Dajjal 666

Alteejani

تجویز کردہ جواب

WAqia hee mujjay hirangi huwi heh, BIBLE KEE NEW TESTAMENT BOOK OF REVELATION BY Paul is big inspiration. Vow I am going to explain Tawheed in the light of Bagwat Geeta, and explain why Allah uses WE, US Our, in light of Bagwat Geeta, you will be suprised to know that Krishna is in Quran as well, and so is the Rawan, and Seeta, Geeta, Quran only hints at their presence with use of Us Our We .... I am beginning to see, and my Peer is Ghaws and he told me all this, you will be surprised to know how Quran proves Trinity, We Us Our is the proof fo, there are three that bear record in heaven father, son and the holy ghost. And in catechism of Catholics its written, father is god son is god, holy ghost is god, but there are not three gods but one god, see tawheed explained properly, three gods make one god, thus the real meaning of Our Us, We can be understanding and full proper Tawheed can be understood in the light of bible. Note Injeel was given to Isa alayhis salam so we can understand the contents of injeel have survived, and coupled with our Tawheed, and Trinity we understand the usage of OUR, WE properly. So Trinity is three gods in one, so it would be right to use OUR WE US for them in Quran, thus we have TRINITY-TAWHEED. hurrayyyyyyyyyyyyyy!!!!

Our brother Alteejani is a great knowledge able brother, he is decoding Hadith by using bible, vow such a expert in field of aqeedah, and such a expert in sharh of hadith, we all must just confess that bible has depth in it which we never realised before.

If you dont read all you wont know all, so read all, to know all.

Let me demonstrate how 666 is actualy for Dajjal. Our muhaddith brother, the imam e azam of islamimehfil is actually arived on this conclusion based on the fallowing calculations.

DAjjal = Dal Jeem Alif Laam

Daal = sabzi + Aloo - Gobi Squared by 2 = 420

Jeem = Mirch - Namak = tarka = 80

Alif = Gas x fire + light = 66

Laam = chawal + Onions - Tomatoes = 100

Dajjal = 666

According to my Seikh Qutub Mushaykh Abdaal e waqt the guardian of Lawh e Mafooz, he talked to Al Qalam, and was told that those who have no spiritual insight, those who hve no connection with al lawh al mafooz and never have learned swimming in pool of marifat and haqiqat will think this is none-sense. Only spiritual people will realise the depth of truth in this. Holy books of Revelations, the Sufi Saint John revealed to us that number of the beast is 666:

New Testament, Book Of Revelation, Chapter 13, Verse 18 Here is awisdom. Let him that hath understanding count the number of the beast: for it is the number of a man; and his number is Six hundred threescore and six.

onescore = 20, 3score = 60

and 6 = 666

Our seikh the Ghaus and Qutb of his time, has revealed all the secrets to us. Our most authentic RELIABLE HOLY BOOK THE HOLY NEW TESTAMENT has made it clear that BEAST OF NUMBER IS 666, which is also confirmed by my sufi seikh who talks to al Qalam which wrote everything on al lawh al mafooz, so dajjals number is 666.

================================================================================================================================================

For Sunni's who beleive in Allah, RasoolAllah, and those who beleive in Quran and Hadith has only source of deen, and use Quran to interpret the Hadith, and hadith to interpet the Quran, for those Sunni's i would like to inform them that a Greek manuscript fragment was found a Papri , in which this crucial passage of NEW Testament was quoted, This is the oldest known papri record of Revelation chapter 13 verse 18, and it states that number of beast is 616. The copy which I am reffering to is known has Novum Testamentum Graece. Those who wish to read about the copy should read Barbara Aland and Kurt Aland's accound of New Testament Text. The Codex Ephraemi Rescriptus, New Revised Standard Version, have used oldest mansucripts avaliable of Revelations to translate their NT. Here is the link of 616 beast number:

http://en.wikipedia....._LXVI_4499.jpg

This Papri pieace is dated around 275 A.D. which is around 1725 years ago, and this is the oldest record of the verse. Most Bible translations use the 1500th century onward copies to translate thier bibles to their language, because before that bible text was evolving changing, around 15th century the TEXT was pretty static, but minor changes continue even to the present day. The scholars of textual criticism use oldest manuscripts to reconstruct the original text of New Testament. Now the bible translators are begin to catch up with this skill and use oldest manuscripts to correct their modern bibles.

Any way a fool with no common sense, and a sufi drunk with stupidity, and a Zindeeq would use a source such as bible to interpret the Hadith. bible is most unreliable book on planet earth, it changes every week, and what was in this bible a week go the most definate text the gods only truth, becomes forgery week later, and needs to be corrected. The priest stands i swear by holy jesus on the verse 18 of book of mathew that its gods word, and week later he is telling oops holy spirit didnt inspire this verse 18, its not gods word. Using a book which has no crediability, to interpret haidth is like using telephone book to interpret the Quran. May Allah save all the Sunnis from AlTeejani's expertise, and stupdity of fake peers, and their stupid mureed, ameen, ameen.

