Jump to content

taziyadari par kiye gae aitraz ka jawab chahiye..


p ahmed raza

تجویز کردہ جواب

*SAWALAAT____*

*[1]* Agar TAZIYA banana or bana kr ghasht krana (ghumana) shiyo ka amal (kaam) hai to Maulana Ahmad Raza Khan (rh) ne TAZIYA bana kr rakhne ko jayez kaise kah diya 

*[2]* Agar ISLAM me TAZIYE ko dekh kr muh fer lene ka hukum hai to TAZIYA banate waqt kidhar muh krna chahiye ? Ya fir yahi bata diya jaye k bin dekhe kaise banaya ja sakta hai?

*[3]* Agar aap ki tahqeeq k mutabiq Taziye ka ijaad  Taimoor Lang ne kiya jo ki shia tha usse pahle HINDUSTAN me TAZIYA kisi ne kabhi nhi banaya to baraye karam ye bataya jaye k TAIMOOR LANG paida kb hua or mara kb ? neez ye b bata de k wo HINDUSTAN kb aaya ?

(Molvi hazrat chahe to kisi history k student se madad b le sakte hai)

*[4]* *"Rauza e Imam Hussain k hu ba hu (bilkul usi tarah) TAZIYA banane me koi haraj nhi"* ye shart or qaid lagane ka haq molvi sahab ko kisne diya ?

*[5]* Agar kisi molvi k nazdeek Murauwaja Taziyadari haram hai to kya hr jaga ek hi rawaj hai ya alag alag? Agar alag rawaj hai to kya hr jagah k rawaj pr ek hi hukum lagega ya alag alag ? Agar ek hi hukum lagega to kyu or agar alag alag lagega to kyu ?

*[6]* Agar kuch munkeraat k shamil ho jane se (molvi sahab aap ki nazar me) Nafas e Taziya haram ho gayi to murauwaja *AI'RAAS* (urs) or murauwaja *SHADIYO* (marriage) k baare me b koi hukum e shar'ee hai aap k pass...?

 

Meharabani kr k jawab inayat farmaye kisi doosre k isharo pr na nache.

JazakAllah o Khair

  *Sag-e-Dar-e-Panjtan*

   Syed Ali Ashraf Mustafayi

Hall Moqeem-  Doha, Qatar

Assalamu alaikum bhaiyo..

Ye msg social media par bht aam horaha hai..

Meharbani hogi isska radd point to point kiya jaae..

Jazak allah..

Link to comment
Share on other sites

On 9/28/2017 at 11:23 AM, p ahmed raza said:

*SAWALAAT____*

*[1]* Agar TAZIYA banana or bana kr ghasht krana (ghumana) shiyo ka amal (kaam) hai to Maulana Ahmad Raza Khan (rh) ne TAZIYA bana kr rakhne ko jayez kaise kah diya 

*[2]* Agar ISLAM me TAZIYE ko dekh kr muh fer lene ka hukum hai to TAZIYA banate waqt kidhar muh krna chahiye ? Ya fir yahi bata diya jaye k bin dekhe kaise banaya ja sakta hai?

*[3]* Agar aap ki tahqeeq k mutabiq Taziye ka ijaad  Taimoor Lang ne kiya jo ki shia tha usse pahle HINDUSTAN me TAZIYA kisi ne kabhi nhi banaya to baraye karam ye bataya jaye k TAIMOOR LANG paida kb hua or mara kb ? neez ye b bata de k wo HINDUSTAN kb aaya ?

(Molvi hazrat chahe to kisi history k student se madad b le sakte hai)

*[4]* *"Rauza e Imam Hussain k hu ba hu (bilkul usi tarah) TAZIYA banane me koi haraj nhi"* ye shart or qaid lagane ka haq molvi sahab ko kisne diya ?

*[5]* Agar kisi molvi k nazdeek Murauwaja Taziyadari haram hai to kya hr jaga ek hi rawaj hai ya alag alag? Agar alag rawaj hai to kya hr jagah k rawaj pr ek hi hukum lagega ya alag alag ? Agar ek hi hukum lagega to kyu or agar alag alag lagega to kyu ?

