Jump to content

Aqeeda Khatam E Nabuwat Ka Munkir Qasim Nanotvi Kiya Wali Tha


T.T

تجویز کردہ جواب

اس پوسٹ کا جواب سعیدی بھائی یا توحیدی بھائی دیں گئیں

 

مگر میرا بھی ایک سوال ہے کیا آُ پ ﷺ کے نقش قدم پر چلنے سے مراد

 

آپ ﷺ کے قدم مبارک جہاں پڑئیں ہوں وہاں قدم رکھنا ہیں یا آپ کے

 

بتلائے راستے پر چلنا

 

کیوں کہ میں نے بزرگوں کے واقعات پڑھے ہیں کہ وہ مدینہ شریف میں

 

دیور کے ساتھ لگ کے چلتے اس لیے کہ آپ ﷺ کے قدم مبارک جہاں

 

پڑئے ہوں وہاں پاوں نہ آجائے

Edited by Mughal...
Link to comment
Share on other sites

IS KHOWAB KA JAHAN TAK MALTAB HE WOH YE HE KE NANOTVI APNI RAE KO HAZOORsaw.gif KI QOOL KE UPER RAKHTA THA,HAZOOR saw.gif KE QADMU KE NISHAN SE MURAD APKI SUNAT YA PHIR APKI KHATM E NUBAWAT AB NANOTVI ON NISHAN PER APNE NISHAN CHORE JA RAHA HE YANI APKI saw.gif TALIMAT OR SUNAT KE UPER APNI MAKROHA AFKAR CHAPE JA RAHA HE OR KHATAM E NABUWAT SE MUNKIR HE KIO HAZOOR saw.gif KE QADAM KE NISHAN MUHAR KHATAM NOBUWAT HE OR NANOTVI ISE META RAHA HE YE HE KHAWAB KI TAABEER ,AB NANOTVI TO MAR GYA TO JO LOG NANOTVI KO MAN TE HEN WOH HOSHYAR HO JAE KIO KE OSKI TALIMAT HAZOOR saw.gif KI TALIMAT PER NAHI BALKE UPER SE IBLEESI AFKAR KI CHAP HE JIS AMAL SE HAZOOR saw.gif KI NISHIANIA MET RAHI HO WOH MA SEWA GUMRAHI KE OR KUCH NAHI IS KHABA KI TABEER YEHI HE.

Edited by raza11
Link to comment
Share on other sites

NAHI NAHI NAHI MAT KARNA DELET HAME DEO KE BANDO KA TAMASHA DEKHNA ACHA LAGTA HE IS T.T KI HALAT ASI HE KE JESE RAZIA PHANS GAI GHUNDO ME,WESE QASIM NANOTVI PHANAS GAE THE GHONGHO ME ,YE SHUKR KARE KE YAHAN PER KOI LOOTI NAHI,LOOTI AP KO GHONGOHI KE ASTANE ME MILE GAElaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.gif

Edited by raza11
Link to comment
Share on other sites

Wahabi Munazir ky paish kerda saboot mei "Qasim Deobandi"likha howa hay. Kiya Indian Town "Deoband" mei Sirf aik he Qasim naam ka molvi guzra hay?

 

Jab ky Tehzeerun Naas mei khatam e Nabuwat ka inkar kerna wala KAFIR molvi asal mei Indian Town "Nanotva" ka rehnay wala tha.Ise wajha se osey har jhaga Ulma ney "Qasim Nanotvi "likha hay.

 

"Qasim Deobandi" likhnay se "Qasim Nanotvi" sabit nahi hota.

Link to comment
Share on other sites

waysay Farooq sahib aap ki bain karda tabeer achi thi

 

kisi mustand Kitab k hawala bi mil jay tow baat ban jay

 

 

is ki koi bi post delete na krean

JANAB YE ALLAH KI DEN HE,ALLAH JESE CHAHE OSE YE ILM ATA KAR DE LAKIN KHOWAB KO PARAKHNE KA EK SAHIH TAREEQA ULOMA KE NAZDEEQ QURAN OR SUNA SE TABEER LENA OR IS KHOWAB ME BHI QURAN KI IS AYAT SE MATLAB LYA JA SAKTA HE ALLAH TAALA FARMA TA HE KE A LOG JO IMAN LAE HO APNI AWAZ KO HAZOOR saw.gif KI AWAZ PER BULAND NA KARO WARNA TOMARE AMAL ZAYA HO JAE GAE AB YAHAN PER HAZOOR saw.gif KI NISHANI JO APKE QADMO KE NISHAN HE US PER NANOTVI APNE QADAM RAKHE JA RAHA HE TO EIN MATLAB UPER AENE KE HEN OR YEHI OSKI BADBAKHTI HE ISLYE IS KHOWAB SE TO NANOTVI KE AMAL ZAYA HO CHUKE HEN OR WOH MUKRUHA FAEL KA MURTAQIB HOWA HE ALLAH HAM SAB KO APNE AMAN RAKHE OR ALA HAZRAT KE MASLAK PER KHATMA HASNA KARE AMEEN.

