Jump to content

احمد رضا خان اپنے ہی فتوی کی زد میں


Abdul wahab

تجویز کردہ جواب

نجدی!!۔


مفتی اقتدار نعیمی کے متعلق پہلے ہی ہمارے علمائے کرام لکھ چکے!۔


دیکھو علامہ سعیدی صاحب قبلہ کے اس مضمون کا صفحہ نمبر ۲۔


Mufti Iqtidar Naeemi Ka Ijma-e-Ahl-e-Sunat Say Inhiraf-o-Khurooj.pdf


 


اب تم بھی مردِ میدان بنو اور امام نووی کے فرمان کے بارے میں بتاؤ اور اپنے شوکانی کے قول "درودِ ابراہیمی نماز سے ہی خاص ہے اور نماز سے باہر پڑھنے کیلئے حکمِ الٰہی کی تعمیل آیت کے مطابق عمل کرنے سے ہوجائے گی" کا معنی و مفہوم بیان کردو


Link to comment
Share on other sites

احمد رضا خان اپنے ہی فتوی کی زد میں

 

اندھے نجدی!۔

 

دیکھو سیدی امامِ اہلسنت اعلیحضرت رضی اللہ تعالی عنہ پر اعتراض کا جواب !۔

۔۔۔۔۔     اعلیحضرت رضی اللہ تعالی عنہ نے اَصلِ تعزیہ یوں بیان فرمائی:۔

 

post-14217-0-98946500-1433263381_thumb.png

 

 

۔۔۔۔۔     ساتھ ہی وجۂ حرمت کا تذکرہ بھی نہایت ہی عُمدہ انداز میں فرمایا۔ اور ہر ہر ناجائز جزو کی تفصیل بھی ذکر فرمائی اور کامل رد بھی۔

 

post-14217-0-21623200-1433263387_thumb.png

 

 

post-14217-0-38714100-1433263390_thumb.png

 

 

post-14217-0-67834500-1433263394_thumb.png

 

 

post-14217-0-54432100-1433263411_thumb.png

 

 

post-14217-0-74757300-1433263418_thumb.png

 

 

۔۔۔۔۔     ہمارے اعلیحضرت نے نجدیوں اور رافضیوں کی سخت خطائے فاحش کا بیان بھی فرما دیا ہے اور وہ بھی اِس خوبصورت انداز میں کہ قاری عش عش کر اُٹھے ! واقعی سیدنا اعلیحضرت رحمۃ اللہ تعالی علیہ مجددِ دین و ملت ہیں!!۔

 

post-14217-0-56371400-1433263448_thumb.png

 

 

اب ذرا نجدی اندھا یہ بتائے کہ:۔

۔۔۔۔۔     جن اُمور کی وجہ سے اعلیحضرت رحمۃ اللہ علیہ نے مروجہ تعزیہ کو ناجائز قرار فرمایا ، کیا اُن سے شریعتِ مطہرہ میں منع نہیں فرما دیا گیا؟؟ اور واقعی منع فرما دیا گیا ہے تو مروجہ تعزیہ کے ناجائز ہونے کا ثبوت خود قرآن و سنت سے ہی مل گیا۔۔۔

۔۔۔۔۔     کیا اندھے نجدی کے ہاں ماتم ، سینہ کوبی ، حرام مرثیے ، ناجائز نوحے، بے پردگی ، ناچ گانے، راگ تماشے ، رزقِ خدا کی بے ادبی ، تعزیے کے متعلق بدعقیدے ، تعزیے کو سجدے وغیرہ جائز ہیں جن کے بغیر مروجہ تعزیہ تکمیل ہی نہیں پاتا اور اُسے تعزیہ سمجھا ہی نہیں جاتا!!!۔

۔۔۔۔۔     لگتا یہی ہے کہ اندھا نجدی اپنے رافضی بھائیوں کی تعزیہ داری کو"خانہ زاد طریقے سے" ٹھیک ثابت کرنے کے درپے ہے ورنہ کوئی نہ کوئی دلیلِ شرعی تو لاتا مروجہ تعزیے کے جواز پر!!!!۔

Edited by AqeelAhmedWaqas
Link to comment
Share on other sites

 

اندھے نجدی!۔

 

