Jump to content

Martay Waqt Sawal Kis Zban Main ? Ilyas Attar Sahab Ka Khan Sahab Sey Ikhtelaf.


IQRAR

تجویز کردہ جواب

Ilyas attar sahab ka khan sahab sey ikhtelaf.

 

Nazrin e ikram ! aap hazraat jantey hain ki ilyas attar sahab apne bayanaat mein ahmed raza khan sahab ki kitni tareef karty hain. or jaha tak hota hain khan sahab ki kitabo se hawaley dete hain.or ilyas attar sahab ka 1 nara bhi bohot mashhoor hain.

'alahazrat se hamy pyaar hain

inshallah mera bedha paar hain'

hum toh yeh sochte thay ki attar sahab ka ikhtelaf toh sirf ulema e batil deoband or akhtar raza sahab kay sath hain lekin ! attar sahab ka ikhtalaf to khan sahab kay sath bhi hain.

attar sahab ek sawal kay jawab main kahtay hain ki 'qabar main munkar nakir arbi zuban main hee sawal karengy'

 

ilyas attar sahab ka jawaab download ka karain>>> click hear

 

 

 

lakin khan sahab ka aqida hai ki munkar nakir kay sawal siryani main hongay.malfuzat e alahazrat,jild-5,page-12 main farmatay hain ki

 

'is ki babat toh kuch hadees main irshad nahi huwa-hazrat saidi abdul aziz dabbag raziallahutallahanhu sahab e kitab abraiz kay sheikh farmatay hai -munkir nakir kay sawal siryani main hoga or kuch lafz bhi bataye hain'

 

nazrien e ikram ! ab faisla aap kay hath main hain , ki ab aap btay ki khan sahab haq per hain ya attar sahab . agar attar sahab ka masla haq hai to khan sahab ka masla nahaq hoga toh ab aap btay ki yeh kesa mujaddid hain ki jisay yeh bhi nahi pata ki qabr main sawal arbi main honge !

 

post-14593-0-20163400-1371114735_thumb.jpg

 

post-14593-0-25394600-1371114743_thumb.jpg

Edited by IQRAR
Link to comment
Share on other sites

فضول اعتراض۔اقرار صاحب اگر آپ میں ذرا برابر سینس ہے تو آپ  بتائیں کے ایسے اعتراض اپلوڈ کر کے آپ کیا ثابت کرنا چاہتے ہیں؟


اس کو عقیدے کا نام ایسے دیا ہے جیسے اس نظریہ کا منکر یا تو کافر ہے یا گمراہ ہے۔


جناب جی عرض ہے کہ آپ ہمیشہ ہم سے سوال کرتے ہیں آج میں آپ سے اس میں سوال کرتا ہوں میرے سوال کے جواب میں آپ کے سوال کا جواب ہوگا۔


 


امام شافعی ،امام مالک ،امام احمد اور امام اعظم میں بہت اختلاف ہے بتائیں ان میں سے حق پر کون ہے اور باطل پر کون؟


یا یہ سب حق پر ہیں ؟اگر سب حق پر ہیں تو اس کی وجہ بھی بیان فرما دیں۔شکریہ


 


ماھو جوابکم فھو جوبنا


Link to comment
Share on other sites

مراسلہ: (ترمیم شدہ)

 

فضول اعتراض۔اقرار صاحب اگر آپ میں ذرا برابر سینس ہے تو آپ  بتائیں کے ایسے اعتراض اپلوڈ کر کے آپ کیا ثابت کرنا چاہتے ہیں؟

اس کو عقیدے کا نام ایسے دیا ہے جیسے اس نظریہ کا منکر یا تو کافر ہے یا گمراہ ہے۔

جناب جی عرض ہے کہ آپ ہمیشہ ہم سے سوال کرتے ہیں آج میں آپ سے اس میں سوال کرتا ہوں میرے سوال کے جواب میں آپ کے سوال کا جواب ہوگا۔

 

امام شافعی ،امام مالک ،امام احمد اور امام اعظم میں بہت اختلاف ہے بتائیں ان میں سے حق پر کون ہے اور باطل پر کون؟

یا یہ سب حق پر ہیں ؟اگر سب حق پر ہیں تو اس کی وجہ بھی بیان فرما دیں۔شکریہ

 

ماھو جوابکم فھو جوبنا

 

 

SHAN RAZA SAHAB BATAYIYE AHMAD RAZA SAHAB AUR ILIYAS SAHAB IMAM AAZAM AUR IMAAM SHAF'E HAI?

 

DONO HANFI AUR RAHI TO MAINE SIRF CHOTA IKHTELAF BAYAAN KIYA AB AAP KYA KEHTE HAI?

 

Edited by IQRAR
Link to comment
Share on other sites

On 6/14/2013 at 12:35 PM, IQRAR said:

 yeh kesa mujaddid hain ki jisay yeh bhi nahi pata ki qabr main sawal arbi main honge !

 

 

Mujaddid honay ki kia sharait hain ?? kia qabar main suwal k zban bunyadi farz ilm main say hay??? keh jisay farz ilm ka hi naheen pta wo mujaddid kesay ho gaya???

