Syed Kamran Qadri Posted November 19, 2015 Report Share Posted November 19, 2015 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Usman.Hussaini Posted November 20, 2015 Report Share Posted November 20, 2015 Bhai ...agar tarjuma ya mafhoom bhe link dain tu sab ko asani ho jai ge. Jazak ALLAH Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gulam e raza Posted June 1, 2017 Report Share Posted June 1, 2017 On 11/20/2015 at 9:25 AM, Usman.Hussaini said: On 11/19/2015 at 11:57 AM, Syed Kamran Qadri said: Bhai bahut hi badhiya post kiya apne.... Allah apko jaja e khair ata farmaye.... Hai iske sath hi hind o pak k mustanad tarjuma mil jata to hmlogo ko samjhne m aur v asani hoti..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Afzal Razvi Posted June 2, 2017 Report Share Posted June 2, 2017 On 11/20/2015 at 8:55 AM, Usman.Hussaini said: Bhai ...agar tarjuma ya mafhoom bhe link dain tu sab ko asani ho jai ge. Jazak ALLAH 6 hours ago, Gulam e raza said: Hai iske sath hi hind o pak k mustanad tarjuma mil jata to hmlogo ko samjhne m aur v asani hoti..... خطیب بغدادی اور بہت سے ائمہ کی تحقیق کے مطابق امام شافعی رحمۃ اللہ علیہ جب بغداد میں ہوتے تو حصولِ برکت کی غرض سے امامِ اعظم ابو حنیفہ رضی اللہ عنہ کی قبر مبارک کی زیارت کرتے۔ خطیب بغدادی رحمۃ اللہ علیہ نقل کرتے ہیں کہ امام شافعی، امام ابو حنیفہ کے مزار کی برکات کے بارے میں خود اپنا تجربہ بیان کرتے ہوئے فرماتے ہیں :إنّي لأتبرّک بأبي حنيفة، وأجيء إلي قبره في کلّ يوم. يعني زائرًا. فإذا عُرضت لي حاجة صلّيت رکعتين، وجئتُ إلي قبره، و سألت اﷲ تعالي الحاجة عنده، فما تبعد عنّي حتي تقضي.’’میں امام ابو حنیفہ کی ذات سے برکت حاصل کرتا ہوں اور روزانہ ان کی قبر پر زیارت کے لیے آتا ہوں۔ جب مجھے کوئی ضرورت اور مشکل پیش آتی ہے تو دو رکعت نماز پڑھ کر ان کی قبر پر آتا ہوں اور اس کے پاس (کھڑے ہوکر) حاجت برآری کے لیے اللہ تعالیٰ سے دعا کرتا ہوں۔ پس میں وہاں سے نہیں ہٹتا یہاں تک کہ میری حاجت پوری ہوچکی ہوتی ہے۔‘‘ 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rana Asad Farhan Posted October 18, 2017 Report Share Posted October 18, 2017 On 11/19/2015 at 11:27 AM, Syed Kamran Qadri said: اسکی سند میں ایک راوی عمر بن اسحاق بن ابراھیم ہے جو کہ مجہول ہے۔۔۔ جسی وجہ سے اس پر وہابیہ اعتراض کرتے ہیں ۔۔ اسکی توثیق درکار ہے Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qadri Sultani Posted October 18, 2017 Report Share Posted October 18, 2017 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
umar ali salfi Posted October 20, 2017 Report Share Posted October 20, 2017 السلام علیکمکیا امام ابو حنیفہ کا اپنا نظریہ فوت شدگان سے توسل کے بارے میں پتہ چل سکتا ہے؟ Sent from my SM-G925F using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qadri Sultani Posted October 20, 2017 Report Share Posted October 20, 2017 جی آپ امام اعظم رضی اللہ عنہ کا قصیدہ دیکھ لیں اس میں انکا عقیدہ آپ کو پتا چل جاۓ گا 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
umar ali salfi Posted November 1, 2017 Report Share Posted November 1, 2017 جی آپ امام اعظم رضی اللہ عنہ کا قصیدہ دیکھ لیں اس میں انکا عقیدہ آپ کو پتا چل جاۓ گاکیا آپ اس قصیدہ کو یہاں پیش کرسکتے ہیں؟Sent from my SM-G925F using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
