Jump to content

Akhir Kar Barelwio Nay Ilm Ghayb Ki Nafi Kardi!


Haq3909

تجویز کردہ جواب

(salam)

 

  Barelwio kay Hakeem ul Ummat Mufti Ahmed Yaar Khan Naeemi nay akhir maan liya kay Imam Hussain  (as) aur Imam Hassan  (as)  kay paas Ilm Ghayb Nahi tha. Akhir kar Mufti sahab nay dil ki baat keh hi dee.

 

post-15519-0-51476900-1457501196_thumb.jpg

post-15519-0-56279100-1457501206_thumb.jpg

 

 

Dosri taraf aap logo kay Ala Hazrat likhtay hay kay Sheikh Abdul Qadir Jilani Rahimahullah tak ko Loh-e-Mahfooz ka ilm tha.

 

post-15519-0-10485500-1457501215_thumb.jpg

 

May to pehlay din say keh raha hu kay barelwiat naam hi dokha denay ka hay. Ab bhi time hay bhaiyo, apnay aqeeday sahi karlo.

Link to comment
Share on other sites

 

جناب باطل صاحب

علم ہونا اور اسکا ظاہر کرنا دو الگ الگ چیزیں ہیں

امام حسن پاک علیہ الرحمۃ و الرضوان نے اپنا علم اس امر کے متعلق ظاہر نہیں فرمایا مصلحت کے پیش نظر

اور امام حسین پاک رضی اللہ عنہ کے متعلق مفتی صاحب کے فرمانے کا مطلب یہ ہے کہ ظاہرا کسی ذریعہ سے انہیں پتہ نہیں لگ سکا اور نہ ہی امام حسن پاک علیہ الرحمۃ و الرضوان نے انہیں بتایا (اور ویسے بھی امام حسن رضی اللہ عنہ نے انہیں بدلے کے اقدام سے روک دیا تھا)۔،۔۔،۔

باطل نجدی!۔،۔

ہمارا ایسا دعوی پیش کرو کسی معتبرکتاب سے کہ غیر نبی کو ہر ہر جزئی علم غیب ہر وقت حاصل ہوتا ہے اور علم کا اخفا اسکے عدم کو مستلزم ہے؟؟؟؟؟؟؟

۔۔۔

لگے ہاتھوں ذرا اپنے اکابر پر بھی نظر ڈالتے جانا

تمہارے ملا یعقوب کو اتنا دور سے کیسے علم ہوا کہ کون اور کس علاقے سے کارفرما تھا اور پھر یہ بھی پتہ چل گیا کہ اس شخص کا نام کیا تھا اور اس علاقے کا بھی علم ہوگیا اور اسکے عمل کا بھی پتہ چل گیا۔ اس سب سے تمہاری نام نہاد توحید کی بنیاد میں دراڑ نہیں پڑی اور تمہارے اکابر ابوجہل سے بھی آگے کیوں نہیں بڑھے؟؟

 

post-16911-0-65843700-1457518393_thumb.jpg

 

 

post-16911-0-07956600-1457518397_thumb.jpg 

Edited by kashmeerkhan
Link to comment
Share on other sites

 

ہمارا ایسا دعوی پیش کرو کسی معتبرکتاب سے کہ غیر نبی کو ہر ہر جزئی علم غیب ہر وقت حاصل ہوتا ہے اور علم کا اخفا اسکے عدم کو مستلزم ہے؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 

Bhai kisay bewakoof banay rahay hay. May nay pehlay bhi apkay Ala Hazrat ka hawala diya tha. Uska jawab kyon nahi day rahay?