Edited by raza11
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

الحمد للہ وحدہ و السلام علی من لا نبی بعدہ۔ اللہ تعال کا ارشاد ہے : وَلَا يَجْرِمَنَّكُمْ شَنَآنُ قَوْمٍ عَلَى أَلَّا تَعْدِلُوا اعْدِلُوا هُوَ أَقْرَبُ لِلتَّقْوَى وَاتَّقُوا اللَّهَ إِنَّ اللَّهَ خَبِيرٌ بِمَا تَعْمَلُونَ (مائدہ : ۸)۔ترجمہ: اور کچھ لوگوں کی کی دشمنی اس بات پر آمادہ نہ کرے کہ تم انصاف نہ ہی کرو۔ انصاف کرو کہ یہی پرہیزگاری ہے۔ ایک اور جگہ اللہ عز و جل کا ارشاد ہے: وَلَا تَسُبُّوا الَّذِينَ يَدْعُونَ مِنْ دُونِ اللَّهِ فَيَسُبُّوا اللَّهَ عَدْوًا بِغَيْرِ عِلْمٍ  (الانعام: ۱۰۸)۔ ترجمہ:  اور جن لوگوں کو یہ مشرک پکارتے ہیں ان کو  خبرا نہ کہنا کہ یہ بھی بے ادبی سے اللہ کو بے سمجھے برا نہ کہہ بیٹھیں۔خود ہمارے سیدنا و مرشدنا نبی کریم صلیّ اللہ علیہ و سلّم سے پوری زندگی میں کسی کے بارے میں ایسا لہجہکسی بد ترین کافر کے لئے بھی ثابت نہیں تو ہم اہلسنت عاشقانِ مصطفی صلوات اللہ علیہ و التسلیمات  کیوں قاسم نانوتوی کے بارے میں ایسی  ایسا لب و لہجہ استعمال کرتے ہیں جبکہ قران پاک ہم کو صراحتاً منع فرما رہا ہے۔ ویسے بھی حجت تو صرف انبیآء علیہم السلام کو خواب ہوتا ہے تو پھر کسی غیر نبی کے خواب کو موضوع  بحث بنا کر اسکی اپنی من مانی تعبیر نکال کر پھر اس کے ذریعے کسی کی گمراہی اور کفر کو ثابت کرنا کہاں تک شریعت میں درست ہے۔ کیا اہلسنت و الجماعت میں سے کسی مستند اور سنجیدہ مفتی نے اس کا فتوی دیا ہے کہ خوابوں کے ذریعے کسی کی گمراہی کا فیصلہ کیا جائے۔ حضرت امام ابو حنیفہ رحمہ اللہ سے کسی نے پوچھا کہ اہلسنت والجماعت میں کون شامل ہیں تو آ پ نے فرمایا کہ:  من یفضل ۔ الشیخین و یری المسح علی الخفین یعنی جو شخص حضرت ابو بکر رضی اللہ عنہ اور حضرت عمر رضی اللہ عنہ کو فضیلت دے اور موزوں پر مسح کو جائز سمجھے وہ اہلسنت و الجماعت میں شامل ہے۔ (بحر الرائق شرح کنز الدقائق زیر بحث المسح علی الخف)۔ ہمارے اکبار اولیاء کرام رحمہم اللہ میں سے بھی کسی سے ایسا انداز ثابت نہیں ہوتا تو پھر کیوں ہم انٹرنیٹ پر ایسا لب و لہجہ استعمال کریں کہ ہمارے مخالفین ہماری پوری جماعت اور ہمارے بزرگون کو ہی ایسا سمجھنے لگے کہ شاید وہ ایسی ہی تعلیم دیتے ہوں۔ اس لئے کہ انٹر نیت تو ہر سنجیدہ اور غیر سنجیدہ انسان استعمال کرتا ہے۔


میری بات کچھ لمبی ہو گئی اسکے لئے معذرت خواہ ہوں اور اگر کسی اسلامی بھائی کو میری باتیں ناگوار گزری ہوں تو پیشگی معافی چاہتا ہوں۔


 


Link to comment
Share on other sites

 

الحمد للہ وحدہ و السلام علی من لا نبی بعدہ۔

 ...

