Sign in to follow this  
Followers 0
Smart Ali

Deobandi Aetaraz: Agle Pichle Gunah Muaaf Ka Tarjuma Ahlesunnat Ulema Ne Bhi Kya

21 posts in this topic

(salam)

 

hazrat mien nay junaid jamshed ki gustakhi wali video share ki, jis may us nay bola kay nabi kay aglay pichlay , chotay baray sub gunnah bakh diya gayee ( MAAZALLAH) nabi pak ko gunah gar bolnay ki gustakhi ki. us ka jawab deogandi nay diya hay. barai madinah app log bata dien kay in kay jawab may kitni sadaqat hay? kiya hamari kitaboon may aisa hay?

rehnumai ferma dien

 

(ja)

 

 

post-13461-0-89160800-1460976510_thumb.jpg

 

post-13461-0-49469900-1460976528_thumb.jpg

 

post-13461-0-65228900-1460976541_thumb.jpg

 

post-13461-0-63545400-1460976553_thumb.jpg

 

post-13461-0-22576400-1460976567_thumb.jpg

 

post-13461-0-27140200-1460976578_thumb.jpg

 

post-13461-0-12259300-1460976590_thumb.jpg

 

post-13461-0-77757400-1460976773_thumb.jpg

 

post-13461-0-22132600-1460976835_thumb.jpg

 

post-13461-0-78521300-1460976816_thumb.jpg

 

 

Edited by Smart Ali

Share this post


Link to post
Share on other sites
Allah azzwajal khaliq e kainat hai magar namzad kar kay sirf yei kahna kay maa'azAllah ...
 
khinzeer ka khaliq ... tu yei dono baatain aik hai kya ? na'ozubillah 
 
 
Zanbik ka kia tarjuma aur tafseer ulama nay ki aur Ahlesunnat wal jamat ka kia aqida hai yei har kisi par wazah hai ..
 
 
aik shaks yei kahay kay Allah azzwajal nay aglay phichlay gunah maaf keay aur un sab ka aqida bhe yehi kay Anbia alaihislam masoom hain aur is ayat e mubarka ko  Aap alaihislam ki kamil fazeelat ka bayan aur aap kay aglo aur phichlo ki tauba ka bayan manta hai dil say yaqeen rakhta hai..
 
aur dosra shaks is ayat ko lay kar yei matlab tahrata hai kay daikho gunah howa jabhe maafi ki baat hai aik badbakht namzad kar kay yei kahay kay Allah kay rasool mujrim thay gunahgar thay .. juram aap ka waghaira waghaira tu batao RasoolAllah alaihislam par gunahgar honay ka kis nay aaib lagaya ?
 
aik shaks nay madoom mana aik shaks nay maujood kia in dono batoo mai faraq samjh say bahar hai ? 

 

Edited by aaftab

Share this post


Link to post
Share on other sites

(salam)

 

HAzrat mien nay oper book bhi perhi or us kay neechay aik or bhai ka comment bhi perha hay. actually problem ya hay kay hamaray haan ahle sunnat jamaat nay aik book likhi thi. quran ka tuqabli jaiza. us may deogandi / ahlehadith or rafziyoon ki khinchai ki thi. kay inko quran ka tarjuma tk kerna nahi ata. un tarajum may say aik tarjuma SURA AL FATEH ka bhi tha. jis may bud mazhaboon nay nabi pak ko gunahgar/khatakar likha tha or imam ahmed raza khan rehmat ullah aleh nay un ko gunahgar nahi likha tha.

mager ab budmazhzb deogandi / wahabi apnay ulmah ko defend kertay howay or junaid jamshed ko sahi sabit kernay kay chakker may hamari kitab paish ki hay. unho nay kaha kay jo fatwaa hum per lagaya hay wohi fatwaaa apnay in maulana per lagaoo. or jo taweelien tum apnay maulana ko bachanay ki koshish ker rahey ho wohe taweelien hamaray liya kiun nahi???? jubkay dono ki baaatien or alfaaaz same hien.

