Jump to content
IslamiMehfil

Ghouse E Pak - Fatahul Ghaib Par Aitraz اللہ کے ولیوں کی دشمنی۔ وہابیوں کے حصے میں


Recommended Posts

ab aik aur bad mazhab naam change kar k is foroumn par aa gia hay.  

 

fatay ul ghaib  kis ke likhee hu e hay abdul wahab sahib

یہ یہاں پہلے سے موجود ہے۔ اِس کے اسی سیکشن میں ٹاپکس دیکھے جاسکتے ہیں۔ اِس کا طریقہ واردات یہی ہے کہ آتا ہے، چنگاری چھوڑ کے چلا جاتا ہے، پھر ہفتہ دس دن بعد آتا ہے۔ ہوسکتا ہے کہ کسی اور نام سے بھی آئی ڈی ہو تاکہ اپنے تھریڈ میں ہونے والے رپلائیز کا جواب اپنے بڑوں سے معلوم کرکے پھر آئے اور پوسٹ کرے۔ اور ہاں، زنانیوں کی طرح " پردے " میں رہنے والی میرا مطلب والا ہے، مذہب کے خانے میں جان بوجھ کر کچھ نہیں ڈالتا۔

Link to post
Share on other sites

قارئین ایک بات یاد رکھیں کہ اس میں کوئی تمیز نہیں وہابی ہو، دیوبندی ہو،شیعہ ہو، بدمذہب کوئی ہو،


حضورغوث اعظم میراں محی الدین ابو محمد سیدنا شیخ عبدالقادر جیلانی رضی اللہ عنہ کے کلمات قدسیہ


اور آپ کے فرمان کا مذاق اڑانے والا اس دنیا میں ہی ذلیل ہوتے دیکھا ہے، بخاری شریف کی حدیث قدسی


ذہن میں رکھیں کہ اللہ تعالیٰ نے فرمایا جس نے میرے ولی سے عداوت کی میرا اُس کے ساتھ اعلان جنگ ہے۔


یہ لوگ شوخی میں آکر بہت سی بے ادبیاں کرتے رہتے ہیں اور اپنے بد مذہب دوستوں سے داد لیتے ہیں کہ ہم


نے بڑا تیر مارا ہے،اللہ تعالیٰ کے ساتھ جنگ کا انہیں کوئی خوف نہیں ہوتا،اور اس کو بے ادبی بھی نہیں سمجھتے ، کہتے ہیں کہ ہم نے کیا کہا ہے یہی ناں کہ یہ اللہ کی کون سی کتاب میں لکھا ہے۔


  


  • Like 1
Link to post
Share on other sites

کنزالعمال شریف میں ہے:۔

1157 - "قال الله تعالى: من آذى لي وليا فقد استحل محاربتي وما تقرب إلي عبدي بمثل أداء الفرائض وما يزال العبد يتقرب إلي بالنوافل حتى أحبه فإذا أحببته كنت عينه التي يبصر بها وأذنه التي يسمع بها ويده التي يبطش بها ورجله التي يمشي بها وفؤاده الذي يعقل به ولسانه الذي يتكلم به إن دعاني أجبته وإن سألني أعطيته وما ترددت عن شيء أنا فاعله ترددي عن وفاته وذاك لأنه يكره الموت وأنا أكره مساءته". حم والحكيم ع طس وأبو نعيم في الطب ق في الزهد وابن عساكر عن عائشة

 

 

حدیث قدسی :فرمان الٰہی:میں اُس بندے کی زبان بن جاتا ہوں جس سے وہ

بولتا ہے۔

 

فرمائیے فتوح الغیب کے حوالے میں اور اس حدیث قدسی کے مضمون میں

کوئی معنوی فرق ہے؟؟؟کوئی زندہ مردہ نجدی زادہ جواب دے۔

Edited by Saeedi
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

 

 



 

کیا کتاب فتوح الغیب حضور سیدنا غوث اعظم رضی اللہ عنہ کی تصنیف ہے یا نہیں ؟ وہابی جواب دے



