Bismillah

Sawa Laakh naaray ka matlab

11 posts in this topic

Yeh jo baaz oqaat naara lagaya jata hai, (Sawa Laakh nara-e-haidri. (Ya Ali). iski kya haqeeqat hai aur sahi hai ya nahi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited) · Report post

Mera talluq, Azad Kashmir, Mirpur, Islamgarh, say heh. Hamaray buzurg nara e ... Takbir, Risalat, aur kabi kabaar, Sawa Lakh Nara e Haydri, aur phir Nara e Ghausiyah lagaya kartay thay. Shahid yeh Shi'at ka influence ho. Allah behtr janta heh. Keun kay hamaray ilaqay mein sabi Sunni thay magar buzurgoon nay bataya heh kay Sunni auratenh puranay waqtoon mein (i.e. yehni 50/65 pehlay) Ashura mein Matam karteen theen jissay Hussay peetna (i.e. Hussay pitran) kaha jata. Magar phir ek Mawlana/Hafiz Ishaq Sahib ilaqay ki ek khaas Masjid mein Imam huway aur qareeb hi ek Madrassa banaya toh unoon nay Sunniyun say Shi'at ko nikala. Mein nay bachpan mein kahi dafa suna thah yeh nara magar abh aap nay zikr keeya toh phir yaad aya kay esa kehtay thay.

 

Sawa lakh, ka mana heh, ek lakh pachees hazar, 125'000. Rawayaat mein 124'000 sahabah ka qawl keeya jata heh. Aur 'Ya Ali!' madad ki nida heh. Is leyeh mera andaza heh kay laganay ka maqsad yeh heh kay 124'000 hazar Sahabah nay Hadhrat Ali (radiallah ta'ala anhu) ko madad kay leyeh pukara. Raha yeh kay sawa lakh toh, 125'000 heh, 124'000 nahin. Toh amuman numbers to precise nahin bataya jata balkay general number hota heh woh bataya jata heh. Misal kay tor par, watch par, 3 baj kay 21 mint aur 42 second huway hoon, waqt batanay wala, 3 baj kay 20 mint batahay ga, ya 3 baj kay 22 mint, chota mota hisab agay peechay keya jata heh. Is leyeh andaza heh kay muraad 124'000 hee heh. Abh agar is bunyad par lagaya jata heh toh yeh bay-bunyad heh. Esa kissi daleel say sabat nahin.

Edited by MuhammedAli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mujhey bhi laga yeh shia hazrat ki taraf say hai. Lekin yeh nara laganay kay peechay maqsad kya hai pata nahi i mean wo kya kehna chahtay hain iss naaray say kya sabit karna chahtay hain.

Meray khial say wo galiban Mola Ali razi Allah unho ko nabio main shumaar kartay hain ya tamam sahaba-e-karaam say afzal. kuch aissi hi baat nazar ati hain iss naray main lekin Paka kuch bhi pata nahi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/20/2017 at 5:30 AM, Bismillah said:

Yeh jo baaz oqaat naara lagaya jata hai, (Sawa Laakh nara-e-haidri. (Ya Ali). iski kya haqeeqat hai aur sahi hai ya nahi?

ویسے قرآن و حدیث سے تو ایسی کوئی دلیل ثابت نہیں ہے لیکن اگر کوئی یہ نعرہ لگا بھی دے تو اس میں کوئی حرج بھی نہیں ۔

واللہ اعلم

15 hours ago, Bismillah said:

Mujhey bhi laga yeh shia hazrat ki taraf say hai. Lekin yeh nara laganay kay peechay maqsad kya hai pata nahi i mean wo kya kehna chahtay hain iss naaray say kya sabit karna chahtay hain.

Meray khial say wo galiban Mola Ali razi Allah unho ko nabio main shumaar kartay hain ya tamam sahaba-e-karaam say afzal. kuch aissi hi baat nazar ati hain iss naray main lekin Paka kuch bhi pata nahi.

