Jump to content
IslamiMehfil

Recommended Posts

~Afsos Sad Afsos~
 
Sunni Soya Reh Gaya,
 
Badmazhab Bazi Le Gaya.
 
Karachi:
Ibrahim Hydri Me Deobandio Ka AhleSunnat Ki Bahar e Madina Masjid Pe Hamla,
Imam Par Tashuddad.
Masjid Par Qabza Kar Liya.
 
Tamam Sunni Chup...
Social Media Pe Sunni Chat Me Masroof...
Na Koyi Muzammati Msg Na Koyi Post...
 

 

Link to post
Share on other sites

(salam)

ہم اس کی شدید ترین مزمت کرتے ہیں 

برا نہ مانیں اخی ! زبانی کلامی مذمت وہ ملامت  سے کچھ نہ ہوگا جیسے یہ قرن الشیطان فتنے پھیلانے میں آگے آگے رہتے ہیں ویسے ہی ہمیں بھی اپنی مساجد، مدارس و عقاید کی حفاظت میں آگے آگے رہنا ہوگا .

اہل سنن خاموش تماشائی بنے ہوئے ہیں سچ تو یہ ہے کے عوام تو عوام چند بے ایمان نام نہاد علما کو بھی دیکھا کہ اس مسلے پر زیادہ دھیان نہیں دیتے اور ایک بات کبھی نہ بھولیں کہ گھر کا بھیدی لنکا دھایے .................. اگر ہم سیسہ پلائی دیوار بن جاہیں تو کوئی ہمیں ٹس سے مس نہ کر پاے .................

للہ عزوجل توفیق دے ............... 

Edited by DeoKDushman
  • Like 1
Link to post
Share on other sites

 (جہاں تک میں نے اس علاقے کو دیکھا ہے وہاں پر سنیوں کی مساجد دیوبندیوں سے زیادہ ہیں ،اور اسکے آس پاس کی آبادی  (کورنگی


    .میں بھی دیوبندی اتنے با اثر نہیں کے مسجد پر قبضہ کر سکیں .خیر میں خود ہی پتہ کرنے کی کوشش کروں  گا

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

آج کل کراچی میں آپریشن ہو رہا ہے لیکن دیو کی فسادی جماعتوں کو کھلی چھوٹ ہے کہ جس جگہ بھی چاہیں اسلحہ کے زور پر مسلمانوں کی مساجد پر قبضہ کر لیں۔ مگر ہو گا کچھ نہیں اگر وہ سمجھتے ہیں کہ اس طرح سے بندوق کے زور پر وہ امامت تبدیل کروالیں گے تو یہ ان کی بھول ہے۔ اس سلسلے میں تجویز یہی ہے کہ سنی مفتیان ، علماء  سے رابطہ قائم کیا جائے۔ مفتی منیب الرحمٰن صاحب  سے رابطہ کیا جائےاور ضرورت پڑے تو عدالت بھی جائیں۔   

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

 

 (جہاں تک میں نے اس علاقے کو دیکھا ہے وہاں پر سنیوں کی مساجد دیوبندیوں سے زیادہ ہیں ،اور اسکے آس پاس کی آبادی  (کورنگی

    .میں بھی دیوبندی اتنے با اثر نہیں کے مسجد پر قبضہ کر سکیں .خیر میں خود ہی پتہ کرنے کی کوشش کروں  گا

 

 

Kuch maloom howay BAHAR-E-MADINAH masjid kay baray may????? Qabza abhi bhi hay ya nahi???

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By Smart Ali
      Hzrat is cheees ko deogandion or wahabion nay social media per viral keeya howa hay. or mazak ura rahey hien. kindlay SURAH KAUSAR & BAAR PERHNAY SAY BARKAT HOTI HAY. is ka reference inayat fermadien. jazakallah

    • By Smart Ali
      Hazrat aik wahabi nay dawat islami per aietraz keeya hay. is ka jawab inayat fermadien.  
       

