Jump to content
IslamiMehfil

Recommended Posts

AS SALAMO ALAIQUM YE AITRAZ DEOBANDRO NE KIA HAI KI 

 

TUM BARELVI BAHISHTI ZEWAR JILD 2 ME THANVI KI NAJASAT CHATNE WALI IBARAT KA MAZAK BANATE HO BALKE ULMA E AHNAAF NE BHI YEHI FATWADIA HAI KI NAJASAT CHAT KAR SAF KRO  TO UNGLI PAK HO JAYENGI ..  AUR FATWA E RIZVIA ME BHI YE HI MSLA LIKHA HAI...

 

kya ye fatwa sahi hai aur thanvi ka najasat chatne ka fatwa aur alahazrt ke fatwe me kya farq hai

post-15035-0-97309400-1457011658_thumb.jpg

post-15035-0-78176300-1457011701_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

حدیث پاک مجمع الزوائد میں ھے:۔

 

 

[بَابٌ فِي مُعْجِزَاتِهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي الْحَيَوَانَاتِ وَالشَّجَرِ وَغَيْرِ ذَلِكَ]
14153

عَنْ أَنَسِ بْنِ مَالِكٍ قَالَ:  فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ - صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ  لَوْ كَانَ مِنْ قَدَمِهِ إِلَى مَفْرِقِ رَأْسِهِ قُرْحَةٌ تَنْبَجِسُ بِالْقَيْحِ وَالصَّدِيدِ ثُمَّ اسْتَقْبَلَتْهُ فَلَحَسَتْهُ مَا أَدَّتْ حَقَّهُ».
رَوَاهُ أَحْمَدُ وَالْبَزَّارُ، وَرِجَالُهُ رِجَالُ الصَّحِيحِ غَيْرُ حَفْصِ ابْنِ أَخِي أَنَسٍ وَهُوَ ثِقَةٌ
.

 

یعنی اگر مردپاؤں سے سر کی چوٹی تک پیپ اورنجاست سے آلودہ ہو اور عورت اُس کو چاٹ ڈالے

پھربھی اُس نے شوہرکا حق ادا نہ کیا۔

 

یہ دلیل میں نے وہابی محدث زبیرعلیزئی کے آگے پیش کی تو اُس سے جواب نہ بن پڑا،اور اُس نے موبائیل

بند کردیا اورپھرکبھی میرافون اٹنڈ نہ کیا۔

.

Edited by Saeedi
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...
On Thursday, March 03, 2016 at 6:58 PM, shahabuddin quazi said:

AS SALAMO ALAIQUM YE AITRAZ DEOBANDRO NE KIA HAI KI 

 

TUM BARELVI BAHISHTI ZEWAR JILD 2 ME THANVI KI NAJASAT CHATNE WALI IBARAT KA MAZAK BANATE HO BALKE ULMA E AHNAAF NE BHI YEHI FATWADIA HAI KI NAJASAT CHAT KAR SAF KRO  TO UNGLI PAK HO JAYENGI ..  AUR FATWA E RIZVIA ME BHI YE HI MSLA LIKHA HAI...

 

kya ye fatwa sahi hai aur thanvi ka najasat chatne ka fatwa aur alahazrt ke fatwe me kya farq hai

post-15035-0-97309400-1457011658_thumb.jpg

post-15035-0-78176300-1457011701_thumb.jpg

Assalamu alaikum bhaiyo..

Mai ye jaanna Chahta hu ke inn dono ibarat me kuchh farq hai ya nhi Q k aksar deobandi Wahabi aala hazrat sarkar par Ye aitraz karte agar dono ibarat me farq hai to wazeh kare badi meharbani hogi aaplogo ki

Jazak allah

On Monday, May 16, 2016 at 8:41 PM, Saeedi said:

حدیث پاک مجمع الزوائد میں ھے:۔

 

 

[بَابٌ فِي مُعْجِزَاتِهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي الْحَيَوَانَاتِ وَالشَّجَرِ وَغَيْرِ ذَلِكَ]
14153

عَنْ أَنَسِ بْنِ مَالِكٍ قَالَ:  فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ - صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ  لَوْ كَانَ مِنْ قَدَمِهِ إِلَى مَفْرِقِ رَأْسِهِ قُرْحَةٌ تَنْبَجِسُ بِالْقَيْحِ وَالصَّدِيدِ ثُمَّ اسْتَقْبَلَتْهُ فَلَحَسَتْهُ مَا أَدَّتْ حَقَّهُ».
رَوَاهُ أَحْمَدُ وَالْبَزَّارُ، وَرِجَالُهُ رِجَالُ الصَّحِيحِ غَيْرُ حَفْصِ ابْنِ أَخِي أَنَسٍ وَهُوَ ثِقَةٌ
.

 

یعنی اگر مردپاؤں سے سر کی چوٹی تک پیپ اورنجاست سے آلودہ ہو اور عورت اُس کو چاٹ ڈالے

پھربھی اُس نے شوہرکا حق ادا نہ کیا۔

 

یہ دلیل میں نے وہابی محدث زبیرعلیزئی کے آگے پیش کی تو اُس سے جواب نہ بن پڑا،اور اُس نے موبائیل

بند کردیا اورپھرکبھی میرافون اٹنڈ نہ کیا۔

.

Aur mere pyaare bhaijaan hazrat saeedi sahab ne jo ye baat kahi Hai aur jo hadees bayan ki hai aurat...Wali ussko bhi wazeh kare dar asl me mujhe samajh nhii aarahi hai k hazrat ne ye istedlal q kiya hai kya fatwa razviya aur behshti zevar k masle ka istedlal hai???