Edited by AhleQuran

Meh chruch meh service deta nahin joh church say service aur Sufi Saint John ko mantay hen un ka rad kernay wala hoon. Aap hee apnay peer Sufi Saint John say yeh sab perh ker aa rahay hen. aap ka Peer be faradi aur aap be faradi aur joh baqwas baqi/likhi lanat behijta hoon esa faradi dokay baaz Peer per.

Be'sharm ko sharm dilanay kay leyeh kabi thori see ungli tehri kerna perti heh, tawaqoh toh nahin kay jis kee fitrat be imani sharm keray ga magar phir be bible ko istimal ker kay Quran o Hadith kee tafseer o sharh kay natahij bot bayanak ho saktay hen. Is leyeh teray jesay be'imaan sufi ko lesson deh raha thah kay aaj tooh nay beast 666 ko maan ker Ahadith waghera say jora heh kal teray jesa kohi aur SULLA KULL sufi uth ker TRINITY-TAWHEED garh leh ga. Aur phir yeh ek trend ban jahay gee kay Quran o Hadith ko Bible kay saath rakh ker samja jahay aur joh marzi taweelat o kuffriat gari jahen. Aur agar ek mann aqal hoti toh meray likhay huway ko samaj jatay kay kia kis nazriyeh point of view say likha heh.

Wesay joh tumaray nazriat hen woh kissi Sunni kay nahin hen be'imaan kay hen. Joh banda Imam Mahdi joh Ghaws e Azam hoga qayamat taq luchay lafangay Zahid Hamid ko banahay us ka Imaan salamat nahin ho sakta. Zahid Hamid ko be'parda aurat kay saath beth ker program kerna Yusuf Kazzab Kaffir ka mureed hona, balkay ek dafa toh us kay gar ka mahol TV per dekhaya gaya, biwi be parda sar kay oopar dopatta toh door galay meh dopatta nahin thah. Yeh us banday kay gar ka mahol heh jis ko Ghaus e Azam Imam Mahdi ka candidate banaya ja raha heh. Lanat heh tum per aur jis nay tummeh yeh taleem deeh.

Edited by AhleQuran

Ilm kay samundar ka gate khulnay laga heh, kohi jaldi nah keray AlTeejani sahib apnay ilmi gehrahi ka saboot denh gay.

YA Allah Alteejani sahib ko itni towfeeq aur nah deh kay Bagwat Geeta kay secrets bata ker ham ko shock meh daal deh, ameen. Mera toh Visa hee nahin hospital walay book hee nahin keren gay, bahir hee mar jahoon ga, ameen, ameen, ameen.

Altejani Sahab Imam Mehdi jab aeegay to Wo Allah Kay Rastay me Qitaal Karengay..Khurasaan (Afghanistan) se Mujahideen Imam mehdi ki jamat me Shamil hojaengay OR Kafiron se Qital (Jihad ) Karengay....

Har jaga Kafiroon ka Ghalba hoga aj Poray Arab me Kifron ka Ghalba hota jaa raha hai or unkay Muqablay me Alhamdulillah Mujahideen Seena Sapar hain or Jihad karr rahe hain yahi Mujahideen Inshallah Bad me Imam mehdi ki jamat me shamil hongay

ap muje batao Aplogo ki jamat to Jihad karti nahi hai or Na hi jihad ko mantay hoo..Jihad ka name sun kar tum logo ki awaz ban hojat hai.OR Dunya Bhar me Ahle Kufur se larne walay Mujahideen ko tum log Dehshat gard boltay ho...Na tum logo ne kabhi jihad kia hai or na tum isko mantay ho....or Talash karne chal paray hoo Ac Room me beth kar Interview dene walay Zaid Hamid ko j

a har waqt Larkion kay Jhurmat me bath kar khitab karta rehta hain kabhi kisi larki ko interview de raha hota hai kabhi kisi Stylish hall me beth kar Ac ki hawa kha kar speech karr raha hota hai...Amal oska kuch hai nahi

Kisi buzurg ka Qoal hai I think Imam Ebn Tamemia agar me ghalat na hoon to

"agar tumhen Haq or Batil ki pehchan karna mushkil hojae or samjh nahi aa rahi ho kay Haq per kon hai or Batil kon to ye dekhoo kay Kuffar kay tamam tar Teeron ka rukh kis taraf hai bas wohi haq hai or isko mazboti se tham loo""

to mere bhai Zaid hamid per to Kufiron ki taraf se koi attack nahi hai...or ap khud dekh saktay hain kay Kafion kay teer kahan baras rahe hain..Aqalmand kay leye eshara kafi hota hai

.....MEre doost har kaam itni asani se nahi hota jitni asaani se tum bayan karr rahe hoo....

