپ سے غلط بیانی ھوئی تو الله پاک اور اس کے حبب صلی الله علیہ وسلم سے معافی مانگے کیوں کہ میں نے آپ کو لکھا تھا کہ الله اور اس کے رسول صلی الله علیہ وسلم کو سامنے رکھتے ھوئے بات کرنا جو بھی کرنا ۔۔۔۔۔ کاش۔۔۔۔۔ آپ میرے ان الفاظ کو ھی سامنے رکھتے۔۔۔۔۔۔ میں پھر آپ سےمطالبہ کرتا ھوں کہ اس بات کو آپ واضح بیان فرمائیں کہ اس عبارت سے کیا مراد ھے ۔۔۔۔ الله ہم پر رحم فر مائے آمین
  9. اسلامی محفل والوں کے علامہ اور قبلہ سعیدی کا نیا دجل و فریب سارا فورم اس مکر و فریب کو دیکھے۔ اس علامہ و قبلہ کو بے شمار مرتبہ کہا کہ اپنے اس دعوی پر کہ خلفائے ثلاثہ کے لیے مولی کا ترجمہ آقا کرنا تفضیلت ھے کا ثبوت فراہم کرے ۔ ہر اھل علم جانتا ھے کہ کوئی بھی دعوی تب تک ثابت نہیں ہوتا جب تک اس پر کوئی واضح اور صریح دلیل پیش نہیں کر دی جاتی۔۔۔۔ اور ھم اس علامہ سے ہر پوسٹ میں اس کے دعوی پر واضح اور صریح دلیل و ثبوت مانگ رھے ھیں اور جناب لکھ رہے ھیں کہ ہم نے طاہر القادری کو تفضیلی ثابت کیا ھم علامہ سے کہتے ھیں کہ وہ واضح اور صریح دلیل کہاں ھے جس سے آپ نے تفضلی ثابت کیا۔۔۔۔۔ ڈرو موت سے کہ موت قریب ھے ۔۔۔۔ پھر علامہ نے اک اور دجل و فریب کیا.... آپ بھی پڑھیے اس علامہ نے سب سے پہلے جو دعوی کیا علامہ سعیدی نے دوسرے دعوی میں وہ تفضیلی کہا جو گمراہ ھو ۔ علامہ نے یہاں ڈاکٹر صاحب کے لیے تفضیلی کے ساتھ گمراہ کا اضافہ کیا پڑھیے ذرا ۔۔۔ علامہ سعیدی نے ایک بار پھر اپنا دعوی بدلا اور ڈاکٹر صاحب کے لیے تفضیلی کے ساتھ گمراہ کے اضافہ کے بعد لفظ رافضی بھی شامل کر لیا۔ ذرا پڑھیے اب آپ سب سے پہلے دیکھ لیں کہ رافضی کون ھیں۔ ذرا غور فر مائیے اس علامہ نے جس طرح بار بار آپنے تفضیلی کے دعوی کو بدلا بالکل اسی انداز میں یہ پوری بحث میں اپنا کردار ادا فرماتے رھے سب سے بڑا دجل اور فریب استغفرالله استغفرالله علامہ نے جس طرح بار بار آپنے تفضیلی کے دعوی کو بدلا بالکل اسی انداز میں یہ پوری بحث میں اپنا کردار ادا فرماتے رھے سب سے بڑا دجل اور فریب استغفرالله استغفرالله استغفرالله ظالم نے جس تفضیل کاالزام ہماری طرف لگایا اس تفضیل سے انسان نہ گمراہ ہوتا ھے اور نہ رافضی۔ اور یہ اس تفضیل کے الزام کو آقا کریم صلی الله علیہ وسلم صحابہ اور اھل بیت تک لے گیا اور یہ بھول گیا کہ حضرت علی کو افضل ہم نے نہیں کہا بلکہ اس میں امام رازی شامل ھیں اس میں اور بڑے بڑے نام شامل ھیں ۔ اور ان حوالہ جات کو دیکھیے جس تفضیل کا ذکر ہم نے کیا اس کو مجدد الف ثانی صاف اور واضح اھل سنت میں شامل کررہے ھے 2 نمبر علامہ تفضیلی کی بات کرتا ہے جب کہ حضرت مجدد الف ثانی ان شیعہ کو جو حضرت علی کو افضل سمجھتے ھیں مگر سارے صحابہ اکرام کی عزت کرتے ھیں ان کو رافضیوں سے بھی نکال کر اھل سنت میں شامل فرما رھے ھیں۔ لفظ پر غور کرو کہ وہ شیعہ کا لفظ حضرت مجدد الف ثانی فرما رہے ھیں آخر وہ شیعہ کون ھیں مجدد الف ثانی کا لکھاپڑھو اور اس 2 نمبر علامہ کا الزام دیکھو حضرت شاہ عبد العزیز محدث دھلوی نے تفضیلیوں کی دو اقسام بیان فرمائی اورایک کو اھل سنت میں شامل فرمایا اور اس تفضیلی کی امامت کو بھی جائز لکھا۔ اور حضرت شاہ عبد العزیز محدث دھلوی نے واضح اور صریح لکھا کہ یہ لوگ حضرت علی کو شیخین سےافضل سمجھتے ھیں ۔ ھم نے جس تفضیل کا ذکر کرتے رھے وہ یہ پہلی قسم تھی اور اس علامہ نے جس تفضیل کا ذکر کیا جس کو ہم نے تہمت اور الزام کہا وہ دوسری قسم میں آتی ھے جس کو بے نام علامہ سعیدی گمراہ تفضیلی کہتا ھے جس کو وہ رافضیوں کی طرح کہتا ھے ۔ فورم والے پڑھ لیں حضرت شاہ عبد العزیز محدث دھلوی کی تحریر کو ھاں میں پھر کہتا ھوں کہ حضرت شاہ عبد العزیز محدث دھلوی نے جن دو اقسام کا ذکر کیا اگرچہ پہلی deقسم اھل سنت میں شامل ھے مگر سگ مدینہ کے یہ قبلہ پہلی قسم کے تفضیلی کا ثبوت بھی نہیں لا سکیں ڈرو اس وقت سے جب تم کو اس دینا سے جانا ھےیہ مکر فریب اور دجل رب کعبہ کی قسم تیرے کچھ کام نہ آئیں گے۔ابھی وقت ہے توبہ کر لو کہیں دیر نہ کر دو اور توبہ کا در تم پے بند کر دیا جائے اپنے تین دعوؤں میں سے اک دعوی پر ہی صریح اور واضح عبارت کا ثبوت پیش کردو (Mr.Ghulam Kitab Zubdatu Tehqeeq Pir Abdul Qadir ke hay,jin k tafzeeli afkar ke wajha sey Ulma e AhleSunnat radd ferma chukay hain)
  10. sag e Madinh سعیدی بھائی۔بہت ہی عمدہ جواب۔ محترم غلام احمد بھائی۔آپ نے جتنی باتیں کی ہیں ان کا جواب فقیر عرض کر چکا ہے۔ایک ہی بات کو بار بار نہیں دہرانا چاہئے۔پیر علاوالدین صدیقی صاحب کیا ایسی شخصیت ہیں جنکا شمار علمائے اہلسنت میں ہو تا ہے؟؟نہیں حضرت۔وہ ایک پیر صاحب ہیں۔ہمارے لئے معتبر تو ہیں لیکن عقائد میں نہیں۔۔مزید یہ کہ حضرت سیدی عرفان شاہ صاحب نے انکو یہ بات سنائی تھی جسکا جواب پیر صاحب نے جو دیا وہ آپ بھی سن لیں ۔ سگ مدینہ صاحب آپ سےگزارش کی تھی کہ اس تحریر کا جواب اور وضاحت فرما دیں مگر آپ نےلکھا کہ میں ساری باتوں کا پہلے جواب دے چکا ہوں ۔ آخر آپ ایسی بات کیوں لکھ رہے ھیں اور کیا ضرورت ھے غلط بیانی کی۔آپنے دوستوں کی حمایت ضرور کریں مگر جھوٹ سے بچتے ھوئے۔ اور جہاں تک آپ کے قبلہ سعیدی کی پوسٹ کا تعلق ہے تو جناب ان باتوں کی اب کوئی ضرورت نہیں اس لیے کہ ان کا جھوٹ ہم ثابت کرچکے ھیں ۔ہاں ابھی بھی وہ آپنا دعوی ثابت کریں تو ان کی کسی باپ کو کوئی اہمیت دی جاسکتی ہے ۔آخر وہ نہیں تو آپ ہی اک صریح عبارت کیوں نہیں دیکھاتے ھو کہ یہ ہے لکھا کہ خلفائے ثلاثہ کے لیے مولی کا معنی آقا کرنا تفضلیت ھے. ۔ہائے بے بسی۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔ جیسا کہ آپ کو لکھا کہ اس تحریر کا جواب اور وضاحت فرما دیں مگر آپ نےلکھا کہ میں ساری باتوں کا پہلے جواب دے چکا ہوں تو میرے بھائی فورم کو دیکھا دیں کہ اس تحریر کا جواب کہاں ھے۔۔۔۔۔۔۔ چلیں سگ مدینہ صاحب اب آپ فورم کو دیکھائیں کہ اس بہت ہی اہم تحریر اور سوال کا جواب کہاں ہے ۔ آپ دیکھ سکتے ھیں کہ اس کے جواب اور وضاحت کا کس قدر اصرار کیا ھے آخر علماء کی کتابوں سے اپنی مرضی کی عبارت لے کر اگلی عبارت چھپاکر اور اپنی طرف سے اس کاعقیدہ بنا کر تفضلیت اور رافضیت کا فتوی لگا کر آپ اسلام کی کون سی خدمت سر انجام دے رہے ھیں۔آپ اس عبارت کا جواب فورم کے سامنے لائیے تاکہ سب کو علم ھو کہ ھم مسلمانوں کی کیا حالت ہو گئی ھے کہ اپنی انا کی خاطر اپنا نام سگ مدینہ لکھ کر بھی حق بات کو جھٹلاتے ھیں طرح طرح کی غلط بیانیاں کرتے ھیں اور پھر کریم آقا صلی الله علیہ وسلم سے آپنی حد سے بڑھی ھوئی محبت کا اظہار بھی کرتے ھیں۔ اگلے سوال اس لیے نہں کر رہا کہ آپ تسلی سے اپنا جواب لوگوں کو دیکھا سکیں۔ اور اگر آپ سے غلط بیانی ھوئی تو الله پاک اور اس کے حبب صلی الله علیہ وسلم سے معافی مانگے کیوں کہ میں نے آپ کو لکھا تھا کہ الله اور اس کے رسول صلی الله علیہ وسلم کو سامنے رکھتے ھوئے بات کرنا جو بھی کرنا ۔۔۔۔۔ کاش۔۔۔۔۔ آپ میرے ان الفاظ کو ھی سامنے رکھتے۔۔۔۔۔۔ میں پھر آپ سےمطالبہ کرتا ھوں کہ اس بات کو آپ واضح بیان فرمائیں کہ اس عبارت سے کیا مراد ھے ۔۔۔۔ الله ہم پر رحم فر مائے آمین