Jump to content

نبی پاک اور حضرت علی سے مدد کیوں مانگیں؟


Muslampak

تجویز کردہ جواب

جب حضور صلی اللہ علیہ وسلم اور حضرت علی رضی اللہ عنہ نماز میں خود یہ پڑھ رہے ہیں کہ

إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ.

ہم تیری ہی عبادت کرتے ہیں اور ہم تجھ ہی سے مدد چاہتے ہیں

تو پھر کس طرح جواز پیدا ہوتا ہے کہ جو خود اللہ سے مانگ رہا ہو ہم اس سے مانگیں ؟؟؟؟

Link to comment
Share on other sites

(salam)

 

Yah dunya asbab ki dunya hay. Har kam kisi na kisi sabab say ho raha hay.

 

Phir koi kasay inkar kar sakta hay asbab say.

 

Shafa Allah Ta'ala nay dani hay, jana paray ga Dr./Hakeem kay pass. Razik AllaH Ta'ala hay, mahnat karni paray gi, phir koi app ko mazdori day ga.

 

Mout bi kisi farishtay kay zaryay di jati hay.

 

Zindagi bi asik farishtay kay zarya ata ki jati hay.

 

Wo RAB ho kar jab say kam asab say karwa raha hay, tu tum insan ho kar kasay inkar kar saktay ho?

 

Khana Kaba (Allah Ta'ala) ka ghar, buton say ghira hoa tha, us ko saaf karwaya Muslamano kay zarya say. Wo Malik ho kar kisi na kisi wasilay say kam karwata hay.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Shafa Allah Ta'ala nay dani hay, jana paray ga Dr./Hakeem kay pass. Razik AllaH Ta'ala hay, mahnat karni paray gi, phir koi app ko mazdori day ga.

 

Mout bi kisi farishtay kay zaryay di jati hay.

 

 

Zindagi bi asik farishtay kay zarya ata ki jati hay.

 

ارشد صاحب نہ صرف ایک ماہر ڈاکٹر تھے بلکہ اس کے ساتھ ساتھ وہ ایک متقی ، پرہیزگار صاحب نسبت بزرگ اور ولی اللہ بھی تھے۔ سلیم انھی سے علاج کرواتا تھا ۔ ڈاکٹر ارشد صاحب کو شہید کر دیا گیا۔ ان کی شہادت کے بعد سلیم کا بھائی شدید علیل ہو گیا اور موت و حیات کی کشمکش میں مبتلا ہو گیا، اب اپ بتائیں کہ کیا سلیم کو اپنے بھائی کا علاج کسی اور ڈاکٹر سے کروانا چاہیئے یا ڈاکٹر ارشد شہید سے؟

 

یا سلیم کو موت کے فرشتے سے درخواست کرنی چاہیئے کہ اس کے بھائی کی موت کا وقت موخر کر دے؟

 

یا سلیم کو زندگی کے فرشتے سے درخواست کرنی چاہیئے کہ اس کے بھائی کی زندگی میں کچھ عرصہ کے لئے اضافہ کر دے؟

 

امید ہے اپ بات سمجھ گئے ہوں گے۔

 

نوٹ؛

اٹیچ منٹ فائل کو اگنور کر دیں یہ میں ان پیج سے یہاں پیسٹ کرنے کی کوشش کر رہا تھا جو نہیں ہو سکی۔

urdu.inp

Edited by Mustafvi
Link to comment
Share on other sites

ارشد صاحب نہ صرف ایک ماہر ڈاکٹر تھے بلکہ اس کے ساتھ ساتھ وہ ایک متقی ، پرہیزگار صاحب نسبت بزرگ اور ولی اللہ بھی تھے۔ سلیم انھی سے علاج کرواتا تھا ۔ ڈاکٹر ارشد صاحب کو شہید کر دیا گیا۔ ان کی شہادت کے بعد سلیم کا بھائی شدید علیل ہو گیا اور موت و حیات کی کشمکش میں مبتلا ہو گیا، اب اپ بتائیں کہ کیا سلیم کو اپنے بھائی کا علاج کسی اور ڈاکٹر سے کروانا چاہیئے یا ڈاکٹر ارشد شہید سے؟

 

Kisi our Dr. say alaj karwana chahiya.