 

منافقت


 

 



 

قارئین ایک بات یاد رکھیں کہ اس میں کوئی تمیز نہیں وہابی ہو، دیوبندی ہو،شیعہ ہو، بدمذہب کوئی ہو،

حضورغوث اعظم میراں محی الدین ابو محمد سیدنا شیخ عبدالقادر جیلانی رضی اللہ عنہ کے کلمات قدسیہ

اور آپ کے فرمان کا مذاق اڑانے والا اس دنیا میں ہی ذلیل ہوتے دیکھا ہے، بخاری شریف کی حدیث قدسی

ذہن میں رکھیں کہ اللہ تعالیٰ نے فرمایا جس نے میرے ولی سے عداوت کی میرا اُس کے ساتھ اعلان جنگ ہے۔

یہ لوگ شوخی میں آکر بہت سی بے ادبیاں کرتے رہتے ہیں اور اپنے بد مذہب دوستوں سے داد لیتے ہیں کہ ہم

نے بڑا تیر مارا ہے،اللہ تعالیٰ کے ساتھ جنگ کا انہیں کوئی خوف نہیں ہوتا،اور اس کو بے ادبی بھی نہیں سمجھتے ، کہتے ہیں کہ ہم نے کیا کہا ہے یہی ناں کہ یہ اللہ کی کون سی کتاب میں لکھا ہے۔

 

یہ پوچھنا کہ فلاں صاحب نے یہ کہاں فرمایا ہے اس کی مذاق اڑانا ہو جاتا ہے ۔۔۔۔؟ صحیح بخاری کی حدیث میں یہ کہاں لکھا ہے کہ میرے ولی کچھ کہے تو مت پوچھو کہ کس کتاب میں لکھا ہے ؟؟؟؟


 

 



 

کنزالعمال شریف میں ہے:۔

1157 - "قال الله تعالى: من آذى لي وليا فقد استحل محاربتي وما تقرب إلي عبدي بمثل أداء الفرائض وما يزال العبد يتقرب إلي بالنوافل حتى أحبه فإذا أحببته كنت عينه التي يبصر بها وأذنه التي يسمع بها ويده التي يبطش بها ورجله التي يمشي بها وفؤاده الذي يعقل به ولسانه الذي يتكلم به إن دعاني أجبته وإن سألني أعطيته وما ترددت عن شيء أنا فاعله ترددي عن وفاته وذاك لأنه يكره الموت وأنا أكره مساءته". حم والحكيم ع طس وأبو نعيم في الطب ق في الزهد وابن عساكر عن عائشة



حدیث قدسی :فرمان الٰہی:میں اُس بندے کی زبان بن جاتا ہوں جس سے وہ

بولتا ہے۔


فرمائیے فتوح الغیب کے حوالے میں اور اس حدیث قدسی کے مضمون میں

کوئی معنوی فرق ہے؟؟؟کوئی زندہ مردہ نجدی زادہ جواب دے۔

کوفی زادے !!! کنز العمال کیا اللہ کی کتاب ہے ؟؟؟؟



بریلویو ! اگر تمہیں نہیں پتا اس کا تو اس کا بھی بہت آسان حل موجود ہے ۔۔۔

تمہارے عقیدے کے مطابق تو تمہارے غوث صاحب زندہ ہیں ۔۔۔ اور تم دنیا میں چاہے کہیں سے بھی انہیں پکارو وہ سنتے ہیں ۔۔۔ تو براہ راست ان کو پکار کر یہ سوال پوچھ لو اللہ نے اپنی کس کتاب میں ایسا فرمایا ہے جو آپ نے اپنی کتاب میں لکھا ہے ۔۔

جو جواب وہ دیں وہ یہاں پوسٹ کر دینا ۔۔۔۔

اس پوسٹ کا جواب بھی مل جائے گا اور منکرین پر تمہارا عقیدہ بھی ثابت ہو جائے گا ۔۔۔

post-15600-0-04625200-1408454651_thumb.gif

Link to post
Share on other sites

 