umar ali salfi Posted November 1, 2017 Report Share Posted November 1, 2017 ویسے حیرت ہوتی ہے کہ قبر سے تبرک اتنا مشہور و معروف مسئلہ ہے کہ اس سے انکار کرنے والے کو اہلسنت سے خارج تک قرار دے دیا جاتا ہے ۔ لیکن جب اس کے دلائل دیکھے جاتے ہیں تو ایک دلیل بھی سند سے ثابت نہیں ہوپاتی۔ اگر سند سے ثابت ہے تو وہ قبر سے تبرک یا قبر سے وسیلہ پردلیل بنتی نہیں۔ اسلاف کے زمانے میں یہ اتنا غیراہم مسئلہ تھا کہ کوئی صحیح سند تک نہیں ملتی اس میں۔ Sent from my SM-G925F using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qadri Sultani Posted November 3, 2017 Report Share Posted November 3, 2017 دلائل بھی موجود ہیں لیکن ٹاپک سے ریلیٹڈ ٹاپک میں جو بات ہے وہی کرو۔ادھر کی ادھر نہ ہانکو Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Khalil Rana Posted November 3, 2017 Report Share Posted November 3, 2017 قصیدہ نعمانیہ قصیدہ نعمانیہ.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
umar ali salfi Posted November 3, 2017 Report Share Posted November 3, 2017 دلائل بھی موجود ہیں لیکن ٹاپک سے ریلیٹڈ ٹاپک میں جو بات ہے وہی کرو۔ادھر کی ادھر نہ ہانکوہانکنا؟ یہ تمیز ہے آپ لوگوں کو بات کرنے کی۔ آپ کا بندہ سند تو ثابت نا کرسکا۔ موضوع سند ثابت کرنا ہے اس واقعہ کی وہ موضوع سے غیر وابستہ پوسٹ نواب صاحب کی لگاتا ہے وہ آپ سے ڈیلیٹ کیوں نہیں ہوتی۔ قیامت دور نہیں۔ کچھ شرم کریں۔مسلک پرستی کی بجائے حق پرستی کریں۔Sent from my SM-G925F using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
umar ali salfi Posted November 3, 2017 Report Share Posted November 3, 2017 میں تو یہ سوچ کرآیا تھا کہ آپ لوگوں کے دلائل دیکھو۔ اور مکالمہ ہوتھوڑا سمجھ آئے۔یہاں ہانکنا اندھے ہو یہ ہے وہ ہے سے بات کی جاتی ہے۔ تمیز سیکھیں پہلے بنیاد ہے دین کی پھر توسل نور اور غیب پر بھی بات کریں۔ ان عقائد کو ظنی عقائد کہتے ہو۔ لیکن تمیز تو بنیاد ہے۔ والسلام۔ آپ سے بات نہیں ہوسکتی دیکھ لیاSent from my SM-G925F using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qadri Sultani Posted November 4, 2017 Report Share Posted November 4, 2017 جناب سلفی صاحب تلملانے کی ضرورت نہیں ہے۔اس ٹاپک میں سیدنا امام شافعی علیہ الرحمت کا سیدنا امام اعظم رضی اللہ عنہ سے مدد مانگنا،انکے وسیلے سے مدد مانگنا سند کے ساتھ ثابت ہے،لیکن جناب کی سمجھ میں کچھ نہ آۓ تو اس میں ہمارا کیا قصور؟؟ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
بنت عبد السمیع Posted February 10, 2018 Report Share Posted February 10, 2018 (edited) أخبرنا القاضي أبو عبد الله الحسين بن علي بن محمد الصيمري، قال: أخبرنا عمر بن إبراهيم المقرئ، قال: حدثنا مكرم بن أحمد، قال: حدثنا عمر بن إسحاق بن إبراهيم، قال: حدثنا علي بن ميمون، قال: سمعت الشافعي، يقول: إني لأتبرك بأبي حنيفة وأجيء إلى قبره في كل يوم، يعني زائرا، فإذا عرضت لي حاجة صليت ركعتين، وجئت إلى قبره وسألت الله تعالى الحاجة عنده، فما تبعد عني حتى تقضى.[تاريخ بغداد : ج1 ص335]-ترجمعہ : أبو عبد الله الصیمری نے کہا مجھ سے بیان کیا عمر بن إبراھیم نے، کہا مجھ سے بیان مکرم بن احمد نے، کہا مجھ سے بیان عمر بن إسحاق بن إبراھیم (مجھول) نے، کہا مجھے سے بیان کیا علی بن میمون نے ، کہا ، میں نے امام شافعی سے سنا ،انہوں نے کہا : میں ابوحنیفہ کے ساتھ برکت حاصل کرتا اور روزانہ ان کی قبر پر زیارت کے لئے آتا ۔ جب مجھے کوئی ضرورت ہوتی تو دو رکعتیں پڑھتا اور ان کی قبر پر جاتا اور وہاں اللہ سے اپنی ضرورت کا سوال کرتا تو جلد ہی میری ضرورت پوری ہوجاتی".الجواب : یہ قصہ تین وجوہات کی بناء پر باطل ھے۔