Link to post
Share on other sites
On Thursday, July 27, 2017 at 0:48 AM, p ahmed raza said:

Assalamu alaikum bhaiyo..

Mai ye jaanna Chahta hu ke inn dono ibarat me kuchh farq hai ya nhi Q k aksar deobandi Wahabi aala hazrat sarkar par Ye aitraz karte agar dono ibarat me farq hai to wazeh kare badi meharbani hogi aaplogo ki

Jazak allah

Aur mere pyaare bhaijaan hazrat saeedi sahab ne jo ye baat kahi Hai aur jo hadees bayan ki hai aurat...Wali ussko bhi wazeh kare dar asl me mujhe samajh nhii aarahi hai k hazrat ne ye istedlal q kiya hai kya fatwa razviya aur behshti zevar k masle ka istedlal hai???

Plzzz isska jawab inayat farmaae...

Kya ye dono ibarat me masla ek hi hai..ya dono ibarat me farq hai?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

aitraz abhi bhi vaisa ke vaisa hi hai..

 

deobandio ka kahna hai ke.. 

bahishti zewar .. fatawa alamgir durre mukhtar aur fatwa razwia in sb me ek hi  jaisi ibarat hai..

 

to fir deobandio pr aitraz kyu..?

 

 sufi kaleem hanfi sahab ne ek audio me frmaya tha ke thanvi ne mutlaqan najasat chatne ki bat kahi hai aur ftwa alamgir me bacho pagalo k bare me hai..

 

lekin vo bhi wajeh nahi btaye k dono me frq kaise kia gaya hai.. ?

 

ummed hai ke koi ahle ilm is aitraz ka muqammal jawab denga.. aur ye wswsa dur honga..

 

Link to post
Share on other sites

جناب والا

یہ  مسئلہ فقہ حنفی کاایک جزئیہ ہے۔ اس پر اعتراض  اگرکوئی حنفی کرتا ہے تو اس جزئیہ سے بے خبری  کی وجہ سے کرسکتا ہے چاہے وہ بہشتی زیور پر اس مسئلہ میں اعتراض کرے یا فتاویٰ رضویہ پراس مسئلہ میں اعتراض کرے،اعتراض درست نہیں ہے۔

 

Edited by Saeedi
Link to post
Share on other sites
On Tuesday, August 15, 2017 at 6:36 PM, Saeedi said:

جناب والا

یہ  مسئلہ فقہ حنفی کاایک جزئیہ ہے۔ اس پر اعتراض  اگرکوئی حنفی کرتا ہے تو اس جزئیہ سے بے خبری  کی وجہ سے کرسکتا ہے چاہے وہ بہشتی زیور پر اس مسئلہ میں اعتراض کرے یا فتاویٰ رضویہ پراس مسئلہ میں اعتراض کرے،اعتراض درست نہیں ہے۔

 

Jazak allah hazrat..

Iss forum par aap hamare saro k taaj ho saeedi bhaijaan..

Jazak allah

Link to post
Share on other sites
  • 10 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By Aquib Rizvi
      السلام على من اتبع الهدى
      Is Mazmon par InshaAllah Tafseeli guftago hogi Abhi filhall Imam jalalludin syuti ki kitab IMAN E Waldain par parish karaha hon kyun Kay Wahabi or Deobandi Hazrat Jo Kay MazAllah Nabi صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم Kay Waldain ko Kafir kehtay hen dekhya👉
      Sochne Ka Maqam Hai Yeh Wahi Deobandi Wahbi Hai Jo Kafir Ko Kafir Kehne Se Hume Rokte Hai Lekin Jab Baat Nabi Alayhissalam Per I Toh Inke Walidein Ko Kafir Bolna Kya Apni Kitabo Me Likh B Diya.   Ibn Taymiyah Jo 661 Hijri Me Paida Hua Mulk E Sham Me ,Isne Ek Kitab Likhi , Iktsa Us Siraate Mustaqeem, Is Kitab Me Ibn Taymiyah Ne Bada Zor Lagay K Nabi Alayhisssalam K Walidein Dono Kafir Thay Aur Unka Inteqal Kufr Per Hua .   Ibn Taymiyah Ki Taqleed Karte Hue Tamam Wahbi Nabi Alayhissalam K Walidein Ko Kafir Kehte Hai , Maz ALLAH   Isi Tarah Deoband K Bahut Bade Alim Guzre Hai Jinka Naam Rasheed Ahmed Gangohi Hai , Inhone B Apne Fatwe Me , Yaani Fatawa Rasheediya Me Safa 104 Per Ek Sawal K Jawab Me Kaha K Hazrat Swallallahualaihiwasallam K Walidein K Imaan Me Ikhtelaf Hai ,Hazrat Imam Sahab Ka Mazhab Yeh Hai K Inka Inteqal Halat E Kufr Me Hua Hai Faqat.   Maz ALLAH.   Yeh Haal Hai Deobandi Wahbi Ka Filhall Aik kitab paish karraha hon Aur InShaAllah jald Az Jald is mamlay may QURAN AUR HADEES Kay Saath wapas Aon ga AUR Sabit Karon ga Kay Wahabi AUR Deobandi jhootay hen Waldain Mustafa Momin bhe thay AUR jannati bhe لبیک لبیک لبیک یا رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم
      27187818-WALDAIN-MUSTAFA-KA-ZINDA-HO-KAR-IMAN-LANA.pdf
    • By aaftab
      as salam alaikum
      aik wahabi / deobandi kitab mai parha tha kay gustakhana kalmat mai qail ki niyyat ka koi aaitabar nahe yei wahabio nay he likha ab wo reference naeh mil raha
      kisi ko yad hai tu reference aur scan bata dain
       
      jazak Allah
×
×
  • Create New...