Aik wasila khatam ho gaya hay tu kisi our wasilay ko talash karo, yah tu nahi kay hath par hath rakh kar bath jao kay bas ab dawa-daro asman say hi tapkay ka. Ghar Allah kay pas nahi jana, warna shirk ho jay ga.

 

 

یا سلیم کو موت کے فرشتے سے درخواست کرنی چاہیئے کہ اس کے بھائی کی موت کا وقت موخر کر دے؟

 

یا سلیم کو زندگی کے فرشتے سے درخواست کرنی چاہیئے کہ اس کے بھائی کی زندگی میں کچھ عرصہ کے لئے اضافہ کر دے؟

 

DUA bi karni chahiya. Kyun kay DUA say zindagi main izafa ho jata hay our Mout ka waqat badal dia jata hay. Our yah baat sabit hay.

 

 

نوٹ؛

اٹیچ منٹ فائل کو اگنور کر دیں یہ میں ان پیج سے یہاں پیسٹ کرنے کی کوشش کر رہا تھا جو نہیں ہو سکی۔

 

App nay jo file attach ki hay usay delete kar dan.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kisi our Dr. say alaj karwana chahiya.

Aik wasila khatam ho gaya hay tu kisi our wasilay ko talash karo, yah tu nahi kay hath par hath rakh kar bath jao kay bas ab dawa-daro asman say hi tapkay ka. Ghar Allah kay pas nahi jana, warna shirk ho jay ga.

 

 

Is ka Matlab hy Insan k Merny ky baad Waseela us ka waseela khatam ho jata hy our phir kisi zinda Dr. sy ilaaj kerwana perta hy

ye hi to Asal Topic hy k Anbia our Olia kram is Dunya sy Rukhsat ho gaiy un ka Lakin Allah To Zinda hy our Hameesha Rahy ga Is liy usi sy Madad mangni chaiy our Fout Shuda ki Madad kio k waseela khatam ho ga to un sy madad bhe nai mangi ja skti baqool aap k dr wali misaal k

 

 

اِنَّ الَّذِیْنَ تَدْعُوْنَ مِنْ دُوْنِ اللّٰهِ عِبَادٌ اَمْثَالُكُمْ فَادْعُوْهُمْ فَلْیَسْتَجِیْبُوْا لَكُمْ اِنْ كُنْتُمْ صٰدِقِیْنَ۝۱۹۴سُوْرَةُ الْاَعْرَاف

. بے شک وہ جن کو تم اللہ کے سوا پوجتے ہو تمہاری طرح بندے ہیں تو انہیں پکارو پھر وہ تمہیں جواب دیں اگر تم سچے ہو

Link to comment
Share on other sites

Is ka Matlab hy Insan k Merny ky baad Waseela us ka waseela khatam ho jata hy our phir kisi zinda Dr. sy ilaaj kerwana perta hy

 

Bilkul app ko kisi our Dr. say hi ilaj karwana paray ga, is baat main koi shak nahi hay. Kyun kay Dr. tu aik amm sa insan hay. Wo khatam us ka ikhtayar bi khatam.

 

 

 

ye hi to Asal Topic hy k Anbia our Olia kram is Dunya sy Rukhsat ho gaiy un ka Lakin Allah To Zinda hy our Hameesha Rahy ga Is liy usi sy Madad mangni chaiy our Fout Shuda ki Madad kio k waseela khatam ho ga to un sy madad bhe nai mangi ja skti baqool aap k dr wali misaal k

 

Janab Faysal Sb. Dunya say parda farma janay kay bad insan ki takatan barha di jati han us kay darjay kay hisab say.

 

Maray Deen Islam main tu yah baat sabit hay Allah Ta'ala nay apnay khas bandon ko khas ikhtayarat ata farmay han.

Anbia Kiram bi zinda han, Aulia Kiram bi apnay Rutbay kay mutabik Hayat han our Shuhada bi. Lakin hum unhan dakh nahi saktay.

 

ANBIA kiram (as) ki hayat ki sab say bari misal hay Miraj main 50 say namazon ki tadad kam karwana.