1- مکرم بن احمد اس کی سند میں مکرم بن احمد [ثقة صدوق] ھیں. لیکن اِن کے بارے امام دار القطنی کہتے ھیں۔حدثني أبو القاسم الأزهري، قال: سئل أبو الحسن علي بن عمر الدارقطني، وأنا أسمع عن جمع مكرم بن أحمد فضائل أبي حنيفة،فقال: موضوع كله كذب، وضعه أحمد بن المغلس الحماني، قرابة جبارة، وكان في الشرقية".[تاريخ بغداد ،ج5، ص338، وانظر ترجمة : أحمد بن محمد بن الصلت بن المغلس الحماني في " لسان الميزان " 1/269 ، وينظر أيضا : تعليق العلامة المعلمي على كلام الدارقطني في: " التنكيل " 1/59] مکرم بن احمد سے روایت کرنے والے2- عمر بن إسحاق بن إبراهيم، یہ راوی مجهول ھے۔3- علي ابن ميمون الرقي العطار٤٨٠٥- علي ابن ميمون الرقي العطار ثقة من العاشرة مات سنة ست وأربعين س ق[تقريب التهذيب : ص405]ان کے اور امام شافعی کے درمیان سماع پر کوئی دلیل نہیں۔ والله اعلم Edited February 10, 2018 by بنت عبد السمیع Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wadi Raza Ki Posted February 12, 2018 Report Share Posted February 12, 2018 بنت عبد السمیع اتنی لمبی پوسٹ تحریر کر کے کوئ کمال نہیں کیا ہے اس کا جواب پہلے ہی اوپر لگا دیا گیا ہے۔۔ بجائے کوپی پیسٹ کرنے کے پہلے اوپر دیکھ تو لیا کرے۔۔۔ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
خواجہ Posted February 15, 2018 Report Share Posted February 15, 2018 On 2/10/2018 at 6:14 AM, بنت عبد السمیع said: أخبرنا القاضي أبو عبد الله الحسين بن علي بن محمد الصيمري، قال: أخبرنا عمر بن إبراهيم المقرئ، قال: حدثنا مكرم بن أحمد، قال: حدثنا عمر بن إسحاق بن إبراهيم، قال: حدثنا علي بن ميمون، قال: سمعت الشافعي، يقول: إني لأتبرك بأبي حنيفة وأجيء إلى قبره في كل يوم، يعني زائرا، فإذا عرضت لي حاجة صليت ركعتين، وجئت إلى قبره وسألت الله تعالى الحاجة عنده، فما تبعد عني حتى تقضى.[تاريخ بغداد : ج1 ص335]-ترجمعہ : أبو عبد الله الصیمری نے کہا مجھ سے بیان کیا عمر بن إبراھیم نے، کہا مجھ سے بیان مکرم بن احمد نے، کہا مجھ سے بیان عمر بن إسحاق بن إبراھیم (مجھول) نے، کہا مجھے سے بیان کیا علی بن میمون نے ، کہا ، میں نے امام شافعی سے سنا ،انہوں نے کہا : میں ابوحنیفہ کے ساتھ برکت حاصل کرتا اور روزانہ ان کی قبر پر زیارت کے لئے آتا ۔ جب مجھے کوئی ضرورت ہوتی تو دو رکعتیں پڑھتا اور ان کی قبر پر جاتا اور وہاں اللہ سے اپنی ضرورت کا سوال کرتا تو جلد ہی میری ضرورت پوری ہوجاتی".الجواب : یہ قصہ تین وجوہات کی بناء پر باطل ھے۔1- مکرم بن احمد اس کی سند میں مکرم بن احمد [ثقة صدوق] ھیں. لیکن اِن کے بارے امام دار القطنی کہتے ھیں۔حدثني أبو القاسم الأزهري، قال: سئل أبو الحسن علي بن عمر الدارقطني، وأنا أسمع عن جمع مكرم بن أحمد فضائل أبي حنيفة،فقال: موضوع كله كذب، وضعه أحمد بن المغلس الحماني، قرابة جبارة، وكان في الشرقية".[تاريخ بغداد ،ج5، ص338، وانظر ترجمة : أحمد بن محمد بن الصلت بن المغلس الحماني في " لسان الميزان " 1/269 ، وينظر أيضا : تعليق العلامة المعلمي على كلام الدارقطني في: " التنكيل " 1/59] مکرم بن احمد سے روایت کرنے والے2- عمر بن إسحاق بن إبراهيم، یہ راوی مجهول ھے۔3- علي ابن ميمون الرقي العطار٤٨٠٥- علي ابن ميمون الرقي العطار ثقة من العاشرة مات سنة ست وأربعين س ق[تقريب التهذيب : ص405]ان کے اور امام شافعی کے درمیان سماع پر کوئی دلیل نہیں۔ والله اعلم السلام علیکم و رحمۃ اللہ محترمہ جب وہ خود کہے رہے ہیں کہ میں نے امام شافعی سے سنا تو اور کیا دلیل چاہیے ان کے سماع پر اور پہر وہ خود ثقہ ہے ـ کیا ثقہ راوی جھوٹ بول سکتا ہے کہ میں نے فلاں سے سنا!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.