 

barai madinah rehnumai fermaien

 

(ja)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited) · Report post

دیوبندی وہابی مذہب میں نبی کو شرک فی الطاعۃ اور ناقابل تاویل جھوٹ(دروغ صریح)سے


بھی معصوم نہیں مانا جاتا (کتاب التوحید،تصفیۃ العقائد)،تواس لئے ان کی تحریروں تقریروں میں


لفظ گناہ، حقیقی معنی میں لیا جائے گا۔


جب کہ ہمارے نزدیک نبی کے لئے ذنب یا گناہ کا لفظ حقیقی معنی اورمعروف معنی میں بولنا لکھنا


توہین ہے۔ہمارے نزدیک نبی کے ترک اولیٰ کو اللہ تعالیٰ یا پھرنبی  ذنب یا گناہ سے تعبیر کر سکتا


ہے۔مرقاۃ میں علی قاری نے لکھا:۔


وَعَنْ عَلِيٍّ أَنَّهُ عَدَّ تَرْكَ الْأَوْلَى وَفَوَاتَ الْكَمَالِ ذَنْبًا


اور حضرت علی سے مروی ہے کہ انہوں نے ترک اولیٰ اور فوات کمال کو(نبی کے لئے) ذنب شمارکیا۔


ایسی ہی بات طیبی نے شرح مشکوٰۃ میں لکھی ہے۔


اللہ تعالیٰ یا   رسول اللہﷺکے کلام کا لفظی ترجمہ کرتے ہوئے کسی  سنی عالم نے نبی کے لئے گناہ کا لفظ 


لکھا تووہ معذورہے۔ اور وہاں وہ لفظ ترک اولیٰ پر محمول ہے۔اور اگر شرک فی الطاعۃ یا دروغ صریح


سے  نبی کومعصوم نہ ماننے والے فرقہ نے لکھا ہے تووہ اپنی بدمذہبی کا جوازتلاش کررہا ہے اگرچہ انکار کرے۔


  اسی طرح کسی نے ازخود یہ لفظ بولا تو وہ ماخوذ ہے۔


Edited by Saeedi
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

اوپر پیش کیے گۓ بریلوی تراجم گمراه کن هیں اور ایسا ترجمه کرنے والے بریلوی علماء نبی پاک صلی الله علیه وسلم کی نقص جوئ کرنے والے هیں

post-17963-0-61557200-1468127267_thumb.jpg

post-17963-0-57676100-1468127279_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

اوپر پیش کیے گۓ بریلوی تراجم گمراه کن هیں اور ایسا ترجمه کرنے والے بریلوی علماء نبی پاک صلی الله علیه وسلم کی نقص جوئ کرنے والے هیں

 

جواب

 

 

 

دیوبندی وہابی مذہب میں نبی کو شرک فی الطاعۃ اور ناقابل تاویل جھوٹ(دروغ صریح)سے

بھی معصوم نہیں مانا جاتا (کتاب التوحید،تصفیۃ العقائد)،تواس لئے ان کی تحریروں تقریروں میں

لفظ گناہ، حقیقی معنی میں لیا جائے گا۔

جب کہ ہمارے نزدیک نبی کے لئے ذنب یا گناہ کا لفظ حقیقی معنی اورمعروف معنی میں بولنا لکھنا

توہین ہے۔ہمارے نزدیک نبی کے ترک اولیٰ کو اللہ تعالیٰ یا پھرنبی  ذنب یا گناہ سے تعبیر کر سکتا

ہے۔مرقاۃ میں علی قاری نے لکھا:۔

وَعَنْ عَلِيٍّ أَنَّهُ عَدَّ تَرْكَ الْأَوْلَى وَفَوَاتَ الْكَمَالِ ذَنْبًا

اور حضرت علی سے مروی ہے کہ انہوں نے ترک اولیٰ اور فوات کمال کو(نبی کے لئے) ذنب شمارکیا۔

ایسی ہی بات طیبی نے شرح مشکوٰۃ میں لکھی ہے۔

اللہ تعالیٰ یا   رسول اللہﷺکے کلام کا لفظی ترجمہ کرتے ہوئے کسی  سنی عالم نے نبی کے لئے گناہ کا لفظ 

لکھا تووہ معذورہے۔ اور وہاں وہ لفظ ترک اولیٰ پر محمول ہے۔اور اگر شرک فی الطاعۃ یا دروغ صریح

سے  نبی کومعصوم نہ ماننے والے فرقہ نے لکھا ہے تووہ اپنی بدمذہبی کا جوازتلاش کررہا ہے اگرچہ انکار کرے۔

  اسی طرح کسی نے ازخود یہ لفظ بولا تو وہ ماخوذ ہے۔

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
On Wed May 18 2016 at 4:45 PM, Saeedi said:

دیوبندی وہابی مذہب میں نبی کو شرک فی الطاعۃ اور ناقابل تاویل جھوٹ(دروغ صریح)سے

 

بھی معصوم نہیں مانا جاتا (کتاب التوحید،تصفیۃ العقائد)،تواس لئے ان کی تحریروں تقریروں میں

 

 

لفظ گناہ، حقیقی معنی میں لیا جائے گا۔

 

 

جب کہ ہمارے نزدیک نبی کے لئے ذنب یا گناہ کا لفظ حقیقی معنی اورمعروف معنی میں بولنا لکھنا

 

 

توہین ہے۔ہمارے نزدیک نبی کے ترک اولیٰ کو اللہ تعالیٰ یا پھرنبی  ذنب یا گناہ سے تعبیر کر سکتا

 

 

ہے۔مرقاۃ میں علی قاری نے لکھا:۔

 

 

وَعَنْ عَلِيٍّ أَنَّهُ عَدَّ تَرْكَ الْأَوْلَى وَفَوَاتَ الْكَمَالِ ذَنْبًا

 

 

اور حضرت علی سے مروی ہے کہ انہوں نے ترک اولیٰ اور فوات کمال کو(نبی کے لئے) ذنب شمارکیا۔

 

 

ایسی ہی بات طیبی نے شرح مشکوٰۃ میں لکھی ہے۔

 

 

اللہ تعالیٰ یا   رسول اللہﷺکے کلام کا لفظی ترجمہ کرتے ہوئے کسی  سنی عالم نے نبی کے لئے گناہ کا لفظ 

 

 

لکھا تووہ معذورہے۔ اور وہاں وہ لفظ ترک اولیٰ پر محمول ہے۔اور اگر شرک فی الطاعۃ یا دروغ صریح

 

 

سے  نبی کومعصوم نہ ماننے والے فرقہ نے لکھا ہے تووہ اپنی بدمذہبی کا جوازتلاش کررہا ہے اگرچہ انکار کرے۔

 

 

  اسی طرح کسی نے ازخود یہ لفظ بولا تو وہ ماخوذ ہے۔

 

Bhai kitabut Tohid Ka Scan page. Dhaal Dete To baut achcha rahta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited) · Report post

Need reply of few question:

Tarjama Ashraf Ali Thanvi ka hy.

keya ashraf ali thanvi ny kahen lekha hy k wo Ap SAW ko masoom nahe manty? nazubillah 

Jo kitab ka hawala dya hy wo ashraf ali thanvi ki nahe.

lehaza pahly jis ka tarjama hy usko aqeeda batao

Edited by hanfigroup

Share this post


Link to post
Share on other sites

یہاں تو اشرفعلی کی بات نہیں ہو رہی

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited) · Report post

Qadri Sultan Sb.

main Ap k ilam main azafa kar doon. Shayad  ap k elam main ye baat nahe.

Gumrah wala tarjma Ashraf Ali thanvi ny keya. 

Espy Ulma barelvion ny ghustakhi ka fatwa deya. magar phir yehe tarjma barelvi ulma ki book sy nikal aya.  

Ab saeedi sb ny taveel ki k Ashraf Ali Thanvi (ulma deoband) Ap Saw ko masoom nahe manty, esleye tarjma ghalat hy.

 

Jab barlvi aur deoband ka tarjma aik jaisa hy tu tarjma ghalat tu nahe huwa,

Ghala tu aqeeda huwa, ab jis ka tarma hy, agar uska aqeeda pahly biyan karyn,       agar ab b baat samaj nahe i tu matlab ap ny jawab nahe dyna.

Ashraf Ali Thaniv, ka fatwa post karyn jis main usnay kaha ho k wo Ap Saw ko masoon nahe manta.     jis kitab ka hawala Saeed ny deya wo Ashraf Ali thanvi ki nahe hy.

 

Tariq jamil aur junaid jamshad tu naqal hyn, alam nahe aur na he tarjma unka hy..    aur moulna tariq jamil ka koe vedio clip paish kardyn jis main unhoon ny kaha ho k main AP saw ko masoom nahe manta.   agar tariq jamil masoom manty hyn ty unka biyan ghalat kaisy huwa kunk phir unka aqeeda wohe hy jo saeedi sb sahe kahty hyn.