 

Salam alayqum,

 

Janab Qasim Nanotavi Kafir thah aur asli bani e qadiyaniat aur Mirza Ghulam Ahmad  Qadiyani kay jurm meh dar haqiqat fifty fifty ka partner thah. Ham Musalman aur sahib e iman ussay Kafir jantay/mantay hen. Waja sirf yeh heh kay us nay khatim/khatam un nabiyeen kay ijmahi mafoom ka inqar keeya. Yeh sakht lehja nahin us kay Kufr ko zahir karna aur hukm Kafir honay ko batana deen kay difa ka hissa heh. Agar kohi aap kay samnay Mirza Ghulam Ahmad kee khoobiyan aur tareef aur us kay ilm kay taranay gahay toh aap kia yeh be kehna gawara nahin karen gay kay yeh khatamiat ka munkir aur muddai e nabuwat thah aur ijmahi tor par Kafir thah? Aur agar aap esa karen aur jawaban agar Qadiyani aap kay walden ya uqabir ulamah e Ahle Sunnat ko gali deh toh kia aap Qadiyaniat ka radd karna chor denh gay aur auroon ko hidayat karen gay kay Qadiyaniat, rafziyat, wahhabiyat, christianity ka rad mat karna aur un kay kufriat ka rad mat karna warna woh tummeh gali denh gay. Joh ayaat aap nay pesh kee heh ussay samjen, ek heh rad karna jistera idols suntay nahin, dekhtay nahin agar kohi machar un say kuch cheen kar leh jahay toh wapis nahin la saktay ya kia tumaray idols kay pass hath hen jissay woh pakrtay hen .... waghera waghera istera ka radd bilqul jaiz aur quran ki ayaat ka hissa heh. Jis say roka ja raha heh woh gali galoch heh, misal kay tor par, tumaray idol par khanzeer ka peshab ... etc istera kay tarz e amal say roka gaya. Qasim Nanotavi Kafir heh aur josh meh aa kar jawaban kohi agar hamaray uqabir ko Kafir kahay toh us ka nateeja wohi bugtay ga. Mirza mardood ko Kafir kahen toh Qadiyani agar Sayyidi Ala Hazrat ko Kafir kahay toh kia is ka yeh matlab hoga kay ham Mirza ko Kafir nah kahen, dajjal nah kahen, joota nah kahen?

Link to comment
Share on other sites

جزاک اللہ میرے اسلامی بھائی۔ میرا بھی یہی مطلب ہے جو آپ نے بیان فرمایا کہ جائز تنقید ہمارا حق ہے اور کسی کی گمراہی کو حق کے ساتھ رد کرنا ہمارا دینی فریضہ ہے۔ جو شخص غلام احمد قادیانی کا ہم نوا ہو اسکے کفر میں کون مسلمان شک کرسکتا ہے۔ میں تو صرف یہ کہہ رہا تھاکہ تردید میں سنجیدہ لہجہ استعمال کیا جائے۔  میری اصلاح کرنے پر آپ کا بہت ممنون ہوں۔ میں ایک سرکاری یونیورسٹی میں لیکچرر ہوں۔ میں نے طلبہ کو عقیدہ رسالت سے متعلق عقیدہ ختم نبوت پر لیکچر دینا تھا ۔اس لیکچر کی تیاری نے مجھے اس ویب سائٹ پر پہنچایا۔ ویسے آج ہمارا جدید طبقہ جو کہ مغرب سے بہت زیادہ متاثر ہے جو ہماری سخت گیر انداز کی وجہ سے ہماری ایک حق بات کو قبول نہیں کرتا اور میڈیا پر مسلمانوں کی تفرقہ بندی کو اچھالا جاتا ہے جس کا مقصد صرف اور صرف یہ ہوتا ہے کہ اس بات بات کو باور کرایا جائے کہ یہ ملک کے اندر سارا فساد مذہب کی وجہ سے پھیلا ہے لہذا اگر ترقی اور امن چاہتے ہو تو ملکی سیاست کو مذہب سے علیحدہ کرلو یہ کوئی مفروضہ نہیں بلکہ میں نے خود اپنی کانوں سے سنی ہیں۔ ان باتوں کو پیش نظر رکھ کر میں نے پوسٹ کیا تھا۔ اس کا یہ مطلب نہیں کہ ہم گمراہ فرقوں کی تردید ہی چھوڑ دیں ۔ قادیانیت کے خلاف آواز اٹھانا ہماری اولین ذمہ داری ہے اور اسی ذمہ داری کو ذہن میں رکھ کر میں یہ لیکچر تیار کر رہا تھا حالانکہ ہمارے یونیورسٹی کے نصاب میں یہ شامل نہیں۔ میں پاس اس بارے ۔بہت کتابیں ہیں لیکن میں ایک انتہائی عام فہمانداز میں طلبہ کی ذہنی سطح کو ذہن میں رکھ کر اس  لیکچر کو ترتیب دینا چاہ رہا تھا۔ والسلام علی من اتبع الہدی و خیر الھدی ھدی محمد ختم النبیین و المرسلین۔ صلی اللہ علیہ و علی آلہ و سلم


Link to comment
Share on other sites

 

