Jump to content

Namaz-E-Ghousia Aur Faizan-E-Sunnat Per Aetaraz


Haq3909

تجویز کردہ جواب

 

یعنی تم اس نماز کو ٹھیک نہیں مانو گے کیونکہ تمہیں اور تمہارے دیوبند کی نئی پیداوار کو قرآن و حدیث کا زیادہ علم ہے۔

ملا علی قاری، امام جلال الدین سیوطی اور دیگر محدثین کو یہ معلوم نہیں تھا کہ نماز غوثیہ سرکار صلی اللہ علیہ وسلم نے تعلیم نہیں دی اور ہمیں صرف آپ صلی اللہ علیہ وسلم کے طریقے پر ہی چلنا چاہئے۔

 

bilkul jis terha brelvio per ahle bidat ka fatwa lagatey ho isi terha in buzergo per bhi laga do...bat khatem ho jaye g...

Link to comment
Share on other sites

 

Yay to sirf eik hawala hay.Balkay eik naya thread banay aur In Sha' Allah may aap ko dikhtata ho kay Mulla Ali Qari Rehmaullah to aap kay Hazir O Nazir , Ilm Ghayb , Noor aur Mukhtar Kull kay concept kay khilaf hay.

 

 

 

صرف ہمارے نہیں، دیوبندیوں کے بھی حاضر و ناظر اور علمِ غیب وغیرہ کے عقائد ہیں، فرق صرف اتنا ہے کہ ہم اللہ کے پیارے حبیب پاک صلی اللہ علیہ وسلم کے لیئے یہ عقیدہ رکھتے ہیں اور دیوبندی اپنے دیوبندیوں کے لیئے۔ دو ٹاپکس میں اسکین ثبوت دے چکا ہوں جہاں سے تم فرار ہو چکے ہو۔

Link to comment
Share on other sites

Salam,

 

attachicon.gifhaq1.PNG

attachicon.gifhaq2.PNG

attachicon.gifhaq3.PNG

 

 

Is kay suport may yeh hadith bhi mulahiza ho:

 

It was narrated that Abu Hurairah said:
"A man came to the Prophet, who encouraged the people to give charity to him. A man said: 'I have such and such,' and there was no one left in that gathering who did not give him something in charity, to a greater or lesser extent. The Messenger of Allah said: 'Whoever initiates a good practice that is followed, he will receive a perfect reward for that, and a reward equivalent to that of those who follow it, without that detracting from their reward in the slightest. And whoever introduces a bad practice that is followed, he will receive the complete burden of sin for that, and a burden of sin equivalent to that of those who follow it without that detracting from their burden in the slightest.'"[sunan ibn Majah , Vol.1 , Book 1 , Hadith 204]

 

Wasallam.

 

 

حق نجدی صاحب۔ ٹاپک تبدیل کرنے میں ماہر ہیں۔ محدثین والا جواب بالکل ہڑپ کر گئے۔

نماز غوثیہ ادا کر کے بلکہ اُمت کو تعلیم دے کرمحدثین کرام بدعتی ہوئے یا نہیں؟ اس کا جواب ہاں یا نہ میں دو۔

بدعت کی طرف ٹاپک آہی گیا ہے تو  سردست ختم بخاری شریف سے متعلق بھی جواب دے دو۔  کیا  یہ جائز ہے؟ اگر ہے تو ثبوت دو۔کونسی سنت کی طرف دعوت  ہے؟یا کہیں یہ از خود نئی سنت  تو نہیں ہے؟

 

ویسے آپ کی پیش کی ہوئی حدیثیں الحمد اللہ ہمارے عقیدے کو ثابت کرتی ہیں۔ چونکہ آپ کی عقل میں دیو بند  ہو چکا ہے۔ اس لئے سمجھنے نہیں  دیتا۔ بلکہ غلط تاولیں کرنے پر مجبور کرتا ہے۔

Edited by Kilk-e-Raza
Link to comment
Share on other sites

...

THE ALL IMPORTANT QUESTIONS ARE;

 

1 - WERE IMAM JALAL UD DIN SUYUTI, MULLAH ALI AL QARI INNOVATORS SALAT AL GHAWSIYA?

 

2 - WILL THESE TWO GO TO HELL OR HEAVEN ACCORDING TO THEIR INNOVATIVE BELIEF?

 

3 - DO YOU UNDERSTAND QURAN AND AHADITH BETTER OR THEY?

