Sign in to follow this  
Followers 0
IQRAR

Allah Miya Kehna Kaisa Ahmad Raza Sahab 3 Mani Bataye Miya Usme Se Ahmad Raza Sahab Ke Khandan Me Jitne Miya Hai Wo Konsi Maani Wale Hai

5 posts in this topic

1 ma'na MAULA, Allah ta'ala

beshak maula hai,

 

(2) dusre ma'na SHAUHAR,

(3)

Teesre ma'na ZINA KA DALAAL JO ZANI (zina karne

wale mard) AUR ZANIYA (zina karane wali aurat) ME MUTAWASSIT HO (Yani zani aur zaniya ke beech

ta'alluqat paida karane wala dalaal)

 

 

(al malfooz ma'roof ba malfoozaat e aalahazrat jild

1 page 101)

 

 

AHMAD RAZA NE

"LAFZ E MIYAN" KE 3 MA'NA BATAYE HAIN JAB KI URDU LUGAT KI MASH'HOOR KITAB "FIROZULLUGAAT

PAGE 1325" ME LAFZ E MIYAN KE 8 MA'NA LIKHE

HAIN

KHAIR:

TO MIYAN SE AHMAD RAZA SAHIB KA GHAR

BHARA PADA HAI, KHUD AHMAD RAZA KO UN KE MAA BAP "AMMAN

MIYAN" KAHTE THE

 

 

(Hayat e aalahazrat 1 page 508)

 

 

AHMAD RAZA KE CHHOTE BHAI KA NAM

"NANNHE MIYAN"

AUR MANJHLE BHAI KA NAM "HASAN MIYAN" THA

 

 

(Malfoozat e aalahazrat 2 page 2)

 

 

AUR AHMAD RAZA KE PAD POTE KA NAM

"AZ'HARI MIYAN"

HAI JO IS WAQT ZINDA HAI

AB IN SAB KE NAMO ME "MIYAN" KIS MA'NA ME HAI?

 

MOLA TO NAHI HOSAKTA KYU K BESHAK MOLA TO ALLAH HAI

Share this post


Link to post
Share on other sites

لفظ میاں جب کسی کے نام کے ساتھ بولا جائے تو مراد جناب ۔ جناب عالی ۔ہوتا ہے ۔ اور یہ معنی بھی فیروز الغات میں بیان ہوئے ہیں

کسی بھی لغت یا کتاب میں جو لفظ کے معنی بیان کئے جاتے ہیں اس سے یہ مراد نہیں ہوتا کہ یہ لفظ صرف اسی معنی میں محصور ہے ۔ اعلیٰ حضرت نے تین معنی بیان کئے تو اس کا مطلب یہ نہیں کہ لفظ میاں تین معنوں میں ہی استعمال ہوگا ۔یہاں حصر کہاں ہے ؟ ثابت کریں ؟
اسی طرح فیروز الغات میں جو معنی بیان کئے ہیں وہ بھی مکمل نہیں ہیں ۔

بخاری شریف کی حدیث ۴۷میں قیراط کا معنی احد پہاڑ کی مثل بیان کیا گیا ہے ۔اگر اس کو بھی آپ کے بیان کئے گئےقاعدے کے مطابق محصور کیا جائے تو قیراط کےاس کے علاوہ سارے معنی باطل ہوجائیں گے ۔احادیث مبارکہ میں ایسی بیشتر مثالیں موجود ہیں۔  لیکن حصرنہ ہونے کی وجہ سے کوئی انہیں محصور نہیں کرتا ۔

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

سنیوں کو سلام !


اک بات  بتایں مخالفین اعلاحضرت علیھ رحمہ کہ اللہ عزوجل میں اور اعلاحضرت میں فرق ہے یا نہیں ؟ یا پھر ان کی دشمنی میں اس قدر اندھے ہو گئے ہیں کے احمقانہ سوالات کرتے ہوئے یہ بھی بھول گئے کہ اپنے رب عزوجل کے ادب  میں اور اعلاحضرت کے ادب میں   فرق ہے .


عقل کے دشمن ! تمہارا اعتراض ہی تمہارا  جواب ہے ،  اعلاحضرت اک بھائی ، اک بیٹے ، ہیں اسی لئے گھر والوں نے پیار سے  نام میاں  رکھ دیا   اللہ عزوجل کسی کا بیٹا بیٹی ہونے سے پاک ہے اتنا تو معلوم ہی ہوگا  اگر عقاید کی ادنا سی بھی معلومات ہو تو ..............


کہنے کا مطلب یہ کہ تمھارے جھلا  نے اللہ عزوجل کا وہ ادب نہ کیا جس کے وہ لائق ہے اور اب یہاں ان کی غلطیوں  پر پردہ ڈالنے کے لئے  اللہ عزوجل کے بندے  پر اعتراض ٹھونک کر اپنی علمی یتیمی کا ثبوت دے رہے ہو .

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

سنیوں کو سلام !

اک بات  بتایں مخالفین اعلاحضرت علیھ رحمہ کہ اللہ عزوجل میں اور اعلاحضرت میں فرق ہے یا نہیں ؟ یا پھر ان کی دشمنی میں اس قدر اندھے ہو گئے ہیں کے احمقانہ سوالات کرتے ہوئے یہ بھی بھول گئے کہ اپنے رب عزوجل کے ادب  میں اور اعلاحضرت کے ادب میں   فرق ہے .

عقل کے دشمن ! تمہارا اعتراض ہی تمہارا  جواب ہے ،  اعلاحضرت اک بھائی ، اک بیٹے ، ہیں اسی لئے گھر والوں نے پیار سے  نام میاں  رکھ دیا   اللہ عزوجل کسی کا بیٹا بیٹی ہونے سے پاک ہے اتنا تو معلوم ہی ہوگا  اگر عقاید کی ادنا سی بھی معلومات ہو تو ..............

کہنے کا مطلب یہ کہ تمھارے جھلا  نے اللہ عزوجل کا وہ ادب نہ کیا جس کے وہ لائق ہے اور اب یہاں ان کی غلطیوں  پر پردہ ڈالنے کے لئے  اللہ عزوجل کے بندے  پر اعتراض ٹھونک کر اپنی علمی یتیمی کا ثبوت دے رہے ہو .

 

Bhut umda jawab hay.

Iqrar sb ye batain kya ap Allah Miya kehna jaiz mantay hain?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.