Jump to content
اسلامی محفل
Sign in to follow this  
خاکسار

آحادیث ختم نبوت - صراط مستقیم

Recommended Posts

238a4bf9.jpg


 


00.gif


 


01.gif


 


02.gif


 


03.gif


 


04.gif


 


05.gif


 


06.gif


 


07.gif


 


08.gif


 


09.gif


 


10.gif


 


12.gif


 


12.gif


 


13.gif


 


14.gif


 


15.gif


 


16.gif


 


17.gif


 


18.gif


 


19.gif


 


20.gif


 


21.gif


 


22.gif


 


23.gif


 


24.gif


 


25.gif


 


26.gif


 


27.gif


 


28.gif


 


29.gif


 


30.gif


 


31.gif


 


32.gif


 


33.gif


 


34.gif


 


35.gif


 


 


11.gif

36.gif

37.gif

38.gif

39.gif

40.gif

41.gif

42.gif

43.gif

44.gif

45.gif

46.gif

47.gif

48.gif

49.gif

50.gif

51.gif

52.gif

53.gif

54.gif

55.gif

56.gif

57.gif

58.gif

59.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By خاکسار
      h1 { text-align: center;color:red; } h2 { text-align: left;color:brown; } h3 { text-align: right; }
      *ختم نبوت مرزا قادیانی کے مطابق کیا ہے؟*اس پوسٹ میں آپ ملاحظہ فرما سکتے ہیں کہ مرزا قادیانی کا کیا کہنا ہے حضرت محمد صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم کے بعد نبوت کا دعوہ کرنے والے کے بارے میں۔
      اور پھر آخر میں آپ یہ بھی دیکھ سکتے ہیں کہ مرزا قادیانی نے خود نبوت کا دعوہ کیا۔ ان سب باتوں کی موجودگی میں کوئی بھی ذی شعور انسان سمجھ سکتا ہے کہ مرزا قادیانی اپنے ہی قلم کے مطابق کیا تھا۔
       
      ٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭

      ٭ختم المرسلین صلی اللہ علیہ و سلم کے بعد مدعی نبوت و رسالت کاذب اور کافر ہے٭
      "میں نہ نبوت کا مدعی ہوں اور نہ معجزات اور ملائک اور لیلۃ القدر وغیرہ سے منکر، بلکہ میں ان تمام امور کا قائل ہوں جو اسلامی عقائد میں داخل ہیں اور جیسا کہ اہلسنت جماعت کا عقیدہ ہے، ان سب باتوں کو مانتا ہوں جو قرآن اور حدیث کی رو سے مسلم الثبوت ہیں اور سیدنا و مولانا حضرت محمد صلی اللہ علیہ و سلم ختم المرسلین کے بعد کسی دوسرے مدعی نبوت اور رسالت کو کاذب اور کافر جانتا ہوں۔ میرا یقین ہےکہ وحی رسالت حضرت آدم صفی اللہ سے شروع ہوئی اور جناب رسول اللہ محمد صلی اللہ علیہ و سلم پر ختم ہو گئی....اس میری تحریر پر ہر ایک شخص گواہ رہے۔"
      [مجموعہ اشتہارات ج1، ص214-15، طبع جدید، از مرزا قادیانی]
       

      ٭نبوت کا دعوی کرنے والے پر لعنت٭
      "ان پر واضح رہے کہ ہم بھی نبوت کے مدعی پر لعنت بھیجتے ہیں اور لاالہ الا اللہ محمد رسول اللہ کے قائل ہیں اور آنحضرت صلی اللہ علیہ و سلم کے ختم نبوت پر ایمان رکھتے ہیں۔"
      [مجموعہ اشتہارات ج2، ص2 طبع جدید، از مرزا قادیانی]
       

      ٭نبوت کا دعوی کرنے والا کافر٭
      ترجمہ: مجھے کہاں حق پہنچتا ہے کہ میں نبوت کا دعوی کروں اور اسلام سے خارج ہو جاؤں اور کافروں سے جاملوں اور یہ کیونکر ممکن ہے کہ میں مسلمان ہو کر نبوت کا دعوی کروں۔
      [حمامتہ البشری ص131 مندرجہ روحانی خزائن ج7 ص 297 از مرزا قادیانی]
       