 

post-15519-0-12141300-1457533528_thumb.jpg

post-15519-0-28971300-1457533526_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Lawh Al Mafooz par nazr hona esa heh jesa aap ki nazr ka kitab par hona heh ... jistera aap ki nazr sari kitab kay har saffay aur har lafz par nahin hoti, sirf jis saffa aur jis line par chahen hoti heh, is'see tera awliyah-Allah Kamileen ki nazr kissi ek pehloo par hoti heh. Aur Jistera aap chahen toh kitab kay kissi saffay ko dekh saktay hen, Quran ki jis ayaat ko chahen par saktay hen AwliyahAllah bi lawh al mafooz par saktay hen. Lawh e Mafooz par nazr honay ka mana yeh nahin kay sari lawh e mafooz par har waqt nazr hoti heh, balkay sari lawh al mafooz taq rissahi hoti heh, joh masla jahan say chahen dekh lenh. Rahi baat kamil AwliyahAllah ki nazr ki toh us ka lawh e mafooz par hona is ayat say sabat heh: "Indeed, it is a noble Qur'an. In a Register well-protected; None touch it except the purified." [53:79] Hamaray nazria ka ki bunyad Quran say sabat heh, bey-iman ho kar munkir ho saktay hen, wesay nahin. Aap kay point ka jawab, Mufti Sahib nay lawh al mafooz meh tamam kaynaat kay uloom kay likhay janay ka zikr keeya heh. Aur likha heh Sheikh Abdul Qadir rahimullah alayhi ta'ala nay esa farmaya. Aap kaheen say yeh sabat kar denh kay hamara nazria yeh heh kay kamil Wali Allah ki nazr sari lawh e mafooz par har waqt hoti heh aur qaynat ki kohi baat kissi bi waqt us say poshida nahin hoti. Ham toh nah Imam Hassan radiallah ta'ala anhu aur nah imam hussain radiallah ta'ala anhu kay leyeh har waqt sari lawh e mafooz ko mulaiza hona ka nazria nahin rakhtay. Hamara nazria yeh heh kay Allah kay izn say woh jab chatay joh chahtay mulaiza farma letay. Agar Mufti Sahib nay ilm mein nah hona ka likha heh toh kon sa hamaray nazriyeh kay khilaf likha, aur agar lawh e mafooz par Seikh Abdul Qadir ki nazr hona ka likha toh kon say khilaaf likha?  Hamaray maslak kay khilaf tab hoti jab hamaray maslak yeh hota kay Awliyah Kamileen ki nazr puri lawh al mafooz par bey-yaq waqt hoti heh aur hamesha hoti heh. Hamara nazria toh yeh heh kay jab tawajoh lawh e mafooz par ho toh jis waqia ko maloom karna chahen nazr samnay ho jata heh. Yeh hamaray maslak kay mizaaj kay khilaf kesay huwa? Aap say manwa nahin sakta, sirf samja sakta hoon, aur behtreen tareeqay say aap ko samja deeya.

Edited by MuhammedAli
Link to comment
Share on other sites

@KashmeerKhan

Aap in kay leyeh ziyada mehnat nah karen. Aap joh tehreeri kam kar rahay hen us par dattay rahen. Apna keemati waqt barbad karen gay. In ka Allah hafiz heh, agar Islam kay noor nay in kay kufr kay dil ko munawwar karna huwa toh ho kay rahay ga aur agar Allah nay Kufr par mawt likh deeh heh toh aap Quran in ko suna denh in-noon nay phir bi noor ko handera hee batana heh aur handeray ko noor. Allah ta'ala aap ko aur towfeeq deh deen ki khidmat ki.

Link to comment
Share on other sites

(bis)

تمہارے اعتراض کا جواب تو تمہارے پیرو مرشد نے ہی دے دیا ہے

حاجی امداد اللہ مہاجر مکی علیہ الرحمہ کہتے ہیں

لوگ کہتے ہیں کہ علم غیب انبیاء اولیاء کو نہیں ہوتا ،میں کہتا ہوں کہ

اہل حق جس طرف نظر کرتے ہیں دریافت وادراک غیبیات کا اُن کو ہوتا ہے

اصل میں یہ علم حق ہے

آنحضرت ﷺ کو حدیبیہ وحضرت عائشہ (کےمعاملات) سے خبر نہ تھی ،اس کو دلیل اپنے دعویٰ

کی سمجھتے ہیں،یہ غلط ہے ،کیونکہ علم کے واسطے توجہ ضروری ہے۔

توجہ کا نہ ہونا لاعلمی کی دلیل نہیں ہوتی،انبیاء واولیاء کا علم، اللہ تعالیٰ کا 

عطا کردہ ہوتا ہے اور اللہ تعالیٰ کے حکم ومشیت اور اذن کے تحت ہوتا ہے۔

 

ilam 1.jpg

ilam 2.jpg

Link to comment
Share on other sites

 

