Sign in to follow this  
Followers 0
Ahmed Ali Khan

شیطان حاضر و ناظیر

57 posts in this topic

دیوبندیوں کی طرف سے کیا جانے والا اعتراض کے حکیم امّت نے شیطان کو حاضر و ناظر کیوں لکھا ؟؟

post-15134-0-12133600-1464970302_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

دیوبندیوں کے قطب القطاب رشید گنگوہی کا قول ہے یہ۔ جس نے اعتراض کیا ہے اس کے منہ پر دے مارئیے انشاءاللہ قیامت تک خاموش رہے گا۔


 


3- 1-Baraheen e Qatia.JPG


 


4- 1-Baraheen e Qatia-Page 51.JPG


Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahmed Ali Khan 

 

Deoband ca makamal Etraz post kayn aur kon sy alam ny keye

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahmed Ali Khan 

 

Deoband ca makamal Etraz post kayn aur kon sy alam ny keye

 

آپ کے نزدیک شیطان حاضر و ناظر ہے؟۔۔۔۔۔ جیسا کہ البراھین قاطع میں لکھا ہے۔۔

Share this post


Link to post
Share on other sites

Albarhan main jo lekha darust lekha wo taqreeban barelvi be lekhty han, deobandi ny jo etraz kea wo lekho aur con sa alam tha aur kea etraz tha adi  baat sy tu kam nae chlta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Khalil Rana: kam az kam maira sawal tu par leya hota phir jawab dyte

 

Acha esbaat ka jawab dou Moulana Abdul Sami rampuri ny moulana Khalil ahmed RA ki ec ebarat par etraz kea jo tum ny post ki

Share this post


Link to post
Share on other sites

(bis)

دیوبندی صاحب

تمہاری سمجھ میں کچھ نہیں آسکتا

مجھے یہ بتائو کہ مولانا عبدالسمیع رامپوری امدادی علیہ الرحمہ نے

کہاں مولوی خلیل انبیٹھوی کی عبارت پر اعتراض کیا ہے ؟

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had hoge main kuch poch rha hoon ap jawab kuch post kar rhy hoo

 

Moulana Khalil Ahmed RA ki ebarat page 51pr Moulana Abdul Sami ny kuffar ka fatwa deya?? if yes please share the scan page

Share this post


Link to post
Share on other sites

is se phelay bhi buhat se etarazat deobandi Alimo par kia hain unka jawab tu abhi tak nahi aya tu aap is Deobandi alim ka name jan kar kia karaygay??

Share this post


Link to post
Share on other sites

(bis)

میں نے تو پہلے ہی لکھا ہے کہ آپ کی سمجھ میں بات نہیں آئے گی

ارے دیوبندی صاحب ،کتاب انوار ساطعہ جب لکھی گئی اُس وقت دیوبندی کتاب براھین قاطعہ کا وجود

ہی نہیں تھا، جب دو سال بعد دیوبندیوں کو تکلیف ہوئی تو انہوں نے کتاب براہین قاطعہ شائع کی

جس کے متن میں انوار ساطعہ  اور حاشیہ میں اپنی کفریہ عبارات والی کتاب براھین قاطعہ شائع کی۔

اَب بتائیں کہ آپ کا سوال فضول ہے یا نہیں ؟

جب براھین قاطعہ کو مولانا عبدالسمیع رامپور منہاراں ضلع سہارنپورنے شائع ہی نہیں کیا

تو آپ کا سوال بے عقلی کا مظاہرہ نہیں تو اور کیا ہے؟

جب براھین قاطعہ شائع ہوئی تواس کے صفحہ51 والی عبارت پر امام  عاشقاں مولانااحمد رضاخاں قادری علیہ الرحمہ نے

تمہارے مولوی کو خبردار کیا کہ یہ عبارت کفر ہے، جیسا کہ دیوبندیوں کی عادت ہے اُسی طرح انہوں نے اپنی انا کا مسئلہ بنا کر ضد شروع کردی جو کہ آج تک کررہے ہو

