Wahabi Deobandi Ebarat Or Un Ka Difa Mean Deobandi Wazahat

Haq3909

تجویز کردہ جواب

Salam,

It doesn't matter whether I copy some material from somewhere.As long as it supports my aqeeda and refutes you , there's no harm.Moreover your aqeeda should be supported by Muhaditheen , Fuqaha and Mufasireen too.Don't just quote any Deobandi scholars.That would be childish of you, if you did so.

Wasallam.

There is harm, its a discussion between two people, and your contribution is zero. The harm is that if you havent written the material you will not understand the connecting issues to it. Which in other words means you are a idiot who cannot see fault because you do not have required knowledge to realize your mistake. I really don't need you to copy paste anything, i know exactly where you copy paste from. Discussion will be benefitial for me is when you come with something original. If you are copy pasting what I heard and what i know inside out and out side in its hardly a dicusion. Its like a professional wrestler wrestling with a amature. I dislike CopyPasters cause you are not engaged in discussion rather you are copy pasting others material without even giving credit to where you got it from. This is called plagiarism and its shameless act. Imagine you are debating me and each time you finsih i play a clip. Is that a debate between you and me or u or the video clips. If I need to debate other peoples material I dont need you in the middle, I will do it myself in my own time and i know exactly where to find the material without your help. YOU NEED TO CONTRIBUTE try writing what you read in your own words. Asking you to interpret the Quran and Sunnah would be too much atleast write up the material you read in your own words to make it feel like i am discussing with someone who knows. As a CopyPaster you will not gain anything. You will always be a COPYPASTE, have you ever wondered why in schools never except COPYPASTE from net or books? Because copypasters learn nothing, by writting in your own words you will internalize the material and develop better understanding of issue and evidences.

TUM ILTEZAM MAANG RAHE HO MATLAB APNE MU UN IBARATO KO KUFRIYA MAANLIYA AB TUM HI UN IBARATO KI TOBA DIKHAO :P

Chor denh is ko, is dafa maaf ker denh is ko luzoom aur iltizam meh farq nahin pata. Balkay is ka matlab toh Haq Nawaz Jhangvi ko be nahin thah woh be Mualana Ashraf Ali Sehalvi (rahimullah) say munazray meh iltizam e kufr kee daleel mang raha tha luzoom e kufr kee nahin. Hazrat nay ek doh dafa samjaya kay luzoom yeh heh iltizam yeh heh ... phir kehnay laga mujjay bataho luzoom kis ko kehtay hen iltizam kia cheez heh ... war palat ker kernay laga halan kay ussay luzoom aur iltizam ka farq be nah pata thah. Is nay maan leeya heh Urdu achi tera nahin aati is leyeh is ko chor denh. Wesay mujjay yeh be is kee chaal lagti heh keun kay yeh phr behas kesay jari rakh sakhta heh. Abh is nay kehna heh Urdu nahin aati jab pans gaya toh aur behas phir be jari rakhay ga.

There is harm, its a discussion between two people, and your contribution is zero. The harm is that if you havent written the material you will not understand the connecting issues to it. Which in other words means you are a idiot who cannot see fault because you do not have required knowledge to realize your mistake. I really don't need you to copy paste anything, i know exactly where you copy paste from. Discussion will be benefitial for me is when you come with something original. If you are copy pasting what I heard and what i know inside out and out side in its hardly a dicusion. Its like a professional wrestler wrestling with a amature. I dislike CopyPasters cause you are not engaged in discussion rather you are copy pasting others material without even giving credit to where you got it from. This is called plagiarism and its shameless act. Imagine you are debating me and each time you finsih i play a clip. Is that a debate between you and me or u or the video clips. If I need to debate other peoples material I dont need you in the middle, I will do it myself in my own time and i know exactly where to find the material without your help. YOU NEED TO CONTRIBUTE try writing what you read in your own words. Asking you to interpret the Quran and Sunnah would be too much atleast write up the material you read in your own words to make it feel like i am discussing with someone who knows. As a CopyPaster you will not gain anything. You will always be a COPYPASTE, have you ever wondered why in schools never except COPYPASTE from net or books? Because copypasters learn nothing, by writting in your own words you will internalize the material and develop better understanding of issue and evidences.

