[media]http://www.********.com/watch?v=yfhgfhg_2s

y Zra AKEEDA Toheed Seimnar or Ashraf Asif Jlali

wali video ko zroor daikhay or

JLALI KO ZROOR DIKHAY

Y HAMRI TRAF SE NSEHAT H

GOR KIJYA GA

Edited by SunniDefender
Badmazhb ki videos share kerni ki Ijazat nai shukeria

DELETE POST KRO GAY TO BATIL KI BHT BRE NISHANI H. HOSKAY TO JWAB DAINA ACHAY TRIKAY SE

acha mai aap k forum per ja ker apni aik video post kerta hn our tumhara Moderator us ko remove ker deta hy our ketha hy spammed advertisements is ka matlab hy deobandi forum walon ka batil mazhab ???

YEH SHIRK NAHI TU AUR KEYA HAI?

YEH SHIRK NAHI TU AUR KEYA HAI?

Sajda tazeemi.jpg

Warning !

Ooo Pai Serious Pahly Humari pehli posts ka Jawab to de do ya sirf andha dhundh posts ki Firing kerna aati hy ?? :ph34r:

Point to point Baat kerin Posts ki firing kerny ki ijazat nai pehly meri post ka jawab do

to aap ki bad ki post ko open ker dia jaiy ga

our jo aap ny sajda kerty howy 2 logo ko dikhaia ye in ko ahle sunnat to sabit ker do ?

AQAL SY KAM LO PHELAY NAFA BAKASH AUR NAFA O NUQSAN K IKEHTEYAR RAKHNAY MAIN FARAQ TU JAAN LO PHIR BAAT KRNA

TUJAY TU ABHI TAQ NAFA BAKASH AUR NAFAH O NUQSAN MAIN IKEHTEYAR RAKHNAY MAIN FARAQ KA HI NAHI ILM

NAFA O NUQSAN KA IKETEYAR SIRF ALLAH K HATH MAIN HAI NA K KASHTEY, LOHAY, JOWAY WAGAIRA K HATH MAIN.HAAN YEH NAFA BAKASH ZAROOR HAIN MGR NAFA O NUQSAAN K MALIK NAHI HAIN

JAB ALLAH IRSHAD FARMA RAHA HAI K

"AY NABI S.A.W IN SY KEH DEYJAIAY K MAIN TUMHARAY NAFA O NUQSAN MAIN KUCH IKEHTEYAR NAHI RAKHTA ( SURAH JIN AYAT 21)"

TU TUM KO ALLAH KI BAAT PEH BHI YAQEEN NAHI AA RAHA TUM KIS MATEY SY BANAY HOWAY HOO?

AGR NABI S.A.W NAFA O NUQSAN KA IKEHTEYAR NAHI RAKH SKTAY TU YEH LOHA, KASHTEY, JOWA WAGAIRA NAFA O NUQSAN KA IKEHTEYAR KAISAY RAKH SKTA HAI???????

ALLAH NAY APNEY AYAAT KHOOL KHOOL K BEYAN KI HAIN JIN LOOGOON K DILOON PEH MOHAR LAGEY HOI HAI UN KO WAZIHA AYAT BHI SAMHAJ NAHI AA SKATEY

post-13260-0-45620900-1332773134.jpg

Alambia aya 66

IBRAHEEM A.S NE FARMAYA PHR KYA TUM ALLAH KO SHORE KR IN MORTION KO POJTEY HO JO NA TUMEIN NAFA DY SAKTI HN OR NA TUMEIN NUKSAN.....

Alaraf a 197

OR JIN BUTO KO TUM POJTEY HO WO TUMHARI MADAD KRNEY PR KOI QUDRAT NI RAKHTEX OR NA HI AP KI MADAD KR SKTEY HN....

(Ambia OR OLIA KA ZIKAR)

ALMAIDA AYAT 55

BESHAK TUMHARA MADADGAR DOST TU ALLAH OR HS KA RASOL HI HAI OR SATH WO IMAN WALEY JO NAMAZ ADA KRTEY HN OR ZAKAT DETEY HN...

AQAL SY KAM LO PHELAY NAFA BAKASH AUR NAFA O NUQSAN K IKEHTEYAR RAKHNAY MAIN FARAQ TU JAAN LO PHIR BAAT KRNA

TUJAY TU ABHI TAQ NAFA BAKASH AUR NAFAH O NUQSAN MAIN IKEHTEYAR RAKHNAY MAIN FARAQ KA HI NAHI ILM

NAFA O NUQSAN KA IKETEYAR SIRF ALLAH K HATH MAIN HAI NA K KASHTEY, LOHAY, JOWAY WAGAIRA K HATH MAIN.HAAN YEH NAFA BAKASH ZAROOR HAIN MGR NAFA O NUQSAAN K MALIK NAHI HAIN

JAB ALLAH IRSHAD FARMA RAHA HAI K

"AY NABI S.A.W IN SY KEH DEYJAIAY K MAIN TUMHARAY NAFA O NUQSAN MAIN KUCH IKEHTEYAR NAHI RAKHTA ( SURAH JIN AYAT 21)"

TU TUM KO ALLAH KI BAAT PEH BHI YAQEEN NAHI AA RAHA TUM KIS MATEY SY BANAY HOWAY HOO?