بریلویو ! اگر تمہیں نہیں پتا اس کا تو اس کا بھی بہت آسان حل موجود ہے ۔۔۔

تمہارے عقیدے کے مطابق تو تمہارے غوث صاحب زندہ ہیں ۔۔۔ اور تم دنیا میں چاہے کہیں سے بھی انہیں پکارو وہ سنتے ہیں ۔۔۔ تو براہ راست ان کو پکار کر یہ سوال پوچھ لو اللہ نے اپنی کس کتاب میں ایسا فرمایا ہے  جو آپ نے اپنی کتاب میں لکھا ہے ۔۔

جو جواب وہ دیں وہ یہاں پوسٹ کر دینا ۔۔۔۔

اس پوسٹ کا جواب بھی مل جائے گا اور منکرین پر تمہارا عقیدہ بھی ثابت ہو جائے گا ۔۔۔

 

Salam,

 

Jistera tum keh rahay ho Istera toh Allah be jawab nah deh. Joh shehrag say be ziyada qareeb aur hamesha zinda thah heh rahay ga, har cheese sunta janta heh woh be istera jawab nahin deta, yaqeen nah ahay toh pooch kar dekh loh mang kar dekh loh. Jab Allah joh Malik heh Awliyah e Kamileen ka aur AwliyahAllah jis kay tabay hen, toh phir woh kesay deh saktay hen?

Link to post
Share on other sites

جاہل نجدیوں کے سوالات ہی جاہلانہ ہوتے ہیں۔ سوال یہ ہے کہ حضور غوث پاک کی کتاب کا جواب ہم سے کیوں لیتے ہو؟ کیا حضور غوث اعظم رضی اللہ عنہ بریلوی تھے؟


سچ ہے کہ اولیاء اللہ کی عداوت اور اللہ سے جنگ اہل نجد کے حصے میں آئی ہے۔ یہاں تک کہ نجدی منکر حدیث بھی بن گئے۔


  • Like 1
Link to post
Share on other sites

 

 

جاہل نجدیوں کے سوالات ہی جاہلانہ ہوتے ہیں۔ سوال یہ ہے کہ حضور غوث پاک کی کتاب کا جواب ہم سے کیوں لیتے ہو؟ کیا حضور غوث اعظم رضی اللہ عنہ بریلوی تھے؟

سچ ہے کہ اولیاء اللہ کی عداوت اور اللہ سے جنگ اہل نجد کے حصے میں آئی ہے۔ یہاں تک کہ نجدی منکر حدیث بھی بن گئے۔

تو کیا تمہارے غوث صاحب بریلوی نہیں تھے ۔۔۔ ؟؟؟ پھر کیا تھے وہ عقیدے کے لحاظ سے ؟

 

 

Salam,

 

Jistera tum keh rahay ho Istera toh Allah be jawab nah deh. Joh shehrag say be ziyada qareeb aur hamesha zinda thah heh rahay ga, har cheese sunta janta heh woh be istera jawab nahin deta, yaqeen nah ahay toh pooch kar dekh loh mang kar dekh loh. Jab Allah joh Malik heh Awliyah e Kamileen ka aur AwliyahAllah jis kay tabay hen, toh phir woh kesay deh saktay hen?

اللہ تو بے نیاز ہے ۔۔۔ چاہے تو جواب دے چاہے تو جواب نہ دے ۔۔۔۔کیا تمہارے عقیدے کے مطابق تمہارے غوث اور اللہ ایک برابر ہے ۔۔۔ اگر نہیں تو اپنے غوث کے لئے اللہ کی مثال کیوں دے رہے ہو ۔۔۔۔؟؟؟

Link to post
Share on other sites

 

تو کیا تمہارے غوث صاحب بریلوی نہیں تھے ۔۔۔ ؟؟؟ پھر کیا تھے وہ عقیدے کے لحاظ سے ؟

 

 