      ٭نبوت کا دعوہ کرنے والا اسلام سے خارج٭
      "خدا تعالی جانتا ہے کہ میں مسلمان ہوں اور ان سب عقائد پر ایمان رکھتا ہوں جو اہلسنت و الجماعت مانتے ہیں اور کلمہ طیبہ لا الہ الا اللہ محمد رسول اللہ کا قائل ہوں اور قبلہ کی طرف نماز پڑھتا ہوں۔ اور میں نبوت کا مدعی نہیں بلکہ ایسے مدعی کو دائرہ اسلام سے خارج سمجھتا ہوں"
      [آسمانی فیصلہ ص3، مندرجہ روحانی خزائن ج4 ص 313 از مرزا قادیانی]
       
      "> 
    • By Tanveer Afridi
      Mujhay is hadees kay references aur scan chahay jis mai Nabi pak alaihislam nay farmaya :
       
      mafhoom :
       
      1. mairi ummat buto ki pooja nahe karay gee (shirk e akbar) albatta riya aur dikhaway mai mubtala honay ka andaisha hai (shirk e asghar)
       
      2. jo musalman par shirk ka fatwa lagaiay ga wo khud is ka ziada haqdar hai
       
      3. shirk ummat mai nahe aaiy ga yaha tak kay hawa chalay gee jis say iman walay uth jaiay gain phir shirk kia   jaiay ga.
       
      4. is mazmoon par aur dosri ahadess kay references and scan..
       
      jazakumullah o khair
    • By خاکسار
      دیوبند کے حوالے تو ہمارے لیے اہم نہیں ہیں، صرف اور صرف حضرت عائشہ رضی اللہ عنہ سے جو بات منصوب کی گئی ہے اس کا جواب اہم ہے۔
       
      ان میں سے کونسی تحریر کس کی ہے یہ بھی بتادیں تاکہ قارئيں کے بھی علم میں اضافہ ہو جاۓ۔
      ------------------------------------------
       
      زوجہ رسول ﷺ حضرت عائشہ رضی اللہ عنہا

      لوگو ! آنحضرت ﷺ کو خاتم النبیین تو کہو مگر ہر گز یہ نہ کہو کہ آپ ﷺ کے بعد کوئی نبی نہیں آئے گا ۔

      (تفسیر الدرالمنثور جلد 5 صفحہ 204)

      عالم بے بدل حضرت ابن قتیبہ

      حضرت عائشہ رضی اللہ عنہا کا یہ قول آنحضرت ﷺ کے فرمان ’لانبی بعدی‘ کے مخالف نہیں کیونکہ حضور ﷺ کا مقصد اس فرمان سے یہ ہے کہ میرے بعد کوئی ایسا نبی نہیں جو میری شریعت کو منسوخ کرنے والا ہو ۔

      (تاویل مختلف الاحادیث صفحہ 236)

      محدث امت امام محمد طاہر گجراتی

      حضرت عائشہ رضی اللّٰہ عنہا کا یہ قول ’لانبی بعدی‘ کے منافی نہیں کیونکہ آنحضرت ﷺ کی مراد یہ ہے کہ ایسا نبی نہیں ہوگا جو آپ ﷺ کی شریعت کو منسوخ کرے ۔

       (تکملہ مجمع البحار صفحہ85)

      حضرت امام عبدالوہاب شعرانی

      مطلق نبوت نہیں اٹھائی گئی ۔ محض تشریعی نبوت ختم ہوئی ہے ۔۔۔ اور آنحضرت ﷺ کے قول مبارک ’لا نبی بعدی و لا رسول‘ سے مراد صرف یہ ہے کہ میرے بعد کوئی ایسا نبی نہیں جو نئی شریعت لے کر آئے ۔

      (الیواقیت والجواہر جلد 2صفحہ 24)

      حضرت شاہ ولی اللہ محدث دہلوی

      آنحضرت ﷺ کے اس قول ’لا نبی بعدی‘ سے ہمیں یہ معلوم ہوا ہے کہ جو نبوت اور رسالت ختم ہوگئی ہے وہ حضور ﷺ کے نزدیک نئی شریعت والی نبوت ہے ۔

      (قرۃ العینین صفحہ 319)

      حضرت حافظ برخوردار صاحب

      اس حدیث کے معنی یہ ہیں کہ میرے بعد کوئی ایسانبی نہیں جو نئی شریعت لے کر آئے ، ہاں اللہ چاہے انبیاء ، اولیا میں سے ۔

      (نبراس صفحہ 445 حاشیہ)