Link to comment
Share on other sites

 

حق نجدی صاحب آدھی باتیں کوٹ مت کرو۔ جو مین ٹاپک ہے۔ اُس پر بھی بات کرو ۔

 

نماز غوثیہ ادا کر کے بلکہ اُمت کو تعلیم دے کرمحدثین کرام بدعتی ہوئے یا نہیں؟ اس کا جواب ہاں یا نہ میں دو۔

 

ختم بخاری اور اپنے جلوسوں پر دلائل دے کر میلاد شریف کو ثابت کرنے پر شکریہ۔ یہی  منوانے کے لئے سوال کیا تھا۔ الحمدللہ ہمارے مسلک اور جشن ولادت کی حقانیت ہے۔ باقی ہر ذی شعور (جس میں ابھی دیوبندنہیں ہوا )جان جائے گا کہ جو آخر میں بغض و عناد سےدیوبندی نے ڈنڈی ماری ہے ،میلاد کو ناجائز ثابت کرنے کے لئے۔ وہ صرف ذکر رسول صلی اللہ علیہ وسلم اور خوشی منانے سے روکنے کا  ایک بہانہ ہے۔ کبھی موقع ملے گا تو اس تفصیلی بحث کر لیں گے۔ فی الحال میلاد ٹاپک نہیں ہے۔ اس لئے اس کو رہنے دو۔

 

نماز غوثیہ والے سوال کا جواب دو۔  بھگوڑے مت بنو۔ پہلے بھی کئی دیوبندی بھگوڑےیہاں آئے۔ وقت آنے پر بھاگ جاتے ہیں۔ یا بات کا جواب نہیں دیتے۔

Edited by Kilk-e-Raza
Link to comment
Share on other sites

...

THE ALL IMPORTANT QUESTIONS ARE:

 

1 - WERE IMAM JALAL UD DIN SUYUTI, MULLAH ALI AL QARI INNOVATORS?

 

2 - WILL THESE TWO GO TO HELL OR HEAVEN ACCORDING TO THEIR INNOVATIVE BELIEF?

 

3 - DO YOU UNDERSTAND QURAN AND AHADITH BETTER OR THEY?

 

4 - Imam Suyuti rahimullah, Mullah Ali Al Qari rahimullah, did they understand the Ahadith about innovations or did you understand?

 

5 - Where these scholars following the 'BARELWI sect' or are we the Sunni's following what has been before us?

 

6 - Prophet (sallallahu alayhi was'sallam) said beware Dajjals and Kazzabs they will say things which you nor your fore-fathers said before. ARE WE THE AHLE SUNNAT DAJJALS AND KAZZABS OR ARE YOU AND YOUR DEOBANDI CLAN, THE CLAN OF LIARS AND DAJJALS, FOR COMMING UP WITH SOMETHING WHICH OUR ANCESTORS DIDN'T SAY?

 

Aynda sawaloon kay jawab sirf Quran aur Hadith say pesh karen agar tumari Deobandiat sachi heh toh, kohi be hadith, agar mardood, mawdu, joh doh din pehlay gar'ri gahi ho woh be daleel kay tor par qabool hogi, magar shart yeh heh kay saboot ho kay doh din pehlay gari gahi heh, sirf tumara kehna nahin mana jahay ga.

 

7a - Khatam Bukhari - Kia Sahabah nay Khatam Bukhari keeya?

 

b - Tabiyeen nay keeya?

 

c - Taba-tabiyeen nay keeya?

 

d - salaf kay bad khalaf nay keeya?

 

8 - Kia Sahabah nay Khatam Bukhari Dar Ul Uloom Deoband meh kia?

 

9 - Sahabah nay Khatam Bukhari kesay para Quran aur Hadith say daleel pesh karen?

 

10 - Agar Sahabah nay Khatam Bukhari keeya toh bataho kay Sahih Bukhari kay kis nuskhay par Khatam para?

 

[Deobandiyoon ka tareeka e wardat, lol. 'Powerful' Deobandi type arguments against Deobandi's. lol]

Edited by MuhammedAli
Link to comment
Share on other sites

حق نو سو انتالیس صاحب۔ بھگوڑے بن چکے ہیں۔


چونکہ انہوں نے نماز غوثیہ سے متعلق  شرک و بدعت کا فتوی سب پر لگایا ہے۔


اس  لئے  وہابی دیوباندیانہ  عقائد کے مطابق محدثین کرام بھی مشرک اور بدعتی ہوئے (معاذ اللہ)۔


 


اتنے بڑے فتوے لگا کر اب بہت ہی سادہ سوالوں کے جواب دینے سے کترا رہے ہیں۔کیونکہ اگر انھوں نے جواب دے دیا تو انگریز کی بنائی ہوئی دیوبند کی پوری عمارت ٹوٹ جائے گی ۔ وہابیہ دیابنہ کاشرک و بدعت کے کھلے عام فتوے لگانا بہت پرانا کام ہے۔ جس سے آج تک کوئی بھی نہیں بچ سکا، سوائے جو ان کے عقیدے پر ہو یعنی  وہابی خارجی ہو۔ جیسا کہ صاحب در مختار نے ذکر فرمایا ۔