امام احمد رضا علیہ الرحمہ نے یہ عبارت علمائ حرمین کے سامنے پیش کی تو انہوں نے اس پر کفر کا فتویٰ دیا۔ جس کی آپ کو آج تک تکلیف ہے، تم لوگوں کو ناموس رسالت سے زیادہ دیوبندی مولوی پیارے ہیں۔ 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Albarhan main jo lekha darust lekha wo taqreeban barelvi be lekhty han, deobandi ny jo etraz kea wo lekho aur con sa alam tha aur kea etraz tha adi  baat sy tu kam nae chlta

جان من تفریح الخواطر ہی پڑھ لیتے سرفراز کہتا ہے کہ شیطان بریلویوں کا بابا ہے اس لیے وہ اس کو حاظر ںاظر کہتے ہیں۔اب وہ آپ کا کیا ہے یہ بھی بتلایے

Share this post


Link to post
Share on other sites

جناب معترض صاحب.
گذارش ھے کہ انوادساطعہ قول لین کے ساتھ لکھی گئی ھے. مصنف کا مقصد بات سمجھانا ھے.فتوی اتمام حجت کے بعد ھوتا ھے.
پھر مصنف نے کتاب کے دوسرے ایڈیشن کے آخر میں جو تقریظی فتوے درج کئے ھیں ان سے اختلاف تو نہیں کیا.
دیوبندیوں کی کتاب برات الابرار, ص57پر لکھا ھے کہ:-
"ملک الموت اور شیطان مردود کا ھرجگہ حاضرناظر ھونا نص قطعی سے ثابت ھے".

ھمارے بزرگ ان کے خلاف جدلی الزامی طور پرشیطان کو حاضرناظر کہتے ھیں
.

Edited by Saeedi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Khalil Rana sb ap ny mairi baat ca jawab nhy deya. moulan Abdulsami ny Moulana Khalil ahmed ki ebarat par fatwa kufar dya???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Khalil Rana sb ap ny mairi baat ca jawab nhy deya. moulan Abdulsami ny Moulana Khalil ahmed ki ebarat par fatwa kufar dya???

 

سعیدی صاحب نے آپ کے سوال کا جواب دے دیا ہے ، اس لئے میرے لکھنے کی ضرورت نہیں۔

Share this post


Link to post
Share on other sites

Khalil Rana Sb pls hight light kr dyn jahn Moulana Abdul Sami ny moulana Khalil Ahmed par kufar ka fatwa dya tha page 51 ki ebarat par

 

Saeed sb ny tu deoband ki book ka scan lgaya hy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Khalil Rana Sb pls hight light kr dyn jahn Moulana Abdul Sami ny moulana Khalil Ahmed par kufar ka fatwa dya tha page 51 ki ebarat par

 

Saeed sb ny tu deoband ki book ka scan lgaya hy

جناب معترض صاحب.

گذارش ھے کہ انوادساطعہ قول لین کے ساتھ لکھی گئی ھے. مصنف کا مقصد بات سمجھانا ھے.فتوی اتمام حجت کے بعد ھوتا ھے.

پھر مصنف نے کتاب کے دوسرے ایڈیشن کے آخر میں جو تقریظی فتوے درج کئے ھیں ان سے اختلاف تو نہیں کیا

Share this post


Link to post
Share on other sites

janab hamko sirf aur sirf wo page scan laga dyn 2nd adition ka jis main moulana ny 51page ki ebarat k khalaf kufar ki baat ki aur lekhny waly ko kafir kaha bus aur ahmed raza ny es ebarat par kufar ka fatwa kb lagaya date k sath