Hamaray Nabi Hazrat Mosa Alahay Salam ko tu Allah Ta'ala nay is qadar ikhtayar ata farmaya kay Hazrat Muhammad (saw) nay unhan Miraj ki raat Namaz ada kartay hoay daka our phir Miraj say wapsi par un ko asman par bi dakha our un kay kahnay par namazon ki tadad bi kam karwai.

 

Ab app ka Dr. kay pass koi ikhtayar hi nahi hay kyun kay wo dunya dar banda hay tu is lia ko bad wafat hamaray kisi kam ka nahi hay. Apna banda rakhiya apnay pass.

 

Ham nay jin say Muhabat ki hay, jin say mangtay han wo tu Allah Kareem kay khas chunay hoay banday han. Our Allah Ta'ala nay un ko khas inamat say nawaza hay.

 

Nas jao apna Dr. lay kay :D

 

 

اِنَّ الَّذِیْنَ تَدْعُوْنَ مِنْ دُوْنِ اللّٰهِ عِبَادٌ اَمْثَالُكُمْ فَادْعُوْهُمْ فَلْیَسْتَجِیْبُوْا لَكُمْ اِنْ كُنْتُمْ صٰدِقِیْنَ۝۱۹۴سُوْرَةُ الْاَعْرَاف

. بے شک وہ جن کو تم اللہ کے سوا پوجتے ہو تمہاری طرح بندے ہیں تو انہیں پکارو پھر وہ تمہیں جواب دیں اگر تم سچے ہو

 

 

Sidhi si baat hay, yah Ayah Mubarka Buton kay baray main hay, is say pichli Ayah mubarka parh lo. Agar yah Aulia Kiram kay baray main hay tu sun lo. Agar am kisi banday ko bi pukaro gay tu wo jawab day ga. :)

 

کیا اسے شریک کرتے ہیں جو کچھ نہ بنائے اور وہ خود بنائے ہوئے ہیں، (191) اور نہ وہ ان کو کوئی مدد پہنچاسکیں اور نہ اپنی جانو ں کی مدد کریں (192) اور اگر تم انہیں راہ کی طرف بلاؤ تو تمہارے پیچھے نہ آئیں تم پر ایک سا ہے چاہے انہیں پکارو یا چپ رہو (193) بیشک وہ جن کو تم اللہ کے سوا پوجتے ہو تمہاری طرح بندے ہیں تو انہیں پکارو پھر وہ تمہیں جواب دیں اگر تم سچے ہو، (194) کیا ان کے پاؤں ہیں جن سے چلیں یا ان کے ہاتھ ہیں جن سے گرفت کریں یا ان کے آنکھیں ہیں جن سے دیکھیں یا ان کے کان ہیں جن سے سنیں تم فرماؤ کہ اپنے شریکوں کو پکارو اور مجھ پر داؤ چلو اور مجھے مہلت نہ دو (195

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

snapback.pngMustafvi, on 08 December 2012 - 11:36 AM, said:

 

ارشد صاحب نہ صرف ایک ماہر ڈاکٹر تھے بلکہ اس کے ساتھ ساتھ وہ ایک متقی ، پرہیزگار صاحب نسبت بزرگ اور ولی اللہ بھی تھے۔ سلیم انھی سے علاج کرواتا تھا ۔ ڈاکٹر ارشد صاحب کو شہید کر دیا گیا۔ ان کی شہادت کے بعد سلیم کا بھائی شدید علیل ہو گیا اور موت و حیات کی کشمکش میں مبتلا ہو گیا، اب اپ بتائیں کہ کیا سلیم کو اپنے بھائی کا علاج کسی اور ڈاکٹر سے کروانا چاہیئے یا ڈاکٹر ارشد شہید سے؟

 

Kisi our Dr. say alaj karwana chahiya.

Aik wasila khatam ho gaya hay tu kisi our wasilay ko talash karo, yah tu nahi kay hath par hath rakh kar bath jao kay bas ab dawa-daro asman say hi tapkay ka. Ghar Allah kay pas nahi jana, warna shirk ho jay ga.