 

yeh to aik furuyi masla hay....

.......

 

Halankeh Mujaddid-e-Islam nay jawab main btaya bhi hay keh is ki babat to kuch  Hadees main irshad Naheen hua.

Link to comment
Share on other sites

دیوبندی حضرات کے دکھانے کے دانت اور،اور کھانے کے اور ہوتے ہیں۔


دیوبندی حضرات کے اندر اختلاف اس قدر ہے کہ ان کے علماء کو خاص طور پر اسی موضوع پر کتاب لکھنے کی ضرورت پڑتی ہے۔


اقرار صاحب کا اعتراض بے وقوفانہ ہے جیسا کہ پہلے عرض کیا جا چکا ہے۔اقرار صاحب کہتے ہیں کہ اس مذکورہ مسئلہ میں حق پر اعلی حضرت ہیں یا امیر اہل سنت؟ دونوں میں ایک نہ حق ضرور ہے اگر اعلی حضرت نا حق ہے تو وہ مجدد کیسے ہوئے۔لاحول و لا قوۃ الا باللہ


 


قارئین کرام گویا اقرار صاحب کے نزدیک مجدد ہونے کے لئے معصوم ہونا ضروری ہے کیوں کہ جو کسی مسئلہ میں تسامح کر بیٹھے وہ مجدد نہیں ہو سکتا۔اور یہ نبوت پر دیوبندیوں کا ڈاکہ ہے جبکہ ہمارے نزدیک مجدد ہونے کی شرائط میں یہ ہرگز نہیں ہے کہ وہ معصوم(یعنی وہ غلطی نہ کرے)ہو۔


 


خیراب آتا ہوں دیوبندیوں کے مجدد کی طرف ،دیوبندیوں کی متفقہ مجدد مولوی اشرفِعلی تھانوی صاحب کا  مولوی حسین احمد دیوبندی کے ساتھ تحریک پاکستان کے حوالے سے اختلاف تھا۔


اس اختلاف کو دیوبندی مولوی حسین احمد کی زبانی سنیئے۔


 


ہاں ان کی رائےدربارہ تحریک آزادی ہند غلط سمجھتا ہوں۔اس بارے میں میرا یقین کامل ہے کہ میرے اور حضرت تھانوی کے استاذحضرت شیخ الہند کی رائے نہایت صحیح اور واجب  الاتباع ہے۔(آداب اختلاف صفحہ ۱۳۳)۔  


 


جی (ناحق)کے اقراری صاحب دیکھا یہ اختلاف کیسا ہے؟کیا تمہارا بیان کردہ اختلاف اس قدر ہے ؟یہاں تو تھانوی کے خلاف کو واجب الاتباع کہا جا رہا ہے۔اب بتاوں کہ تم کس کے ساتھ ہو؟تھانوی کے ساتھ ہو یاحسین احمد کے ساتھ؟اگر حسین احمد کے ساتھ ہو تو تھانوی بقول تمہارے ہی قاعدہ سے مجدد نہ رہا کہ وہ نا حق ہوگیا۔اگر کہوں کہ تھانوی حق پر ہے تو اپنے امام حسین احمد اور محمود الحسن جسے شیخ الہند کہتے ہو کو نا حق مانو۔اب جس مذہب کے شیخ نا حق ہوں تو ان کے شاگرد و مرید حق والے کیسے ہو سکتے ہیں؟


ما ھو جوابکم فھو جوابنا


 


 امید ہے کہ اب سمجھ آگئی ہو گی کہ فروعی مسائل میں یہ حق نا حق نہیں کہتے ۔کہ دونوں طرف اپنے موقف کا صحیح ہونااذعان(یقین) کے درجہ پر نہیں ہوتا۔


 


post-2606-0-84529900-1371195437_thumb.jpg


 


post-2606-0-87621900-1371195442_thumb.jpg 


Edited by Shan E Raza
Link to comment
Share on other sites

دوسروں پر سطحی اعتراضات سے قبل اپنے گریبان میں جھانک کر دیکھیے۔۔۔اور یہاں فضول بک بک کرنے کی بجائے اپنے گھر کو جلنے سے بچائیں ۔۔


جناب دیوبندی صاحب آپ کے حکیم الامت اشرفعلی تھانوی صاحب کے خلیفہ خاص قاضی عبد السلام نے تبلیغی جماعت سے سخت اختلاف کیا سہ روزوں ،چلوں اور مروجہ تبلیغی نظام کو بدعت قرار دیا دیکھو کتاب شاہراہ تبلیغ۔


انوار شاہ کشمری دیوبندی آپ کے  عین اسلام تقویتہ الایمان سے راضی نہ تھے ۔دیکھو ملفوظات محدث کشمیری 204


آپ کے قاسم نانوتوی کی کتاب تحذیر الناس کی ہندوستان بھر میں کسی نے موافقت نہیں کی تھی بجز عبد الحی۔ دیکھو ملفوظات حکیم الامت جلد 5ص 296


