Sign in to follow this  
Followers 0
MunAAm

Ham Nabi ﷺ Ko Noori Bashr Keh Kr Nabi Ki Gustakhi Kr Rahe Hai Aitraz

11 posts in this topic

ALLAH NE INSAN KO ASHRAFUL MAKHLOOK BANAYA MAKHLOOK ME SAB SE AFZAL AUR INSAN MITTI SE BANA HAI NOOR SE NAHI AUR NABI INSANO ME SAB SE AFZAL HAI LEKIN NOOR NAHI AGR NOORI BASHAR KAHTE HAI TO YE GUSTAKHI HOGI KYU KE INSAN SB SE AFZAL BASHAR HAI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muslimanon Ka Aqeeda :


 


Noorjawb2.jpg


 


Deobandion ka fatwa :


 


noor_.jpg


Share this post


Link to post
Share on other sites

Ek trf aap kehte ho zahiri bashr hai batini noor aur misal jibreel alaihisslam ki yaane aap to noor hi keh rahe ho asal noor hai sirf duniya me bashr bnke tashrif laye to ab kya kehna hai

Share this post


Link to post
Share on other sites

syedina Jibraeel alaislam ki misal say yei bataya gaya hai kay noor ka bashri labas mai dunya mai aana koi namumkin baat nahe jaisay kuch badmazhabo nay is ka inkar kia ..

 

Sarkar alaisSalato was salam noor bhe hain aur bashar bhee in mai say kisi 1 ka bhe inkar ham nahe kartay yei wohi karay ga jo islami aqaid kay muqablay par apni aqal kay ghoray doraiay.. Iman walay tu bas kahtay hain k ham imaan laiy aur ham nay tasdeeq ki.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aap to ALLAH ka noor mante ho aur ALLAH ka noor makhluk kaise hosakta hai?

 

Agr sb se pehle nabi ka noor paida krne wali hadith galt nahi hai to batayiye

 

Agr ALLAH ne apne noor se paida kiya to aapka aqeeda hua nabi ALLAH ke noor ka tukda hai agr nahi to kaise kyu k apne noor se paida kiya

 

Ye quran ka inkar hua ya nahi "NA USKI KOI AULAAD AUR NA WO KISI SE PAIDA HUA"

 

Ilzami jawaab ji bharke dena magr aitraz ka jawaab zarur dena

Edited by IQRAR

Share this post


Link to post
Share on other sites

(bis)

یہ بحث اسی فورم پر کئی مرتبہ ہوچکی ہے،  نور من نور اللہ کا مفہوم یہاں پڑھ لیں

http://www.islamimehfil.com/topic/21300-%D9%86%D9%88%D8%B1-%D9%85%D9%86-%D9%86%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D9%84%D9%84%DB%81/

ظاہر صورت بشری.pdf

Edited by Toheedi Bhai

Share this post


Link to post
Share on other sites

(bis)

جناب اقرار صاحب عرض ہے کہ اہل سنت تو حضور صلی اللہ علیہ وسلم کے نور کو اللہ کے نور کا جز یا حصہ نہیں مانتے ، کیونکہ یہ شرک ہے، لیکن دیوبندی مفتیوں کا یہ حال ہے کہ ایک سوال کا جواب دیتے ہوئے عنوان میں لکھتے ہیں آنحضرت صلی اللہ علیہ وسلم کو نور خداوندی کا جز کہنے کا صحیح مفہوم ،

اقرار صاحب جب حضور صلی اللہ علیہ وسلم کا نور اللہ تعالی کے نور کا جز ہے ہی نہیں تو اس کا صحیح

 

مفہوم کیا ہوگا ؟ اللہ کریم کی ذات تو لم یلد ولم یولد ہے ،کیا خیال ہے  ؟

 

 

 

 

post-4540-0-92905600-1382898338_thumb.jpg

 

 

 

 

post-4540-0-19186900-1382898330_thumb.jpg

Edited by Mughal...
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

mujhe aur ek jawab chahiye

 

Insaan ashraful makhlooq hai aur insan ka saya hota hai aap unka saya nahi tha kehte ho

Share this post


Link to post
Share on other sites

مسٹر اقرار 


ہم سے تو بعد میں کرنا تکرار


پہلے اپنے گھر کی خبر لے 


مل جاے گا تیرے باطل دل کو قرار


 


حضور اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کا سایہ نہ تھا۔


۔حوالہ جات۔1


مولوی رشید گنگوہی - امداد السلوک


2۔اشرف علی تھانوی- میلادالنبی


3۔مولوی نزیر احمد عرشی مداح علماء دیوبند


کتاب مفتاح


Share this post


Link to post
Share on other sites

nabi honay k liee do cheezoon ka hona bahut zaroori hay

 

bashriat     and    afzaliat

 

bashar hona laazmi hay magar sub say afzal.  Allah nay apnay noor say banaya ka matlab ya naheen Allah k noor main kami aa gaee.  sooraj (sun ) k aagay sisha rakh dain to us sishay say bhee roshni nikalti hay magar suraj ke roshni main ko e kami naheen aati.  jin/farishtay nabi naheen ho saktay.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.