 

میں نے یہ سوال تھریڈ کے موضوع کی مناسبت سے کیا تھا اور اپ نے تسلیم کر لیا کہ باجود اس کے کہ ڈاکٹر ارشد نہ صرف ولی اللہ تھے بلکہ شہید بھی تھے ، سلیم ان کی بجائے کسی اور ڈاکٹر سے علاج کروائے گا۔

 

 

snapback.pngMustafvi, on 08 December 2012 - 11:36 AM, said:

 

 

یا سلیم کو موت کے فرشتے سے درخواست کرنی چاہیئے کہ اس کے بھائی کی موت کا وقت موخر کر دے؟

 

یا سلیم کو زندگی کے فرشتے سے درخواست کرنی چاہیئے کہ اس کے بھائی کی زندگی میں کچھ عرصہ کے لئے اضافہ کر دے؟

 

DUA bi karni chahiya. Kyun kay DUA say zindagi main izafa ho jata hay our Mout ka waqat badal dia jata hay. Our yah baat sabit hay.

 

میں بات کچھ اور پوچھ رہا ہوں اپ جواب کچھ اور دے رہے ہیں بہرحال اپ نے یہ بھی تسلیم کرلیا کہ اگرچہ اللہ نے زندگی اور موت کے حوالے سے فرشتوں کی ڈیوٹی لگا رکھی مگر ان معاملات میں اپ فرشتوں سے نہیں بلکہ صرف اور صرف اللہ پاک سے مدد مانگ سکتے ہیں۔

Link to comment
Share on other sites

میں نے یہ سوال تھریڈ کے موضوع کی مناسبت سے کیا تھا اور اپ نے تسلیم کر لیا کہ باجود اس کے کہ ڈاکٹر ارشد نہ صرف ولی اللہ تھے بلکہ شہید بھی تھے ، سلیم ان کی بجائے کسی اور ڈاکٹر سے علاج کروائے گا۔

 

Tu sahi hay na, Dr. tu dunya dar insan hotay han.

Aulia ki shan hi kuch our hoti hay, wo agar Waqai hi Wali Allah han tu un say bahtar ilaj our kon kar sakta hay?

Wo tu Aulad danay ka bi ikhtayar rakhtay han Allah TA'ala ki ata say tu phir bimar bi tu thik hotay han na un kay faiz say.

Ab yah app kay dunya dar Dr. han jin ka ilaj lamba tha, is lia wo ilaj kartay kartay hi chal basay.

 

Jab kay Allah kay wali Rohaniyat say ilaj kartay han, injection yah capsul nahi datay han. :)

 

Agar wo waqai hi Wali Allah Thay tu phir unhan "Dr." na kahiya our na wo "Dr." kahlatay. Wali ka darja bara hay Dr. say.

 

Our yaad rakhiya. Jab app kisi our Dr. kay pass gay tu phir bi ap nay kisi wasilay ko pakra, khuda ko nahi.

Kyun kay app ka our Dr. bi ghar khud hi hay.

 

Hay asa yah nahi?

 

 

 

 

میں بات کچھ اور پوچھ رہا ہوں اپ جواب کچھ اور دے رہے ہیں بہرحال اپ نے یہ بھی تسلیم کرلیا کہ اگرچہ اللہ نے زندگی اور موت کے حوالے سے فرشتوں کی ڈیوٹی لگا رکھی مگر ان معاملات میں اپ فرشتوں سے نہیں بلکہ صرف اور صرف اللہ پاک سے مدد مانگ سکتے ہیں۔

 

Agar app farishton say kalam karnay ki takat rakhtay han tu ap farishton say bi baat kar satkay han.

 

App apna sawal dohra dan, main jawab day data hun.