اور اگر آپ اپنی وہابی تبلیغی جماعت کے مولوی زکریا کی کتب ِ فضائل اور تقویتہ الایمان،فتاوی رشدیہ ،بہشتی زیور لیکر بیٹھ جایئں تو صرف فروعی اختلافات نہیں بلکہ مولوی زکریا نے جو کچھ اپنی کتب فضائل میں لکھا ہے تقویتہ الایمان ،بہشتی زیور اور فتاویٰ رشدیہ کے مطابق کفر و شرک ہے ۔


بلکہ اگر آپ اپنے وہابی مذہب کی کتاب صراط مستقیم اور تقویتہ الایمان ہی کا موازنہ کریں تو ایک دوسرے کے صریح خلاف اور کفر و شرک تک ہیں ۔


لہذا ہم پر اعتراض کی بجاے اپنے گھر کی خبر لیجیے ۔۔


پھر ہم آپ سے پوچھتے ہیں کہ آپ اپنے دیوبندی اکابرین کے حوالے سے بتائئں یہ سوال کون کون سے ہوں گے اور کس زبان میں ہوں گے؟؟؟؟؟؟؟صرف اس سوال کا جواب لازمی بتایئں  

Link to comment
Share on other sites

BARELAVI HAZRAT AAP KHAM KHA CHOTE SE MASLE KO ULJHA KR DUSRI JANIB PHER RAHE HAI MASLA HAQ SE MURAD 1 GALT HAI AUR 1 SAHI AUR YE CHOTA SA MASLA HAI LEKIN IKHTILAF BADA HAI KYU KE KHANSAHAB NE KAHA HADITH ME KAHI BAYAN NAHI AUR UNKE BADE CHAHNE WALE JISKO DEKH KR AKHTR RAZA KHAN BHI RASHK KARE UNKA IS MASLE ME IKHTLAF AB MASLA KISKA SAHI YA 2NO SAHI HAI SABIT KRKE DIKHAYE

 

AUR KUCH AITRAZAT :

 

DAWAT E ISLAMI WAALE SAARE HANFI SHAFA'E KHANSAHAB KO MUJADDID E AAZAM KYU KEHTE HAI?

 

KYA KHANSAHAB IMAM SHAFA'E SE BADE HOGAYE?

Link to comment
Share on other sites

الحمدللہ دیوبندی کی ہوا نکل ہی گئی۔قارئین ملاحظہ کر لیں گے کہ آئے کس جوش میں تھے اور اب کیسے لیٹ گئے ہیں۔خیر جناب آپ گنگوہی صاحب کا فتاوی رشیدیہ پڑھ لیں اس میں جگہ جگہ گنگوہی صاحب سماع موتی سے متعلق اپنی رائے کچھ یوں دیتے ہیں ،کہ اس مسئلہ میں سلف میں اختلاف رہا ہے اور بندہ اختلافی مسائل میں فیصلہ نہیں کرتا۔


 


تو جناب ہماری طرف سے بھی یہی جواب لیجئے کہ ہم میں اتنی صلاحیت نہیں کے اعلی حضرت کے موقف یا امیر اہل سنت کے موقف میں سے کسی کو صحیح کہیں اور کسی کو تسامح۔کیونکہ دونوں نے دلائل دیئے ہیں اور ویسے بھی اعلی حضرت تو ناقل ہیں۔اسلئے فیصلہ کرنا ہم جیسوں کا کام نہیں ہے۔


 


ایک ٹوپک میں اسی سے متعلق سوال کریں تو بہتر ہوگا۔ 


Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 months later...

o ho iqraar sahib ab kia ho ga, itna bara ikhtalaaf aap nay bian kar dia.

 

aap kay topic ka jawab ya hay k aap kay topic ko parah he na ja ay.  maira khial tha k is foroumn par samajhdaar log behas kartay hain.  magar yahan to bachkana zehan k log hain.

 

arbi/ya seraani kehnay say kia aqeeda kharaab ho gia hay.  aik tehqeeq hoti hay jo mukhtalif log apnay 

andaaz say kartay hain. baat saari ya hay.  itna time darood sharif parh laitay to behtar tha.

Link to comment
Share on other sites

janaab iqraar sahib, aap nay likha hay #ilyas qadri sb ka aqeeda hay k qabar main arbee main hee swaal hoon gay#

 

behas to bahut lambee ho chuki hay , maira aap say aik he swaal hay:

 

AQEEDA  ke taareef kar dain, K aqeeda say kia muraad hay, aqaid kia hotay hain

 

ikhtalaaf kee kia tareef hay.

 

aik aadmee kehtay, ameem oonchee awaaz main ameen kahain/aik kehta hay ahista awaaz main.

 

 

ya jo difference hay 2  admioon main,ya AQEEDA kehlaa ay ga ya  issay AAp ikhtalaaf kahain gay.

 

AQEEDA aur ikhtalaaf main Difference biaan karain.

 

thank you,

Link to comment
Share on other sites

بحث میں حصہ لیں

آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔

Guest
اس ٹاپک پر جواب دیں

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • حالیہ دیکھنے والے   0 اراکین

    • کوئی رجسٹرڈ رُکن اس صفحے کو نہیں دیکھ رہا
×
×
  • Create New...