الحمداللہ۔ ہمارا عقیدہ محدثین کرام سے ثابت ہے، اور وہابیوں نے خود بھی مانا ہوا ہے کہ ہمارے عقائد قدیم ہیں۔ اس ٹاپک کو پڑھنے والے حضرات، جو  اگرحق سے بھٹکے ہوئے ہیں، ان کو حق راستے پر آنے کی دعوت ہے۔


یہ  ٹاپک میلاد سے متعلق نہیں ہے۔کسی کے ذہن میں کوئی شبھات ہوں تو نیچےلنک پر جا کر دیکھ سکتے ہیں۔ اور مزید کئی ٹاپک یہاں مل جائیں گے۔


http://www.islamimehfil.com/topic/21752-%D8%B3%D8%B1%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D9%88%D8%B9%D8%A7%D9%84%D9%85-%DA%A9%D8%A7-%D8%AC%D8%B4%D9%86-%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AF%D8%AA-%D9%85%D9%86%D8%A7%D9%86%D8%A7-%DA%A9%DB%8C%D8%B3%D8%A7-%DB%81%DB%92%D8%9F/


Link to comment
Share on other sites

 

حق نو سو انتالیس صاحب۔ بھگوڑے بن چکے ہیں۔

چونکہ انہوں نے نماز غوثیہ سے متعلق  شرک و بدعت کا فتوی سب پر لگایا ہے۔

اس  لئے  وہابی دیوباندیانہ  عقائد کے مطابق محدثین کرام بھی مشرک اور بدعتی ہوئے (معاذ اللہ)۔

 

 

 

 

THE ALL IMPORTANT QUESTIONS ARE:

 

1 - WERE IMAM JALAL UD DIN SUYUTI, MULLAH ALI AL QARI INNOVATORS?

 

2 - WILL THESE TWO GO TO HELL OR HEAVEN ACCORDING TO THEIR INNOVATIVE BELIEF?

 

3 - DO YOU UNDERSTAND QURAN AND AHADITH BETTER OR THEY?

 

4 - Imam Suyuti rahimullah, Mullah Ali Al Qari rahimullah, did they understand the Ahadith about innovations or did you understand?

 

5 - Where these scholars following the 'BARELWI sect' or are we the Sunni's following what has been before us?

 

 

 

 

(bis)

Salam,

 

 

1. ) Kya kisi bhi Muhadith nay issay Namaz e Ghousia ka naam diya?Hawalay kay sath dikhai.

 

2. ) Kya kisi bhi muhadith nay aisa istigasa kiya jaisay Fazian e Sunnat may warid hay?Hawalay kay sath nishan dahe karay.

 

3. ) Baqoul Khalil Rana Sahab kay , hum istigasa aur waseela ko eik jantay hay.Agar yay sach hay to Fazan e Sunnat may pehaly aap  (saw) say isti'anah hay aur phir aap  (saw) kay zaryay say waseelah.Kyon?

 

4. ) Kya in muhaditheen kay istimdad say muraad woh hay jo aap log samjhtay hay?Nahi.Upaar hawalay guzar chakay hay.

 

5. ) Is namaz ki niyyat bhi batay day.

 

6. ) Hamay baghdad ki taraf 11 kadam chalnay pay iteraz nahi , iteraz hay to Hazir O Nazir ka aqeeda rakhna.

 

7. ) Jab in muhaditheen kay aqeeda hi Hazir o Nazir wala nahi , to Mazallah in ko hum mushrik kyon janay?Aray yay hastiya to Sheikh Abdul Qadir Jillani Rahimahullah kay waseelah say dua ko istimdad jantay hay , nay kay khud Ghous Azam say dua karnay ko.

 

8. ) Sirf Arabic ibartay post kar kay logo ko bewakuf na banayay.Barai mehrbani urdu tarjmay bhi kar lay takay Fazian e Sunnat aur unkay tareeqo may farq sab pay wazeh ho jai.

 

9. ) Mujhay Khud Sheikh Abdul Qadir Jillani Rahimahullah ki kisi kitaab say is namaz ka zikr dikhai.

 

Wasallam

Link to comment
Share on other sites

Salam,

 

1.) Wah jee farar hona to koi aap say sekhay.Abdul Haq Muhadith Dehlwi Rahimahullah ki ibaraat may mujha "al madad Ya Ghous" kay kalimat dikha day.Shayad aap ko abhi tak samjh nahi aya kay Sheikh sahab ki istimdad say kya muraad hay.

