Sign in to follow this  
Followers 0
IQRAR

Ghadha Aor Ilm-E-Ghaib , Krishan Hazir Nazir?

16 posts in this topic

AHMAD RAZA KHAN LIKHTE HAIN

"PAS YE SAMAJH LIJIYE KI WOH SIFAT JO GAIR INSAN KE LIYE HO SAKTI HAI INSAN KE LIYE KOI KAMAAL NAHI AWR JO GAIR MUSLIM KE LIYE HO SAKTI HAI MUSLIM KE LIYE KOI KAMAL NAHI

(MALFOOZAT JILD 4 PAGE NO 19)

AB AAGE GADHEY KE ILME GAIB KA WAQIA SUNIYE

"EK SAHAB AWLIYA ALLAH ME SE THE AAP KI KHIDAMAT ME BADSHAHE WAQT KADAM BOSHI KE LIYE HAAZIR HUE . HUJUR KE BAAS KUCH SEB NAZARMEEN AAE THE HUZUR NE EK SEB DIYA AWR KAHA "KHAO" ARZ KIYA HUZUR BHI NOSH FARMAEN AAP NE BHI KHAYA AWR BADSHAH NE BHI US WAQT BADSHAH KE DIL ME KHATRA YE JO SEB (APPLE) HAI BADA WALA KHUSH RANG AGAR APNE HAATH SE UTHA KER MUJHE DE DENGE TO MEIN JAAN LOONGA KI YE WALI HAI AAP NE WAHI SEB
UTHA KER FARMAYA :

"HUM MISR (EGYPT) GAYE THE WAHAN EK JALSA BADA BHARI THA DEKHA KI EK SHAKSH HAI US KE PAAS EK GADHA HAI US KI ANKHON PER PATTI BANDHI HAI EK CHEEZ EK SHAKSH KI DOOSRE KE PAAS RAKH DI JAATI HAI . AWR US GADHEY SE POOCHA JAATA HAI GADHA SAARI MAJLIS KA DOURA KERTA HAI AWR JIS KE PAAS HOTI HAI SAMNE JAKAR SAR (HEAD) TEK DETA HAI .

YE HIQAYAT HUM NE IS LIYE BAYAN KI KI AGAR HUM YE SEB (APPLE) NA DETE TO HUM WALI HI NAHI AWR AGAR DE BHI DETE TO IS GADHEY SE BADH KER KIYA
KAMAL KIYA "

YE FARMA KER SEB BADHSHAH KI TRAF FENK DIYA YE SAMAJH LIJIYE KI WOH SIFAT JO GAIR INSAN KE LIYE HO SAKTI HAI INSAN KE LIYE KOI KAMAL NAHI AWR JO GAIR MUSLIM KE LIYE HO SAKTI HAI MUSLIM KE LIYE KOI KAMAL NAHI '

(MALFOOZAT JILD 4 PAGE NO 11)

AB MERA SAWAL HAI KIYA KHAN SAHAB GUSTAKH NAHI JO ILME GAIB EK HAIWAN GADHEY KE LIYE BHI MAANTE HAI ?

MERA AUR 1 SAWAAL HAI KE

KHAN SAHAB NE KRISHNA KO 100 JAGA HAZIR NAZIR MANA AUR YE HUZOOR KI BHI SIFAT MANTE HAI TO JB

WOH SIFAT JO GAIR INSAN KE LIYE HO SAKTI HAI INSAN KE LIYE KOI KAMAL NAHI AWR JO GAIR MUSLIM KE LIYE HO SAKTI HAI MUSLIM KE LIYE KOI KAMAL NAHI

YE KAFIR SIFAT KE LIYE MAAN KR KHUD APNE KAHE SE GUSTAKH HUYE YA NAHI?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huzoor me aur Kirshan me Khan Sahab aik jesi sifat ke qaail hain phir Khan Sahab ko ye baat nhi kehni chahiye thi ke jo sifat gair muslim mai ho wo muslim k liye kamal nh iska matlab hua Huzoor ka hazir nazir hona koi kamal nahi

 

hame koi Quran ki aayat na de kyu ke ham padh chuke kya Khan Sahab ne Quran

nhi parha tha?

 

Agar Quran ki Ayat ka aisa hi mafhoom hai jesa ke tum kehrahe ho tou phir yeh mafhom Khansahab ko kiyun samjh nhi aaya aur ye kiyun kaha ke jo sifat gair muslim me ho wo muslim k liye kamal nhi???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toheedi Bhai mera aitraz ka jawaab nahi diya aapne

 

Raza Khan Sahab ne gair muslim k liye sifat ka lafz istemal kiya hai....

