Jump to content

Translation Of These Urdu Paragraphs


Huzaifah

تجویز کردہ جواب

Assalaamu `Alaykum wa Rahmatullaahi wa Barakaatuh.

 

Can any of the brothers here assist me in translating these few Urdu paragraphs:

 

Number 1:

 

قرآن و غیرہ پر اجرت لینے کو جن متاخرین فقہا نے جا‏ئز قرار دیا ہے اس کی علت ایک ایسی دینی ضرورت ہے جس میں خلل آنے سے پورے دین کا نظام مختل ہو جاتا ہے، اس لۓ اس کو ایسی ہی ضرورت کے مواقع میں محدود رکھنا ضروری ہے

 

-----------------------------------------------------------------

Number 2:

 

 

وصول ثواب کے لۓ اس پر اول عامل کو ثواب ملنا شرط ہے اور ثواب ملنے کے لۓ ایمان شرط ہے پس غیر م‏ؤمن کے اس عمل یعنی اعطاء و

انفاق کا ثواب نہیں پہنچ سکتا

 

 

-----------------------------------------------------------------

 

If anyone here can provide me the English translation for these two paragraphs I will be very grateful, Inshaa'Allaah.

 

Baarakallaahu Feekum.

Link to comment
Share on other sites

Mutakhereen Fuqaha means keh bad k zamanay k fuqaha-e-kiram , Mutaqadimeen fuqaha kiram pehlay zmanay k fuqaha

Elat wja

Mukhtal yani jis main khalal aa jaye

E'ta means at karna

infaq means kharch karna

 

قرآن و غیرہ پر اجرت لینے کو جن متاخرین فقہا نے جا‏ئز قرار دیا ہے اس کی علت ایک ایسی دینی ضرورت ہے جس میں خلل آنے سے پورے دین کا نظام مختل ہو جاتا ہے، اس لۓ اس کو ایسی ہی ضرورت کے مواقع میں محدود رکھنا ضروری ہے

 

-----------------------------------------------------------------

 

Yani keh Quran Majeed waghera par ujrat lenay jo jin bad k zmanay k fuqaha nay jaiz qarar diya hay uski wja aik aesi deeni zroorat hay jis main kharabi aajany say pooray deen kay nzam main khalal aa jata hay , isleay is ko sirf is qism ki hi zroorat k mwaqe tak mehdood rakhna zroori hay

 

 

Number 2:

 

 

وصول ثواب کے لۓ اس پر اول عامل کو ثواب ملنا شرط ہے اور ثواب ملنے کے لۓ ایمان شرط ہے پس غیر م‏ؤمن کے اس عمل یعنی اعطاء و

انفاق کا ثواب نہیں پہنچ سکتا

 

 

yeh eesal-e-swab say related hay

 

(Doosray ko) Sawab hasil karnay k leay pehlay aamil (amal karnay wala) ko swab milna shart hay aor sawab milnay k leay eeman shart hay lihza kafir k is amal yani ata karnay (ghareebon ko) aor kharch karnay (naik kaamon main) ka sawab ( aagay doosron ko ) naheen phunch sakta.

Link to comment
Share on other sites

1. Those fuqaha of the latter ages who have agreed on taking wages for teaching quran is because of the deeni necessity which if gets disturb in turn disturbs the whole deeni system. So it is necessary to limit this for that specific purpose.

 

 

2. To send sawab to others it is first necessary that the sender himself gain the sawab, and to gain sawab eeman is the condition. Therefore a kaafir cannot send the sawab of some charitable action to others.

Link to comment
Share on other sites

بحث میں حصہ لیں

آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔

Guest
اس ٹاپک پر جواب دیں

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • حالیہ دیکھنے والے   0 اراکین

    • کوئی رجسٹرڈ رُکن اس صفحے کو نہیں دیکھ رہا
×
×
  • Create New...