 

Sawal to the point bana kar phir say bata dan.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ارشد صاحب نہ صرف ایک ماہر ڈاکٹر تھے بلکہ اس کے ساتھ ساتھ وہ ایک متقی ، پرہیزگار صاحب نسبت بزرگ اور ولی اللہ بھی تھے۔ سلیم انھی سے علاج کرواتا تھا ۔ ڈاکٹر ارشد صاحب کو شہید کر دیا گیا۔ ان کی شہادت کے بعد سلیم کا بھائی شدید علیل ہو گیا اور موت و حیات کی کشمکش میں مبتلا ہو گیا، اب اپ بتائیں کہ کیا سلیم کو اپنے بھائی کا علاج کسی اور ڈاکٹر سے کروانا چاہیئے یا ڈاکٹر ارشد شہید سے؟

 

 

Mustafavi sahab aap nay ye to bataya nahi k Saleem sahab arshad sahab say rohani ilag karwatay thay ya Allopathi illaj?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kiya Allopathic Ilaaj karnay wala Wali nahi ho sakta?

 

Bilkul ho sakta hay.

 

Lakin yah tu batain, kay jis ko Allah Ta'ala nay rohaniyat ki takat ata farmai ho jo kay Allopatic say kahin zayada(app ki soch main bi anay say zayada) wo kyun kar Allah Ta'ala ki makhlooq ko Allopathic adviyat kay chakar main dalay ga? Kyun kar makhlooq khuda ka waqat, aram, pasa, sakoon bar;bad karay ga?

Kya yah Allah kay wali ki shan hay kay wo makhlook kay sath yah sab karay?

Asay hotay han Allah Ta'ala kay wali, jahan wo Wali Allah ki aik nazar main hazaron rogi dil jo kufar say bhary hon wo thik ho jain our app kahtay han kay yah Allopathic ilaj karan gay Wali Allah. Harat hay............

 

Thora zahan istamal kijiya.

 

Kya faida Wali Allah kay pass janay ka agar ILAJ app nay phir allopathic hi karwana hay? Kisi our Dr. kay pass jain janab, in tilon main tall nahi hay. Yah wo dhoka hay jo ajj ki awam kha rahi hay......

 

Nigah Wali main wo Taseer Dakhi ****** Badalti Hazaron ki takdeer dakhi

 

Hum Aulia Allah say muhabat rakhtay han, yah hakeemon kay chakar main na dalan haman.

 

Rohaniyat ki parwaz ap ko Takht Bilkees main nazar ay gi. Wo aik Allah ka wali tha. Palak japaknay say pahlay. soch saktay han....... App ko kabi bi nahi.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 

As'salamu alaikum WRB,

 

Kiya Allopathic Ilaaj karnay wala Wali nahi ho sakta?

 

Walikum Assalam.

 

Is baat say to inkar hi nahi k Allopathic DR wali nahi ho skta.

 

Lekin Allopathic illaj dawaon say hota hai or rohani illaj duaon say. Dono ko hasil krnay ka tareeqa bh alag hai. Aik dunyawi hai or dusra deeni.

Link to comment
Share on other sites

kamal hai log namaz me إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ. parhte hai lekin phir bhi doctor se madad mangte hai(Allah se madad q nai mangte bhaiiiii), unko ye ayat yaad nahi ati,

 

aur jab Allah ke wali se mangta hai koi to foran is ka wird shuru ho jata hai, ye munafiqat hai ya kharijiat???

Link to comment
Share on other sites

 

aur jab Allah ke wali se mangta hai koi to foran is ka wird shuru ho jata hai, ye munafiqat hai ya kharijiat???

 

Yah tu nahi kay munafiqat yah kharijiat. Balkul jab bi app Aulia kiram yah Anbia (as) say mango gay kisi tarha ki madad tu phir sidha shirk ka fatwa lagay ga. Is say kam par app ki jan bakshi nahi ho sakti.

 

Han app kafiron say mango, mushrikon say mango, esaiyun say mango, munafiqon say mango,......... phir app ko muafi hay, phir koi tension ki baat nahi hay.

 

Bas Anbia Kiram (as) our Aulia Kiram say nahi mangna.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Bilkul ho sakta hay.

.

 

Al-hamdu lillah kay Is ka yaqeen hai. Baqi jitna bhi agay likha hai wo sob wazwh daleel na honay ki ala mat hai. Allah kay wali wafaat kay baad chahay jitnay bhi taqatwar hojayen, is ka suboot dain kay wo Zindon ki madad kartay hain.