Share this post


Link to post
Share on other sites

AB MERA SAWAL HAI KIYA KHAN SAHAB GUSTAKH NAHI JO ILME GAIB EK HAIWAN GADHEY KE LIYE BHI MAANTE HAI ?

 

MERA AUR 1 SAWAAL HAI KE KHAN SAHAB NE KRISHNA KO 100 JAGA HAZIR NAZIR MANA AUR YE HUZOOR KI BHI SIFAT MANTE HAI TO JB

WOH SIFAT JO GAIR INSAN KE LIYE HO SAKTI HAI INSAN KE LIYE KOI KAMAL NAHI AWR JO GAIR MUSLIM KE LIYE HO SAKTI HAI MUSLIM KE LIYE KOI KAMAL NAHI

 

‏YE KAFIR SIFAT KE LIYE MAAN KR KHUD APNE KAHE SE GUSTAKH HUYE YA NAHI?

Share this post


Link to post
Share on other sites

KOI JAWAAB HAI? ..... :rolleyes:

Kahrish insan ko waqia bhot tang karti ha..... saber ni hota insan say

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

MUGHAL BHAI JI HAM SABR KRNE TAIYAR HAI LEKIN AAP HAZRAT REPLY TO KRE HAM JAWAAB DEGE

Share this post


Link to post
Share on other sites

مؤمن متقی سے اگر کوئی ایسی نادرالوجود وتعجب خیز چیز صادر وظاہر ہوجائے جو عام طور پر عادتاً نہیں ہواکرتی تو اس کو ''کرامت ''کہتے ہیں ۔ اسی قسم کی چیزیں اگر انبیاء علیہم الصلوۃ والسلام سے اعلانِ نبوت کرنے سے پہلے ظاہر ہوں تو ''ارہاص''اور اعلان نبوت کے بعد ہوں تو ''معجزہ''کہلاتی ہیں اوراگر عام مؤمنین سے اس قسم کی چیزوں کا ظہور ہوتو اس کو ''معونت''کہتے ہیں اورکسی کافر سے کبھی اس کی خواہش کے مطابق اس قسم کی چیز ظاہر ہوجائے تو اس کو ''اِستدراج''کہاجاتاہے۔ (النبراس شرح شرح العقائد ، اقسام الخوارق سبعۃ ، ص۲۷۲

 

نقل کفر کفر نہ باشد
عزیزان گرامی!
بیمار دیوبندی امت کے حکیم ، جنہیں جوتی چور کے نام سے بھی یاد کیا جاتا ہے یعنی اشرف علی تھانوی نے رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کی شان اقدس میں ایک بہت بڑی گستاخی کی جس کی وجہ سے اس پر 33 علماء حرمین شریفین نے فتوی کفر صادر فرمایا جس کی تفصیل اعلی حضرت امام احمد رضا خان فاضل بریلوی علیہ الرحمہ کی کتاب حسام الحرمین میں دیکھی جا سکتی ہے۔ اس کے علاوہ بے شمار علماء ہند نے بھی اس جوتی چور گستاخ رسول پر فتوی کفر لگایا کیونکہ اس نے رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے علم غیب کے متعلق یہ لکھا کہ معاذ اللہ جیسا علم غیب رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے پاس ہے ایسا تو ہر صبی و مجنون یعنی بچہ اور پاگل اور حیوانات و بہائم کے لئے بھی حاصل ہے معاذاللہ ثم معاذاللہ۔۔۔
حوالہ کے طور پر اس کی کتاب حفظ الایمان کا سکین پیج آپ نیچے ملاحظہ فرما سکتے ہیں۔

post-13595-0-38377300-1371288980_thumb.jpg

post-13595-0-16699700-1371288996_thumb.jpg

 

ہاں تو جناب اقرارِ نا حق آپ کے تھانوی صاحب تو کہتے ہیں کہ علم ِ غیب جمیع الحیوانات کو بھی حاصل ہے ، اس بارے میں آپ کا کیا جواب ہے ؟

Edited by Najam Mirani

Share this post


Link to post
Share on other sites

KASHAF JANWARO KO BHI HOTA HAI ISKI KOI DALEEL?

 

AGR JANWARO KO HOTA HAI TO NAFSEISLAM.COM KE MUFTI SAHAB NE KAHA KASHAF ALLAH KE NAIK BANDO KO HOTA HAI TO AULIYA ALLAH KO KASHAF HONA KOI KAMAL NAHI YAHA GUSTAKH AULIYA HOWE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.