Nabi Kareem ﷺ Ko Zehar Diya Gya (Is Aitraz Ka Jawab Chahiye)

Abdullah Yusuf

تجویز کردہ جواب

Nabi kareem  ko zehar diya gya tha khayber k baad is per bohat si ahadees hain 

is ki wazahat kr den thori 

Sunan Abu Dawud 4498—A Jewess presented [Muhammad] at Khaibar a roasted sheep which she had poisoned. The Apostle of Allah ate of it and the people also ate. He then said: Lift your hands (from eating), for it has informed me that it is poisoned. Bishr b. al-Bara b. Ma’rur al-Ansari died. So he (the Prophet) sent for the Jewess (and said to her): What motivated you to do the work you have done? She said: If you were a prophet, it would not harm you; but if you were a king, I would rid the people of you. The Apostle of Allah then ordered regarding her and she was killed. He then said about the pain of which he died: I continued to feel pain from the morsel which I had eaten at Khaibar. This is the time when it has cut off my aorta.

Sunan Abu Dawud 4449—Umm Bishr said to the Prophet during the sickness of which he died: What do you think about your illness, Apostle of Allah? I do not think about the illness of my son except the poisoned sheep of which he had eaten with you at Khaibar. The Prophet said: And I do not think about my illness except that. This is the time when it cut off my aorta.

Yeh sunnan abu dawud ki hadees pak hai is aitraz ka jawab chahiye AIK EESAIYE CHRISTIAN KEH RAHA HAI K NABI KAREEM  ZEHAR SE SHAHEED HUWE MAZALLAH NOUZUBILLAH 

Yeh baat darust heh kay Nabi e kareem (sallallahu alayhi wa aalihiw as'sallam) nay zehar ka nawala khaya. Aur saath hi do Sahabiyoon nay bi khaya ... donoon Shahabi zehar kay asar say foran shaheed huway. Allah kay Nabi (sallallahu alayhi wa aalihi was'sallam) ko shadeed kism ka zehar deeya janay kay bavjood aap kuch saal zinda rahay. Jis mission ko pura kernay kay wastay  behjay ghaay thay woh pura keeya aur us'see zehr kay asr'raat say Shaheed huway. Hamaray Nabi sallallahu alayhi wa aalhi was'sallam ka yeh ek mojza heh kay aap itna arsa hayat rahay. Aur un ki khawaish thee kay woh shaheed hoon joh puri huwi.

Christian ko kahen, ba-qawl tumaray, khuda kay betay ko yahoodiyoon nay nanga, gaseet kar, zaleel kar kay, thook thak kay, saleeb charwaya, phir tarpa tarpa kar mara, bataho tumaray son of god ka kia kaha jahay, jin logoon kay baap dada police officer hoon, ya ilaqay mein asar rakhtay hoon, un ki ulaad ko to kohi chooh nahin saktay, tumaray god ka kia kehna, us kay betay ko khoob zaleel o ruswa keeya gaya magar tumara god the father kuch nah kar sakka.

Edited by MuhammedAli

Kashmeerkhan bhai jan ap ne tau poori baat ka hi post martam kr diya itna detailed reply diya hai apne ALLAH AP K ILM MAIN OR IZAFA KRE :)
OR mujhe bhi apse seekhna ka mauka milta rahe 
Yeh sab aitrazat mostly DAVID WOOD OR SAM SHMOUN in christians k hain jo k Internet per itne zyada post huwe hain k in ka rad krna bohat zaroori hai warna ap agar un logon ki videos k neeche ja k comments parhen tau ache bhole bhale muslims in baton ki wazahat na milne per ISLAM chor rahe hain 

Yeh jahil log khud tau gumrah hain doosron ko bhi gumrah kr rahe hain or koi bhi nai jo in aitrazat k jawabat de sirf aik yehi website hai jahan ap or KHALIL RANA BHAI OR SAEEDI BHAI MUHAMMADALI BHAI OR log reply kr dete hain 

Is liye main in logon k tamam aitrazat aista aista post krta ja raha hon or kuch hi dinon main yeh aitrazat khatam ho jayen ge 
APKA BOHAAAT BOHAAAAAAAAAAAT SHUKRIYA AP APNE KEEMTI WAQT NIKAL K REPLY KRTE HAIN MAIN APKA BOHAAT SHUKAR GUZAR HON

(bis)

پرانے منافقین اور آج کے منافقین یہ اعتراض کرتے ہیں کہ

نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کو زہر دینے کا علم نہیں تھا۔

ان معترضین سے سوال ہے کہ کیا اللہ تعالیٰ عزوجل کو بھی علم نہیں تھا کہ

دشمن میرے نبی کو زہر دے رہے ہیں؟

کیا اللہ تعالیٰ اپنے نبی کو جبرائیل علیہ السلام کے ذریعے خبر نہیں دے سکتا تھا؟

تو پھر اس میں کیا حکمت تھی ؟

The Prophet lived for four years after the poison!

Once the Holy Prophet (Sallallaho alaihe wasallam) was given food mixed with poison to eat. He who ate it first expired, but the Holy Prophet (Sallallaho alaihe wasallam) lived for four years even after taking that food.

The Prophet showed tremendous energy before his death, the poison had no effect on him. When the Prophet conquered Mecca, he was fasting!

AbuBakr ibn AbdurRahman reported on the authority of a Companion of the Prophet (peace_be_upon_him): I saw the Prophet (peace_be_upon_him) commanding the people while he was travelling on the occasion of the conquest of Mecca not to observe fast. He said: Be strong for your enemy. The Apostle of Allah (peace_be_upon_him) fasted himself. (Sunan Abu-Dawud, Book 13, Number 2358)

Where did the Prophet acquire the strength to fast? He was truly a Prophet of God because he continued to fast during Ramadan!

The Apostle of Allah (peace_be_upon_him) used to count the days in Sha'ban in a manner he did not count any other month; then he fasted when he sighted the new moon of Ramadan; but if the weather was cloudy he counted thirty days and then fasted. (Narrated Aisha Ummul Mu'minin:, Sunan Abu-Dawud)

According to the Gospels, Jesus was given a sponge full of vinegar, and immediately died seconds later.

Now there was set a vessel full of vinegar: and they filled a spunge with vinegar, and put it upon hyssop, and put it to his mouth. When Jesus therefore had received the vinegar, he said, It is finished: and he bowed his head, and gave up the ghost. (John 19:29-30)

بحث میں حصہ لیں

آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔

اس ٹاپک پر جواب دیں

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• حالیہ دیکھنے والے   0 اراکین

• کوئی رجسٹرڈ رُکن اس صفحے کو نہیں دیکھ رہا