اب یہ نعرہ لگانے والے کی نیت پر ہے۔

اگر اس کی مراد یہ ہو کہ حضرت علی رضی اللہ عنہ انبیاءکرام علیہم السلام میں شمار ہیں (معاذاللہ)  تو ایسا  کرنا کفر ہے۔

اگر اس کی نیت یہ ہو کہ حضرت علی رضی اللہ عنہ تمام صحابہ کرام  علیہم الرضوان  سے افضل ہیں تو پھر ایسا کرنا گمراہی ہے۔

اور اگر اس کی نیت صرف نعرہ لگانے کی ہو اور اوپر والے دو اقوال میں سے نہ  ہوپھر ایسا نعرہ لگانا جائز ہے اس میں کوئی شرعی حرج نہیں۔

واللہ اعلم

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited) · Report post

aur iss nara ki kya neeyat ho sakti hai bala in do wajoohat kay ilawa 

Edited by Bismillah

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited) · Report post

14 hours ago, Raza Asqalani said:

ویسے قرآن و حدیث سے تو ایسی کوئی دلیل ثابت نہیں ہے لیکن اگر کوئی یہ نعرہ لگا بھی دے تو اس میں کوئی حرج بھی نہیں ۔

واللہ اعلم

اب یہ نعرہ لگانے والے کی نیت پر ہے۔

اگر اس کی مراد یہ ہو کہ حضرت علی رضی اللہ عنہ انبیاءکرام علیہم السلام میں شمار ہیں (معاذاللہ)  تو ایسا  کرنا کفر ہے۔

اگر اس کی نیت یہ ہو کہ حضرت علی رضی اللہ عنہ تمام صحابہ کرام  علیہم الرضوان  سے افضل ہیں تو پھر ایسا کرنا گمراہی ہے۔

اور اگر اس کی نیت صرف نعرہ لگانے کی ہو اور اوپر والے دو اقوال میں سے نہ  ہوپھر ایسا نعرہ لگانا جائز ہے اس میں کوئی شرعی حرج نہیں۔

واللہ اعلم

Moteram harj tab nah ho jab yeh sach ho: 'Sawa lakh nara e haydri: Ya Ali!' Is ka mana yeh ke; 'Sawa laakh [nabiyoon/Ashab - ka] nara e haydri [thah/heh]: Ya Ali!' Agar yeh nara ki nida haqiqat par mabni heh, yehni 124'000 Ashab e RasoolAllah ya Ambiyah nay 'Ya Ali! pukara toh phir toh jaiz heh warna yeh kehna; sawa lakh nara e haydri, ek jhooti baat heh. Aur phir joh is jhoot ki taeed mein, Ya Ali, kehta heh toh kehnay ka matlab yeh huwa kay joh yeh nara laga raha heh aur joh jawab deh rahay hen is jhoot mein barabar kay shareek hen. Ya Ali par toh kohi ihtiraz nahin magar ihtiraz naray ki nida par heh. Nara ki nida yeh mafoom deti heh kay sawa laakh Ashab ya Ambiyah nay Hadrat Ali ko Ya Ali keh kar madad kay leyeh pukara. Nara e Haydri toh ham wesay hi lagatay hen, aur Ya Ali bi kehtay hen, aur jaiz bi heh. Magar sawa laakh wali baat bilqul kizb biyani aur sar'ri jahalat heh, aur esay kizb mein shareek hona aur is ko phelana harj ka ba'is heh. Baqi aap ki niyat wali baat bilqul darust heh.



 

Edited by MuhammedAli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited) · Report post

baat samjh main a gaeiy hai, choonkay yeh naara shion ka hai to yaqeenan un ka yahi Matlab hoga jo MuhammedAli saab nay bataya hai. Awam bechari ko kuch zayada maloomat hoti nahi aur jab koi ek lagata hai to bohat saray bhi peechay peechay laga detay hai josh-e-aqeedat main.

Nateeja yeh nara lagana yaqeenan bay adbi, toheen-e-Ambiya aur Sahaba aur sara sar jahalat hai.