Share this post


Link to post
Share on other sites

786

مولوی عبدالسمیع رامپوری کی سنیے ! رامپوری صاحب سے جب کہا گیا کہ براہین قاطعہ کاجواب لکھیں تو انہوں نے کئی عذرکیے اور یہ بھی عذر کیا کہ مؤلف براہین قاطعہ نے بہت سے مضامین ایسے لکھ دیئے ہیں جس سے اکثراہل اسلام متوحش اور نفوز ہو گئے اور آگے مختلف باتیں لکھیں مگر اس عبارت کا نام و نشان نہیں معلوم ہوتا ہے اس وقت کے اہل اسلام نے اس عبارت کو قابل گرفت نہ سمجھا۔
(دیکھیے انوار ساطعہ ص32)
آگے نظر ثانی کا عنوان قائم کر کے اس میں لکھتے ہیں: ہاں جو کوئی شبہ صاحب براہین قاطعہ کا واجب الدفع سمجھاجائے گا اب نظر ثانی (انوار ساطعہ) کی کر رہا ہوں خاص اپنی (انوار ساطعہ) میں اس شبہ کو لکھ کر حل کر دیا جائے گا۔
(انوار ساطعہ 34)
اگر یہ عبارت کفریہ ہوتی تو وہ ضرور اس کو بھی واجب الدفع سمجھتے مگر انہوں نے کئی مقامات پر جوابات دینے کے باوجود اس مقام پر عبارت کو رد بالکل نہیں کیا جو اس بات کی دلیل ہے کہ ہندوستان کے علماء نے بشمول رامپوری صاحب یہ عبارت قابل ردو تردید نہ سمجھی اس لیے اس کو نہ رد کیا۔ یہ صرف فاضل بریلوی صاحب کی مہربانی ہے اور عنایت ہے کہ انہوں نے تکفیر کر ڈالی۔ حسد و عناد و بعض و کینہ کی آگ میں جلتے ہوئے۔

Share this post


Link to post
Share on other sites

جناب مجیب صاحب !


آپ نے  انوارساطعہ کی تقریظات (جومصنف نے قبول کیں) کاکوئی جواب نہیں دیا۔کیوں؟


مصنف انوارساطعہ نے  اپنے پیرحاجی امداداللہ اوراپنے استاد مولانا رحمت اللہ کیرانوی کے کہنے


پرنرمی سے میلادوفاتحہ کی بحث پرکلام کیا


(انوارساطعہ:7,10)


نرمی کی حکمت کی وجہ سے فتویٰ سے گریز کیا  گیا کیونکہ نرمی


توبہ کی طرف لانے کا زیادہ باعث بنتی ہے۔


مصنف نے میلادشریف کو کنہیا کے جنم سے تشبیہ دینے پر براہین قاطعہ والوں کے متعلق لکھا:۔


اگرچہ مجھ کو اکثر مبتدعین کی تکفیرمیں سکوت ہے کیونکہ اگر وہ کافرہوگئے تو اللہ بس ہے اُن کی


تعذیب کو میں اپنا منہ کیوں آلودہ کروں؟۔ہاں البتہ بعض اہل علم تحریر فرماتے ہیں کہ ایسی تشبیہ


دینے سے اورمحفل ذکرپاک سیدالابرارکواس قسم کی اہانت اوراستحقار کرنے سے آدمی کافرہو


جاتا ہے۔


صفحہ147


مبتدعین کہناکونسی تعریف ہے؟اورتکفیرمیں سکوت کرنے کی وجہ احتیاط ہے۔کافر کہنے سے سکوت


یامسلمان کہنے سے سکوت کا کیا مطلب ہے؟کافرکہنے سے سکوت کامطلب کافرکہنے کی تردید نہیں ہے۔ 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saadi Sb apki puri post sy kahen ye sabit nahe hota aur na hosakta hy jabtak itni bari kufria (ap k baqool) ebarat par kuch kalam nhe. Haji SB RA ny b es esbarat par kabi kuch nahe kaha.

 

keya milad aur baki kuch par bahas es ebarat sy ziada kufreya thi jo espar belkul khamushi ehteyar ki??????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.