Imam mehdi jab Zahir hongay to har koi unko bhi terrorist hi kahega ..Haq ko pehchanna bht mushkil hoga ....Sara MEdia OS waqt bhi Mujahideen ko dehshat gard keh raha hoga or bht se Ap jese musalmaan bhi aj ki taran unki haan me haan mila rahe hongay....likin Jo Mujahideen hongay unko kisi ki parwa nahi hogi or wo apna kaam kartay chalee jaegay or Inshallah kamyab hongay or wohi log haq per hongay......or Tum log os waqt me sirif MAzar per beth kar chad'reen chara rahe hogay or Halway kha rahe hogay....tumraha Deen Os waqt bhi aj ki tana Dhool Dhamal ...Urs mananay me laga rahega tum logo ko kia pata hoga kay Jihad kia hota hai..Qurbani kia hoti hai Khoon kese behta hai Zulm kia hota hai....tum logo ne to jihad ko chor dia hai is leye tum logo kay moun se esi bateen achi nahi lagtin

or Jo log Allah ki Rah me Dunya bhar me Kafiron se jihad Kartay chalay aa rahe hain OR aj bhi karr rahe hain or Inashallah Qayamay tak kartay raheengay...Unlogo ka Tumhari Minhaji Jamat se na pehle talluq tha Na aj hai or na hi Future me hoga or tum log isi taran Un mujahideen ko terrorist hi boltay rahoo gay or Qayamat ajaegi

Edited by Rizwan Q

@Rizwan

Kya Jihaad kiya hai Kharijion ??

Masoom Musalmanon ko hi har roz maar rahay ho iska naam Jihad hai ?

Tum log Imam Mahdi Radi Allah Anho ke saath nahin balkeh Dajjal ke saath ho kiyunkeh Hadith Sharif mein tumharay baray mein yahi aya hai ke Kharji aatay rahain ge yahan tak ki in ka akhrai tola Dajjal ke saath niklay ga .

Hum log chadren charhatay hain tum log Bombs mar ke Musalmano ko bhi martay ho aur Mizaraat ki bhi behurmati kartay ho . ab batao beadbi aur Gustakhi kis ke amal mein hai ??

Yahan pe agar main ne Ahadith pesh kin na to aapko aapke is Jihaad ka Haqeeqi Aina nazar aa jaye ga , Musalmano ko bewajah marna yeh jihaad hai tumhara ??

Kya kiya hai kya hai tum logon ne aaj tak ??

jab se tum logon ka yeh jihaad shuru hua hai .Musalmanon ka rob sab ke dilon se nikal gaya hai . aur Tujhay Sharam nahin aati baat kartay hue . Mujhay to teri comments parh ke Ghusa aagaya hai besharm insan . Masoom logon ko Khudkush hamlay kar ke martay ho aur Fakhar Jihad Jihad ka nara marta ho .

KHARJIYON . tum dajjal ke saath ho ge InshAllah aur yehi Awliya ki Jammat hi Imam Mahdi ka lashkar banay gi . Hadith Shareef mein hai ke tum logon ka akhri tola Dajjal ke sath niklo ge . KHARJIYON

Kisi buzurg ka Qoal hai I think Imam Ebn Tamemia agar me ghalat na hoon to

lo g Ibne Taymiya inka Imam hai .

aap log kya wajah hai har gustakh ke pichay hi kiyun bhagtay ho . aap ne sabit kar diya ke aap pakkay Wahabi hain . aapko patah hai is shakhas ke Aqaid kya thay aur Ulema e Ahle Sunnat ne iska kitna Radd kiya shuru se . aur yeh bhi Kharji hi tha .

Altejani sahib say guzarish hay keh aik , 2 paragraph likh kar ''JAARI HAY'' Likhnay ki bjaye aik hi bar apna mukammal article likha krain , takeh us kay bad aap ka moqif wazih ho skay aor tabsra nigar aik hi bar mukammal tabsra kar skay

aap ki aik post hoti hay , phir 10 posts aor kisi ki hoti hain , phir aap ka paragraph dobara start hota hay jis say tasalsul barqrar naheen rehta

aap chahay jitna marzi waqt lay lea krain magar aik hi bar apna mukammal article likha krain.

filhal yeh topic close kea ja rha hay , jab aapka yeh article mukammal ho jaye ga us waqt mujhay message kijiay ga main yeh topic open kar doon ga aap post kar dijiay ga.

مزید جوابات کیلئے یہ ٹاپک بند کر دیا گیا ہے
  • حالیہ دیکھنے والے   0 اراکین

• کوئی رجسٹرڈ رُکن اس صفحے کو نہیں دیکھ رہا