Sign in to follow this  
Followers 0
kashmeerkhan

ما فوق الاسباب دعا عبادت؟؟

6 posts in this topic

وہابی قوم نے اپنے محدث فورم پر یہ اعتراض کیا ہے کہ مافوق الاسباب دعا تو عبادت ہوتی ہے، مشرکین یہی مافوق الاسباب دعا کرتے تھے تو یہ انکی عبادت تھی۔۔ اسی لیے مفسرین نے تدعون کا معنی تعبدون کیا ہے۔۔ اسکا شافی جواب چاہیے:۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
لفظ تدعون کا ترجمہ مفسرین نے یعبدون سے کیا ۔
 یہی ترجمہ میں نے آپ کو پیش کیا تھا، اور وہ بھی احمد رضا خان بریلوی کا!۔
یہی تو ہم آپ کو سمجھا رہے ہیں کہ ما فوق الاسباب دعا عبادت ہے! اسی لئے یہاں مفسرین و مترجمین نے اس کا ترجمہ عبادت ہی کیا ہے!
یہ بات پہلے ہی بتا دی تھی، کہ یہاں تدعون بمعنی تعبدون ہی ہے، کیونکہ یہاں ما فوق الاسباب پکار کا ذکر ہے
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salam alayqum,

Joh yeh unoon nay qaida biyan keeya heh us par un say daleel mangen. Yeh us ka mangarat asool heh. Yeh asool o zawabat woh batahen un kee daleel manga karen. Poochen yeh kis Quran o Hadith ka makhaz heh kay- ma fawqal asbab pukar ibadat heh? Aur kia har ma fawq al asbab pukar ibadat heh? in donoon kay jawabat lenh. Jab jawab deh chooken toh phir yeh poochyeh Ibrahim alayhis salaam nay joh murda parindoon ko awaaz deeh aur woh urh kar chalay ahay, ibadat thee ya nahin? Note karen, ek toh parinday murda thay, dosra woh door paharoon par thay ... yeh ma fawq al asbab x2 heh, yehni ek murday ko sunana, aur dosra ussay door say sunana. Aur phir Attahiyat meh, ayyu han-nabiyu ... ayyu harf e nida (pukar) heh, aur RasoolAllah ko pukarna jab kay woh Madina meh hen ... yeh bee ibadat hogi Wahhabiat meh.

Agar woh takhsees karta heh kay in in halat meh ma fawq al asbab pukar ibadat nahin toh aap pehlay asool ki, aur phir takhsees kee daleel mangen. In sha allah agar aap nay un say sawaloon kay jawab leeyeh aur phir dalahil deeyeh in sha Allah zaleel o ruswa hoon gay. Zeroorat paray toh mujjay bula leejeeyeh ga in sha Allah Zia Bashir sahib ki tara in ki hawa bi nikal jahay gee.

Allah ta'ala aap ka hami o nasir heh.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salam alayqum,

 

Joh yeh unoon nay qaida biyan keeya heh us par un say daleel mangen. Yeh us ka mangarat asool heh. Yeh asool o zawabat woh batahen un kee daleel manga karen. Poochen yeh kis Quran o Hadith ka makhaz heh kay- ma fawqal asbab pukar ibadat heh? Aur kia har ma fawq al asbab pukar ibadat heh? in donoon kay jawabat lenh. Jab jawab deh chooken toh phir yeh poochyeh Ibrahim alayhis salaam nay joh murda parindoon ko awaaz deeh aur woh urh kar chalay ahay, ibadat thee ya nahin? Note karen, ek toh parinday murda thay, dosra woh door paharoon par thay ... yeh ma fawq al asbab x2 heh, yehni ek murday ko sunana, aur dosra ussay door say sunana. Aur phir Attahiyat meh, ayyu han-nabiyu ... ayyu harf e nida (pukar) heh, aur RasoolAllah ko pukarna jab kay woh Madina meh hen ... yeh bee ibadat hogi Wahhabiat meh.