Salam,

Alhamdullilah I have ready many books on these issues and my aqeeda is well established.Can't you see the irony here.Most of the people here copy paste entire books/scans.It's shameful indeed.You can review my posts again.I have only copy pasted the quotes from scholars.Rest i have refuted you personally.I can assure you that I am 100% sure about what I copy paste and in which context.You yourself are confused about your aqeeda in several issues which I have highlighted.You're aqeeda is NOT supported by your fellow Sunnis.Just go back to Hazir Nazir thread and see for yourself.

Wasallam.

Salam,

1.) Kya aap nay meri original post ka point to point jawab diya?

2.) Iss kitaab ka may jawab kya do?Woh to in tamam pages may Ulama e Deoband ka eik dosra ko kafir karar denay pay tolay huwa hay aur asal mazmoon ki baat hi nahi kar rahay. Agar yahi kaam karna hay , to iss tarha toh may 100 hawala la sakta hu.Dekhna hay phir?

3.) Musanif nay yay sawal kyon kiya? Us ka maqsad kya tha?Is ka jawab brackets may hay.AAP nay bohat hoshiyari say kaam liya hay.

Wasallam.

jnb Ulma e Deoband jo hon gean wo he aik dusry ko qrar dean gean na ........ :P

un pages mean Out of topic koi baat ni ha .. balky ap k molveo ki mukhtlif kitabo k hawaly hean jin mean usi ebarat ka

difa ker rahy hean .. koi kouch kah aha ha tow koi kuch....... un ki tow apni samjh mean ya ebarat ni arahi k is ebarat ka difa kaisy karen :)

or bra funny sawal pocha aap ny k musnif nay ku sawal kia ? or phr kaha k us ka jwb barikatas mean ha ? ya wo hi barakets hean na jo aap ny lagi jo aap k kisi molvi ki ebarat ha pahaly tow mujy ya smjh ni arahi wo aap say sawal kr rahy hean aap usi sawal ka khulsa nikal rahy hean ?

Isi Thanvi nay sahi kaha tha saray kam fahm meary hi hissa mean ay :P

Salam,

Alhamdullilah I have ready many books on these issues and my aqeeda is well established.Can't you see the irony here.Most of the people here copy paste entire books/scans.It's shameful indeed.You can review my posts again.I have only copy pasted the quotes from scholars.Rest i have refuted you personally.I can assure you that I am 100% sure about what I copy paste and in which context.You yourself are confused about your aqeeda in several issues which I have highlighted.You're aqeeda is NOT supported by your fellow Sunnis.Just go back to Hazir Nazir thread and see for yourself.

Wasallam.

Reading, makes you qualified to discuss with me? You can/t even read properly you dont know how to read properly. You couldnt wouldnt undrstand the chaper on Raf ul Yadain in Jaa Al Haq. Reading is not key, interpreting is the key to properly understanding a book. Lastly the sunnis present scanned pages, books are referenced, thats not plagiarism,  there is diffrence between plagiarism and pasting scanned pages. Which Sunni here quoted a books scanned page and you or I or anyone else thought he wrote it. By copy pasting word for wrod fullstop to full stop without even declaring whre you got the material from is plagiarism, thats literary theft. People like you always existed and in Kashf ul Majood, Hazrat Data Ali Hujweri rahimullah wrote someone stole his book material and publshed it as his own. Atleast put quotation marks to indicate you are quoting someone else and material wasnt written by you. Keep saying to me that i am confused about my aqeedah it prolly makes you feel better. In sha allah the astronomical size of lack of comprehension and stupidity of yours will be established in the response. The reason on which you are saying i dont know my aqeedah and i am confused. That place will establish that you are STUPID AND DONT KNOW HOW TO READ a book or interpret the content in light of evidences. You are telling me my aqeedah is not supported by Sunni's, foolish kid you have no sense. :)