 

Bahe baat sedi hy jawab b sida dyn. es sy ye sabit hota hy wala jawab na dyn

Edited by hanfigroup

Share this post


Link to post
Share on other sites

Any one, 

alot member,  any one reply please. warna mujy lagta hy. jo saeedi ny jawab deya hy, wo bongi mari hy. Tarjma Dono fariqain ka sahe hy.

 

baat aqeeda py ati hy

Share this post


Link to post
Share on other sites

تھوڑا صبر بھی کر لیں اور سعیدی صاحب کا نام ذرا تمیز سے لیں تو بہتر ہے

بندہ مصروف بھی ہوتا ہے 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saeedi Sahab

Allah tala ap ko lambi aur hadayat wali zindagi ata kar,  agar ap es forum ko chor k chaly gy tu ye forum tu band hojay ga.

Baki sab brothers ko b Allah sochny samaj ny ki toufiq ata farmay, itni andi taqleed kci aik bandy k pass b aisa koe proof nahe

nahe jis main tariq jamil, junaid jamshaid aur ashraf ali thanvi ka hawala ho jis main Nazubillah wo aqrar kar rahay hoon k Ham Ap SAW ko gunahon sy pak nahe samjty (nazubillah) (tasfiya book enmain sy kcy ki nahe)

hazaroon member jis main kam ka sirf aik banda, 

Edited by hanfigroup

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, hanfigroup said:

 tariq jamil, junaid jamshaid aur ashraf ali thanvi ka hawala ho

jis main Nazubillah wo aqrar kar rahay hoon

k Ham Ap SAW ko gunahon sy pak nahe samjty (nazubillah)

(tasfiya book enmain sy kcy ki nahe)

جناب معترض صاحب

تصفیۃ العقائد کتاب بانی دیوبندیت مولوی محمدقاسم نانوتوی صاحب کی ہے جومولوی اشرفعلی تھانوی، مولوی طارق جمیل اور مسٹرجنید جمشید کا مقتدا ؤامام ہے۔ امام کے مقتدی اُس کے پیروکار ہوتے ہیں،امام کی قراءت ہی مقتدی کی قراءت ہے۔ پھرآپ رضاء المصطفےٰ اعظمی کی ذمہ داری جس طرح ہم پر ڈال رہے ہیں،ایسے ہی قاسم نانوتوی کی بات کی ذمہ داری اشرفعلی،طارق جمیل اور جنید جمشید پر کیوں نہیں ڈالتے؟

ایسے ترجموں میں اور  بھی احتمال ہوتے ہیں اور ہم مسلمانوں پر حسنِ ظن رکھتے ہوئے اُن کی ترجمہ کی غلطیوں کو اچھے محامل پر محمول کرتے ہیں،لیکن اِس حسنِ ظن اور اچھے محمل پر محمول کرنے کا اُن  لوگوں کے لئے کوئی فائدہ نہیں جن پر پہلے ہی علماء اسلام اُن کے   بعض قطعی صریح کفریات کے باعث کافر کا فتویٰ دے چکے ہوں۔اُن کی (من شک فی کفرہ) والی کفریات کے سبب اُن کو  غلط اوربظاہر کفری ترجموں کے ممکنہ اسلامی احتمالات سے فائدہ نہیں دیا جا سکتا۔

اور محض تراجم تک ہی بات محدود نہیں ،اور بھی کفر نظر آنے والی عبارات کے اسلامی احتمالات اور حُسنِ ظن سے فائدہ صرف اور صرف اُن لوگوں کے لئے ہے جو(من شک فی کفرہ)والے کفریات میں مبتلا نہ ہوں۔یعنی یہ  اسلامی احتمالات، التزام کفر میں مبتلا لوگوں کے لئے نہیں ہیں۔

جو لوگ کفریہ قول  کے سر زد ہونے کے بعداتمام حجت ہونے کے باوجود اپنے قول یا فعل سے اُس کا التزام کر چکے تو اُن کے لئے ہم  کافر کہنے میں کوئی فرق نہیں کرتے۔

Edited by Saeedi

Share this post


Link to post
Share on other sites

.

 

 

1234.jpg

12345.jpg

kuch jaga. py

Nazbubillah lekhna tha wohan missing hy.  AP Saw ko masoom nahe samajty nazubillah

Edited by hanfigroup

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By Smart Ali

      Hzrat is cheees ko deogandion or wahabion nay social media per viral keeya howa hay. or mazak ura rahey hien. kindlay SURAH KAUSAR & BAAR PERHNAY SAY BARKAT HOTI HAY. is ka reference inayat fermadien. jazakallah

    • By Smart Ali

       
      Hazrat aik wahabi nay dawat islami per aietraz keeya hay. is ka jawab inayat fermadien.  
       

