Jump to content

Pakki Qabar Banana


Smart Ali

تجویز کردہ جواب

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

hazrat ALHAMDO LILLAH koi muhjay ahle sunnat wa jammaaat brailve maslak say bud zun nahi ker sakta. allah muhjay insha allah brailvioon may rakhay ga or un hee may emaan kay sath maut ata fermai ga. ameen

 

ab JA UL HUQ ki baat ker laytay hien. is may bhukari, muslim shareef ki ahadith di gayee hien. jaisay bhukari, kitbaukl janaiz.....mager hadith# nahi hay. ya bara masla hay.

 

doosri baaat jo hadith ahle khabeees nay paish ki hay us ka kiya jawab hay?

 

last may ya baat kahooon ga kay jub kahi phunsta hoon to app jaisay shair mojood hien jo mayri help kertay hien. is liya facebook per jo bhi brailviyoon kay khilaaaaf zaher ugalta hay to mien kood jata hooon. muhj say berdasht nahi hota. kiun kay app jaisay sunni tiger mojood hien meray sath

dost aik baat kahoonga k agr aj hum hadith or quran khud parhna shuroo krdain or kuch samajh na aye tou phr mukhtalif ulmaon se poochain or us ka khulasa nikalain tou ap ko khud he samajh ajaye ga hamara deen bohat asan hay.. koshish kijiye or allah se hidayat ki dua krtay rahiye. aj kl hm apne masle k liye bht time nikal laitay hain laikin jo masla hamain qiyamat k din paish ayega us k liye time nae nikal te zara sochiye.. allah hm sb ko hidayat day.. or kisi k jamaat ko buray namo se pukarna sahi nae kyun k Hazrat Muhammd S.A.W ki yeh talimaat nae.. Be patient and keep searching..

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Share

Mazar Banane Ka Saboot Aur Sahaba Aur Ahle Bait Ki Mazaro Par Bulldozer Chalane Wale Chupe Hue Kafir (Wahabiyo) k Muh par Haq Ka Tamacha

SAHIH BUKHARI,JILD:1,KITABUL-JANAEEZ ,BAAB MAA JAAHAA FEE KABARINNABIYE WA ABEE BAQARIN WA UMAR ME HAI HAZRAT URAWAH RADIALLAHO TAALA ANHO FARMATE HAI KI "WALEED IBNE ABDUL MAALIK KE ZAMANE ME RAUZ-E-RASUL ALLAH SALALAHO TAALA ALAI WASSALAM KI EK DIWAAR GIR GAYI" "FA'AKHAZU FEE BENAA'EEHI" "HAZRAT WALEED NE HUKUM DIYA K TAMEER KARO SUB USSE BANNANE ME MASHGUL HUYE" "FABADAT LAHUM QADAMUN FAFAZA'U WA JANNOO ANNAHAA KADAMUNNABEEYE ALAIHISSALAAMU" "EK QADAM ZAHIR HO GAYA TO LOG GHABRA GAYE OR SAMAJHE KI YEH HUZUR ALAIHISSALAATU WASSALAAM KA QADAM-E-PAK HAI" "HAZRAT URAWAA RADIALLAHO TAALA ANHO NE KAHA KI "ALLAH KI KASAM YE HUZUR ALAISALAAM KA QADAM NAHI HAI,YEH HAZRAT UMAR-E-FAROOQ RADIALLAHO TAALA ANHO KA QADAM HAI"" PUCHA KITNE SAAL BAAD NIKLA KAHA K KAI SAAL BAAD NIKLA FARMATE PAIR AISA THA JAISA ZINDO KA HOTA HAI

 

IS HADITH SE MALUM HUA KI MAZAAR-E-MUBARAK AAQA SALLALLAHO ALAIHE WASALLAM K SAHABA KI SUNNAT HAI AUR AMBIYA SAHABA AUR AULIYA APNI QABRO ME ZINDA HAI.