Reading, makes you qualified to discuss with me? You can/t even read properly you dont know how to read properly. You couldnt wouldnt undrstand the chaper on Raf ul Yadain in Jaa Al Haq. Reading is not key, interpreting is the key to properly understanding a book. Lastly the sunnis present scanned pages, books are referenced, thats not plagiarism,  there is diffrence between plagiarism and pasting scanned pages. Which Sunni here quoted a books scanned page and you or I or anyone else thought he wrote it. By copy pasting word for wrod fullstop to full stop without even declaring whre you got the material from is plagiarism, thats literary theft. People like you always existed and in Kashf ul Majood, Hazrat Data Ali Hujweri rahimullah wrote someone stole his book material and publshed it as his own. Atleast put quotation marks to indicate you are quoting someone else and material wasnt written by you. Keep saying to me that i am confused about my aqeedah it prolly makes you feel better. In sha allah the astronomical size of lack of comprehension and stupidity of yours will be established in the response. The reason on which you are saying i dont know my aqeedah and i am confused. That place will establish that you are STUPID AND DONT KNOW HOW TO READ a book or interpret the content in light of evidences. You are telling me my aqeedah is not supported by Sunni's, foolish kid you have no sense. :)

Salam,

Your first line makes you a Pride of the Proud  :P Are you kidding me on the matter of Ja Alhaq.That book can be refuted by a 10 years old child , let alone an alim and it expliciitly portrays the caliber of Mufti Ahmed Yar Khan Naeemi Gujrati Sahab(the Hakeem UL Ummat of the barelwis).You can brag about your intelligence all day long , but in the end, newly born barelwis like you have nothing more but to rely on the books of a handful of reputed Barelwi alims(Mufti Ahmed Yar Khan being one of them  ;) ), all of whome have been reputed extensively.Moreover make sure your response is not as childish as the previous one and come up with some new arguments!

Wasallam. 

bhaee   3909 aap kahan gum ho gay.  main intizaar kar raha hoon.  jin wahabee aur deobandion nay ghair  ALLAH SAY madad mangi,  wo mushrik hain ya nahee,    agar hain to yes kahain aur agar  naheen to kion naheen.  main bahut saada zabaan main swaal kia karta hoon.  agar wo sahee madad maangtay hain to  to aap bhee kahain   ya gous e azam.   agar wo sahee naheen to un k baaray main kia hukam laga ain gay.

zara jali jawaab dain  warna samjhoon ga  aap paraishan ho chukay hain.  kay kia karoon aur kia na karoon.

bhaee 3909, maira  swaal waheen ka waheen   kia molvi qasim nanotvi nau ghair allah say madad maang kar shirk kia ya naheen,  siddiq bhopali nay shirk kia k naheen,  agar naheen kia to kion naheen, agar kia hay to jawaab dain.  aap ko 2 din say dhoond raha hoon.   thank you in anticipation, with regards   

1.ASAL book ki scan aap khud dondh lo.Sunna hay har barelwi kay ghar hamaray Akabireen ki kitaabay hoti hay :-)

Wasallam.

جناب  ہمارےجواب کے لئے  کسی نئےہدیہ بریلویت کاانتظارنہ کرو۔

خودہی مفتی  اورمجاہدبنو۔اورجواب دو۔پھرآپ کےمفتی مجاہدنے ازخودنیا کوئی

تیرنہیں چلایا۔پرانی تحریریں جمع کردی ہیں۔

Edited by Saeedi

bhaee haq3909 naaraz ho gay. chalo aik aur shirk  likh raha hoon. is baaray main kia kahain gay.

molvi ashraf ali thanvee   zamanul takmeel fee zaman ul taajeel  page 172, matbaa mujtabaaee dehli

Ya habiballah (saw)  mairi dastgeeree farma ain.

sahaba karam say.........aajzo o muztar k liee ay Allah taala say madad talab karain........aur madad k liee tayyar ho ja ain.

kia ya  shirk kia gia.  agar haan to  yes kahain,   agar naheen to kion nahee.

jawaab ka intizaar rahay ga.

Salam alayqum,

Hazrat yeh sahib CopyPaste wali sarkar hen, jab CopyPaste khatam toh yeh summun buqmun ho jahayn gay balkay ab ho chukay hen. Agar jawab deeya toh kissi aur kay qanday par rakh ker thop chalay gee. Jab inoon nay kuch likha toh meh aap ko jahan say yeh COPYPASTE keren gay woh aap ko website bata doon ga.