       
       
       

      جوٹھے پانی کی فضیلت
      ● سوال:
      ایک روایت مشہور ہورہی ہے کہ آپ علیہ السلام نے فرمایا کہ عاجزی کی ایک علامت یہ بھی ہے کہ آدمی اپنے مسلمان بھائی کا جوٹھا (یعنی بچا ہوا) پانی پی لے، اور جو اپنے بھائی کا جوٹھا پیتا ہے اس کے ستر(٧٠) درجات بلند کردیئے جاتے ہیں، ستر(٧٠) گناہ مٹادیئے جاتے ہیں اور اس کے لئے ستر(٧٠) نیکیاں لکھی جاتی ہیں.
      اس روایت کی تحقیق مطلوب ہے.

            ▪ الجواب باسمه تعالی
      واضح رہے کہ مسلمان کا جوٹھا پینے کے متعلق جتنی روایات منقول ہیں ان میں سے کوئی بھی روایت سند کے لحاظ سے درست نہیں.
      ١. پہلی روایت:
      سوال میں مذکور روایت کو مختلف محدثین نے نقل کیا ہے اور اس پر غیرصحیح ہونے کا حکم لگایا ہے.
      □ ومثل ذلك حديث: "من التواضع أن يشرب الرجل من سؤر أخيه، ومن شرب من سؤر أخيه رفعت له سبعون درجة، ومحيت عنه سبعون خطيئة وكتبت له سبعون حسنة‏".
      ¤ هذا حديث موضوع، أورده ابن الجوزي في الموضوعات (204/3).
      ♤ نوح بن ابی مریم:
      اس روایت کی سند میں ایک راوی نوح بن ابی مریم ہے جس کے بارے میں محدثین کے اقوال کافی سخت ہیں:
      ◇ یحی بن معین کہتے ہیں: لیس بشئ.
      ◇ مسلم بن حجاج اور دارقطنی کہتے ہیں: متروك.
      ◇ ابن حبان کہتے ہیں کہ اس نے سچ کے علاوہ باقی سب کچھ جمع کیا.
      ◇ امام ذہبی کہتے ہیں: جمع الكمالات الا الصدق.
      ٢. دوسری روایت:
      اس روایت میں یہ ہے کہ جو شخص کسی مسلمان کے جوٹھے کو تبرکا پیئےگا اللہ رب العزت اس کیلئے ایک فرشتہ پیدا فرمائینگے جو قیامت تک ان دونوں کیلئے استغفار کرتا رہےگا.
      ○ "منْ شَرِبَ سُؤْرَ الْمُؤْمِنِ تَبَرُّكاً بِهِ، خَلَقَ اللَّهُ بَيْنَهُمَا مَلَكاً، يَسْتَغْفِرُ لَهُمَا حَتَّى تَقُومَ السَّاعَةُ".
      ¤ هذه الرواية مرسلة.
      یہ روایت شیعوں کی کتابوں میں نقل کی گئی ہے اور اہل سنت کی کتابوں میں جہاں بھی اس کا تذکرہ ہے وہاں موضوع (یعنی من گھڑت) روایات میں اس کو شمار کیا گیا ہے.
      ٣. تیسری روایت:
      مؤمن کے جوٹھے میں شفا ہے.
      ○ حديث: "سؤر المؤمن شفاء."
      اس روایت کو تمام محدثین نے بالاتفاق موضوع قرار دیا ہے، اور بعض محدثین نے یہ اضافہ کیا ہے کہ مؤمن کی تھوک میں شفا ہے، یہ دونوں الفاظ درست نہیں.
      قال النجم: ليس بحديث، ورد بلفظ: "ريق المؤمن شفاء". (رواہ العجلونی فی کشف الخفاء، ص:458 عن نجم الدین الغزی).
      ¤ وأما ما يتداوله الناس من قول منسوب للنبي صلى الله عليه وسلم وهو: "سؤر المؤمن شفاء"، فليس بحديث.
      ¤ قال العلامة القاري: ليس له أصل مرفوع. (المصنوع في معرفة الحديث الموضوع، ص:106).
      ¤ وقال الحافظ العراقي‏:‏ هكذا اشتهر على الألسنة، ولا أصل له بهذا اللفظ‏‏.
      ¤ وقال العلامة الألباني عن الحديث السابق: لا أصل له.
      [- سلسلة الأحاديث الضعيفة والموضوعة (1/105).
      - المقاصد الحسنة للسخاوي، (ص:231)].
      ٤. چوتھی روایت:
      مسلمان کے جوٹھے میں ستر(٧٠) بیماریوں کا علاج ہے.
      صحيحة عبدالله بن سنان، قال: قال أبوعبدالله عليه السلام: "فِي سُؤْرِ الْمُؤْمِنِ شِفَاءٌ مِنْ سَبْعِينَ دَاء"، وهذه هي الرواية العمدة في الموضوع، والتي على أساسها أفتى العلماء (ای العلماء الشیعة) باستحباب سؤر المؤمن.
      ¤ یہ روایت شیعہ کی کتب میں ان کی اپنی سند صحیح کے ساتھ موجود ہے لیکن اہل سنت کے نزدیک ان روایات کی کوئی حیثیت نہیں اور یہ من گھڑت روایات ہیں.
      ٥. پانچویں روایت:
      مسلمان کے وضو کا بچا ہوا پانی پینے میں ستر(٧٠) بیماریوں کا علاج ہے جس میں سے سب سے کم (درجے کی بیماری) غم ہے.
      ○ وجماعة من أصحاب النَّبِيِّ صلى الله عليه وسلم يَقُولُونَ: سَمِعنا النَّبِيَّ صلى الله عليه وسلم يَقُولُ: «الشُّربُ مِن فَضلِ وُضُوءِ المُؤمِنِ فِيهِ شِفاءٌ مِن سَبعِينَ داءً أَدناهُمُ الهَمُّ».
      ♤ محمد بن محصن الاسدی العكاشي:
      اس روایت میں ایک راوی ہے محمد بن محصن الاسدی العكاشي ہے.
      ١. یحیی بن معین کہتے ہیں کہ یہ جھوٹا ہے.
      ◇ قال يَحيَى بن مَعِينٍ: العُكاشِيُّ كَذابٌ.
      ٢. ابن عدی کہتے ہیں کہ یہ اوزاعی سے جھوٹی اور من گھڑت روایات نقل کرتا ہے.
      ◇ وقال ابن عَدِيٍّ: يَروِي عَن الأَوزاعِيِّ أحاديث مَناكِيرَ مَوضُوعَةً.
                 ▪ خلاصہ کلام
      اس باب میں جتنی بھی روایات منقول ہیں یہ سب سند کے لحاظ سے درست نہیں، لہذا اس کو آپ علیہ السلام کی ذات کی طرف منسوب کرنا یا پھیلانا ہرگز درست نہیں.
          《واللہ اعلم بالصواب》
      ٢٣ فروری ٢٠١٨
    • By Smart Ali