 

SAHIH BUKHARI,JILD:1,KITABUL-JANA'EEZ OR MISHKAAT BAABUL-BUKAA ALAL-MAIYAT ME HAI KI "HAZRAT IMAM HASAN IBNE ALI RADIALLAHO TAALA ANHO KA INTEQAAL HO GAYA" "ZARABAT IMRAATUHUL-KUBBATA ALAA KABAREHEE SANATANA" "TO UNKI BIWI NE UNKI KABAR PAR EK SAAL TAK KUBBAA DAALE RAKHA" YE BHI SAHABA IKRAM KE ZAMANA ME SABKI MAUJUD ME HUA.KISI NE INKAAR NAHI KIYA OR UNKI BIWI WAHA EK SAAL TAK RAHI FIR GHAR WAPAAS AAGAYI JESA HADITH ME HAI.

 

IS HADITH SE MALUM HUA MAZAR PAR KUBBAA BANANA SAHABA KI SUNNAT HAI

 

HAZRAT ABU JAUZA RADIALLAHO TAALA ANHO NE BAYAAN KARTE HAI KI "EK MARTABA MADINE SAKHT SUKHA PAD GAYA,LOGO NE UMMUL MOMINEEN HAZRAT AAISHA RADIALLAHO TAALA ANHO SE SHIKAYAT KI" HAZRAT AAISHA RADIALLAHO TAALA ANHO NE FARMAYA "RASUL ALLAH SALALAHO TAALA ALAI WASSALAM KI KABAR-E-ANWAR KO DEKHO OR ISKE THIK UPAR AASMAAN KI JAANIB CHHAT ME SURAAKH KARDO,YEHA TAK KI KABAR-E-ANWAR OR AASMAAN K BICH KOI PARDA NA RAHE" LOGO NE ESA HI KIYA TO IS ZOR KI BAARISH HUYI KI KHUB SABAZA UGAA HARIYAALI CHHAH GAYI OR UTH MOTE HO GAYE YEHA TAK KE INKI CHARBI FATTI JAATI THI OR IS SAAL KO KHUSHALI KA SAAL KAHA JAANE LAGA"" [MISHKAAT,BAABUL QARAAMAAT,SAFA: 545]

 

IS HADEES SE MAALUM HUA K MERE AAQA SALALAHO ALAI WASSALAM KI MAZAAR-E-MUBARAK PAR CHHAT US WAQT BHI MAUJUD THI. AGAR MAZAAR BANNANA SHIRK O BIDDAT HOTA TO KYA RASUL-E-AAZAM SALALAHO ALAI WASSALAM K GULAM SHIRK KARTE RAHE BIDDAT KARTE RAHE MAAZALLAH YE MAZAAR PE CHHAT OR YE KUBBA BANNA AGAR SHIRK O BIDDAT HOTA TO RASUL-E-AAZAM K GULAM KABHI ESA NA KARTE. YE MERE RASUL ALLAH SALALAHO ALAI WASSALAM K SAHABA KA MAZAAR BANNANA IS BAAT KI DALIL HAI KI MAZAAR BANNANA SHIRK O BIDDAT NAHI BALKI RASUL-E-AAZAM KE SAHABA IKRAM KI SUNNAT HAI..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

پوسٹ نمبرز تریسٹھ،اکسٹھ اور پینسٹھ کو پڑھیں ۔ اس آپکی پیش کی ہوئی حدیث میں بھی تسویہ ہی ہے، نجدی غلط سوچ کا جواب انہی پوسٹوں میں پڑھیں جنکا ابھی کہا میں نے۔


فتح الباری میں امام عسقلانی کا فرمان:۔،۔


قوله باب هل تنبش قبور مشركي الجاهلية


اي دون غيرها من قبور الانبياء واتباعهم لما في ذلک من الاهانة لهم بخلاف المشركين فانهم لا حرمة لهم


Edited by kashmeerkhan
Link to comment
Share on other sites

مقصود قبر کو زمین کے برابر کرنا نہیں ہے ، بلکہ مراد یہ ہے کہ قبر زمین سے بلند ہونے کے باوجود ، مسطح ہو اور اس کا بالائی حصہ برابر ہو ۔

ڈاکٹر صاحب!