جزاک اللہ میرے اسلامی بھائی۔ میرا بھی یہی مطلب ہے جو آپ نے بیان فرمایا کہ جائز تنقید ہمارا حق ہے

Salam alayqum,

 

Moteram meh mazrat khawa hoon meh aap ki post ka matlab nah samja. Aap kay comment joh khawab ki tabeer kay baray meh paray toh samja shahid aap Qasim Nanotavi Sahib kee tanqeed aur us kay nazriyat kee tardeed say rok rahay hen. Hazrat Allah ta'ala aap kay ilm amal meh barkat deh. Banda nacheez kohi ziyada taleem yafta nahin sirf teen jammat taq Urdu para hoon is waja say samajnay meh ghalt huwi. Aap hamaray baee, Mualana Khalil Rana Sahib, Maulana Saeedi Sahib, aur hamaray forum kay membran say zeroor rojooh karen, in sha allah aap ki zeroor madad karen gay.

 

Is link par aap ko bot si kitaben millen gi:

 

https://www.scribd.com/Muhammad%20Tariq%20Lahori

Wesay agar kissi direct issue par aap ko madad chahyeh toh zeroor rojooh karen yahan par ahle ilm hazrat aap ko zeroor jawab denh gay. Apni duahoon meh yad rakhyeh ga.

Link to comment
Share on other sites

 

جزاک اللہ میرے اسلامی بھائی۔ میرا بھی یہی مطلب ہے جو آپ نے بیان فرمایا کہ جائز تنقید ہمارا حق ہے اور کسی کی گمراہی کو حق کے ساتھ رد کرنا ہمارا دینی فریضہ ہے۔ جو شخص غلام احمد قادیانی کا ہم نوا ہو اسکے کفر میں کون مسلمان شک کرسکتا ہے۔ میں تو صرف یہ کہہ رہا تھاکہ تردید میں سنجیدہ لہجہ استعمال کیا جائے۔  میری اصلاح کرنے پر آپ کا بہت ممنون ہوں۔ میں ایک سرکاری یونیورسٹی میں لیکچرر ہوں۔ میں نے طلبہ کو عقیدہ رسالت سے متعلق عقیدہ ختم نبوت پر لیکچر دینا تھا ۔اس لیکچر کی تیاری نے مجھے اس ویب سائٹ پر پہنچایا۔

 

 

جناب، آپ اپنے لیکچر میں اِس بات کا اگر اِضافہ کرلیں تو بہتر ہوگا کہ یہ عقیدے کا معاملہ ہے ، قرآن میں اور احادیث میں صاف اور واضح لفظوں میں جب فرما دیا گیا (مفہوم) کہ آپ صلی اللہ علیہ وسلم کے بعد کوئی نبی نہیں تو پھر اِس قسم کی تاویلات پیش کرنے کی کیا ضرورت ہے، ایسے معاملات میں کیا دو ٹوک بات نہیں کی جاسکتی ( اگر واقعی کوئی پوچھ لے ) کہ جب فرمان آ چکا کہ ایسا نہیں ہوگا تو بحیثیت مسلمان ہمیں اُس بات پر ہی مکمل یقین رکھنا چاہیئے، ورنہ ہم کیا اللہ اور اللہ کے پیارے نبی صلی اللہ علیہ وسلم کی بات میں شک کررہے ہیں  کہ اِس طرح  سے لوگوں کے سامنے کہیں "اگر ایسا ہوجائے کہ اللہ کا فرمان (نعوذ باللہ، معاذاللہ) غلط ہوجائے تب بھی یوں نہ ہوگا اور ایسے نہ ہوگا وغیرہ "۔

ویسے تو بڑا بڑا لکھ کر رکھا ہے دیوار پر  " لا نبی بعدی"    پھر کیوں ایسی تاویلات پیش کرتے ہیں کتاب لکھنے والے اور اس کو صحیح ثابت کرنے کے لیئے ایڑی چوٹی کا زور لگانے والے؟

Edited by Ghulam.e.Ahmed
Link to comment
Share on other sites

hahahaha, Muhammad Ali bhaee,aik wazahat kar doon Khalil Rana sahib aur saeedi sahib  say mairi mulaqaat ho chuki hay, ya do no moulana naheen hain.  ya dono sahib e mutaalia log hain, research kartay rehtay hain.  do no naik aadmi hain.

Maulana/Maulvi honay kee khatir kohi madrassa ka farigh taseel hona zeroori nahin. Sahib e ilm hona zeroori heh aur yeh donoon hazraat sahib e ilm hen.

Link to comment
Share on other sites

بحث میں حصہ لیں

آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔

Guest
اس ٹاپک پر جواب دیں

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • حالیہ دیکھنے والے   0 اراکین

    • کوئی رجسٹرڈ رُکن اس صفحے کو نہیں دیکھ رہا
×
×
  • Create New...