Salam alayqum,

Hazrat yeh sahib CopyPaste wali sarkar hen, jab CopyPaste khatam toh yeh summun buqmun ho jahayn gay balkay ab ho chukay hen. Agar jawab deeya toh kissi aur kay qanday par rakh ker thop chalay gee. Jab inoon nay kuch likha toh meh aap ko jahan say yeh COPYPASTE keren gay woh aap ko website bata doon ga.

Salam,

Go to the Hazir O Nazir thread and respond to my new post.

Wasallam.

جناب  ہمارےجواب کے لئے  کسی نئےہدیہ بریلویت کاانتظارنہ کرو۔

خودہی مفتی  اورمجاہدبنو۔اورجواب دو۔پھرآپ کےمفتی مجاہدنے ازخودنیا کوئی

تیرنہیں چلایا۔پرانی تحریریں جمع کردی ہیں۔

Salam,

Lo khud hi jawab diya us thread may.AB kush.

Wasallam.

bhaee haq3909 naaraz ho gay. chalo aik aur shirk  likh raha hoon. is baaray main kia kahain gay.

molvi ashraf ali thanvee   zamanul takmeel fee zaman ul taajeel  page 172, matbaa mujtabaaee dehli

Ya habiballah (saw)  mairi dastgeeree farma ain.

sahaba karam say.........aajzo o muztar k liee ay Allah taala say madad talab karain........aur madad k liee tayyar ho ja ain.

kia ya  shirk kia gia.  agar haan to  yes kahain,   agar naheen to kion nahee.

jawaab ka intizaar rahay ga.

bhaee 3909, maira  swaal waheen ka waheen   kia molvi qasim nanotvi nau ghair allah say madad maang kar shirk kia ya naheen,  siddiq bhopali nay shirk kia k naheen,  agar naheen kia to kion naheen, agar kia hay to jawaab dain.  aap ko 2 din say dhoond raha hoon.   thank you in anticipation, with regards   

bhaee   3909 aap kahan gum ho gay.  main intizaar kar raha hoon.  jin wahabee aur deobandion nay ghair  ALLAH SAY madad mangi,  wo mushrik hain ya nahee,    agar hain to yes kahain aur agar  naheen to kion naheen.  main bahut saada zabaan main swaal kia karta hoon.  agar wo sahee madad maangtay hain to  to aap bhee kahain   ya gous e azam.   agar wo sahee naheen to un k baaray main kia hukam laga ain gay.

zara jali jawaab dain  warna samjhoon ga  aap paraishan ho chukay hain.  kay kia karoon aur kia na karoon.

Salam,

AAP ko may nay Tahir Ul Qadri walay thread may tafseeli jawab day diya tha.AAP koi naya thread banao.Us may In Sha' Allah Baat kartay hay.

Wasallam.

Saeedi shb is kitan hadul barlvi ka munsif ko main janta hun Facebook pa mujahid kshmiri ka nam sa Id bana raki ha ap kis ki post ko daiken jahalt tapk rahe hoti ha ......aur is na kahlid mehmood mutal-e-brailvet sa sub copy past kia ha is ki jalat ka andaza is bat sa lagyen ka is ko urdu b likana nahi ati ...............

bhaee 3909,  aap k pass jawab naheen,    aap haar gay hain.  hazrat bibi zainab raziallah anha jab yazeed ke fouj ke nigraani main  karbala ko abboor kar rahee thee to unhoon nay gham ke halat main nida kee thee.  YA MUHAMMADA,  is baray main kia kahain gay.  new thread ko chorain yaheen jawab day dain magar apni zabaan main. kisi ka jawab paste na karain.

bhaee 3909,  aap k pass jawab naheen,    aap haar gay hain.  hazrat bibi zainab raziallah anha jab yazeed ke fouj ke nigraani main  karbala ko abboor kar rahee thee to unhoon nay gham ke halat main nida kee thee.  YA MUHAMMADA,  is baray main kia kahain gay.  new thread ko chorain yaheen jawab day dain magar apni zabaan main. kisi ka jawab paste na karain.