 

Issay ab 10 baar parho takay hosh thikanay ajai.Woh bilkul al madad Ya Ghous kay haq may nahi.

 

post-15519-0-40934100-1398941482_thumb.png

 

2. ) aap nay jo Maulan Ashraf Ali Thanvi say apni biddat gadi chalanay ki koshish kee hay leikin is may bhi aap kamyab nahi hosaktay:

 

Wasallam.

Link to comment
Share on other sites

جناب نے استمداداوراستغاثہ کاجومفہوم شیخ عبدالحق محدث دہلوی سے بیان کیاہے


یہی ہمارے اعلیٰ حضرت کی تعلیم ہے؛۔


یاخداتجھ تک ہے سب کامنتہا


اولیاء کوحکم نصرت   دیجئے


بے وسائل آمدن سوئے تومنظورِتونیست


زاں بہرمحبوب توگویدرضاامدادکن


نیست عون ازغیرتو،بل غیرِتو خودہیچ نیست


یا الٰہ الحق الیک المنتہیٰ امداد کن


Link to comment
Share on other sites

مراسلہ: (ترمیم شدہ)

Salam,

اتبعوا و لا تبتدعوا، وافقوا و لا تخالفوا، أطيعوا و لا تعصوا، أخلصوا و لا تشركوا، وحدوا الحق عزّ و جلّ و عن بابه فلا تبرحوا. سلوه و لا تسألوا غيره، استعينوا به و لا تستعينوا بغيره، توكلوا عليه و لا تتوكلوا على غيره


(al-Fath ur-Rabbaanee (pg.191,192 الفتح الرباني للجيلاني المجلس السابع والأربعون ).


Is kay baad aap kitni bhi taweelay peesh karay , unka koi faida nahi.Akalmand kay liyay ishara kafi hay.Allah Ta'ala apko hidayat day.


Wasallam.

 



 

فتاویٰ رشیدیہ:۱۶۴:۔

صلوٰۃ غوثیہ کی حقیقت ہم کومعلوم نہیں۔


تبصرہ:۔

اُس بات کے پیچھے نہ پڑجس کاتجھے علم نہیں۔


Imam Bukhari nay baab kaim kiya:

باب ما كان النبي صلى الله عليه وسلم يستعيذ بكلمات الله لا بكلام غيره ، وقال نعيم : لا يستعاذ بالمخلوق ولا بكلام العباد والجن والإنس والملائكة ، وفي هذا دليل أن كلام الله غير مخلوق وأن سواه مخلوق Edited by Sag-e-Attar
merged double post
Link to comment
Share on other sites

(bis)


ہمیشہ کی طرح وہابیہ نے اپنی  عادت سےمجبور ہو کر وہی اعتراض  جوکہ پہلی پوسٹ میں موجود ہے، اُس کو نئے روپ میں کاپی پیسٹ کیا۔ جس میں سابقہ اعتراضات  حاضر ناظر، علم غیب اور غیر اللہ کی عبادت وغیرہ کی رٹ لگائی گئی۔ اصل سوالات کو بالکل ٹچ ہی نہیں کیا گیا۔اس لئے مجبورا ً  ایسی پوسٹس کو ہائیڈ کرنا پڑا جو کہ اصل بحث میں کسی قسم کا نیا اضافہ نہیں کر رہی ہیں۔ 


 


حاضر ناظر، علم غیب پر کئی ٹاپکس یہاں موجود ہیں۔ جن کو شوق ہو ۔ اُن میں جا کر بحث جاری کر سکتے ہیں، یا نیا ٹاپک بنا لیں۔ اور غیراللہ کی عبادت کی تفصیل اوپر گزر چکی ہے کہ ہم اہلسنت عبادت صرف اللہ عزوجل کی کرتے ہیں اور اُس کے بعد دعا اولیاء اللہ کے وسیلے سے کرتے ہیں۔ جس کا نام نماز غوثیہ رکھا گیا ہے۔ جوکہ علماء و محدثین کی کتب سے ثابت ہے۔وہابیہ کو اس فورم پر اجازت ہے کہ وہ ادب کے دائرے میں رہتے ہوئے، اعتراض کریں اور ہمارے سوالات کے جوابات بھی دیں۔ ایک ہی قسم کے مواد کو بار بار پوسٹ کرنے کی اجازت نہیں اور فورم بحث برائے بحث کے لئے نہیں ہے۔


Link to comment
Share on other sites

بحث میں حصہ لیں

آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔

Guest
اس ٹاپک پر جواب دیں

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • حالیہ دیکھنے والے   0 اراکین

    • کوئی رجسٹرڈ رُکن اس صفحے کو نہیں دیکھ رہا
×
×
  • Create New...