*[6]* Agar kuch munkeraat k shamil ho jane se (molvi sahab aap ki nazar me) Nafas e Taziya haram ho gayi to murauwaja *AI'RAAS* (urs) or murauwaja *SHADIYO* (marriage) k baare me b koi hukum e shar'ee hai aap k pass...?

 

Meharabani kr k jawab inayat farmaye kisi doosre k isharo pr na nache.

JazakAllah o Khair

  *Sag-e-Dar-e-Panjtan*

   Syed Ali Ashraf Mustafayi

Hall Moqeem-  Doha, Qatar

Assalamu alaikum bhaiyo..

Ye msg social media par bht aam horaha hai..

Meharbani hogi isska radd point to point kiya jaae..

Jazak allah..

1

امام احمد رضا نے جو تعزیہ جائز کہا، اسمیں اور شیعہ کے تعزیہ میں زمین آسمان کا ڈفرینس ہے۔،۔

۲

شیعہ کا تعزیہ جائز نہیں تو منہ جدھر مرضی کرو، ناجائز رہنا پھر بھی

۳

وہ ۱۳۹۸ میں بھی انڈیا آیا تھا، پیدائش نو اپریل ۱۳۳۶ اور وفات ۱ٹھارہ فروری ۱۴۰۵ تھی۔،۔ ،۔، اس انفو کا کیا کرنا ہے؟

۴

مولوی صاحب سے یہ سوال کرنے کا حق آپکو کس نے دیا؟؟۔،۔

۵

حکم ہر صورت کا الگ ہوتا مگر شیعہ کا تعزیہ منکرات سے خالی نہیں۔،، اور جو فرقہ ضروریات کا منکر ہے، وہ جائز تعزیہ کرلے تو کونسا کارنامہ سرانجام دیا؟۔،۔

۶

ہم منکرات کے خلاف ہیں۔۔،۔ کوئی کسی عرس میں شادی میں ناجائز کام کرے تو ہم ذمہ دار نہیں،۔،۔، جو غلط ہے وہ غلط رہے گا،۔، نفس تعزیہ شیعہ کوئی اٹل چیز نہیں، مختلف خرافات کا مجموعہ ہے۔،

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, kashmeerkhan said:

1

امام احمد رضا نے جو تعزیہ جائز کہا، اسمیں اور شیعہ کے تعزیہ میں زمین آسمان کا ڈفرینس ہے۔،۔

۲

شیعہ کا تعزیہ جائز نہیں تو منہ جدھر مرضی کرو، ناجائز رہنا پھر بھی

۳

وہ ۱۳۹۸ میں بھی انڈیا آیا تھا، پیدائش نو اپریل ۱۳۳۶ اور وفات ۱ٹھارہ فروری ۱۴۰۵ تھی۔،۔ ،۔، اس انفو کا کیا کرنا ہے؟

۴

مولوی صاحب سے یہ سوال کرنے کا حق آپکو کس نے دیا؟؟۔،۔

۵

حکم ہر صورت کا الگ ہوتا مگر شیعہ کا تعزیہ منکرات سے خالی نہیں۔،، اور جو فرقہ ضروریات کا منکر ہے، وہ جائز تعزیہ کرلے تو کونسا کارنامہ سرانجام دیا؟۔،۔

۶

ہم منکرات کے خلاف ہیں۔۔،۔ کوئی کسی عرس میں شادی میں ناجائز کام کرے تو ہم ذمہ دار نہیں،۔،۔، جو غلط ہے وہ غلط رہے گا،۔، نفس تعزیہ شیعہ کوئی اٹل چیز نہیں، مختلف خرافات کا مجموعہ ہے۔،

Masha allah bht hi khoob jawab diya hazrat aapne..

Jazak allah..

Link to comment
Share on other sites

بحث میں حصہ لیں

آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔

Guest
اس ٹاپک پر جواب دیں

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • حالیہ دیکھنے والے   0 اراکین

    • کوئی رجسٹرڈ رُکن اس صفحے کو نہیں دیکھ رہا
×
×
  • Create New...