AGR NABI S.A.W NAFA O NUQSAN KA IKEHTEYAR NAHI RAKH SKTAY TU YEH LOHA, KASHTEY, JOWA WAGAIRA NAFA O NUQSAN KA IKEHTEYAR KAISAY RAKH SKTA HAI???????

ALLAH NAY APNEY AYAAT KHOOL KHOOL K BEYAN KI HAIN JIN LOOGOON K DILOON PEH MOHAR LAGEY HOI HAI UN KO WAZIHA AYAT BHI SAMHAJ NAHI AA SKATEY

جناب سیریس صاحب

آپ کے مطابق نفع بخش ہونا اور نفع بخش کا اختیار ہونا دو الگ چیزیں ہیں ؟۔

یہ بھی ٹھیک ہے

لیکن اس سے پہلے ہمارا عقیدہ جان لیں

اللہ تعالیٰ کی وہ واحد زات ہے جو کہ ہر چیز پر قادر ہے اور ہر چیز اس کی دسترس و قدرت میں ہے

اور وہ ہی حقیقی طور پر نفع و نقصان کا مالک ہے

اور جب ہم رسول اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کو مالک و مختار کہیں گے تو وہ اللہ تعالیٰ کی عطا سے ہو گا مثلاً ملاحظہ فرمائیں

اللہ تعالیٰ نے جناب رسول اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کو مومنین کی جانوں کا مالک قرار دیا ہے

چناچہ قرآن پاک میں اللہ تعالیٰ کا ارشاد پاک ہے کہ

یہ نبی مسلمانوں کا انکی جان سے زیادہ مالک ہے۔

سوراۃ الاحزاب آیت نمبر 6

اب بتائیں سیریس مین صاحب کیا اللہ تعالیٰ کے علاوہ بھی کوئی مسلمانوں کا مالک ہو سکتا ہے ؟؟

جب ہماری چان کے مالک ہی نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم ہیں تو ہمارے نفع و نقصان کے مالک ہونے پر آپ کو کیا اعتراض ؟

اسی ضمن میں ایک حدیث پیش کرتا ہوں

حضور اکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کا ارشاد گرامی ہے :

انما انا قاسم واللہ یعطی.

(بخاری شریف، ج : 1، ص : 16)

ترجمعہ : اللہ تعالی مجھے دینے والا ہے اور میں تقسیم کرنے والا ہوں۔

اب بتائیں سریس صاحب رسول اکرم صلی اللہ علیہ وسلم خود فرما رہے ہیں کہ میں تقسم (عطا)کرنے والا ہوں ۔

تو رسول اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کیا ابھی بھی ہمارے لیے نفع کے مالک نا ہوئے ؟

قرآن پاک آپ صلی اللہ علیہ وسلم کو ہماری جانوں کا مالک قرار دے رہا ہے اور حدیث بتا رہی ہے کہ رسول اکرم صلی علیہ وسلم عطا کرنے کا اختیار رکھتے ہیں

untitled.JPG

kya aapki jahalat ki nazar hui Qurani ayat ki tashreeh Bibi Hajra salamullah Aleh ko Mushrika nahin banati?