       
      hazrat nabi ki jub madinay amaad hoi to sahaba nay jaloos nikala. in ka jin jin hadees may ziker howa un hadeesoon ka scan page chahiya
       
      Jab Aaqa Salllaho Aliahe Wasallam Hijrat Kar K MADINA Sharif Aaye To Logon Ney Khoob Jashan ManayaNojawan Larkey Apni Chatton Par Charh KarAur Gulam, Khuddam Raasto Me Phirte TheyAur Nara'Aey Risalat Lagate Aur KehteYA RASOLALLAH.    (Sahih Muslim Jild 2 Page 419)  
      jaloos ka ziiker kin kin hadees may hay. un ka scan page darkar hay
       

    • By Smart Ali

       
      Hazrat Deoband molvi nay ya aietraz kiya hay kay Islami Zindagi may jo tum log bairi kay patoon say nahanay ka nuksa batatay ho wo kahan say utha ker lay ai? islami zindagi book may is chees ka koi reference hee nahi. apni taraf say izafa ker kay ummat ko kiss rastay per laga diya.
       
      barai madinah is ka jawab inayat fermadien
       

       

    • By Smart Ali

       
      hazrat aik dawat islami kay islami bhai ki fake pic circulate ker rahi hay. or wo orignal pic dehki thi or mill nahi rahi. kiya app muhjay orignal pic provide ker saktay hien? mien app ko fake pic dhikata hooon
       
       

       
      moderator edit: blurred women face. read forum rules.