Jump to content

Aehnaf Nay Imam Abu Hanifa Ko Nabi (Alihe Salat O Salam) Say Mila Dia Ka Jawab


Hanfi-Barelvi

تجویز کردہ جواب

Hadees:

Nabi 
salal la ho alehe wasallam

 

 Ne Frmaya=> "Jisne Mere Upar Jhoot Bola To Wo Apna Thikana Jahannum Bana Ley, [sAHIH MUSLIM]

Jis Tarah Esaiyo Ne Hazarat Esa (A.S) Ki Shaan Me. GULU kiya, K unko Allah Ka Beta Bana Liya.

Isi Tarah Hanfiyo Ne Bhi Imam Abu Haneefa (rah.) Ki Shaan Me. ITNA gulu Kiya k Unki Fazeelat Unke Naam ke Sath Nabi Saw Se Sabit Karne Ki Na Paak Koshish Ki.

Fiqah Hanfi K Ummul Kitab Durr e Mukhtar Me. Likha hai=> "NABI 
salal la ho alehe wasallam

 

 NE FARMAYA K AADAM KO MERI ZAAT PAR FAKHR HAI, AUR MUJHE APNE EK UMMATI JISKA NAAM NAUMAN BIN SABIT ABU HANIFA JO MERI UMMAT KA CHIRAG HAI US PAR FAKHR HAI,

[Muqaddma Durr e Mukhtaar, Arbi, Jild,1, saf,25]

AstagfirUllah,

Challange to Hanfiyat:

1: Iski Sanad Pesh Karen,
2: Iska Riwayat Sahi Hona Sabit Karen,
3: Kis Muhaddis Ne Isko Apni Kitab Me. Naqal Kiya Hai.? Sabit Karen

post-13191-0-64947600-1367000281_thumb.jpg

post-13191-0-56637600-1367000289_thumb.jpg

post-13191-0-98725500-1367000304_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

(bis)


 


آپ نے جو اعتراض کیا ہے اس کا اجمالی جواب تو خود صاحبِ درمختار نے دے دیا ہے۔


 


post-14461-0-66522100-1367012038_thumb.jpg


 


امام ابوللیث القرمانی نے کتاب التوضیح شرح مقدمہ ابو للیث میں ان احادیث کو لکھا ہے۔ ابن جوزی رحمۃ اللہ علیہ نے الموضوعات میں اس حدیث کو مختلف طرق سے روایت کیا ہے اور تمام احادیث کو موضوع قرار دیا ہے۔ اس کا رد الضیأ المعنوی کے مصنف نے کیا ہے، یعنی جو حدیث تعدد طرق سے مروی ہو اسے موضوع کہنا درست نہیں۔ امام اعظم رحمۃ اللہ کا نام احادیث میں متعدد جگہ آیا ہے۔


 


----------------------------------------------------------


 


post-14461-0-36396600-1367011767_thumb.jpg


post-14461-0-23676900-1367011785_thumb.jpg


 


----------------------------------------------------------


 


post-14461-0-25234400-1367011696_thumb.jpg


post-14461-0-60528000-1367011758_thumb.jpg


 


 


----------------------------------------------------------


 

post-14461-0-86545200-1367011980_thumb.jpg


post-14461-0-90896400-1367012008_thumb.jpg


post-14461-0-74144800-1367012030_thumb.jpg


 


----------------------------------------------------------


 


post-14461-0-50200200-1367011861_thumb.jpg


post-14461-0-80722400-1367011801_thumb.jpg


post-14461-0-89896100-1367011816_thumb.jpg


post-14461-0-10345700-1367011833_thumb.jpg


post-14461-0-11322100-1367011849_thumb.jpg


Link to comment
Share on other sites

 علما۶  سے گزارش ہے کہ اس پوسٹ کا جواب جلد از جلد عنایت فرماہیں۔ شکریہ

 

 

اس کا جواب

Syed_Muhammad_Ali

بھائی نے پوسٹ نبر 3 میں دئے دیا ہے

۔ فورم اپ گریڈ ہو رہا شاید پوسٹ نظر نہ آرہی ہو مگر کچھ دیر بعد آجائے گئ

Link to comment
Share on other sites

ﺍﻣﺎﻡ ﺍﺑﻮﻟﻠﯿﺚ ﺍﻟﻘﺮﻣﺎﻧﯽ ﻧﮯ ﮐﺘﺎﺏ ﺍﻟﺘﻮﺿﯿﺢ ﺷﺮﺡ ﻣﻘﺪﻣﮧ ﺍﺑﻮ ﻟﻠﯿﺚ ﻣﯿﮟ ﺍﻥ ﺍﺣﺎﺩﯾﺚ ﮐﻮ ﻟﮑﮭﺎ ﮨﮯ۔ ﺍﺑﻦ ﺟﻮﺯﯼ ﺭﺣﻤۃ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻧﮯ ﺍﻟﻤﻮﺿﻮﻋﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﺣﺪﯾﺚ

ﮐﻮ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻃﺮﻕ ﺳﮯ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﺣﺎﺩﯾﺚ ﮐﻮ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﺎ ﮨﮯ۔ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺭﺩ ﺍﻟﻀﯿﺄ ﺍﻟﻤﻌﻨﻮﯼ ﮐﮯ ﻣﺼﻨﻒ ﻧﮯ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ ، ﯾﻌﻨﯽ ﺟﻮ ﺣﺪﯾﺚ ﺗﻌﺪﺩ ﻃﺮﻕ ﺳﮯ ﻣﺮﻭﯼ ﮨﻮ ﺍﺳﮯ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﮐﮩﻨﺎ ﺩﺭﺳﺖ ﻧﮩﯿﮟ۔ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﻋﻈﻢ ﺭﺣﻤۃ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﺍﺣﺎﺩﯾﺚ ﻣﯿﮟ ﻣﺘﻌﺪﺩ ﺟﮕﮧ ﺁﯾﺎ ﮨﮯ۔.......

 

 

Answer by AHle Khabees

. Wa kya baat ha  hadees ko direct hasan... Kya usool hai

Link to comment
Share on other sites

Salam to all
bhai mujhe inn ke sawab chahiye Imaam Abu Hanifa (RADI ALLAHU ANHO) ke baare mien. (JAZZAK ALLAHU KHAIRA)

1

......................................................

.................................................

..................................

 

 

 

 

Badmazhaboo ki site k link Allow ni hean

 

images ki soorat mean un ki site ka water mark mita ker etraza post karen shukria

Edited by Mughal...
Badmazhaboo ki site k link Allow ni hean
Link to comment
Share on other sites

is hadees ki tasreeh mein deobandi ny  maan gharat rawait ko hasan keh diya ha.. kiya yeh thik ha..

 

دیوبندی نے تشریح میں صحیح کہا یا غلط یہ تو آپ باطل فورم پہ جا کر ان سے پوچھیں۔ یہاں جو اسکین لگائے گئے ہیں ان میں اس حدیث کو حسن نہیں کہا گیا۔ 

Link to comment
Share on other sites

(bis)


 


مناقب کے اعتبار سے یہ حدیث بالکل قابل قبول ہے کیونکہ اس کی تائید میں مزید احادیث بھی موجود ہیں۔ صحیح مسلم میں ہے۔


 


لو كان الدين عند الثريا، لذهب به رجل من فارس


 


ترجمہ: اگر دین ثریا تارے کے پاس بھی ہوتا تو فارس کا ایک آدمی اسے حاصل کرلیتا۔


 


امام سیوطی رحمۃ اللہ علیہ اپنی کتاب تبييض الصحيفة في مناقب أبي حنيفة میں اس حدیث کے تحت لکھتے ہیں: وقد بشر بالإمام ابي حنيفة فى الحديث۔ یعنی یہ حدیث امام ابو حنیفہ رحمۃ اللہ علیہ کے لیے بشارت ہے۔ آگے مزید لکھتے ہیں۔ فهذا أصل صحيح يعتمد عليه في البشارة والفضيلة نظير الحدیثين ويستغنى به عن الخبر الموضوع۔ یعنی یہ صحیح حدیث اس سلسلے میں تمام موضوع احادیث میں تقسیم کرتی ہے۔


اس حدیث میں جس آدمی کی طرف اشارہ دیا گیا فارس میں اس شان کا


امام ابو حنیفہ رحمۃ اللہ علیہ کے سوا کوئی پیدا نہیں ہوا۔


 


یہ حدیث صحیح البخاری، مسند احمد، طبرانی وغیرہ میں بھی موجود ہے۔


 


علامہ ابن حجر مکی رحمۃ اللہ علیہ اپنی کتاب الخیرات الحسان فی مناقب الامام الاعظم میں ایک حدیث نقل فرماتے ہیں کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا۔


 


ترفع زینت الدنیا سنۃ خمسین مائۃ


 


ترجمہ سنہ ڈیڑھ سو میں دنیا کی زینت اٹھالی جائے گی۔


 


سنہ ڈیڑھ سو میں امام ابو حنیفہ رحمۃ اللہ علیہ کی وفات شریف ہے۔ امام کردری نے فرمایا کہ اس حدیث سے امام ابو حنیفہ رحمۃ اللہ علیہ کی طرف ہی اشارہ ہے۔


Edited by Syed_Muhammad_Ali
Link to comment
Share on other sites

بحث میں حصہ لیں

آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔

Guest
اس ٹاپک پر جواب دیں

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • حالیہ دیکھنے والے   0 اراکین

    • کوئی رجسٹرڈ رُکن اس صفحے کو نہیں دیکھ رہا
×
×
  • Create New...