Sawal gandam aur jawab channa. Likha yeh thah:

 

"Ham toh nah Imam Hassan radiallah ta'ala anhu, imam hussain radiallah ta'ala anhu balkay ham toh RasoolAllah kay leyeh bi har waqt sari lawh e mafooz ko mulaiza hona ka nazria nahin rakhtay." Joh ibarat aap nay pesh ki woh Hadhir Nazir kay mozoo par heh. Ibarat woh ho jis mein har waqt lawh al mafooz kay har juzz par nazr honay ka likha ho.

Link to comment
Share on other sites

Sawal gandam aur jawab channa. Likha yeh thah:

 

"Ham toh nah Imam Hassan radiallah ta'ala anhu, imam hussain radiallah ta'ala anhu balkay ham toh RasoolAllah kay leyeh bi har waqt sari lawh e mafooz ko mulaiza hona ka nazria nahin rakhtay." Joh ibarat aap nay pesh ki woh Hadhir Nazir kay mozoo par heh. Ibarat woh ho jis mein har waqt lawh al mafooz kay har juzz par nazr honay ka likha ho.

 

post-15519-0-62740500-1457613579_thumb.jpg

 

Abhi bhi waqt hay. Apnay aqeeday drust karlay.

Link to comment
Share on other sites

attachicon.gifdal1.JPG

 

Abhi bhi waqt hay. Apnay aqeeday drust karlay.

نام حق رکھ لیا مگر اتباع باطل سے نہیں رکے

بالفرض تمہارے پیش کیے ہوئے حوالوں سے یہ سامنے آ بھی جائے کہ ولی کیلئے ہر وقت لوح محفوظ کی ہر ہر جزی کا عالم ہونے یا بعض اوقات ان جزئیوں میں سے کچھ کا عالم نہ ہونے میں اہلسنت علما کرام میں اختلاف ہے تو اس سے کیا فرق پڑے گا؟؟

نجدیوں کو اپنے بد ترین عقیدے نظر نہیں آتے مگر اہلسنت کے نہایت ہی فروعی امر میں ’’اپنی سمجھ سے‘‘ ایک دو اقوال کی بابت سمجھے ہوئے اختلاف کوبنیاد بنا کر عقیدے درست کرنے کا کہتے ہوئے کچھ شرم نہیں آتی؟؟؟

اپنے یعقوب نجدی اور قاسم نانوتوی نجدی پر کیا حکم لگاؤ گے کیونکہ انہوں نے تو ایسے کام کا ارتکاب کیا ہے جسے تمہارے علما و عوام قطعا شرک کہتے ہیں۔۔۔ کہاں بہکے جاتے ہیں نجدی

نجدی اسفل ۔ غیر نبی کو نبی پر قیاس کرنے میں مصروف ہے۔ کیسی گندی عقل ہے نجدیوں کی۔

جس جاہل کو ہمارے دعوی تک کا علم نہیں ہے، وہ اسی مسئلے کی فروع میں وارد عبارات کو اپنی اندھی عقل کے ترازو میں تولتے ہوئے سواد اعظم کے عقائد پر طعن کرتا ہے ۔ ۔ ۔  کیسے دن دیکھ رہا ہوں میں!۔،۔،۔

Edited by kashmeerkhan
Link to comment
Share on other sites

(salam)

 

  Barelwio kay Hakeem ul Ummat Mufti Ahmed Yaar Khan Naeemi nay akhir maan liya kay Imam Hussain  (as) aur Imam Hassan  (as)  kay paas Ilm Ghayb Nahi tha. Akhir kar Mufti sahab nay dil ki baat keh hi dee.