دیکھو سیدی امامِ اہلسنت اعلیحضرت رضی اللہ تعالی عنہ پر اعتراض کا جواب !۔

۔۔۔۔۔     اعلیحضرت رضی اللہ تعالی عنہ نے اَصلِ تعزیہ یوں بیان فرمائی:۔

 

attachicon.gif0.png

 

 

۔۔۔۔۔     ساتھ ہی وجۂ حرمت کا تذکرہ بھی نہایت ہی عُمدہ انداز میں فرمایا۔ اور ہر ہر ناجائز جزو کی تفصیل بھی ذکر فرمائی اور کامل رد بھی۔

 

attachicon.gif1.png

 

 

attachicon.gif2.png

 

 

attachicon.gif3.png

 

 

attachicon.gif4.png

 

 

attachicon.gif5.png

 

 

۔۔۔۔۔     ہمارے اعلیحضرت نے نجدیوں اور رافضیوں کی سخت خطائے فاحش کا بیان بھی فرما دیا ہے اور وہ بھی اِس خوبصورت انداز میں کہ قاری عش عش کر اُٹھے ! واقعی سیدنا اعلیحضرت رحمۃ اللہ تعالی علیہ مجددِ دین و ملت ہیں!!۔

 

attachicon.gif6.png

 

 

اب ذرا نجدی اندھا یہ بتائے کہ:۔

۔۔۔۔۔     جن اُمور کی وجہ سے اعلیحضرت رحمۃ اللہ علیہ نے مروجہ تعزیہ کو ناجائز قرار فرمایا ، کیا اُن سے شریعتِ مطہرہ میں منع نہیں فرما دیا گیا؟؟ اور واقعی منع فرما دیا گیا ہے تو مروجہ تعزیہ کے ناجائز ہونے کا ثبوت خود قرآن و سنت سے ہی مل گیا۔۔۔

۔۔۔۔۔     کیا اندھے نجدی کے ہاں ماتم ، سینہ کوبی ، حرام مرثیے ، ناجائز نوحے، بے پردگی ، ناچ گانے، راگ تماشے ، رزقِ خدا کی بے ادبی ، تعزیے کے متعلق بدعقیدے ، تعزیے کو سجدے وغیرہ جائز ہیں جن کے بغیر مروجہ تعزیہ تکمیل ہی نہیں پاتا اور اُسے تعزیہ سمجھا ہی نہیں جاتا!!!۔

۔۔۔۔۔     لگتا یہی ہے کہ اندھا نجدی اپنے رافضی بھائیوں کی تعزیہ داری کو"خانہ زاد طریقے سے" ٹھیک ثابت کرنے کے درپے ہے ورنہ کوئی نہ کوئی دلیلِ شرعی تو لاتا مروجہ تعزیے کے جواز پر!!!!۔

 

اندھے کوفی بریلوی ۔۔۔۔۔ میں نے یہ سب نہیں پوچھا ۔۔۔۔۔ صرف یہ پوچھا کہ تعزیہ بنانا منع کہاں ہے کہ بریلوی مذہب میں جواز کے لیے اتنا کافی ہے ممانعت کی کوئی دلیل نہیں ۔۔ ممانعت کی دلیل دکھائو ۔۔۔

Link to comment
Share on other sites

 

نجدی!!۔

مفتی اقتدار نعیمی کے متعلق پہلے ہی ہمارے علمائے کرام لکھ چکے!۔

دیکھو علامہ سعیدی صاحب قبلہ کے اس مضمون کا صفحہ نمبر ۲۔

attachicon.gifMufti Iqtidar Naeemi Ka Ijma-e-Ahl-e-Sunat Say Inhiraf-o-Khurooj.pdf

 

اب تم بھی مردِ میدان بنو اور امام نووی کے فرمان کے بارے میں بتاؤ اور اپنے شوکانی کے قول "درودِ ابراہیمی نماز سے ہی خاص ہے اور نماز سے باہر پڑھنے کیلئے حکمِ الٰہی کی تعمیل آیت کے مطابق عمل کرنے سے ہوجائے گی" کا معنی و مفہوم بیان کردو

 

کوفی !