 

Agar woh takhsees karta heh kay in in halat meh ma fawq al asbab pukar ibadat nahin toh aap pehlay asool ki, aur phir takhsees kee daleel mangen. In sha allah agar aap nay un say sawaloon kay jawab leeyeh aur phir dalahil deeyeh in sha Allah zaleel o ruswa hoon gay. Zeroorat paray toh mujjay bula leejeeyeh ga in sha Allah Zia Bashir sahib ki tara in ki hawa bi nikal jahay gee.

 

Allah ta'ala aap ka hami o nasir heh.

جزاک اللہ خیرا۔۔ محمد علی بھائی

آپکو تکلیف اس لیے نہیں دے سکتا کہ ان نجدیوں اہلحدیثوں بے غیرتوں نے اس فورم پر حد ہی کر دی ہے اپنی بے غیرتی کی۔ مجال ہے جو پوچھی گئی باتوں کا کوئی جواب دے سکیں، صرف آنکھیں بند کر کے ایک ہی پوسٹ بار بار بار بار دہرائے جاتے ہیں۔۔ میرے کسی اعتراض کا درست جواب نہیں دے پائے، الٹا جب میں نے ان کے اعتراضوں کے جواب دیئے تو بھی وہی پرانا طریقہ کہ ایک بات کے درمیان سے فورا دوسری نکال لائے مگر اپنی ہار نہیں ماننی۔۔۔ اس لیے ان سے علمی بحث ایک طرح سے بے سود ہے۔۔۔ قادری رانا بھائی اور میں دونوں انکی خوب خبر لیتے ہیں محدث فورم پر۔

انکے دلائل کی پونجی میں مل ملا کر صرف یہ چھے دلیلیں (دراصل چکنی چپڑی باتیں) ہیں جن سے مافوق الاسباب امور میں تصرف کو اللہ عزوجل سے خاص مانتے ہیں، انکی ان دلیلوں کا علمی و تحقیقی مستند جواب مل جائے تو بہت مہربانی!!۔،۔

http://www.islamimehfil.com/topic/23699-%D9%88%DB%81%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B6-%D9%85%D8%A7%D9%81%D9%88%D9%82-%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B3%D8%A8%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D9%84%D9%84%DB%81-%DA%A9%DB%92-%D8%B3%D8%A7%D8%AA%DA%BE-%D8%AE%D8%A7%D8%B5/

Share this post


Link to post
Share on other sites

(bis)

http://www.islamimehfil.com/topic/23699-%D9%88%DB%81%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B6-%D9%85%D8%A7%D9%81%D9%88%D9%82-%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B3%D8%A8%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D9%84%D9%84%DB%81-%DA%A9%DB%92-%D8%B3%D8%A7%D8%AA%DA%BE-%D8%AE%D8%A7%D8%B5/#entry101654

برائے مدینہ اس وہابی اہل حدیث کی تیسری ، چوتھی اور چھٹی دلیل کا باصواب جواب دیں (اوپر والے لنک پر اسکے اعراضات موجود ہیں) اور اسکے دھوکے کو بے نقاب کریں جو وہ ان مقامات پر دینا چاہتا ہے۔۔

ما فوق الاسباب امور میں غیر اللہ کو پکارنا اور مدد چاہنا کے دلائل کو میں پڑھ چکا ہوں اور ان پر میرا ایمان ہے مگر خاص ان تین اعتراضات کا جواب چاہیے تاکہ اطمینان قلبی بھی حاصل ہو اور ان کے اعتراضات کا شافی جواب بھی دیا جا سکے۔

اور یہ بھی بتا دیں کہ جیسا اس وہابی نے کہا ہے ’’اللہ کی صفات ما فوق الاسباب ہیں‘‘ کیا یہ جملہ شرعا ٹھیک ہے اور یہی ہمارا عقیدہ ہے؟؟

جزاک اللہ خیرا

Edited by kashmeerkhan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.