Bukhari shareef

4) Narrated Ibn Abbas: When Abraham had differences with his wife), (because of her jealousy of Hajar, Ishmael's mother), he took Ishmael and his mother and went away. They had a water-skin with them containing some water, Ishmael's mother used to drink water from the water-skin so that her milk would increase for her child. When Abraham reached Mecca, he made her sit under a tree and afterwards returned home. Ishmael's mother followed him, and when they reached Kaba', she called him from behind, 'O Abraham! To whom are you leaving us?' He replied, '(I am leaving you) to Allah's (Care).' She said, 'I am satisfied to be with Allah.' She returned to her place and started drinking water from the water-skin, and her milk increased for her child. When the water had all been used up, she said to herself, 'I'd better go and look so that I may see somebody.' She ascended the Safa mountain and looked, hoping to see somebody, but in vain. When she came down to the valley, she ran till she reached the Marwa mountain. She ran to and fro (between the two mountains) many times. They she said to herself, 'i'd better go and see the state of the child,' she went and found it in a state of one on the point of dying. She could not endure to watch it dying and said (to herself), 'If I go and look, I may find somebody.' She went and ascended the Safa mountain and looked for a long while but could not find anybody. Thus she completed seven rounds (of running) between Safa and Marwa. Again she said (to herself), 'I'd better go back and see the state of the child.' But suddenly she heard a voice, and she said to that strange voice, 'Help us if you can offer any help.' Lo! It was Gabriel (who had made the voice). Gabriel hit the earth with his heel like this (Ibn 'Abbas hit the earth with his heel to Illustrate it), and so the water gushed out. Ishmael's mother was astonished and started digging. (Abu Al-Qasim) (i.e. the Prophet) said, "If she had left the water, (flow naturally without her intervention), it would have been flowing on the surface of the earth.") Ishmael's mother started drinking from the water and her milk increased for her child . Afterwards some people of the tribe of Jurhum, while passing through the bottom of the valley, saw some birds, and that astonished them, and they said, 'Birds can only be found at a place where there is water.' They sent a messenger who searched the place and found the water, and returned to inform them about it. Then they all went to her and said, 'O ishmael's mother! Will you allow us to be with you (or dwell with you)?' (And thus they stayed there.) Later on her boy reached the age of puberty and married a lady from them. Then an idea occurred to Abraham which he disclosed to his wife (Sarah), 'I want to call on my dependents I left (at Mecca).' When he went there, he greeted (Ishmael's wife) and said, 'Where is Ishmael?' She replied, 'He has gone out hunting.' Abraham said (to her), 'When he comes, tell him to change the threshold of his gate.' When he came, she told him the same whereupon Ishmael said to her, 'You are the threshold, so go to your family (i.e. you are divorced).' Again Abraham thought of visiting his dependents whom he had left (at Mecca), and he told his wife (Sarah) of his intentions. Abraham came to Ishmael's house and asked. "Where is Ishmael?" Ishmael's wife replied, "He has gone out hunting," and added, "Will you stay (for some time) and have something to eat and drink?' Abraham asked, 'What is your food and what is your drink?' She replied, 'Our food is meat and our drink is water.' He said, 'O Allah! Bless their meals and their drink." Abu Al-Qa-sim (i.e. Prophet) said, "Because of Abraham's invocation there are blessings (in Mecca)." Once more Abraham thought of visiting his family he had left (at Mecca), so he told his wife (Sarah) of his decision. He went and found Ishmael behind the Zam-zam well, mending his arrows. He said, "O Ishmael, Your Lord has ordered me to build a house for Him." Ishmael said, "Obey (the order of) your Lord." Abraham said, "Allah has also ordered me that you should help me therein." Ishmael said, "Then I will do." So, both of them rose and Abraham started building (the Ka'ba) while Ishmael went on handing him the stones, and both of them were saying, "O our Lord ! Accept (this service) from us, Verily, You are the All-Hearing, the All-Knowing." (2.127). When the building became high and the old man (i.e. Abraham) could no longer lift the stones (to such a high position), he stood over the stone of Al-Maqam and Ishmael carried on handing him the stones, and both of them were saying, 'O our Lord! Accept (this service) from us, Verily You are All-Hearing, All-Knowing." (2.127) (Book #55, Hadith #584)

مراسلہ: (ترمیم شدہ)

1. OOOO BAHAYA DEEN TUMHAREY AQAL K TABEH NAHI HAI. TUM JO KAHOO GAY WO DEEN BAN JAY GA.

2. JAHA TAK TUM NAY AIK AYAT KA GHALAT TARJMA KEYA HAI US KA AIK BAR LAFZEY TARJMA ZAROOR PARHOO AUR MUJAY BAATOO KA KIS LAFAZ KA TARJMA BANTA HAI K NABI S.A.W MOMNEEN KI JANOO K MALIK HAIN?????? MUJAY WO LAFAZ BATAAOO JIS KA TAJMA MAILK BANTA HAI????

3. NABI S.A.W KEYA TAQSEEM KRNAY WALAY HAIN???? QURAN O HADEES KI ROSHNIY MAIN JAWAB DO APNAY PASS SY HADEES KA MEHFOOM NA BADLOO.

4. IDHAR UDHAR BAGH KR TIME WASTE NA KRO SIRF AIK AYAT YA HADEES HI BATA DO JIS MAIN AYA HO K NABI S.A.W K NABI S.A.W NAFA O NUQSAAN KA IKEHTEYAAR RAKHTAY THAY ( NAOZ BIL ALLAH)

5. TUM LOOG HER AYAT KI MUKHALAFAAT Q KRTAY HOO?

Edited by SERIOUS

MODRAT SAHIB AP QURAN TU BOHAT PYARA PARTEY HO PR PTA NI YE AP K HALAQ SE NECHEY Q NI OTRTA.....?????

SORAT FATIR KI AYAT 13,14 KO PAKAR KR AP NE BRA HANGAMA KIA ALLAH K SIWA TUM JIN KO POJTEY HO WO KHAJOR K GUTLI K BAREEK CHILKEY K B MALIK NI HN...

A MUSHRIKO AGAR TUM INEIN POKARO TU WO BUT HN TUMHARI POKAR NI SUN SAKTEY OR AGAR BILFARZ WO SUN LEIN TU TUMEIN JAWAB NI DY SKTEY...

IS AYAT ME MUSHRKO SE KHITAB HAI JO BUTO KO POJTEY HN OR POKARTEY OR IS TOPIC PR WALION KI BT HO RAHI OR TUM WALION KO BUTO SE MILA RAHY HO MUSHRKO K PR ITLAQ KI BIJAYE ALLAH K WALION KO IS KA NISHANA BNA RAHY HO KHUDA KA KHOF KRO.........

بحث میں حصہ لیں

آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔

اس ٹاپک پر جواب دیں

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• حالیہ دیکھنے والے   0 اراکین

• کوئی رجسٹرڈ رُکن اس صفحے کو نہیں دیکھ رہا