اس عبارت کا مطلب اگر تم سمجھ جائو تو تمہیں کوئی بریلوی نہ کہے ۔۔۔

اس عبارت کا مطلب یہ ہے درود ابراہیمی نماز میں پڑھنے کے لئے خاص درود ہے ۔۔۔ اس کے لئے کوئی درود نہیں نماز میں نہیں پڑھا جا سکتا ۔۔ نماز کے علاہ اگر اس کے بجائے عام درودبھی  پڑھ لیا جائے تو اللہ کے حکم کی تکمیل ہو جائے گی  

Link to comment
Share on other sites

 

اندھے کوفی بریلوی ۔۔۔۔۔ میں نے یہ سب نہیں پوچھا ۔۔۔۔۔ صرف یہ پوچھا کہ تعزیہ بنانا منع کہاں ہے کہ بریلوی مذہب میں جواز کے لیے اتنا کافی ہے ممانعت کی کوئی دلیل نہیں ۔۔ ممانعت کی دلیل دکھائو ۔۔۔

 

جہاں تک کوفی ہونے کی بات ہے تو تمہارے شیخ الاسلام امرتسری سمیت سب وہابی بھی کوفی ہی ہیں:۔ (اور سید احمد بریلوی کی نسبت سے تم سب کے سب بریلوی بھی ٹھرے!!۔)۔

 

post-14217-0-99643500-1433405389_thumb.png

 

post-14217-0-50014600-1433405393_thumb.png

 

 

اندھے نجدی !۔

عقل کو استعمال کیا ہوتا تھوڑا سا بھی تو اس طرح کی حماقت کے مرتکب نہ ہوتے۔ (لیکن کیا کریں وہابیوں کی عقل تو بغضِ اسلام میں زائل ہو چکی ، اب بس یہی ہو سکتا ہے کہ اپنے پیشوا اسمعیل دہلوی کے گھوڑے کی لید اُٹھانے کی سعی میں ہی مگن رہیں)۔

 

post-14217-0-95982900-1433405824_thumb.png

 

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔         ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔             ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔  ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔  ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

اب ذرا غور سے پڑھنا:۔

۔۔۔۔۔     ماتم ، سینہ کوبی ، حرام مرثیے ، ناجائز نوحے، بے پردگی ، ناچ گانے، راگ تماشے ، رزقِ خدا کی بے ادبی ، تعزیے کے متعلق بدعقیدے ، تعزیے کو سجدے وغیرہ ایسی چیزیں ہیں کہ جن کے بغیر موجودہ تعزیہ مکمل ہی نہیں ہوتا اور عرفِ عام میں اسے تعزیہ ہی نہیں سمجھا جاتا ۔ دوسرے الفاظ میں ماتم ، سینہ کوبی ، حرام مرثیے ، ناجائز نوحے، بے پردگی ، ناچ گانے، راگ تماشے ، رزقِ خدا کی بے ادبی ، تعزیے کے متعلق بدعقیدے ، تعزیے کو سجدے وغیرہ کا نام ہی تعزیہ رکھ دیا گیا ہے ۔ تو اب نجدی یہ بتائے کہ جب ماتم ، سینہ کوبی ، حرام مرثیے ، ناجائز نوحے، بے پردگی ، ناچ گانے، راگ تماشے ، رزقِ خدا کی بے ادبی ، غیر اللہ کو سجدے وغیرہ سے شریعت میں منع فرما دیا گیا ہے تو اِن سے (یا دوسرے لفظوں میں موجودہ تعزیے سے) روکنا کس طرح بدعت ہے؟؟؟ (اور سیدی اعلیحضرت نے عین اُسی چیز سے منع فرمایا جس سے شریعتِ مطہرہ نے منع فرما دیا ہے)۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ 

دوسری بات یہ کہ صرف مسلمانوں کے نزدیک "ہر وہ کام جائز ہے جس سے شریعت میں منع نہ کیا گیا ہو" کا اُصول درست نہیں ہے بلکہ وہابیوں کے شیخُ الاسلام کا وہابیوں کے لیے بالکل یہی کا یہی فرمان ہے:۔ 

 

post-14217-0-17425200-1433407436_thumb.png

 

 

 

post-14217-0-68747700-1433407457_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

 

 

تم نے امام نووی پر کوئی فتویٰ کیوں نہ لگایا؟

تم نے اپنے مولوی پر فتویٰ کیوں نہ لگایا جس نے درود ابراہیمی پڑھنے کا ناجائز اور گناہ کبیرہ کہا ؟؟؟