نجدی کہتے تھے کہ بریلوی عقیدہ اعلی حضرت امام احمد رضا خاں بریلوی علیہ الرحمہ سے شروع ہوا۔ مگر چونکہ تم ایک بات کی رٹ لگائے ہوئے ہو اور ہم سے جواب پوچھ رہے ہو تو الحمداللہ۔ وہابی نجدی نے اپنے   منہ سے مان لیا کہ ہمارے عقائد کئی  صدیوں پرانے ہیں۔

 

 نئے عقیدے کے   منکر حدیث نجدی کو ہم نے  کنزالعمال والی حدیث سے جواب دیدیا ہے۔ اللہ کی سابقہ آسمانی کتب میں کفار نے تحریف کی ہوئی ہے۔ اس لئے ہم وہ نہیں پڑھتے۔

 

حضور غوث اعظم رضی اللہ عنہ نے سچ  قرآن و حدیث کے عین مطابق فرمایا۔

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

 


اللہ تو بے نیاز ہے ۔۔۔ چاہے تو جواب دے چاہے تو جواب نہ دے ۔۔۔۔کیا تمہارے عقیدے کے مطابق تمہارے غوث اور اللہ ایک برابر ہے ۔۔۔ اگر نہیں تو اپنے غوث کے لئے اللہ کی مثال کیوں دے رہے ہو ۔۔۔۔؟؟؟



Allah kay bandoon par be kohi court order nahin kay woh zeroor jawab denh, ... aur khaas baat, Allah ka wali joh kartay hen bi iznihi ta'ala kartay hen, jab Allah bey niyaaz heh aur chahay toh deh aur chahay nah deh, toh woh bey niyaaz Allah chahay toh wali e kamil ko izn deh kay jawab doh aur chahay nah deh, ... Ghaws e azam makhlooq aur woh Khaliq, Isa alayhis salam makhlooq aur woh Khaliq ... baat barabari ki nahin baat principle kee heh ... jistera Allah par kohi pabandi nahin kay woh tummeh hidayat deh is'see tara Allah kay waliyoon par be kohi pabandi nahin kay woh tummeh ya mujjay jawab denh, keun kay masla izn e illahi ka heh jab woh chahay ga izn deh ga wali ko ...

Tum nay joh likha heh kay Allah chahay toh jawab deh aur chahay toh nah deh yeh sarasar ghalat aur gumrahi heh. Yeh baat meri bari ghor o fikr say perna. Ho tum Wahhabi is waja say tawako nahin kay samjoh gay. Allah subhanahu wa ta'ala kabi kissi ko kissi kay sawal ka direct jawab nahin deta:"And it is not for any human being that Allah should speak to him except by revelation or from behind a partition or that He sends a messenger to reveal, by His permission, what He wills. Indeed, He is Most High and Wise." [Ref: 42:51] Yeh Allah kay leyeh muhaal* heh kay direct jawab deh. Allah subhanahu wa ta'ala jawab ba zariya e Nabi aur Wahi deta heh. Shahid toh kaho kay Allah kay leyeh zeroori nahin kay woh direct jawab deh woh kissi waseeleh yehni khawab ya esa asbab peda kar sakta heh kay kissi Aalim say mila kar jawab puncha denh. Wesay toh yeh bilqul darust heh kay Allah hidayat wasail kay zariyeh deta heh. Magar is context meh direct baat ho rahi heh kay direct Allah say jawab lena. Aap nay bi direct Shaykh Abdul Qadir Al Jilaani rahimullah alayhi ta'ala kay mutaliq kaha thah kay un say jawab leh loh, yaad heh nah, yeh direct ka thah. Is'see kay context meh, meh nay be Allah say direct Allah say sawal ka likha thah ... is leyeh yahan par ba zariya e wasail baat nahin ho rahi balkay direct, aur tum nay direct kay mutaliq likha kay Allah directly jawab deh ya nah deh yeh us kee marzi heh.

