فقیرقادری

Allama Shatbi or Al i'tsam - Kya iska koi Jawab likha gaya?

3 posts in this topic

السلام علیکم

میرا یہ سوال ہے کے علامہ شاطبی کی کتاب جو انہوں نے بدعت کے موضوع پر لکھی بنام الاعتصام اس کا               کوئی                جواب /رد               وغیرہ ہے ؟ اور جمہور مالکی علماء کا کیا قول ہے اس بارے میں ؟

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salam alayqum,

Mein nay pari nahin. Magr andaza heh kay biddat ki tareef mein ikhtilaf par hogi ya jamhoor ki istilah biddat say different hogi joh aaj kal bazahir Wahhabi istimal kartay hen. Biddat ki tareef mein ikhtilaf Ijtihadi Ikhtilaf heh. Yehni aqsar Sunni Ulamah: Biddat Hasanah aur Biddat Zalalah ki taqseem kartay hen. Magr kuch Ulamah is taqseem kay qail nahin. Un kay nazdeeq har biddat gumrahi heh aur Mawlid waghayra Sunnat Hasanah say hen jin ki ijaad ka aur amal ka sawab heh. Woh Mawlid ko Biddat Hasanah nahin tehratay balkay Sunnat Hasanah say gintay hen. Yeh kohi khaas ikhtilaf nahin aur nah radd ki zeroorat heh. Wahhabiyon nay in ki definitions ko hijack kar kay apnay taraf say gumrah kun izafahaat keeyeh hen jin apna maqsid pura kartay hen. Wahhabiyon say asal ikhtilaf un kay apnay gumrah kun izafahaat hen ya yoon keh lenh kay un ki defintion say ikhtilaf sirf Wahhabiyon kay gumrahi kay izafahaat ki waja say heh. Mein ba-zaat e khud Shaykh Ibn Rajab al-Hanbali rahimullah ki tareef ko istimal karta hoon. Yehni har biddat gumrahi wali ... shoroon say yahi seekhi thee ... magar Wahhabi ghaleez izafahaat say paak heh is waja say Mawlid, Khatam, Geeyarweenh par ihtiraz nahin ...

Biddat woh heh joh ghayr shar'ri ya gunahoon say bani ho aur har biddat gumrahi heh. Magar Mawlid mein toh kuch bi Sunnat kay khilaf nahin is leyeh woh Biddat nahin. Jab biddat nahin toh phir ihtiraz ki koi baat nahin. Abh yeh toh teh pa gaya kay biddat nahin abh sawaal heh kay toh phir kia heh. Woh Sunnat e Hasanah heh. Sunnat is waja say keun kay Sunnat e RasoolAllah sallallahu alayhi wa aalihi was'sallam ka majmua heh aur Hasanah is wajah say kay yeh achai heh ... keun kay Sunnatoon par amal heh toh achai huwi. Meri aksar Wahhabiyon say discussion is'see definition par hoteen hen  ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

امام ابواسحاق ابراہیم بن موسیٰ الشاطبی

نے اپنی معروف کتاب الاعتصام میں بدعت کی اقسام بھی بیان کی ہیں

اور بدعت حسنہ کے جواز پر دلائل بھی دئیے ہیں۔

shatbi 1.jpg

shatbi 2.jpg

shatbi 3.jpg

shatbi 4.jpg

shatbi 5.jpg

shatbi 6.jpg

shatbi 7.jpg

shatbi 8.jpg

shatbi 9.jpg

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.