 

 

واہ رے خبیث نجدی!۔

تیرے اندر ذرا بھی حیا نہیں ہے۔ واقعی اپنے نجدی ہونے کا بار بار ثبوت دیئے جاتا ہے!!۔

جو مضمون قبلہ علامہ سعیدی صاحب کا دیا گیا ہے ، اُسکو ایک بار بھی پڑھا ہے؟؟؟؟۔

اُس میں انہوں نے علمائے اہل سنت کی ترجمانی کرتے ہوئے مفتی اقتدار نعیمی کے متعلق کیا کیا فرمایا ہے؟؟؟؟

بے شرمی کی حد بھی پار کر گئے وہابی ، اب اپنے مُقتدا کے گھوڑے کی لید اُٹھا کے دیکھنا ذرا ، بے چارہ امرتسری تو اِس قابل ہی نہ بن سکا ، شاید موجودہ خبیث وہابی کامیاب ہو جائیں!!!!!!!!۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔      ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔ ۔ ۔ ۔۔ 

ہم نے تو بیان کردیا اُن پر جو حکمِ شرعی ہے۔ اب تمہارے اندر ذرہ برابر بھی غیرت باقی ہے تو امام نووی رحمۃ اللہ علیہ کے متعلق فتوی بتاؤ

Link to comment
Share on other sites

 

کوفی !

اس عبارت کا مطلب اگر تم سمجھ جائو تو تمہیں کوئی بریلوی نہ کہے ۔۔۔

اس عبارت کا مطلب یہ ہے درود ابراہیمی نماز میں پڑھنے کے لئے خاص درود ہے ۔۔۔ اس کے لئے کوئی درود نہیں نماز میں نہیں پڑھا جا سکتا ۔۔ نماز کے علاہ اگر اس کے بجائے عام درودبھی  پڑھ لیا جائے تو اللہ کے حکم کی تکمیل ہو جائے گی  

 

 

اس عبارت کا مطلب اگر تم سمجھ جائو تو تمہیں کوئی بریلوی نہ کہے ۔۔۔

 

اندھے نجدی !۔ بڑا معیار قائم کیا کسی کو بریلوی نہ کہنے کا۔ اِس پر کوئی دلیل تو لاؤ قرآن و حدیث سے کیونکہ تم دعویدار ہو کہ وہابیہ اپنی ہر ہر بات کا ثبوت محض قرآن و حدیث سے دیتے ہیں!!!!۔

 

اس کے لئے کوئی درود نہیں نماز میں نہیں پڑھا جا سکتا

واہ رے خبیث وہابی!۔ اب یہ بکتا ہے کہ کوئی درود نماز میں نہیں پڑھا جا سکتا۔ واقعی وہابیہ کی مَت ہی اوندھی ہے 

۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

اندھی نجدی قوم!!۔

ذرا غور سے پڑھنا (اور اپنی توجہ اپنے پیشوا کے گھوڑوں کی لید سے تھوڑی دیر کے لیے ہٹا کے)۔

 

خود تمہارا شوکانی یہ کہہ رہا ہے کہ "نماز سے باہر اللہ کے حکم کی تکمیل" اور" قرآن کے حکم پر عمل" اِسی صورت میں ہی ہوسکتا ہے کہ "اللھم صلی و سلم علی محمد" پڑھا جائے۔

تو معلام ہوا کہ شوکانی کے نزدیک ایسا درود خارجِ نماز پڑھنا پڑے گا جس میں صلوۃ کے ساتھ ساتھ سلام بھی مذکور ہو۔

اب ذرا تم بتاؤ کہ درودِ ابراہیمی میں صلوۃ تو ہے مگر سلام کیسے مذکور ہوگیا؟؟؟؟

 نتیجہ یہ ہوا کہ شوکانی نماز کے باہر درودِ ابراہیمی پڑھنے کے حق میں نظر نہیں آتا!!!!!!۔

Edited by AqeelAhmedWaqas
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
مزید جوابات کیلئے یہ ٹاپک بند کر دیا گیا ہے
  • حالیہ دیکھنے والے   0 اراکین

    • کوئی رجسٹرڈ رُکن اس صفحے کو نہیں دیکھ رہا
×
×
  • Create New...