       
       
       

      جوٹھے پانی کی فضیلت
      ● سوال:
      ایک روایت مشہور ہورہی ہے کہ آپ علیہ السلام نے فرمایا کہ عاجزی کی ایک علامت یہ بھی ہے کہ آدمی اپنے مسلمان بھائی کا جوٹھا (یعنی بچا ہوا) پانی پی لے، اور جو اپنے بھائی کا جوٹھا پیتا ہے اس کے ستر(٧٠) درجات بلند کردیئے جاتے ہیں، ستر(٧٠) گناہ مٹادیئے جاتے ہیں اور اس کے لئے ستر(٧٠) نیکیاں لکھی جاتی ہیں.
      اس روایت کی تحقیق مطلوب ہے.

            ▪ الجواب باسمه تعالی
      واضح رہے کہ مسلمان کا جوٹھا پینے کے متعلق جتنی روایات منقول ہیں ان میں سے کوئی بھی روایت سند کے لحاظ سے درست نہیں.
      ١. پہلی روایت:
      سوال میں مذکور روایت کو مختلف محدثین نے نقل کیا ہے اور اس پر غیرصحیح ہونے کا حکم لگایا ہے.
      □ ومثل ذلك حديث: "من التواضع أن يشرب الرجل من سؤر أخيه، ومن شرب من سؤر أخيه رفعت له سبعون درجة، ومحيت عنه سبعون خطيئة وكتبت له سبعون حسنة‏".
      ¤ هذا حديث موضوع، أورده ابن الجوزي في الموضوعات (204/3).
      ♤ نوح بن ابی مریم:
      اس روایت کی سند میں ایک راوی نوح بن ابی مریم ہے جس کے بارے میں محدثین کے اقوال کافی سخت ہیں:
      ◇ یحی بن معین کہتے ہیں: لیس بشئ.
      ◇ مسلم بن حجاج اور دارقطنی کہتے ہیں: متروك.
      ◇ ابن حبان کہتے ہیں کہ اس نے سچ کے علاوہ باقی سب کچھ جمع کیا.
      ◇ امام ذہبی کہتے ہیں: جمع الكمالات الا الصدق.
      ٢. دوسری روایت:
      اس روایت میں یہ ہے کہ جو شخص کسی مسلمان کے جوٹھے کو تبرکا پیئےگا اللہ رب العزت اس کیلئے ایک فرشتہ پیدا فرمائینگے جو قیامت تک ان دونوں کیلئے استغفار کرتا رہےگا.
      ○ "منْ شَرِبَ سُؤْرَ الْمُؤْمِنِ تَبَرُّكاً بِهِ، خَلَقَ اللَّهُ بَيْنَهُمَا مَلَكاً، يَسْتَغْفِرُ لَهُمَا حَتَّى تَقُومَ السَّاعَةُ".
      ¤ هذه الرواية مرسلة.
      یہ روایت شیعوں کی کتابوں میں نقل کی گئی ہے اور اہل سنت کی کتابوں میں جہاں بھی اس کا تذکرہ ہے وہاں موضوع (یعنی من گھڑت) روایات میں اس کو شمار کیا گیا ہے.
      ٣. تیسری روایت:
      مؤمن کے جوٹھے میں شفا ہے.
      ○ حديث: "سؤر المؤمن شفاء."
      اس روایت کو تمام محدثین نے بالاتفاق موضوع قرار دیا ہے، اور بعض محدثین نے یہ اضافہ کیا ہے کہ مؤمن کی تھوک میں شفا ہے، یہ دونوں الفاظ درست نہیں.
      قال النجم: ليس بحديث، ورد بلفظ: "ريق المؤمن شفاء". (رواہ العجلونی فی کشف الخفاء، ص:458 عن نجم الدین الغزی).
      ¤ وأما ما يتداوله الناس من قول منسوب للنبي صلى الله عليه وسلم وهو: "سؤر المؤمن شفاء"، فليس بحديث.
      ¤ قال العلامة القاري: ليس له أصل مرفوع. (المصنوع في معرفة الحديث الموضوع، ص:106).
      ¤ وقال الحافظ العراقي‏:‏ هكذا اشتهر على الألسنة، ولا أصل له بهذا اللفظ‏‏.
      ¤ وقال العلامة الألباني عن الحديث السابق: لا أصل له.
      [- سلسلة الأحاديث الضعيفة والموضوعة (1/105).
      - المقاصد الحسنة للسخاوي، (ص:231)].
      ٤. چوتھی روایت:
      مسلمان کے جوٹھے میں ستر(٧٠) بیماریوں کا علاج ہے.