 

حالات چیک کریں نجدیوں کے!۔،۔،۔

کہتا ہے اپنی پوست میں ’’مفتی احمد یار خان نعیمی نے آخر مان لیا کہ امام حسین علیہ السلام اور امام حسن علیہ السلام کے پاس علم غیب نہیں تھا‘‘۔

کیا کہنے نجدی سفاہت کے۔،۔،۔

اگر یہی واقعہ یوں ہوتا کہ سیدنا امام حسن و حسین رضی اللہ عنھما زہر دینے والے کا نام بتا دیتے اور سنی حضرات اس واقعہ سے ان شہزادوں کے علم غیب کا ثبوت دیتے تو نجدی یوں گویا ہوتا ’’بھئی! اگر زہر دینے والے کا نام بتا دیا ہے تو یہ غیب کی خبر ہے، غیب کا علم نہیں ہے‘‘۔ کیسی اندھی اور منافقانہ سوچ ہے وہابیوں کی۔،۔،۔

اب اگر دونوں شہزادوں علیہما الرحمۃ و الرضوان نے زہر دینے والے کا نام نہیں بتایا تو نجدی کا کہنا ہے کہ ’’ان کے پاس علم غیب نہیں تھا‘‘۔،۔،۔ دوستو! اب کہاں گئی غیب کی خبر والی بات؟پہچانو ان دین کے دشمنوں کو، کیا اب بھی کوئی ان نجدیوں کی مکاریوں سے غافل رہے گا اسلامی محفل پر؟؟

چیلنج

نجدی ۔ اپنا اعتراض بصورت عبارات نقل کر اور اپنے دعوی پر دلیل شرعی پیش کر۔ اور وجہ اعتراض بمعہ نتیجہ اعتراض بھی۔ ورنہ چپ چاپ دیگر نجدیوں کی طرح رفو چکر ہو جا

Edited by kashmeerkhan
Link to comment
Share on other sites

attachicon.gifdal1.JPG

 

Abhi bhi waqt hay. Apnay aqeeday drust karlay.

 

Jee zeroor Islah hogi aur kar leeh aur ussee kay mutabiq ki joh Sayyidi nay apni kitab mein likha. Yehni, yeh nazria qaim keeya kay Nabi e kareem sallallahu alayhi wa aalihi was'sallam ki nazr lawh mafooz kay har pehloo par heh.Is say pehlay joh nazria thah, woh yeh thah; tamam uloom e lawh al mafooz ata huway, parwa deeyeh gahay, aur RasoolAllah (sallallahu alayhi wa aalihi wass'sallam) bhoolay nahin. Abh yeh bi sabat kar doh kay yahi hamara nazria AwliyahAllah kay baray mein bi heh, aur har ek kay baray mein yahi heh, aur Imam Hussain radiallah ta'ala anhu aur Imam Hassan radiallah ta'ala anhu kay baray mein bi yahi heh. Allah ta'ala haq sach qabool karnay ki aur tofeeq qabool ata farma-hay, ameen.

Edited by MuhammedAli
Link to comment
Share on other sites

 

اگر یہی واقعہ یوں ہوتا کہ سیدنا امام حسن و حسین رضی اللہ عنھما زہر دینے والے کا نام بتا دیتے اور سنی حضرات اس واقعہ سے ان شہزادوں کے علم غیب کا ثبوت دیتے تو نجدی یوں گویا ہوتا ’’بھئی! اگر زہر دینے والے کا نام بتا دیا ہے تو یہ غیب کی خبر ہے، غیب کا علم نہیں ہے‘‘۔ کیسی اندھی اور منافقانہ سوچ ہے وہابیوں کی۔،۔،۔

 

 

Aray bhai itna ghussa? Ayay may batata ho kay yay soch kis ki hay:

 

Apkay Ghulam Rasool Saeedi sahab likhtay hay:

 

post-15519-0-96305300-1457669694_thumb.jpg

 

Phir Pir Mehr Ali Shah Sahab Rahimahullah likhtay hay:

 

post-15519-0-30649600-1457669697_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Aray bhai itna ghussa? Ayay may batata ho kay yay soch kis ki hay:

 

Apkay Ghulam Rasool Saeedi sahab likhtay hay:

 

attachicon.gifala1.JPG

 

Phir Pir Mehr Ali Shah Sahab Rahimahullah likhtay hay:

 

attachicon.gifala2.JPG

کامل نجدی

صفحے بعد میں لگایا کرو ، پہلے اپنی وجہ اعتراض بھی لکھا کرو اور نتیجہ بھی

کیونکہ تمہاری عقل میں جو بات آئے، ضروری نہیں کہ وہ تمہارے لگائے ہوئے صفحات سے میل بھی کھاتی ہو!ْ۔،۔

اب بھی وہی کام کیا، تمہارے لگائے گئے صفحات ہمارے خلاف کیسے ہیں؟

بات کہاں سے شروع کی اور اب کدھر لے گیا مگر نجدی کے ہاتھ کچھ نہیں آیا

شاباش! اپنے نجدیوں کی نمائندگی کرتے ہوئے مزید جگ ہنسائی کرواتے رہو

Link to comment
Share on other sites

 

 

agar-cha mara question topic sa un-related ha, but I was unable to PM Doctor Scholar Saeedi (May ALLAH be pleased with him).

With due respect!
 
Mary kuch questions ma sa aek question wo ha, jeska link given below hy:
Plz Respected Scholar Saeedi eska hatmee answer da daen.
(جب تک غیر اللہ کو واجب الوجود یا مستحق عبادت نہ مانا جائے، اس وقت تک تو شرک کا شائبہ تک نہیں ہوتا ۔۔۔۔ مگر تفسیر کبیر اور تفسیر تبیان القران نے بزرگان کی قبور کی تعظیم کو
مشرکین کے شرک کی نظیر کیوں کہا ہے؟)
Edited by kashmeerkhan
Link to comment
Share on other sites

Nazeer bamana jesa istimal huwa heh. Agar kohi kahay ... falan kuttay ki nazeer heh... to yeh mana hoga kay kissi sift meh tashbih dee ja rahi heh ... kehna kay falan kutta heh ... is mein tashbih nahin aur mana hoga kay us zaat ko kutta tehraya ... shirk ki nazeer kehna ka mafoom huwa kay ...shirk jesa heh ... aur esa kehna amaal ki mumalisat ki waja say heh ... keun kay sajdah e tazeemi joh ahle aabr ko keeya jata heh woh asnam ko bi kia jata heh. Shirk tehraya nahin ... shirk ki nazeer ... amaaal joh quboor par juhala kartay hen ki waja say bataya. Jistera rasool allah ko insaan ki adam alay hissalam ki nazeer kaha jahay toh ya bashriat mein hoga ya nabuwat ki waja say magar adam alayhis salam kehna murad nah hoga.

Edited by MuhammedAli
Link to comment
Share on other sites

علم کے ہوتے ہوےٴ اسے ظاہر نہ کرنے سے لا علمی ثابت نہیں ہوتی۔


آپ لوگوں کے معتمد مولوی سید امیر علی ،تفسیر مواھب الرحمن ،ص 43پارہ ١۳،سورہ یوسف رکوع ۸ میں لکھتے  


 ہیں کہ اس سے معلوم ہوا کہ انبیاو اولیاء کو اکثر باتیں معلوم ہوتی ہیں جن کے ظاہر کرنے کی اجازت نہیں ہوتی۔یا صریح بیان کی اجازت نہیں ہوتی اور باوجود اس کے ظاہری برتاوٴ ان کا ایسے ہوتا ہے کہ گویا بالکل واقف نہیں ہیں۔یہ ایسی بات ہے کہ مجھے اس کی تصدیق میں شبہ نہیں ہے۔۔۔


Link to comment
Share on other sites

بحث میں حصہ لیں

آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔

Guest
اس ٹاپک پر جواب دیں

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • حالیہ دیکھنے والے   0 اراکین

    • کوئی رجسٹرڈ رُکن اس صفحے کو نہیں دیکھ رہا
×
×
  • Create New...