Sign in to follow this  
Followers 0
Talinenoor

ملفوظات کے نئے ایڈیشن میں وہابیہ کے شبہات و توہمات

13 posts in this topic

......

wahabiya nay madinah tul ilmiyah ki poori ibarat qoute nahi ki balkeh talbees say kam lya hai jab aap itna bara dawa sabit karrhe hen tu aap ko insaf say kam lena chay poora safha dena chahye madinah tul ilmia ki taraf say kya kya maroozat ki gyi hen.. jis ke parhne ke bad shubhe ki gunjaish hi nahi rahti ...

p46.gif

p47.gif

p48.gif

p49.gif

p50.gif

p51.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

ابو حذیف بھائی نے ان سب متعلقات کی وضاحت کردی ہے لیکن افسوس بدمذہبوں نے ان کے سوالات کے جوابات نہ دئے ۔ اگر بدمذہبوں کے پاس ان کے قائم کردہ سوالات کے جوابات ہیں۔ علاوہ مغلظات کے تو مجھے پی ایم کرسکتے ہیں ۔ اور انہیں ٹاپک کی اجازت دے دی جائے گی ۔ باقی یہ ٹھڑیڈ بحث برائے بحث کے لئے نہین ہے جیساکہ مناظرہ سیکشن کا اصول ہے اور یہ اصول نہ صرف بدمذہبوں کے لئے بلکہ تمام ممبران کے لئے ہے۔

اور ایک بات یہ ہے کہ بدمذہب اپنا انداز بیاں درست کریں اگر کسی ٹھریڈ میں یا پوسٹ میں کسی بھی سنی صحیح العقیدہ عالم کی مذاق اڑائی جائے گی۔ یا ان کے متعلق واہیات الفاظ استعمال کئے جائیں گے ہم انہیں ڈیلیٹ کرنے کا حق رکھتے ہیں ۔ دوسری بات یہ کہ ٹائٹل میں ایسے الفاظ بھی استمعال نہ کئے جائین کیونکہ ویسے ہی آپ کاموضوع کلئیر نہیں پھر ڈائرک دعویٰ کرنا کیسے صحیح ہوسکتا ہے۔

بحث برائے بحث سے بچنے کے لئے ہم اس ٹاپک کو کلوز کرتے ہیں ۔

 

باقی میرا علمائے وہابیہ دیوبندیہ ودیگر جتنے مخالفین ہیں اُن سب کوچلینج ہے کہ اگر کوئی ٹھوس ثبوت ہے تو ادب کے دائرے میں رہ کر اعتراض پیش کرسکتے ہین۔ باقی اگر آپ اپنی سائٹس کی طرح مغلظات استعمال کرکے ، یا فحش مثالیں ۔ دیکر اپنا موقف دوسرے پر تھوپیں گے تو ایسی پوسٹس کو جگہ نہیں دی جائے گی۔

۔۔ آخری بات یہ اسلامی محفل کی انتظامیہ کی وسعت قلبی ہے ۔ کہ بد مذہبوں کو لب وا کرنے اجازت ہے اور وہ اپنے اعتراضات کھلے بندوں پیش کرتے ہیں۔ اور ان کے جوابات مفصل دیئے جاتے ہین ۔ لیکن ان کے فورمز میں نہ صرف بین کیا جاتا ہے بلکہ پوسٹس مین کانٹ چھانٹ بھی ہوتی ہے۔ یہاں ہی بس نہیں بلکہ دشنام طرازیاں و فحش گوئی سے موقف کو ثابت کرنے کی کوشش بھی کی جاتی ہے۔

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.