Rizwi Attari

Members
  • Content count

    78
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Rizwi Attari last won the day on September 1 2012

Rizwi Attari had the most liked content!

Community Reputation

20 Excellent

About Rizwi Attari

  • Rank
    Ajmeri Member

Profile Information

  • Gender

Previous Fields

  • Madhab
  1. ویسے طالبان کے جھنڈے کا رنگ تو سفید ہے۔ https://en.wikipedia.org/wiki/Taliban
  2. تحقیقی جواب کےلیے قہر خداوندی کے اسکین پیجز لگا دیے گئے تھے اگر کوئی دیوبندی نہ سمجھ سکا تو اس میں ہمارا کیا قصور۔ الزامی جواب حاضر ہے۔
  3. قہر خداوندی اسکین پیجز
  4. Deobndi Molvi Sami ul Haq ki Daska City ( Distt Sialkot ) aamd ki khushi main nikalay gaye Jaloos ki short Video https://www.dropbox.com/s/tf1q8icbljrqvp4/20140518_121755.mp4 Aal-e-deobnd apne kisi Deobndi akabir ka Ftwa dikhaaye k " Kisi Molvi ki aamad ki khushi main Jaloos nikalna jaiz ha ???
  5. Aal-e-deobnd apnay kisi Deobndi akabir ka Ftwa dikhaaye k " Kisi Molvi ki aamad ki khushi main Jaloos nikalna jaiz ha ???
  6. فورم کے سینئر ممبران سے اس اعتراض کے جواب کی درخواست ہے۔
  7. والدین مصطفی صلی اللہ علیہ وسلم ایمان پر نہ تھے، اس پر وہا بی غیر مقلدین کی کتا بوں کے حوالہ جات درکار ہیں۔ مہربانی ہو گی۔ مجھے کسی نے بتایا ہے کہ کتاب " عیون زمزم " مصنفہ عنایت اللہ اثری میں اس کا حوالہ ملے گا۔ اس کے علاوہ بھی جو مستند حوالہ جات جن بھائیوں کے پاس ہیں براہ کرم عطا کر کے شکرہ کا موقع دیں۔
  8. آپ کا یش کردہ فتوی پوچھے گئے سوال کے مطابق نہیں ہے۔ برہان بھائی کے سوالات کے جوابات کے ساتھ ساتھ میرے سوال کو بھی غور سے پڑھ کر اس کے مطابق جواب دیں۔ سوال دوبارہ پیش کرتا ہوں۔ دیوبند کے نزدیک اللہ تعالی ہر جگہ حاضر ناضر و موجود ہے کہ نہیں ؟؟
  9. اقرار صاحب ہمارا جواب تو آپ نے پڑھ لیا اب آپ سے کہ گزارش ہے کہ ہمیںبھی دیوبندیوں کے کسی معتبرعالم دین کے حوالہ سے بتایئں کہ دیوبند کے نزدیک اللہ تعالی ہر جگہ حاضر ناضر و موجود ہے کہ نہیں ؟؟ ہم نے دیوبند کے فورم پر ایک دیوبندی سے بار ہا یہ سوال کیا لیکن کوئی جواب نہ آیا مطلب یہ کہ دیوبندی اپنا عقیدہ چھپاتے ہیں اور دوسروں پر خوامخواہ کیچڑ اچھالتے ہیں۔اور یہ بھی معلوم ہوتا ہے کہ دیگر معاملات کی طرح اس معاملے میں بھی دیوبندیوں کے پاس سوائے بے جا اعتراض کرنے کے اور کچھ نہیں۔ اگر کچھ ہے تو سامنے لاو ۔