Edited by Bismillah

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited) · Report post

16 hours ago, MuhammedAli said:

Moteram harj tab nah ho jab yeh sach ho: 'Sawa lakh nara e haydri: Ya Ali!' Is ka mana yeh ke; 'Sawa laakh [nabiyoon/Ashab - ka] nara e haydri [thah/heh]: Ya Ali!' Agar yeh nara ki nida haqiqat par mabni heh, yehni 124'000 Ashab e RasoolAllah ya Ambiyah nay 'Ya Ali! pukara toh phir toh jaiz heh warna yeh kehna; sawa lakh nara e haydri, ek jhooti baat heh. Aur phir joh is jhoot ki taeed mein, Ya Ali, kehta heh toh kehnay ka matlab yeh huwa kay joh yeh nara laga raha heh aur joh jawab deh rahay hen is jhoot mein barabar kay shareek hen. Ya Ali par toh kohi ihtiraz nahin magar ihtiraz naray ki nida par heh. Nara ki nida yeh mafoom deti heh kay sawa laakh Ashab ya Ambiyah nay Hadrat Ali ko Ya Ali keh kar madad kay leyeh pukara. Nara e Haydri toh ham wesay hi lagatay hen, aur Ya Ali bi kehtay hen, aur jaiz bi heh. Magar sawa laakh wali baat bilqul kizb biyani aur sar'ri jahalat heh, aur esay kizb mein shareek hona aur is ko phelana harj ka ba'is heh. Baqi aap ki niyat wali baat bilqul darust heh.

 

14 hours ago, Bismillah said:

baat samjh main a gaeiy hai, choonkay yeh naara shion ka hai to yaqeenan un ka yahi Matlab hoga jo MuhammedAli saab nay bataya hai. Awam bechari ko kuch zayada maloomat hoti nahi aur jab koi ek lagata hai to bohat saray bhi peechay peechay laga detay hai josh-e-aqeedat main.

Nateeja yeh nara lagana yaqeenan bay adbi, toheen-e-Ambiya aur Sahaba aur sara sar jahalat hai.

 

میں نے اس بات وضاحت کر دی ہے کہ اگر اس کی نیت انبیاءکرام علیہم السلام میں شمولیت اور حضرات شیخین رضی اللہ عنہما کی تفضیل پر نہیں تو پھر جائز ہے۔

اس نعرہ میں یہ بھی احتمال ہو سکتا ہے کہ اس مراد یہ ہو کہ سوالاکھ بار نعرہ حیدری تو اس میں کونسی شرعی قباحت ہے؟؟؟

یہ بات  نعرہ لگانے کی نیت پر ہے اور نیت کا علم اللہ عزوجل  ہی بہتر جانتا ہے۔ویسے یہ نعرہ لوگوں کے عقائد کے مطابق ہو گا، جیسا عقیدہ ہوگا ویسے ہی اس کی مراد ہو گی ۔

اگر نعرہ لگانے والا رافضی ہے تو  اس میں آپ یہ کہہ سکتے ہیں کہ اس کی مراد حضرت علی رضی اللہ عنہ کی تفضیل  انبیاء  کرام علیہم السلام  پر اور حضرات شیخین  رضی اللہ عنہما  پر ہے کیونکہ یہ ان کا عقیدہ ہے۔

لیکن اگر یہ نعرہ کوئی صحیح عقائد والا سنی لگائے تو اس میں اس کی مراد یہ ہو گی کہ سوا لاکھ بار نعرہ حیدری کیونکہ  کسی بھی صحیح عقائد والے سنی کا یہ عقیدہ نہیں کہ حضرت علی رضی اللہ عنہ انبیاء کرام علیہم السلام  میں شامل ہیں  اور نہ ہی  حضرت شیخین رضی اللہ عنہما پر تفضیل والا  عقیدہ ہے۔

 

22 hours ago, Bismillah said:

aur iss nara ki kya neeyat ho sakti hai bala in do wajoohat kay ilawa 

اس نعرہ کی وجوہات عقائد پر ہے جیسا عقیدہ ہوگا ویسے ہی مراد ہو گی۔باقی نیت کا صحیح علم اللہ بہتر جانتا ہے۔

Edited by Raza Asqalani
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Raza Asqalani said:

 

 

میں نے اس بات وضاحت کر دی ہے کہ اگر اس کی نیت انبیاءکرام علیہم السلام میں شمولیت اور حضرات شیخین رضی اللہ عنہما کی تفضیل پر نہیں تو پھر جائز ہے۔