Salam,

Hummay Nida "Ya Rasoolallah" oay iteraz nahi , iteraz agar hay to Unhay mushkil kusha janna.

Wasallam.

Abh kush hen kuen kay aap nay apna damagh istimal karna shoroon ker deeya heh. Wesay aap ko kush hona chahyeh thah kay aap nay khud likha heh. but we are happy on your behalf. Lol!

Salam,

Yeh aap ki sab say pehli decent post hay meray liyay.Kash kay aap abusive language aur taunting and mocking say baaz ajai.AAP poora forum search maro , agar may nay kahi bhi kisi ko gali dee ho ya bura bala kaho ho , tu mujhay abhi abhi ban kardo.

Wasallam.

مولانا تھانوی کی وضاحت (اسکین صفحہ نمبر 2)

اِس صفحے کی انڈر لائن کی ہوئی ساری عبارات بغور ملاحظہ کرلیں میں صرف اِس صفحے کی آخری انڈرلائن کی ہوئی عبارت کوٹ کررہا ہوں۔

"آپ کے افضل المخلوقات فی جمیع الکمالات العلمیہ والعملیہ کے باب میں یہ ہے"

اِس کو پڑھ کر نانوتوی کی تحزیرالنّاس (ستیاناس) کی ایک عبارت یاد آگئی جس میں کچھ یوں لکھا تھا "عمل میں بعض اوقات اُمّتی انبیاء سے بڑھ جاتے ہیں" اب جناب ناحق صاحب تھانوی صاحب تو عمل میں کسی اور کو بڑھ جانے والا ماننے والے کو خارج از اسلام سمجھتے ہیں اور نانوتوی کو آپ لوگ کیا سمجھتے ہیں اِس کے بعد؟

Janab aap kay Ilm may kami hay.Pehlay asli ibarat ko samjhay, phir apnay ghar may jhankay aur un par bhi kufr kay fatway lagayay.Wasallam.

attachicon.gifilzam.PNG

attachicon.gifnewsest.PNG

میرا علم کامل نہیں ہے نہ مجھے ایسی کوئی خوش فہمی ہے۔

اصلی عبارت کا مکمل اسکین پوسٹ کردیں، مہربانی ہوگی۔

مجھے صرف یہ بتا دو کہ تھانوی نے جو کچھ کہا (آپ کی پہلی پوسٹ میں دیئے ہوئے اسکین پیج نمبر 2 میں) اُس کے بعد نانوتوی کی یہ    تحریر کس زُمرے میں آتی ہے؟

میں نے کہیس بھی ایسا کچھ بھی نہیں لکھا کہ جس سے پتہ چلتا ہو کہ میں آپ کے کسی سوال کا جواب دے رہا ہوں، بلکہ جو حقیقت

واضح ہورہی ہے آپ کی پوسٹ سےوہ لکھ دی۔

Janab,

1.) AAP nay abhi tak asli ibaraat nahi samjhi.Is may lafz "Bazahir" istimal huwa hay yani "zahri tor par", jaisay kay Hajj ki misal dee gaye hay.

2.) Pehlay to aap mujhay yay batayay kay jo upar wali post may may nay 10 hawalay diya hay , woh kis zumray may atay hay?

1) ASAL book ka scan de do, is me kiya harj hai

2) meri post #11 me line no. 4 plz dobara padh lein.

یہ تو ہمیں معلوم ہے کہ دیوبندی وہابی کوشش یہی  کرتے ہیں کہ اُن کا پول نہ کھل جائے اسی لیئے "مکمل اسکین" دینے سے گھبراتے ہیں اور ہمیشہ کی طرح بہانے بناتے ہیں۔

اسکین کو بغور پڑھیں، انڈر لائن والی عبارت میں لفظ "ہی" لکھا ہے تاکہ "عوام" کو پتہ چل جائے کہ انبیاء صرف علم میں ہی ممتاز ہوتے ہیں (نعوذ باللہ) اس کو تین بار پڑھ لیں تاکہ صحیح طور پر سمجھ آجائے۔ یاد رہے میں نے اَنڈر لائن عبارت پڑھنے کو کہا ہے ہائی لائٹ کی ہوئی عبارت کا نہیں۔

میں نے لائن نمبر چار لکھا تھا اور آپ نے انتہائی عقل مندی سے کام لیتے ہوئے لائن نمبر تین کا جواب دیا۔ آپ نے اپنی پوسٹ نمبر 13 میں میری پوسٹ نمبر 11 کے جواب میں  یہ لکھا تھا کہ

2.) Pehlay to aap mujhay yay batayay kay jo upar wali post may may nay 10 hawalay diya hay , woh kis zumray may atay hay?