 

Syedna Umar (ra) nay bhi Barish kay liye Rasool Allah (Sallal lahu alaihi wa Sallam) kay chacha (ra) ka tawassul liya. YE aur baat hai kay Aap (ra) ka tawassul bhi Rasool Allah (Sallal lahu alaihi wa Sallam) ka tawassul tha jo kay unki (ra) dua say bhi sabit hota hai. Warna Aap (ra) Ashra Mubashshara may bhi shamil nahi thay (Agar Duniya hi may Jannat ki basharat wali Afzaliyat ki baat ho)

 

Koi ye zaroor Samjhaye kay marhoomeen say madad mangna raast Sahaba kay kis amal say sabit hota hai. Jang kay dawran Sahaba (ra) ka Naara "Ya Muhammad" is ka suboot nahi ho sakta.

 

Agar ye bhi bata dain kay Quran hakeem ki kis aayat say marhoomeen say madad maangnay ka suboot milta hai. Agar Allah (swt) nay aisa kuch nizam rakha hai tu phir musalmano ki farishton say madad kiyoun ki gayee. Marhoom Auliya ya Sahaba kiyoun nahi madad ko bhaijay gaye.

Link to comment
Share on other sites

Al-hamdu lillah kay Is ka yaqeen hai. Baqi jitna bhi agay likha hai wo sob wazwh daleel na honay ki ala mat hai. Allah kay wali wafaat kay baad chahay jitnay bhi taqatwar hojayen, is ka suboot dain kay wo Zindon ki madad kartay hain.

 

Syedna Umar (ra) nay bhi Barish kay liye Rasool Allah (Sallal lahu alaihi wa Sallam) kay chacha (ra) ka tawassul liya. YE aur baat hai kay Aap (ra) ka tawassul bhi Rasool Allah (Sallal lahu alaihi wa Sallam) ka tawassul tha jo kay unki (ra) dua say bhi sabit hota hai. Warna Aap (ra) Ashra Mubashshara may bhi shamil nahi thay (Agar Duniya hi may Jannat ki basharat wali Afzaliyat ki baat ho)

 

Koi ye zaroor Samjhaye kay marhoomeen say madad mangna raast Sahaba kay kis amal say sabit hota hai. Jang kay dawran Sahaba (ra) ka Naara "Ya Muhammad" is ka suboot nahi ho sakta.

 

Agar ye bhi bata dain kay Quran hakeem ki kis aayat say marhoomeen say madad maangnay ka suboot milta hai. Agar Allah (swt) nay aisa kuch nizam rakha hai tu phir musalmano ki farishton say madad kiyoun ki gayee. Marhoom Auliya ya Sahaba kiyoun nahi madad ko bhaijay gaye.

 

App ki tahrir buhat confusing hay. :blink:

 

Kuch samaj nahi a raha konsa sawala hay our konsa jumla tanzia hay. :P

 

Phir say karan yah apni post ko bahtar karan our sawal ko sawal bana kar last main question mark(?) lagain.

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

 

 

Janab Faysal Sb. Dunya say parda farma janay kay bad insan ki takatan barha di jatihan us kay darjay kay hisab say.

 

Maray Deen Islam main tu yah baat sabit hay Allah Ta'ala nay apnay khas bandon ko khas ikhtayarat ata farmay han.

Anbia Kiram bi zinda han, Aulia Kiram bi apnay Rutbay kay mutabik Hayat han our Shuhada bi. Lakin hum unhan dakh nahi saktay.

 

is Hawaly sy aap ktiny mazeed Sboot dey skty hn Maslan kitny Olia Kraam ki Fout k baad Taqtain bhrain our logon ki madad fermai

 

 

 

 

Sidhi si baat hay, yah Ayah Mubarka Buton kay baray main hay, is say pichli Ayah mubarka parh lo. Agar yah Aulia Kiram kay baray main hay tu sun lo. Agar am kisi banday ko bi pukaro gay tu wo jawab day ga. :)

 

بیشک وہ جن کو تم اللہ کے سوا پوجتے ہو تمہاری طرح بندے ہیں تو انہیں پکارو پھر وہ تمہیں جواب دیں اگر تم سچے ہو، (194)

 