اس نعرہ میں یہ بھی احتمال ہو سکتا ہے کہ اس مراد یہ ہو کہ سوالاکھ بار نعرہ حیدری تو اس میں کونسی شرعی قباحت ہے؟؟؟

یہ بات  نعرہ لگانے کی نیت پر ہے اور نیت کا علم اللہ عزوجل  ہی بہتر جانتا ہے۔ویسے یہ نعرہ لوگوں کے عقائد کے مطابق ہو گا، جیسا عقیدہ ہوگا ویسے ہی اس کی مراد ہو گی ۔

اگر نعرہ لگانے والا رافضی ہے تو  اس میں آپ یہ کہہ سکتے ہیں کہ اس کی مراد حضرت علی رضی اللہ عنہ کی تفضیل  انبیاء  کرام علیہم السلام  پر اور حضرات شیخین  رضی اللہ عنہما  پر ہے کیونکہ یہ ان کا عقیدہ ہے۔

لیکن اگر یہ نعرہ کوئی صحیح عقائد والا سنی لگائے تو اس میں اس کی مراد یہ ہو گی کہ سوا لاکھ بار نعرہ حیدری کیونکہ  کسی بھی صحیح عقائد والے سنی کا یہ عقیدہ نہیں کہ حضرت علی رضی اللہ عنہ انبیاء کرام علیہم السلام  میں شامل ہیں  اور نہ ہی  حضرت شیخین رضی اللہ عنہما پر تفضیل والا  عقیدہ ہے۔

ما شاء الله

رضا بھئی جان. 

میں بھی یهی سوچ رها تھا که سوا لاکھ بات کے اور مطلب نکل سکتے هیں جن میں قباحت نهیں.

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, Raza Asqalani said:

میں نے اس بات وضاحت کر دی ہے کہ اگر اس کی نیت انبیاءکرام علیہم السلام میں شمولیت اور حضرات شیخین رضی اللہ عنہما کی تفضیل پر نہیں تو پھر جائز ہے۔

اس نعرہ میں یہ بھی احتمال ہو سکتا ہے کہ اس مراد یہ ہو کہ سوالاکھ بار نعرہ حیدری تو اس میں کونسی شرعی قباحت ہے؟؟؟

یہ بات  نعرہ لگانے کی نیت پر ہے اور نیت کا علم اللہ عزوجل  ہی بہتر جانتا ہے۔ویسے یہ نعرہ لوگوں کے عقائد کے مطابق ہو گا، جیسا عقیدہ ہوگا ویسے ہی اس کی مراد ہو گی ۔

اگر نعرہ لگانے والا رافضی ہے تو  اس میں آپ یہ کہہ سکتے ہیں کہ اس کی مراد حضرت علی رضی اللہ عنہ کی تفضیل  انبیاء  کرام علیہم السلام  پر اور حضرات شیخین  رضی اللہ عنہما  پر ہے کیونکہ یہ ان کا عقیدہ ہے۔

لیکن اگر یہ نعرہ کوئی صحیح عقائد والا سنی لگائے تو اس میں اس کی مراد یہ ہو گی کہ سوا لاکھ بار نعرہ حیدری کیونکہ  کسی بھی صحیح عقائد والے سنی کا یہ عقیدہ نہیں کہ حضرت علی رضی اللہ عنہ انبیاء کرام علیہم السلام  میں شامل ہیں  اور نہ ہی  حضرت شیخین رضی اللہ عنہما پر تفضیل والا  عقیدہ ہے۔

اس نعرہ کی وجوہات عقائد پر ہے جیسا عقیدہ ہوگا ویسے ہی مراد ہو گی۔باقی نیت کا صحیح علم اللہ بہتر جانتا ہے۔

Salam Alayqum, 

Jazakallah Khayr, Ji aap nay bayan keeya toh meri tawajoh ... naray kay adid ki taraf gahi, jistera, lakhoon salam, ussee tara 125,000 dafa Ya Ali. Aap ka yeh bayan keeya huwa nuqta sawa lakh kay naray ka sahih mafoom lagta heh aur issee par qavi imkan heh.

Allah tala aap ko jaza e khayr deh, ameen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.