Agay, kia Allah chah sakta heh kay woh jawab deh? Abh agar aap ko Allah nay jawab dena ho toh phir Allah aap kay wastay Nabi behjna paray ga keun kay Allah khud toh jawab deh ga nahin. Abh agar Nabi behijta heh toh phir khatamun Nabiyeen wali ayaat kay khilaaf hoga aur Allah apnay waday kay khilaaf be nahin karta. Aur is say bar waja ... Allah jab chahta heh toh kehta heh hoja toh woh jaati heh: "Verily, His command, when He intends a thing, is only that He says to it, “Be!”– and it is!" [Surah Yasin:82] Alhasil agar Allah jawab dena chahay toh Nabi behjna parta heh, is waja say Allah chah hee nahin sakta, keun kay jissay chahay ussay kehta heh hoja.Is leyeh aap kay sawal ka jawab dena chahna possible meh nahin. Tum yeh mantay ho kay Allah tummaray sawal ka jawab dena chah sakta heh aur meh manta hoon kay Allah jawab dena chah hee nahin sakta. Lamba kissa mukhtasar, tum nay likha kay Allay chay toh jawab deh chahay nah deh, yeh ghalat heh keun kay tum nay jawab kay denay ko jaiz mana aur nah denay ko be jaiz mana, aur qaid lagahi kay Allah chahay toh. Aur is ka rad yeh heh kay Allah joh chahta heh ussay kehta heh hoja aur woh ho jaati heh, is leyeh muhaal heh Allah ka tumaray sawal ka jawab dena chahna.

Footnote:

*
meri muraad muhaal fitrati nahin, yehni woh muhaal nahin kay Allah kee qudrat say bahir ho, misaal kay tor par Allah ka apnay aap ko fana karna yeh Allah kay leyeh muhaal fitrati heh, Allah ka apnay walden ka naam batana muhaal fitrati heh, keun kay esa ho hi nahin sakta. Is jaga meri murad woh muhaal heh joh Allah kay kuch farmanay kay baad lazam ahay. Yehni Allah nay farmaya kay Allah kay Rasool Khatam un Nabiyeen hen, abh Allah apnay leyeh muhaal ker leeya kay aynda kohi Nabi behjay. Edited by MuhammedAli
Link to post
Share on other sites

 

 

نجدی کہتے تھے کہ بریلوی عقیدہ اعلی حضرت امام احمد رضا خاں بریلوی علیہ الرحمہ سے شروع ہوا۔ مگر چونکہ تم ایک بات کی رٹ لگائے ہوئے ہو اور ہم سے جواب پوچھ رہے ہو تو الحمداللہ۔ وہابی نجدی نے اپنے منہ سے مان لیا کہ ہمارے عقائد کئی صدیوں پرانے ہیں۔

 

نئے عقیدے کے منکر حدیث نجدی کو ہم نے کنزالعمال والی حدیث سے جواب دیدیا ہے۔ اللہ کی سابقہ آسمانی کتب میں کفار نے تحریف کی ہوئی ہے۔ اس لئے ہم وہ نہیں پڑھتے۔

 

حضور غوث اعظم رضی اللہ عنہ نے سچ قرآن و حدیث کے عین مطابق فرمایا۔

 

اوپر تم نے خود اقرار کیا کہ تمہارے غوث بریلوی نہیں تھے !!! ثابت ہو گیا کہ اس زمانے میں بریلوی نہیں ہوتے تھے کیونکہ تمہارے عقیدے کے مطابق تو صرف بریلوی عقائد رکھنے والا حق ہے اور جنتی ہے ۔۔۔ اور میں نے یہ تو نہیں پوچھا کہ یہ قرآن و حدیث کے عین مطابق لکھا ہے نہیں ۔۔۔ میں نے صرف یہ پوچھا کہ اللہ کی کون سی کتاب میں لکھا ہے ۔۔۔ بریلوی عقیدے میں شاید کنز الاعمال بھی اللہ کی کتاب شمار ہوتی ہے ۔۔۔

 

 