  10. ؐموڈیریٹر صاحب سے معزرت کرتے ہوے صرف 1 پوسٹ کی اجازت چاہوں گا۔ جناب شفیق رانا اسمعیلی صاحب ۔ یہ وہی شخص ہے جو اپنے ہی دیے گیے چیلنج پر بھی اسلامی محفل پر آنے کی جرات نہ کرسکا۔ 1 - میری آخری پوسٹ پر تنقید کرتے ہوے تم نے ہرذہ رسائی کی کہ رضوی عطاری کا 3 ماہ بعد جواب آنا ثابت کرتا ہے کہ اس کو جواب دینے مین کتنے پاپڑ پیلنے پڑتے ہیں ، تو اب چونکہ تمھارا جواب بھی تقریباً 4 مہینے بعد آہا تو تیرے اصول کے پیش نظر میں یہ کہنے میں حق بجانب ہوں کہ تمھیں ہمارے جواب دینے مین نسبتاً زیا دہ پاپڑ پیلنے پڑتے ہیں۔ 2 اسلامی محفل پر پوسٹ ڈلیٹ کرنے کا جو واویلا آپ مچا رہے ہیں وہ بلکل فضول ہے۔ کیونکہ اس پوسٹ کرنے سے پہلے بھی آپ کو وارننگ مل چکی تھی ، اور اسی وارننگ کی بنیا د پر میں نے بھی اپنی پوسٹ اسلا می محفل پر نہین کی ۔ تو پھر آپکا وہا ں پوسٹ کرنا بلکل بے جا تھا ا ور اس کا ےہی حال ہونا تھا ۔3 - پھر بھی اگر آپ کو اپنی پوسٹ اسلامی محفل پر کرنے کا اتنا ہی شوق ہے تو ان کی 2 لائنوں کا مطالبہ پورا کر دیں۔ 4- اپنی اس آخری پوسٹ میں جو آپ نے حوالہ جات دیے ہیں ان سب کے اسکین پیجز مجھے درکار ہیں ، اپنے اس مطالبہ کا میں حقدار ہوں۔ ہماری کسی پوسٹ کا اسکین پیج آپ نے مانگا ہوتا تو ہم بھی اس کے ذمی دار تھے ، اس لیے جلد از جلد اسکین پیجز مہیا کریں۔ اور ویسے بھی آپ نے اکثر عبارات کے الفاظ نا مکمل اور من عن نقل بھ نہیں کیے۔ 5- رہی بات کہ تمھارئ فورم پر ہماری پوسٹ ڈیلیٹ نہین ہوئی تو جناب عرض ہے کہ آج سے 5 سال پہلے جب ہماری فورم پر بحث شروع ہوئی تو جو تقریباً 9 ماہ تک جاری رہی وہ سارا تھریڈ اور میرا آئی ڈی تک ڈیلیٹ کر دیا گیا اور بعد ازاں بھی ہماری 2 آئی ڈی بلاک کر دیے گئے ۔ اور ابھی حال ہی میں جب تم نے اپنے فورم پر کچھ نہایت ہی فضولیات سے کام لیا۔ تو تہرے فورم والے کچھ نہ بولے لیکن جبمیری طرف سے اس کا منہ توڑ جواب دی گیا تو تیرے سوے ہوے فورم والے جاگ گیے اور وہ پوسٹین ڈیلیٹ کر دیں۔ اس لیے بہتر ہو گا کہ آپ یہ جانبدرانہ اور غیر جانبدرانہ والا رونا مت روہیں اور ہمارا مطالبہ نمبر 4 پورا کریں۔ تا کہ تمھاری بد یانتی جو تم نے پوری عبارات نقل نی کر کے کی ہیں ان کا بھانڈہ بھوت سکے۔ رضوی عطاری۔
  11. امام اعظم پر اعتراضات کی بابت ایک اہم نقطہ کی طرف معلومات ملی ، سوچا شئیر کر دوں۔ خطیب بغدادی نے اپنی کتاب " تاریخ بغداد" میں امام ابو حنیفہ رحمتہ اللہ علیہ پر جو الزاما ت لگاے وہ بلکل من گھڑت ہیں۔ ان اعتراضات کی اسناد کے اکثر راوی کذاب اور حد درجہ ضیف ہیں۔ ان تمام اعتراضات کا محققانہ جواب علامہ زاہد الکو ثری مصری نے اپنی کتاب " تانیب الخطیب " میں دیا ہے۔ خطیب بغدادی نے امام ساحب سے حسد کی بنیاد پر جو الزامات لگاے ہیں اس سے اسکا تعصب خوب واضح ہوتا ہے۔
  12. اس کا جواب فورم پر پہلے ہی موجود ہے۔ نیچے دیے گیے لنک ملاحظہ فرمایئں۔ http://www.islamimehfil.com/topic/19612-barelvi-kalma-shibli/
  13. مزید اعتراضات کے لیے نیچے دیے گیے لنک کا مطالعہ کریں۔ http://www.islamimehfil.com/topic/9814-fiqh-hanfi-par-ghair-muqallideen-kay-aitrazaat-ka-tanqeedi-jaiza/
  14. کیا دیوبندی حضرات باطل ، گمراہ اور اہل سنت سے خارج شدہ لوگوں کو امام بنانا بھی جائز سمجھیں گے ؟؟