      صحيحة عبدالله بن سنان، قال: قال أبوعبدالله عليه السلام: "فِي سُؤْرِ الْمُؤْمِنِ شِفَاءٌ مِنْ سَبْعِينَ دَاء"، وهذه هي الرواية العمدة في الموضوع، والتي على أساسها أفتى العلماء (ای العلماء الشیعة) باستحباب سؤر المؤمن.
      ¤ یہ روایت شیعہ کی کتب میں ان کی اپنی سند صحیح کے ساتھ موجود ہے لیکن اہل سنت کے نزدیک ان روایات کی کوئی حیثیت نہیں اور یہ من گھڑت روایات ہیں.
      ٥. پانچویں روایت:
      مسلمان کے وضو کا بچا ہوا پانی پینے میں ستر(٧٠) بیماریوں کا علاج ہے جس میں سے سب سے کم (درجے کی بیماری) غم ہے.
      ○ وجماعة من أصحاب النَّبِيِّ صلى الله عليه وسلم يَقُولُونَ: سَمِعنا النَّبِيَّ صلى الله عليه وسلم يَقُولُ: «الشُّربُ مِن فَضلِ وُضُوءِ المُؤمِنِ فِيهِ شِفاءٌ مِن سَبعِينَ داءً أَدناهُمُ الهَمُّ».
      ♤ محمد بن محصن الاسدی العكاشي:
      اس روایت میں ایک راوی ہے محمد بن محصن الاسدی العكاشي ہے.
      ١. یحیی بن معین کہتے ہیں کہ یہ جھوٹا ہے.
      ◇ قال يَحيَى بن مَعِينٍ: العُكاشِيُّ كَذابٌ.
      ٢. ابن عدی کہتے ہیں کہ یہ اوزاعی سے جھوٹی اور من گھڑت روایات نقل کرتا ہے.
      ◇ وقال ابن عَدِيٍّ: يَروِي عَن الأَوزاعِيِّ أحاديث مَناكِيرَ مَوضُوعَةً.
                 ▪ خلاصہ کلام
      اس باب میں جتنی بھی روایات منقول ہیں یہ سب سند کے لحاظ سے درست نہیں، لہذا اس کو آپ علیہ السلام کی ذات کی طرف منسوب کرنا یا پھیلانا ہرگز درست نہیں.
          《واللہ اعلم بالصواب》
      ٢٣ فروری ٢٠١٨
    • By Smart Ali
      hazrat mien nay junaid jamshed ki gustakhi wali video share ki, jis may us nay bola kay nabi kay aglay pichlay , chotay baray sub gunnah bakh diya gayee ( MAAZALLAH) nabi pak ko gunah gar bolnay ki gustakhi ki. us ka jawab deogandi nay diya hay. barai madinah app log bata dien kay in kay jawab may kitni sadaqat hay? kiya hamari kitaboon may aisa hay?
      rehnumai ferma dien
       

       
       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       
       
    • By Smart Ali
      hazrat nabi ki jub madinay amaad hoi to sahaba nay jaloos nikala. in ka jin jin hadees may ziker howa un hadeesoon ka scan page chahiya
       
      Jab Aaqa Salllaho Aliahe Wasallam Hijrat Kar K MADINA Sharif Aaye To Logon Ney Khoob Jashan ManayaNojawan Larkey Apni Chatton Par Charh KarAur Gulam, Khuddam Raasto Me Phirte TheyAur Nara'Aey Risalat Lagate Aur KehteYA RASOLALLAH.    (Sahih Muslim Jild 2 Page 419)  
      jaloos ka ziiker kin kin hadees may hay. un ka scan page darkar hay
       

    • By Smart Ali
      Hazrat Deoband molvi nay ya aietraz kiya hay kay Islami Zindagi may jo tum log bairi kay patoon say nahanay ka nuksa batatay ho wo kahan say utha ker lay ai? islami zindagi book may is chees ka koi reference hee nahi. apni taraf say izafa ker kay ummat ko kiss rastay per laga diya.
       
      barai madinah is ka jawab inayat fermadien
       

       

×
×
  • Create New...