۔۔

ماننے ماننے میں فرق ہوتا ہے کوفی ۔۔۔ جیسے عیسائی بھی حضرت عیسی کو مانتے ہیں ہم بھی مگر فرق ہے ماننے میں ۔۔۔۔ اگر کوئی دیوبندی کسی بریلوی سے یہ پوچھے کہ امام ابو حنیفہ نے جو یہ فتویٰ ارشاد فرمایا وہ حدیث کی کسی کتاب میں لکھا ہے تو بریلوی عقل کے مطابق تو دیوبندی انکار کر بیٹھا امام ابو حنیفہ کا اور گستاخ ہو گیا ۔۔۔۔۔

Link to post
Share on other sites

کنزالعمال شریف میں ہے:۔

1157 - "قال الله تعالى: من آذى لي وليا فقد استحل محاربتي وما تقرب إلي عبدي بمثل أداء الفرائض وما يزال العبد يتقرب إلي بالنوافل حتى أحبه فإذا أحببته كنت عينه التي يبصر بها وأذنه التي يسمع بها ويده التي يبطش بها ورجله التي يمشي بها وفؤاده الذي يعقل به ولسانه الذي يتكلم به إن دعاني أجبته وإن سألني أعطيته وما ترددت عن شيء أنا فاعله ترددي عن وفاته وذاك لأنه يكره الموت وأنا أكره مساءته". حم والحكيم ع طس وأبو نعيم في الطب ق في الزهد وابن عساكر عن عائشة

 

حدیث قدسی :فرمان الٰہی:میں اُس بندے کی زبان بن جاتا ہوں جس سے وہ

بولتا ہے۔

فرمائیے فتوح الغیب کے حوالے میں اور اس حدیث قدسی کے مضمون میں

کوئی معنوی فرق ہے؟؟؟کوئی زندہ مردہ نجدی زادہ جواب دے۔

کوفی زادے !!! کنز العمال کیا اللہ کی کتاب ہے ؟؟؟؟

 

 

 

 

ic ko to ye bhe nhe pta k HADEES QUDSI sy kia muraad hota hota ha...beshk "KANZUL UMAAL ALLAH PAAK ki ktab nhe lkn ye us ma sy HADEES QUDSI pesh ki gai ha jo k ALLAH PAAK ka farman hota ha...

Link to post
Share on other sites

وہابی بالکل ہی جاہل ہے۔ ایک طرف کہتا ہے کہ حضور غوث اعظم کی بات کا جواب دو۔ پھر کہتا ہے کہ وہ بریلوی نہیں تھے تو کیا تھے۔ پھر کہتا ہے کہ تب بریلوی نہیں تھے۔ اتنی جلدی تو گرگٹ بھی رنگ نہیں بدلتا جتنی جلدی وہابی اپنی بات بدلتا ہے۔


وہابی صاحب۔ اوپر جواب دے دیا گیا ہے کہ کنزالعمال میں حدیث قدسی موجود ہے۔ جو کہ اللہ کا فرمان ہے۔ اس حدیث قدسی پر بات کر لو کہ صحیح ہے یا نہیں مسئلہ حل ہوجائے گا۔یہ بھی بتا دیا کہ سابقہ آسمانی کتب میں کفار نے تحریف کر دی ہے۔ ہم اس لئے ان کو نہیں پڑھتے۔ صدیوں پہلے والے بزرگ کی بات کا جواب ہم نے حدیث قدسی سے دیا ہے۔ اور وہ بزرگ وہابیوں کے نزدیک معتبر ہیں۔اگر تمہارے نزدیک بات غلط ہے تو حکم لگاو۔ ویسے بھی اولیاء اللہ کی دشمنی وہابیوں کے حصے میں آئی ہے۔ مزید اپنی جہنم کا سامان جمع کرو۔


تمہیں صرف یہی راگ ہی الاپنا آتا ہے یا قرآن و حدیث سے بھی کوئی بات جانتے ہو؟ اپنےوہابی  عقیدے کا مزید مزاق مت بناو۔ پہلے بھی بہت بن چکا ہے۔


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...