آپ نے جو تصویریں ساتھ لگائی ہیں، مجھے لگتا ہے وہ کسی شیعہ کی سائٹ سے لی گئی ہیں۔ خواہ مخواہ حضرت سفیان ثوری وغیرہ پر طعن کر رہا ہے وہ۔ اچھی طرح دیکھ بھال کر کے ہی کوئی چیز شئئیر کیا کریں، کیونکہ شیعہ یا دوسرے بد مذہب ہر ممکن حربہ یوز کرکے مسلمانوں کو گمراہ کرنا چاہتے ہیں۔ استدلال صرف اپنی سنی کتب سے کیا کریں

Link to comment
Share on other sites

ak wahabi ne sahee muslim se ye hawale diay hen in ka jawab chahiay

آپ کو ان میں سے کس چیز پر کیا اعتراض ہے؟ جو اعتراض یا اشکال ہیں، انکو الگ سے نمبر وار لکھیں، تاکہ جواب دیا جا سکے۔ حدیث کا مطلب و مفہوم مع اطلاق اگر وہابی کو سمجھ نہ آئے تو اسمیں ہمارا کیا دوش ہے؟ اپنے سوال یا اشکال یا اعتراض لکھیں، خالی حدیث پاک نہیں (کیونکہ ان میں سے کوئی حدیث بھی ہمارے خلاف ہرگز نہیں)!!۔،۔،،۔

Link to comment
Share on other sites

Kyun kay zayda tur ye riwayat aj kal wahabi ahlehadith hazraat paesh kartay hain tou munasib jana kay unko jawab unhi ki zuban main daye diya jaye..Hum ahlesunnat jub inhain tark e raffa yadeen main Hazrat Abdullah bin Masood wali riwayat paesh kartay hain tou ye wahan hazrat suffiyan sori ko mudalis sabit karnay ki koshish kartay hain. Lakin muain aap se bilkul itfaq karta hoon kay sunni ullama ki tahqiq ko hee yahan share karoon.

Edited by Tayyib Qadri
Link to comment
Share on other sites

WAHABI k aitrazat ye hen

1:- Hadees no.2139 main kachy kbr bnane ka byan aya he or hashia main paki kbar bnana khalaf e shriat kaha gaya h

2:-Hadees no. 2140 main mayyat k neeche kapra rakhne ki muzammat he

3:-Hadees no.2144,2146,2147,2148,2149,2150 main pukhta kbr bnanay,Kbr per bethne,or un per (imarat) tameer krne ki mamanat h

4:-Hadees no 2151 main Namaz e janaza masjid main parhna kesa he

Link to comment
Share on other sites

پہلی بات تو یہ کہ شرح کس نے کی ہے؟؟

اسکا نام تو کم از کم بتا دیں، شرح کا جواب بھی اگر ضروری ہوا، دے دوں گا۔

فی الحال متن حدیث سے جو نتائج نکالے گئے ہیں، انکا جواب ضروری ہے۔

 

WAHABI k aitrazat ye hen
1:- Hadees no.2139 main kachy kbr bnane ka byan aya he or hashia main paki kbar bnana khalaf e shriat kaha gaya h

اس وہابی کو کہیں کہ اس حدیث سے پکی قبر بنانا کیسے خلاف شریعت ثابت ہو گیا؟؟

2:-Hadees no. 2140 main mayyat k neeche kapra rakhne ki muzammat he

ہم نے کس کتاب کے کس باب اور کس صفحہ پر قبر میں میت کے نیچے بہ تکلف کپڑا بچھانے کا حکم لکھا ہے؟؟