      حضرت محی الدین ابن عربی

      قول رسول کہ رسالت اور نبوت منقطع ہوگئی ہے ۔ میرے بعد نہ کوئی رسول ہے نہ کوئی نبی ، سے مراد یہ ہے کہ اب ایسا نبی نہیں ہوگا جو میری شریعت کے مخالف شریعت پر ہو ۔ بلکہ جب کبھی کوئی نبی ہوگا تو وہ میری شریعت کے حکم کے ماتحت ہوگا۔

      (فتوحات مکیہ جلد2 صفحہ3)

      نواب نورالحسن خان

      حدیث ’لاوحی بعدی‘ بے اصل ہے۔البتہ ’لانبی بعدی‘ آیا ہے ۔ جس کے معنی نزدیک اہل علم کہ یہ ہیں کہ میرے بعد کوئی نبی شرع ناسخ نہ لاوے گا ۔

      (اقتراب الساعہ صفحہ 162)

      مولوی محمد زمان خان آف دکن

      حدیث ’لاوحی بعدی‘ باطل و بے اصل ہے ۔ ہاں ’لانبی بعدی‘ صحیح ہے ۔ لیکن معنی اس کے علماء کے نزدیک یہ ہیں کہ کوئی نبی صاحب شرع کہ شرع محمدی کو منسوخ کرے بعد حضرت ﷺ کے حادث نہ ہو ۔

      (ہدیہ مہدویہ صفحہ 301)

      امام اہل سنت حضرت ملا علی قاری

      خاتم النبیین کے معنی یہ ہیں کہ آنحضرت ﷺ کے بعد کوئی ایسا نبی نہیں آسکتا جو آپ ﷺ کے دین کو منسوخ کرے اور آپ کا امتی نہ ہو۔

      (الموضاعات الکبریٰ صفحہ 292)

      شیخ عبدالقادر کردستانی

      آنحضرت ﷺ کے خاتم النبیین ہونے کے یہ معنی ہیں کہ آپ کے بعد کوئی نبی نئی شریعت لے کر مبعوث نہ ہوگا۔

      (تقریب المرام جلد 2صفحہ233)

      فرقہ مہدویہ کے بزرگ سید شاہ محمد

      ہمارے محمد ﷺ خاتم نبوت تشریعی ہیں فقط ۔

      (ختم المہدیٰ سبل السویٰ صفحہ 24)

      خلیفہ الصوفیاء شیخ العصر حضر ت ا لشیخ بالی آفندی

      خاتم الرسل وہ ہے جس کے بعد کوئی نبی صاحب شریعت جدیدہ پیدا نہ ہوگا ۔

      (شرح فصوص الحکم صفحہ 56) (مقامات مظہری صفحہ 88)

      مولانا ابوالحسنات عبدالحئی فرنگی محل

      ’بعد آنحضرت ﷺ کے یا زمانے میں آنحضرت کے مجرد کسی نبی کا ہونا محال نہیں بلکہ صاحب شرع جدید ہوناالبتہ ممتنع ہے ۔ ‘

      (دافع الوسواس صفحہ 16)
      نامور صوفی حکیم ترمذی

      ’خاتم النبیین کی یہ تاویل کہ آپ ﷺ مبعوث ہونے کے اعتبار سے آخری نبی ہیں بھلا اس میں آپ کی کیافضیلت و شان ہے اور اس میں کون سی علمی بات ہے ۔ یہ تو محض احمقوں اور جاہلوں کی تاویل ہے ۔‘

       (کتاب ختم الاولیاء صفحہ 341)

      بانی دیوبند مولوی محمد قاسم نانوتوی

      ’عوام کے خیال میں تو رسول اللہ کا خاتم ہونا بایں معنی ہے کہ آپ ﷺ کا زمانہ انبیاء سابق کے زمانے کے بعد اور آپ سب میں آخر نبی ہیں مگر اہل فہم پر روشن ہوگا کہ تقدم یا تاخر زمانے میں بالذات کچھ فضیلت نہیں ۔۔۔ میں جانتا ہوں کہ اہل اسلام سے کسی کو یہ بات گوارا نہ ہوگی ۔۔۔ اگر بالفرض بعد زمانہ نبوی صلعم بھی کوئی نبی پیدا ہو تو پھر بھی خاتمیت محمدیہ میں کچھ فرق نہ آئے گا ۔ ‘

      (تحذیر الناس صفحہ 3، 28)
       
       
×
×
  • Create New...