Seedhi sy baat Siaq o Asbaaq k hawaly sy to samjh aati hy k buton k bary mai hy lakin but bhe to insano k bnay howy hn

jaisy Hazrat nooh A.S sy pehly logon ny naik logon k but bna kr poojna shoro ker dala . Our Allah tala bhe in buton ko insan ya banda keh ker bta raha hy k in bandon k na pukaro blue high lights dekh lo

 

 

اِنَّ الَّذِیْنَ تَدْعُوْنَ مِنْ دُوْنِ اللّٰهِ عِبَادٌ اَمْثَالُكُمْ فَادْعُوْهُمْ فَلْیَسْتَجِیْبُوْا لَكُمْ اِنْ كُنْتُمْ صٰدِقِیْنَ۝۱۹۴سُوْرَةُ الْاَعْرَاف

. بے شک وہ جن کو تم اللہ کے سوا پوجتے ہو تمہاری طرح بندے ہیں تو انہیں پکارو پھر وہ تمہیں جواب دیں اگر تم سچے ہو

Link to comment
Share on other sites

Allah kay wali wafaat kay baad chahay jitnay bhi taqatwar hojayen, is ka suboot dain kay wo Zindon ki madad kartay hain.

 

Kia Ulma e Ikram ka amal ap k liye hujjat nahi hai? Agar aisa hai to wahabion main or deobandio main kia farq reh jata hai?

Syedna Umar (ra) nay bhi Barish kay liye Rasool Allah (Sallal lahu alaihi wa Sallam) kay chacha (ra) ka tawassul liya. YE aur baat hai kay Aap (ra) ka tawassul bhi Rasool Allah (Sallal lahu alaihi wa Sallam) ka tawassul tha jo kay unki (ra) dua say bhi sabit hota hai. Warna Aap (ra) Ashra Mubashshara may bhi shamil nahi thay (Agar Duniya hi may Jannat ki basharat wali Afzaliyat ki baat ho)

 

??

Koi ye zaroor Samjhaye kay marhoomeen say madad mangna raast Sahaba kay kis amal say sabit hota hai. Jang kay dawran Sahaba (ra) ka Naara "Ya Muhammad" is ka suboot nahi ho sakta.

 

Jang k Doran Sahaba Ikram 'Ya Muhammad' q pukartay thay? Is say pata chalta hai k muskhil waqt main Allah k naik bandon ko pukara ja sakta hai. Mula Ali Qari nay is hadees say Huzoor say madad mangna sabit kia hai.

Agar ye bhi bata dain kay Quran hakeem ki kis aayat say marhoomeen say madad maangnay ka suboot milta hai. Agar Allah (swt) nay aisa kuch nizam rakha hai tu phir musalmano ki farishton say madad kiyoun ki gayee. Marhoom Auliya ya Sahaba kiyoun nahi madad ko bhaijay gaye.

 

Ye sawal to main bh aap say poch skta hn k Quran Kareem ki kis ayat say marhomeen say madad mangnay ko shirk kaha gaya hai?

Edited by Mustafaye
Link to comment
Share on other sites

 

اِنَّ الَّذِیْنَ تَدْعُوْنَ مِنْ دُوْنِ اللّٰهِ عِبَادٌ اَمْثَالُكُمْ فَادْعُوْهُمْ فَلْیَسْتَجِیْبُوْا لَكُمْ اِنْ كُنْتُمْ صٰدِقِیْنَ۝۱۹۴سُوْرَةُ الْاَعْرَاف

. بے شک وہ جن کو تم اللہ کے سوا پوجتے ہو تمہاری طرح بندے ہیں تو انہیں پکارو پھر وہ تمہیں جواب دیں اگر تم سچے ہو

 

jo kisi aur ko poojta hai, ibadat karta hai ye uske bare me hai, musalmano pe q laga rahe ho.....

Link to comment
Share on other sites

Guest
مزید جوابات کیلئے یہ ٹاپک بند کر دیا گیا ہے
  • حالیہ دیکھنے والے   0 اراکین

    • کوئی رجسٹرڈ رُکن اس صفحے کو نہیں دیکھ رہا
×
×
  • Create New...