3:-Hadees no.2144,2146,2147,2148,2149,2150 main pukhta kbr bnanay,Kbr per bethne,or un per (imarat) tameer krne ki mamanat h

تین باتیں ہو گئی اب:۔،۔

ایک:قبر کو پختہ بنانا

اس سے ممانعت کی تین صورتیں ہیں: پہلی یہ کہ قبر کو اندر سے پختہ کیا جائے تو ممنوع، دوسری یہ کہ عامۃ المسلمین کی قبور کو پختہ کیا جائے تو ممنوع، تیسری یہ کہ فخریہ یا تکلیف یا سجاوٹی طور پر پختہ کیا جائے تو ممنوع۔ احادیث میں ان یجصص القبور آیا ہے ، نہ کہ علی القبور (تو خاص لوگوں کی قبروں کو باہر سے کسی مصلحت کی بنیاد پر پختہ کرنا جائز ہوا)۔

دو:قبر پر بیٹھنا

ہم بھی ایسا ہی کہتے ہیں کہ یہ (قبر کے اوپر بیٹھنا) جائز نہیں

تین:قبر پر عمارت تعمیر کرنا

اس سے ممانعت کی پانچ صورتیں ہیں:ایک یہ کہ خود عین قبر پر عمارت بنائی جائے (یعنی اسطرح کہ خود قبر ہی کسی دیوار میں آ جائے) کیونکہ احادیث میں یبنی علیہ ہے، نا کہ حول القبر (تو قبہ و گنبد بنانا درست ہوا)، دوسری یہ کہ ممانعت عامۃ المسلمین کی قبور کے ساتھ خاص ہے، تیسری یہ کہ عین قبر پر مسجد  بنانے کی ممانعت ہے (یعنی قبر اور سجدہ گاہ میں کوئی حائل یا سترہ نہ بچے)، چوتھے یہ کہ یہ ممانعت حکم شرعی نہیں بلکہ تقوی و زہد کی تعلیم ہے (جیسے رہائش کے مکانوں کو پختہ کرنے سے ممانعت آئی ہے)، پانچویں اور آخری یہ کہ اگر بنانے والا اس نیت و ارادے سے بنائے کہ میت کو راحت یا فائدہ پہنچتا ہے تو منع ہے۔ہاں اگر سہولت زائرین کیلئے عمارت بنائی جائے تو وہ حکم ممانعت سے خارج ہے

4:-Hadees no 2151 main Namaz e janaza masjid main parhna kesa he

 میرے بھائی۔،۔،۔ یہ وہابی کا اعتراض ہے یا کچھ اور  :)۔،۔،۔

اسکا جواب تو وہابی سے ہی پوچھیں کیونکہ اب اقوال صحابہ میں بظاہر تعارض نظر آ رہا ہے،اسے کہیں کہ اب کس کی تقلید کرو گے اماموں میں سے یا اپنے انہی ناہنجاروں غیر مقلد غیر مجتہد دنیادار مولویوں کی؟

شوافع اسی حدیث کو دلیل جواز قرار دیتے ہیں مسجد میں نماز جنازہ پڑھنے کی۔

مبسوط سرخسی (احناف کی معتبر کتاب) میں مسجد میں نماز جنازہ کو مکروہ قرار دیا گیا ہے تین شرعی دلیلوں سے۔

Edited by kashmeerkhan
Link to comment
Share on other sites

میرے خیال میں اگر آپ اس پورےتهریڑ کا باغور مطالعہ کریں تو آپ کو وهابی کے هر اک اعتراض کا مفصل جواب مل جائے گا. ویسے کشمیر خان بهائی نے مختصر اور جامع طریقے سے اس کے جواب لکه دیے هیں .

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

بحث میں حصہ لیں

آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔

Guest
اس ٹاپک پر جواب دیں

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • حالیہ دیکھنے والے   0 اراکین

    • کوئی رجسٹرڈ رُکن اس صفحے کو نہیں دیکھ رہا
×
×
  • Create New...