اور میرا جواب تھا کہ میری پوسٹ نمبر 11 کی لائن نمبر چار پڑھ لیں مگر شائد آپ کی سمجھ نہیں آئی، خیر لائن نمبر چار یہ ہے

میں نے کہیس بھی ایسا کچھ بھی نہیں لکھا کہ جس سے پتہ چلتا ہو کہ میں آپ کے کسی سوال کا جواب دے رہا ہوں، بلکہ جو حقیقت

واضح ہورہی ہے آپ کی پوسٹ سےوہ لکھ دی۔

attachicon.giftahzeer un naas (deoband edition)page1.jpg

attachicon.giftahzeer un naas (deoband edition)page5.jpg

اتنا نا شُکرا پن بھی اچّھا نہیں، آپ کی پوسٹ نمبر 22 کا جواب میں نے پوسٹ نمبر 28 میں دیا ہے، جیسا کہا تھا ویسا ہی کیا ہے مگر شائد آپ کے پاس اِس کا جواب نہیں۔ " دلیل اس دعوے کی یہ ہے کہ انبیاء اپنی اُمّت سے مُمتاز ہوتے ہیں تو علوم ہی میں ممتاز ہوتے ہیں" ۔

مغل بھائی کی پوسٹ نمبر24 کو آپ نے شائد پڑھنے کی کوشش ہی نہیں کی۔

کیا بات ہے، کیا کوئی جواب نہیں ہے۔ آپ کی کتاب کا اسکین بھی دے دیا، تین سے چار مرتبہ توجّہ بھی دلانے کی کوشش کی مگر جواب ندارد ؟ لوگوں سے التماس ہے کہ وہی فیصلہ کردیں۔ تھانوی نے جو فتویٰ دیا تھا وہ بھی اس تھریڈ کی پہلی ہی پوسٹ میں اسکین پیج نمبر دو میں "تھانوی کی وضاحت" میں موجود ہے باقی جو بات ہوئی وہ بھی آپ سب کے سامنے ہے۔ اِن صاحب نے جو اسکین دیا ہی نہیں وہ بھی ہم نے دے دیا اور بار بار توجّہ دلانے کے باوجود بھی (اسکین دینے کے بعد) اِس کو نظرانداز کیا جارہا ہےاور مزے کی بات ہے کہ اِس ٹاپک کے علاوہ دوسرے ٹاپک میں بھی یہ طبع آزمائی کررہے ہیں لہٰذا یہ بھی نہیں کہہ سکتے کہ میں ایک ٹاپک میں مصروف ہوںاِس لیئے ایسا کیا۔

دوسرے ایک الزام ہم سب پر یہودیوں کی طرح لگا دیا کہ باقی سب گالم گلوچ پر اُتر آتے ہیں، یہودی بھی ایسے ہی کررہے ہیں کہ چند وہابیوں کی وجہ سے سارے مسلمانوں کو دہشت گرد قرار دے رہے ہیں۔ کیا آپ کو اب تک میں نے کوئی گالی دی وہابی کہنے کے علاوہ۔ وہابی تو آپ کے گنگوہی کو بھی بہت پسند تھے۔

السّلام و علیکم

آپ سب نے دیکھا کہ ایک دن اور گزر گیا اور اپنے آپ کو اپنے منہ سے "حق" کہنے والے نے اپنے "ناحق" ہونے کا ثبوت فراہم کردیا کہ کل میری اوپر والی پوسٹ نمبر 122 کے بعد یہ صاحب اِس فورم پر آئے بھی اور یہ ٹاپک جو خود اِنہی کا شروع کیا ہوا ہے، اِسے بھی دیکھا ہی ہوگا کہ آخری کیا پوسٹس ہوئیں ہیں ( اللہ تو بہتر جانتا ہے نا ) مگر کوئی جواب نہیں دیا کہ تھانوی کے فتوے کی زد میں آکر نانوتوی اسلام سے خارج ہوگئے تو اب یہ لوگ کیا کہتے ہیں تھانوی کا فتویٰ صحیح ہے یا غلط؟  یا پھر نانوتوی صحیح ہے یا غلط؟ اِن دونوں میں کون صحیح ہے اور کون غلط؟ دونوں کی تحریریں سامنے ہیں اور کوئی کسی دوسری زبان میں بھی نہیں کہ ترجمہ کرنے میں کسی نے کچھ اور کسی نے کچھ اور ترجمہ کر دیا ہو۔ سب صاف صاف لکھا ہے۔

اللہ حافظ

Fatawa e Rasheediya jild 3 pg 5 me hai k maulvi Rashed se sawal hua k

Ya RasoolAllahi unzur halana

Ya Rasool Allahi isma qalana, in ashar ko bataur wazifa padhna kaisa? To jawab diya ke nazm ho ya nasr wird karna makrooh e tanzeehi hai kufr o fisq nahi...

Qasaid e Qasmi me hai..

Madad kar ay karam ahmadi tere siwa

Nahi hai Qasim e bekas ka koi hami e kaar... Lolz

السّلام و علیکم

آپ سب نے دیکھا کہ ایک دن اور گزر گیا اور اپنے آپ کو اپنے منہ سے "حق" کہنے والے نے اپنے "ناحق" ہونے کا ثبوت فراہم کردیا کہ کل میری اوپر والی پوسٹ نمبر 122 کے بعد یہ صاحب اِس فورم پر آئے بھی اور یہ ٹاپک جو خود اِنہی کا شروع کیا ہوا ہے، اِسے بھی دیکھا ہی ہوگا کہ آخری کیا پوسٹس ہوئیں ہیں ( اللہ تو بہتر جانتا ہے نا ) مگر کوئی جواب نہیں دیا کہ تھانوی کے فتوے کی زد میں آکر نانوتوی اسلام سے خارج ہوگئے تو اب یہ لوگ کیا کہتے ہیں تھانوی کا فتویٰ صحیح ہے یا غلط؟  یا پھر نانوتوی صحیح ہے یا غلط؟ اِن دونوں میں کون صحیح ہے اور کون غلط؟ دونوں کی تحریریں سامنے ہیں اور کوئی کسی دوسری زبان میں بھی نہیں کہ ترجمہ کرنے میں کسی نے کچھ اور کسی نے کچھ اور ترجمہ کر دیا ہو۔ سب صاف صاف لکھا ہے۔

اللہ حافظ

دیو کے بندے بنام "حق 3909" نے اپنی اصلیت دکھا دی کہ ان کے بڑوں نے ان کو کیا سکھایا ہے۔ آج چار سے زیادہ دن تو میری اِس پوسٹ کو بھی ہوگئے جو یہاں "کوٹ" کی ہے۔ اور یہ ناحق شخص یہاں اب بھی آرہا ہے مگر اِس طرف نہیں آرہا بلکہ ایک دوسرے ٹاپک میں بھی جب سے اپنے اِس ٹاپک کے بارے میں لکھا ہے وہاں سے بھی غائب ہوگئے جیسے دیوبندی کے سر سے سینگ۔۔۔

اُس دوسرے ٹاپک کو بھی دیکھ لیں ایک نظر آخری صفحات میں میری پوسٹس موجود ہیں۔

LINK:

http://www.islamimehfil.com/topic/22055-deobandi-kay-peechay-namaz-parhnay-say-doobara-nikah-india-ki-khabar/page-3

بحث میں حصہ لیں

آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔

اس ٹاپک پر جواب دیں

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• حالیہ دیکھنے والے   0 اراکین

• کوئی رجسٹرڈ رُکن اس صفحے کو نہیں دیکھ رہا